Elke keer als ik haar kop zie denk ik dat er iets mis is met m'n beeldscherm...quote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik absoluut niets op tegen. Als ik later 40 ben, en ik heb zo'n chick. Dan ben je toch binnen of niet?
En daarna zelf even in de goal schieten.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Denk het wel, en 's nachts fluistert ze de uitslagen van de voetbalwedstrijden in je oor![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef Drugshond het volgende:
0,6 correctie... 0,5 liter Sambuca.....![]()
Zeg, demonisatorquote:Op donderdag 9 december 2004 21:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Elke keer als ik haar kop zie denk ik dat er iets mis is met m'n beeldscherm...
Rare SC POL excuus-neger![]()
Kneuzigste vergelijking aller tijden.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En daarna zelf even in de goal schieten.
Sorry dat ik je beledigde, Johan.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kneuzigste vergelijking aller tijden.
I was screwed by RichardQuest, and all I got was this lousy hair-do.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Working at the care wash.
Johan heeft een huid van leerquote:Op donderdag 9 december 2004 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sorry dat ik je beledigde, Johan.
Dat krijg je van veel arbeiden in Siberie.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Johan heeft een huid van leer
Nee... niks mis met het olie-peil.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Working at the care wash.
Dat zal best..quote:Op donderdag 9 december 2004 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat krijg je van veel arbeiden in Siberie.
oow echt waarquote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef Drugshond het volgende:
Overigens.... Meki die 1 voor economie is niet zo erg....
Volgens mij is G.w.Bush ook niet echt een econoom pur sang. Maar hij is wel dictator geworden.
Lekker chillen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:38 schreef George-Butters het volgende:
Siberie, daar wil ik nog wel eens kamperen.
quote:739 tt-TV1 739 do 09 dec 21:15:10
nieuws
GEEN HOLEBI-KERSTFUIF IN SINGAPORE
De politie van Singapore staat niet
toe dat er een holebi-kerstfuif
gehouden wordt in de stad. Een lokale
holebi-organisatie wou zo'n fuif laten
plaatsvinden in een discotheek.
De politie zegt in een mededeling dat
ze geen toestemming kan geven voor een
evenement dat indruist tegen de morele
waarden van een grote meerderheid
van de bevolking.
Singapore doet nochtans moeite om haar
preutse imago af te schudden. In
augustus was het de gaststad van een
holebifestival met 6000 bezoekers.
Wat heerlijk minderwaardig, zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:17 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Hmmm dione. [afbeelding]
Wat is hier minderwaardig aan ?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heerlijk minderwaardig, zo ken ik je weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |