quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:00 schreef HenryHill het volgende:
Nee, dat is dus niet zo, en dat zegt hij ook nietvolgens mij.
Hm, dan weet ik ook niet precies wat hij zegt.
Hij had het over goochelaars, hoe moet je dat dan interpreteren
![]()
Trouwens niks mis met een beetje spelen hoor, alleen kwam het zo wel cru over en ergens denk ik dat hij daar juist gelijk in heeft, dat het zo gaat en vaak zo is.
quote:
Veel vrouwen spelen op allerlei niveau's met mannen: weglopen tijdens een gesprek en dan hopen dat hij achter je aan loopt, flirten met andere jongens in de hoop hem jaloers te maken, en zo zijn er nog wel 20 op te noemen
Hm, beetje onzinnig idd.
De enige keren dat ik iemand jaloers heb gemaakt, deed ik ten eerste niet opzettelijk en ten tweede had ik zoiets van: 'nou, als jij je vermaakt met dat stomme kind, ga ik zelf wel dansen en lol maken, kan ik ook zonder jou'. En dansen ging ik, ware het niet dat toen algauw een (overigens een beetje bekende) jongen bij mij kwam dansen en we op een gegeven moment wat intiem dansten. Maar de muziek was gewoon cool en vroeg er bijkans om. En toen stond meneer opeens beduusd en boos voor mijn neus. Just the situation.
quote:
(wat ik niet ga doen, cuz you might learn something...
![]()
)
Doe maar wel
![]()
, dit is leuk en idd leerzaam
![]()
.
quote:
Daarentegen zijn er maar heel weinig mannen die dit soort spelletjes doorzien, laat staan hun eigen arsenaal aan trucjes hebben om vrouwen voor hun 'door de hoepels te laten springen'. En die paar mannen die wel hun trucjes hebben, die zijn dan ook meteen succesvol ofwel 'Money' Swingers, anyone?
Tja, mannen hebben idd veel dingen niet door.
Kijk, ik weet wel hoe vrouwen zijn, maar ik vind het ook een zwakke smoes als ze aankomen met: 'welnee, je ziet spoken en daar ben ik mezelf niet bewust van'. Vind ik ook blabla en ook dan hebben ze de verkeerde aan mij. Ik zal er niets van zeggen, maar ik zal net zo onwetend ook mijn ding blijven doen dan.
quote:
En het punt wat Darkman probeerde duidelijk te maken was dat, als je vrouwen met hun eigen trucjes bespeelt, dat ze het dan niet eens doorhebben! Terwijl, als je die dingen zelf toepast, je zou mogen verwachten dat op het moment dat iemand anders ze toepast op jou, er toch ergens een belletje zou gaan rinkelen. Niet dus.
Zit wat in natuurlijk.
Voor mezelf heb ik geen trucjes, pas als ik volgens mijn gevoel (nou krijg ik vast opmerkingen van: 'ahhh, wat een vrouwenopmerking
![]()
) niet oprecht behandeld word, heb ik ook, al dan niet onbewust, een truccendoos. Gewoon vanzelf, omdat ik er niet zo van, van die uhh dat gespeel met onjuiste intenties. Dat doen ze maar ergens anders, speeltuin is die kant op.
Dus eigenlijk pas ik niet zo in dit topic.
Want ik vind wat subtiel flirten, etc ook leuk, erg leuk zelfs, hoe verlegen ik er ook van kan worden en hoe blind ik er ook soms voor ben. Het duurt soms alleen wat langer bij mij. Al kan ik er wel weg van zwijmelen, achteraf dan vaak
![]()
. Schiet ook op, maar niet heus.
En dat is misschien juist maar goed soms, al zie ik soms zelfs niet of en wanneer iemand nou fout is of niet. Maar dat is aan diegene en laat ik aan diegene over. Alleen of want dat echte bespelen enzo, hou ik soms niet zo van. Als er wel opeens iets gebeurt en/of ik een gevoel krijg van, dat ik zoiets heb van: 'ja, dag
![]()
, wat is dit nou voor oneerlijkheid etc'. Dan ben ik wel weg. Eigenlijk heel simpel.
goed, ik snap mezelf soms ook nog niet altijd hoor
. I'm working on it, verwarrend soms allemaal..die mannen, wat willen ze nou
. Eigenlijk snap ik mezelf dus wel, maar soms andere dingen niet zo. [ Bericht 2% gewijzigd door sweetgirly op 01-12-2004 19:32:29 ]