Maar hoe vaak doe je dat spontaan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:07 schreef K3 het volgende:
Mjah, het neemt wel af, maar zo af en toe krijg ik wel weer een signaal dat het wel wat vaker mag.
Hangt ook van mijn eigen buien af.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar hoe vaak doe je dat spontaan?
quote:Merel zegt:
maar ik wil gewoon dat een relatie iets toevoegt aan mijn leven, dat het me een goed gevoel geeft en dat krijg ik nou eenmaal door de beruchte vier woorden, of door een complimentje zo nu en dan
Merel zegt:
bevestiging dus
Mattieman zegt:
Dat wil iedere vrouw, maar ja, ik ben niet de man die met complimentjes strooit
Merel zegt:
ik heb het ook niet over strooien
Mattieman zegt:
tja, maar regelmatig zoiets zeggen, dat vind ik zo "glad"
Mattieman zegt:
alsof ik je het bed nog in moet lullen zeg maar
Merel zegt:
als je een keer in de zo veel tijd tegen me zegt dat ik mooi ben kan ik daar best lang op teren hoor
Merel zegt:
maar daardoor voel ik me ook aantrekkelijker en dat werkt in alles door
Mattieman zegt:
tja, maar dat vind ik zo dom
Mattieman zegt:
net alsof je de rest van de tijd niet mooi bent
Mattieman zegt:
tja, vandaag ben je plotseling wel mooi
Merel zegt:
maar ik heb het nodig om dat af en toe te horen
Mattieman zegt:
dat begrijp ik, maar ik vind het zo achterlijk
Mattieman zegt:
als je niet mooi zou zijn, was ik niet bij je geweest
Mattieman zegt:
je bent altijd mooi, niet alleen als ik het je zeg
Merel zegt:
ja maar ik wil toch horen dat je me nog STEEDS aantrekkelijk vindt en dat je me niet als vanzelfsprekend ervaart
Mattieman zegt:
tja, maar je wordt toch niet ineens minder aantrekkelijk ofzo
Mattieman zegt:
dan zeg ik het immers wel
Damn, dit gesprek zou ik zelf gehad kunnen hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, aangezien ik te lui ben om het allemaal nog een keer te typen, ons msn gesprek dan maar: Niet piepen crew, het is met toestemming van beide personen
[..]
Wat is je toevoeging nou precies?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
Als je niet meer mooi bent hoor je het wel
Ik zou best tevreden zijn met 1 keer per week KASTAquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:11 schreef K3 het volgende:
[..]
Hangt ook van mijn eigen buien af.
De ene keer vaker op een dag, maar soms maar 1x per week.
PIEPquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, aangezien ik te lui ben om het allemaal nog een keer te typen, ons msn gesprek dan maar: Niet piepen crew, het is met toestemming van beide personen
[..]
Euh, het gaat min of meer over hem het was alleen niet de bedoeling er zo'n persoonlijk topic van te maken KASTAquote:
Euh, nou, het is de reden waarom dit topic geopend werd, lijkt me dus wel op zich wel een nuttige toevoeging...quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:20 schreef K3 het volgende:
Wat is je toevoeging nou precies?
Lijken mij en mn vriend wel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Nou ja, het is uit sinds een paar weken. En hoewel ik het zelf gedaan heb weet ik dat dit wel een van de dingen was die dr dwars zat.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Xennia het volgende:
En IR en heiden6: hoe vaak geven jullie bevestiging?
Wat een kutstatement overigensquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:25 schreef cerror het volgende:
Wat matt zegt: Als ik je niet mooi vond was ik niet meer bij je
Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bedquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lijken mij en mn vriend wel..
Och, ik heb inmiddels geaccepteerd dat hij lomp is en geen bevestiging geeft, want als ik niet meer mooi, lief, geil, intelligent yaddayadda zou zijn, dan had hij me allang het huis uit gezet en hij heeft inmiddels geaccepteerd dat ik toch soms die bevestiging nodig heb.
Het is geven en nemen en ik denk dat we nu de goede balans hebben gevonden..
Naja, moet je elke dag lopen slijmen als een gek?quote:
Maar dat vind ik rationeel denken, en als vrouwen dat zouden doen zouden ze überhaupt nooit over dit issue begonnen zijn, dus dat is vrij vreemd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bed
Je bedoelt: die ene keer dat je zin hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bed
Het zal ook wel een universeel verschil tussen mannen en vrouwen zijn. Maar zoals je zelf ook hebt gemerkt word je daar zelf de dupe van.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het is uit sinds een paar weken. En hoewel ik het zelf gedaan heb weet ik dat dit wel een van de dingen was die dr dwars zat.
Gevoel is zelden rationeel. Gevoelens moeten bevestigd worden door de ander. Ratio niet of minder vaak.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar dat vind ik rationeel denken, en als vrouwen dat zouden doen zouden ze überhaupt nooit over dit issue begonnen zijn, dus dat is vrij vreemd.
Nou ja, ik had toch niet echt een liniair verband ontdekt. Had meer een gevoel dat ze zich wel verzoend had met het feit dat je vriendje niet elke dag zegt hoe knap je wel niet bent.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zal ook wel een universeel verschil tussen mannen en vrouwen zijn. Maar zoals je zelf ook hebt gemerkt word je daar zelf de dupe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |