Ik zal Maar niet vErklappen aan welKe medegebruiker mij zoIets doet denken.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:06 schreef RichardQuest het volgende:
het kalender
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal Maar niet vErklappen aan welKe medegebruiker mij zoIets doet denken.
Maar die is dan ook rechtsquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
En dan te bedenken dat wij dit allemaal aan gelly te danken hebben.
Niet waar, je bent een opportunist die even bij de feestelijkheden op kimt draven.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik vind je lief, ik blijf graag bij je in de buurt.
![]()
Volgens mij hebben alleen mensen die Dione de Graaf willen neuken datquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Heb jij dat nooit? Dat je even niet weet of het nou de of het is? Met de overduidelijkste woordjes
.
Nee ik ben een opportunist die zich verveeld en dus even de bimbo uithangt bij feestelijkheden om nog enigszins self-esteem op te kunnen bouwen, omdat ik dan het gevoel heb nog ergens goed voor te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet waar, je bent een opportunist die even bij de feestelijkheden op kimt draven..
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen mensen die Dione de Graaf willen neuken dat
En ze ziet er altijd uit of ze net uit bed komt of er nodig in moet (om te slapen)quote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze raar praat. Not sexy.
Altijd mooi, als vrouwen iets over andere vrouwen moeten zeggen, zeuren ze altijd over miniscule dingetjesquote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze raar praat. Not sexy.
Hmmm, niet verkeerdquote:Het Groot Dictee der Nederlandse Taal wordt aanstaande maandag meegeschreven door Victoria Koblenko, Nance Coolen en Dione de Graaff. Het ietwat stoffige imago van het taalprogramma wordt behalve door de voordracht van Jan Mulder deze editie ook opgefleurd met een drietal mooie vrouwen.
Nee serieus, ze praat net als Halsema met haar kaken op elkaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Altijd mooi, als vrouwen iets over andere vrouwen moeten zeggen, zeuren ze altijd over miniscule dingetjes. Tenminste, als die vrouw er zelf niet bij is
.
http://www.google.nl/sear(...)irefox-a&sa=N&tab=iw
Ik vind dat ze een stuk minder bekakt praat dan Halsema.....Bovendien gaat het er niet om hoe ze praat.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee serieus, ze praat net als Halsema met haar kaken op elkaar.
Kijk ik ben gewoon knap en lekker en nu met bril helemaal super sexy
Hehehe I knowquote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een stuk minder bekakt praat dan Halsema.....Bovendien gaat het er niet om hoe ze praat.
Jij zult ook hartstikke sexy zijn..
Tien keer blijven zitten, dan ben je stoer.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
t-fucking-p
Ik snap je post niet over blijven zitten.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is er, Richard?
Heb je nog steeds dikke tieten?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik ben een opportunist die zich verveeld en dus even de bimbo uithangt bij feestelijkheden om nog enigszins self-esteem op te kunnen bouwen, omdat ik dan het gevoel heb nog ergens goed voor te zijn.
Aha! Dan had je maar moeten blijven zitten.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik snap je post niet over blijven zitten.
Nee Knut kneep er zo hard in dat de silliconen zakjes zijn gesprongenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je nog steeds dikke tieten?
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha! Dan had je maar moeten blijven zitten.
is hij nu verdwenen?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee Knut kneep er zo hard in dat de silliconen zakjes zijn gesprongen
ik heb een 1 gehaald voor economiequote:Op donderdag 9 december 2004 17:50 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er, Meki?
Wat, Johan? Nee, ik heet Coen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:08 schreef Meki het volgende:
Johan is dat je naam
Wat mij betreft mag knut 'm dan overeind houdenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind trouwens dat Wilders een plaats in Madame Tussaud verdient.
oowquote:Op donderdag 9 december 2004 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat, Johan? Nee, ik heet Coen.
hoi, wij heten Micky en Coenquote:
Ooow hoe jij weten datquote:
Waarvan wil je de afkorting kennen?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:41 schreef Meki het volgende:
afkorting daarvan is
terugvindpost, dat doe je in reeksen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:41 schreef Meki het volgende:
afkorting daarvan is
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:52 schreef Meki het volgende:
aha Pberends domme TVP
dan leer ik iets nieuws JDW
oow ik wist de afkorting nietquote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waarom je het wilde weten, maar waarvan je de betekenis wilde weten.
Helemaal mee eensquote:Dagopening in Kamer met citaat Hirsi Ali en Wilders
09-12-2004 • SP-fractievoorzitter Jan Marijnissen wil iedere vergaderdag van het parlement beginnen met een citaat van de ondergedoken Hirsi Ali (VVD) of Wilders (Groep Wilders). “Verschillende Kamerleden zouden dat dagelijks moeten voorlezen, als een soort estafette. Om te laten zien dat de Tweede Kamer zich niet monddood laat maken.”
Hey Bluesdude.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef Bluesdude het volgende:
Gnavond iedereen,
Een kennis van me te Canada wilt weten of de uitvaart van Bernhard ook live op het internet wordt uitgezonden..Heeft iemand een link ?
Jij bent onze peetvader, jij moet het weten.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mongolen. Kunnen jullie dan helemaal niks?
Daarom, ik waarschuw maar even hoe het kan aflopen.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent onze peetvader, jij moet het weten.
Hi Wolfje... wat is je fascinatie toch met mijn vermeende baard ?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:16 schreef Snik het volgende:
[..]
Hey Bluesdude.
Hoe is het met je baard? Nog een beetje fris?
Daar hoor je nog eens wat.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Geen wonder dat je met de recherche in aanraking komt.
Neen, dan ben je achterlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Tien keer blijven zitten, dan ben je stoer.
Deal. Jij plaatst een foto van je baardkop, dan paas ik je die link.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hi Wolfje... wat is je fascinatie toch met mijn vermeende baard ?
Heb je een link naar die tv-uitzending..iemand in Canada zal reuze blij zijn ..
AMATEUR!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hi Wolfje... wat is je fascinatie toch met mijn vermeende baard ?
Heb je een link naar die tv-uitzending..iemand in Canada zal reuze blij zijn ..
Hij haalde wel zesjes.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef Drugshond het volgende:
Overigens.... Meki die 1 voor economie is niet zo erg....
Volgens mij is G.w.Bush ook niet echt een econoom pur sang. Maar hij is wel dictator geworden.
zo'n klootzak ben jij wel ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
Okeee..kom op met die link
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
Jij hebt zeker ook bij de AIVD gesolliciteerd? NSBer in spe!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar hoor je nog eens wat.![]()
Link!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Aaah!, nu ben je weer op dezelfde toer als voor je 6 (?) maanden verbanning. Niet dat ik dat erg vind, het is je eigen keuze, maar waarschuw me even als je weer Sizzler en Sidekick gaat uitschelden.
Probeer je weer iemand te naaien?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Aaah!, nu ben je weer op dezelfde toer als voor je 6 (?) maanden verbanning. Niet dat ik dat erg vind, het is je eigen keuze, maar waarschuw me even als je weer Sizzler en Sidekick gaat uitschelden.
Idd het type wat ik me bij je voorstel.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
quote:Files door schaarsgeklede dames
Uitgegeven: 8 december 2004 17:05
Laatst gewijzigd: 8 december 2004 17:10
MUIDEN - Automobilisten kregen woensdag op de A1 tussen Amsterdam en Amersfoort voor de tweede avond op rij te maken met flinke vertragingen. De oorzaak troffen ze aan het eind van de file, bij tankstation Hondswijck, waar schaarsgeklede vrouwen van een promotieteam veel bekijks trekken.
Volgens een woordvoerder van de ANWB trappen bestuurders massaal op de rem om een glimp op te vangen van de kleumende meiden. Dinsdagavond veroorzaakte dat een lange file die niet voor 19.00 uur was verdwenen, woensdagavond stond omstreeks 16.30 uur ook al weer 7 kilometer file. Ook het verkeer op de A9 loopt als gevolg van de actie vast.
Nee, daar werd ik ooit voor gevraagd en ik wees het resoluut af. Jij wilt niet weten wat daar allemaal kan en moet.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook bij de AIVD gesolliciteerd? NSBer in spe!
Dr_Gonzoquote:
Nee.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Probeer je weer iemand te naaien?
Nee en wellicht is dat enkel zo in jouw wereldje.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wolfje, je wordt steeds eenzamer, weet je dat?
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef Drugshond het volgende:
Rechtse figuren zijn altijd eenzaam (maar wel zelfstandig)..... ze hebben namelijk geen hulp of een vangnet nodig.....(idioot bedacht systeem door de linkse partijen).
Ik zei nog zo, mongolen...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen...
Voorlopigheid is een groot goed.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, mongolen...
Je mag niet spotten met mensen van Bluesdude's niveau.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, mongolen...
ChristenWolff, af in je hokquote:Op donderdag 9 december 2004 20:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je mag niet spotten met mensen van Bluesdude's niveau.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
niet echt geslaagt.-
Die halen het slechtste in je naar boven. zoals agenten.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef George-Butters het volgende:
Met een gezond stuk zelfcorrectie kunnen we best zonder moderators
Gelukkig is er nog een OM dat bonnen verscheurt.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die halen het slechtste in je naar boven. zoals agenten.
Wij wel maar helaas geldt dat niet voor iedereenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef George-Butters het volgende:
Met een gezond stuk zelfcorrectie kunnen we best zonder moderators
Zet die mijter eens af.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wij wel maar helaas geldt dat niet voor iedereen.
Ligt er een beetje aan met welke snelheid het op me afkomtquote:Op donderdag 9 december 2004 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
He du_ke, wil je wat hardhout knuffelen?
tegenwoordig drinkt iedereen zijn/haar biertje leeg. jammer voor je joh.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je wat, ik ga me vandaag zat zuipen..
Beter.quote:
Lijkt wel de nieuwe outfit van een moslima-verkeerspolitiequote:Op donderdag 9 december 2004 20:34 schreef du_ke het volgende:
Zo beter?
Dude, kratjes Jaeger bier 4,63.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
tegenwoordig drinkt iedereen zijn/haar biertje leeg. jammer voor je joh.
Ben je al begonnen met zuipen? Ik ga me morgen van de wereld zuipen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dude, kratjes Jaeger bier 4,63.
Ja, morgen ook ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met zuipen? Ik ga me morgen van de wereld zuipen.
quote:
quote:116 Teletekst do 09 dec
Trage student gaat e.4500 betalen
DEN HAAG Staatssecretaris Rutte van
Onderwijs wil dat studenten die niet op
tijd afstuderen,in het extra jaar drie
keer zoveel collegegeld moeten betalen.
Dat komt neer op circa 4500 euro.
Rutte vindt het bedrag redelijk omdat
het minder is dan wat een student in
werkelijkheid kost.Ook is het bedrag
laag genoeg om te kunnen terugbetalen.
Rutte wil met het plan de gemiddelde
studieduur bekorten.Het Interstedelijk
Studenten Overleg zei eerder dat het
collegegeld kan oplopen tot 6500 euro.
Het ISO zegt dat uit eigen onderzoek
blijkt dat zo'n bedrag ertoe leidt dat
100.000 studenten de studie staken.
volgende nosnieuws financieel nossport
nee, hier zit wel een label op. Met tekst, niet alleen een plaatjequote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Van dat Aldi-gebeuren? Hoe heet het ook al weer? Liebraumilch ...![]()
Nee, vanaf morgen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hopelijk niet met terugwerkende kracht?
Goed topic. Ik ben helaas net te laat.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:46 schreef Monidique het volgende:
Politicus JohnDé is gebanned in #pol :s
Haal je dat slot er toch van af? Dat kun jij, of kun je dat alleen in POL?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Goed topic. Ik ben helaas net te laat.
Mja, ik kan Rutte op zich wel begrijpen. Het is nu aantrekkelijker om een jaar langer te studeren dan om op tijd klaar te zijn, en dat is duur. Maar dit vind ik niet de juiste oplossing, studeren moet een beetje leuk blijven, toch? Je kunt je hele leven nog serieus doen. Dat jaartje extra betalen afgestudeerden dubbel en dwars terug.quote:
Wederom...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Goed topic. Ik ben helaas net te laat.
Hoe heette dat varkentje alweer? Als je het weet, dan mag je een jaar langer studeren.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, ik kan Rutte op zich wel begrijpen. Het is nu aantrekkelijker om een jaar langer te studeren dan om op tijd klaar te zijn. Maar dit vind ik niet de juiste oplossing, studeren moet een beetje leuk blijven, toch? Je kunt je hele leven nog serieus doen.
Maar Rutte vind ik op zich een goede staatssecretaris, hij is eerlijk en heeft een visie. De voorgangers waren ook maar een stel kwallen.
Volgens mij zou Rutte het net zo goed doen als pusher voor de bananenbarquote:Op donderdag 9 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, ik kan Rutte op zich wel begrijpen. Het is nu aantrekkelijker om een jaar langer te studeren dan om op tijd klaar te zijn, en dat is duur. Maar dit vind ik niet de juiste oplossing, studeren moet een beetje leuk blijven, toch? Je kunt je hele leven nog serieus doen. Dat jaartje extra betalen afgestudeerden dubbel en dwars terug.
Maar Rutte vind ik op zich een goede staatssecretaris, hij is eerlijk en heeft een visie. De voorgangers waren ook maar een stel kwallen.
Nijs.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe heette dat varkentje alweer? Als je het weet, dan mag je een jaar langer studeren.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij zou Rutte het net zo goed doen als pusher voor de bananenbar
Wil je nog met die naam in je hoofd doorleren?quote:
Zolang ze goed pijpt geen probleem.quote:
Als ik door Eindhoven fiets zie ik elke dag X-Ray op een geluidswal gegraffiti'd staan, ik ben wel wat gewend hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je nog met die naam in je hoofd doorleren?
Dat merk ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als ik door Eindhoven fiets zie ik elke dag X-Ray op een geluidswal gegraffiti'd staan, ik ben wel wat gewend hoor.
Mensen zijn niet voor niets langdurig werkeloos. Dat is niet omdat ze iets kunnen...quote:Op donderdag 9 december 2004 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vier mensen met 4 miljoen euro aan een baan geholpen. In Zembla.Oh my god!!!
volgens mij is zij altijd stoned, net als die tmf lui vroegerquote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
* RichardQuest ramt een paar keer tegen z'n bureau.
Moet jij eens opletten als daar een miljoen tegenover staat. CDA WANBELEIDquote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mensen zijn niet voor niets langdurig werkeloos. Dat is niet omdat ze iets kunnen...
Je bent een tietenman begrijp ik uit je reacties?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
* RichardQuest ramt een paar keer tegen z'n bureau.
Oh, maar daar heb ik absoluut niets op tegen. Als ik later 40 ben, en ik heb zo'n chick. Dan ben je toch binnen of niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
volgens mij is zij altijd stoned, net als die tmf lui vroeger
Denk het wel, en 's nachts fluistert ze de uitslagen van de voetbalwedstrijden in je oorquote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik absoluut niets op tegen. Als ik later 40 ben, en ik heb zo'n chick. Dan ben je toch binnen of niet?
Elke keer als ik haar kop zie denk ik dat er iets mis is met m'n beeldscherm...quote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik absoluut niets op tegen. Als ik later 40 ben, en ik heb zo'n chick. Dan ben je toch binnen of niet?
En daarna zelf even in de goal schieten.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Denk het wel, en 's nachts fluistert ze de uitslagen van de voetbalwedstrijden in je oor![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef Drugshond het volgende:
0,6 correctie... 0,5 liter Sambuca.....![]()
Zeg, demonisatorquote:Op donderdag 9 december 2004 21:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Elke keer als ik haar kop zie denk ik dat er iets mis is met m'n beeldscherm...
Rare SC POL excuus-neger![]()
Kneuzigste vergelijking aller tijden.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En daarna zelf even in de goal schieten.
Sorry dat ik je beledigde, Johan.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kneuzigste vergelijking aller tijden.
I was screwed by RichardQuest, and all I got was this lousy hair-do.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Working at the care wash.
Johan heeft een huid van leerquote:Op donderdag 9 december 2004 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sorry dat ik je beledigde, Johan.
Dat krijg je van veel arbeiden in Siberie.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Johan heeft een huid van leer
Nee... niks mis met het olie-peil.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Working at the care wash.
Dat zal best..quote:Op donderdag 9 december 2004 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat krijg je van veel arbeiden in Siberie.
oow echt waarquote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef Drugshond het volgende:
Overigens.... Meki die 1 voor economie is niet zo erg....
Volgens mij is G.w.Bush ook niet echt een econoom pur sang. Maar hij is wel dictator geworden.
Lekker chillen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:38 schreef George-Butters het volgende:
Siberie, daar wil ik nog wel eens kamperen.
quote:739 tt-TV1 739 do 09 dec 21:15:10
nieuws
GEEN HOLEBI-KERSTFUIF IN SINGAPORE
De politie van Singapore staat niet
toe dat er een holebi-kerstfuif
gehouden wordt in de stad. Een lokale
holebi-organisatie wou zo'n fuif laten
plaatsvinden in een discotheek.
De politie zegt in een mededeling dat
ze geen toestemming kan geven voor een
evenement dat indruist tegen de morele
waarden van een grote meerderheid
van de bevolking.
Singapore doet nochtans moeite om haar
preutse imago af te schudden. In
augustus was het de gaststad van een
holebifestival met 6000 bezoekers.
Wat heerlijk minderwaardig, zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:17 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Hmmm dione. [afbeelding]
Wat is hier minderwaardig aan ?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heerlijk minderwaardig, zo ken ik je weer.
Die sociale werkplaats was om te brullen, zelfs de wethouder werkte er halftijds.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mensen zijn niet voor niets langdurig werkeloos. Dat is niet omdat ze iets kunnen...
En dat was zo'n bijzondere ervaring dat je dat nu nog weetquote:Op donderdag 9 december 2004 21:49 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kreeg in de brugklas een 10 omdat ik als enige syndicat d'initiative goed kon schrijven.
Laat jij je ook faciallen?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat is hier minderwaardig aan ?
Nee, maar ik heet dan ook niet Dione De Graaf.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat jij je ook faciallen?
Zo heel veel tienen heb ik ook niet gehad, ik ben iemand die graag zessen haalt. Maar een 10 omdat je 1 "woordje" goed kunt schrijven is opmerkelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dat was zo'n bijzondere ervaring dat je dat nu nog weet![]()
Dubbele f dude.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, maar ik heet dan ook niet Dione De Graaf.
Een soort van bukkake ?!... ....... (ghe ghe ghe)quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laat jij je ook faciallen?
Ik wil 'r ook wel onderzeiken hoor. In plaats van de facial mag ze ook slikken.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dubbele f dude.
Ik heb gehoord dat ze aan plassex doet en niet vies is van een keuteltje. Facial daarentegen.
Dat doen die japanners veel, prachtig vinden ze dat.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort van bukkake ?!... ....... (ghe ghe ghe)
Vergeet niet op haar navel te schijten na klaarkomen. Dat windt haar zo op!quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil 'r ook wel onderzeiken hoor. In plaats van de facial mag ze ook slikken.
ROFL....quote:Op donderdag 9 december 2004 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat doen die japanners veel, prachtig vinden ze dat.![]()
DUDEquote:Op donderdag 9 december 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pee - Mfx-694 Pissing Competition Part 1.avi![]()
Waar haal je die wijven?
Met de huidige recessie ? .... : Over 3-5 jaar In Nederland.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pee - Mfx-694 Pissing Competition Part 1.avi
Waar haal je die wijven?
Dude...quote:Op donderdag 9 december 2004 22:06 schreef Sidekick het volgende:
[im g=1x1]http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="0" height="0" onLoad="c=0;for(i=0;i<document.images.length;i++){if(document.images[i].src.match('http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/6.gif')){void(document.images[i].src='http://img37.exs.cx/img37/9964/24-pi0.gif')}};//gif[/img]
Ken je die film? Absurd die wijven.quote:
Ja, ik weet wat ik riskeer, namelijk niets. Als er niets gebeurd, dan is er ook geen consequentie.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Sidekick, je weet wat je nu riskeert...
Nee, die ken ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ken je die film? Absurd die wijven.![]()
Eeen beetje vreemd maar wel lekker...... rivellaquote:Op donderdag 9 december 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ken je die film? Absurd die wijven.![]()
Over economische kringloopquote:Op donderdag 9 december 2004 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgende keer wat beter studeren dan hè...waar ging het over?
In de cdlade van mijn scharrelquote:Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 hand, waar is de andere?
Ik heb ook maar 4 uur geslapen of zo. Maar ik heb vandaag niet veel gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
avond, ik moet toch ook maar ff in nummertje 500 posten,
tyfustering, ik ben helemaal naar de klote
Isn't life great ..quote:Op donderdag 9 december 2004 22:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
avond, ik moet toch ook maar ff in nummertje 500 posten,
tyfustering, ik ben helemaal naar de klote
Volgens mij is het best lache om Raeliaan te zijn. Een beetje zweven en zo.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een Boek,
ga je een nieuw leidraad voor een ridicuul geloof in elkaar flansen?
Jah zekerquote:Op donderdag 9 december 2004 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een Boek,
ga je een nieuw leidraad voor een ridicuul geloof in elkaar flansen?
Probleem is dat ik ook weinig heb gedaan, maar 14,5 op je poten met een half uur pauze is dan wel pijnlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 22:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 4 uur geslapen of zo. Maar ik heb vandaag niet veel gedaan.
Ach, pak een biertje.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Probleem is dat ik ook weinig heb gedaan, maar 14,5 op je poten met een half uur pauze is dan wel pijnlijk
"Vergeef onze heer.... en verlos ons van al het kwade"...... Amenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:19 schreef Meki het volgende:
Jah zeker
Ik heb hem al geschreven
ik moet hem nog online zetten![]()
en jah R@ over dat
De Titel luidtquote:Op donderdag 9 december 2004 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
"Vergeef onze heer.... en verlos ons van al het kwade"...... Amen
Meki Boek 1 cent gaat 1-1-2005 in premierequote:Op donderdag 9 december 2004 22:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 cent..... jemig....
IK kom nog niet eens voor 100 euro per dag uit de veren.....
heb ik al gedaanquote:Op donderdag 9 december 2004 22:33 schreef RichardQuest het volgende:
Dat wordt snel schrijven, Meki.
wihihiquote:Op donderdag 9 december 2004 22:41 schreef Drugshond het volgende:
Al gedaan ?!
Meki's strafwerk : Ik mag de zionistische (leuke) juffrouw niet klieren..........
Meki's strafwerk : Ik mag de zionistische (leuke) juffrouw niet klieren..........
Blz... 12 t/m 31
1 cent boekquote:Op donderdag 9 december 2004 22:43 schreef Drugshond het volgende:
Wat is het eigenlijk voor een boek ? ..... ?!
Heb je alles gelezen?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:45 schreef Kaalhei het volgende:
500 topics met blaat, wat een mijpaal.
Heel fok is blaat. Dat zijn 630.000 topics.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:45 schreef Kaalhei het volgende:
500 topics met blaat, wat een mijpaal.
Dankjewel Mekiquote:
Nee, ik heb een leven. Jij?quote:
Het was gisterquote:Op donderdag 9 december 2004 22:58 schreef Drugshond het volgende:
felecite.... Harry........party-time.... wat doe je hier ?
vertel opquote:Op donderdag 9 december 2004 23:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Harry, er zit een spelfout in je onderschrift.
hm, bij mij staat er toch echt 'plug bull'.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Thats pure Plu Bull. Maar misschien is er ook te weinig ruimte om het te verbeteren.
Ja, in de jouwe ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef RichardQuest het volgende:
Maar, Johan, er zit ook een fout in je username..
Ho, dat was een tikfout. Hoe dan ook gaat het om that's, natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, bij mij staat er toch echt 'plug bull'.
Ik vind het wel kut dat je je sig onder je avatar niet kan voorzien van een uitroepteken
*Laat voorspelbare grap over genen achterwege.*quote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef RichardQuest het volgende:
Maar, Johan, er zit ook een fout in je username..
Vertel.quote:
quote:Canada 'can permit gay marriage'
Antony Porcino (left) and Tom Graff get married in Vancouver
The majority of Canadians are in favour of same-sex marriage
Canada's Supreme Court has told the government it can legalise gay marriage without violating the constitution.
The move comes hours after New Zealand's parliament voted to recognise civil unions between gay couples.The non-binding legal opinion followed two days of Supreme Court hearings in October in which judges heard arguments from both sides in the debate.The province of Alberta and religious groups had argued that marriage was a union between a man and a woman. But the court declared that Ottawa had the authority to rule on marriage.
Prime Minister Paul Martin said his Liberal government would bring in gay marriage legislation in the new year.He said MPs would be able to vote according to conscience, but cabinet ministers had to back the bill."I do not believe you can have two classes of citizens," he was quoted as saying by Reuters news agency.
'Union of two'
Opposition Conservative leader Stephen Harper vowed to oppose the move, saying: "My position will be to preserve the traditional definition of marriage in the law."
Gay marriage around globe
The judges said that the federal government's proposed definition of marriage as "the lawful union of two persons" would not violate the constitution.
However, they stopped short of saying that the Canadian constitution actually required the government to allow gay marriage across the country.The authorities in Ottawa had hoped that the court would go further, as this would have made it easier to pass legislation.The court also said religious officials could not be forced to officiate at homosexual marriages against their beliefs.
Gay marriage is already legal in six of the 10 Canadian provinces and one of its three northern territories, but it remains illegal in the rest of the country.
Gek om te zien dat in het buurland de geaardheid op zich al verboden isquote:GAY MARRIAGE
'Registered partnerships' first legalised in Denmark, 1989
Netherlands first to offer full civil marriage rights, 2001
Norway, Sweden, Iceland, Finland, Belgium and Germany also passed laws on unions
French gay couples have limited legal rights
Reform planned for Spain, Ireland, UK
Homosexuality illegal in some US states
Civil unions approved in Massachusetts, 2000
'Gay marriage' allowed in San Francisco, Feb-Mar 2004
Maar dan nog zit er een h in plaats van een t in je username.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
*Laat voorspelbare grap over genen achterwege.*
Wat, de spatie?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Monidique het volgende:
"Vertel."
Als je dat niet eens ziet,!
Zo schreef men het destijds, is mij verteld.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar dan nog zit er een h in plaats van een t in je username.
Waarom is dat dan veranderd?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo schreef men het destijds, is mij verteld.
Euqidinom. Jij zit zeker ook in Vrankrijk?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ik zes maanden, en waar ik goed?
Die van mij is niet "fout"quote:Op donderdag 9 december 2004 23:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had het niet over je pielemans.
Ik zou het niet weten. Iemand die op een paard rijdt, heet toch ook niet meer ''ruyter''?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom is dat dan veranderd?
Dat veranderde toen Den Uyl de muzelmannen binnenbracht.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom is dat dan veranderd?
jij niet rechtsquote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ik zes maanden, en waar ik goed?
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Euqidinom. Jij zit zeker ook in Vrankrijk?
Nee, maar het lijkt me dat die verandering een reden heeft gehad.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Iemand die op een paard rijdt, heet toch ook niet meer ''ruyter''?
De Uil, is dat eigenlijk geen vrijmetselaarssymbool?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat veranderde toen Den Uyl de muzelmannen binnenbracht.
Misschien om het minder Frans te maken.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me dat die verandering een reden heeft gehad.
Basketbal hoeft geen oorlog te zijn, buddy.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hij is ook nooit in oorlog geweest..
Er waren toendertijd nog te weinig Tikorevs in Ons Dietsche Vaderlanth.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me dat die verandering een reden heeft gehad.
Tikorev, is dat geen Maranennaam?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er waren toendertijd nog te weinig Tikorevs in Ons Dietsche Vaderlanth.
Het maakt mij geen zak hooi uit,..... zolang ze werken is het prima. En dezelfde rechten hebben....quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
Dat veranderde toen Den Uyl de muzelmannen binnenbracht.
Zou heel goed kunnen al zal het ook wel een beetje verschillen op welke men en welke destijds je kan doelenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo schreef men het destijds, is mij verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |