abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2004 @ 16:47:57 #226
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23944759
Dubbele post
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 13 december 2004 @ 16:48:08 #227
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23944762
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:35 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

In plaats van argumenten smijten over waarom ze wel lekker is, kan je ook iets anders doen. Je zou bijvoorbeeld alleen kunnen glimlachen en haar een goeie knuffel kunnen geven als ze zo reageert. Ik weet zeker dat je dan een andere respons krijgt. Probeer maar eens.

Dames in de zaal die hier commentaar op willen leveren?
Als ik dat zelf zou interpreteren zou het zoiets betekenen als: "Je hebt gelijk schatje, maar ik vind je
toch wel lief..."

Wat ik dus niet bedoel...
B-FliP Youtube Channel
pi_23944778
Een vrouw wil horen dat ze nog mooi is en een man wil horen dat hij [willekeurig klusje] zo goed heeft gedaan. That's life, mčn.

Ik hoef het niet constant te horen, maar af en toe eens horen dat je nog lief/mooi/lekker/whatever bent is natuurlijk wel zo leuk. Sommige mannen zijn daar gewoon niet goed in en laten het op een andere manier blijken. Ook goed.

Vind ik. .

Ik vind het net zo fijn als er in mijn kont geknepen wordt als ik sta af te wassen of een klein kusje op mijn hoofd krijg tijdens het winkelen. Die kleine dingetjes (al is het een blik) kunnen ook een heleboel zeggen en die kunnen net zo fijn zijn.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_23944996
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Als ik dat zelf zou interpreteren zou het zoiets betekenen als: "Je hebt gelijk schatje, maar ik vind je
toch wel lief..."

Wat ik dus niet bedoel...
Gelukkig interpreteren mannen en vrouwen dingen vaak heel erg verschillend. Probeer het maar eens, die knuffel geef je haar omdat je echt meent dat je haar leuk/lekker vindt. Trust me, vrouwen voelen het verschil wel tussen gemeend en niet gemeend. Laat je gewoon gaan zonder je over kleinigheden zorgen te maken.
  maandag 13 december 2004 @ 17:07:59 #230
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23945212
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:58 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Gelukkig interpreteren mannen en vrouwen dingen vaak heel erg verschillend. Probeer het maar eens, die knuffel geef je haar omdat je echt meent dat je haar leuk/lekker vindt. Trust me, vrouwen voelen het verschil wel tussen gemeend en niet gemeend. Laat je gewoon gaan zonder je over kleinigheden zorgen te maken.
Ok, iig zeker wel de moeite waard om het te proberen... 't is namelijk een van de voornaamste
redenen dat ik wat terughoudender ben geworden in het uitspreken wat ik vind en voel... hoop dat 't werkt... thanks
B-FliP Youtube Channel
pi_23945423
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:07 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ok, iig zeker wel de moeite waard om het te proberen... 't is namelijk een van de voornaamste
redenen dat ik wat terughoudender ben geworden in het uitspreken wat ik vind en voel... hoop dat 't werkt... thanks
als je er nou serieus meer wilt weten over verschillen tussen mannen en vrouwen, lees er dan eens een boek over. Je zal meer dan eens denken; "Kolere dat is precies wat er bij ons gebeurt" of "heee, dat herken ik bij ons".
  maandag 13 december 2004 @ 17:24:56 #232
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23945579
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:17 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

als je er nou serieus meer wilt weten over verschillen tussen mannen en vrouwen, lees er dan eens een boek over. Je zal meer dan eens denken; "Kolere dat is precies wat er bij ons gebeurt" of "heee, dat herken ik bij ons".
Tja op dit ene topic heb ik wel last, maar heb over het algemeen geen moeite met de verschillen
zien en accepteren tussen mannen en vrouwen hoor... 'k kan me naar zeggen van een aantal
vriendinnen ook heel goed in hun gevoelens en denkwijzen inleven... Alleen dit is nu net een
dingetje waar ik niet doorheen prik... Ik weet wel het waarom, maar niet wat te doen... Op verbaal
gebied alles geprobeerd, maar misschien is het idd de oplossing om hier zo op te reageren zoals
je eerder beschreef...
B-FliP Youtube Channel
pi_23945707
Ik ben een man maar zelfs ik heb ook bevestiging nodig van me vriendin
maar dat is waarschijnlijk omdat ze zo lekker is en ik niet kan geloven dat ik
zo'n mooie vriendin heb moehaha

/ontopic

Ik denk dat zo'n mannen gewoon geen zin meer hebben om teveel moeite
te doen voor hun vriendin omdat ze idd denken dat het wel goed is zo..
pi_23945734
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:24 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Tja op dit ene topic heb ik wel last, maar heb over het algemeen geen moeite met de verschillen
zien en accepteren tussen mannen en vrouwen hoor... 'k kan me naar zeggen van een aantal
vriendinnen ook heel goed in hun gevoelens en denkwijzen inleven... Alleen dit is nu net een
dingetje waar ik niet doorheen prik... Ik weet wel het waarom, maar niet wat te doen... Op verbaal
gebied alles geprobeerd, maar misschien is het idd de oplossing om hier zo op te reageren zoals
je eerder beschreef...
Gelukkig dat het maar 1 ding is.
pi_23945794
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Tja kijk, dat bedoel ik nu, elke man in dit topic die aangaf dat hij weleens wat liefs zegt doet het uitsluitend uit eigenbelang; om iets te bereiken/bewerkstelligen.
En eigenlijk weten vrouwen dat zelf ook wel, maar tóch willen ze het horen.
Als ze zichzelf voor de gek willen houden, ok, maar betrek mij daar niet in .
Waarom niet? Je beweert zelf dat je altijd uit eigenbelang handelt, hier heb jij ook belang bij. Wat maakt het jou voor de rest uit dat ze zichzelf voor de gek houdt?
Power perceived is power achieved.
pi_23945927
Ik denk dat het niet alleen met de relatie tussen man en vrouw heeft te maken, maar gewoon hoe mensen in het algemeen met elkaar omgaan.
Meestal krijg je het alleen te horen als iets niet goed is en als iets wel goed is dan hoor je nooit wat.
Dus zodra iemand nooit kritiek levert heb ik persoonlijk ook geen behoefte aan een compliment of een aardige opmerking.
Een heer met stijl
pi_23946098
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat het niet alleen met de relatie tussen man en vrouw heeft te maken, maar gewoon hoe mensen in het algemeen met elkaar omgaan.
Meestal krijg je het alleen te horen als iets niet goed is en als iets wel goed is dan hoor je nooit wat.
Dus zodra iemand nooit kritiek levert heb ik persoonlijk ook geen behoefte aan een compliment of een aardige opmerking.
Sorry, maar je slaat de plank mis. Het gaat hier wel degelijk om de verschillen tussen man en vrouw en hun unieke behoeften. Je beschrijft hier je eigen behoeften en gaat ervanuit dat het voor een vrouw of zelfs iedereen hetzelfde is. Niets is minder waar, sorry.
pi_23946354
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Modwire het volgende:
Waarom niet? Je beweert zelf dat je altijd uit eigenbelang handelt, hier heb jij ook belang bij. Wat maakt het jou voor de rest uit dat ze zichzelf voor de gek houdt?
Eigenbelang in het dagelijks leven is okay.
Maar dergelijke manipulatieve handelingen in een relatie zouden niet nodig moeten zijn.
Als ik een spelletje wil spelen met vrouwen, trek ik wel een wijf uit de kroeg voor 1 nachtje.
pi_23946872
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Sorry, maar je slaat de plank mis. Het gaat hier wel degelijk om de verschillen tussen man en vrouw en hun unieke behoeften. Je beschrijft hier je eigen behoeften en gaat ervanuit dat het voor een vrouw of zelfs iedereen hetzelfde is. Niets is minder waar, sorry.
Natuurlijk weet ik dat een relatie tussen man en vrouw hun unieke elementen bevat, maar dan nog denk ik het te maken heeft met hoe je opgevoed bent en met welke principes.
Er zijn mensen die naar complimenten snakken in het algemeen, in een relatie doen ze dat dan vaak ook.
Ik beschreef inderdaad mijn eigen behoefte maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik dat voor iedereen hetzelfde zie
Een heer met stijl
pi_23949311
Het is mannen eigen, klaar.
Back in business.
pi_23951964
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Shirley het volgende:
Tja, zo kun je 't ook heel makkelijk afschuiven
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_23954492
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat een relatie tussen man en vrouw hun unieke elementen bevat, maar dan nog denk ik het te maken heeft met hoe je opgevoed bent en met welke principes.
Er zijn mensen die naar complimenten snakken in het algemeen, in een relatie doen ze dat dan vaak ook.
Ik beschreef inderdaad mijn eigen behoefte maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik dat voor iedereen hetzelfde zie
Er zijn inderdaad veel mensen die naar complimenten snakken. Dit zijn over het algemeen mensen die door overkritische ouders zijn opgevoed. De praktijk laat echter vaak zien dat deze mensen vaak(in de meeste gevallen) erg prestatiegericht zijn, immers het is nooit genoeg. Binnen een relatie uit dit zich vaak niet in snakken naar complimentjes maar met zelf kritisch zijn over de partner, geen of weinig complimenten en waardering geven of continu lopen pochen met hoe goed ze wel niet zijn. Monkey see, monkey do en als je ouders kritisch zijn, dan is de kans groot dat je het zelf ook zult worden.

dit is niet hetzelfde als het fundamentele bevestiging nodig hebben wat een essentiele behoefte is van de vrouw en dit is waar we het hier over hebben.

Het heeft met opvoeding te maken, dat ben ik absoluut met je eens. Wat als je als kleine pik wel van je vader geleerd had dat vrouwen bevestiging nodig hebben, dan was dit topic geheel overbodig geweest. Dit kan je overigens doorvoeren op bijna ieder aspect wat mogelijk verkeerd gaat binnen je relatie, wederom en uiteraard tweerichting verkeer.

Je sprak over mensen in het algemeen, daar maakte ik uit op dat je dat mogelijk bedoelde.
pi_23957256
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Tja, zo kun je 't ook heel makkelijk afschuiven
Acceptatie heet zoiets.
pi_23958249
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Shirley het volgende:
Scherp.

En Panzer, als een vrouw naar een complimentje vist vangt ze bij mij een flauwe opmerking, of zo'n zelfde glimlach en knikje als jij geeft na het verbale gekwijl. Zeg jij dan precies wat iemand anders wil horen?

Lijkt me lastig als je zo onzeker bent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23961584
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Scherp.

En Panzer, als een vrouw naar een complimentje vist vangt ze bij mij een flauwe opmerking, of zo'n zelfde glimlach en knikje als jij geeft na het verbale gekwijl. Zeg jij dan precies wat iemand anders wil horen?

Lijkt me lastig als je zo onzeker bent.
Hoe kun je zo snel over mij oordelen zonder me uberhaupt te kennen. Als je het over relaties wilt hebben prima, als je wilt oordelen of me persoonlijk aan wilt vallen, dan doe je dat maar ergens anders....okee?

Even een paar vraagjes terug: Naar wat voor complimentjes vist ze? is zij gelukkig als je op zo'n flauwe manier reageert? En wordt jij gelukkiger van haar reactie?

In mijn persoonlijke geval hoeft mijn vriendin nooit naar complimenten te vissen, ik heb genoeg goede dingen over haar te zeggen en wel omdat ik het meen uit de grond van mijn hart. Ik vind het dan ook jammer dat je dit soort dingen als ongemeend geslijm ziet, je houdt toch van haar of niet?

Nog een paar vragen: Hoe vaak geef je haar echte complimenten? Heb je moeite met affectie tonen?
pi_23962780
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef Panzerknacker het volgende:
Hoe kun je zo snel over mij oordelen zonder me uberhaupt te kennen. Als je het over relaties wilt hebben prima, als je wilt oordelen of me persoonlijk aan wilt vallen, dan doe je dat maar ergens anders....okee?
En dat uit de mond van de persoon die mij een mishandeld en drugsverslaafd kind van gescheiden ouders noemde die niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan .

Vandaar je affectie voor vrouwen, de band van de hypocrisie verbindt jullie
pi_23962953
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

En dat uit de mond van de persoon die mij een mishandeld en drugsverslaafd kind van gescheiden ouders noemde die niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan .

Vandaar je affectie voor vrouwen, de band van de hypocrisie verbindt jullie
Je hebt gelijk jongen.

Toch een kleine reactie naarje toe voor de verandering. Ik suggereerde dat het mogelijk was dat jij iets heel vervelends hebt meegemaakt in je jeugd, nergens zei ik dat het per definitie zo is. Heiden6 noemt me gewoon plompverloren onzeker. Jij leest niet wat er staat, je leest wat je wilt lezen.

Maar goed, je hebt gelijk jongen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Panzerknacker op 14-12-2004 11:22:38 ]
pi_23963310
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef Panzerknacker het volgende:
Ik suggereerde dat het mogelijk was dat jij iets heel vervelends hebt meegemaakt in je jeugd, nergens zei ik dat het per definitie zo is. Heiden6 noemt me gewoon plompverloren onzeker. Jij leest niet wat er staat, je leest wat je wilt lezen.
Tut, tut knul...
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:58 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me lastig
Het lijkt hem zo, dus het is toch echt net zo suggestief als die beredenering van jou, in principe nog minder zelfs.

Naast hypocriet nu ook nog met 2 maten meten en dan mij verwijten dat ik subjectief lees?

Weet je zeker dat je geen tieten hebt?
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:07:07 #249
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23964012
Eigenlijk is de topictitel verkeerd, het zou moeten zijn "vrouwen en bevestiging". De man is in deze maar een middel om de bevestiging te krijgen.

Bevestiging moet je in principe uit jezelf halen en niet uit een ander of iets anders. Natuurlijk wil iedereen wat een relatie halen. En natuurlijk gaan relaties uit omdat mensen niet uit een relatie halen wat ze uit een relatie willen halen, of dat nu trouw, vertrouwen, bevestiging, een stabiele financiėle positie, intimiteit of iets anders is.

De vraag is echter of je het je partner mag verwijten als hij niet geeft wat jij vindt dat jouw partner aan jou moet geven. Ik vind wel dat je je relatie daarom kunt beėindigen, maar ik heb er moeite mee om je partner te verwijten dat hij/zij niet aan je verwachtingspatroon voldoet. Dat is immers jouw probleem en niet dat van je partner.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:43:41 #250
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23964787
Ja, en nu heb ik er genoeg van!...

...tvp
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')