abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:49:45 #1
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_23683997
Vrouwen weten dat ze datgene bezitten dat mannen willen. We willen sex, en we willen hun goedkeuring. De meeste vrouwen krijgen de elke dag kleine tekens dat mannen voor deze dingen geinteresseerd in ze zijn. Ze realiseren zich dus ook dat ze macht over ons bezitten. Welliswaar niet totaal in hun bewustzijn, maar ze weten het. Op veel manieren zijn vrouwen dominant over ons. Zij hebben wat wij willen, dus beschikken ze over macht.

Punt is dat vrouwen hetzelfde als mannen willen. Velen realiseren zich dat niet bewust, maar vrouwen willen ook sex en goedkeuring. Om bepaalde redenen, of het nu is hoe onze samenleving zich heeftt ontwikkeld, genen of beide, mannen hebben de rol van de aggressor/ jager. Wij zijn degenen waarvan verwacht wordt dat we de 1e avances maken. Dit is de natuur van de man/vrouw relatie, man/ jager - ; vrouw/ bejaagde.

Wat betekent dit? Ook al willen mannen en vrouwen allebei sex en goedkeuring, mannen zijn degenen die op jacht moeten gaan en afwijzing dienen te riskeren. Vrouwen kunnen goedgezegd achterover leunen en de mannen op zich af laten komen, vervolgens zeggen ze '"nee", "nee," "misschien", "nee," ja" etc. De meeste vrouwen weten dat als ze nee zeggen tegen een man, dat er dan snel genoeg een andere man langs zal komen. Dus vrouwen willen zeker weten dat wanneer ze ja zeggen, dat het dan een waardige man is. Waarom zou een vrouw de 2e of 3e keuze nemen die voorhanden is. Natuurlijk doet ze dat niet - ze neemt de beste - net zoals een ieder van ons dat zou doen. Dus om te kijken wie de beste is, moet ze even een tijdje met een man doorbrengen om je een beetje leren kennen, en vervolgens maken ze een besluit. Dat is waarom deze vrouwen met je uit gaan en dan midden in een diner kunnen zeggen dat ze slechts vrienden willen blijven. Ze bekijken je en denken dat ze betere opties hebben. Hoe bot dat ook klinkt het is de waarheid. Maar het goede is, er is iets aan te doen. Later meer over dat.

Eerst is het belangrijk te beseffen dat er niets mis is met dat gedrag. Wanneer je keuzes hebt bekijk je je keuzes en kiest de beste optie. Het alternatief is om gewoon het eerste alternatief te kiezen dat voorbij komt, zoals sommige vrouwen doen. Of houdt alle opties open tegelijkertijd. Veel vrouwen doen dit en denken na over hun welzijn net zoals mannen dat doen. Als je verwacht dat vrouwen rekening met je gevoelens houden de hele dag, raak je teleurgesteld. En ik weet persoonlijk wanneer ik kijk naar wat ik heb gezegd en gedaan, dat ik ook niet altijd even bedachtzaam ben geweest. Punt is, we zijn allemaal mensen, en we moeten niet raar opkijken van de menselijke condities.

Wat kunnen wij er als mannen aan doen om vrouwen te versieren. Zoals gezegd, vrouwen willen goedkeuring en sex net als mannen. Vrouwen zijn eraan gewend om de touwtjes in handen te hebben. Wanneer een man een vrouw benaderd, krijgt ze haar goedkeuring al. Haar behoefte aan goedkeuring wordt bevredigd. Zeker wanneer een 'nice guy' dat doet, we lopen al struikelend op haar af, zijn nerveus en geven min of meer aan: 'je bent zoveel beter dan ik, dat ik niet controle kan houden over mijn motorieke functies.' Ok, dit is wellicht wat overdreven, maar je snapt wat ik bedoel. Door wat we doen geven we aan dat ze iets speciaals zijn, op een voetstuk. Dus de meeste vrouwen zijn eraan gewend om de behoefte aan goedkeuring gemakkelijk bevredigd te krijgen, en dus de macht te bezitten om te kiezen met welke jongen/man ze verder wil.

Punt is dat veel jongens man (met name 'nice guys') zichzelf niet genoeg waarderen. Hierdoor projecteren ze naar vrouwen 'je bent zoveel beter dan ik' en valideren ze. Wat je dus kunt doen is leren jezelf meer te waarderen, zodat wanneer je een vrouw benaderd, je haar niet automatisch op een voetstuk zet. Wanneer je een vrouw ziet als een gelijke, merkt ze dat je haar niet nodig hebt om jezelf goed over jezelf te voelen. Dus krijgt ze niet de goedkeuring van je waarnaar ze zo naar verlangt. En raad eens, plotseling bezit je controle over haar.

Vrouwen kijken op en merken wanneer mannen ze niet valideren, dat is waarom je zoveel vrouwen ziet met stoerdere mannen - ze zijn vaak een uitdaging - vrouwen moeten een beetje werken om hun aandacht en affectie te krijgen. Wanneer je voor iets/ iemand werken waardeer je het meer. Tevens zijn stoerdere mannen goed in het plotseling wegnemen van validatie nice guys blijven doorgaan met complimenten en bloemen tot ze verstikken. Op hetzelfde moment dat je zegt dat ze zo hoog op een voetstuk staat, zeg je tevens dat jij een stuk lager staat. Je zegt haar dat je haar niet waard bent.

Ik vermoed dat veel nice guys deze macht over vrouwen nog niet hebben ervaren, dus niet weten waar ik het over heb. Maar ik denk tevens dat de meesten op een bepaald moment een een of andere meid achter hun aan hebben gehad, die je waarschijnlijk walgelijk vond, je dacht dat er iets raar was met haar. Punt is dat als je je best doet om je perspectief over deze zaak te veranderen, je een stuk meer dames achter je aan kunt krijgen. En het beste is dat je het hebt gedaan door simpel te realiseren dat je een waardevol persoon bent.

Welnu, er zijn heel veel technieken, mind-frames, manieren van benaderen waardoor vrouwen je opmerken zonder dat je ze valideert. Ik leerde veel van fok.nl. Ik ben blij dat dit allemaal heb gevonden , omdat als een voormalige nice guy , het was precies wat ik nodig had om mijn perspectief juist te krijgen omtrent hetgeen echt belangrijk voor mij is in het leven; ikzelf. En als resultaat, ik ga uit en heb moeiteloos gesprekken met mooie vrouwen de hele tijd. Afgelopen zaterdag bijvoorbeeld, na een vrijpartij met een leuke griet, zij wacht nog steeds op mijn telefoontje. Ik voel mijn perspectief meer veranderen richting dat normaal meer bij een vrouw hoort. Ik heb nu de keuze en de controle. Ik hoef niet meer de eerste de beste die langs komt te nemen. Ze denkt dat ik een lul en om niet terug te bellen, maar ze komt er wel overheen, en vindt een ander snel genoeg.

Ik hoop dat dit bruikbaar is voor iemand, suggesties en opmerkingen hoor ik natuurlijk graag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frenkie op 01-12-2004 00:22:01 (spam weg) ]
Buck it
pi_23684180
pas effe je leestekens aan. Copy pasten uit word werkt niet altijd ideaal.
pi_23684327
Tsja, ergens krijg ik ook het idee dat je met je verhaal ook vooral wilt laten weten hoe goed jij het momenteel voor elkaar hebt

Maar goed, ik kan je ten dele wel volgen, dus voor mij zit er een kern van waarheid in je betoog.
En ja, persoonlijk heb ik een ontzettende hekel aan de (machts)spelletjes die zich tussen man en vrouw afspelen, waarbij de vrouw dan inderdaad vaker de touwtjes in handen lijkt te hebben. Het moet wel een beetje van twee kanten komen, anders ben ik er gelijk mee weg.

Aan de andere kant, als ik vrouwen achter me aankrijg waartoe ik me niet voel aangetrokken, dan zie ikzelf niet in hoe ze mijn gevoel zouden kunnen veranderen door een 'gelijkwaardigere' houding aan te nemen. Ik zou me wellicht opener opstellen, maar ik zou ze niet opeens als 'potentiele partner' kunnen gaan zien.
  woensdag 1 december 2004 @ 00:02:40 #4
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23684331
Opzich wel grappig nu weten dus de vrouwen ook gelijk waarom ze op de verkeerde types vallen.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
  woensdag 1 december 2004 @ 00:10:27 #5
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_23684523
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:02 schreef Lápiz het volgende:
Tsja, ergens krijg ik ook het idee dat je met je verhaal ook vooral wilt laten weten hoe goed jij het momenteel voor elkaar hebt
Ja idd je hebt me door, dat is de reden

Zonder gein, ik zeg dit omdat dit inzicht graag wil delen, ik zie dat er nogal wat jongens (nice guys) zijn die min of meer hulpeloos ronddwalen en wel een steuntje kunnen gebruiken.
Buck it
pi_23684601
Ik vind dat er nauwelijks bruikbare tips in staan. Het is me iets te veel bla bla op dit moment
  woensdag 1 december 2004 @ 00:14:26 #7
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23684609
Je scheert wel erg makkelijk hele geslachten over 1 kam.

Meer dan een handboek voor het versieren van vrouwen, die zelf ook niet sterk in hun schoenen staan, is het niet.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_23684701
Dit soort topics zijn al vaak aan de orde geweest maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Hoe oud ben je nu en hoe lang heb je de nice-guy uitgehangen?>

Ik ben zeker geen ''nice-guy'' maar mijn probleem is dat ik gewoon te weinig initiatief toon. Nooit echt problemen gehad om leuke vrouwen aan de haak te slaan, vroeger.. maar de laatste tijd ben ik zo passief als wat, en hoe langer het duurt, hoe passiever ik word. Ik lijk wel een vrouw.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 1 december 2004 @ 00:20:28 #9
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23684737
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef megajelquer het volgende:
reclame
fok.nl

[ Bericht 4% gewijzigd door Frenkie op 01-12-2004 00:22:22 ]
pi_23684761
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:18 schreef nozem het volgende:
Dit soort topics zijn al vaak aan de orde geweest maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Hoe oud ben je nu en hoe lang heb je de nice-guy uitgehangen?>

Ik ben zeker geen ''nice-guy'' maar mijn probleem is dat ik gewoon te weinig initiatief toon. Nooit echt problemen gehad om leuke vrouwen aan de haak te slaan, vroeger.. maar de laatste tijd ben ik zo passief als wat, en hoe langer het duurt, hoe passiever ik word. Ik lijk wel een vrouw.
Boek van Masterflirt wat voor jou?
Heb ik zelf ook gelezen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_23684778
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:14 schreef turnpike het volgende:
Je scheert wel erg makkelijk hele geslachten over 1 kam.

Meer dan een handboek voor het versieren van vrouwen, die zelf ook niet sterk in hun schoenen staan, is het niet.
Uiteraard generaliseer je altijd met dit soort uitspraken, geen mens is gelijk, maar mijn ervaringen komen toch in grote lijnen overeen met wat er geschreven wordt.

Het punt voor mij persoonlijk is dat ik er gewoon een hekel aan heb om van die stompzinnige machtsspelletjes te moeten spelen om enigszins als interessante partij voor het andere geslacht over te komen. Ik ben me er wel bewust van, maar als ze me niet nemen voor wie ik ben, dan ben ik er heel snel klaar mee.
pi_23684851
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:21 schreef Beach het volgende:

[..]

Heb ik zelf ook gelezen.
Heeft het wat opgeleverd? Dat is belangrijk natuurlijk.

Overigens heb ik de afgelopen anderhalf jaar genoten van mijn vrijgezellenstatus afgewisseld met een enkele korte scharrel, het is pas sinds een paar maanden dat ik iets aan het missen ben dat op liefde lijkt.
  woensdag 1 december 2004 @ 00:38:00 #13
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_23685083
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:18 schreef nozem het volgende:

Initiatief hoeft ook niet altijd door de man genomen te worden... Er zijn ook vrouwen die dat wel kunnen.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_23685100
Na je eerste paar alinea's leek de OP op een typisch voorbeeld van de gedachtegang van een kansloos figuur.

Zo te lezen ben je aardig op weg naar verbetering.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23685156
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Initiatief hoeft ook niet altijd door de man genomen te worden... Er zijn ook vrouwen die dat wel kunnen.
Vast, maar je komt ze erg weinig tegen. Versier jij wel eens mannen tijdens het uitgaan?
  woensdag 1 december 2004 @ 00:44:18 #16
99899 turnpike
pi_23685186
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:22 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Uiteraard generaliseer je altijd met dit soort uitspraken, geen mens is gelijk, maar mijn ervaringen komen toch in grote lijnen overeen met wat er geschreven wordt.

Het punt voor mij persoonlijk is dat ik er gewoon een hekel aan heb om van die stompzinnige machtsspelletjes te moeten spelen om enigszins als interessante partij voor het andere geslacht over te komen. Ik ben me er wel bewust van, maar als ze me niet nemen voor wie ik ben, dan ben ik er heel snel klaar mee.
Ik vind dat geen slechte instelling, jezelf zijn.

Ben je niet gewoon verstandig en volwassen aan het worden, dat je geen bierblikjes meer tegen je hoofd plet om op te vallen bij de "vrouwkes" ? En dat je ook geen domme opmerkingen meer maakt zoals, wat zitten je ogen mooi boven je neus.
  woensdag 1 december 2004 @ 00:45:39 #17
99899 turnpike
pi_23685198
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn slettebakken.....toch ?
  woensdag 1 december 2004 @ 00:46:43 #18
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_23685214
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Vast, maar je komt ze erg weinig tegen. Versier jij wel eens mannen tijdens het uitgaan?
Soms, maar ik laat hen meestal in de waan dat ze mij versieren...
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  woensdag 1 december 2004 @ 00:48:34 #19
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_23685245
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:45 schreef turnpike het volgende:

[..]

In jouw wereld misschien wel...
In de mijne zijn t gewoon zelfbewuste vrouwen die hun sprankelende persoonlijkheid graag delen met een gelijkwaardige partner.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  woensdag 1 december 2004 @ 00:48:48 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23685247
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:45 schreef turnpike het volgende:

Dat is idd vaak wel de strekking die eraan gegeven wordt...
Onterecht, natuurlijk .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23685249
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:44 schreef turnpike het volgende:

[..]

Ben je niet gewoon verstandig en volwassen aan het worden, dat je geen bierblikjes meer tegen je hoofd plet om op te vallen bij de "vrouwkes" ? En dat je ook geen domme opmerkingen meer maakt zoals, wat zitten je ogen mooi boven je neus.
Ik mag hopen van wel, ik heb inmiddels ook wel al de leeftijd bereikt dat dat van mij verwacht wordt

Bierblikjes heb ik gelukkig nog nooit tegen mijn hoofd geplet en ik sta ook niet met mijn handen onder mijn biceps in de disco om grotere spieren te veinzen
  woensdag 1 december 2004 @ 00:49:44 #22
99899 turnpike
pi_23685256
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

In jouw wereld misschien wel...
In de mijne zijn t gewoon zelfbewuste vrouwen die hun sprankelende persoonlijkheid graag delen met een gelijkwaardige partner.
Dat komt eruit alsof je het meent....rrrrrrrroarrr !
pi_23685282
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onterecht, natuurlijk .
Nou, onterecht... dat geldt w.m.b. alleen voor de negatieve bijklank.

Heel leuk als een meid je probeert te versieren. Ik word meestal alleen nog arroganter dan normaal gesproken.

TS, hoe ben je precies op het goede pad terechtgekomen?
  woensdag 1 december 2004 @ 00:57:43 #24
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_23685346
Om je verhaal even snel te recapituleren:

Je vertelt dat je vroeger een zogenaamde 'nice guy' was, die door zijn gebrek aan eigenwaarde vrouwen het idee gaf dat ze boven je stonden. Door een spoedcursus op fok.nl ben je niet meer zo'n nice guy', maar iemand met genoeg eigenwaarde waardoor de vrouwen het gevoel hebben dat ze moeten 'werken' om je te krijgen. Met als gevolg dat je laatst weer eens een beurt hebt gehad en dat je dat vrouwke daarna niet meer belt.

Hartstikke leuk. Ben erg benieuwd hoe de ervaringen die je op fok.nl je hebben geholpen om dit te bereiken en hoe je tegenover externe factoren als uiterlijk en postuur aankijkt, die mijns inziens tevens erg belangrijk zijn bij het benaderen van vrouwen en waar je niet zoveel invloed op kunt uitoefenen ...
No Soup For You!
  woensdag 1 december 2004 @ 01:00:02 #25
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_23685371
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:21 schreef Beach het volgende:

[..]

Heb ik zelf ook gelezen.
Masterflirt? Vertel!
No Soup For You!
pi_23685426
Ik snap wat je bedoelt en ben het met je eens.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  woensdag 1 december 2004 @ 01:07:28 #27
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23685457
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:57 schreef Petomaan het volgende:
Hartstikke leuk. Ben erg benieuwd hoe de ervaringen die je op fok.nl je hebben geholpen om dit te bereiken en hoe je tegenover externe factoren als uiterlijk en postuur aankijkt, die mijns inziens tevens erg belangrijk zijn bij het benaderen van vrouwen en waar je niet zoveel invloed op kunt uitoefenen ...
Voor de duidelijkheid er stond dus eerder een andere link dan fok.nl vermeld vandaar dat ik in mijn eerdere post er vanuitging dat dit gewoon reclame was.
  woensdag 1 december 2004 @ 01:10:01 #28
73888 DIA
die ja .....
pi_23685529
Goh, meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden .

Er is maar 1 ding triester dan een "nice guy" die wanhopig op zoek is naar een partner en dat is een "nice guy" die wanhopig de stoere vent uithangt om zijn versierpoging kracht bij te zetten.

Ik heb geen hoge pet op van vrouwen, maar de gemiddelde drachtige koe kijkt echt wel door die "stoere" act heen hoor...
Je kunt een schitterende strik om een doos stront heenbinden, maar de geur verraad de inhoud; dat idee zeg maar...

En dat vrouwen op zoek zijn naar het hoogst haalbare, goh, briljant, iedereen dacht vast dat vrouwen voor de eerste de beste voetveeg haar schaamlippen spreidde .
Iedereen is op zoek naar het hoogst haalbare en ondanks je schattige pogingen in de openingspost om de toekomstperspectieven van de eenzame mannetje positief te beïnvloeden, kan zoiets niet aangeleerd worden.

Je bent een "stoere man" of je bent het niet.
En stel dát zo'n "nice guy" met behulp van GHB zo'n hersenloos sletje aan de haak weet te slaan met zijn "Ik ben stoer en goed genoeg voor jou" façade, dan zal hij toch echt spoedig weer in zijn oude gewoontes vervallen, waarna hij gedumpt wordt.
Met als gevolg de talloze "Het is uit" huiltopics in R&P waar ik zo langzamerhand echt een chronische blindheid voor ontwikkel.

Je openingspost is dan ook niet meer dan een slaapverwekkend, theoretisch, niets toevoegend blaatverhaaltje dat misschien leuk is voor de mensen die iedere avond denken "Waarom slaap ik toch telkens alleen met mijn geperforeerde teddybeer?"
Heel leuk dat jij eindelijk een naïef schaap gevonden hebt dat zich door de tissueshindernisbaan in je slaapkamer heen heeft geworsteld, maar zou je mij een plezier willen doen en de (hypothetische) volgende keer dat het voorkomt, er niet zo'n langdradig en nutteloos topic aan willen wijden? .
  woensdag 1 december 2004 @ 01:19:14 #30
99899 turnpike
pi_23685600
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onterecht, natuurlijk .
Dat zeggen dan ook de kikkers die nooit tot prinsen zijn gekust.
pi_23685633
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef Kastanovla het volgende:

Er is maar 1 ding triester dan een "nice guy" die wanhopig op zoek is naar een partner en dat is een "nice guy" die wanhopig de stoere vent uithangt om zijn versierpoging kracht bij te zetten.
dude, je bent aan het blaten. Hij heeft het over je visie veranderen, niet doen alsof.
quote:
Ik heb geen hoge pet op van vrouwen, maar de gemiddelde drachtige koe kijkt echt wel door die "stoere" act heen hoor...
ik denk dat dat komt omdat vrouwen ook niet zo'n hoge pet van jou op hebben...
quote:
Je kunt een schitterende strik om een doos stront heenbinden, maar de geur verraad de inhoud; dat idee zeg maar...

En dat vrouwen op zoek zijn naar het hoogst haalbare, goh, briljant, iedereen dacht vast dat vrouwen voor de eerste de beste voetveeg haar schaamlippen spreidde .
Iedereen is op zoek naar het hoogst haalbare en ondanks je schattige pogingen in de openingspost om de toekomstperspectieven van de eenzame mannetje positief te beïnvloeden, kan zoiets niet aangeleerd worden.
Nee, we worden allemaal stoer en/of zelfverzekerd geboren?
quote:
Ah, volgens jou wel dus.
quote:
En stel dát zo'n "nice guy" met behulp van GHB zo'n hersenloos sletje aan de haak weet te slaan met zijn "Ik ben stoer en goed genoeg voor jou" façade, dan zal hij toch echt spoedig weer in zijn oude gewoontes vervallen, waarna hij gedumpt wordt.
Met als gevolg de talloze "Het is uit" huiltopics in R&P waar ik zo langzamerhand echt een chronische blindheid voor ontwikkel.

Je openingspost is dan ook niet meer dan een slaapverwekkend, theoretisch, niets toevoegend blaatverhaaltje dat misschien leuk is voor de mensen die iedere avond denken "Waarom slaap ik toch telkens alleen met mijn geperforeerde teddybeer?"
Heel leuk dat jij eindelijk een naïef schaap gevonden hebt dat zich door de tissueshindernisbaan in je slaapkamer heen heeft geworsteld, maar zou je mij een plezier willen doen en de (hypothetische) volgende keer dat het voorkomt, er niet zo'n langdradig en nutteloos topic aan willen wijden? .
Vooral de zin waarmee je afsluit, vind ik lachwekkend (zie: _0- ), want ik vond jouw stukje ook behoorlijk langdradig en nutteloos, vooral omdat je (ondanks je vindingrijke grapjes) argumenten aanvoert waar we onze aars mee af kunnen vegen.
Wat de TS beschrijft, is het 'jagersgedrag' waar al héél lang over gesproken wordt en ook algemeen bekend/aanvaard is. Vrouwen hebben liever een zelfverzekerde man dan een man die zich aan hun voeten werpt, het moet wel wat moeite vergen. Bovendien moet iemand zichzelf kunnen zijn (en dat kan niet als je niet zelfverzekerd bent).
Daar komt bij, gedrag leren we ons aan, 'stoerheid' dus ook. Not over a night, maar toch echt wel als je het wat tijd geeft.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
Fotoboek
pi_23685712
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef Kastanovla het volgende:

Overdrijven is ook een vak, Kasta.

Volgens mij verschaft die knul zich sowieso al perspectief door überhaupt in te zien dat hij een loser was. et kan erger, gezien de vele r&p-huiltopics waar ook ik een grafhekel aan heb.
pi_23685752
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:22 schreef Blessed het volgende:
dude, je bent aan het blaten. Hij heeft het over je visie veranderen, niet doen alsof.
Goh interessant, je visie veranderen, daar win je de oorlog mee .
De visie van de vrouwen blijft gewoon hetzelfde hoor en die vinden de nice guy gewoon een kneusje.
Heel leuk dat hij dat zelf niet meer vindt, maar hij schiet er niks mee op, op een vertroebeld zelfbeeld na.
quote:
ik denk dat dat komt omdat vrouwen ook niet zo'n hoge pet van jou op hebben...
Ach gos
Laat ik het zo zeggen, ik ben zo'n "stoere, onbereikbare man" die op het eind van de avond het vrouwtje mee naar huis neemt nadat ze alle nice guys afgewimpeld heeft.
Vandaar ook dat ik ze niet respecteer, immers, wie gaat er nu met zo'n vrouwonvriendelijke egoist mee naar huis...
quote:
Nee, we worden allemaal stoer en/of zelfverzekerd geboren?
Dat bedoel ik... Ga je dan ook niet "stoer" voordoen als je het simpelweg niet bent.
Als je nog een beetje zelfrespect wilt behouden, ga je je in ieder geval niet anders voordoen om aan de vrouw te geraken...
quote:
Vooral de zin waarmee je afsluit, vind ik lachwekkend (zie: _0- ), want ik vond jouw stukje ook behoorlijk langdradig en nutteloos, vooral omdat je (ondanks je vindingrijke grapjes) argumenten aanvoert waar we onze aars mee af kunnen vegen.
Ik pretendeer dan ook niet een briljante ingeving te hebben, ik zet de mensjes slechts weer met beide voetjes op de grond.
quote:
Wat de TS beschrijft, is het 'jagersgedrag' waar al héél lang over gesproken wordt en ook algemeen bekend/aanvaard is. Vrouwen hebben liever een zelfverzekerde man dan een man die zich aan hun voeten werpt, het moet wel wat moeite vergen.
Wat snapte je niet aan de opmerking "Meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden"?
quote:
Bovendien moet iemand zichzelf kunnen zijn (en dat kan niet als je niet zelfverzekerd bent).
Daar komt bij, gedrag leren we ons aan, 'stoerheid' dus ook. Not over a night, maar toch echt wel als je het wat tijd geeft.
Dus je moet jezelf blijven door je gedrag aan proberen te passen aan de wensen van de vrouw?
Zou je de volgende keer even na willen denken over wat je zegt, in plaats van het willekeurige woorden achter elkaar plakken?
pi_23685789
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:29 schreef heiden6 het volgende:
Overdrijven is ook een vak, Kasta.
Mwoooah, beetje tegengas lijkt me wel nodig in dit geval...

Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers... .
pi_23685822
Kastanova, de grote opper-alfa-man komt zijn zielige soortgenoten een lekker koekje van eigen deeg geven, een koekje vol zelfingenomen arrogantie zoals we van hem gewend zijn.

Ze kunnen ook wel zonder je quasi-scherpe afkraakposts hoor kasta..
pi_23685829
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers... .
Je nuanceert het zelf al, je gaat vooruit!
pi_23685854
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:40 schreef nozem het volgende:
Kastanova, de grote opper-alfa-man komt zijn zielige soortgenoten een lekker koekje van eigen deeg geven, een koekje vol zelfingenomen arrogantie zoals we van hem gewend zijn.
Arrogantie?
Het is gewoon mijn onuitputtelijke bron van ervaringen en kennis...
Als ik een snor laat groeien, zou ik de show van Dr. Phil zo over kunnen nemen .
  woensdag 1 december 2004 @ 01:45:10 #38
99899 turnpike
pi_23685860
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Ik zie jou ook niet bepaald je best doen om niet stoer over te komen.
pi_23685879
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef turnpike het volgende:

[..]

Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...
pi_23685900
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef turnpike het volgende:

[..]

Zie je zelf inmiddels al in dat het een domme post was?
pi_23685903
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Goh interessant, je visie veranderen, daar win je de oorlog mee .
De visie van de vrouwen blijft gewoon hetzelfde hoor en die vinden de nice guy gewoon een kneusje.
Heel leuk dat hij dat zelf niet meer vindt, maar hij schiet er niks mee op, op een vertroebeld zelfbeeld na.
[..]
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.

Bovendien, we hebben het niet over de oorlog winnen, we hebben het over jezelf veranderen en dat doe je inderdaad wél door je visie te veranderen.
quote:
Ach gos
Laat ik het zo zeggen, ik ben zo'n "stoere, onbereikbare man" die op het eind van de avond het vrouwtje mee naar huis neemt nadat ze alle nice guys afgewimpeld heeft.
Vandaar ook dat ik ze niet respecteer, immers, wie gaat er nu met zo'n vrouwonvriendelijke egoist mee naar huis...
Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.
quote:
[..]

Dat bedoel ik... Ga je dan ook niet "stoer" voordoen als je het simpelweg niet bent.
Als je nog een beetje zelfrespect wilt behouden, ga je je in ieder geval niet anders voordoen om aan de vrouw te geraken...
[..]
Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' (ik denk, misschien als ik jouw woorden gebruik, snap je me wel).
Of ben jij er zo een met een tunnelvisie die nooit van mening verandert?
quote:
Ik pretendeer dan ook niet een briljante ingeving te hebben, ik zet de mensjes slechts weer met beide voetjes op de grond.
[..]

Wat snapte je niet aan de opmerking "Meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden"?
[..]

Dus je moet jezelf blijven door je gedrag aan proberen te passen aan de wensen van de vrouw?
Zou je de volgende keer even na willen denken over wat je zegt, in plaats van het willekeurige woorden achter elkaar plakken?
Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel. Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!

Dude! You've GOT to be kidding me!
Fotoboek
pi_23685916
Daarom, jullie ouders hadden je vroeger wat minder respect voor vrouwen bij moeten brengen dan had je er nu meer gehad.
pi_23685935
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zie je zelf inmiddels al in dat het een domme post was?
Hoe smaakt ie, de aars van Kasta?...
  woensdag 1 december 2004 @ 01:54:38 #44
99899 turnpike
pi_23685977
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...
Je baseert je gebrek aan respect voor vrouwen op ervaring ?

Door je gebrek aan respect voor vrouwen kom je, bij zelfverzekerde vrouwen, ook niet veel verder dan een stoïcijnse blik.
Het trekt een bepaalde slag vrouwen misschien aan, good riddance, ik hoef ze niet.

Zo wordt je ervaring met vrouwen een soort van self-fullfilling prophecy van je opvattingen.
pi_23685991
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef Blessed het volgende:
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.
De realiteit is heel anders. Losers worden gewoon afgebrand per dozijn, en terecht.
quote:
Bovendien, we hebben het niet over de oorlog winnen, we hebben het over jezelf veranderen en dat doe je inderdaad wél door je visie te veranderen.
Ik denk dat dat wel kan, tot op zekere hoogte.
quote:
Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.
Hier geloof ik geen moer van. Volgens mij ben je ontzettend naïef.
quote:
Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' [knip]
Klopt, maar aan dat veranderen zijn grenzen.
quote:
Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel. Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!

Je moet sowieso helemaal niets.
pi_23686022
De echte klootzakken zonder greintje respect in hun donder zie je doorgaans óf zonder vrouw óf met de meest ranzige, asociale sloeries die er te vinden zijn.

Daarom denk ik dat Kasta stiekem best wel een schatje is, want hij heeft toch een welopgevoed en slim meisje aan de haak geslagen.
pi_23686052
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De realiteit is heel anders. Losers worden gewoon afgebrand per dozijn, en terecht.
[..]
nog zo eentje. Ja, als je een loser bent wel. Wat zelfrespect en zelfvertrouwen, verandert een heleboel!
quote:
Ik denk dat dat wel kan, tot op zekere hoogte.
[..]
Dan heb je zelf waarschijnlijk nooit de moeite genomen jezelf onder de loep te nemen en dingen waar je niet blij mee was, te veranderen.
quote:
Hier geloof ik geen moer van. Volgens mij ben je ontzettend naïef.
[..]
dat zeggen er wel meer. Maar dat wordt snel gezegd als iemand een positieve visie heeft.
quote:
Klopt, maar aan dat veranderen zijn grenzen.
[..]
hoe kan je dat nou zo stellig zeggen als je net nog zei "ik denk dat..."
Aan veranderen zijn geen grenzen. Dat het makkelijk gaat, zeg ik niet, maar er zijn geen grenzen. Alleen als je zelf denkt dat die er zijn. En dat is lekker makkelijk, want dan heb je een excuus. "Ik kan mezelf niet veranderen. Hoef je ook nooit toe te geven dat je niet goed bezig bent.
Fotoboek
pi_23686079
Wie stelt er losers eigenlijk gelijk aan ''nice-guys''?

Wat maakt hen eigenlijk losers? Ik heb bij het begrip loser een heel ander type kerel in gedachte eigenlijk, maargoed, ieder zijn definitie.
pi_23686320
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef Blessed het volgende:
Mijn ervaring is dat vrouwen wel degelijk als stront behandeld willen worden, zolang het maar gecompenseerd wordt door aardige acties.
Het omgekeerde van jouw theorietje dus.
Het grootste verschil met de jouw hersenspinsel is echter dat het in mijn geval geen act is.
Want het slaat natuurlijk als een tang op een varken dat je denkt dat iemands gehele karakter/houding verandert omdat hij nu dankzij dit openbarende topic weet dat vrouwen veeleisend zijn.
En als je daar door dit topic achter moeten komen, heb je sowieso al geen kans van slagen op de relatiemarkt.
quote:
Je visie veranderen? Bullshit... Je past je gewoon aan aan de eisen van de vrouw in dit geval.
Tja, op die manier kan iedere gebochelde eenling nog een stuk neukvlees krijgen, maar van zelfrespect en een duurzame relatie zal dan geen sprake zijn.
quote:
Mijn bed zakt bijna in elkaar door de kerfjes van vrouwen die ooit zoals jou lulden...
Waar je namelijk geen rekening mee houdt is dat "mijn" vrouwen dusdanig veel zelfrespect en inzicht bezitten dat ze niet met de eerste de beste acterende nice guy naar huis gaan.
quote:
Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' (ik denk, misschien als ik jouw woorden gebruik, snap je me wel).
Of ben jij er zo een met een tunnelvisie die nooit van mening verandert?
Geloof je in de karakterfee ofzo?
Een karakter verander je echt niet zomaar; als dat namelijk wel zou kunnen, zou elke man de ideale karaktereigenschappen bezitten.
En ik weet niet in welke idealistisch droomwereldje jij leeft, maar dat doen ze niet....
quote:
Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel.
Niet...Wel....Niet... Make up your mind... Als je het zelf als vrouw zijnde al niet eens weet, dan geef ik dat hele toneelstukje toch weinig kans hoor...
quote:
Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!
Als je je karakter aanpast ben je per defintie niet zelfverzekerd genoeg...
En dan moet je dus een toneelstukje opvoeren, aangezien je dat niet binnen een week verandert.
Gevolg van deze zelfverloochening is dat je nog minder zelfrespect overhoudt.
Oftewel, een neerwaartse spiraal die in stand gehouden wordt door sprookjes zoals dit topic.
quote:
Goh, voegt veel toe zo'n nietszeggende, op zichzelf staande opmerking...
Heb je vandaag een nieuw zinnetje geleerd die je persé nog een keer wilde gebruiken ofzo?
pi_23686430
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:54 schreef turnpike het volgende:
Je baseert je gebrek aan respect voor vrouwen op ervaring ?

Door je gebrek aan respect voor vrouwen kom je, bij zelfverzekerde vrouwen, ook niet veel verder dan een stoïcijnse blik.
Het trekt een bepaalde slag vrouwen misschien aan, good riddance, ik hoef ze niet.

Zo wordt je ervaring met vrouwen een soort van self-fullfilling prophecy van je opvattingen.
Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.
Ik had het eigenlijk na m'n ontmaagding al afgesloten.

Tuurlijk, het is hartstikke makkelijk om een vrouw met tig lieve woordjes waar je geen reet van meent te paaien.
Hup, beetje ongemeende complimentjes strooien, knipoogje hier, knipoogje daar, zeg ook direct maar dat je van haar houdt en hoppa, je hebt weer zo'n simpel sletje in je bed.
En dat zijn dan ook de vrouwen zonder zelfrespect, want je kunt jezelf toch niet meer serieus nemen als je je al laat neuken in ruil voor een toneelstukje?

De vrouwen die wél zelfrespect hebben láten zich niet eens versieren, dat is immers voor het plebs.
Nee, vrouwen heb dusdanig veel zelfrespect (alhoewel ik het liever zelfoverschatting noem) dat ze denken dat ze "die stoere man" wel even van het disrespect jegens vrouwen af zullen helpen en dat zíj zo uniek en perfect zijn dat ze hem tevreden zullen houden.
Het is de uitdaging die ze drijft bij zo'n "onbereikbare man" een uitdaging die er simpelweg niet is bij de "nice guy" die zichzelf bij voorbaat al geheel aanpast aan haar wensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')