abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23729526
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:09 schreef turnpike het volgende:
Zonder de nice guy was het niets geworden met het menselijke ras, mannen die er nog eens wat voor over hebben om indruk te maken op vrouwen. Let's face it, wat doet de "foute" man nou helemaal behalve een beetje stoer om zich heen kijken, ruzie maken, zuipen en neuken.
De nice guy wil meer dan dat, hij wil indruk maken op de vrouw, hij wil goedkeuring en bewondering oogsten. Hij is bereid daarvoor de hoogste bergen te beklimmen. De mooiste liedjes, gedichtjes en schilderijen zijn gemaakt met de hoop op de gunsten van een vrouw in het achterhoofd.
Terwijl de foute man in het café een kaartje legt en z'n zoveelste whiskey achterover keilt zwoegt de nice guy in zijn garage op een nieuwe uitvinding die de mensen, en vooral de vrouwen, versteld zal doen staan.
De nice guy zou zich heel makkelijk van de foute mannen kunnen ontdoen, ware het niet dat we ze nodig hebben om onze rommel op te ruimen en onze fantastische machines te bedienen.

Inderdaad, ik leg wel eens een kaartje, drink wel eens een biertje en kijk wel eens om me heen...
Ruzies doe ik echter niet aan... Of men doet niet aan ruzies met mij, dat kan natuurlijk ook...
Intelligent ben ik ook nog en dichten kan ik beter dan de meeste nice guys, al moet daarbij vermeld worden dat de toon van mijn gedichten niet zo kokhalswaardig zoetsappig is.

Eigenlijk zouden de nice guys me vanwege m'n houding jegens vrouwen juist moeten aanbidden, mijn afdankertjes komen immers uiteindelijk bij jullie terecht als rebound fucks.
Want wat wil een vrouw die door haar ex als stront behandeld is?
Juist, "een aardige knul die haar met respect behandelt" (lees: haar op handen draagt)
Dat ze vervolgens toch weer bij me terugkomen omdat de nice guys simpelweg de benodigde ervaring tussen de lakens missen is uiteraard niet mijn schuld...

Samenvattend; menig nice guy is ontmaagd dankzij mijn vrouwonvriendelijke gedrag, dus aanbid me .
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:39:45 #152
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23729634
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:59 schreef heiden6 het volgende:
En de doeddoener van de week gaat naar...
[..]

Als hij daarmee jou bedoelt, kan ik niet anders dan het met hem eens zijn
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:50:10 #153
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23729750
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:30 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Inderdaad, ik leg wel eens een kaartje, drink wel eens een biertje en kijk wel eens om me heen...
Ruzies doe ik echter niet aan... Of men doet niet aan ruzies met mij, dat kan natuurlijk ook...
Intelligent ben ik ook nog en dichten kan ik beter dan de meeste nice guys, al moet daarbij vermeld worden dat de toon van mijn gedichten niet zo kokhalswaardig zoetsappig is.

Eigenlijk zouden de nice guys me vanwege m'n houding jegens vrouwen juist moeten aanbidden, mijn afdankertjes komen immers uiteindelijk bij jullie terecht als rebound fucks.
Juist, "een aardige knul die haar met respect behandelt" (lees: haar op handen draagt)
Dat ze vervolgens toch weer bij me terugkomen omdat de nice guys simpelweg de benodigde ervaring tussen de lakens missen is uiteraard niet mijn schuld...

Samenvattend; menig nice guy is ontmaagd dankzij mijn vrouwonvriendelijke gedrag, dus aanbid me .

Toegegeven, de puberteit is niet de meest spannende tijd voor de nice guy. Maar jou aanbidden voor die paar Hoochie mamas die jij hun richting op hebt gestuurd met je warse gedrag, dat is iets teveel van het goede.

Er komt een tijd dat de nice guy op eigen benen kan staan. De nice guy is dan in staat om een echte goede vrouw te krijgen en geen afdankertjes van het leger des onheils. Met het krijgen van die "betere" vrouw zal het zelfvertrouwen van de nice guy alleen maar toenemen zodat hij zelfverzekerder en evenwichtiger in het leven komt te staan.

De foute man, ach, hij zal zijn streken toch zeker niet verliezen. Hij zal vele vrouwen in zijn bed zien belanden door wie hij zich niet zal laten binden, alhoewel er altijd een kans bestaat dat hij van iemand anders dan zichzelf gaat houden. Gebeurt dit niet, zal hij zal kinderloos en impotent sterven in een verzorginstehuis voor oude zeebonken. De evolutie heeft gewonnen.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_23729760
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef Frenkie het volgende:

Tuurlijk niet Frenkie, daar kan hij toch maar 1 persoon mee bedoelen
pi_23729909
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hij bedoelde Kasta. En die smilie mag je ook wel weglaten als je me afkraakt hoor. Ik vraag me sowieso af waar je dat op baseert.

En het blijft een dooddoener.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 3 december 2004 @ 03:01:58 #156
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_23730303
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:33 schreef KonnieKipke het volgende:
maar goed; van de week ontmoette ik een meisje..

1. ze wil geen foute man
2. ze valt wel op foute mannen
3. ze denkt dat ik een foute man ben
4. we hebben seks gehad en ze zegt dat ik geen foute man ben
5. ondertussen weet ik wel beter....

wat ben je ook een Player....!!! oh oh oh oh oh

tot morgen, ik ben benieuwd wat voor interessants iedereen te melden heeft

later en slaap lekkor

[ Bericht 16% gewijzigd door zurekop op 03-12-2004 11:34:05 ]
pi_23731255
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:13 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Snap je dan niet waarom ik voor 99,99% van de vrouwen geen respect heb?
Hè hè, volgens mij begint de boodschap nu eindelijk door te dringen .

Daar heb ik het toch niet over?
Maar goed, ga zo door!
pi_23731306
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:31 schreef dawg het volgende:
Daar heb ik het toch niet over?

Ik wel... De rest van de posters ook...
Zal het dan toch aan jou liggen?
pi_23732973
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:40 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Ik wel... De rest van de posters ook...
Zal het dan toch aan jou liggen?

Nou Martin, ik denk dat je gelijk hebt.
Ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat je voor geen enkel 'wijf' respect hebt.
Ik denk ook dat je daarom ook niet ziet dat je eigenlijk op gelijke hoogte met die wijven staat. Heb je gelijk in dat je dat zelf niet doorhebt.

Maar het meest gelijk heb je nog als je weer met een of ander argument komt wat heel slim lijkt maar toch eigenlijk ook heel kortzichtig overkomt.

Kortom, je hebt gelijk!
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil (ja, kop hem maar in!).

[ Bericht 0% gewijzigd door dawg op 03-12-2004 12:39:29 (typo) ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:53:36 #160
99533 zurekop
pi_23734412
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:31 schreef KonnieKipke het volgende:
aha, nog een theorie... Ik blijf bij de mijne:

http://forum.fok.nl/topic/629915

ik heb even je openingspost gelezen en ook de eerste reactie erop:

quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef nozem het volgende:
Bedankt voor je psychologische overpeinzingen, maar waar wil je uiteindelijk naartoe met dit topic? Iedereen is nu eenmaal zoals hij is, krampachtig de bad guy uit proberen te hangen werkt alleen maar op de lachspieren. Ben je een aardige, begripvolle en attente man, wees jezelf, ook zij komen er uiteindelijk wel. Ze neuken misschien minder in hun jonge jaren maar zo goed als iedereen settelt zich op den duur met een leuke partner

Kijk en daar ben ik nou bang voor: dat als Mevrouw na jaren uitgeneukt is met alle BadGuys, dat
ze dan voor "warmte en genegenheid" eindelijk mij (of in het algemeen: de NiceGuy) opeist...
flikker dan lekker op, poepwijven, ik kan er echt boos om worden! Nee dan heb je als kerel lekker
gepresteerd, als je als brave huisvader met je vrouw - waar in haar jonge jaren tienduizend
badboys in zijn geweest - thee zit te drinken
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:01:43 #161
99899 turnpike
pi_23734567
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:53 schreef zurekop het volgende:

[..]

ik heb even je openingspost gelezen en ook de eerste reactie erop:
[..]

Kijk en daar ben ik nou bang voor: dat als Mevrouw na jaren uitgeneukt is met alle BadGuys, dat
ze dan voor "warmte en genegenheid" eindelijk mij (of in het algemeen: de NiceGuy) opeist...
flikker dan lekker op, poepwijven, ik kan er echt boos om worden! Nee dan heb je als kerel lekker
gepresteerd, als je als brave huisvader met je vrouw - waar in haar jonge jaren tienduizend

Als jij je op de lange termijn laat binden door een has-been slet die jou alleen wil voor de warmte en genegenheid dan ben je zelf ook niet goed bezig. Je hoeft er niet boos over te worden, tuurlijk niet, je hangt 'em erin en trapt ze je huis uit. Te laat snol !
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:03:20 #162
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23734592
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:53 schreef zurekop het volgende:

Ja je kiest er zelf voor..
Overigens is nice-guy natuurlijk gewoon een rol. Die je (deels) kiest. Sommigen denken met lief zijn, begrijpend opstellen etc. De liefde van een vrouw te winnen. Tja dat werkt dus niet altijd.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:04:19 #163
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_23734616
Het is grappig om te zien hoe mensen hier zo geemotioneerd en fel reageren op kasta's posts. Want als je zulke reacties al weet uit te lokken via internet op een forum, heb je er ook geen moeite mee de gemiddelde chick het hoofd dol te maken . Maar dat terzijde..

'Nice guy' is te vaak een act bij gozers. Ik had hier gisteravond weer een discussie over met een vriend van me, hij was weer eens aan het zeuren dat hij al zooo lang droog stond, en dat zijn gentleman-act niet (meer) werkte. En of ik een neukertje van me op em af kon sturen. Maar op de vraag waarom hij zelf niet een neukertje op zocht kreeg ik weer te horen dat ie op zoek was naar een vaste relatie en warmte en liefde.. "Wat wil je dan eigenlijk? wil je je zakkie legen zodat je van de frustratie af bent, of wil je toegewijd iets met iemand opbouwen en daar moeite in investeren? Wat wil je bereiken? En als ik je voorstel aan een sexvriendin van me, denk je dan gelijk dat ze voor jou d'r benen wijd doet? Dat ze makkelijk is? Je zou haar ook moeten verleiden en op jouw gentleman act vind ze je vast heel aardig maar niet geil.". En dat is precies wat hem juist in de weg zit, hij heeft z'n act juist in de hoop dat ie 'mag'. Maar als ik zeg 'dude, drop die act en ga of playen of serieus daten' gaat het er niet bij em in. Want (vanuit mijn perspectief) is het heel simpel, als je sex wilt moet je je sexueel opstellen en daar moeite voor doen, als je een relatie wilt zul je je oprecht geintereseerd moeten opstellen en een band opbouwen en daar moeite voor doen. Maar een beetje fake de gentleman uithangen zal je alleen maar een tennisarm blijven opleveren
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:12:31 #164
99533 zurekop
pi_23734791
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:03 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja je kiest er zelf voor..
Overigens is nice-guy natuurlijk gewoon een rol. Die je (deels) kiest. Sommigen denken met lief zijn, begrijpend opstellen etc. De liefde van een vrouw te winnen. Tja dat werkt dus niet altijd.

nou dat weet ik niet... nice-guy is gewoon hoe je bent en hoe mensen je bestempelen. Bovendien
vinden nice-guys alle aandacht van vrouwen mooi (ook van sletten)... en zijn blij dat ze
uberhaupt eens kunnen neuken en relatie hebben etc... kun je als nice-guy daar wat aan doen?
Misschien wat ik dus doe: nu al hoog van de toren blazen (terwijl ik ooit misschien ook wordt
ingepakt)
pi_23734813
Topicstarter, MasterFlirt sucks! Voor het echte werk koop je de 6 DVD's van David DeAngelo, Double Your Dating.

Ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ondanks de enorme bergen theorie die ik nu weet ik geen steek verder kom. Het lukt me gewoon maar niet meer vrouwen in mijn leven te trekken als het ware.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:23:06 #166
99899 turnpike
pi_23735018
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:12 schreef zurekop het volgende:

[..]

nou dat weet ik niet... nice-guy is gewoon hoe je bent en hoe mensen je bestempelen. Bovendien
vinden nice-guys alle aandacht van vrouwen mooi (ook van sletten)... en zijn blij dat ze
uberhaupt eens kunnen neuken en relatie hebben etc... kun je als nice-guy daar wat aan doen?
Misschien wat ik dus doe: nu al hoog van de toren blazen (terwijl ik ooit misschien ook wordt
ingepakt)

Daar heb je gelijk, voor de echte nice-guy is het geen act maar een lifestyle.

Maar dat je een nice-guy bent wil niet zeggen dat je over je heen moet laten lopen, door vrouwen niet en al helemaal door luidruchtige foute mannen niet.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:25:04 #167
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_23735042
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:27:32 #168
99899 turnpike
pi_23735096
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:25 schreef k_i_m het volgende:
.

Zie je, die hebben we al aant huilen gemaakt.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:32:48 #169
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23735222
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:12 schreef zurekop het volgende:

[..]

ingepakt)

Nee nice guy is geen stickertje wat een ander je op plakt. Het is hoe jij je zelf opstelt. Als jij bij een meisje in de buurt wil zijn. En daarom je begrijpelijk opstelt, luistert en overal ja en amen bij knikt, in de hoop dat ze jou ook ziet staan. Dan is het een act. Jouw manier van verleiden.
Tja en dat werkt dus niet altijd. Misschien soms wel..

Wees kritisch, en stel je zo op. Daar win je respect mee. Niet alleen bij vrouwen. Ook bij mannen en andere wezens
Als ik soms mannen zich soms zo gemaakt hoffelijk op zie stellen, dan zakt me broek daar van af. Van het lachen wel te verstaan. Omdat je ziet dat het nep en gemaakt is. En dat lijkt mij de grootste afknapper!
pi_23735312
Het blijft natuurlijk een probleem van alle tijden, mannen die maar niet aan de vrouw komen terwijl om hen heen iedereen veelvuldig relaties en sex lijkt te hebben. Ik sta ook al tijden droog, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet, ik ben niet op zoek naar een neukertje, maar naar een duurzame relatie. Ik ben geen typische nice-guy, ik ben behoorlijk passief bij tijden en de kunst van het ''versieren'' heb ik nog nooit onder de knie gehad. Ik ben best bereid om rustig af te wachten en gewoon te zien wat er op mijn pad komt, maargoed, op die manier kan het nog jaren duren. De keren in het verleden dat ik om sex verlegen zat was kieskeurigheid soms ver te zoeken, en ja, dan heb je ook als man binnen de kortste keren sex. Maar ik wil het niet meer, het moet gewoon helemaal kloppen anders hoeft het niet van me.

Moeilijk, moeilijk.. misschien moet ik me wat actiever op gaan stellen. Of misschien is het wel gewoon druk uit de omgeving en ben ik zelf net zo lief alleen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:44:55 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_23735493
Heel toevallig had ik gisteren bijna beet. Iig al zoenen. Helaas taaide ze later af. Waarschijnlijk omdat dr lelijke vriendin een gesprek met haar had op de wc. Die zal me wel hebben lopen afkraken omdat ze jaloers is dat ze zelf nooit aandacht krijgt. Maar toch ging ook dit zonder enig hoogteverschil.

Een scheutje arrogantie hier, mespuntje egoisme daar, verder een snufje brutaliteit en nog wat mannelijke geilheid erbij zijn tijdens het uitgaan best handig tov het andere geslacht wat je tijdens het uitgaan over het algemeen tegenkomt heb ik door de jaren gemerkt.

Verder gedraag ik me liever anders. Ik ben buiten het uitgaan heel beleefd naar vrouwen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:46:10 #172
99899 turnpike
pi_23735528
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:36 schreef nozem het volgende:
Het blijft natuurlijk een probleem van alle tijden, mannen die maar niet aan de vrouw komen terwijl om hen heen iedereen veelvuldig relaties en sex lijkt te hebben. Ik sta ook al tijden droog, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet, ik ben niet op zoek naar een neukertje, maar naar een duurzame relatie. Ik ben geen typische nice-guy, ik ben behoorlijk passief bij tijden en de kunst van het ''versieren'' heb ik nog nooit onder de knie gehad. Ik ben best bereid om rustig af te wachten en gewoon te zien wat er op mijn pad komt, maargoed, op die manier kan het nog jaren duren. De keren in het verleden dat ik om sex verlegen zat was kieskeurigheid soms ver te zoeken, en ja, dan heb je ook als man binnen de kortste keren sex. Maar ik wil het niet meer, het moet gewoon helemaal kloppen anders hoeft het niet van me.

Moeilijk, moeilijk.. misschien moet ik me wat actiever op gaan stellen. Of misschien is het wel gewoon druk uit de omgeving en ben ik zelf net zo lief alleen.

Ik herken me wel in deze instelling, voordat ik bepaalde vrouwen in mijn leven had leren kennen was ik niet zo selectief wat sexuele partners betreft, maar ik heb dan ook tot mijn 20ste aan toe niet 1 serieuze vriendin gehad. Meestal was ik, door mijn wispelturige gedrag, de meiskes al weer kwijt na een paar weken.
Kortom, als ik er geen toekomst in zie vind ik het een rompslomp.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:00:17 #173
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_23735865
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:32 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Nee nice guy is geen stickertje wat een ander je op plakt. Het is hoe jij je zelf opstelt. Als jij bij een meisje in de buurt wil zijn. En daarom je begrijpelijk opstelt, luistert en overal ja en amen bij knikt, in de hoop dat ze jou ook ziet staan. Dan is het een act. Jouw manier van verleiden.

Wees kritisch, en stel je zo op. Daar win je respect mee. Niet alleen bij vrouwen. Ook bij mannen en andere wezens
Als ik soms mannen zich soms zo gemaakt hoffelijk op zie stellen, dan zakt me broek daar van af. Van het lachen wel te verstaan. Omdat je ziet dat het nep en gemaakt is. En dat lijkt mij de grootste afknapper!

my thoughts exactly!

en dan ook nog vrij vaak verwijten dat je verkeerd met chickies omgaat, dat je ze niet respecteerdt. Tuurlijk wel, alleen ik vind het ook nog leuk om met ze aan te klooien. It takes two to play a game
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:19:11 #174
99533 zurekop
pi_23736313
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:32 schreef Frenkie het volgende:

ja daar heb je gelijk in... ik zie het ook om me heen, heel erg idd. Maar toch is de nice-guy meer
dan alleen hoe je "probeert" te versieren. Ik denk dat er veel meer factoren meespelen of iemand
een badboy en niceguy of whatever is. Ikzelf stel me allang niet meer als luisterend "broertje" op,
sterker nog ik wil zo min mogelijk met vrouwen te maken hebben. Maar toch blijf je horen "ja jij
bent zo'n fijne vent"
Naja, maakt verder niet uit. Ik denk dat de meeste mensen een produkt zijn van hoeveel en wat
voor vrouwen ze in hun leven geregeld hebben en als mensen dat lukt met respectvol-gedrag-
jegens-vrouwen (of zoiets) dan kunnen ze dat waarschijnlijk ook wel op een positieve manier
vaker in de praktijk brengen (zonder dat ze zich geforceerd als iemand anders voordoen).
pi_23736721
Ik heb hetzelfde, ik ben ook al lang niet meer die luisterende goede vriend. Maar ik hoor ook nog wel eens van vreemden die mij voor het eerst zien dat ze tegen anderen hebben gezegd dat ik een lieffie ben. Nou, dat vind ik dus echt GEEN compliment hoor! Fuck'em!!
Gaap Goals rulezzz!
pi_23736779
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:36 schreef nozem het volgende:
Het blijft natuurlijk een probleem van alle tijden, mannen die maar niet aan de vrouw komen terwijl om hen heen iedereen veelvuldig relaties en sex lijkt te hebben. Ik sta ook al tijden droog, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet, ik ben niet op zoek naar een neukertje, maar naar een duurzame relatie.

Oh, ik ook wel hoor, losse neukrelaties heb ik nu wel een keer gezien...
Maar ja, vind maar eens een vrouw die je kunt respecteren en aan je eisen voldoet... .
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:46:48 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_23736940
En hoe verdienen vrouwen dan jouw respect kastanovla
pi_23737201
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:46 schreef Hexagon het volgende:
En hoe verdienen vrouwen dan jouw respect kastanovla

Hoe leg ik dat uit .

Samengevat: Ze moeten veel accepteren, maar niet alles van me pikken.
Ze moeten zich niet af laten schrikken door mijn botte gedrag en mijn polygame levensstijl niet accepteren.
En domme vrouwen maken sowieso al geen kans om gerespecteerd te worden; jaja, heel oppervlakkig, maar het is voor haar eigen bestwil :')
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:03:39 #179
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_23737333
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:57 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Hoe leg ik dat uit .

Samengevat: Ze moeten veel accepteren, maar niet alles van me pikken.
Ze moeten zich niet af laten schrikken door mijn botte gedrag en mijn polygame levensstijl niet accepteren.
En domme vrouwen maken sowieso al geen kans om gerespecteerd te worden; jaja, heel oppervlakkig, maar het is voor haar eigen bestwil

En hoe wil je een exemplaar van deze uitstervende soort weten te veroveren? Met andere woorden: wat krijgt zij daarvoor terug? Een lompe lul?

Beetje één richtingsverkeer lijkt me zo...
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:05:56 #180
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23737393
TS: tof verhaal
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_23739090
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:03 schreef sterre1981 het volgende:
En hoe wil je een exemplaar van deze uitstervende soort weten te veroveren? Met andere woorden: wat krijgt zij daarvoor terug? Een lompe lul?

Zij krijgt een empathieloze klootzak met daarnaast alle kwaliteiten om een vrouw te behagen... .
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:05:20 #182
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_23740077
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:22 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Zij krijgt een empathieloze klootzak met daarnaast alle kwaliteiten om een vrouw te behagen... .

Lijkt me geen goede deal. Ik denk dat niemand met enig idee van handel daar in zou trappen.

Parels voor de zwijnen...

Heb je wel eens gehoord van het woordje 'liefde' of komt dat in jouw vocabulaire niet voor?

Ik denk dat het geen enkel voordeel heeft om klootzak cq. nice guy cq. loser te zijn. Er zijn namelijk ook bitches, sweet girls en losers onder het vrouwvolk. En die vinden elkaar vanzelf. Niemand is het zelfde, en er bestaan geen prototype vrouwen en mannen die gelukkiger danwel ongelukkiger, succesvoller danwel rampzaliger in de liefde zijn.

Bovendien kan ik me niet voorstellen dat jij enkel en alleen een klootzak bent, ik denk dat er vrouwen bestaan die jou een complete loser laten voelen, maar daar ben je zó bang voor, dat je genoegen neemt met al die 'domme grieten' waarmee jij je ieder weekend vermaakt. Stom van je.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:30:15 #183
99533 zurekop
pi_23740608
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:05 schreef sterre1981 het volgende:
Niemand is hetzelfde, en er bestaan geen prototype vrouwen en mannen die gelukkiger danwel ongelukkiger, succesvoller danwel rampzaliger in de liefde zijn.

Jawel hoor. Kijk anders gewoon eens naar uiterlijk. Tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen..
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:45:42 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23740950
Interessant. weetje wat het probleem is bij veel vrouwen? Ze zijn onzeker, zoeken bevestiging en zijn bereid zich aan te passen naar een man toe. Ze laten zich ook altijd uitkiezen door een man (vaak mannen die het wel prettig vinden, zo'n makkelijke vrouw). Een zelfbewuste vrouw doet dat anders. Zij kijkt wat zijn odig heeft en wil van een man, en kiest er dan een uit die daarbij aansluit. Die man hoeft net per sé die nice guy of watje te zijn, en ook niet die hufter die zo'n makkelijke vrouw wel handig vind.
Dit is eigenlijk een inzicht dat ik pas sinds heel kort heb.
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:21:44 #185
73888 DIA
die ja .....
pi_23741851
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Mwoooah, beetje tegengas lijkt me wel nodig in dit geval...

Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers... .
figuren zoals jij ........ want jij bent stoer
pi_23741945
OMG, net een meisje op msn gesproken, die wilde graag met me uit 29 jaar. Beetje foto's utigewisseld, wat gecamd, maar toch kreeg ik het niet het idee van mijn type. Dus ik zeg eerlijk tegen haar dat ze niet mijn type is. Nou, dat had ze nog noooooit van een jongen gehoord en ik was ook erg grappig....
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:11:02 #187
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_23742859
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:30 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

haha, wat ben jij een loser
er word teveel abstract gedingest
pi_23743194
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:05 schreef sterre1981 het volgende:
Lijkt me geen goede deal. Ik denk dat niemand met enig idee van handel daar in zou trappen.

Parels voor de zwijnen...

Gelukkig is dat een vergelijking die kant noch wal raakt, omdat het hier draait om gevoelens en niet om rationeel denken zoals bij handel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:37:28 #189
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_23743373
Ik hang vanavond wel weer een bordje "niet versierbaar" om mijn nek. Als ik dat hier zo lees met al die tere zieltjes, krijg ik nu al bijna tranen in mijn ogen bij de mogelijkheid dat ik tegen een vreemde man moet zeggen dat ik liever met mijn vriendinnen praat .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:02:55 #190
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_23743873
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gelukkig is dat een vergelijking die kant noch wal raakt, omdat het hier draait om gevoelens en niet om rationeel denken zoals bij handel.

Nee, net doen alsof je een patser bent en zelfvertrouwen 'ooz't, dat is niet rationeel.

Een vrouw mee naar huis nemen terwijl je haar eigenlijk veracht, dat is een logische gevolgtrekking qua gevoel.

Een leuke vrouw willen, die niet houdt van polygamie en op haar strepen staat, niet met zich laat sollen, en toch die verachtelijke domme biggetjes naaien, dat heeft met gevoel te maken.

Hou toch op, we hebben het hier helemaal niet meer over gevoelens, maar over stomme spelletjes die mensen met elkaar spelen om hun zelfvertrouwen in stand te houden of op te vijzelen.

Stom, dus.

Parels voor de zwijnen.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:07:55 #191
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23743980
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:09 schreef turnpike het volgende:
Zonder de nice guy was het niets geworden met het menselijke ras, mannen die er nog eens wat voor over hebben om indruk te maken op vrouwen. Let's face it, wat doet de "foute" man nou helemaal behalve een beetje stoer om zich heen kijken, ruzie maken, zuipen en neuken.
De nice guy wil meer dan dat, hij wil indruk maken op de vrouw, hij wil goedkeuring en bewondering oogsten. Hij is bereid daarvoor de hoogste bergen te beklimmen. De mooiste liedjes, gedichtjes en schilderijen zijn gemaakt met de hoop op de gunsten van een vrouw in het achterhoofd.
Terwijl de foute man in het café een kaartje legt en z'n zoveelste whiskey achterover keilt zwoegt de nice guy in zijn garage op een nieuwe uitvinding die de mensen, en vooral de vrouwen, versteld zal doen staan.
De nice guy zou zich heel makkelijk van de foute mannen kunnen ontdoen, ware het niet dat we ze nodig hebben om onze rommel op te ruimen en onze fantastische machines te bedienen.

He gatver... en dit is de redenatie die jij in je hoofd hebt zitten om te verantwoorden dat 'nice guys' eigenlijk toch wel beter zijn dan 'bad boys', ook al scoren ze een stuk minder? Ik vind je redenatie op z'n zachts gezegd niet helemaal fris...

En waarom is iedereen zo ontzettend geinteresseerd in Kasta zijn opvattingen?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23744244
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef HenryHill het volgende:
En waarom is iedereen zo ontzettend geinteresseerd in Kasta zijn opvattingen?

Zonder dat ze het zelf door hebben bevestigen ze alleen maar dat ik met m'n houding wel degelijk interessant ben voor alle vrouwen...
En niet alleen voor vrouwen kennelijk .

Fuck man, als het met vrouwen niets wordt, kan ik 'm nog altijd in 1 van m'n mannelijke volgelingen hangen...
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:23:06 #193
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_23744295
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:20 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Zonder dat ze het zelf door hebben bevestigen ze alleen maar dat ik met m'n houding wel degelijk interessant ben voor alle vrouwen...
En niet alleen voor vrouwen kennelijk .

Fuck man, als het met vrouwen niets wordt, kan ik 'm nog altijd in 1 van m'n mannelijke volgelingen hangen...

Je hebt gelijk, ik wil je, ik smacht naar je. Ik zal mezelf alvast klaar maken, zodat je m er alleen maar 'in hoeft te hangen'. Moeiteloos. Ik wacht op je.

Einde discussie.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_23744346
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:23 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik wil je, ik smacht naar je. Ik zal mezelf alvast klaar maken, zodat je m er alleen maar 'in hoeft te hangen'. Moeiteloos. Ik wacht op je.

Einde discussie.

Had ik al verteld dat ik geen meiden neuk die jonger dan me zijn?
pi_23744464
Whahahahaha leuke redenatie.
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:42:41 #196
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_23744714
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:23 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Einde discussie.

nee hij moet al thuis zijn, de lantarenpalen zijn aan, stiekem is hij vrouw en heeft hij nog nooit een discotheek van binnen gezien

doe dan toch maar einde discusse...
er word teveel abstract gedingest
pi_23744805
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:42 schreef misterikke het volgende:
heeft hij nog nooit een discotheek van binnen gezien

Ik heb zelfs 3 jaar achter de bar gestaan

Hoe fout kan een man zijn .
pi_23745052
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:20 schreef Kastanovla het volgende:

heiden6 bedoel je?
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:01:20 #199
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23745157
doe es niet zo kinderachtig zeg.

[ Bericht 86% gewijzigd door DarkElf op 03-12-2004 20:10:57 ]
pi_23745178
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:56 schreef prinsrob het volgende:

[..]

heiden6 bedoel je?

Laat dat nu net de enige man in dit topic zijn die er niet in zou trappen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')