Dat kan hij ook hebben gedacht toen jij het uitmaakte...quote:Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
Je had hem ook rechtstreeks in zijn ballen kunnen trappen. Ipv te zeggen dat je wat met andere jongens wilde. Wat denk je nou?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
Eerst dump je hem met de boodschap dat je weer andere jongens wilt gaan neuken, dan wil je hem weer terug en dan moet ie maar met hangende pootjes terugkomen?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
Die andere jongens wilden jou dus niet! En daarom wil je nu je ex weer terug.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:36 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan.
Nee dat zeg ik helemaal niet. Ik wil alle moeite in de wereld doen om hem terug te krijgen. Maar ik had gewoon niet verwacht dat hij zo de deur achter hem dicht zou slaan, om naar een ander meisje te gaan!quote:Eerst dump je hem met de boodschap dat je weer andere jongens wilt gaan neuken, dan wil je hem weer terug en dan moet ie maar met hangende pootjes terugkomen?
He! Jij hebt hem door....quote:Die andere jongens wilden jou dus niet! En daarom wil je nu je ex weer terug.
O, dus jij 'mag' het uitmaken en hij moet dan op jou zitten wachten tot jij hem weer terug wilt? Waarschijnlijk heeft hij nu een lief meisje gevonden.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Maar ik had gewoon niet verwacht dat hij zo de deur achter hem dicht zou slaan, om naar een ander meisje te gaan!
lekker duidelijk richting hem...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
Had dan gezegd dat je wou dat jullie relatie opener werd, om te zien hoe je gevoelens echt voor hem waren. Gewoon om het een paar weekjes aan te kijken. Maar ik denk dat er weinig kans is dat dit nog goed komt. Teminste ik denk niet dat hij het pikt dat hij na 2 jaar wordt gedumpt en dat jij hem dan vraagt of hij weer terug wil komen omdat je hebt besloten dat je toch de foute beslissing hebt gemaakt. Vrij kansloos dus, lijkt mij...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
Lees even wat je schrijft, jij mag wel aan andere exemplaren denken, dus dacht hij dat doe ik ook en nu ga JIJ problemen schoppen...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Wahaha jeetje! Net alsof jullie allemaal zo braaf zijn. En nooit aan andere mooie exemplaren denken.
Maargoed, ik weet ook wel dat ik fout ben geweest... Ja, en nu ben ik hem kwijt. En ik zeg helemaal niet dat hij op mij moet gaan zitten wachten. Het was alleen zo raar dat hij vorige week mij terug wilde, en ik gewoon wilde nadenken, en hij dat een goed idee vond. En nu ineens is er een leuker meisje...
Nu heeft hij idd een leuker meisje, pech voor jequote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Wahaha jeetje! Net alsof jullie allemaal zo braaf zijn. En nooit aan andere mooie exemplaren denken.
Maargoed, ik weet ook wel dat ik fout ben geweest... Ja, en nu ben ik hem kwijt. En ik zeg helemaal niet dat hij op mij moet gaan zitten wachten. Het was alleen zo raar dat hij vorige week mij terug wilde, en ik gewoon wilde nadenken, en hij dat een goed idee vond. En nu ineens is er een leuker meisje...
Het gaat toch niet om denken. Jij hebt het uitgemaakt met je vriend omdat je even wilde testen hoe je nog in de markt lag. Je bleek dus zeer slecht in de markt te liggen en nu wil je je ex weer terug, maar hij jou niet meerquote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Pcies, en dan krijg je het lid op je neus, auw.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef So_Addictive het volgende:
eigen schuld enzo...
Preciesquote:Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lees even wat je schrijft, jij mag wel aan andere exemplaren denken, dus dacht hij dat doe ik ook en nu ga JIJ problemen schoppen...
Een beetje krom vind je niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |