quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:36 schreef nozem het volgende:
Het blijft natuurlijk een probleem van alle tijden, mannen die maar niet aan de vrouw komen terwijl om hen heen iedereen veelvuldig relaties en sex lijkt te hebben. Ik sta ook al tijden droog, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet, ik ben niet op zoek naar een neukertje, maar naar een duurzame relatie.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:46 schreef Hexagon het volgende:
En hoe verdienen vrouwen dan jouw respect kastanovla
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:57 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Hoe leg ik dat uit.
Samengevat: Ze moeten veel accepteren, maar niet alles van me pikken.
Ze moeten zich niet af laten schrikken door mijn botte gedrag en mijn polygame levensstijl niet accepteren.
En domme vrouwen maken sowieso al geen kans om gerespecteerd te worden; jaja, heel oppervlakkig, maar het is voor haar eigen bestwil
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:03 schreef sterre1981 het volgende:
En hoe wil je een exemplaar van deze uitstervende soort weten te veroveren? Met andere woorden: wat krijgt zij daarvoor terug? Een lompe lul?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:22 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Zij krijgt een empathieloze klootzak met daarnaast alle kwaliteiten om een vrouw te behagen....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:05 schreef sterre1981 het volgende:
Niemand is hetzelfde, en er bestaan geen prototype vrouwen en mannen die gelukkiger danwel ongelukkiger, succesvoller danwel rampzaliger in de liefde zijn.
figuren zoals jij ........ want jij bent stoerquote:Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Mwoooah, beetje tegengas lijkt me wel nodig in dit geval...
Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:30 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik leg wel eens een kaartje, drink wel eens een biertje en kijk wel eens om me heen...
Ruzies doe ik echter niet aan... Of men doet niet aan ruzies met mij, dat kan natuurlijk ook...
Intelligent ben ik ook nog en dichten kan ik beter dan de meeste nice guys, al moet daarbij vermeld worden dat de toon van mijn gedichten niet zo kokhalswaardig zoetsappig is.
Eigenlijk zouden de nice guys me vanwege m'n houding jegens vrouwen juist moeten aanbidden, mijn afdankertjes komen immers uiteindelijk bij jullie terecht als rebound fucks.
Want wat wil een vrouw die door haar ex als stront behandeld is?
Juist, "een aardige knul die haar met respect behandelt" (lees: haar op handen draagt)
Dat ze vervolgens toch weer bij me terugkomen omdat de nice guys simpelweg de benodigde ervaring tussen de lakens missen is uiteraard niet mijn schuld...
Samenvattend; menig nice guy is ontmaagd dankzij mijn vrouwonvriendelijke gedrag, dus aanbid me.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:05 schreef sterre1981 het volgende:
Lijkt me geen goede deal. Ik denk dat niemand met enig idee van handel daar in zou trappen.
Parels voor de zwijnen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een vergelijking die kant noch wal raakt, omdat het hier draait om gevoelens en niet om rationeel denken zoals bij handel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:09 schreef turnpike het volgende:
Zonder de nice guy was het niets geworden met het menselijke ras, mannen die er nog eens wat voor over hebben om indruk te maken op vrouwen. Let's face it, wat doet de "foute" man nou helemaal behalve een beetje stoer om zich heen kijken, ruzie maken, zuipen en neuken.
De nice guy wil meer dan dat, hij wil indruk maken op de vrouw, hij wil goedkeuring en bewondering oogsten. Hij is bereid daarvoor de hoogste bergen te beklimmen. De mooiste liedjes, gedichtjes en schilderijen zijn gemaakt met de hoop op de gunsten van een vrouw in het achterhoofd.
Terwijl de foute man in het café een kaartje legt en z'n zoveelste whiskey achterover keilt zwoegt de nice guy in zijn garage op een nieuwe uitvinding die de mensen, en vooral de vrouwen, versteld zal doen staan.
De nice guy zou zich heel makkelijk van de foute mannen kunnen ontdoen, ware het niet dat we ze nodig hebben om onze rommel op te ruimen en onze fantastische machines te bedienen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef HenryHill het volgende:
En waarom is iedereen zo ontzettend geinteresseerd in Kasta zijn opvattingen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:20 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Zonder dat ze het zelf door hebben bevestigen ze alleen maar dat ik met m'n houding wel degelijk interessant ben voor alle vrouwen...
En niet alleen voor vrouwen kennelijk.
Fuck man, als het met vrouwen niets wordt, kan ik 'm nog altijd in 1 van m'n mannelijke volgelingen hangen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:23 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik wil je, ik smacht naar je. Ik zal mezelf alvast klaar maken, zodat je m er alleen maar 'in hoeft te hangen'. Moeiteloos. Ik wacht op je.![]()
![]()
Einde discussie.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:23 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik wil je, ik smacht naar je. Ik zal mezelf alvast klaar maken, zodat je m er alleen maar 'in hoeft te hangen'. Moeiteloos. Ik wacht op je.![]()
![]()
Einde discussie.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:42 schreef misterikke het volgende:
heeft hij nog nooit een discotheek van binnen gezien![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:20 schreef Kastanovla het volgende:
Fuck man, als het met vrouwen niets wordt, kan ik 'm nog altijd in 1 van m'n mannelijke volgelingen hangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |