Ja idd je hebt me door, dat is de redenquote:Op woensdag 1 december 2004 00:02 schreef Lápiz het volgende:
Tsja, ergens krijg ik ook het idee dat je met je verhaal ook vooral wilt laten weten hoe goed jij het momenteel voor elkaar hebt
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef megajelquer het volgende:
reclame
fok.nl
Boek van Masterflirt wat voor jou?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:18 schreef nozem het volgende:
Dit soort topics zijn al vaak aan de orde geweest maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Hoe oud ben je nu en hoe lang heb je de nice-guy uitgehangen?>
Ik ben zeker geen ''nice-guy'' maar mijn probleem is dat ik gewoon te weinig initiatief toon. Nooit echt problemen gehad om leuke vrouwen aan de haak te slaan, vroeger.. maar de laatste tijd ben ik zo passief als wat, en hoe langer het duurt, hoe passiever ik word. Ik lijk wel een vrouw.
Uiteraard generaliseer je altijd met dit soort uitspraken, geen mens is gelijk, maar mijn ervaringen komen toch in grote lijnen overeen met wat er geschreven wordt.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:14 schreef turnpike het volgende:
Je scheert wel erg makkelijk hele geslachten over 1 kam.
Meer dan een handboek voor het versieren van vrouwen, die zelf ook niet sterk in hun schoenen staan, is het niet.
Heeft het wat opgeleverd? Dat is belangrijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Boek van Masterflirt wat voor jou?
Heb ik zelf ook gelezen.
Initiatief hoeft ook niet altijd door de man genomen te worden... Er zijn ook vrouwen die dat wel kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:18 schreef nozem het volgende:
Dit soort topics zijn al vaak aan de orde geweest maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Hoe oud ben je nu en hoe lang heb je de nice-guy uitgehangen?>
Ik ben zeker geen ''nice-guy'' maar mijn probleem is dat ik gewoon te weinig initiatief toon. Nooit echt problemen gehad om leuke vrouwen aan de haak te slaan, vroeger.. maar de laatste tijd ben ik zo passief als wat, en hoe langer het duurt, hoe passiever ik word. Ik lijk wel een vrouw.
Vast, maar je komt ze erg weinig tegen. Versier jij wel eens mannen tijdens het uitgaan?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Initiatief hoeft ook niet altijd door de man genomen te worden... Er zijn ook vrouwen die dat wel kunnen.![]()
Ik vind dat geen slechte instelling, jezelf zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:22 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Uiteraard generaliseer je altijd met dit soort uitspraken, geen mens is gelijk, maar mijn ervaringen komen toch in grote lijnen overeen met wat er geschreven wordt.
Het punt voor mij persoonlijk is dat ik er gewoon een hekel aan heb om van die stompzinnige machtsspelletjes te moeten spelen om enigszins als interessante partij voor het andere geslacht over te komen. Ik ben me er wel bewust van, maar als ze me niet nemen voor wie ik ben, dan ben ik er heel snel klaar mee.
Ja, maar dat zijn slettebakken.....toch ?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Initiatief hoeft ook niet altijd door de man genomen te worden... Er zijn ook vrouwen die dat wel kunnen.![]()
Soms, maar ik laat hen meestal in de waan dat ze mij versieren...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Vast, maar je komt ze erg weinig tegen. Versier jij wel eens mannen tijdens het uitgaan?
In jouw wereld misschien wel...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:45 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn slettebakken.....toch ?
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:45 schreef turnpike het volgende:
Ja, maar dat zijn slettebakken.....toch ?
Ik mag hopen van wel, ik heb inmiddels ook wel al de leeftijd bereikt dat dat van mij verwacht wordtquote:Op woensdag 1 december 2004 00:44 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon verstandig en volwassen aan het worden, dat je geen bierblikjes meer tegen je hoofd plet om op te vallen bij de "vrouwkes" ? En dat je ook geen domme opmerkingen meer maakt zoals, wat zitten je ogen mooi boven je neus.
Dat komt eruit alsof je het meent....rrrrrrrroarrr !quote:Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
In jouw wereld misschien wel...![]()
In de mijne zijn t gewoon zelfbewuste vrouwen die hun sprankelende persoonlijkheid graag delen met een gelijkwaardige partner.![]()
Nou, onterecht... dat geldt w.m.b. alleen voor de negatieve bijklank.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat is idd vaak wel de strekking die eraan gegeven wordt...
Onterecht, natuurlijk.
Masterflirt? Vertel!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Boek van Masterflirt wat voor jou?
Heb ik zelf ook gelezen.
Voor de duidelijkheid er stond dus eerder een andere link dan fok.nl vermeld vandaar dat ik in mijn eerdere post er vanuitging dat dit gewoon reclame was.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:57 schreef Petomaan het volgende:
Hartstikke leuk. Ben erg benieuwd hoe de ervaringen die je op fok.nl je hebben geholpen om dit te bereiken en hoe je tegenover externe factoren als uiterlijk en postuur aankijkt, die mijns inziens tevens erg belangrijk zijn bij het benaderen van vrouwen en waar je niet zoveel invloed op kunt uitoefenen ...
Dat zeggen dan ook de kikkers die nooit tot prinsen zijn gekust.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat is idd vaak wel de strekking die eraan gegeven wordt...
Onterecht, natuurlijk.
dude, je bent aan het blaten. Hij heeft het over je visie veranderen, niet doen alsof.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef Kastanovla het volgende:
Goh, meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden.
Er is maar 1 ding triester dan een "nice guy" die wanhopig op zoek is naar een partner en dat is een "nice guy" die wanhopig de stoere vent uithangt om zijn versierpoging kracht bij te zetten.
ik denk dat dat komt omdat vrouwen ook niet zo'n hoge pet van jou op hebben...quote:Ik heb geen hoge pet op van vrouwen, maar de gemiddelde drachtige koe kijkt echt wel door die "stoere" act heen hoor...
Nee, we worden allemaal stoer en/of zelfverzekerd geboren?quote:Je kunt een schitterende strik om een doos stront heenbinden, maar de geur verraad de inhoud; dat idee zeg maar...
En dat vrouwen op zoek zijn naar het hoogst haalbare, goh, briljant, iedereen dacht vast dat vrouwen voor de eerste de beste voetveeg haar schaamlippen spreidde.
Iedereen is op zoek naar het hoogst haalbare en ondanks je schattige pogingen in de openingspost om de toekomstperspectieven van de eenzame mannetje positief te beďnvloeden, kan zoiets niet aangeleerd worden.
Ah, volgens jou wel dus.quote:Je bent een "stoere man" of je bent het niet.
Vooral de zin waarmee je afsluit, vind ik lachwekkend (zie: _0- ), want ik vond jouw stukje ook behoorlijk langdradig en nutteloos, vooral omdat je (ondanks je vindingrijke grapjes) argumenten aanvoert waar we onze aars mee af kunnen vegen.quote:En stel dát zo'n "nice guy" met behulp van GHB zo'n hersenloos sletje aan de haak weet te slaan met zijn "Ik ben stoer en goed genoeg voor jou" façade, dan zal hij toch echt spoedig weer in zijn oude gewoontes vervallen, waarna hij gedumpt wordt.
Met als gevolg de talloze "Het is uit" huiltopics in R&P waar ik zo langzamerhand echt een chronische blindheid voor ontwikkel.
Je openingspost is dan ook niet meer dan een slaapverwekkend, theoretisch, niets toevoegend blaatverhaaltje dat misschien leuk is voor de mensen die iedere avond denken "Waarom slaap ik toch telkens alleen met mijn geperforeerde teddybeer?"
Heel leuk dat jij eindelijk een naďef schaap gevonden hebt dat zich door de tissueshindernisbaan in je slaapkamer heen heeft geworsteld, maar zou je mij een plezier willen doen en de (hypothetische) volgende keer dat het voorkomt, er niet zo'n langdradig en nutteloos topic aan willen wijden?.
Overdrijven is ook een vak, Kasta.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef Kastanovla het volgende:
Goh, meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden.
Er is maar 1 ding triester dan een "nice guy" die wanhopig op zoek is naar een partner en dat is een "nice guy" die wanhopig de stoere vent uithangt om zijn versierpoging kracht bij te zetten.
Ik heb geen hoge pet op van vrouwen, maar de gemiddelde drachtige koe kijkt echt wel door die "stoere" act heen hoor...
Je kunt een schitterende strik om een doos stront heenbinden, maar de geur verraad de inhoud; dat idee zeg maar...
En dat vrouwen op zoek zijn naar het hoogst haalbare, goh, briljant, iedereen dacht vast dat vrouwen voor de eerste de beste voetveeg haar schaamlippen spreidde.
Iedereen is op zoek naar het hoogst haalbare en ondanks je schattige pogingen in de openingspost om de toekomstperspectieven van de eenzame mannetje positief te beďnvloeden, kan zoiets niet aangeleerd worden.
Je bent een "stoere man" of je bent het niet.
En stel dát zo'n "nice guy" met behulp van GHB zo'n hersenloos sletje aan de haak weet te slaan met zijn "Ik ben stoer en goed genoeg voor jou" façade, dan zal hij toch echt spoedig weer in zijn oude gewoontes vervallen, waarna hij gedumpt wordt.
Met als gevolg de talloze "Het is uit" huiltopics in R&P waar ik zo langzamerhand echt een chronische blindheid voor ontwikkel.
Je openingspost is dan ook niet meer dan een slaapverwekkend, theoretisch, niets toevoegend blaatverhaaltje dat misschien leuk is voor de mensen die iedere avond denken "Waarom slaap ik toch telkens alleen met mijn geperforeerde teddybeer?"
Heel leuk dat jij eindelijk een naďef schaap gevonden hebt dat zich door de tissueshindernisbaan in je slaapkamer heen heeft geworsteld, maar zou je mij een plezier willen doen en de (hypothetische) volgende keer dat het voorkomt, er niet zo'n langdradig en nutteloos topic aan willen wijden?.
Goh interessant, je visie veranderen, daar win je de oorlog meequote:Op woensdag 1 december 2004 01:22 schreef Blessed het volgende:
dude, je bent aan het blaten. Hij heeft het over je visie veranderen, niet doen alsof.
Ach gosquote:ik denk dat dat komt omdat vrouwen ook niet zo'n hoge pet van jou op hebben...
Dat bedoel ik... Ga je dan ook niet "stoer" voordoen als je het simpelweg niet bent.quote:Nee, we worden allemaal stoer en/of zelfverzekerd geboren?
Ik pretendeer dan ook niet een briljante ingeving te hebben, ik zet de mensjes slechts weer met beide voetjes op de grond.quote:Vooral de zin waarmee je afsluit, vind ik lachwekkend (zie: _0- ), want ik vond jouw stukje ook behoorlijk langdradig en nutteloos, vooral omdat je (ondanks je vindingrijke grapjes) argumenten aanvoert waar we onze aars mee af kunnen vegen.
Wat snapte je niet aan de opmerking "Meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden"?quote:Wat de TS beschrijft, is het 'jagersgedrag' waar al héél lang over gesproken wordt en ook algemeen bekend/aanvaard is. Vrouwen hebben liever een zelfverzekerde man dan een man die zich aan hun voeten werpt, het moet wel wat moeite vergen.
Dus je moet jezelf blijven door je gedrag aan proberen te passen aan de wensen van de vrouw?quote:Bovendien moet iemand zichzelf kunnen zijn (en dat kan niet als je niet zelfverzekerd bent).
Daar komt bij, gedrag leren we ons aan, 'stoerheid' dus ook. Not over a night, maar toch echt wel als je het wat tijd geeft.
Mwoooah, beetje tegengas lijkt me wel nodig in dit geval...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:29 schreef heiden6 het volgende:
Overdrijven is ook een vak, Kasta.
Je nuanceert het zelf al, je gaat vooruit!quote:Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Mwoooah, beetje tegengas lijkt me wel nodig in dit geval...
Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers....
Arrogantie?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:40 schreef nozem het volgende:
Kastanova, de grote opper-alfa-man komt zijn zielige soortgenoten een lekker koekje van eigen deeg geven, een koekje vol zelfingenomen arrogantie zoals we van hem gewend zijn.
Ik zie jou ook niet bepaald je best doen om niet stoer over te komen.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers....
Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet bepaald je best doen om niet stoer over te komen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet bepaald je best doen om niet stoer over te komen.
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Goh interessant, je visie veranderen, daar win je de oorlog mee.
De visie van de vrouwen blijft gewoon hetzelfde hoor en die vinden de nice guy gewoon een kneusje.
Heel leuk dat hij dat zelf niet meer vindt, maar hij schiet er niks mee op, op een vertroebeld zelfbeeld na.
[..]
Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.quote:Ach gos
Laat ik het zo zeggen, ik ben zo'n "stoere, onbereikbare man" die op het eind van de avond het vrouwtje mee naar huis neemt nadat ze alle nice guys afgewimpeld heeft.
Vandaar ook dat ik ze niet respecteer, immers, wie gaat er nu met zo'n vrouwonvriendelijke egoist mee naar huis...
Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' (ik denk, misschien als ik jouw woorden gebruik, snap je me wel).quote:[..]
Dat bedoel ik... Ga je dan ook niet "stoer" voordoen als je het simpelweg niet bent.
Als je nog een beetje zelfrespect wilt behouden, ga je je in ieder geval niet anders voordoen om aan de vrouw te geraken...
[..]
Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel. Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!quote:Ik pretendeer dan ook niet een briljante ingeving te hebben, ik zet de mensjes slechts weer met beide voetjes op de grond.
[..]
Wat snapte je niet aan de opmerking "Meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden"?
[..]
Dus je moet jezelf blijven door je gedrag aan proberen te passen aan de wensen van de vrouw?
Zou je de volgende keer even na willen denken over wat je zegt, in plaats van het willekeurige woorden achter elkaar plakken?
Hoe smaakt ie, de aars van Kasta?...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Zie je zelf inmiddels al in dat het een domme post was?
Je baseert je gebrek aan respect voor vrouwen op ervaring ?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...
De realiteit is heel anders. Losers worden gewoon afgebrand per dozijn, en terecht.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef Blessed het volgende:
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.
Ik denk dat dat wel kan, tot op zekere hoogte.quote:Bovendien, we hebben het niet over de oorlog winnen, we hebben het over jezelf veranderen en dat doe je inderdaad wél door je visie te veranderen.
Hier geloof ik geen moer van. Volgens mij ben je ontzettend naďef.quote:Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.
Klopt, maar aan dat veranderen zijn grenzen.quote:Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' [knip]
Je moet sowieso helemaal niets.quote:Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel. Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!
Dude! You've GOT to be kidding me!
nog zo eentje. Ja, als je een loser bent wel. Wat zelfrespect en zelfvertrouwen, verandert een heleboel!quote:Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De realiteit is heel anders. Losers worden gewoon afgebrand per dozijn, en terecht.
[..]
Dan heb je zelf waarschijnlijk nooit de moeite genomen jezelf onder de loep te nemen en dingen waar je niet blij mee was, te veranderen.quote:Ik denk dat dat wel kan, tot op zekere hoogte.
[..]
dat zeggen er wel meer. Maar dat wordt snel gezegd als iemand een positieve visie heeft.quote:Hier geloof ik geen moer van. Volgens mij ben je ontzettend naďef.
[..]
hoe kan je dat nou zo stellig zeggen als je net nog zei "ik denk dat..."quote:Klopt, maar aan dat veranderen zijn grenzen.
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen wel degelijk als stront behandeld willen worden, zolang het maar gecompenseerd wordt door aardige acties.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef Blessed het volgende:
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.
Je visie veranderen? Bullshit... Je past je gewoon aan aan de eisen van de vrouw in dit geval.quote:Bovendien, we hebben het niet over de oorlog winnen, we hebben het over jezelf veranderen en dat doe je inderdaad wél door je visie te veranderen.
Mijn bed zakt bijna in elkaar door de kerfjes van vrouwen die ooit zoals jou lulden...quote:Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.
Geloof je in de karakterfee ofzo?quote:Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' (ik denk, misschien als ik jouw woorden gebruik, snap je me wel).
Of ben jij er zo een met een tunnelvisie die nooit van mening verandert?
Niet...Wel....Niet... Make up your mind... Als je het zelf als vrouw zijnde al niet eens weet, dan geef ik dat hele toneelstukje toch weinig kans hoor...quote:Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel.
Als je je karakter aanpast ben je per defintie niet zelfverzekerd genoeg...quote:Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!
Goh, voegt veel toe zo'n nietszeggende, op zichzelf staande opmerking...quote:Dude! You've GOT to be kidding me!
Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:54 schreef turnpike het volgende:
Je baseert je gebrek aan respect voor vrouwen op ervaring ?
Door je gebrek aan respect voor vrouwen kom je, bij zelfverzekerde vrouwen, ook niet veel verder dan een stoďcijnse blik.
Het trekt een bepaalde slag vrouwen misschien aan, good riddance, ik hoef ze niet.
Zo wordt je ervaring met vrouwen een soort van self-fullfilling prophecy van je opvattingen.
...en dit is idd de strekking van al Kasta's posts in dit topic jaquote:Op woensdag 1 december 2004 01:49 schreef nozem het volgende:
Daarom, jullie ouders hadden je vroeger wat minder respect voor vrouwen bij moeten brengen dan had je er nu meer gehad.
Je bent geweldigquote:Op woensdag 1 december 2004 02:54 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.
Ik had het eigenlijk na m'n ontmaagding al afgesloten.
Tuurlijk, het is hartstikke makkelijk om een vrouw met tig lieve woordjes waar je geen reet van meent te paaien.
Hup, beetje ongemeende complimentjes strooien, knipoogje hier, knipoogje daar, zeg ook direct maar dat je van haar houdt en hoppa, je hebt weer zo'n simpel sletje in je bed.
En dat zijn dan ook de vrouwen zonder zelfrespect, want je kunt jezelf toch niet meer serieus nemen als je je al laat neuken in ruil voor een toneelstukje?
De vrouwen die wél zelfrespect hebben láten zich niet eens versieren, dat is immers voor het plebs.
Nee, vrouwen heb dusdanig veel zelfrespect (alhoewel ik het liever zelfoverschatting noem) dat ze denken dat ze "die stoere man" wel even van het disrespect jegens vrouwen af zullen helpen en dat zíj zo uniek en perfect zijn dat ze hem tevreden zullen houden.
Het is de uitdaging die ze drijft bij zo'n "onbereikbare man" een uitdaging die er simpelweg niet is bij de "nice guy" die zichzelf bij voorbaat al geheel aanpast aan haar wensen.
Je gaat er nu even van uit dat die nice-guy ook een act opvoert, maar zo iemand noemen we geen nice-guy, dat noemen we een gladjakker. In dat geval begrijp ik heel goed wat je erop tegen hebt, de vrouwen die daar in trappen zijn dan ook meestal van het oppervlakkige soort of in ieder geval onzeker over zichzelf.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:54 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.
Ik had het eigenlijk na m'n ontmaagding al afgesloten.
Tuurlijk, het is hartstikke makkelijk om een vrouw met tig lieve woordjes waar je geen reet van meent te paaien.
Hup, beetje ongemeende complimentjes strooien, knipoogje hier, knipoogje daar, zeg ook direct maar dat je van haar houdt en hoppa, je hebt weer zo'n simpel sletje in je bed.
En dat zijn dan ook de vrouwen zonder zelfrespect, want je kunt jezelf toch niet meer serieus nemen als je je al laat neuken in ruil voor een toneelstukje?
De vrouwen die wél zelfrespect hebben láten zich niet eens versieren, dat is immers voor het plebs.
Nee, vrouwen heb dusdanig veel zelfrespect (alhoewel ik het liever zelfoverschatting noem) dat ze denken dat ze "die stoere man" wel even van het disrespect jegens vrouwen af zullen helpen en dat zíj zo uniek en perfect zijn dat ze hem tevreden zullen houden.
Het is de uitdaging die ze drijft bij zo'n "onbereikbare man" een uitdaging die er simpelweg niet is bij de "nice guy" die zichzelf bij voorbaat al geheel aanpast aan haar wensen.
Jij bent zeker een Limburger?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef zurekop het volgende:
Heel verhaal
Beetje 'gechargeerd' verhaal iddquote:Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef zurekop het volgende:
De Vrouwtjes
Het rollenpatroon is nog altijd niet veranderd. Meisjes zijn zo braaf,
<...snip...>.
een aardig baasje waar ze goed mee kon praten.
Gewoon aardig, meer niet.
Als je zo zo ontzettend niet respecteerd, waarom heb je dan in godsnaam behoefte aan een relatie met zo'n onding??quote:Op woensdag 1 december 2004 02:37 schreef Kastanovla het volgende:
Je visie veranderen? Bullshit... Je past je gewoon aan aan de eisen van de vrouw in dit geval.
Tja, op die manier kan iedere gebochelde eenling nog een stuk neukvlees krijgen, maar van zelfrespect en een duurzame relatie zal dan geen sprake zijn.
Welquote:Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef Darkman het volgende:
Niet waar, Sweetgirly.. jullie prikken daar helemaal niet doorheen, zeker niet als je met een ervaren goochelaar te maken krijgt... jullie hebben wel graag het idee dat je er altijd wel doorheen prikt.
En andersom niet wou je zeggen, je geeft net al aan dat veel mannen ervaren goochelaars zijn.quote:Maar nu.. vrouwen bespelen de man altijd en zullen dat altijd blijven doen.. dat zit in hun natuur..
Wrong, dat zou ik niet zeggen, want ik zie zelf ook wel dat veel vrouwelijke kerstbomen voor het bespelen gaan. Waarom, zoals ik zelf al zei, wie wil er niet versierd worden. Maargoed, ik zie er ook weer een verschil in.quote:als je jou nu bewust vraagt of vrouwen dat wel eens doen .. dan zeg je stellig nee
He, wat zegt mijn natuur dan volgens jouquote:.. want dat is verantwoord, maar je natuur zegt je anders en daar reageer je op.
Man, die bestaat niet eens :'(.quote:Net als je ideale man beschrijven.. hij moet lief zijn en moet d.... oh wacht waarom kom ik dan altijd bij van die stoere foute types uit ???
Nee dus.quote:get the point ?
Ahhhh, wat zijn mannen erg dan en vrouwen soms stom zeg danquote:De reden waarom deze dingen werken ... is simpel.. vrouwen verwachten niet dat een man kan manipuleren, vrouwen doen het altijd.. van een man wordt het niet verwacht ... maar zodra hij het OOK doet .. dan herkent de vrouw zichzelf niet in deze spiegel... dus eigenlijk manipuleer je niets meer of minder dan een vrouw doetYou just settle the score... na een paar van die fake acties, zal zo'n goochelaar niets meer hoeven faken.. hij heeft dan de ervaring van een paar vrouwen die hem geweldig vinden en dat voedt zijn ego zodat hij na een tijd zelfvertrouwen voor 10 heeft.
Dat meen je toch hopelijk niet serieus he?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef Plaagske het volgende:
Veel bla bla in't topic..
probeer gewoon een meisje dat er "realistisch gezien (!!)" even leuk als jou uitziet, gedraag je als average joe en je staat mss versteld van je succes.
Nee, dat is dus niet zo, en dat zegt hij ook nietvolgens mij.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:31 schreef sweetgirly het volgende:
En andersom niet wou je zeggen, je geeft net al aan dat veel mannen ervaren goochelaars zijn.
Dus beiden partijen doen er zelf aan mee en werken het zelf in de hand.
Hey, if it works for him...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat meen je toch hopelijk niet serieus he?
Want dat is een behoorlijk zielige en kansloze mentaliteit.
Dat betwijfel ik juist.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:01 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hey, if it works for him...![]()
Ook al masturbeer ikzelf beter dan menig vrouw, m'n hand wil ook wel eens rust.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:11 schreef Modwire het volgende:
Als je zo zo ontzettend niet respecteerd, waarom heb je dan in godsnaam behoefte aan een relatie met zo'n onding??
Oftewel, pak het lelijkste paard in de kroeg dat in ruil voor die sporadisch voorkomende aandacht wel ff onder je wil liggen...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef Plaagske het volgende:
Veel bla bla in't topic..
probeer gewoon een meisje dat er "realistisch gezien (!!)" even leuk als jou uitziet, gedraag je als average joe en je staat mss versteld van je succes.
Hm, dan weet ik ook niet precies wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:00 schreef HenryHill het volgende:
Nee, dat is dus niet zo, en dat zegt hij ook nietvolgens mij.
Hm, beetje onzinnig idd.quote:Veel vrouwen spelen op allerlei niveau's met mannen: weglopen tijdens een gesprek en dan hopen dat hij achter je aan loopt, flirten met andere jongens in de hoop hem jaloers te maken, en zo zijn er nog wel 20 op te noemen
Doe maar welquote:(wat ik niet ga doen, cuz you might learn something...)
Tja, mannen hebben idd veel dingen niet door.quote:Daarentegen zijn er maar heel weinig mannen die dit soort spelletjes doorzien, laat staan hun eigen arsenaal aan trucjes hebben om vrouwen voor hun 'door de hoepels te laten springen'. En die paar mannen die wel hun trucjes hebben, die zijn dan ook meteen succesvol ofwel 'Money' Swingers, anyone?
Zit wat in natuurlijk.quote:En het punt wat Darkman probeerde duidelijk te maken was dat, als je vrouwen met hun eigen trucjes bespeelt, dat ze het dan niet eens doorhebben! Terwijl, als je die dingen zelf toepast, je zou mogen verwachten dat op het moment dat iemand anders ze toepast op jou, er toch ergens een belletje zou gaan rinkelen. Niet dus.
Uhm ja, best wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:37 schreef Darkman het volgende:
hahaha leuke reacties ! , maar kijk dat wat jij hebt van ok ik ga ook mijn ding doen etc, dan gaat jouw onbewuste dus aan de slag !!!. Als de muziek daarom vraagt dans jij intiem met een jongen die vervolgens denkt.. hmm lekker dit en jij hebt alleen een good time !!. Toch maakt dit soort onbewust gedrag menig jongen gek , omdat hij snapt hoe mannen denken !!. Volg je het nog ?
Uhm, met dat laatste ben ik het niet zo mee eens, zo lijkt het net of jullie niet kunnen nadenken en verantwoordelijk zijn voor jullie acties. Alsof het in jullie genen zit. Maar zo werkt het nietquote:De meeste vrouwen zien vanuit hun logica ook vaak niet in wat het probleem is, Terwijl het voor de man gesneden koek is. Een man is er altijd BEWUST bij en als er iets gebeurt, dan was dat zijn BEWUSTE keuze. Een man kan zich niet laten gaan en uitbarsten in een moment van zwijmel en als hij beweert van wel, dan geeft ie dat als reden omdat jullie dat een geldige reden vinden, omdat jullie er ook zo over denken, dus hoe kan je iemand daar op af rekenen ?
Want wat het laatste betreft, volgens mij genoeg mannen die wel over de scheef gaan hoor.quote:Daarom gaat het bij vrouwen soms wat te ver met uitgaan , ze willen lol, de lol wordt wat te veel lol en het vriendje is jaloers. Als een man met een vrouw danst , dan weet hij echt wel wanneer het "te ver" gaat en de partner jaloers begint te worden.
Ach, het zal best.quote:Verder is dit soort gedrag ergens ook gezond voor beide partijen..
Hm, maar eigenlijk ben ik stiekem wel een jaloerse miep van hier tot tokio hoor, zo bezitterig als wat.quote:Af en toe een beetje flirten geeft elkaar de bevestiging dat je goed in de markt ligt en dat is psychologisch gezien bevorderlijk voor de relatie !!.
Als je je relatie afschermt tegen de buitenwereld en overal jaloers op doet , dan geef je al aan ik ben bang je te verliezen want eigenlijk kan ik nooit meer zoiets waardevols en kostbaars vinden als jij ..!! En daarmee geef je de tegenpartij iets te veel emotionele macht over je.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:19 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ook al masturbeer ikzelf beter dan menig vrouw, m'n hand wil ook wel eens rust.
Wisseling van spijs doet eten enzo...
Maar inderdaad, daarnaast zijn het alleen maar aandacht kostende, emotioneel labiele ondingen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:20 schreef Modwire het volgende:
Jij zegt minachtend dat met de 'technieken' die in dit topic voorgesteld worden, 'iedere gebochelde eenling nog een stuk neukvlees kan krijgen'.
Mijn opmerking was dus de volgende, als je geen respect voor vrouwen hebt, waarom wil je dan een relatie, ofwel, waarom zou een stuk neukvlees dan niet genoeg zijn.
Juist dat 'wisselen van spijs', zou dus geen relatie betekenen, maar juist een serie van one-night-stands met zoveel mogelijk verschillende dames.
Ik hoop dat je nu inziet dat je antwoord niet helemaal spoort met de vraag.
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed gelezen, ik zei namelijk dat ik voor 99,99% van de vrouwen geen respect heb, voor die 0,01% dus wel en dat is omdat ze het verdient hebben.
En geloof me, dat is niet makkelijk, daarvoor moeten ze toch echt heel wat doorstaan.
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef Modwire het volgende:
[..]
Is dat zo??
[..]
Daar staat dat je voor vrouwen geen respect hebt, die 99,99% slaat niet op vrouwen, die slaat op 'andere minderwaardige zoogdieren', zoniet moet je echt eens aan je zinsbouw werken...
Mooi trouwens, je zag dat je post nergens op sloeg, en daarom gooi je het over een andere boeg. Jammer alleen dat je jezelf nog steeds tegenspreekt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zegt: " Hallo ik ben Pietje en ik wil sex met je"
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Dat is leuk en aardig verteld.
Maar hoe zit het dan in de praktijk. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zegt: " Hallo ik ben Pietje en ik wil sex met je"
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:02 schreef Modwire het volgende:
Uit jou opmerkingen volgt dat alle vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren totaal 99,99% van de wereldbevolking uitmaakt, en voor deze 99,99% heb jij geen respect.
(En ja, ik weet dat dit niet helemaal overeenkomt met de strekking van mijn vorige post, maar ik wou het even simpel houden, voor de minderwaardigen onder ons.)
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:38 schreef robbedoes het volgende:
Het meerendeel van de vrouwen zijn en blijven aandachtsgeil, onzeker en initiatiefloos.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:38 schreef robbedoes het volgende:
Het meerendeel van de vrouwen zijn en blijven aandachtsgeil, onzeker en initiatiefloos.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:12 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
99,99% van alle vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren, snap je het in die volgorde wel of blijft het moeilijk?
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed gelezen
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:09 schreef sweetgirly het volgende:
Een vrijheidslievend iemand, die zo jaloers als weet niet wat kan zijn.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:00 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ahh, maar nou komen we bij de kern van de zaak.
[..]
De enige juiste conclusie is dat jij het niet goed getypt hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:11 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ik typte het wel goed hoor, ik typte het net zelfs exact hetzelfde maar dan in een andere volgorde..
Dat begrijpend lezen niet in je VMBO vakkenpakketje zat is natuurlijk niet mijn schuld...
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:02 schreef sweetgirly het volgende:
Al vraag ik mezelf dus af of diegene die het meest respectloos over het soort 'vrouwen' praten in het echt ook zo zijn, of zijn dat dan weer juist de 'nice-guys' en/of de 'goochelaars/goeie acteurs'.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:11 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ik typte het wel goed hoor, ik typte het net zelfs exact hetzelfde maar dan in een andere volgorde..
quote:
Dat begrijpend lezen niet in je VMBO vakkenpakketje zat is natuurlijk niet mijn schuld...
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:18 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Nee, irl zit ik stil in de hoek van de kroeg te bibberen en stotteren
De naďviteit/hypocrisie spat er vanaf bij zo'n vraag; als iemand post "Ik ben altijd zo verlegen en respecteer elke vrouw" dan ga je toch ook niet vragen of hij irl ook zo is
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:21 schreef Modwire het volgende:
Wat er net stond heeft een compleet andere betekenis. Maar taalvaardigheid is duidelijk niet een van je sterkste punten, evenal sociale vaardigheden, zo te merken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:21 schreef Modwire het volgende:
Maar taalvaardigheid is duidelijk niet een van je sterkste punten
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:18 schreef Kastanovla het volgende:
Nee, irl zit ik stil in de hoek van de kroeg te bibberen en stotteren
De naďviteit/hypocrisie spat er vanaf bij zo'n vraag; als iemand post "Ik ben altijd zo verlegen en respecteer elke vrouw" dan ga je toch ook niet vragen of hij irl ook zo is
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:23 schreef dawg het volgende:
Toch is het bullshit wat jij schrijft.
Aangezien je zegt dat je vrouwen niet respecteert, en vrouwen nog altijd beter zijn in het oppikken van lichaamstaal & signalen dan de man, merken ze dat meteen aan jou, en ben je hun blik niet meer waardig.
quote:
Dus, je kunt hier wel heel veel mooie populistische praat rondstrooien, een vrouw krijg je er niet mee in bed. En irl moet ik het nog zien bij je.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef sweetgirly het volgende:
Nou goed, dan ben je gewoon een lomperik.
Maar jij zegt dus tegen 99.99% van de vrouwen waar je, als je er al, een babbeltje mee maakt: 'hee ongelovelijke neukslet, jij mag vanavond mijn hielen likken, want ik spuug op je'. Zoiets. Of zeg je niks tegen ze, dan snap ik het ook niet helemaal, want hoe versier je ze dan in jodelesnaam
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:40 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Simpel; ik versier niet, ik word versierd...
En dan heb je als man al een niet meer in te halen voorsprong...
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ten eerste; de gemiddelde vrouw ziet lichaamstaal- en signalen misschien beter dan de gemiddelde man...
Maar het moge inmiddels duidelijk zijn dat ik niet tot de categorie "gemiddelde man" behoor...
Bij deze dan ook een literatuurtip voor de vrouwen zodat ze me misschien eindelijk een keer bij kunnen houden: "The Definitive Book of Body Language" van Allan en Barbara Pease.
Ten tweede; vrouwen zoeken een uitdaging.
En wat is nu een grotere uitdaging dan een onbereikbare, polygame man zonder respect voor vrouwen?.
[..]
quote:
*zucht*
Jaja, in real life ben ik een eenzame, bebrilde nerd die slechts maandelijks van zijn zolderkamertje afkomt, maar ik heb een hele grote internetpiemel...
Dat riedeltje kennen we nu wel een keer; accepteer toch gewoon eens dat er simpelweg betere (want onafhankelijkere) mannen zijn dan jij en gooi het niet uit wanhoop telkens over die boeg.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:24 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Vreemd genoeg alleen in jouw ogen...
Laat me raden; je bent een groot onbegrepen genie en de hele wereld is tegen je? :')
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:28 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Sowieso grappig dat iemand mijn taalvaardigheid gaat bekritiseren, terwijl hij zelf met het volgende verbale hoogstandje komt:
[..]
:')
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:45 schreef dawg het volgende:
HAHAHAHAHAHA. Sorry hoor, moest even lachen. Zolang jij vrouwen niet respecteert, kun je praten als brugman, maar dat maakt dus echt geen fuck uit. En die wijven die wel in je bed belanden, nou daar kun je trots op zijn!
quote:
Zucht. Projecteer je eigen frustraties niet op mij. Wat ik zo van jou gelezen heb zegt mij nml. meer dan genoeg. En ja, betere/mooiere/sterkere/onafhankelijkere mannen dan ikzelf zijn er zeker. Ik denk echter niet dat jij daaronder valt, afgaande op wat ik van jou gelezen heb.
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:49 schreef Modwire het volgende:
Vreemd genoeg alleen in jouw ogen niet...
quote:
Deze fout is van een andere orde. Bovendien zie ik zelf in dat het inderdaad fout is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:16 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ah, de "Wat je zegt, ben jezelf" reply, chapeau
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:28 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Sowieso grappig dat iemand mijn taalvaardigheid gaat bekritiseren, terwijl hij zelf met het volgende verbale hoogstandje komt:
[..]
quote:
Iemand die dergelijke simplistische, grammaticale groep 1 lesjes nog niet beheerst, heeft simpelweg het récht niet om iemand anders op, in zijn ogen, fouten te wijzen...
Naja, je hébt het recht misschien wel, maar niemand neemt je serieus...
Maar hej, geen vrees, daar ben je waarschijnlijk wel aan gewend...
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:33 schreef Modwire het volgende:
Wie kaatst kan de bal verwachten, overigens maak je je er zelf ook schuldig aan:
quote:
Mijn fouten hebben niets te maken met de jouwe. Als jij tegenstrijdige dingen zegt, heb ik het volste recht om daar iets van te zeggen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef Kastanovla het volgende:
Dat riedeltje kennen we nu wel een keer; accepteer toch gewoon eens dat er simpelweg betere (want onafhankelijkere) mannen zijn
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:53 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Jij herhaalt mijn zinnen, ik wijs je op een stupide grammaticale fout die je maakt.
Als je dat verschil nog niet eens inziet moet je je schoolgeld terug gaan vragen...
[..]
Het is een beetje als een josti band gitarist die tegen Jim Morisson zegt dat hij de gitaar verkeerd om houdt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:10 schreef Kastanovla het volgende:
Samengevat; ik date alleen met minimaal mbo (SPH-ers, kapsters e.d. zijn daarbij ook uitgesloten van deelname) en een drs. psychologie kan ik nu ook niet echt het schoolvoorbeeld van een naďef neuksletje noemen...
Dus om te kijken wie de beste is, moet ze even een tijdje met een man doorbrengen om je een beetje leren kennen, en vervolgens maken ze een besluit. Dat is waarom deze vrouwen met je uit gaan en dan midden in een diner kunnen zeggen dat ze slechts vrienden willen blijven. Ze bekijken je en denken dat ze betere opties hebben.
[..]
Wat betekent dit? Ook al willen mannen en vrouwen allebei sex en goedkeuring, mannen zijn degenen die op jacht moeten gaan en afwijzing dienen te riskeren. Vrouwen kunnen goedgezegd achterover leunen en de mannen op zich af laten komen, vervolgens zeggen ze '"nee", "nee," "misschien", "nee," ja" etc. De meeste vrouwen weten dat als ze nee zeggen tegen een man, dat er dan snel genoeg een andere man langs zal komen. Dus vrouwen willen zeker weten dat wanneer ze ja zeggen, dat het dan een waardige man is. Waarom zou een vrouw de 2e of 3e keuze nemen die voorhanden is. Natuurlijk doet ze dat niet - ze neemt de beste - net zoals een ieder van ons dat zou doen.
quote:Zeker wanneer een 'nice guy' dat doet, we lopen al struikelend op haar af, zijn nerveus en geven min of meer aan: 'je bent zoveel beter dan ik, dat ik niet controle kan houden over mijn motorieke functies.'
quote:Wanneer je een vrouw ziet als een gelijke, merkt ze dat je haar niet nodig hebt om jezelf goed over jezelf te voelen. Dus krijgt ze niet de goedkeuring van je waarnaar ze zo naar verlangt. En raad eens, plotseling bezit je controle over haar.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:10 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Lees de volgende keer eerst even het topic voordat je reageert aub...
Blatertjes zoals jij heb ik al eens behandeld in dit topic...
Samengevat; ik date alleen met minimaal mbo (SPH-ers, kapsters e.d. zijn daarbij ook uitgesloten van deelname) en een drs. psychologie kan ik nu ook niet echt het schoolvoorbeeld van een naďef neuksletje noemen...
[..]
quote:
"Wat ik van jou heb gelezen" :')
Briljant argument...
Heb je ook nog steekhoudende voorbeelden of blijft het bij dit sneue gebrabbel?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:35 schreef dawg het volgende:
Tja, dat die wijven zich door jou zonder respect (je zegt immers zelf dat je geen respect voor ze hebt) laten behandelen zegt natuurlijk veel meer dan hun opleiding. Want als je je zo laat behandelen ben je gewoon dom.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:33 schreef KonnieKipke het volgende:
4. we hebben seks gehad en ze zegt dat ik geen foute man ben
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:14 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Foute mannen weten immers wčl wat ze doen in bed
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
met als klein detail dat jim morrison geen gitaar speelt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:20 schreef turnpike het volgende:
[..]
Dat is ook lastig onder 6 voet aarde.
quote:Op woensdag 1 december 2004 02:37 schreef Kastanovla het volgende:
Mijn ervaring is dat vrouwen wel degelijk als stront behandeld willen worden, zolang het maar gecompenseerd wordt door aardige acties.
quote:
Niet...Wel....Niet... Make up your mind... Als je het zelf als vrouw zijnde al niet eens weet, dan geef ik dat hele toneelstukje toch weinig kans hoor...
quote:
Heb je vandaag een nieuw zinnetje geleerd die je persé nog een keer wilde gebruiken ofzo?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:25 schreef Bombie het volgende:
Een nice guy is dan ook een zeer onderontwikkelde bad boy. De meeste van hen ontwikkelen zich godzijdank toch nog en hebben hun ogen geopend voor de vrouw in haar ware gedaante. Eigenlijk is de nice guy de man die zich omlaag heeft 'ontwikkeld'; Verder van zijn ware aard af dan hij zich vanaf zijn geboorte bevond; Verder af van de man zoals hij bedoeld is: emotioneel en psychisch de meerdere. De sterkere. Niet een slappe huilebalk zonder ruggengraat of eigenwaarde. En niet iemand die zich dusdanig door zijn hormonen laat sturen, dat hij als walgelijke was in de handen van de betreffende vrouw is.
Sterker nog... een vrouw zoekt geen gelijke.
Een vrouw zoekt, ook al ontkent ze het nog zo hard, haar meerdere in een man.
Elke man die zich zodanig zwak gedraagt dat hij het slechtste in de vrouw naar boven haalt (en haar niet de rol geeft die voor haar is weggelegd), is een schande voor het mannelijk geslacht.
Weg met Samson! En zéker weg met Delila!!
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:14 schreef turnpike het volgende:
Meer dan een handboek voor het versieren van vrouwen, die zelf ook niet sterk in hun schoenen staan, is het niet.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:31 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Je doet je heel stoer voor, zodat niemand ziet wie je eigenlijk bent, een onzeker mannetje.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:09 schreef turnpike het volgende:
Zonder de nice guy was het niets geworden met het menselijke ras, mannen die er nog eens wat voor over hebben om indruk te maken op vrouwen. Let's face it, wat doet de "foute" man nou helemaal behalve een beetje stoer om zich heen kijken, ruzie maken, zuipen en neuken.
De nice guy wil meer dan dat, hij wil indruk maken op de vrouw, hij wil goedkeuring en bewondering oogsten. Hij is bereid daarvoor de hoogste bergen te beklimmen. De mooiste liedjes, gedichtjes en schilderijen zijn gemaakt met de hoop op de gunsten van een vrouw in het achterhoofd.
Terwijl de foute man in het café een kaartje legt en z'n zoveelste whiskey achterover keilt zwoegt de nice guy in zijn garage op een nieuwe uitvinding die de mensen, en vooral de vrouwen, versteld zal doen staan.
De nice guy zou zich heel makkelijk van de foute mannen kunnen ontdoen, ware het niet dat we ze nodig hebben om onze rommel op te ruimen en onze fantastische machines te bedienen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:59 schreef heiden6 het volgende:
En de doeddoener van de week gaat naar...
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:30 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik leg wel eens een kaartje, drink wel eens een biertje en kijk wel eens om me heen...
Ruzies doe ik echter niet aan... Of men doet niet aan ruzies met mij, dat kan natuurlijk ook...
Intelligent ben ik ook nog en dichten kan ik beter dan de meeste nice guys, al moet daarbij vermeld worden dat de toon van mijn gedichten niet zo kokhalswaardig zoetsappig is.
Eigenlijk zouden de nice guys me vanwege m'n houding jegens vrouwen juist moeten aanbidden, mijn afdankertjes komen immers uiteindelijk bij jullie terecht als rebound fucks.
Want wat wil een vrouw die door haar ex als stront behandeld is?
Juist, "een aardige knul die haar met respect behandelt" (lees: haar op handen draagt)
Dat ze vervolgens toch weer bij me terugkomen omdat de nice guys simpelweg de benodigde ervaring tussen de lakens missen is uiteraard niet mijn schuld...
Samenvattend; menig nice guy is ontmaagd dankzij mijn vrouwonvriendelijke gedrag, dus aanbid me.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef Frenkie het volgende:
Als hij daarmee jou bedoelt, kan ik niet anders dan het met hem eens zijn
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als hij daarmee jou bedoelt, kan ik niet anders dan het met hem eens zijn
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:33 schreef KonnieKipke het volgende:
maar goed; van de week ontmoette ik een meisje..
1. ze wil geen foute man
2. ze valt wel op foute mannen
3. ze denkt dat ik een foute man ben
4. we hebben seks gehad en ze zegt dat ik geen foute man ben
5. ondertussen weet ik wel beter....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:13 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Snap je dan niet waarom ik voor 99,99% van de vrouwen geen respect heb?
Hč hč, volgens mij begint de boodschap nu eindelijk door te dringen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:40 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ik wel... De rest van de posters ook...
Zal het dan toch aan jou liggen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:31 schreef KonnieKipke het volgende:
aha, nog een theorie... Ik blijf bij de mijne:
http://forum.fok.nl/topic/629915
quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef nozem het volgende:
Bedankt voor je psychologische overpeinzingen, maar waar wil je uiteindelijk naartoe met dit topic? Iedereen is nu eenmaal zoals hij is, krampachtig de bad guy uit proberen te hangen werkt alleen maar op de lachspieren. Ben je een aardige, begripvolle en attente man, wees jezelf, ook zij komen er uiteindelijk wel. Ze neuken misschien minder in hun jonge jaren maar zo goed als iedereen settelt zich op den duur met een leuke partner
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:53 schreef zurekop het volgende:
[..]
ik heb even je openingspost gelezen en ook de eerste reactie erop:
[..]
Kijk en daar ben ik nou bang voor: dat als Mevrouw na jaren uitgeneukt is met alle BadGuys, dat
ze dan voor "warmte en genegenheid"eindelijk mij (of in het algemeen: de NiceGuy) opeist...
flikker dan lekker op, poepwijven, ik kan er echt boos om worden! Nee dan heb je als kerel lekker
gepresteerd, als je als brave huisvader met je vrouw - waar in haar jonge jaren tienduizend
badboys in zijn geweest - thee zit te drinken![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:53 schreef zurekop het volgende:
Kijk en daar ben ik nou bang voor: dat als Mevrouw na jaren uitgeneukt is met alle BadGuys, dat
ze dan voor "warmte en genegenheid"eindelijk mij (of in het algemeen: de NiceGuy) opeist...
flikker dan lekker op, poepwijven, ik kan er echt boos om worden! Nee dan heb je als kerel lekker
gepresteerd, als je als brave huisvader met je vrouw - waar in haar jonge jaren tienduizend
badboys in zijn geweest - thee zit te drinken![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja je kiest er zelf voor..
Overigens is nice-guy natuurlijk gewoon een rol. Die je (deels) kiest. Sommigen denken met lief zijn, begrijpend opstellen etc. De liefde van een vrouw te winnen. Tja dat werkt dus niet altijd.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:12 schreef zurekop het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet... nice-guy is gewoon hoe je bent en hoe mensen je bestempelen. Bovendien
vinden nice-guys alle aandacht van vrouwen mooi (ook van sletten)... en zijn blij dat ze
uberhaupt eens kunnen neuken en relatie hebben etc... kun je als nice-guy daar wat aan doen?
Misschien wat ik dus doe: nu al hoog van de toren blazen (terwijl ik ooit misschien ook wordt
ingepakt)
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:12 schreef zurekop het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet... nice-guy is gewoon hoe je bent en hoe mensen je bestempelen. Bovendien
vinden nice-guys alle aandacht van vrouwen mooi (ook van sletten)... en zijn blij dat ze
uberhaupt eens kunnen neuken en relatie hebben etc... kun je als nice-guy daar wat aan doen?
Misschien wat ik dus doe: nu al hoog van de toren blazen (terwijl ik ooit misschien ook wordt
ingepakt)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:36 schreef nozem het volgende:
Het blijft natuurlijk een probleem van alle tijden, mannen die maar niet aan de vrouw komen terwijl om hen heen iedereen veelvuldig relaties en sex lijkt te hebben. Ik sta ook al tijden droog, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet, ik ben niet op zoek naar een neukertje, maar naar een duurzame relatie. Ik ben geen typische nice-guy, ik ben behoorlijk passief bij tijden en de kunst van het ''versieren'' heb ik nog nooit onder de knie gehad. Ik ben best bereid om rustig af te wachten en gewoon te zien wat er op mijn pad komt, maargoed, op die manier kan het nog jaren duren. De keren in het verleden dat ik om sex verlegen zat was kieskeurigheid soms ver te zoeken, en ja, dan heb je ook als man binnen de kortste keren sex. Maar ik wil het niet meer, het moet gewoon helemaal kloppen anders hoeft het niet van me.
Moeilijk, moeilijk.. misschien moet ik me wat actiever op gaan stellen. Of misschien is het wel gewoon druk uit de omgeving en ben ik zelf net zo lief alleen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nee nice guy is geen stickertje wat een ander je op plakt. Het is hoe jij je zelf opstelt. Als jij bij een meisje in de buurt wil zijn. En daarom je begrijpelijk opstelt, luistert en overal ja en amen bij knikt, in de hoop dat ze jou ook ziet staan. Dan is het een act. Jouw manier van verleiden.
Tja en dat werkt dus niet altijd. Misschien soms wel..
Wees kritisch, en stel je zo op. Daar win je respect mee. Niet alleen bij vrouwen. Ook bij mannen en andere wezens
Als ik soms mannen zich soms zo gemaakt hoffelijk op zie stellen, dan zakt me broek daar van af. Van het lachen wel te verstaan. Omdat je ziet dat het nep en gemaakt is. En dat lijkt mij de grootste afknapper!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:32 schreef Frenkie het volgende:
Nee nice guy is geen stickertje wat een ander je op plakt. Het is hoe jij je zelf opstelt. Als jij bij een meisje in de buurt wil zijn. En daarom je begrijpelijk opstelt, luistert en overal ja en amen bij knikt, in de hoop dat ze jou ook ziet staan. Dan is het een act. Jouw manier van verleiden.
Tja en dat werkt dus niet altijd. Misschien soms wel..
Wees kritisch, en stel je zo op. Daar win je respect mee. Niet alleen bij vrouwen. Ook bij mannen en andere wezens
Als ik soms mannen zich soms zo gemaakt hoffelijk op zie stellen, dan zakt me broek daar van af. Van het lachen wel te verstaan. Omdat je ziet dat het nep en gemaakt is. En dat lijkt mij de grootste afknapper!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:36 schreef nozem het volgende:
Het blijft natuurlijk een probleem van alle tijden, mannen die maar niet aan de vrouw komen terwijl om hen heen iedereen veelvuldig relaties en sex lijkt te hebben. Ik sta ook al tijden droog, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet, ik ben niet op zoek naar een neukertje, maar naar een duurzame relatie.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:46 schreef Hexagon het volgende:
En hoe verdienen vrouwen dan jouw respect kastanovla
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:57 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Hoe leg ik dat uit.
Samengevat: Ze moeten veel accepteren, maar niet alles van me pikken.
Ze moeten zich niet af laten schrikken door mijn botte gedrag en mijn polygame levensstijl niet accepteren.
En domme vrouwen maken sowieso al geen kans om gerespecteerd te worden; jaja, heel oppervlakkig, maar het is voor haar eigen bestwil
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:03 schreef sterre1981 het volgende:
En hoe wil je een exemplaar van deze uitstervende soort weten te veroveren? Met andere woorden: wat krijgt zij daarvoor terug? Een lompe lul?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:22 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Zij krijgt een empathieloze klootzak met daarnaast alle kwaliteiten om een vrouw te behagen....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:05 schreef sterre1981 het volgende:
Niemand is hetzelfde, en er bestaan geen prototype vrouwen en mannen die gelukkiger danwel ongelukkiger, succesvoller danwel rampzaliger in de liefde zijn.
figuren zoals jij ........ want jij bent stoerquote:Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:30 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik leg wel eens een kaartje, drink wel eens een biertje en kijk wel eens om me heen...
Ruzies doe ik echter niet aan... Of men doet niet aan ruzies met mij, dat kan natuurlijk ook...
Intelligent ben ik ook nog en dichten kan ik beter dan de meeste nice guys, al moet daarbij vermeld worden dat de toon van mijn gedichten niet zo kokhalswaardig zoetsappig is.
Eigenlijk zouden de nice guys me vanwege m'n houding jegens vrouwen juist moeten aanbidden, mijn afdankertjes komen immers uiteindelijk bij jullie terecht als rebound fucks.
Want wat wil een vrouw die door haar ex als stront behandeld is?
Juist, "een aardige knul die haar met respect behandelt" (lees: haar op handen draagt)
Dat ze vervolgens toch weer bij me terugkomen omdat de nice guys simpelweg de benodigde ervaring tussen de lakens missen is uiteraard niet mijn schuld...
Samenvattend; menig nice guy is ontmaagd dankzij mijn vrouwonvriendelijke gedrag, dus aanbid me.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:05 schreef sterre1981 het volgende:
Lijkt me geen goede deal. Ik denk dat niemand met enig idee van handel daar in zou trappen.
Parels voor de zwijnen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een vergelijking die kant noch wal raakt, omdat het hier draait om gevoelens en niet om rationeel denken zoals bij handel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:09 schreef turnpike het volgende:
Zonder de nice guy was het niets geworden met het menselijke ras, mannen die er nog eens wat voor over hebben om indruk te maken op vrouwen. Let's face it, wat doet de "foute" man nou helemaal behalve een beetje stoer om zich heen kijken, ruzie maken, zuipen en neuken.
De nice guy wil meer dan dat, hij wil indruk maken op de vrouw, hij wil goedkeuring en bewondering oogsten. Hij is bereid daarvoor de hoogste bergen te beklimmen. De mooiste liedjes, gedichtjes en schilderijen zijn gemaakt met de hoop op de gunsten van een vrouw in het achterhoofd.
Terwijl de foute man in het café een kaartje legt en z'n zoveelste whiskey achterover keilt zwoegt de nice guy in zijn garage op een nieuwe uitvinding die de mensen, en vooral de vrouwen, versteld zal doen staan.
De nice guy zou zich heel makkelijk van de foute mannen kunnen ontdoen, ware het niet dat we ze nodig hebben om onze rommel op te ruimen en onze fantastische machines te bedienen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef HenryHill het volgende:
En waarom is iedereen zo ontzettend geinteresseerd in Kasta zijn opvattingen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:20 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Zonder dat ze het zelf door hebben bevestigen ze alleen maar dat ik met m'n houding wel degelijk interessant ben voor alle vrouwen...
En niet alleen voor vrouwen kennelijk.
Fuck man, als het met vrouwen niets wordt, kan ik 'm nog altijd in 1 van m'n mannelijke volgelingen hangen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:23 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik wil je, ik smacht naar je. Ik zal mezelf alvast klaar maken, zodat je m er alleen maar 'in hoeft te hangen'. Moeiteloos. Ik wacht op je.![]()
![]()
Einde discussie.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:23 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik wil je, ik smacht naar je. Ik zal mezelf alvast klaar maken, zodat je m er alleen maar 'in hoeft te hangen'. Moeiteloos. Ik wacht op je.![]()
![]()
Einde discussie.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:42 schreef misterikke het volgende:
heeft hij nog nooit een discotheek van binnen gezien![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:20 schreef Kastanovla het volgende:
Fuck man, als het met vrouwen niets wordt, kan ik 'm nog altijd in 1 van m'n mannelijke volgelingen hangen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Tja, dat die wijven zich door jou zonder respect (je zegt immers zelf dat je geen respect voor ze hebt) laten behandelen zegt natuurlijk veel meer dan hun opleiding. Want als je je zo laat behandelen ben je gewoon dom.
[..]
Ja, hier in dit topic.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:11 schreef Xennia het volgende:
Ik ben de drs psychologie en behoor tot die kleine fractie voor wie hij wel respect heeft
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:14 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk, als je drs. in de psychologie bent verdien je alle respect!
.., maar dat hij niet veel afwijkt van hoe hij zich hier op het forum presenteert
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er lopen anders heel veel naieve sletjes rond op de uni, vergis je niet
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:18 schreef Silencio het volgende:
[..]
Dus het predicaat "empathieloos" klopt?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en ook veel sukkels als ondergetekende
bosbeetle
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom heb je er nog steeds geen gescoord dan? Je hebt de keuze uit honderden
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er lopen anders heel veel naieve sletjes rond op de uni, vergis je niet
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:18 schreef Silencio het volgende:
[..]
Dus het predicaat "empathieloos" klopt?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Waar maar weer uit blijkt dat opleiding niets zegt...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De keuze is er reuze ...
niet dus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Waar maar weer uit blijkt dat opleiding niets zegt...
[..]
Zijn neuksletjes behandelt hij respectloos ja. Ik ben de drs psychologie en behoor tot die kleine fractie voor wie hij wel respect heeft (zijn moeder en ik, dan houdt het wel op). En ik kan je zeggen dat hij irl geen onzeker mannetje is, maar dat hij niet veel afwijkt van hoe hij zich hier op het forum presenteert
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval meer keuze dan de vrouwen daar
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
En? Wat wil je hiermee zeggen? En dat hij irl niet afwijkt van hoe hij op het forum is, vind ik eigenlijk alleen nog maar triester. En dan noemt ie zich ook nog intelligent.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
nee ik ga niet reageren in dit topiv
nee ik ga niet reageren in dit topic
nee ik ga niet reageren in dit topic
toch blijft het aantrekken dit soort topics
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daarmee wil ik het argument van onze maagden alhier dat kasta irl maar een onzeker mannetje is, die op internet de bink uithangt, ontkrachten. Dat is alles
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:33 schreef dawg het volgende:
En? Wat wil je hiermee zeggen? En dat hij irl niet afwijkt van hoe hij op het forum is, vind ik eigenlijk alleen nog maar triester. En dan noemt ie zich ook nog intelligent.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daarmee wil ik het argument van onze maagden alhier dat kasta irl maar een onzeker mannetje is, die op internet de bink uithangt, ontkrachten. Dat is alles
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:36 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Dat maakt jou slechts naďef...
Meekomen in de maatschappij met zo'n instelling en houding in real life vereist namelijk nog behoorlijk wat intellgentie...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zegt inderdaad weinig over hoe mensen zich in een relatie gedragen, maar het zegt meestal wel iets over intelligentie en ambitie, al gaat dat ook niet altijd op
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
En? Als hij zo zeker van zichzelf is, waarom moet jij dat dan bekrachten?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:38 schreef dawg het volgende:
Daar zou je nog eens raar van op kunnen kijken, als je wat meer respect voor mensen zou tonen. :')
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
En? Als hij zo zeker van zichzelf is, waarom moet jij dat dan bekrachten?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:39 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ze moet niks, maar zich waarschijnlijk genoodzaakt het te doen aangezien zij de enige is die er daadwerkelijk een relevante mening over kŕn hebben...
Dit in tegenstelling tot de andere gefrustreerde schreeuwertjes die maar weer eens met het zoveelste cliché komen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:39 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ze moet niks, maar zich waarschijnlijk genoodzaakt het te doen aangezien zij de enige is die er daadwerkelijk een relevante mening over kŕn hebben...
Dit in tegenstelling tot de andere gefrustreerde schreeuwertjes die maar weer eens met het zoveelste cliché komen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:42 schreef dawg het volgende:
Ja, vast. Dan kun jij dus ook geen relevante mening over andere users op dit forum hebben.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:als het tegen je gericht is is het een cliché ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:45 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Heb je die van mij die zien geven dan in dit topic?
Ik bedoel maar...
quote:
Dit...wederom...in tegenstelling tot de rest van de usertjes hier...
Hoor je de klok al ergens in de verte luiden?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:29 schreef Breetai het volgende:
Het gesprek kost nog iets teveel CPU-power om daarnaast nog wat te plannen of te improviseren.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe breetai .. relaxt in een cafe zitten is niet moeilijk .. dat doe ik al jaren
gewoon wat met vrouwen lullen is ook niet moeilijk ...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]als het tegen je gericht is is het een cliché ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:48 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind het op zijn minst nogal vreemd dat men aan de mening van mensen die slechts met het zoveelste cliché komen zonder me persoonlijk te kennen, meer waarde hecht, dan aan de mening van iemand die 8 maanden met me samen heeft gewoond...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is een cliche omdat het altijd gebruikt wordt door mensen die de discussie niet kunnen winnen en die stiekem jaloers zijn op kasta, dan gaat het al gauw zo van: in het echt ben je vast een onzeker mannetje, die vroeger gepest werd en daarom hang je hier de bink uit
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:50 schreef Breetai het volgende:
[..]
Anders ga je weer waarde hechten aan ze en dan durf je weer niet op je bek te gaan.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit is zeker geen cliche? "Stiekem jaloers", "discussie niet kunnen winnen
quote:
quote:
Andere usertjes? Je bedoelt de usertjes die jou gelijk geven?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hecht meestal veel waarde aan vrouwen .. helemaal die waar je leuk mee kunt praten
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zolang je nog denkt in termen als CPU-power terwijl je vrouwen aan het versieren bent kom je er niet...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:56 schreef Breetai het volgende:
[..]
Daar denk ik niet aan op het moment dat ik met vrouwen aan het slap ouwehoeren ben.
Dat besef komt meestal als ik weer in m'n uppie achter m'n compu zit. Tegen vrouwen gebruik ik heel ander taalgebruik. Veel meer processgestuurd, objectieve ervaringen/verhalen subjectief vertellen. Als het ff kan, nog in E-prime ook nog.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:54 schreef dawg het volgende:
"discussie niet kunnen winnen", ik heb deze cliche's al vaker gehoord.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
maar die zien jou dan als hun grote broer? Ai
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:55 schreef Kastanovla het volgende:
Sjezus, je begrijpt mijn hele zin niet eens
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat anders het motief kan zijn
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
nee eerder het naieve zielige jongetje
en geef ze eens ongelijk
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:03 schreef Silencio het volgende:
[..]
Ik detecteer een negatief zelfbeeld.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Woei, maak me gek ik hang aan je lippen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:03 schreef Silencio het volgende:
[..]
Ik detecteer een negatief zelfbeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je meent het .. ik noem het altijd reëel zelfbeeld
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:06 schreef Breetai het volgende:
Zeggen dat je eens verder gaat kijken
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je meent het .. ik noem het altijd reëel zelfbeeld
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Depressief realisme noemen ze dat geloof ik...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmhmm elk nadeel heb zn grotere nadeel
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker slowchattopic trouwens!
Eens kijken of we er een reeks van kunnen maken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm titel bedenkt ... oude maagden een idee ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
is dat een tacktiek ... als ik dat zeg loop ik meestal naar weg (het liefst naar de volgende kroeg) trouwens als een vrouw dat tegen mij zegt loop ik ook meestal weg (het liefst naar de volgende kroeg)
quote:ik snap dr echt niks van .. t wordt eens tijds dat ze sociologische omgangen vatten in een paar wiskundige formules
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laten we het maar bij "the real deal" houden.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:26 schreef Breetai het volgende:
[..]
als je wiskundige regles wilt die voor jouw werken om vrouwen te versieren, dan zal je ze waarschijnlijk zelf moeten achterhalen. De Isaac Newton van het versieren is nog niet langsgekomen of anders heeft ie het nog niet kenbaar gemaakt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker slowchattopic trouwens!
Eens kijken of we er een reeks van kunnen maken.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Het blijft altijd natte-vingerwerk. Bij de ene vrouw werkt een bepaalde aanpak perfect, de andere vrouw zal niet onder de indruk zijn. Er zijn enkel globale regelmatigheden aan te geven die vaker werken en andere die vaak weinig resultaat geven. Maargoed, ik denk dat inmiddels wel bekend is wat werkt en wat niet. Zaken als lichaamstaal, lichaamsgeur en uiterlijk doen de rest en mogen wat mij betreft niet onderschat worden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:45 schreef Breetai het volgende:
[..]
De enige wiskunde die voor je werkt heet statistiek.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ik heb mezelf allang aan het begin van de gauss kromme geplaatst
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
He gatver... en dit is de redenatie die jij in je hoofd hebt zitten om te verantwoorden dat 'nice guys' eigenlijk toch wel beter zijn dan 'bad boys', ook al scoren ze een stuk minder?Ik vind je redenatie op z'n zachts gezegd niet helemaal fris...
En waarom is iedereen zo ontzettend geinteresseerd in Kasta zijn opvattingen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
achja ik hou wel op .... hmm waarom ga ik dit soort dingen altijd verkloten met mijn gezanik
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:13 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind dat er nauwelijks bruikbare tips in staan. Het is me iets te veel bla bla op dit moment
quote:
Ik heb haar nr niet, ik had mn mobiel niet bij mequote:Op zaterdag 4 december 2004 13:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk dat je het anders moet formuleren: Vrouwen bellen jou meestal niet.![]()
De hoofdrolspelers uit een bijbels liefdesverhaal vol passie, hartstocht, woestijnzand en afgeknipte haren.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:40 schreef sweetgirly het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag (of vragen) wie Samson en Delila nou ook alweer waren.
Ah! Daar heb je er weer zo 1! Zichzelf "lief meisje" noemen en ondertussen maar op bad boys vallenquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:40 schreef sweetgirly het volgende:hallo, waagt zich weer eventjes in het mannenterretorium.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag (of vragen) wie Samson en Delila nou ook alweer waren.
Nadat Mozes, die het volk van Israël uit Egypte geleid had, gestorven was werd Israël geleid door Jozua. Jozua is 110 jaar oud geworden. Toen is hij overleden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:40 schreef sweetgirly het volgende:hallo, waagt zich weer eventjes in het mannenterretorium.
En terwijl ze dan tegen hun brave jodokus zeggen dat ze hoofdpijn hebben en als ie overdag op zijn kantoorbaan aan het ploeteren is keihard met de spannende overbuurman ligge rampetampenquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
neemt niet weg dat ze trouwen met brave jodokus, want die kan een gezin stichten en zo.
ja. dat is het risico van de paranoia brave jodokus. burka en steniging is een andere manier om ze van het vreemdneuken af te houden. niet mijn manier.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En terwijl ze dan tegen hun brave jodokus zeggen dat ze hoofdpijn hebben en als ie overdag op zijn kantoorbaan aan het ploeteren is keihard met de spannende overbuurman ligge rampetampen.
Zelf zoveel mogelijk vreemd neuken is waarschijnlijk de beste oplossing!quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. dat is het risico van de paranoia brave jodokus. burka en steniging is een andere manier om ze van het vreemdneuken af te houden. niet mijn manier.
Oh ok, thanx!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:49 schreef Croupouque het volgende:
De hoofdrolspelers uit een bijbels liefdesverhaal vol passie, hartstocht, woestijnzand en afgeknipte haren.
Ahhhquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah! Daar heb je er weer zo 1! Zichzelf "lief meisje" noemen en ondertussen maar op bad boys vallen!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:53 schreef Beach het volgende:
Nog langer verhaal als dat ik ze zelf altijd typ!
hier staan 2 deeltjes .. echte versie en nieuwe versiequote:Op zaterdag 4 december 2004 19:40 schreef sweetgirly het volgende:hallo, waagt zich weer eventjes in het mannenterretorium.
absoluutquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelf zoveel mogelijk vreemd neuken is waarschijnlijk de beste oplossing!
Laten we het houden op "minder" liefquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:47 schreef sweetgirly het volgende:
Maar maakt iemand dat dan niet meer lief, als iemand op de 'verkeerde' valt.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
kom op jongens. tuurlijk vallen vrouwen op spannend. dus ook op 'spannende mannen' daar kan je gewoon lekker mee neuken en zo. neemt niet weg dat ze trouwen met brave jodokus, want die kan een gezin stichten en zo.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En terwijl ze dan tegen hun brave jodokus zeggen dat ze hoofdpijn hebben en als ie overdag op zijn kantoorbaan aan het ploeteren is keihard met de spannende overbuurman ligge rampetampen.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
ja. dat is het risico van de paranoia brave jodokus. burka en steniging is een andere manier om ze van het vreemdneuken af te houden. niet mijn manier.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelf zoveel mogelijk vreemd neuken is waarschijnlijk de beste oplossing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |