Dr_Gonzoquote:
Nee.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Probeer je weer iemand te naaien?
Nee en wellicht is dat enkel zo in jouw wereldje.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wolfje, je wordt steeds eenzamer, weet je dat?
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:59 schreef Drugshond het volgende:
Rechtse figuren zijn altijd eenzaam (maar wel zelfstandig)..... ze hebben namelijk geen hulp of een vangnet nodig.....(idioot bedacht systeem door de linkse partijen).
Ik zei nog zo, mongolen...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen...
Voorlopigheid is een groot goed.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, mongolen...
Je mag niet spotten met mensen van Bluesdude's niveau.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, mongolen...
ChristenWolff, af in je hokquote:Op donderdag 9 december 2004 20:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je mag niet spotten met mensen van Bluesdude's niveau.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
niet echt geslaagt.-
Die halen het slechtste in je naar boven. zoals agenten.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef George-Butters het volgende:
Met een gezond stuk zelfcorrectie kunnen we best zonder moderators
Gelukkig is er nog een OM dat bonnen verscheurt.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die halen het slechtste in je naar boven. zoals agenten.
Wij wel maar helaas geldt dat niet voor iedereenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef George-Butters het volgende:
Met een gezond stuk zelfcorrectie kunnen we best zonder moderators
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |