abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23452212
er is al veel over gesproken in vorige topics, maar ik vond het toch wel weer eens leuk om het aan te halen. telkens lees ik weer over liefdesverdriet van kerels die toch altijd zo lief en attend waren en uiteindelijk alleen achter worden gelaten. zelf heb ik dit ook van dichbij mogen meemaken. niet leuk, maar wel realiteit. vrouwen vallen op foute mannen. waarom hebben barkeepers zoveel aandacht van vrouwen, omdat het foute mannen zijn. ik ben zelf 4 jaar nu actief in de horeca en wij dwepen met het spel der liefde. en dat trekt vrouwen aan; niet een man die aan een rollenpatroon of vast stramien voldoet, maar een veelzijdige relatief onbereikbare flirter. vrouwen bazelen over dat ze een lieve vent willen, stoer en met karakter, maar uiteindelijk is dat niet genoeg en willen ze toch een boefje. waarom denk je dat alle criminelen in het amsterdamse horecacircuit met de leukste en lekkerste meiden omgaan? tuurlijk een man moet ook intelligentie bezitten, maar een foute kop, gedrag lekker lichaam en hoge emotionele intelligentie winnen het in de dagelijkse pratkijk van het iq en lief zijn.
het klinkt gek, maar de beste manier waarop je een spetterende verstandhouding met een vrouw ontwikkeld is als man sowieso je eigen lijn te trekken. achter een vrouw aanlopen met als doel haar te veroveren is naar mijn idee zinloos. of zij wil je, of niet. vrouwen moeten of naar jou toekomen, of er moet meteen een klick zijn, maar anders gaat het nooit werken.
vraag je af als je een soort van relatie hebt, wat daarvan de basis is. gelijkheid is het belangrijkste; niet afhankelijkheid, zorgen voor en jalouzie.
pi_23452385
bedankt voor je psychologische overpeinzingen, maar waar wil je uiteindelijk naartoe met dit topic? iedereen is nu eenmaal zoals hij is, krampachtig de bad guy uit proberen te hangen werkt alleen maar op de lachspieren. ben je een aardige, begripvolle en attente man, wees jezelf, ook zij komen er uiteindelijk wel. ze neuken misschien minder in hun jonge jaren maar zo goed als iedereen settelt zich op den duur met een leuke partner.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23452403
de grote vraag - die ik nooit heb kunnen beantwoorden - is: 'wat wil een vrouw?'
- sigmund freud
pi_23452454
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef nozem het volgende:
bedankt voor je psychologische overpeinzingen, maar waar wil je uiteindelijk naartoe met dit topic? iedereen is nu eenmaal zoals hij is, krampachtig de bad guy uit proberen te hangen werkt alleen maar op de lachspieren. ben je een aardige, begripvolle en attente man, wees jezelf, ook zij komen er uiteindelijk wel. ze neuken misschien minder in hun jonge jaren maar zo goed als iedereen settelt zich op den duur met een leuke partner.
ik ben zo dom geweest...
is ze nou vreemdgegaan of niet?

dit soort dingen verklaren.
pi_23452470
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef huhu het volgende:
de grote vraag - die ik nooit heb kunnen beantwoorden - is: 'wat wil een vrouw?'
- sigmund freud
pi_23452471
over alles over 1 kam scheren gesproken
slaat compleet nergens op, ik kan je zo 100 vrouwen noemen die geen "boefje" willen maar een man waarmee ze een gelijkwaardige relatie willen, die gebaseerd is op vertrouwen, liefde, zorgzaamheid en vriendschap.
de vrouwen die jij noemt zijn labiele wezens met weinig eigendunk en zich optrekken aan zo'n kansloze john travolta-figuur om zo een beetje eigenwaarde te krijgen
pi_23452500
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef quickie_bat het volgende:
slaat compleet nergens op, ik kan je zo 100 vrouwen noemen die geen "boefje" willen maar een man waarmee ze een gelijkwaardige relatie willen, die gebaseerd is op vertrouwen, liefde, zorgzaamheid en vriendschap.
de vrouwen die jij noemt zijn labiele wezens met weinig eigendunk en zich optrekken aan zo'n kansloze john travolta-figuur om zo een beetje eigenwaarde te krijgen
je hebt wel gelijk wat betreft die dingen die je noemt, maar mijn pleidooi gaat erover dat ze daarnaast ook in diezelfde persoon een boef willen.

zijn vrouwen eigenlijk geen labiele wezens?

overigens, ook veel vrouwen met eigenwaarde en weten wat ze waard zijn, zoeken deze types.
pi_23452591
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef quickie_bat het volgende:
ik denk dat de meeste vrouwen sowieso gewoon een daadkrachtige, zelfverzekerde man willen waar ze zich beschermd door voelen.

dat wil niet zeggen dat de betreffende man een ontzettende macho moet zijn, maar op een slapjanus zit geen enkele vrouw te wachten, en terecht natuurlijk.
pi_23452698
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:32 schreef konniekipke het volgende:

[..]

je hebt wel gelijk wat betreft die dingen die je noemt, maar mijn pleidooi gaat erover dat ze daarnaast ook in diezelfde persoon een boef willen.

nee, grote onzin. je kunt niet stellen dat elke vrouw dat ook wil. ieder individu heeft z'n eigen voorkeur wat ie in een partner zoekt. de behoefte aan een dergelijke eigenschap in een man komt veelal voor bij vrouwen met een leeg en saai bestaan en vrouwen met weinig eigenwaarde.
denk jij dat een vrouw die voorzitster is van een vakbond, getrouwd is en 3 jonge kinderen moet opvoeden, daarnaast 2 avonden per week gaat kickboxen en een avond lekker doorzakt met vriendinnen niet al op een andere manier die behoefte aan "gevaar" en "avontuur" vervult? belachelijk om te stellen dat een vrouw die behoefte alleen door een man zou kunnen laten vervullen!
pi_23452756
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:35 schreef nozem het volgende:

[..]

ik denk dat de meeste vrouwen sowieso gewoon een daadkrachtige, zelfverzekerde man willen waar ze zich beschermd door voelen.

dat wil niet zeggen dat de betreffende man een ontzettende macho moet zijn, maar op een slapjanus zit geen enkele vrouw te wachten, en terecht natuurlijk.
pardon??? in de huidge samenleving hebben vrouwen geen beschermer meer nodig die met een knuppel rondloopt in een dierenhuid en grommend de vijand z'n hersens inslaat!
vrouwen kunnen prima zelf hun mannetje staan en voor zichzelf opkomen!
ronduit seksistisch wat je hier staat te beweren!
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:44:33 #11
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23452810
quote:
dat was misschien een betere opening geweest met meer discussiewaarde.

ik snap je voorbeelden wel, zie ze elke dag om me heen en ja je hebt gelijk. toch zullen zowel vrouwen als mannen hiertegen ageren simpelweg omdat ze graag zouden willen zien dat het anders was. mannen willen horen dat ze een kans maken en vrouwen zien zich niet graag bevestigd als een soort "groupie".

toch is het vrij makkelijk te verklaren, macht erotiseert en de uitstraling die dergelijke boefjes hebben straalt macht uit. hebben ze daarbij nog wat geld te besteden en misschien zelfs een bepaald aanzien dan is de keus voor vrouwen ineens heel makkelijk geworden.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:48:35 #12
17709 hollander172
pi_23452884
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:42 schreef quickie_bat het volgende:
pardon??? in de huidge samenleving hebben vrouwen geen beschermer meer nodig die met een knuppel rondloopt in een dierenhuid en grommend de vijand z'n hersens inslaat!
de meeste vrouwen willen zich geborgen voelen bij een man, dat is toch niks nieuws voor je?
dat heeft niks met knuppels e.d. te maken.
quote:
tussen kunnen en willen zit alsnog een enorm verschil.
ik mag hopen dat we de tijd achter ons hebben dat vrouwen zich persee willen manifesteren t.o.v. mannen?
pi_23452910
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:40 schreef quickie_bat het volgende:

[..]

belachelijk om te stellen dat een vrouw die behoefte alleen door een man zou kunnen laten vervullen!
dat maak jij ervan. dat zeg ik nergens. je moet je ook niet zo aangevallen voelen, het is een persoonlijke overweging/ervaring. vrouwen vallen op foute mannen.
pi_23452917
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:42 schreef quickie_bat het volgende:

[..]

ik denk dat jij een verkeerd beeld van evolutie hebt. uiteraard kunnen vrouwen zelf hun mannetje staan en zijn ze verbaal prima in staat om zichzelf te verdedigen maar dat wil niet zeggen dat ze op alle fronten net zo sterk als mannen zijn. mannen hebben nu eenmaal meer fysieke kracht. feit is dat vrouwen meestal gaan voor sterke, lange mannen waar ze zich veilig en beschermd bij voelen. daar is niks seksistisch aan. mannen zullen sneller naar vrouwen toetrekken die kleiner en teerder gebouwd zijn dan zij, ze nemen onbewust de rol van beschermheer op zich. dat heeft geen fuck te maken met het feit dat vrouwen minder zouden zijn dan mannen. waarom spui je je opzij-geneuzel niet ergens anders?
pi_23452948
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:44 schreef hollander172 het volgende:

[..]

dat was misschien een betere opening geweest met meer discussiewaarde.

ik snap je voorbeelden wel, zie ze elke dag om me heen en ja je hebt gelijk. toch zullen zowel vrouwen als mannen hiertegen ageren simpelweg omdat ze graag zouden willen zien dat het anders was. mannen willen horen dat ze een kans maken en vrouwen zien zich niet graag bevestigd als een soort "groupie".

toch is het vrij makkelijk te verklaren, macht erotiseert en de uitstraling die dergelijke boefjes hebben straalt macht uit. hebben ze daarbij nog wat geld te besteden en misschien zelfs een bepaald aanzien dan is de keus voor vrouwen ineens heel makkelijk geworden.
pi_23452983
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:50 schreef nozem het volgende:

[..]

waarom spui je je opzij-geneuzel niet ergens anders?
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:56:16 #17
17709 hollander172
pi_23453057
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:50 schreef nozem het volgende:
waarom spui je je opzij-geneuzel niet ergens anders?
niet echt nodig deze opmerking als je even op het profiel van de desbetreffende user had geklikt had je gezien dat ze en vrouw en nog vrij jong is.....

de reden van haar opmerking is dan ineens heel begrijpelijk.
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:57:46 #18
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23453088
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef huhu het volgende:
- sigmund freud
zal wel komen omdat 'ie verwachtte een logisch antwoord te vinden. terwijl dit soort zaken juist helemaal niet logisch te beredeneren zijn.

fijne kerel, die freud

oh, en ik ben het wel met de openingspost eens.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23453130
vrouwen willen een gevaarlijke man met macht, net zoals mannen een blonde rondborstige geile slet willen met een iq van 80.
in de praktijk kiezen we allemaal uiteindelijk voor een wat gematigdere (ook kwa uiterlijk) partner.
hoe kom je er eigenlijk bij dat vrouwen vaker een foute/gevaarlijke partner kiezen dan dat mannen probeen het lekkerste wijf te pakken te krijgen?
pi_23453154
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:56 schreef hollander172 het volgende:

[..]

niet echt nodig deze opmerking als je even op het profiel van de desbetreffende user had geklikt had je gezien dat ze en vrouw en en nog vrij jong is.....

de reden van haar opmerking is dan ineens heel begrijpelijk.
ja, dat ze vrouw was dat is me al opgevallen. ik vind het alleen absurd dat ik voor seksistisch uitgemaakt word terwijl ik een harstikke vrouwvriendelijk persoon ben. ik constateer alleen dat er verschillen zijn tussen man en vrouw, daarom kunnen we elkaar aanvullen. als sommige vrouwen kost wat kost (zoals na de 1e feministische golf) op alle fronten gewoon mannen willen zijn dan gaat het mis en dan krijg je een onderlinge verstandhouding van niks.

een vrouw is een vrouw, een man een man. mannen zijn beter in mannendingen, vrouwen in vrouwendingen, punt.
pi_23453178
quote:

[..]

net zoals mannen een lief meisje willen maar ook een geile slet in bed. groener gras enzo..
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_23453210
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:01 schreef fritsvanegters het volgende:

[..]

net zoals mannen een lief meisje willen maar ook een geile slet in bed. groener gras enzo..
hmm, mijn meisje mag ook wel stout zijn hoor
pi_23453231
"wat wil een vrouw" <-- als ze het zelf niet eens weet, kan jij er ook niet achter komen he

en nee ik heb geen "beschermer" nodig, maar vind het heerlijk om me eens een meissie te voelen met grote armen om me heen.
en echt een foute man hoeft ook weer niet, maar hij moet wel een aantal streekjes hebben, niet alles maar goed en aardig vinden en poeslief zijn, dat is namelijk nogal boring. maw, een man mag soms best een beetje de eikel uithangen, bitch ik wel lekker terug, best grappig af en toe. hij hoeft echt niet altijd alleen maar liefje en schatje en snoesje te zeggen, hij mag ook best eens zeggen "soms ben je wel een kutwijf he?"

maar alle gekheid op een stokje
quote:
het klinkt gek, maar de beste manier waarop je een spetterende verstandhouding met een vrouw ontwikkeld is als man sowieso je eigen lijn te trekken. achter een vrouw aanlopen met als doel haar te veroveren is naar mijn idee zinloos. of zij wil je, of niet. vrouwen moeten of naar jou toekomen, of er moet meteen een klick zijn, maar anders gaat het nooit werken.
vraag je af als je een soort van relatie hebt, wat daarvan de basis is. gelijkheid is het belangrijkste; niet afhankelijkheid, zorgen voor en jalouzie.
bingo
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:04:19 #24
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23453234
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:59 schreef cinnamongirl het volgende:
...net zoals mannen een blonde rondborstige geile slet willen met een iq van 80.
toevallig zat ik er net nog over te denken om dit voorbeeld ook in mijn post aan te halen.
had ik het nou maar gedaan, nu staat het zo suf

net zoals het totaal niet logisch is dat mannen voor dikke tieten gaan (want wat heb je d'r nou eigenlijk aan? je kunt er mee spelen, en daar houd het wel mee op... maar toch... ), is het ook niet echt logisch dat vrouwen voor foute mannen vallen. tja.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23453262
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:59 schreef cinnamongirl het volgende:
hoe kom je er eigenlijk bij dat vrouwen vaker een foute/gevaarlijke partner kiezen dan dat mannen probeen het lekkerste wijf te pakken te krijgen?
again, dit is iets wat ik niet beweer. ik zeg niet dat ze vaker iets doen dan mannen. ik bespeur toch snel bij de vrouwen hier een 'jamaar, jij/jullie...".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')