Wederom...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Goed topic. Ik ben helaas net te laat.
Hoe heette dat varkentje alweer? Als je het weet, dan mag je een jaar langer studeren.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, ik kan Rutte op zich wel begrijpen. Het is nu aantrekkelijker om een jaar langer te studeren dan om op tijd klaar te zijn. Maar dit vind ik niet de juiste oplossing, studeren moet een beetje leuk blijven, toch? Je kunt je hele leven nog serieus doen.
Maar Rutte vind ik op zich een goede staatssecretaris, hij is eerlijk en heeft een visie. De voorgangers waren ook maar een stel kwallen.
Volgens mij zou Rutte het net zo goed doen als pusher voor de bananenbarquote:Op donderdag 9 december 2004 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, ik kan Rutte op zich wel begrijpen. Het is nu aantrekkelijker om een jaar langer te studeren dan om op tijd klaar te zijn, en dat is duur. Maar dit vind ik niet de juiste oplossing, studeren moet een beetje leuk blijven, toch? Je kunt je hele leven nog serieus doen. Dat jaartje extra betalen afgestudeerden dubbel en dwars terug.
Maar Rutte vind ik op zich een goede staatssecretaris, hij is eerlijk en heeft een visie. De voorgangers waren ook maar een stel kwallen.
Nijs.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe heette dat varkentje alweer? Als je het weet, dan mag je een jaar langer studeren.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij zou Rutte het net zo goed doen als pusher voor de bananenbar
Wil je nog met die naam in je hoofd doorleren?quote:
Zolang ze goed pijpt geen probleem.quote:
Als ik door Eindhoven fiets zie ik elke dag X-Ray op een geluidswal gegraffiti'd staan, ik ben wel wat gewend hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je nog met die naam in je hoofd doorleren?
Dat merk ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als ik door Eindhoven fiets zie ik elke dag X-Ray op een geluidswal gegraffiti'd staan, ik ben wel wat gewend hoor.
Mensen zijn niet voor niets langdurig werkeloos. Dat is niet omdat ze iets kunnen...quote:Op donderdag 9 december 2004 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vier mensen met 4 miljoen euro aan een baan geholpen. In Zembla.Oh my god!!!
volgens mij is zij altijd stoned, net als die tmf lui vroegerquote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
* RichardQuest ramt een paar keer tegen z'n bureau.
Moet jij eens opletten als daar een miljoen tegenover staat. CDA WANBELEIDquote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mensen zijn niet voor niets langdurig werkeloos. Dat is niet omdat ze iets kunnen...
Je bent een tietenman begrijp ik uit je reacties?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
* RichardQuest ramt een paar keer tegen z'n bureau.
Oh, maar daar heb ik absoluut niets op tegen. Als ik later 40 ben, en ik heb zo'n chick. Dan ben je toch binnen of niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
volgens mij is zij altijd stoned, net als die tmf lui vroeger
Denk het wel, en 's nachts fluistert ze de uitslagen van de voetbalwedstrijden in je oorquote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik absoluut niets op tegen. Als ik later 40 ben, en ik heb zo'n chick. Dan ben je toch binnen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |