quote:Op woensdag 1 december 2004 20:09 schreef sweetgirly het volgende:
Een vrijheidslievend iemand, die zo jaloers als weet niet wat kan zijn.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:00 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ahh, maar nou komen we bij de kern van de zaak.
[..]
De enige juiste conclusie is dat jij het niet goed getypt hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:11 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ik typte het wel goed hoor, ik typte het net zelfs exact hetzelfde maar dan in een andere volgorde..
Dat begrijpend lezen niet in je VMBO vakkenpakketje zat is natuurlijk niet mijn schuld...
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:02 schreef sweetgirly het volgende:
Al vraag ik mezelf dus af of diegene die het meest respectloos over het soort 'vrouwen' praten in het echt ook zo zijn, of zijn dat dan weer juist de 'nice-guys' en/of de 'goochelaars/goeie acteurs'.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:11 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ik typte het wel goed hoor, ik typte het net zelfs exact hetzelfde maar dan in een andere volgorde..
quote:
Dat begrijpend lezen niet in je VMBO vakkenpakketje zat is natuurlijk niet mijn schuld...
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:18 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Nee, irl zit ik stil in de hoek van de kroeg te bibberen en stotteren
De naïviteit/hypocrisie spat er vanaf bij zo'n vraag; als iemand post "Ik ben altijd zo verlegen en respecteer elke vrouw" dan ga je toch ook niet vragen of hij irl ook zo is
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:21 schreef Modwire het volgende:
Wat er net stond heeft een compleet andere betekenis. Maar taalvaardigheid is duidelijk niet een van je sterkste punten, evenal sociale vaardigheden, zo te merken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:21 schreef Modwire het volgende:
Maar taalvaardigheid is duidelijk niet een van je sterkste punten
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:18 schreef Kastanovla het volgende:
Nee, irl zit ik stil in de hoek van de kroeg te bibberen en stotteren
De naïviteit/hypocrisie spat er vanaf bij zo'n vraag; als iemand post "Ik ben altijd zo verlegen en respecteer elke vrouw" dan ga je toch ook niet vragen of hij irl ook zo is
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:23 schreef dawg het volgende:
Toch is het bullshit wat jij schrijft.
Aangezien je zegt dat je vrouwen niet respecteert, en vrouwen nog altijd beter zijn in het oppikken van lichaamstaal & signalen dan de man, merken ze dat meteen aan jou, en ben je hun blik niet meer waardig.
quote:
Dus, je kunt hier wel heel veel mooie populistische praat rondstrooien, een vrouw krijg je er niet mee in bed. En irl moet ik het nog zien bij je.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef sweetgirly het volgende:
Nou goed, dan ben je gewoon een lomperik.
Maar jij zegt dus tegen 99.99% van de vrouwen waar je, als je er al, een babbeltje mee maakt: 'hee ongelovelijke neukslet, jij mag vanavond mijn hielen likken, want ik spuug op je'. Zoiets. Of zeg je niks tegen ze, dan snap ik het ook niet helemaal, want hoe versier je ze dan in jodelesnaam
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:40 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Simpel; ik versier niet, ik word versierd...
En dan heb je als man al een niet meer in te halen voorsprong...
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ten eerste; de gemiddelde vrouw ziet lichaamstaal- en signalen misschien beter dan de gemiddelde man...
Maar het moge inmiddels duidelijk zijn dat ik niet tot de categorie "gemiddelde man" behoor...
Bij deze dan ook een literatuurtip voor de vrouwen zodat ze me misschien eindelijk een keer bij kunnen houden: "The Definitive Book of Body Language" van Allan en Barbara Pease.
Ten tweede; vrouwen zoeken een uitdaging.
En wat is nu een grotere uitdaging dan een onbereikbare, polygame man zonder respect voor vrouwen?.
[..]
quote:
*zucht*
Jaja, in real life ben ik een eenzame, bebrilde nerd die slechts maandelijks van zijn zolderkamertje afkomt, maar ik heb een hele grote internetpiemel...
Dat riedeltje kennen we nu wel een keer; accepteer toch gewoon eens dat er simpelweg betere (want onafhankelijkere) mannen zijn dan jij en gooi het niet uit wanhoop telkens over die boeg.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:24 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Vreemd genoeg alleen in jouw ogen...
Laat me raden; je bent een groot onbegrepen genie en de hele wereld is tegen je? :')
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:28 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Sowieso grappig dat iemand mijn taalvaardigheid gaat bekritiseren, terwijl hij zelf met het volgende verbale hoogstandje komt:
[..]
:')
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:45 schreef dawg het volgende:
HAHAHAHAHAHA. Sorry hoor, moest even lachen. Zolang jij vrouwen niet respecteert, kun je praten als brugman, maar dat maakt dus echt geen fuck uit. En die wijven die wel in je bed belanden, nou daar kun je trots op zijn!
quote:
Zucht. Projecteer je eigen frustraties niet op mij. Wat ik zo van jou gelezen heb zegt mij nml. meer dan genoeg. En ja, betere/mooiere/sterkere/onafhankelijkere mannen dan ikzelf zijn er zeker. Ik denk echter niet dat jij daaronder valt, afgaande op wat ik van jou gelezen heb.
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:49 schreef Modwire het volgende:
Vreemd genoeg alleen in jouw ogen niet...
quote:
Deze fout is van een andere orde. Bovendien zie ik zelf in dat het inderdaad fout is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:16 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ah, de "Wat je zegt, ben jezelf" reply, chapeau
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:28 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Sowieso grappig dat iemand mijn taalvaardigheid gaat bekritiseren, terwijl hij zelf met het volgende verbale hoogstandje komt:
[..]
quote:
Iemand die dergelijke simplistische, grammaticale groep 1 lesjes nog niet beheerst, heeft simpelweg het récht niet om iemand anders op, in zijn ogen, fouten te wijzen...
Naja, je hébt het recht misschien wel, maar niemand neemt je serieus...
Maar hej, geen vrees, daar ben je waarschijnlijk wel aan gewend...
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:33 schreef Modwire het volgende:
Wie kaatst kan de bal verwachten, overigens maak je je er zelf ook schuldig aan:
quote:
Mijn fouten hebben niets te maken met de jouwe. Als jij tegenstrijdige dingen zegt, heb ik het volste recht om daar iets van te zeggen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:37 schreef Kastanovla het volgende:
Dat riedeltje kennen we nu wel een keer; accepteer toch gewoon eens dat er simpelweg betere (want onafhankelijkere) mannen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |