abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23719027
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:09 schreef sweetgirly het volgende:
Een vrijheidslievend iemand, die zo jaloers als weet niet wat kan zijn.

Correctie, beetje bezitterig.

Voor de rest ging dit topic toch over het versieren van vrouwen, ik lees eigenlijk (meer) behoorlijk wat vrouwonwaardige opmerkingen, daar versier je een vrouw/meisje mee .

les 1. respect voor dat andere soort, want
les 2. zonder kan je versieren tot je een ons weegt.

Al vraag ik mezelf dus af of diegene die het meest respectloos over het soort 'vrouwen' praten in het echt ook zo zijn, of zijn dat dan weer juist de 'nice-guys' en/of de 'goochelaars/goeie acteurs'.

Daarbij vind ik het versieren zelf (steeds) maar wat onromantisch(er) worden, als het er zo dik bovenop ligt. Maar dat vind ik een beetje, weet niet hoe andere vrouwen (op fok) hierover denken en/of dit zo zien.
pi_23719228
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:00 schreef Modwire het volgende:

[..]

Ahh, maar nou komen we bij de kern van de zaak.
[..]

De enige juiste conclusie is dat jij het niet goed getypt hebt.

Ik typte het wel goed hoor, ik typte het net zelfs exact hetzelfde maar dan in een andere volgorde..
Dat begrijpend lezen niet in je VMBO vakkenpakketje zat is natuurlijk niet mijn schuld...
pi_23719238
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:11 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Ik typte het wel goed hoor, ik typte het net zelfs exact hetzelfde maar dan in een andere volgorde..
Dat begrijpend lezen niet in je VMBO vakkenpakketje zat is natuurlijk niet mijn schuld...

Ik zie dat ik je niet voor niks genomineerd heb
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_23719327
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...

Daar kun je trots op zijn!
pi_23719344
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:02 schreef sweetgirly het volgende:
Al vraag ik mezelf dus af of diegene die het meest respectloos over het soort 'vrouwen' praten in het echt ook zo zijn, of zijn dat dan weer juist de 'nice-guys' en/of de 'goochelaars/goeie acteurs'.

Nee, irl zit ik stil in de hoek van de kroeg te bibberen en stotteren

De naďviteit/hypocrisie spat er vanaf bij zo'n vraag; als iemand post "Ik ben altijd zo verlegen en respecteer elke vrouw" dan ga je toch ook niet vragen of hij irl ook zo is
pi_23719411
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:11 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Wat er net stond heeft een compleet andere betekenis. Maar taalvaardigheid is duidelijk niet een van je sterkste punten, evenals sociale vaardigheden, zo te merken.

quote:

Echt wel!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Modwire op 02-12-2004 18:45:22 ]
Power perceived is power achieved.
pi_23719424
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:17 schreef dawg het volgende:

[..]

Daar kun je trots op zijn!

Och, ik vind de mensen die denken dat ze een stuk of 60 vrienden hebben een stuk triester .
pi_23719455
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:18 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

De naďviteit/hypocrisie spat er vanaf bij zo'n vraag; als iemand post "Ik ben altijd zo verlegen en respecteer elke vrouw" dan ga je toch ook niet vragen of hij irl ook zo is

Toch is het bullshit wat jij schrijft.
Aangezien je zegt dat je vrouwen niet respecteert, en vrouwen nog altijd beter zijn in het oppikken van lichaamstaal & signalen dan de man, merken ze dat meteen aan jou, en ben je hun blik niet meer waardig.

Dus, je kunt hier wel heel veel mooie populistische praat rondstrooien, een vrouw krijg je er niet mee in bed. En irl moet ik het nog zien bij je.

[ Bericht 0% gewijzigd door dawg op 02-12-2004 18:24:33 (typo) ]
pi_23719468
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:21 schreef Modwire het volgende:
Wat er net stond heeft een compleet andere betekenis. Maar taalvaardigheid is duidelijk niet een van je sterkste punten, evenal sociale vaardigheden, zo te merken.

Vreemd genoeg alleen in jouw ogen...
Laat me raden; je bent een groot onbegrepen genie en de hele wereld is tegen je?
pi_23719566
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:21 schreef Modwire het volgende:
Maar taalvaardigheid is duidelijk niet een van je sterkste punten

Sowieso grappig dat iemand mijn taalvaardigheid gaat bekritiseren, terwijl hij zelf met het volgende verbale hoogstandje komt:

quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:02 schreef Modwire het volgende:
Uit jou opmerkingen

pi_23719777
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:18 schreef Kastanovla het volgende:

Nou goed, dan ben je gewoon een lomperik.
Maar jij zegt dus tegen 99.99% van de vrouwen waar je, als je er al, een babbeltje mee maakt: 'hee ongelovelijke neukslet, jij mag vanavond mijn hielen likken, want ik spuug op je'. Zoiets . Of zeg je niks tegen ze, dan snap ik het ook niet helemaal, want hoe versier je ze dan in jodelesnaam .
pi_23719782
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:23 schreef dawg het volgende:
Toch is het bullshit wat jij schrijft.
Aangezien je zegt dat je vrouwen niet respecteert, en vrouwen nog altijd beter zijn in het oppikken van lichaamstaal & signalen dan de man, merken ze dat meteen aan jou, en ben je hun blik niet meer waardig.

Ten eerste; de gemiddelde vrouw ziet lichaamstaal- en signalen misschien beter dan de gemiddelde man...
Maar het moge inmiddels duidelijk zijn dat ik niet tot de categorie "gemiddelde man" behoor...
Bij deze dan ook een literatuurtip voor de vrouwen zodat ze me misschien eindelijk een keer bij kunnen houden: "The Definitive Book of Body Language" van Allan en Barbara Pease .

Ten tweede; vrouwen zoeken een uitdaging.
En wat is nu een grotere uitdaging dan een onbereikbare, polygame man zonder respect voor vrouwen? .

quote:

Dus, je kunt hier wel heel veel mooie populistische praat rondstrooien, een vrouw krijg je er niet mee in bed. En irl moet ik het nog zien bij je.

*zucht*
Jaja, in real life ben ik een eenzame, bebrilde nerd die slechts maandelijks van zijn zolderkamertje afkomt, maar ik heb een hele grote internetpiemel...
Dat riedeltje kennen we nu wel een keer; accepteer toch gewoon eens dat er simpelweg betere (want onafhankelijkere) mannen zijn dan jij en gooi het niet uit wanhoop telkens over die boeg .
pi_23719840
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef sweetgirly het volgende:
Nou goed, dan ben je gewoon een lomperik.
Maar jij zegt dus tegen 99.99% van de vrouwen waar je, als je er al, een babbeltje mee maakt: 'hee ongelovelijke neukslet, jij mag vanavond mijn hielen likken, want ik spuug op je'. Zoiets . Of zeg je niks tegen ze, dan snap ik het ook niet helemaal, want hoe versier je ze dan in jodelesnaam .

Simpel; ik versier niet, ik word versierd...
En dan heb je als man al een niet meer in te halen voorsprong...
pi_23719890
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:40 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_23719983
quote:

Oh ok, das duidelijk.
Vreemde koek allemaal zeg.

Maar dan ben jij dus één van die mannen waarvan de vrouwen aan meewerken om jouw ego op te liften tot 200%, (nu en misschien daardoor) geen respect meer hebt voor die tere zieltjes en je zaad alleen maar aan ze afveegt, om vervolgens uit te kijken naar het volgende slachtoffer, die zichzelf vrijwillig aanbiedt bij je.

jaja, ik heb hier alweer wat geleerd , vrouwen én mannen wat een vreemde schepsels zijn het toch
pi_23719984
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Ten eerste; de gemiddelde vrouw ziet lichaamstaal- en signalen misschien beter dan de gemiddelde man...
Maar het moge inmiddels duidelijk zijn dat ik niet tot de categorie "gemiddelde man" behoor...
Bij deze dan ook een literatuurtip voor de vrouwen zodat ze me misschien eindelijk een keer bij kunnen houden: "The Definitive Book of Body Language" van Allan en Barbara Pease .

Ten tweede; vrouwen zoeken een uitdaging.
En wat is nu een grotere uitdaging dan een onbereikbare, polygame man zonder respect voor vrouwen? .
[..]

HAHAHAHAHAHA. Sorry hoor, moest even lachen. Zolang jij vrouwen niet respecteert, kun je praten als brugman, maar dat maakt dus echt geen fuck uit. En die wijven die wel in je bed belanden, nou daar kun je trots op zijn!

quote:

*zucht*
Jaja, in real life ben ik een eenzame, bebrilde nerd die slechts maandelijks van zijn zolderkamertje afkomt, maar ik heb een hele grote internetpiemel...
Dat riedeltje kennen we nu wel een keer; accepteer toch gewoon eens dat er simpelweg betere (want onafhankelijkere) mannen zijn dan jij en gooi het niet uit wanhoop telkens over die boeg .

Zucht. Projecteer je eigen frustraties niet op mij. Wat ik zo van jou gelezen heb zegt mij nml. meer dan genoeg. En ja, betere/mooiere/sterkere/onafhankelijkere mannen dan ikzelf zijn er zeker. Ik denk echter niet dat jij daaronder valt, afgaande op wat ik van jou gelezen heb.
pi_23720082
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:24 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Vreemd genoeg alleen in jouw ogen...
Laat me raden; je bent een groot onbegrepen genie en de hele wereld is tegen je? :')

Vreemd genoeg alleen in jouw ogen niet...

quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:28 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Sowieso grappig dat iemand mijn taalvaardigheid gaat bekritiseren, terwijl hij zelf met het volgende verbale hoogstandje komt:
[..]

:')

Deze fout is van een andere orde. Bovendien zie ik zelf in dat het inderdaad fout is.
pi_23720489
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:45 schreef dawg het volgende:
HAHAHAHAHAHA. Sorry hoor, moest even lachen. Zolang jij vrouwen niet respecteert, kun je praten als brugman, maar dat maakt dus echt geen fuck uit. En die wijven die wel in je bed belanden, nou daar kun je trots op zijn!

Lees de volgende keer eerst even het topic voordat je reageert aub...
Blatertjes zoals jij heb ik al eens behandeld in dit topic...
Samengevat; ik date alleen met minimaal mbo (SPH-ers, kapsters e.d. zijn daarbij ook uitgesloten van deelname) en een drs. psychologie kan ik nu ook niet echt het schoolvoorbeeld van een naďef neuksletje noemen...

quote:

Zucht. Projecteer je eigen frustraties niet op mij. Wat ik zo van jou gelezen heb zegt mij nml. meer dan genoeg. En ja, betere/mooiere/sterkere/onafhankelijkere mannen dan ikzelf zijn er zeker. Ik denk echter niet dat jij daaronder valt, afgaande op wat ik van jou gelezen heb.

"Wat ik van jou heb gelezen"
Briljant argument...
Heb je ook nog steekhoudende voorbeelden of blijft het bij dit sneue gebrabbel?
pi_23720542
quote:

[..]

Ben jij ff stoer
Unspoken words were understood
pi_23720601
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:49 schreef Modwire het volgende:
Vreemd genoeg alleen in jouw ogen niet...

Ah, de "Wat je zegt, ben jezelf" reply, chapeau

quote:

Deze fout is van een andere orde. Bovendien zie ik zelf in dat het inderdaad fout is.

Iemand die dergelijke simplistische, grammaticale groep 1 lesjes nog niet beheerst, heeft simpelweg het récht niet om iemand anders op, in zijn ogen, fouten te wijzen...
Naja, je hébt het recht misschien wel, maar niemand neemt je serieus...
Maar hej, geen vrees, daar ben je waarschijnlijk wel aan gewend...
pi_23720946
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:16 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Ah, de "Wat je zegt, ben jezelf" reply, chapeau

Wie kaatst kan de bal verwachten, overigens maak je je er zelf ook schuldig aan:

quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:28 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

[..]

quote:

Iemand die dergelijke simplistische, grammaticale groep 1 lesjes nog niet beheerst, heeft simpelweg het récht niet om iemand anders op, in zijn ogen, fouten te wijzen...
Naja, je hébt het recht misschien wel, maar niemand neemt je serieus...
Maar hej, geen vrees, daar ben je waarschijnlijk wel aan gewend...

Mijn fouten hebben niets te maken met de jouwe. Als jij tegenstrijdige dingen zegt, heb ik het volste recht om daar iets van te zeggen.
  donderdag 2 december 2004 @ 19:51:31 #122
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23721379
Dit is geen duidelijke zwart-wit kwestie. Mensen zijn allemaal verschillend ook mannen en vrouwen.
pi_23721421
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:33 schreef Modwire het volgende:
Wie kaatst kan de bal verwachten, overigens maak je je er zelf ook schuldig aan:

Jij herhaalt mijn zinnen, ik wijs je op een stupide grammaticale fout die je maakt.
Als je dat verschil nog niet eens inziet moet je je schoolgeld terug gaan vragen...

quote:

Mijn fouten hebben niets te maken met de jouwe. Als jij tegenstrijdige dingen zegt, heb ik het volste recht om daar iets van te zeggen.

Ik maak nooit fouten, jij wel, dat is het verschil...
Dat jij een zin niet begrijpt wil nog niet zeggen dat hij fout is, het toont alleen maar je beperkte hersencapaciteit aan.
"Jou" in plaats van "jouw" is echter een feitelijk aantoonbare en meelijwekkende fout, hetgeen ook direct je perceptievermorgen met betrekking tot de, in jouw ogen, fout van mij in het juiste referentiekader plaatst...
Het is een beetje als een josti band gitarist die tegen Jim Morisson zegt dat hij de gitaar verkeerd om houdt .
  Moderator donderdag 2 december 2004 @ 19:59:41 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23721578
nee ik ga niet reageren in dit topiv
nee ik ga niet reageren in dit topic
nee ik ga niet reageren in dit topic

toch blijft het aantrekken dit soort topics
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 2 december 2004 @ 20:02:27 #125
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23721647
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef Kastanovla het volgende:

Dat riedeltje kennen we nu wel een keer; accepteer toch gewoon eens dat er simpelweg betere (want onafhankelijkere) mannen zijn

dat zeg ik al jaren OMG ik ben het eens met kasta
  Moderator donderdag 2 december 2004 @ 20:08:52 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23721781
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:53 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Jij herhaalt mijn zinnen, ik wijs je op een stupide grammaticale fout die je maakt.
Als je dat verschil nog niet eens inziet moet je je schoolgeld terug gaan vragen...
[..]

Het is een beetje als een josti band gitarist die tegen Jim Morisson zegt dat hij de gitaar verkeerd om houdt .

met als klein detail dat jim morrison geen gitaar speelt
pi_23721836
Haha, daar gaat je 'geen fouten'-theorie.

Iedereen maakt fouten, ik ook, en jij zeker. We zijn alleen niet allemaal mans genoeg om het toe te geven.

[ Bericht 39% gewijzigd door Modwire op 02-12-2004 20:19:13 ]
pi_23722287
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:10 schreef Kastanovla het volgende:
Samengevat; ik date alleen met minimaal mbo (SPH-ers, kapsters e.d. zijn daarbij ook uitgesloten van deelname) en een drs. psychologie kan ik nu ook niet echt het schoolvoorbeeld van een naďef neuksletje noemen...

Je doet je heel stoer voor, zodat niemand ziet wie je eigenlijk bent, een onzeker mannetje.
  donderdag 2 december 2004 @ 20:36:15 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23722412
Gewoon alle remmen los. Technieken zijn...... kut.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 2 december 2004 @ 20:55:15 #130
15625 Robbie007
100% Hardstyle
pi_23722908
Ik zat dit topic al van begin af te volgen. Zeer interessant vond ik het, tot op de dag van vandaag want wat er vandaag gebeurd is bekvechterij. Laat ff een dag rusten en post morgen weer verder hier. Ik wil meer interessante discussies zien, geen bekvechterij.
pi_23724438
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef megajelquer het volgende:
Dus om te kijken wie de beste is, moet ze even een tijdje met een man doorbrengen om je een beetje leren kennen, en vervolgens maken ze een besluit. Dat is waarom deze vrouwen met je uit gaan en dan midden in een diner kunnen zeggen dat ze slechts vrienden willen blijven. Ze bekijken je en denken dat ze betere opties hebben.

Ja precies! Jaaaah, zo zit het! .
  donderdag 2 december 2004 @ 22:35:04 #132
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23725724
tssk tssk tssk, wat een gekibbel.

Ik voel heel veel liefde in dit topic.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_23727073
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef megajelquer het volgende:

[..]

Wat betekent dit? Ook al willen mannen en vrouwen allebei sex en goedkeuring, mannen zijn degenen die op jacht moeten gaan en afwijzing dienen te riskeren. Vrouwen kunnen goedgezegd achterover leunen en de mannen op zich af laten komen, vervolgens zeggen ze '"nee", "nee," "misschien", "nee," ja" etc. De meeste vrouwen weten dat als ze nee zeggen tegen een man, dat er dan snel genoeg een andere man langs zal komen. Dus vrouwen willen zeker weten dat wanneer ze ja zeggen, dat het dan een waardige man is. Waarom zou een vrouw de 2e of 3e keuze nemen die voorhanden is. Natuurlijk doet ze dat niet - ze neemt de beste - net zoals een ieder van ons dat zou doen.

De besten zijn niet van jou alleen. Iets dat vrouwen maar moeilijk kunnen verdragen, tenzij zij juist degenen zijn met het door jou aan veel mannen toebedeelde gebrek aan zelfvertrouwen. En van die vrouwen is er een overschot. Ook al faken ze het zeer vertederend.

quote:
Zeker wanneer een 'nice guy' dat doet, we lopen al struikelend op haar af, zijn nerveus en geven min of meer aan: 'je bent zoveel beter dan ik, dat ik niet controle kan houden over mijn motorieke functies.'

Een nice guy is dan ook een zeer onderontwikkelde bad boy. De meeste van hen ontwikkelen zich godzijdank toch nog en hebben hun ogen geopend voor de vrouw in haar ware gedaante. Eigenlijk is de nice guy de man die zich omlaag heeft 'ontwikkeld'; Verder van zijn ware aard af dan hij zich vanaf zijn geboorte bevond; Verder af van de man zoals hij bedoeld is: emotioneel en psychisch de meerdere. De sterkere. Niet een slappe huilebalk zonder ruggengraat of eigenwaarde. En niet iemand die zich dusdanig door zijn hormonen laat sturen, dat hij als walgelijke was in de handen van de betreffende vrouw is.

quote:
Wanneer je een vrouw ziet als een gelijke, merkt ze dat je haar niet nodig hebt om jezelf goed over jezelf te voelen. Dus krijgt ze niet de goedkeuring van je waarnaar ze zo naar verlangt. En raad eens, plotseling bezit je controle over haar.

Sterker nog... een vrouw zoekt geen gelijke.
Een vrouw zoekt, ook al ontkent ze het nog zo hard, haar meerdere in een man.
Elke man die zich zodanig zwak gedraagt dat hij het slechtste in de vrouw naar boven haalt (en haar niet de rol geeft die voor haar is weggelegd), is een schande voor het mannelijk geslacht.

Weg met Samson! En zéker weg met Delila!!

Je blijkt het verdomd goed door te hebben met je post.
Erg sterke bijdrage op dit forum!
pi_23727230
aha, nog een theorie... Ik blijf bij de mijne:

http://forum.fok.nl/topic/629915
pi_23727282
maar goed; van de week ontmoette ik een meisje..

1. ze wil geen foute man
2. ze valt wel op foute mannen
3. ze denkt dat ik een foute man ben
4. we hebben seks gehad en ze zegt dat ik geen foute man ben
5. ondertussen weet ik wel beter....

pi_23727331
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:10 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Lees de volgende keer eerst even het topic voordat je reageert aub...
Blatertjes zoals jij heb ik al eens behandeld in dit topic...
[..]

Tja, dat die wijven zich door jou zonder respect (je zegt immers zelf dat je geen respect voor ze hebt) laten behandelen zegt natuurlijk veel meer dan hun opleiding. Want als je je zo laat behandelen ben je gewoon dom.

quote:

"Wat ik van jou heb gelezen" :')
Briljant argument...
Heb je ook nog steekhoudende voorbeelden of blijft het bij dit sneue gebrabbel?

Ja, hier in dit topic.
pi_23727583
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef zurekop het volgende:

[verhaal]

Ik heb genoten!
pi_23728298
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:35 schreef dawg het volgende:
Tja, dat die wijven zich door jou zonder respect (je zegt immers zelf dat je geen respect voor ze hebt) laten behandelen zegt natuurlijk veel meer dan hun opleiding. Want als je je zo laat behandelen ben je gewoon dom.

Snap je dan niet waarom ik voor 99,99% van de vrouwen geen respect heb?
Hč hč, volgens mij begint de boodschap nu eindelijk door te dringen .
pi_23728330
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:33 schreef KonnieKipke het volgende:
4. we hebben seks gehad en ze zegt dat ik geen foute man ben

Foute mannen weten immers wčl wat ze doen in bed
pi_23728383
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:14 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Foute mannen weten immers wčl wat ze doen in bed
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:20:48 #141
99899 turnpike
pi_23728448
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

met als klein detail dat jim morrison geen gitaar speelt

Dat is ook lastig onder 6 voet aarde.
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 00:27:12 #142
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23728590
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:20 schreef turnpike het volgende:

[..]

Dat is ook lastig onder 6 voet aarde.

ik bedoelde ook speelde maar ik heb nooit gezegd dat ik geen fouten maakte ..

sterker nog ik hang van fouten aan elkaar
pi_23728628
quote:
Op woensdag 1 december 2004 02:37 schreef Kastanovla het volgende:

Mijn ervaring is dat vrouwen wel degelijk als stront behandeld willen worden, zolang het maar gecompenseerd wordt door aardige acties.

Waarom aardig doen als je geen respect voor ze hebt?

quote:

Niet...Wel....Niet... Make up your mind... Als je het zelf als vrouw zijnde al niet eens weet, dan geef ik dat hele toneelstukje toch weinig kans hoor...

Hngngngnaaargh [...] als x zijnde [...] />
quote:

Heb je vandaag een nieuw zinnetje geleerd die je persé nog een keer wilde gebruiken ofzo?

Nu we toch bezig zijn: per se.
pi_23728729
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:25 schreef Bombie het volgende:

Een nice guy is dan ook een zeer onderontwikkelde bad boy. De meeste van hen ontwikkelen zich godzijdank toch nog en hebben hun ogen geopend voor de vrouw in haar ware gedaante. Eigenlijk is de nice guy de man die zich omlaag heeft 'ontwikkeld'; Verder van zijn ware aard af dan hij zich vanaf zijn geboorte bevond; Verder af van de man zoals hij bedoeld is: emotioneel en psychisch de meerdere. De sterkere. Niet een slappe huilebalk zonder ruggengraat of eigenwaarde. En niet iemand die zich dusdanig door zijn hormonen laat sturen, dat hij als walgelijke was in de handen van de betreffende vrouw is.

Sterker nog... een vrouw zoekt geen gelijke.
Een vrouw zoekt, ook al ontkent ze het nog zo hard, haar meerdere in een man.
Elke man die zich zodanig zwak gedraagt dat hij het slechtste in de vrouw naar boven haalt (en haar niet de rol geeft die voor haar is weggelegd), is een schande voor het mannelijk geslacht.

Weg met Samson! En zéker weg met Delila!!

Scherp, scherp.

Dus een (erg) hormoniale man máár met de nodige zelfbeheersing (lees: vooral wanneer nodig). Naja, de rest van mijn dus ga ik zo even over slapen . En staat een foute man nou (in jullie opinie) gelijk aan geen respect hebben voor de vrouw, want anders val ik er toch niet op .

Alleen wat is die vrouwenrol dan precies, waarin en wanneer zij het best tot haar recht komt (en zeg dan niet het aanrecht ). En wie zijn Samson en Delila ook alweer , Samson was toch die grote, sterke 'bergbeklimmer' of niet, ben een beetje moe.
pi_23728861
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:14 schreef turnpike het volgende:
Meer dan een handboek voor het versieren van vrouwen, die zelf ook niet sterk in hun schoenen staan, is het niet.

*besluit toch first post door te lezen*
pi_23728904
edit: ophouden nou met de wijsneus uithangen. Gezeik en geziek over spefouten wordt niet gewaardeerd!!
Dit geldt natuurlijk ook voor Kasta.

[ Bericht 88% gewijzigd door Frenkie op 03-12-2004 00:51:25 ]
pi_23729030
Spefouten
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:55:27 #148
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_23729045
Tvp .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_23729105
En de doeddoener van de week gaat naar...

quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:31 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Je doet je heel stoer voor, zodat niemand ziet wie je eigenlijk bent, een onzeker mannetje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:09:50 #150
99899 turnpike
pi_23729250
Zonder de nice guy was het niets geworden met het menselijke ras, mannen die er nog eens wat voor over hebben om indruk te maken op vrouwen. Let's face it, wat doet de "foute" man nou helemaal behalve een beetje stoer om zich heen kijken, ruzie maken, zuipen en neuken.
De nice guy wil meer dan dat, hij wil indruk maken op de vrouw, hij wil goedkeuring en bewondering oogsten. Hij is bereid daarvoor de hoogste bergen te beklimmen. De mooiste liedjes, gedichtjes en schilderijen zijn gemaakt met de hoop op de gunsten van een vrouw in het achterhoofd.
Terwijl de foute man in het café een kaartje legt en z'n zoveelste whiskey achterover keilt zwoegt de nice guy in zijn garage op een nieuwe uitvinding die de mensen, en vooral de vrouwen, versteld zal doen staan.
De nice guy zou zich heel makkelijk van de foute mannen kunnen ontdoen, ware het niet dat we ze nodig hebben om onze rommel op te ruimen en onze fantastische machines te bedienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')