Terwijl je haar hoofd naar beneden drukt zeker.quote:Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is misschien erg toevallig, maar ik zeg altijd dat ik van mijn vriendin houd tijdens de seks.
Ik ken jullie niet, maar toch jammer dat het uit is. Wat je via Fok af en toe kon meepakken van jullie relatie, leken jullie me wel een leuk stel. Verbaal erg aan elkaar gewaagd i.i.g..quote:Op maandag 13 december 2004 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
He gatver, ik wist niet dat het zo erg was
Zo ongeveer.quote:Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Terwijl je haar hoofd naar beneden drukt zeker..
Kras dan op uit mijn topicquote:Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
i don't care jullie slowchat. ging me meer om die andere laffe opmerking van die joker. hoe jij was met kastagnette is voor mij echt überoniteresting, hoef ik niet perse deelgenoot van te zijn.
We waren ook een leuk stel... Zo'n 3 maanden lang...quote:Op maandag 13 december 2004 02:04 schreef Tarak het volgende:
Ik ken jullie niet, maar toch jammer dat het uit is. Wat je via Fok af en toe kon meepakken van jullie relatie, leken jullie me wel een leuk stel. Verbaal erg aan elkaar gewaagd i.i.g..
Tijdens de seks "ik hou van je" zeggen is lustontnemend.quote:Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is misschien erg toevallig, maar ik zeg altijd dat ik van mijn vriendin houd tijdens de seks.
Tja kijk, dat bedoel ik nu, elke man in dit topic die aangaf dat hij weleens wat liefs zegt doet het uitsluitend uit eigenbelang; om iets te bereiken/bewerkstelligen.quote:Op maandag 13 december 2004 02:04 schreef Nomad_k9 het volgende:
Altijd wel handig om ff te zeggen dat ze er goed uit ziet of iets dergelijks, dat wil namelijk de wachttijd voordat je echt de deur uit kan namelijk wel eens verkorten.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat vrouwen dat zelf wel prettig vinden.quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tja kijk, dat bedoel ik nu, elke man in dit topic die aangaf dat hij weleens wat liefs zegt doet het uitsluitend uit eigenbelang; om iets te bereiken/bewerkstelligen.
En eigenlijk weten vrouwen dat zelf ook wel, maar tóch willen ze het horen.
Als ze zichzelf voor de gek willen houden, ok, maar betrek mij daar niet in.
Een eigen belang sluit volgens mij een gedeeld belang niet uit. Ik vind dat je je in een dergelijke gedachte nogal beperkt tot het volstrekt individuele. Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tja kijk, dat bedoel ik nu, elke man in dit topic die aangaf dat hij weleens wat liefs zegt doet het uitsluitend uit eigenbelang; om iets te bereiken/bewerkstelligen.
Nee, die doet het om later gecompenseert te worden.quote:Op maandag 13 december 2004 02:27 schreef bofneger het volgende:
[..]
Een eigen belang sluit volgens mij een gedeeld belang niet uit. Ik vind dat je je in een dergelijke gedachte nogal beperkt tot het volstrekt individuele. Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Tenzij je je lul ingesmeerd hebt met stroop of honing; ja...quote:Op maandag 13 december 2004 02:27 schreef bofneger het volgende:
Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Ik weet het haast wel zekerquote:Op maandag 13 december 2004 02:27 schreef bofneger het volgende:
Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Ik bevestig heel veel naar mijn vriendin toe en de reacties die ik daarop krijg zijn navenant. Ik krijg er heel veel waardering voor. Net zoals bevestiging voor haar belangrijk is, is het voor ons belangrijk om waardering te krijgen voor bijvoorbeeld het ramen lappen of het vuilnis buiten zetten en als we die waardering krijgen voelen we ons daar goed bij.quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Het enige dat ik uit dit topic opmaak is dat je absoluut niet weet hoe je met vrouwen om moet gaan. Daarbovenop druk je je bijzonder bot uit maar ik begrijp je wel. Het enige dat ik me afvraag is wat voor vervelende/traumatische ervaringen jij hebt meegemaakt. Ouder gescheiden? Alcohol/drugs ergens? Geweld? Er is zoveel om uit te kiezen. 1 Ding is zeker, je wordt niet zo bitter als je een goede liefdevolle jeugd hebt gehad.quote:Op maandag 13 december 2004 02:31 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tenzij je je lul ingesmeerd hebt met stroop of honing; ja...
Voor de toelichting: We zijn allemaal egoïstische klootzakken!
Niet alle vrouwen vinden dat prettig hoorquote:Op maandag 13 december 2004 02:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat vrouwen dat zelf wel prettig vinden.
Complimenteren om het complimenteren is gewoon niets waard.
Blabla woordvoerder..blablaquote:Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.
Je vindt geen gretige aftrek van je woorden, en leest naar alle waarschijnlijkheid je eigen teksten graag terug.
Blijkbaar heeft het een therapeutische waarde voor jou, maar ik denk dat velen vinden dat dit pure verspilling van energie en een toetsenbord is.
Je typt zoveel en zegt zo weinig, wat dat betreft zou je een goede vriendin kunnen zijn voor de user DePresident.
Kon je niet nóg meer clichè's uit de kast trekken?quote:Op maandag 13 december 2004 09:08 schreef Panzerknacker het volgende:
Het enige dat ik uit dit topic opmaak is dat je absoluut niet weet hoe je met vrouwen om moet gaan. Daarbovenop druk je je bijzonder bot uit maar ik begrijp je wel. Het enige dat ik me afvraag is wat voor vervelende/traumatische ervaringen jij hebt meegemaakt. Ouder gescheiden? Alcohol/drugs ergens? Geweld? Er is zoveel om uit te kiezen. 1 Ding is zeker, je wordt niet zo bitter als je een goede liefdevolle jeugd hebt gehad.
Je hebt gelijk jongen.quote:Op maandag 13 december 2004 14:53 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Kon je niet nóg meer clichè's uit de kast trekken?
Vrij ridicuul imho om direct met zulke dooddoeners te komen vanwege het simpele feit dat ik niet zonder meer Ja en amen zeg als een vrouw iets van me verlangt.
Dat doe ik bij mannen ook niet, dus ik zie niet in waarom dat wel het geval zou moeten zijn bij iemand die toevallig tieten en een kut heeft.
En dat is niet bitter, maar rationeel, iets wat meer mannen wel kunnen gebruiken.
Maar om ook maar eens met een cliché op de proppen te komen; de meeste mannen staan zo zwak in een schoenen dat ze in principe alles doen wat een vrouw ze opdraagt uit angst haar anders kwijt te raken.
Misschien zeggen de meeste mannen het juist zo omdat het dan niet al te nichterig overkomt, of mischien denken de meeste vrouwen wel dat ie het daarom zo zegt. Zij is blij vant je hebt bevestigd dat ze er goed uitziet, en je hoeft niet langer meer te wachten totdat ze nog een keer gaat omkleden. Dat is toch de oplossing?quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
In plaats van argumenten smijten over waarom ze wel lekker is, kan je ook iets anders doen. Je zou bijvoorbeeld alleen kunnen glimlachen en haar een goeie knuffel kunnen geven als ze zo reageert. Ik weet zeker dat je dan een andere respons krijgt. Probeer maar eens.quote:Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef B-FliP het volgende:
Wat ik meestal vervelend/demotiverend vind is als het niet aangenomen wordt als waarheid als je
ze een compliment geeft...
Dan fluister je ze heel zachtjes in d'r oor hoe lekker je haar vind of iets dergelijks en dan komt het:
"niet waar"... of "dat valt wel mee"...![]()
Moet je je 10 minuten gaan verdedigen dat je het wel echt zo vind... Dan dooft het vuur waarmee
je het zei wel snel hoor...
Vrouweneigenschapje; geef je ze een vinger, willen ze de complete hand, het liefst incl. arm en schouder.quote:Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef B-FliP het volgende:
Wat ik meestal vervelend/demotiverend vind is als het niet aangenomen wordt als waarheid als je
ze een compliment geeft...
Dan fluister je ze heel zachtjes in d'r oor hoe lekker je haar vind of iets dergelijks en dan komt het:
"niet waar"... of "dat valt wel mee"...![]()
Moet je je 10 minuten gaan verdedigen dat je het wel echt zo vind... Dan dooft het vuur waarmee
je het zei wel snel hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |