Die sociale werkplaats was om te brullen, zelfs de wethouder werkte er halftijds.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mensen zijn niet voor niets langdurig werkeloos. Dat is niet omdat ze iets kunnen...
En dat was zo'n bijzondere ervaring dat je dat nu nog weetquote:Op donderdag 9 december 2004 21:49 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kreeg in de brugklas een 10 omdat ik als enige syndicat d'initiative goed kon schrijven.
Laat jij je ook faciallen?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat is hier minderwaardig aan ?
Nee, maar ik heet dan ook niet Dione De Graaf.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat jij je ook faciallen?
Zo heel veel tienen heb ik ook niet gehad, ik ben iemand die graag zessen haalt. Maar een 10 omdat je 1 "woordje" goed kunt schrijven is opmerkelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dat was zo'n bijzondere ervaring dat je dat nu nog weet![]()
Dubbele f dude.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, maar ik heet dan ook niet Dione De Graaf.
Een soort van bukkake ?!... ....... (ghe ghe ghe)quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laat jij je ook faciallen?
Ik wil 'r ook wel onderzeiken hoor. In plaats van de facial mag ze ook slikken.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dubbele f dude.
Ik heb gehoord dat ze aan plassex doet en niet vies is van een keuteltje. Facial daarentegen.
Dat doen die japanners veel, prachtig vinden ze dat.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort van bukkake ?!... ....... (ghe ghe ghe)
Vergeet niet op haar navel te schijten na klaarkomen. Dat windt haar zo op!quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil 'r ook wel onderzeiken hoor. In plaats van de facial mag ze ook slikken.
ROFL....quote:Op donderdag 9 december 2004 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat doen die japanners veel, prachtig vinden ze dat.![]()
DUDEquote:Op donderdag 9 december 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pee - Mfx-694 Pissing Competition Part 1.avi![]()
Waar haal je die wijven?
Met de huidige recessie ? .... : Over 3-5 jaar In Nederland.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pee - Mfx-694 Pissing Competition Part 1.avi
Waar haal je die wijven?
Dude...quote:Op donderdag 9 december 2004 22:06 schreef Sidekick het volgende:
[im g=1x1]http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="0" height="0" onLoad="c=0;for(i=0;i<document.images.length;i++){if(document.images[i].src.match('http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/6.gif')){void(document.images[i].src='http://img37.exs.cx/img37/9964/24-pi0.gif')}};//gif[/img]
Ken je die film? Absurd die wijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |