abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23448612
Ik heb mijn vriendin betrapt. Ze had geschreven op een advertentie waarin een man een erotische relatie wil met een vrouw. Er is een aantal keer contact geweest via de mail.
Ze had de laatste tijd vreemd gedrag.
Afgelopen vrijdag kwam ik erachter dat ze een afspraak met hem had gemaakt.
Ze kwam s'nachts om 3 uur thuis, wat betekent dat ze 5 uur met die vent samen is geweest.

Toen ze thuiskwam ze ze dat ze alleen gedanst en gepraat hadden.
Ze had niets stouts gedaan.

Een paar dingen vielen me op:
1. ze was erg angstig voor mij toen ik haar s'nachts belde om te vragen waar ze geweest was.
2. ze transpireert altijd hevig, en ze rook niet naar zweet toen ze thuiskwam.
3. ze had haar auto om de hoek geparkeerd, doet ze nooit?
4. ik rook een andere lucht bij haar
5. toen ik bij haar kwam mocht ik haar eerst een uur niet aanraken en leek ze erg in de war.
6. ze wilde perse eerst haar tanden poetsen toen ik bij haar kwam.
7. ze heeft het uitgemaakt toen ik emotioneel reageerde en wilde weten hoe het zat.

Ze zweert dat ze alleen gedanst en gepraat heeft.

Wat denken jullie? Ik denk dat ze vreemd is gegaan.
pi_23448662
vraag het haar, wat moeten fokkers hier nu mee..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23448716
Man zet een advertentie dat hij een erotische relatie zoekt om vervolgens alleen maar te dansen en te praten? Uh huh.
pi_23448740
Ik zou het zowieso niet normaal vinden, al had ze alleen maar gedanst en gepraat (wat ik dus niet geloof)
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zaterdag 20 november 2004 @ 16:45:23 #5
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_23448743
Ik snap punt 7 niet. What's your point nu nog? It's over dude...
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_23448754
Wat een raar verhaal! Met een contact via internet weet je het maar nooit, misschien heeft die vent haar iets aangedaan? Had ze iets gebruikt of gedronken?
Het lijkt me in ieder geval dat er iets helemaal verkeerd is gegaan.....!

Ze heeft niet voor niks gereageerd op een advertentie voor "erotisch contact" Dat ze het meteen uitmaakte toen je om opheldering vroeg, zegt al genoeg!

[ Bericht 26% gewijzigd door Thisbe op 20-11-2004 16:48:57 (niet goed gelezen) ]
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_23448902
Dit is wel erg duidelijk.
pi_23448941
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:56 schreef wonko het volgende:
Maar ga er maar vanuit dat ze met die vent eindelijk haar fantasien heeft kunnen waarmaken en dingen heeft gedaan die ze bij jou nooit gedaan heeft.
Au!
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:04:50 #9
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_23449068
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:40 schreef DarkElf het volgende:
vraag het haar, wat moeten fokkers hier nu mee..
Advies geven, steuntje/duwtje in de rug, etc etc....alles beter dan jouw reactie in elk geval. En dat voor een mod.

OT: Je kunt er wel zeker van zijn dat ze vreemd is gegaan, iemand die een sexrelatie zoekt gaat zich echt niet tevreden stellen met "dansen en praten". Bovendien heeft ze en gewassen/gedouched en haar tanden gepoetst. Zo erg vies ruik je toch niet na het dansen?

Gewoon vragen, word ze emotioneel dan weet je het zeker ook als ze het blijft ontkennen vraag je haar gewoon waarom ze zich gewassen heeft en zo.
Nie sloan mo schuppe!
pi_23449119
Nou ja... dat ze heeft gereageerd op die advertentie laat toch weinig te raden over, eigenlijk. Of kan het ook onderzoek voor haar werk zijn geweest?

Dat hoeft nog niet te betekenen dat ze ook vreemd is gegaan. Maar de intentie is evident.
pi_23449129
Punt 5. kan ook dubbel uitgelegd worden

Heeft ze uiteindelijk vrijwillige seks gehad of tegen haar zin in.Dat er iets gebeurd is is wel heel erg aannemelijk maar met zulke contacten blijft het altijd de vraag of het volgens het boekje gegaan is.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_23449144
Wat een sloerie
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:08:10 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23449147
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Harm41 het volgende:
Ik heb mijn vriendin betrapt. Ze had geschreven op een advertentie waarin een man een erotische relatie wil met een vrouw. Er is een aantal keer contact geweest via de mail.
<...>
7. ze heeft het uitgemaakt toen ik emotioneel reageerde en wilde weten hoe het zat.

Ze zal het wel uitgemaakt hebben omdat ze zich realiseerde dat ze zich in een onhoudbare positie bevond. En daarbij zal ze jullie relatie ws. toch al niet meer hebben zien zitten, en stuurde ze aan op een excuus om het uit te kunnen maken.

Ik denk dat, als ze het niet had uitgemaakt toen jij boos werd, dat haar verhaal geloofwaardiger zou zijn geweest.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23449153
offtopic verwijderd, graag gewoon normaal reageren of niet.

en ja ik vraag me serieus af wat fokkers kunnen als iemand zoveel vragen heeft die maar 1 iemand kan beantwoorden, kan aan mij liggen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23449163
Welke ongewassen boerenkoolvreter heeft mijn reactie verwijderd? Zit er weer een jositmod met zijn klit op de deleteknop ofzo? Ik gaf puur mijn menig weer.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_23449196
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:08 schreef DarkElf het volgende:
offtopic verwijderd, graag gewoon normaal reageren of niet.

en ja ik vraag me serieus af wat fokkers kunnen als iemand zoveel vragen heeft die maar 1 iemand kan beantwoorden, kan aan mij liggen
ja, ik zie het..

Mijn ontopic reactie heb je ook verwijderd
pi_23449206
lijkt me erg duidelijk tanden poetsen en moeilijk doen, dan is ze over de schreef gegaan

wake up
pi_23449211
Dit is wel erg duidelijk, lijkt me zo. Vijf uur lang weg met een andere kerel + al die andere verdachte feitjes.
pi_23449220
DarkElf, tief eens op met je zinloze selectieve gedelete van posts
Ik zei dus.... Dat je vriendin een temeijer is... en dat ze gewoon vreemd is gegaan en je vervolgens heeft gedumpt omdat ze het niet aankon om de confrontatie met je aan te gaan.
Jammer dan. Onthou voor de volgende keer dat het allemaal hoeren zijn .
pi_23449231
ik geloof dat de openingspost een lemming post is

wat denk jezelf als je je verhaal zo leest? Dan maakt het niet meer uit wat er gebeurd is... dan heeft ze haar keuze al gemaakt en ben jij de lul.

good luck finding another woman who's faithful
Free people own guns! Slaves do not!
pi_23449246
Ze is nu volledig ingestort en wil geen contact meer. Ik trouwens ook niet, maar het blijft maar aan me knagen...
Misschien heeft ze wel xtc gebruikt tijdens die date, daar fantaseerde ze veel over.
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:13:31 #22
61288 Duna
Still Going Strong
pi_23449280
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:37 schreef Harm41 het volgende:
Ze had de laatste tijd vreemd gedrag.
Afgelopen vrijdag kwam ik erachter dat ze een afspraak met hem had gemaakt.
Ze kwam s'nachts om 3 uur thuis, wat betekent dat ze 5 uur met die vent samen is geweest.

Toen ze thuiskwam ze ze dat ze alleen gedanst en gepraat hadden.
Ze had niets stouts gedaan.

Een paar dingen vielen me op:
1. ze was erg angstig voor mij toen ik haar s'nachts belde om te vragen waar ze geweest was.
2. ze transpireert altijd hevig, en ze rook niet naar zweet toen ze thuiskwam.
3. ze had haar auto om de hoek geparkeerd, doet ze nooit?
4. ik rook een andere lucht bij haar
5. toen ik bij haar kwam mocht ik haar eerst een uur niet aanraken en leek ze erg in de war.
6. ze wilde perse eerst haar tanden poetsen toen ik bij haar kwam.

Wat denken jullie? Ik denk dat ze vreemd is gegaan.
Correctie je ex vriendin dus.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_23449297
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:12 schreef Harm41 het volgende:
Ze is nu volledig ingestort en wil geen contact meer. Ik trouwens ook niet, maar het blijft maar aan me knagen...
Misschien heeft ze wel xtc gebruikt tijdens die date, daar fantaseerde ze veel over.
Ik zou die gozer met wie ze heeft afgesproken totall loss trappen. Serieus. Damn.
pi_23449303
Ze is vreemdgegaan, of ze ook sex heeft gehad is een tweede.
Aangezien ze het uit heeft gemaakt heeft ze het wel gezien met jou.
Tijd voor een andere vriendin dus.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_23449322
Harm41 misschien moet je eens wakker worden en toegeven dat je geen relatie meer hebt... ligt het nu aan jezelf?
Free people own guns! Slaves do not!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')