abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23685426
Ik snap wat je bedoelt en ben het met je eens.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  woensdag 1 december 2004 @ 01:07:28 #27
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23685457
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:57 schreef Petomaan het volgende:
Hartstikke leuk. Ben erg benieuwd hoe de ervaringen die je op fok.nl je hebben geholpen om dit te bereiken en hoe je tegenover externe factoren als uiterlijk en postuur aankijkt, die mijns inziens tevens erg belangrijk zijn bij het benaderen van vrouwen en waar je niet zoveel invloed op kunt uitoefenen ...
Voor de duidelijkheid er stond dus eerder een andere link dan fok.nl vermeld vandaar dat ik in mijn eerdere post er vanuitging dat dit gewoon reclame was.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
  woensdag 1 december 2004 @ 01:10:01 #28
73888 DIA
die ja .....
pi_23685529
Goh, meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden .

Er is maar 1 ding triester dan een "nice guy" die wanhopig op zoek is naar een partner en dat is een "nice guy" die wanhopig de stoere vent uithangt om zijn versierpoging kracht bij te zetten.

Ik heb geen hoge pet op van vrouwen, maar de gemiddelde drachtige koe kijkt echt wel door die "stoere" act heen hoor...
Je kunt een schitterende strik om een doos stront heenbinden, maar de geur verraad de inhoud; dat idee zeg maar...

En dat vrouwen op zoek zijn naar het hoogst haalbare, goh, briljant, iedereen dacht vast dat vrouwen voor de eerste de beste voetveeg haar schaamlippen spreidde .
Iedereen is op zoek naar het hoogst haalbare en ondanks je schattige pogingen in de openingspost om de toekomstperspectieven van de eenzame mannetje positief te beïnvloeden, kan zoiets niet aangeleerd worden.

Je bent een "stoere man" of je bent het niet.
En stel dát zo'n "nice guy" met behulp van GHB zo'n hersenloos sletje aan de haak weet te slaan met zijn "Ik ben stoer en goed genoeg voor jou" façade, dan zal hij toch echt spoedig weer in zijn oude gewoontes vervallen, waarna hij gedumpt wordt.
Met als gevolg de talloze "Het is uit" huiltopics in R&P waar ik zo langzamerhand echt een chronische blindheid voor ontwikkel.

Je openingspost is dan ook niet meer dan een slaapverwekkend, theoretisch, niets toevoegend blaatverhaaltje dat misschien leuk is voor de mensen die iedere avond denken "Waarom slaap ik toch telkens alleen met mijn geperforeerde teddybeer?"
Heel leuk dat jij eindelijk een naïef schaap gevonden hebt dat zich door de tissueshindernisbaan in je slaapkamer heen heeft geworsteld, maar zou je mij een plezier willen doen en de (hypothetische) volgende keer dat het voorkomt, er niet zo'n langdradig en nutteloos topic aan willen wijden? .
  woensdag 1 december 2004 @ 01:19:14 #30
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23685600
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is idd vaak wel de strekking die eraan gegeven wordt...
Onterecht, natuurlijk .
Dat zeggen dan ook de kikkers die nooit tot prinsen zijn gekust.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_23685633
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef Kastanovla het volgende:

Er is maar 1 ding triester dan een "nice guy" die wanhopig op zoek is naar een partner en dat is een "nice guy" die wanhopig de stoere vent uithangt om zijn versierpoging kracht bij te zetten.
dude, je bent aan het blaten. Hij heeft het over je visie veranderen, niet doen alsof.
quote:
Ik heb geen hoge pet op van vrouwen, maar de gemiddelde drachtige koe kijkt echt wel door die "stoere" act heen hoor...
ik denk dat dat komt omdat vrouwen ook niet zo'n hoge pet van jou op hebben...
quote:
Je kunt een schitterende strik om een doos stront heenbinden, maar de geur verraad de inhoud; dat idee zeg maar...

En dat vrouwen op zoek zijn naar het hoogst haalbare, goh, briljant, iedereen dacht vast dat vrouwen voor de eerste de beste voetveeg haar schaamlippen spreidde .
Iedereen is op zoek naar het hoogst haalbare en ondanks je schattige pogingen in de openingspost om de toekomstperspectieven van de eenzame mannetje positief te beïnvloeden, kan zoiets niet aangeleerd worden.
Nee, we worden allemaal stoer en/of zelfverzekerd geboren?
quote:
Ah, volgens jou wel dus.
quote:
En stel dát zo'n "nice guy" met behulp van GHB zo'n hersenloos sletje aan de haak weet te slaan met zijn "Ik ben stoer en goed genoeg voor jou" façade, dan zal hij toch echt spoedig weer in zijn oude gewoontes vervallen, waarna hij gedumpt wordt.
Met als gevolg de talloze "Het is uit" huiltopics in R&P waar ik zo langzamerhand echt een chronische blindheid voor ontwikkel.

Je openingspost is dan ook niet meer dan een slaapverwekkend, theoretisch, niets toevoegend blaatverhaaltje dat misschien leuk is voor de mensen die iedere avond denken "Waarom slaap ik toch telkens alleen met mijn geperforeerde teddybeer?"
Heel leuk dat jij eindelijk een naïef schaap gevonden hebt dat zich door de tissueshindernisbaan in je slaapkamer heen heeft geworsteld, maar zou je mij een plezier willen doen en de (hypothetische) volgende keer dat het voorkomt, er niet zo'n langdradig en nutteloos topic aan willen wijden? .
Vooral de zin waarmee je afsluit, vind ik lachwekkend (zie: _0- ), want ik vond jouw stukje ook behoorlijk langdradig en nutteloos, vooral omdat je (ondanks je vindingrijke grapjes) argumenten aanvoert waar we onze aars mee af kunnen vegen.
Wat de TS beschrijft, is het 'jagersgedrag' waar al héél lang over gesproken wordt en ook algemeen bekend/aanvaard is. Vrouwen hebben liever een zelfverzekerde man dan een man die zich aan hun voeten werpt, het moet wel wat moeite vergen. Bovendien moet iemand zichzelf kunnen zijn (en dat kan niet als je niet zelfverzekerd bent).
Daar komt bij, gedrag leren we ons aan, 'stoerheid' dus ook. Not over a night, maar toch echt wel als je het wat tijd geeft.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
Fotoboek
pi_23685712
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef Kastanovla het volgende:

Overdrijven is ook een vak, Kasta.

Volgens mij verschaft die knul zich sowieso al perspectief door überhaupt in te zien dat hij een loser was. et kan erger, gezien de vele r&p-huiltopics waar ook ik een grafhekel aan heb.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23685752
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:22 schreef Blessed het volgende:
dude, je bent aan het blaten. Hij heeft het over je visie veranderen, niet doen alsof.
Goh interessant, je visie veranderen, daar win je de oorlog mee .
De visie van de vrouwen blijft gewoon hetzelfde hoor en die vinden de nice guy gewoon een kneusje.
Heel leuk dat hij dat zelf niet meer vindt, maar hij schiet er niks mee op, op een vertroebeld zelfbeeld na.
quote:
ik denk dat dat komt omdat vrouwen ook niet zo'n hoge pet van jou op hebben...
Ach gos
Laat ik het zo zeggen, ik ben zo'n "stoere, onbereikbare man" die op het eind van de avond het vrouwtje mee naar huis neemt nadat ze alle nice guys afgewimpeld heeft.
Vandaar ook dat ik ze niet respecteer, immers, wie gaat er nu met zo'n vrouwonvriendelijke egoist mee naar huis...
quote:
Nee, we worden allemaal stoer en/of zelfverzekerd geboren?
Dat bedoel ik... Ga je dan ook niet "stoer" voordoen als je het simpelweg niet bent.
Als je nog een beetje zelfrespect wilt behouden, ga je je in ieder geval niet anders voordoen om aan de vrouw te geraken...
quote:
Vooral de zin waarmee je afsluit, vind ik lachwekkend (zie: _0- ), want ik vond jouw stukje ook behoorlijk langdradig en nutteloos, vooral omdat je (ondanks je vindingrijke grapjes) argumenten aanvoert waar we onze aars mee af kunnen vegen.
Ik pretendeer dan ook niet een briljante ingeving te hebben, ik zet de mensjes slechts weer met beide voetjes op de grond.
quote:
Wat de TS beschrijft, is het 'jagersgedrag' waar al héél lang over gesproken wordt en ook algemeen bekend/aanvaard is. Vrouwen hebben liever een zelfverzekerde man dan een man die zich aan hun voeten werpt, het moet wel wat moeite vergen.
Wat snapte je niet aan de opmerking "Meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden"?
quote:
Bovendien moet iemand zichzelf kunnen zijn (en dat kan niet als je niet zelfverzekerd bent).
Daar komt bij, gedrag leren we ons aan, 'stoerheid' dus ook. Not over a night, maar toch echt wel als je het wat tijd geeft.
Dus je moet jezelf blijven door je gedrag aan proberen te passen aan de wensen van de vrouw?
Zou je de volgende keer even na willen denken over wat je zegt, in plaats van het willekeurige woorden achter elkaar plakken?
pi_23685789
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:29 schreef heiden6 het volgende:
Overdrijven is ook een vak, Kasta.
Mwoooah, beetje tegengas lijkt me wel nodig in dit geval...

Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers... .
pi_23685822
Kastanova, de grote opper-alfa-man komt zijn zielige soortgenoten een lekker koekje van eigen deeg geven, een koekje vol zelfingenomen arrogantie zoals we van hem gewend zijn.

Ze kunnen ook wel zonder je quasi-scherpe afkraakposts hoor kasta..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23685829
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers... .
Je nuanceert het zelf al, je gaat vooruit!
pi_23685854
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:40 schreef nozem het volgende:
Kastanova, de grote opper-alfa-man komt zijn zielige soortgenoten een lekker koekje van eigen deeg geven, een koekje vol zelfingenomen arrogantie zoals we van hem gewend zijn.
Arrogantie?
Het is gewoon mijn onuitputtelijke bron van ervaringen en kennis...
Als ik een snor laat groeien, zou ik de show van Dr. Phil zo over kunnen nemen .
  woensdag 1 december 2004 @ 01:45:10 #38
99899 turnpike
pi_23685860
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Ik zie jou ook niet bepaald je best doen om niet stoer over te komen.
pi_23685879
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef turnpike het volgende:

[..]

Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...
pi_23685900
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef turnpike het volgende:

[..]

Zie je zelf inmiddels al in dat het een domme post was?
pi_23685903
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Goh interessant, je visie veranderen, daar win je de oorlog mee .
De visie van de vrouwen blijft gewoon hetzelfde hoor en die vinden de nice guy gewoon een kneusje.
Heel leuk dat hij dat zelf niet meer vindt, maar hij schiet er niks mee op, op een vertroebeld zelfbeeld na.
[..]
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.

Bovendien, we hebben het niet over de oorlog winnen, we hebben het over jezelf veranderen en dat doe je inderdaad wél door je visie te veranderen.
quote:
Ach gos
Laat ik het zo zeggen, ik ben zo'n "stoere, onbereikbare man" die op het eind van de avond het vrouwtje mee naar huis neemt nadat ze alle nice guys afgewimpeld heeft.
Vandaar ook dat ik ze niet respecteer, immers, wie gaat er nu met zo'n vrouwonvriendelijke egoist mee naar huis...
Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.
quote:
[..]

Dat bedoel ik... Ga je dan ook niet "stoer" voordoen als je het simpelweg niet bent.
Als je nog een beetje zelfrespect wilt behouden, ga je je in ieder geval niet anders voordoen om aan de vrouw te geraken...
[..]
Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' (ik denk, misschien als ik jouw woorden gebruik, snap je me wel).
Of ben jij er zo een met een tunnelvisie die nooit van mening verandert?
quote:
Ik pretendeer dan ook niet een briljante ingeving te hebben, ik zet de mensjes slechts weer met beide voetjes op de grond.
[..]

Wat snapte je niet aan de opmerking "Meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden"?
[..]

Dus je moet jezelf blijven door je gedrag aan proberen te passen aan de wensen van de vrouw?
Zou je de volgende keer even na willen denken over wat je zegt, in plaats van het willekeurige woorden achter elkaar plakken?
Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel. Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!

Dude! You've GOT to be kidding me!
Fotoboek
pi_23685916
Daarom, jullie ouders hadden je vroeger wat minder respect voor vrouwen bij moeten brengen dan had je er nu meer gehad.
pi_23685935
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zie je zelf inmiddels al in dat het een domme post was?
Hoe smaakt ie, de aars van Kasta?...
  woensdag 1 december 2004 @ 01:54:38 #44
99899 turnpike
pi_23685977
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...
Je baseert je gebrek aan respect voor vrouwen op ervaring ?

Door je gebrek aan respect voor vrouwen kom je, bij zelfverzekerde vrouwen, ook niet veel verder dan een stoïcijnse blik.
Het trekt een bepaalde slag vrouwen misschien aan, good riddance, ik hoef ze niet.

Zo wordt je ervaring met vrouwen een soort van self-fullfilling prophecy van je opvattingen.
pi_23685991
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef Blessed het volgende:
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.
De realiteit is heel anders. Losers worden gewoon afgebrand per dozijn, en terecht.
quote:
Bovendien, we hebben het niet over de oorlog winnen, we hebben het over jezelf veranderen en dat doe je inderdaad wél door je visie te veranderen.
Ik denk dat dat wel kan, tot op zekere hoogte.
quote:
Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.
Hier geloof ik geen moer van. Volgens mij ben je ontzettend naïef.
quote:
Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' [knip]
Klopt, maar aan dat veranderen zijn grenzen.
quote:
Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel. Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!

Je moet sowieso helemaal niets.
pi_23686022
De echte klootzakken zonder greintje respect in hun donder zie je doorgaans óf zonder vrouw óf met de meest ranzige, asociale sloeries die er te vinden zijn.

Daarom denk ik dat Kasta stiekem best wel een schatje is, want hij heeft toch een welopgevoed en slim meisje aan de haak geslagen.
pi_23686052
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De realiteit is heel anders. Losers worden gewoon afgebrand per dozijn, en terecht.
[..]
nog zo eentje. Ja, als je een loser bent wel. Wat zelfrespect en zelfvertrouwen, verandert een heleboel!
quote:
Ik denk dat dat wel kan, tot op zekere hoogte.
[..]
Dan heb je zelf waarschijnlijk nooit de moeite genomen jezelf onder de loep te nemen en dingen waar je niet blij mee was, te veranderen.
quote:
Hier geloof ik geen moer van. Volgens mij ben je ontzettend naïef.
[..]
dat zeggen er wel meer. Maar dat wordt snel gezegd als iemand een positieve visie heeft.
quote:
Klopt, maar aan dat veranderen zijn grenzen.
[..]
hoe kan je dat nou zo stellig zeggen als je net nog zei "ik denk dat..."
Aan veranderen zijn geen grenzen. Dat het makkelijk gaat, zeg ik niet, maar er zijn geen grenzen. Alleen als je zelf denkt dat die er zijn. En dat is lekker makkelijk, want dan heb je een excuus. "Ik kan mezelf niet veranderen. Hoef je ook nooit toe te geven dat je niet goed bezig bent.
Fotoboek
pi_23686079
Wie stelt er losers eigenlijk gelijk aan ''nice-guys''?

Wat maakt hen eigenlijk losers? Ik heb bij het begrip loser een heel ander type kerel in gedachte eigenlijk, maargoed, ieder zijn definitie.
pi_23686320
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef Blessed het volgende:
Mijn ervaring is dat vrouwen wel degelijk als stront behandeld willen worden, zolang het maar gecompenseerd wordt door aardige acties.
Het omgekeerde van jouw theorietje dus.
Het grootste verschil met de jouw hersenspinsel is echter dat het in mijn geval geen act is.
Want het slaat natuurlijk als een tang op een varken dat je denkt dat iemands gehele karakter/houding verandert omdat hij nu dankzij dit openbarende topic weet dat vrouwen veeleisend zijn.
En als je daar door dit topic achter moeten komen, heb je sowieso al geen kans van slagen op de relatiemarkt.
quote:
Je visie veranderen? Bullshit... Je past je gewoon aan aan de eisen van de vrouw in dit geval.
Tja, op die manier kan iedere gebochelde eenling nog een stuk neukvlees krijgen, maar van zelfrespect en een duurzame relatie zal dan geen sprake zijn.
quote:
Mijn bed zakt bijna in elkaar door de kerfjes van vrouwen die ooit zoals jou lulden...
Waar je namelijk geen rekening mee houdt is dat "mijn" vrouwen dusdanig veel zelfrespect en inzicht bezitten dat ze niet met de eerste de beste acterende nice guy naar huis gaan.
quote:
Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' (ik denk, misschien als ik jouw woorden gebruik, snap je me wel).
Of ben jij er zo een met een tunnelvisie die nooit van mening verandert?
Geloof je in de karakterfee ofzo?
Een karakter verander je echt niet zomaar; als dat namelijk wel zou kunnen, zou elke man de ideale karaktereigenschappen bezitten.
En ik weet niet in welke idealistisch droomwereldje jij leeft, maar dat doen ze niet....
quote:
Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel.
Niet...Wel....Niet... Make up your mind... Als je het zelf als vrouw zijnde al niet eens weet, dan geef ik dat hele toneelstukje toch weinig kans hoor...
quote:
Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!
Als je je karakter aanpast ben je per defintie niet zelfverzekerd genoeg...
En dan moet je dus een toneelstukje opvoeren, aangezien je dat niet binnen een week verandert.
Gevolg van deze zelfverloochening is dat je nog minder zelfrespect overhoudt.
Oftewel, een neerwaartse spiraal die in stand gehouden wordt door sprookjes zoals dit topic.
quote:
Goh, voegt veel toe zo'n nietszeggende, op zichzelf staande opmerking...
Heb je vandaag een nieuw zinnetje geleerd die je persé nog een keer wilde gebruiken ofzo?
pi_23686430
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:54 schreef turnpike het volgende:
Je baseert je gebrek aan respect voor vrouwen op ervaring ?

Door je gebrek aan respect voor vrouwen kom je, bij zelfverzekerde vrouwen, ook niet veel verder dan een stoïcijnse blik.
Het trekt een bepaalde slag vrouwen misschien aan, good riddance, ik hoef ze niet.

Zo wordt je ervaring met vrouwen een soort van self-fullfilling prophecy van je opvattingen.
Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.
Ik had het eigenlijk na m'n ontmaagding al afgesloten.

Tuurlijk, het is hartstikke makkelijk om een vrouw met tig lieve woordjes waar je geen reet van meent te paaien.
Hup, beetje ongemeende complimentjes strooien, knipoogje hier, knipoogje daar, zeg ook direct maar dat je van haar houdt en hoppa, je hebt weer zo'n simpel sletje in je bed.
En dat zijn dan ook de vrouwen zonder zelfrespect, want je kunt jezelf toch niet meer serieus nemen als je je al laat neuken in ruil voor een toneelstukje?

De vrouwen die wél zelfrespect hebben láten zich niet eens versieren, dat is immers voor het plebs.
Nee, vrouwen heb dusdanig veel zelfrespect (alhoewel ik het liever zelfoverschatting noem) dat ze denken dat ze "die stoere man" wel even van het disrespect jegens vrouwen af zullen helpen en dat zíj zo uniek en perfect zijn dat ze hem tevreden zullen houden.
Het is de uitdaging die ze drijft bij zo'n "onbereikbare man" een uitdaging die er simpelweg niet is bij de "nice guy" die zichzelf bij voorbaat al geheel aanpast aan haar wensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')