Die sociale werkplaats was om te brullen, zelfs de wethouder werkte er halftijds.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mensen zijn niet voor niets langdurig werkeloos. Dat is niet omdat ze iets kunnen...
En dat was zo'n bijzondere ervaring dat je dat nu nog weetquote:Op donderdag 9 december 2004 21:49 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kreeg in de brugklas een 10 omdat ik als enige syndicat d'initiative goed kon schrijven.
Laat jij je ook faciallen?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat is hier minderwaardig aan ?
Nee, maar ik heet dan ook niet Dione De Graaf.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat jij je ook faciallen?
Zo heel veel tienen heb ik ook niet gehad, ik ben iemand die graag zessen haalt. Maar een 10 omdat je 1 "woordje" goed kunt schrijven is opmerkelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dat was zo'n bijzondere ervaring dat je dat nu nog weet![]()
Dubbele f dude.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, maar ik heet dan ook niet Dione De Graaf.
Een soort van bukkake ?!... ....... (ghe ghe ghe)quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laat jij je ook faciallen?
Ik wil 'r ook wel onderzeiken hoor. In plaats van de facial mag ze ook slikken.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dubbele f dude.
Ik heb gehoord dat ze aan plassex doet en niet vies is van een keuteltje. Facial daarentegen.
Dat doen die japanners veel, prachtig vinden ze dat.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort van bukkake ?!... ....... (ghe ghe ghe)
Vergeet niet op haar navel te schijten na klaarkomen. Dat windt haar zo op!quote:Op donderdag 9 december 2004 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil 'r ook wel onderzeiken hoor. In plaats van de facial mag ze ook slikken.
ROFL....quote:Op donderdag 9 december 2004 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat doen die japanners veel, prachtig vinden ze dat.![]()
DUDEquote:Op donderdag 9 december 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pee - Mfx-694 Pissing Competition Part 1.avi![]()
Waar haal je die wijven?
Met de huidige recessie ? .... : Over 3-5 jaar In Nederland.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pee - Mfx-694 Pissing Competition Part 1.avi
Waar haal je die wijven?
Dude...quote:Op donderdag 9 december 2004 22:06 schreef Sidekick het volgende:
[im g=1x1]http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="0" height="0" onLoad="c=0;for(i=0;i<document.images.length;i++){if(document.images[i].src.match('http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/6.gif')){void(document.images[i].src='http://img37.exs.cx/img37/9964/24-pi0.gif')}};//gif[/img]
Ken je die film? Absurd die wijven.quote:
Ja, ik weet wat ik riskeer, namelijk niets. Als er niets gebeurd, dan is er ook geen consequentie.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Sidekick, je weet wat je nu riskeert...
Nee, die ken ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ken je die film? Absurd die wijven.![]()
Eeen beetje vreemd maar wel lekker...... rivellaquote:Op donderdag 9 december 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ken je die film? Absurd die wijven.![]()
Over economische kringloopquote:Op donderdag 9 december 2004 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgende keer wat beter studeren dan hè...waar ging het over?
In de cdlade van mijn scharrelquote:Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 hand, waar is de andere?
Ik heb ook maar 4 uur geslapen of zo. Maar ik heb vandaag niet veel gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
avond, ik moet toch ook maar ff in nummertje 500 posten,
tyfustering, ik ben helemaal naar de klote
Isn't life great ..quote:Op donderdag 9 december 2004 22:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
avond, ik moet toch ook maar ff in nummertje 500 posten,
tyfustering, ik ben helemaal naar de klote
Volgens mij is het best lache om Raeliaan te zijn. Een beetje zweven en zo.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een Boek,
ga je een nieuw leidraad voor een ridicuul geloof in elkaar flansen?
Jah zekerquote:Op donderdag 9 december 2004 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een Boek,
ga je een nieuw leidraad voor een ridicuul geloof in elkaar flansen?
Probleem is dat ik ook weinig heb gedaan, maar 14,5 op je poten met een half uur pauze is dan wel pijnlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 22:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 4 uur geslapen of zo. Maar ik heb vandaag niet veel gedaan.
Ach, pak een biertje.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Probleem is dat ik ook weinig heb gedaan, maar 14,5 op je poten met een half uur pauze is dan wel pijnlijk
"Vergeef onze heer.... en verlos ons van al het kwade"...... Amenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:19 schreef Meki het volgende:
Jah zeker
Ik heb hem al geschreven
ik moet hem nog online zetten![]()
en jah R@ over dat
De Titel luidtquote:Op donderdag 9 december 2004 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
"Vergeef onze heer.... en verlos ons van al het kwade"...... Amen
Meki Boek 1 cent gaat 1-1-2005 in premierequote:Op donderdag 9 december 2004 22:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 cent..... jemig....
IK kom nog niet eens voor 100 euro per dag uit de veren.....
heb ik al gedaanquote:Op donderdag 9 december 2004 22:33 schreef RichardQuest het volgende:
Dat wordt snel schrijven, Meki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |