wihihiquote:Op donderdag 9 december 2004 22:41 schreef Drugshond het volgende:
Al gedaan ?!
Meki's strafwerk : Ik mag de zionistische (leuke) juffrouw niet klieren..........
Meki's strafwerk : Ik mag de zionistische (leuke) juffrouw niet klieren..........
Blz... 12 t/m 31
1 cent boekquote:Op donderdag 9 december 2004 22:43 schreef Drugshond het volgende:
Wat is het eigenlijk voor een boek ? ..... ?!
Heb je alles gelezen?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:45 schreef Kaalhei het volgende:
500 topics met blaat, wat een mijpaal.
Heel fok is blaat. Dat zijn 630.000 topics.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:45 schreef Kaalhei het volgende:
500 topics met blaat, wat een mijpaal.
Dankjewel Mekiquote:
Nee, ik heb een leven. Jij?quote:
Het was gisterquote:Op donderdag 9 december 2004 22:58 schreef Drugshond het volgende:
felecite.... Harry........party-time.... wat doe je hier ?
vertel opquote:Op donderdag 9 december 2004 23:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Harry, er zit een spelfout in je onderschrift.
hm, bij mij staat er toch echt 'plug bull'.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Thats pure Plu Bull. Maar misschien is er ook te weinig ruimte om het te verbeteren.
Ja, in de jouwe ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef RichardQuest het volgende:
Maar, Johan, er zit ook een fout in je username..
Ho, dat was een tikfout. Hoe dan ook gaat het om that's, natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, bij mij staat er toch echt 'plug bull'.
Ik vind het wel kut dat je je sig onder je avatar niet kan voorzien van een uitroepteken
*Laat voorspelbare grap over genen achterwege.*quote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef RichardQuest het volgende:
Maar, Johan, er zit ook een fout in je username..
Vertel.quote:
quote:Canada 'can permit gay marriage'
Antony Porcino (left) and Tom Graff get married in Vancouver
The majority of Canadians are in favour of same-sex marriage
Canada's Supreme Court has told the government it can legalise gay marriage without violating the constitution.
The move comes hours after New Zealand's parliament voted to recognise civil unions between gay couples.The non-binding legal opinion followed two days of Supreme Court hearings in October in which judges heard arguments from both sides in the debate.The province of Alberta and religious groups had argued that marriage was a union between a man and a woman. But the court declared that Ottawa had the authority to rule on marriage.
Prime Minister Paul Martin said his Liberal government would bring in gay marriage legislation in the new year.He said MPs would be able to vote according to conscience, but cabinet ministers had to back the bill."I do not believe you can have two classes of citizens," he was quoted as saying by Reuters news agency.
'Union of two'
Opposition Conservative leader Stephen Harper vowed to oppose the move, saying: "My position will be to preserve the traditional definition of marriage in the law."
Gay marriage around globe
The judges said that the federal government's proposed definition of marriage as "the lawful union of two persons" would not violate the constitution.
However, they stopped short of saying that the Canadian constitution actually required the government to allow gay marriage across the country.The authorities in Ottawa had hoped that the court would go further, as this would have made it easier to pass legislation.The court also said religious officials could not be forced to officiate at homosexual marriages against their beliefs.
Gay marriage is already legal in six of the 10 Canadian provinces and one of its three northern territories, but it remains illegal in the rest of the country.
Gek om te zien dat in het buurland de geaardheid op zich al verboden isquote:GAY MARRIAGE
'Registered partnerships' first legalised in Denmark, 1989
Netherlands first to offer full civil marriage rights, 2001
Norway, Sweden, Iceland, Finland, Belgium and Germany also passed laws on unions
French gay couples have limited legal rights
Reform planned for Spain, Ireland, UK
Homosexuality illegal in some US states
Civil unions approved in Massachusetts, 2000
'Gay marriage' allowed in San Francisco, Feb-Mar 2004
Maar dan nog zit er een h in plaats van een t in je username.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
*Laat voorspelbare grap over genen achterwege.*
Wat, de spatie?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Monidique het volgende:
"Vertel."
Als je dat niet eens ziet,!
Zo schreef men het destijds, is mij verteld.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar dan nog zit er een h in plaats van een t in je username.
Waarom is dat dan veranderd?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo schreef men het destijds, is mij verteld.
Euqidinom. Jij zit zeker ook in Vrankrijk?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ik zes maanden, en waar ik goed?
Die van mij is niet "fout"quote:Op donderdag 9 december 2004 23:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had het niet over je pielemans.
Ik zou het niet weten. Iemand die op een paard rijdt, heet toch ook niet meer ''ruyter''?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom is dat dan veranderd?
Dat veranderde toen Den Uyl de muzelmannen binnenbracht.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom is dat dan veranderd?
jij niet rechtsquote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ik zes maanden, en waar ik goed?
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Euqidinom. Jij zit zeker ook in Vrankrijk?
Nee, maar het lijkt me dat die verandering een reden heeft gehad.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Iemand die op een paard rijdt, heet toch ook niet meer ''ruyter''?
De Uil, is dat eigenlijk geen vrijmetselaarssymbool?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat veranderde toen Den Uyl de muzelmannen binnenbracht.
Misschien om het minder Frans te maken.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me dat die verandering een reden heeft gehad.
Basketbal hoeft geen oorlog te zijn, buddy.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hij is ook nooit in oorlog geweest..
Er waren toendertijd nog te weinig Tikorevs in Ons Dietsche Vaderlanth.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me dat die verandering een reden heeft gehad.
Tikorev, is dat geen Maranennaam?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er waren toendertijd nog te weinig Tikorevs in Ons Dietsche Vaderlanth.
Het maakt mij geen zak hooi uit,..... zolang ze werken is het prima. En dezelfde rechten hebben....quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
Dat veranderde toen Den Uyl de muzelmannen binnenbracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |