Dr_Gonzoquote:
Nee.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Probeer je weer iemand te naaien?
Nee en wellicht is dat enkel zo in jouw wereldje.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wolfje, je wordt steeds eenzamer, weet je dat?
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef Drugshond het volgende:
Rechtse figuren zijn altijd eenzaam (maar wel zelfstandig)..... ze hebben namelijk geen hulp of een vangnet nodig.....(idioot bedacht systeem door de linkse partijen).
Ik zei nog zo, mongolen...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen...
Voorlopigheid is een groot goed.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, mongolen...
Je mag niet spotten met mensen van Bluesdude's niveau.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, mongolen...
ChristenWolff, af in je hokquote:Op donderdag 9 december 2004 20:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je mag niet spotten met mensen van Bluesdude's niveau.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
niet echt geslaagt.-
Die halen het slechtste in je naar boven. zoals agenten.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef George-Butters het volgende:
Met een gezond stuk zelfcorrectie kunnen we best zonder moderators
Gelukkig is er nog een OM dat bonnen verscheurt.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die halen het slechtste in je naar boven. zoals agenten.
Wij wel maar helaas geldt dat niet voor iedereenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef George-Butters het volgende:
Met een gezond stuk zelfcorrectie kunnen we best zonder moderators
Zet die mijter eens af.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wij wel maar helaas geldt dat niet voor iedereen.
Ligt er een beetje aan met welke snelheid het op me afkomtquote:Op donderdag 9 december 2004 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
He du_ke, wil je wat hardhout knuffelen?
tegenwoordig drinkt iedereen zijn/haar biertje leeg. jammer voor je joh.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je wat, ik ga me vandaag zat zuipen..
Beter.quote:
Lijkt wel de nieuwe outfit van een moslima-verkeerspolitiequote:Op donderdag 9 december 2004 20:34 schreef du_ke het volgende:
Zo beter?
Dude, kratjes Jaeger bier 4,63.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
tegenwoordig drinkt iedereen zijn/haar biertje leeg. jammer voor je joh.
Ben je al begonnen met zuipen? Ik ga me morgen van de wereld zuipen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dude, kratjes Jaeger bier 4,63.
Ja, morgen ook ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met zuipen? Ik ga me morgen van de wereld zuipen.
quote:
quote:116 Teletekst do 09 dec
Trage student gaat e.4500 betalen
DEN HAAG Staatssecretaris Rutte van
Onderwijs wil dat studenten die niet op
tijd afstuderen,in het extra jaar drie
keer zoveel collegegeld moeten betalen.
Dat komt neer op circa 4500 euro.
Rutte vindt het bedrag redelijk omdat
het minder is dan wat een student in
werkelijkheid kost.Ook is het bedrag
laag genoeg om te kunnen terugbetalen.
Rutte wil met het plan de gemiddelde
studieduur bekorten.Het Interstedelijk
Studenten Overleg zei eerder dat het
collegegeld kan oplopen tot 6500 euro.
Het ISO zegt dat uit eigen onderzoek
blijkt dat zo'n bedrag ertoe leidt dat
100.000 studenten de studie staken.
volgende nosnieuws financieel nossport
nee, hier zit wel een label op. Met tekst, niet alleen een plaatjequote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Van dat Aldi-gebeuren? Hoe heet het ook al weer? Liebraumilch ...![]()
Nee, vanaf morgen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hopelijk niet met terugwerkende kracht?
Goed topic. Ik ben helaas net te laat.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:46 schreef Monidique het volgende:
Politicus JohnDé is gebanned in #pol :s
Haal je dat slot er toch van af? Dat kun jij, of kun je dat alleen in POL?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Goed topic. Ik ben helaas net te laat.
Mja, ik kan Rutte op zich wel begrijpen. Het is nu aantrekkelijker om een jaar langer te studeren dan om op tijd klaar te zijn, en dat is duur. Maar dit vind ik niet de juiste oplossing, studeren moet een beetje leuk blijven, toch? Je kunt je hele leven nog serieus doen. Dat jaartje extra betalen afgestudeerden dubbel en dwars terug.quote:
Wederom...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Goed topic. Ik ben helaas net te laat.
Hoe heette dat varkentje alweer? Als je het weet, dan mag je een jaar langer studeren.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, ik kan Rutte op zich wel begrijpen. Het is nu aantrekkelijker om een jaar langer te studeren dan om op tijd klaar te zijn. Maar dit vind ik niet de juiste oplossing, studeren moet een beetje leuk blijven, toch? Je kunt je hele leven nog serieus doen.
Maar Rutte vind ik op zich een goede staatssecretaris, hij is eerlijk en heeft een visie. De voorgangers waren ook maar een stel kwallen.
Volgens mij zou Rutte het net zo goed doen als pusher voor de bananenbarquote:Op donderdag 9 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, ik kan Rutte op zich wel begrijpen. Het is nu aantrekkelijker om een jaar langer te studeren dan om op tijd klaar te zijn, en dat is duur. Maar dit vind ik niet de juiste oplossing, studeren moet een beetje leuk blijven, toch? Je kunt je hele leven nog serieus doen. Dat jaartje extra betalen afgestudeerden dubbel en dwars terug.
Maar Rutte vind ik op zich een goede staatssecretaris, hij is eerlijk en heeft een visie. De voorgangers waren ook maar een stel kwallen.
Nijs.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe heette dat varkentje alweer? Als je het weet, dan mag je een jaar langer studeren.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij zou Rutte het net zo goed doen als pusher voor de bananenbar
Wil je nog met die naam in je hoofd doorleren?quote:
Zolang ze goed pijpt geen probleem.quote:
Als ik door Eindhoven fiets zie ik elke dag X-Ray op een geluidswal gegraffiti'd staan, ik ben wel wat gewend hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je nog met die naam in je hoofd doorleren?
Dat merk ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als ik door Eindhoven fiets zie ik elke dag X-Ray op een geluidswal gegraffiti'd staan, ik ben wel wat gewend hoor.
Mensen zijn niet voor niets langdurig werkeloos. Dat is niet omdat ze iets kunnen...quote:Op donderdag 9 december 2004 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vier mensen met 4 miljoen euro aan een baan geholpen. In Zembla.Oh my god!!!
volgens mij is zij altijd stoned, net als die tmf lui vroegerquote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
* RichardQuest ramt een paar keer tegen z'n bureau.
Moet jij eens opletten als daar een miljoen tegenover staat. CDA WANBELEIDquote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mensen zijn niet voor niets langdurig werkeloos. Dat is niet omdat ze iets kunnen...
Je bent een tietenman begrijp ik uit je reacties?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
* RichardQuest ramt een paar keer tegen z'n bureau.
Oh, maar daar heb ik absoluut niets op tegen. Als ik later 40 ben, en ik heb zo'n chick. Dan ben je toch binnen of niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
volgens mij is zij altijd stoned, net als die tmf lui vroeger
Denk het wel, en 's nachts fluistert ze de uitslagen van de voetbalwedstrijden in je oorquote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik absoluut niets op tegen. Als ik later 40 ben, en ik heb zo'n chick. Dan ben je toch binnen of niet?
Elke keer als ik haar kop zie denk ik dat er iets mis is met m'n beeldscherm...quote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik absoluut niets op tegen. Als ik later 40 ben, en ik heb zo'n chick. Dan ben je toch binnen of niet?
En daarna zelf even in de goal schieten.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Denk het wel, en 's nachts fluistert ze de uitslagen van de voetbalwedstrijden in je oor![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef Drugshond het volgende:
0,6 correctie... 0,5 liter Sambuca.....![]()
Zeg, demonisatorquote:Op donderdag 9 december 2004 21:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Elke keer als ik haar kop zie denk ik dat er iets mis is met m'n beeldscherm...
Rare SC POL excuus-neger![]()
Kneuzigste vergelijking aller tijden.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En daarna zelf even in de goal schieten.
Sorry dat ik je beledigde, Johan.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kneuzigste vergelijking aller tijden.
I was screwed by RichardQuest, and all I got was this lousy hair-do.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Working at the care wash.
Johan heeft een huid van leerquote:Op donderdag 9 december 2004 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sorry dat ik je beledigde, Johan.
Dat krijg je van veel arbeiden in Siberie.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Johan heeft een huid van leer
Nee... niks mis met het olie-peil.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Working at the care wash.
Dat zal best..quote:Op donderdag 9 december 2004 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat krijg je van veel arbeiden in Siberie.
oow echt waarquote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef Drugshond het volgende:
Overigens.... Meki die 1 voor economie is niet zo erg....
Volgens mij is G.w.Bush ook niet echt een econoom pur sang. Maar hij is wel dictator geworden.
Lekker chillen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:38 schreef George-Butters het volgende:
Siberie, daar wil ik nog wel eens kamperen.
quote:739 tt-TV1 739 do 09 dec 21:15:10
nieuws
GEEN HOLEBI-KERSTFUIF IN SINGAPORE
De politie van Singapore staat niet
toe dat er een holebi-kerstfuif
gehouden wordt in de stad. Een lokale
holebi-organisatie wou zo'n fuif laten
plaatsvinden in een discotheek.
De politie zegt in een mededeling dat
ze geen toestemming kan geven voor een
evenement dat indruist tegen de morele
waarden van een grote meerderheid
van de bevolking.
Singapore doet nochtans moeite om haar
preutse imago af te schudden. In
augustus was het de gaststad van een
holebifestival met 6000 bezoekers.
Wat heerlijk minderwaardig, zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:17 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Hmmm dione. [afbeelding]
Wat is hier minderwaardig aan ?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heerlijk minderwaardig, zo ken ik je weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |