abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23380321
Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.

Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen. Hij is alles wat ik wil, hij is knap, lief, sexy, slim and so on...

Maargoed hij was hier dus net. En ik heb hem mijn gevoelens voorgelegd... Dat ik van hem hou, en hem niet kwijt wil...

En tatatataaaa.... Hij is gewoon binnen één week alweer verliefd op iemand anders. Terwijl hij vorige week bij mij aan de deur stond dat ie niet zonder me kon!

Want hij zei dat hij om kwart over 4 met de bus moest omdat dat meisje daar zou staan. Later zei ie dat het een grapje was. (LOL ) En ik was helemaal overstuur omdat hij mij niet meer wil. Begint ie om kwart voor 4 te stressen dat ie weg wil, want er is toch niks meer te bepraten (ik had nog genoeg te zeggen) . Dus het was 4 uur, en ik stond in tranen voor hem, met nog genoeg te zeggen. Trekt ie zo de deur achter zich dicht. En loopt weg...

Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
pi_23380385
quote:
Dat kan hij ook hebben gedacht toen jij het uitmaakte...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 17 november 2004 @ 16:33:35 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23380405
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:

Je had hem ook rechtstreeks in zijn ballen kunnen trappen. Ipv te zeggen dat je wat met andere jongens wilde. Wat denk je nou?
pi_23380476
Ja weet ik ook wel... ik ben ook niet echt begripvol geweest naar zijn kant. Maar dit had ik niet verwacht!

En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan. Ik wilde weten hoe het was. Maar kwam er zonder het te 'proberen' al achter!
pi_23380480
Tja, eerst dumpen is ook wel een beeeeetje dom maar goed.... Misschien is hij wel een spelletje aan het spelen...

of hij denkt ineens: eindelijk verlost en zo gemakkelijk!
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_23380483
Gun hem ff de tijd om na te denken.

Je bent niet echt duidelijk met je acties, uitmaken omdat je behoefte hebt aan andere jongens en opeens weer met hem verder willen. Hij is ook maar een mens.
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_23380545
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:

Eerst dump je hem met de boodschap dat je weer andere jongens wilt gaan neuken, dan wil je hem weer terug en dan moet ie maar met hangende pootjes terugkomen?

Hoezo bitch?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 17 november 2004 @ 16:40:49 #8
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_23380581
Heb je wel nagedacht over je beslissing om hem te dumpen?
power to the people
  woensdag 17 november 2004 @ 16:41:13 #9
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23380591
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:36 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan.
Die andere jongens wilden jou dus niet! En daarom wil je nu je ex weer terug.

"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23380622
Ja tis niet echt slim van je.. hoop voor je dat het nog goed komt..maar betwijfel het als ik het verhaaltje zo lees
pi_23380658
quote:
Eerst dump je hem met de boodschap dat je weer andere jongens wilt gaan neuken, dan wil je hem weer terug en dan moet ie maar met hangende pootjes terugkomen?
Nee dat zeg ik helemaal niet. Ik wil alle moeite in de wereld doen om hem terug te krijgen. Maar ik had gewoon niet verwacht dat hij zo de deur achter hem dicht zou slaan, om naar een ander meisje te gaan!

En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
pi_23380676
Eigen schuld ofzo..:S
pi_23380705
quote:
Die andere jongens wilden jou dus niet! En daarom wil je nu je ex weer terug.
He! Jij hebt hem door....
  woensdag 17 november 2004 @ 16:46:37 #14
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23380717
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Maar ik had gewoon niet verwacht dat hij zo de deur achter hem dicht zou slaan, om naar een ander meisje te gaan!
O, dus jij 'mag' het uitmaken en hij moet dan op jou zitten wachten tot jij hem weer terug wilt? Waarschijnlijk heeft hij nu een lief meisje gevonden.

pi_23380732
quote:

[..]
En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
lekker duidelijk richting hem...
pi_23380781
Ik begrijp je verhaal volkomen, naja weet je aan de ene kant ook hoe het voelt om zelf aan de kant te worden gezet.
Ik hoop voor je dat hij zich nog gaat bedenken en je alsnog terugneemt, maar ik betwijfel het. Sterkte verder.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_23380811
Wahaha jeetje! Net alsof jullie allemaal zo braaf zijn. En nooit aan andere mooie exemplaren denken.

Maargoed, ik weet ook wel dat ik fout ben geweest... Ja, en nu ben ik hem kwijt. En ik zeg helemaal niet dat hij op mij moet gaan zitten wachten. Het was alleen zo raar dat hij vorige week mij terug wilde, en ik gewoon wilde nadenken, en hij dat een goed idee vond. En nu ineens is er een leuker meisje...
pi_23380817
quote:

[..]

Had dan gezegd dat je wou dat jullie relatie opener werd, om te zien hoe je gevoelens echt voor hem waren. Gewoon om het een paar weekjes aan te kijken. Maar ik denk dat er weinig kans is dat dit nog goed komt. Teminste ik denk niet dat hij het pikt dat hij na 2 jaar wordt gedumpt en dat jij hem dan vraagt of hij weer terug wil komen omdat je hebt besloten dat je toch de foute beslissing hebt gemaakt. Vrij kansloos dus, lijkt mij...
pi_23380848
eigen schuld enzo...
pi_23380854
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Wahaha jeetje! Net alsof jullie allemaal zo braaf zijn. En nooit aan andere mooie exemplaren denken.

Maargoed, ik weet ook wel dat ik fout ben geweest... Ja, en nu ben ik hem kwijt. En ik zeg helemaal niet dat hij op mij moet gaan zitten wachten. Het was alleen zo raar dat hij vorige week mij terug wilde, en ik gewoon wilde nadenken, en hij dat een goed idee vond. En nu ineens is er een leuker meisje...
Lees even wat je schrijft, jij mag wel aan andere exemplaren denken, dus dacht hij dat doe ik ook en nu ga JIJ problemen schoppen...

Een beetje krom vind je niet?
pi_23380876
quote:

Nu heeft hij idd een leuker meisje, pech voor je
  woensdag 17 november 2004 @ 16:54:28 #22
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23380877
quote:
Het gaat toch niet om denken. Jij hebt het uitgemaakt met je vriend omdat je even wilde testen hoe je nog in de markt lag. Je bleek dus zeer slecht in de markt te liggen en nu wil je je ex weer terug, maar hij jou niet meer .
  woensdag 17 november 2004 @ 16:55:40 #23
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23380906
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef So_Addictive het volgende:
eigen schuld enzo...
Pcies, en dan krijg je het lid op je neus, auw.

Topic zou beter in KLB staan.
pi_23380965
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lees even wat je schrijft, jij mag wel aan andere exemplaren denken, dus dacht hij dat doe ik ook en nu ga JIJ problemen schoppen...

Een beetje krom vind je niet?
Precies

Hij lag ook al weken aan een ander "exemplaar" te denken alleen jij dumpte hem eerder.
pi_23380999
Ok, ik weet ook wel wat ik heb gezegt. En dat het een naaistreek van mij is. Maarja, in bijna elke relatie komt twijffel voor... Iig wel in die van ons. En ik ben gewoon eerlijk geweest dat ik het niet meer wist! En ja, t kwam gewoon hard aan bij mij...

Ik ga mezelf echt niet goed praten... Maar iedereen maakt fouten. En dit is mijn fout geweest, en now he's gone!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')