Au!quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:56 schreef wonko het volgende:
Maar ga er maar vanuit dat ze met die vent eindelijk haar fantasien heeft kunnen waarmaken en dingen heeft gedaan die ze bij jou nooit gedaan heeft.
Advies geven, steuntje/duwtje in de rug, etc etc....alles beter dan jouw reactie in elk geval. En dat voor een mod.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:40 schreef DarkElf het volgende:
vraag het haar, wat moeten fokkers hier nu mee..
Ze zal het wel uitgemaakt hebben omdat ze zich realiseerde dat ze zich in een onhoudbare positie bevond. En daarbij zal ze jullie relatie ws. toch al niet meer hebben zien zitten, en stuurde ze aan op een excuus om het uit te kunnen maken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Harm41 het volgende:
Ik heb mijn vriendin betrapt. Ze had geschreven op een advertentie waarin een man een erotische relatie wil met een vrouw. Er is een aantal keer contact geweest via de mail.
<...>
7. ze heeft het uitgemaakt toen ik emotioneel reageerde en wilde weten hoe het zat.
Ze zweert dat ze alleen gedanst en gepraat heeft.
ja, ik zie het..quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:08 schreef DarkElf het volgende:
offtopic verwijderd, graag gewoon normaal reageren of niet.
en ja ik vraag me serieus af wat fokkers kunnen als iemand zoveel vragen heeft die maar 1 iemand kan beantwoorden, kan aan mij liggen
Correctie je ex vriendin dus.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Harm41 het volgende:
Ik heb mijn vriendin betrapt. Ze had geschreven op een advertentie waarin een man een erotische relatie wil met een vrouw. Er is een aantal keer contact geweest via de mail.
Ze had de laatste tijd vreemd gedrag.
Afgelopen vrijdag kwam ik erachter dat ze een afspraak met hem had gemaakt.
Ze kwam s'nachts om 3 uur thuis, wat betekent dat ze 5 uur met die vent samen is geweest.
Toen ze thuiskwam ze ze dat ze alleen gedanst en gepraat hadden.
Ze had niets stouts gedaan.
Een paar dingen vielen me op:
1. ze was erg angstig voor mij toen ik haar s'nachts belde om te vragen waar ze geweest was.
2. ze transpireert altijd hevig, en ze rook niet naar zweet toen ze thuiskwam.
3. ze had haar auto om de hoek geparkeerd, doet ze nooit?
4. ik rook een andere lucht bij haar
5. toen ik bij haar kwam mocht ik haar eerst een uur niet aanraken en leek ze erg in de war.
6. ze wilde perse eerst haar tanden poetsen toen ik bij haar kwam.
7. ze heeft het uitgemaakt toen ik emotioneel reageerde en wilde weten hoe het zat.
Ze zweert dat ze alleen gedanst en gepraat heeft.
Wat denken jullie? Ik denk dat ze vreemd is gegaan.
Ik zou die gozer met wie ze heeft afgesproken totall loss trappen. Serieus. Damn.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:12 schreef Harm41 het volgende:
Ze is nu volledig ingestort en wil geen contact meer. Ik trouwens ook niet, maar het blijft maar aan me knagen...
Misschien heeft ze wel xtc gebruikt tijdens die date, daar fantaseerde ze veel over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |