oke, een oud-klasgenoot vroeg of ik voor hem een stuk wou schrijven (advies geven) over meer spraakzaam worden en ook om bij de meiden beter te worden. ik schreef daarop daarstraks in ongeveer een uur tijd onderstaande stuk in e-mail en ik vond het eigenlijk best wel goed dus daarom besluit ik het ook op dit forum te plaatsen. ik hoop dat mensen hier vinden dat er zeker een kern van waarheid in zit (ook al past het niet allemaal in het beeld van het 'maatschappelijk belang') en dat ze er wat aan hebben (en reacties plaatsen natuurlijk).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
moiii !!! nou ja ik zou je nog een mailtje sturen en dat doe ik nu direct maar want heb wel zin om even een verhaal te typen ofzo. begin nu wel aan mijn 4e biertje maar dat maakt voor het resultaat niet uit want ik weet dondersgoed hoe ik over dingen denk.
je zei dat je het het belangrijkst vond als ik wat over meiden schreef. ik zeg je het volgende: denk eerst aan je eigen plezier, lef, vrienden e.d. voordat je aan meiden gaat denken. als ik uitga en ik versier een meid vind ik dat ook heel mooi, dat is zeer zeker zo. maar wat ik maar wil zeggen is dat je je echt op geen enkele manier (sowieso nooit een drastische) manier moet gaan aanpassen aan een meid. laatst ging ik uit en had ik 4 sigaren gerookt. al die meiden wouden me niet en sommigen scholden me zelfs uit dat ik op moest rotten e.d. op andere momenten sta ik weer flink agressief te dansen op de trance-zaal waar ze voornamelijk hardcore draaien. dan kijk ik om me heen en dan zie je heel veel personen die aan de kant staan en zo normaal (gemaakt normaal) mogelijk proberen te doen om maar 'geen foute zet' bij de meiden te doen.
ik zal je eerst zeggen dat die mensen die zo erg inzitten over 'wat een meid van hen vind' echt het type zijn die niemand in principe wil zijn. zo simpel is het gewoon. iedereen wil gewoon het zelfvertrouwen hebben om te gaan dansen en te doen wat die wil en dan het vertrouwen hebben dat de meiden hem toch willen.
een vriend van me gedraagt zich altijd anders als er een meid bij is. dan is die veel serieuzer dan normaal bij zijn vrienden (waaronder ik). wij zijn zijn vrienden maar wij hebben daar wel vaak genoeg de grap mee omdat we gewoon niet begrijpen waarom hij eigenlijk niet zichzelf is. dat moet je gewoon niet hebben.
wat ik daarom ook zeg is dat je gewoon moet doen zoals je zelf wil en als een meid je zo leuk vind dan is dat mooi meegenomen. (en die methode werkt helemaal niet zo verkeerd want ik en mijn vrienden krijgen genoeg meiden).
volgens mij is het ook zo dat ontzettend veel van die mensen die aan de kant staan eigenlijk ook graag op de dansvloer staan. dat die ook graag los willen gaan, doen wat ze willen e.d. maar dat ze dat simpelweg niet durven. en vervolgens gaan ze zeggen dat je toch niet zo stom daar wil staan dansen omdat je je dan helemaal voor lul zet, terwijl ze het nooit ervaren hebben. ze zijn gewoon te bang om ook maar zoiets te proberen. het zegt alleen al dat ze bang zijn zichzelf voor lul te zetten (zogenaamd). toch eindigen zij meestal alleen in hun bed terwijl die jongens die zelfvertrouwen hebben en dansen e.d. de meiden wel kunnen krijgen. ze zitten eigenlijk alleen vanuit hun gedachtes hun eigen gedachtes goed proberen te praten omdat ze het niet durven terwijl als ze het wel zouden durven ze het wel mooi zouden vinden.
vraag aan een willekeurig persoon hoe je je lef (angst) kan overwinnen en ze geven je allemaal heel mooie tips. in de bios moet je met je hoofd meer richting haar hoofd leunen, je handen al dicht bij haar handen plaatsen e.d. om het zogenaamd gemakkelijker voor diegene te maken om zijn angsten te overwinnen. ik heb zelf weleens een lijst met 20 van die tips gemaakt alleen al voor het gaan naar de bios maar ze slaan eigenlijk helemaal nergens op. waarom slaan ze nergens op zou je je afvragen. dat komt omdat ze geschreven zijn vanuit mensen die dat allemaal al hebben gedurft e.d. en die mensen in de bios moeten alsnog steeds die angst overwinnen ook al maak je het ze nog zo gemakkelijk (als ze met een meisje willen zoenen in de bios maar dat niet durven). om die tips uit te voeren heb je ook lef nodig. ik zeg daarom ook dat al die tips helemaal gewoon waardeloos zijn hoe mooi ze ook klinken, je moet gewoon in het algemeen lef krijgen. het is niet zo dat je alleen lef hoeft te kweken op het gebied van meiden want lef is iets algemeens. je moet in het algemeen lef krijgen en dan heb je automatisch ook meer lef om een vlotte babbel met een meid aan te gaan e.d. en meer spraakzaam te worden.
de enige remedie is om meer lef in het algemeen te krijgen en dat krijg je door dingen uit te voeren waar lef voor nodig zijn (en die kunnen helemaal los staan van de meiden). een plantenbak verplaatsen van een huis naar een ander huis e.d. gewoon allerlei dingen waarvoor lef vereist zijn. daardoor krijg je ook het lef om meiden te benaderen en die tips uit te voeren (ook al is dat niet eens nodig meer dan).
en dat kunnen gewoon onschuldige dingen zijn zoals een plantebak verplaatsen. ik zal je eens vertellen wat voor dingen ik alleen al in de laatste 2 maand heb gedaan:
nou ja deze opsomming is toch een beetje te erg om op fok! te plaatsen dus dat doe ik ook maar niet. laten we het maar op houden dat het een opsomming is om te laten zien dat ik wel dingen doe waar lef voor nodig zijn.
wat je hiervoor nodig hebt zijn de 'juiste' vrienden en mensen waarmee je omgaat. veel van de mensen die aan de kant staan gaan ook om met mensen die aan de kant staan. kuddedier-syndroom waar je moeilijk vanaf komt in je eentje. maar als je wilt veranderen weet je nu waar je aan moet werken. maar voel je vrij om de tips op te volgen hoor, zie wat voor resultaat ze hebben, je bereikt er niks mee. want de kern wordt gewoon niet aangepakt, het lef hebben.
meiden benaderenoke nou ja, als je wat lef hebt gekregen dan merk je wel dat je geen moeite meer hebt met het benaderen van meiden. als het je ook nog niks uitmaakt wat de meiden vinden (meidenjacht niet op de eerste plek stellen maar het zien als een grappig spel) dan heb je het helemaal voor elkaar zoals je dan wel zult merken. dan kan je gewoon wat praten over je hobbies, wat je beleeft hebt en alles en nog wat en het gaat allemaal automatisch hartstikke relaxt. gewoon niet eens eraan denken dat je haar wil versieren, gewoon denken: "ik wil even wat aankloten". en hey, ik heb laatst bier over me heengekregen omdat ik haar met opzet zwaar ging irriteren en in haar gezicht rook ging blazen. maar daar kick je op den duur alleen nog maar op omdat je gewoon wel weet dat je heel gemakkelijk weer een andere meid kan benaderen. er is echt op den duur geen enkele kunst meer aan. je moet alleen totdat je zo verzekerd bent je grenzen verleggen op het gebied van 'dingen doen waar lef voor nodig is'.
de kern van mijn verhaal is gewoon dat meiden je eigenlijk niks uit zouden moeten maken, dat je gewoon moet doen wat je zelf wil en dat je ondertussen lef moet proberen te krijgen door gewoon (in jouw ogen misschien heel kinderachtige dingen) dingen te doen waar lef voor nodig is. je moet echt als het ware helemaal geen ene fuck er om geven of je op die avond een meid versiert of niet en gewoon helemaal losgaan. daarnaast moet je wat meer schijt aan de samenleving krijgen en dingen doen die mensen niet op prijs stellen (plantenpotten verplaatsen een simpel voorbeeld daarvan). zodra het jou niet meer uitmaakt wat de rest van jou denkt durf je te doen zoals je echt bent en durf je op de dansvloer te gaan staan en vraag je jezelf ook af waarom de rest zo opgesloten blijft in hun schulp, allemaal vanwege hun imago die ze zo graag in hun stommiteit willen handhaven.
imago kan echt mijn middelvinger, mijn reet en alle scheldwoorden die uit mijn mond kunnen komen krijgen. als je jezelf gelukkig voelt en anderen daarmee niet schaad is het goed. imago is iets dat in het leven is geroepen door butjes die iets willen betekenen. je zou juist niets moeten willen betekenen en daardoor kan je al alles betekenen. en zeker een heel stuk meer dan de mensen die zich zo anders voordoen dan ze zijn en zo stoer en cool willen doen.
--------------------------------------------------------------------
(een stuk uit het msn gesprek wat ik erbij pakte).
jaahhhaaa ook wel een beetje druk.... zegt:
neeej wel evve doen en vooral over de meide]jaahhhaaa ook wel een beetje druk.... zegt:
ik moet daar nogal wat aan veranderen(wel even advies geven over de meiden)
--------------------------------------------------------------------
je moet daar helemaal niks aan veranderen, je moet gewoon zelf worden zoals je bent, dat is geen verandering het lijkt alleen een verandering. je moet ophouden met toneelspel en wezen zoals je wil zijn en bent. en dan vooral zoals je wil zijn zodat je uiteindelijk ook zo wordt zoals je wil zijn. niks aan veranderen, alleen veranderen dat je doet zoals je echt wil dat je doet. dat heeft alleen wel tijd nodig maar dan heb je ook wat.
nou ja, de groeten ! ik ga even wat anders doen ofzo, ben nu al een uur aan het typen haha, spreek je man !