Ja idd je hebt me door, dat is de redenquote:Op woensdag 1 december 2004 00:02 schreef Lápiz het volgende:
Tsja, ergens krijg ik ook het idee dat je met je verhaal ook vooral wilt laten weten hoe goed jij het momenteel voor elkaar hebt
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef megajelquer het volgende:
reclame
fok.nl
Boek van Masterflirt wat voor jou?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:18 schreef nozem het volgende:
Dit soort topics zijn al vaak aan de orde geweest maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Hoe oud ben je nu en hoe lang heb je de nice-guy uitgehangen?>
Ik ben zeker geen ''nice-guy'' maar mijn probleem is dat ik gewoon te weinig initiatief toon. Nooit echt problemen gehad om leuke vrouwen aan de haak te slaan, vroeger.. maar de laatste tijd ben ik zo passief als wat, en hoe langer het duurt, hoe passiever ik word. Ik lijk wel een vrouw.
Uiteraard generaliseer je altijd met dit soort uitspraken, geen mens is gelijk, maar mijn ervaringen komen toch in grote lijnen overeen met wat er geschreven wordt.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:14 schreef turnpike het volgende:
Je scheert wel erg makkelijk hele geslachten over 1 kam.
Meer dan een handboek voor het versieren van vrouwen, die zelf ook niet sterk in hun schoenen staan, is het niet.
Heeft het wat opgeleverd? Dat is belangrijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Boek van Masterflirt wat voor jou?
Heb ik zelf ook gelezen.
Initiatief hoeft ook niet altijd door de man genomen te worden... Er zijn ook vrouwen die dat wel kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:18 schreef nozem het volgende:
Dit soort topics zijn al vaak aan de orde geweest maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Hoe oud ben je nu en hoe lang heb je de nice-guy uitgehangen?>
Ik ben zeker geen ''nice-guy'' maar mijn probleem is dat ik gewoon te weinig initiatief toon. Nooit echt problemen gehad om leuke vrouwen aan de haak te slaan, vroeger.. maar de laatste tijd ben ik zo passief als wat, en hoe langer het duurt, hoe passiever ik word. Ik lijk wel een vrouw.
Vast, maar je komt ze erg weinig tegen. Versier jij wel eens mannen tijdens het uitgaan?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Initiatief hoeft ook niet altijd door de man genomen te worden... Er zijn ook vrouwen die dat wel kunnen.![]()
Ik vind dat geen slechte instelling, jezelf zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:22 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Uiteraard generaliseer je altijd met dit soort uitspraken, geen mens is gelijk, maar mijn ervaringen komen toch in grote lijnen overeen met wat er geschreven wordt.
Het punt voor mij persoonlijk is dat ik er gewoon een hekel aan heb om van die stompzinnige machtsspelletjes te moeten spelen om enigszins als interessante partij voor het andere geslacht over te komen. Ik ben me er wel bewust van, maar als ze me niet nemen voor wie ik ben, dan ben ik er heel snel klaar mee.
Ja, maar dat zijn slettebakken.....toch ?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Initiatief hoeft ook niet altijd door de man genomen te worden... Er zijn ook vrouwen die dat wel kunnen.![]()
Soms, maar ik laat hen meestal in de waan dat ze mij versieren...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Vast, maar je komt ze erg weinig tegen. Versier jij wel eens mannen tijdens het uitgaan?
In jouw wereld misschien wel...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:45 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn slettebakken.....toch ?
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:45 schreef turnpike het volgende:
Ja, maar dat zijn slettebakken.....toch ?
Ik mag hopen van wel, ik heb inmiddels ook wel al de leeftijd bereikt dat dat van mij verwacht wordtquote:Op woensdag 1 december 2004 00:44 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon verstandig en volwassen aan het worden, dat je geen bierblikjes meer tegen je hoofd plet om op te vallen bij de "vrouwkes" ? En dat je ook geen domme opmerkingen meer maakt zoals, wat zitten je ogen mooi boven je neus.
Dat komt eruit alsof je het meent....rrrrrrrroarrr !quote:Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
In jouw wereld misschien wel...![]()
In de mijne zijn t gewoon zelfbewuste vrouwen die hun sprankelende persoonlijkheid graag delen met een gelijkwaardige partner.![]()
Nou, onterecht... dat geldt w.m.b. alleen voor de negatieve bijklank.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat is idd vaak wel de strekking die eraan gegeven wordt...
Onterecht, natuurlijk.
Masterflirt? Vertel!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Boek van Masterflirt wat voor jou?
Heb ik zelf ook gelezen.
Voor de duidelijkheid er stond dus eerder een andere link dan fok.nl vermeld vandaar dat ik in mijn eerdere post er vanuitging dat dit gewoon reclame was.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:57 schreef Petomaan het volgende:
Hartstikke leuk. Ben erg benieuwd hoe de ervaringen die je op fok.nl je hebben geholpen om dit te bereiken en hoe je tegenover externe factoren als uiterlijk en postuur aankijkt, die mijns inziens tevens erg belangrijk zijn bij het benaderen van vrouwen en waar je niet zoveel invloed op kunt uitoefenen ...
Dat zeggen dan ook de kikkers die nooit tot prinsen zijn gekust.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat is idd vaak wel de strekking die eraan gegeven wordt...
Onterecht, natuurlijk.
dude, je bent aan het blaten. Hij heeft het over je visie veranderen, niet doen alsof.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef Kastanovla het volgende:
Goh, meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden.
Er is maar 1 ding triester dan een "nice guy" die wanhopig op zoek is naar een partner en dat is een "nice guy" die wanhopig de stoere vent uithangt om zijn versierpoging kracht bij te zetten.
ik denk dat dat komt omdat vrouwen ook niet zo'n hoge pet van jou op hebben...quote:Ik heb geen hoge pet op van vrouwen, maar de gemiddelde drachtige koe kijkt echt wel door die "stoere" act heen hoor...
Nee, we worden allemaal stoer en/of zelfverzekerd geboren?quote:Je kunt een schitterende strik om een doos stront heenbinden, maar de geur verraad de inhoud; dat idee zeg maar...
En dat vrouwen op zoek zijn naar het hoogst haalbare, goh, briljant, iedereen dacht vast dat vrouwen voor de eerste de beste voetveeg haar schaamlippen spreidde.
Iedereen is op zoek naar het hoogst haalbare en ondanks je schattige pogingen in de openingspost om de toekomstperspectieven van de eenzame mannetje positief te beïnvloeden, kan zoiets niet aangeleerd worden.
Ah, volgens jou wel dus.quote:Je bent een "stoere man" of je bent het niet.
Vooral de zin waarmee je afsluit, vind ik lachwekkend (zie: _0- ), want ik vond jouw stukje ook behoorlijk langdradig en nutteloos, vooral omdat je (ondanks je vindingrijke grapjes) argumenten aanvoert waar we onze aars mee af kunnen vegen.quote:En stel dát zo'n "nice guy" met behulp van GHB zo'n hersenloos sletje aan de haak weet te slaan met zijn "Ik ben stoer en goed genoeg voor jou" façade, dan zal hij toch echt spoedig weer in zijn oude gewoontes vervallen, waarna hij gedumpt wordt.
Met als gevolg de talloze "Het is uit" huiltopics in R&P waar ik zo langzamerhand echt een chronische blindheid voor ontwikkel.
Je openingspost is dan ook niet meer dan een slaapverwekkend, theoretisch, niets toevoegend blaatverhaaltje dat misschien leuk is voor de mensen die iedere avond denken "Waarom slaap ik toch telkens alleen met mijn geperforeerde teddybeer?"
Heel leuk dat jij eindelijk een naïef schaap gevonden hebt dat zich door de tissueshindernisbaan in je slaapkamer heen heeft geworsteld, maar zou je mij een plezier willen doen en de (hypothetische) volgende keer dat het voorkomt, er niet zo'n langdradig en nutteloos topic aan willen wijden?.
Overdrijven is ook een vak, Kasta.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef Kastanovla het volgende:
Goh, meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden.
Er is maar 1 ding triester dan een "nice guy" die wanhopig op zoek is naar een partner en dat is een "nice guy" die wanhopig de stoere vent uithangt om zijn versierpoging kracht bij te zetten.
Ik heb geen hoge pet op van vrouwen, maar de gemiddelde drachtige koe kijkt echt wel door die "stoere" act heen hoor...
Je kunt een schitterende strik om een doos stront heenbinden, maar de geur verraad de inhoud; dat idee zeg maar...
En dat vrouwen op zoek zijn naar het hoogst haalbare, goh, briljant, iedereen dacht vast dat vrouwen voor de eerste de beste voetveeg haar schaamlippen spreidde.
Iedereen is op zoek naar het hoogst haalbare en ondanks je schattige pogingen in de openingspost om de toekomstperspectieven van de eenzame mannetje positief te beïnvloeden, kan zoiets niet aangeleerd worden.
Je bent een "stoere man" of je bent het niet.
En stel dát zo'n "nice guy" met behulp van GHB zo'n hersenloos sletje aan de haak weet te slaan met zijn "Ik ben stoer en goed genoeg voor jou" façade, dan zal hij toch echt spoedig weer in zijn oude gewoontes vervallen, waarna hij gedumpt wordt.
Met als gevolg de talloze "Het is uit" huiltopics in R&P waar ik zo langzamerhand echt een chronische blindheid voor ontwikkel.
Je openingspost is dan ook niet meer dan een slaapverwekkend, theoretisch, niets toevoegend blaatverhaaltje dat misschien leuk is voor de mensen die iedere avond denken "Waarom slaap ik toch telkens alleen met mijn geperforeerde teddybeer?"
Heel leuk dat jij eindelijk een naïef schaap gevonden hebt dat zich door de tissueshindernisbaan in je slaapkamer heen heeft geworsteld, maar zou je mij een plezier willen doen en de (hypothetische) volgende keer dat het voorkomt, er niet zo'n langdradig en nutteloos topic aan willen wijden?.
Goh interessant, je visie veranderen, daar win je de oorlog meequote:Op woensdag 1 december 2004 01:22 schreef Blessed het volgende:
dude, je bent aan het blaten. Hij heeft het over je visie veranderen, niet doen alsof.
Ach gosquote:ik denk dat dat komt omdat vrouwen ook niet zo'n hoge pet van jou op hebben...
Dat bedoel ik... Ga je dan ook niet "stoer" voordoen als je het simpelweg niet bent.quote:Nee, we worden allemaal stoer en/of zelfverzekerd geboren?
Ik pretendeer dan ook niet een briljante ingeving te hebben, ik zet de mensjes slechts weer met beide voetjes op de grond.quote:Vooral de zin waarmee je afsluit, vind ik lachwekkend (zie: _0- ), want ik vond jouw stukje ook behoorlijk langdradig en nutteloos, vooral omdat je (ondanks je vindingrijke grapjes) argumenten aanvoert waar we onze aars mee af kunnen vegen.
Wat snapte je niet aan de opmerking "Meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden"?quote:Wat de TS beschrijft, is het 'jagersgedrag' waar al héél lang over gesproken wordt en ook algemeen bekend/aanvaard is. Vrouwen hebben liever een zelfverzekerde man dan een man die zich aan hun voeten werpt, het moet wel wat moeite vergen.
Dus je moet jezelf blijven door je gedrag aan proberen te passen aan de wensen van de vrouw?quote:Bovendien moet iemand zichzelf kunnen zijn (en dat kan niet als je niet zelfverzekerd bent).
Daar komt bij, gedrag leren we ons aan, 'stoerheid' dus ook. Not over a night, maar toch echt wel als je het wat tijd geeft.
Mwoooah, beetje tegengas lijkt me wel nodig in dit geval...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:29 schreef heiden6 het volgende:
Overdrijven is ook een vak, Kasta.
Je nuanceert het zelf al, je gaat vooruit!quote:Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Mwoooah, beetje tegengas lijkt me wel nodig in dit geval...
Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers....
Arrogantie?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:40 schreef nozem het volgende:
Kastanova, de grote opper-alfa-man komt zijn zielige soortgenoten een lekker koekje van eigen deeg geven, een koekje vol zelfingenomen arrogantie zoals we van hem gewend zijn.
Ik zie jou ook niet bepaald je best doen om niet stoer over te komen.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:37 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Mwoooah, beetje tegengas lijkt me wel nodig in dit geval...
Met deze "Gedraag je stoer, want dan krijg je wijven" preek, krijg je nog meer van die spijkerjaskraagje-omhoog-zetters en Westsiiiiiiiiide whiggers....
Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet bepaald je best doen om niet stoer over te komen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet bepaald je best doen om niet stoer over te komen.
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Goh interessant, je visie veranderen, daar win je de oorlog mee.
De visie van de vrouwen blijft gewoon hetzelfde hoor en die vinden de nice guy gewoon een kneusje.
Heel leuk dat hij dat zelf niet meer vindt, maar hij schiet er niks mee op, op een vertroebeld zelfbeeld na.
[..]
Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.quote:Ach gos
Laat ik het zo zeggen, ik ben zo'n "stoere, onbereikbare man" die op het eind van de avond het vrouwtje mee naar huis neemt nadat ze alle nice guys afgewimpeld heeft.
Vandaar ook dat ik ze niet respecteer, immers, wie gaat er nu met zo'n vrouwonvriendelijke egoist mee naar huis...
Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' (ik denk, misschien als ik jouw woorden gebruik, snap je me wel).quote:[..]
Dat bedoel ik... Ga je dan ook niet "stoer" voordoen als je het simpelweg niet bent.
Als je nog een beetje zelfrespect wilt behouden, ga je je in ieder geval niet anders voordoen om aan de vrouw te geraken...
[..]
Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel. Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!quote:Ik pretendeer dan ook niet een briljante ingeving te hebben, ik zet de mensjes slechts weer met beide voetjes op de grond.
[..]
Wat snapte je niet aan de opmerking "Meneer heeft het vierkante wiel uitgevonden"?
[..]
Dus je moet jezelf blijven door je gedrag aan proberen te passen aan de wensen van de vrouw?
Zou je de volgende keer even na willen denken over wat je zegt, in plaats van het willekeurige woorden achter elkaar plakken?
Hoe smaakt ie, de aars van Kasta?...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Zie je zelf inmiddels al in dat het een domme post was?
Je baseert je gebrek aan respect voor vrouwen op ervaring ?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...
De realiteit is heel anders. Losers worden gewoon afgebrand per dozijn, en terecht.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef Blessed het volgende:
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.
Ik denk dat dat wel kan, tot op zekere hoogte.quote:Bovendien, we hebben het niet over de oorlog winnen, we hebben het over jezelf veranderen en dat doe je inderdaad wél door je visie te veranderen.
Hier geloof ik geen moer van. Volgens mij ben je ontzettend naïef.quote:Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.
Klopt, maar aan dat veranderen zijn grenzen.quote:Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' [knip]
Je moet sowieso helemaal niets.quote:Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel. Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!
Dude! You've GOT to be kidding me!
nog zo eentje. Ja, als je een loser bent wel. Wat zelfrespect en zelfvertrouwen, verandert een heleboel!quote:Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De realiteit is heel anders. Losers worden gewoon afgebrand per dozijn, en terecht.
[..]
Dan heb je zelf waarschijnlijk nooit de moeite genomen jezelf onder de loep te nemen en dingen waar je niet blij mee was, te veranderen.quote:Ik denk dat dat wel kan, tot op zekere hoogte.
[..]
dat zeggen er wel meer. Maar dat wordt snel gezegd als iemand een positieve visie heeft.quote:Hier geloof ik geen moer van. Volgens mij ben je ontzettend naïef.
[..]
hoe kan je dat nou zo stellig zeggen als je net nog zei "ik denk dat..."quote:Klopt, maar aan dat veranderen zijn grenzen.
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen wel degelijk als stront behandeld willen worden, zolang het maar gecompenseerd wordt door aardige acties.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef Blessed het volgende:
Wil je het niet begrijpen of begrijp je het wel maar wil je het niet toegeven? Als je je visie op bepaalde dingen verandert, verander je je leven en dus ook wie je bent. Het gaat er niet om dat vrouwen geen 'nice guy' willen, want dat willen vrouwen wel - wat dacht je dan, dat we er een willen die ons behandelt als stront? Tuurlijk willen we wel een 'nice guy', maar die kan ook 'stoer' zijn en zeker ook zelfverzekerd. We vinden niet iedereen die 'nice' is, een kneus hoor.
Je visie veranderen? Bullshit... Je past je gewoon aan aan de eisen van de vrouw in dit geval.quote:Bovendien, we hebben het niet over de oorlog winnen, we hebben het over jezelf veranderen en dat doe je inderdaad wél door je visie te veranderen.
Mijn bed zakt bijna in elkaar door de kerfjes van vrouwen die ooit zoals jou lulden...quote:Ik zou aan het eind van de avond in ieder geval níet met je meegaan want daar heb ik genoeg zelfrespect voor. Zoek eens een dame mét zelfrespect.
Geloof je in de karakterfee ofzo?quote:Als je eenmaal bent veranderd hoef je niet meer te doen alsof! Hoef je niet 'anders te doen voorkomen' (ik denk, misschien als ik jouw woorden gebruik, snap je me wel).
Of ben jij er zo een met een tunnelvisie die nooit van mening verandert?
Niet...Wel....Niet... Make up your mind... Als je het zelf als vrouw zijnde al niet eens weet, dan geef ik dat hele toneelstukje toch weinig kans hoor...quote:Nee, je moet jezelf níet proberen aan te passen aan de wensen van een vrouw, das het hele punt! Nou ja, niet teveel.
Als je je karakter aanpast ben je per defintie niet zelfverzekerd genoeg...quote:Je moet gewoon jezelf blijven en niet haar 'op een voetstuk plaatsen'. En je kan alleen jezelf blijven, als je zelfverzekerd bent. En als je niet zelfverzekerd bent, dan moet je dat veranderen - dan hoef je namelijk niet meer te doen alsóf je zelfverzekerd bent!
Goh, voegt veel toe zo'n nietszeggende, op zichzelf staande opmerking...quote:Dude! You've GOT to be kidding me!
Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:54 schreef turnpike het volgende:
Je baseert je gebrek aan respect voor vrouwen op ervaring ?
Door je gebrek aan respect voor vrouwen kom je, bij zelfverzekerde vrouwen, ook niet veel verder dan een stoïcijnse blik.
Het trekt een bepaalde slag vrouwen misschien aan, good riddance, ik hoef ze niet.
Zo wordt je ervaring met vrouwen een soort van self-fullfilling prophecy van je opvattingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |