...en dit is idd de strekking van al Kasta's posts in dit topic jaquote:Op woensdag 1 december 2004 01:49 schreef nozem het volgende:
Daarom, jullie ouders hadden je vroeger wat minder respect voor vrouwen bij moeten brengen dan had je er nu meer gehad.
Je bent geweldigquote:Op woensdag 1 december 2004 02:54 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.
Ik had het eigenlijk na m'n ontmaagding al afgesloten.
Tuurlijk, het is hartstikke makkelijk om een vrouw met tig lieve woordjes waar je geen reet van meent te paaien.
Hup, beetje ongemeende complimentjes strooien, knipoogje hier, knipoogje daar, zeg ook direct maar dat je van haar houdt en hoppa, je hebt weer zo'n simpel sletje in je bed.
En dat zijn dan ook de vrouwen zonder zelfrespect, want je kunt jezelf toch niet meer serieus nemen als je je al laat neuken in ruil voor een toneelstukje?
De vrouwen die wél zelfrespect hebben láten zich niet eens versieren, dat is immers voor het plebs.
Nee, vrouwen heb dusdanig veel zelfrespect (alhoewel ik het liever zelfoverschatting noem) dat ze denken dat ze "die stoere man" wel even van het disrespect jegens vrouwen af zullen helpen en dat zíj zo uniek en perfect zijn dat ze hem tevreden zullen houden.
Het is de uitdaging die ze drijft bij zo'n "onbereikbare man" een uitdaging die er simpelweg niet is bij de "nice guy" die zichzelf bij voorbaat al geheel aanpast aan haar wensen.
Je gaat er nu even van uit dat die nice-guy ook een act opvoert, maar zo iemand noemen we geen nice-guy, dat noemen we een gladjakker. In dat geval begrijp ik heel goed wat je erop tegen hebt, de vrouwen die daar in trappen zijn dan ook meestal van het oppervlakkige soort of in ieder geval onzeker over zichzelf.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:54 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.
Ik had het eigenlijk na m'n ontmaagding al afgesloten.
Tuurlijk, het is hartstikke makkelijk om een vrouw met tig lieve woordjes waar je geen reet van meent te paaien.
Hup, beetje ongemeende complimentjes strooien, knipoogje hier, knipoogje daar, zeg ook direct maar dat je van haar houdt en hoppa, je hebt weer zo'n simpel sletje in je bed.
En dat zijn dan ook de vrouwen zonder zelfrespect, want je kunt jezelf toch niet meer serieus nemen als je je al laat neuken in ruil voor een toneelstukje?
De vrouwen die wél zelfrespect hebben láten zich niet eens versieren, dat is immers voor het plebs.
Nee, vrouwen heb dusdanig veel zelfrespect (alhoewel ik het liever zelfoverschatting noem) dat ze denken dat ze "die stoere man" wel even van het disrespect jegens vrouwen af zullen helpen en dat zíj zo uniek en perfect zijn dat ze hem tevreden zullen houden.
Het is de uitdaging die ze drijft bij zo'n "onbereikbare man" een uitdaging die er simpelweg niet is bij de "nice guy" die zichzelf bij voorbaat al geheel aanpast aan haar wensen.
Jij bent zeker een Limburger?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef zurekop het volgende:
Heel verhaal
Beetje 'gechargeerd' verhaal iddquote:Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef zurekop het volgende:
De Vrouwtjes
Het rollenpatroon is nog altijd niet veranderd. Meisjes zijn zo braaf,
<...snip...>.
een aardig baasje waar ze goed mee kon praten.
Gewoon aardig, meer niet.
Als je zo zo ontzettend niet respecteerd, waarom heb je dan in godsnaam behoefte aan een relatie met zo'n onding??quote:Op woensdag 1 december 2004 02:37 schreef Kastanovla het volgende:
Je visie veranderen? Bullshit... Je past je gewoon aan aan de eisen van de vrouw in dit geval.
Tja, op die manier kan iedere gebochelde eenling nog een stuk neukvlees krijgen, maar van zelfrespect en een duurzame relatie zal dan geen sprake zijn.
Welquote:Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef Darkman het volgende:
Niet waar, Sweetgirly.. jullie prikken daar helemaal niet doorheen, zeker niet als je met een ervaren goochelaar te maken krijgt... jullie hebben wel graag het idee dat je er altijd wel doorheen prikt.
En andersom niet wou je zeggen, je geeft net al aan dat veel mannen ervaren goochelaars zijn.quote:Maar nu.. vrouwen bespelen de man altijd en zullen dat altijd blijven doen.. dat zit in hun natuur..
Wrong, dat zou ik niet zeggen, want ik zie zelf ook wel dat veel vrouwelijke kerstbomen voor het bespelen gaan. Waarom, zoals ik zelf al zei, wie wil er niet versierd worden. Maargoed, ik zie er ook weer een verschil in.quote:als je jou nu bewust vraagt of vrouwen dat wel eens doen .. dan zeg je stellig nee
He, wat zegt mijn natuur dan volgens jouquote:.. want dat is verantwoord, maar je natuur zegt je anders en daar reageer je op.
Man, die bestaat niet eens :'(.quote:Net als je ideale man beschrijven.. hij moet lief zijn en moet d.... oh wacht waarom kom ik dan altijd bij van die stoere foute types uit ???
Nee dus.quote:get the point ?
Ahhhh, wat zijn mannen erg dan en vrouwen soms stom zeg danquote:De reden waarom deze dingen werken ... is simpel.. vrouwen verwachten niet dat een man kan manipuleren, vrouwen doen het altijd.. van een man wordt het niet verwacht ... maar zodra hij het OOK doet .. dan herkent de vrouw zichzelf niet in deze spiegel... dus eigenlijk manipuleer je niets meer of minder dan een vrouw doetYou just settle the score... na een paar van die fake acties, zal zo'n goochelaar niets meer hoeven faken.. hij heeft dan de ervaring van een paar vrouwen die hem geweldig vinden en dat voedt zijn ego zodat hij na een tijd zelfvertrouwen voor 10 heeft.
Dat meen je toch hopelijk niet serieus he?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef Plaagske het volgende:
Veel bla bla in't topic..
probeer gewoon een meisje dat er "realistisch gezien (!!)" even leuk als jou uitziet, gedraag je als average joe en je staat mss versteld van je succes.
Nee, dat is dus niet zo, en dat zegt hij ook nietvolgens mij.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:31 schreef sweetgirly het volgende:
En andersom niet wou je zeggen, je geeft net al aan dat veel mannen ervaren goochelaars zijn.
Dus beiden partijen doen er zelf aan mee en werken het zelf in de hand.
Hey, if it works for him...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat meen je toch hopelijk niet serieus he?
Want dat is een behoorlijk zielige en kansloze mentaliteit.
Dat betwijfel ik juist.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:01 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hey, if it works for him...![]()
Ook al masturbeer ikzelf beter dan menig vrouw, m'n hand wil ook wel eens rust.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:11 schreef Modwire het volgende:
Als je zo zo ontzettend niet respecteerd, waarom heb je dan in godsnaam behoefte aan een relatie met zo'n onding??
Oftewel, pak het lelijkste paard in de kroeg dat in ruil voor die sporadisch voorkomende aandacht wel ff onder je wil liggen...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef Plaagske het volgende:
Veel bla bla in't topic..
probeer gewoon een meisje dat er "realistisch gezien (!!)" even leuk als jou uitziet, gedraag je als average joe en je staat mss versteld van je succes.
.
Hm, dan weet ik ook niet precies wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:00 schreef HenryHill het volgende:
Nee, dat is dus niet zo, en dat zegt hij ook nietvolgens mij.
Hm, beetje onzinnig idd.quote:Veel vrouwen spelen op allerlei niveau's met mannen: weglopen tijdens een gesprek en dan hopen dat hij achter je aan loopt, flirten met andere jongens in de hoop hem jaloers te maken, en zo zijn er nog wel 20 op te noemen
Doe maar welquote:(wat ik niet ga doen, cuz you might learn something...)
Tja, mannen hebben idd veel dingen niet door.quote:Daarentegen zijn er maar heel weinig mannen die dit soort spelletjes doorzien, laat staan hun eigen arsenaal aan trucjes hebben om vrouwen voor hun 'door de hoepels te laten springen'. En die paar mannen die wel hun trucjes hebben, die zijn dan ook meteen succesvol ofwel 'Money' Swingers, anyone?
Zit wat in natuurlijk.quote:En het punt wat Darkman probeerde duidelijk te maken was dat, als je vrouwen met hun eigen trucjes bespeelt, dat ze het dan niet eens doorhebben! Terwijl, als je die dingen zelf toepast, je zou mogen verwachten dat op het moment dat iemand anders ze toepast op jou, er toch ergens een belletje zou gaan rinkelen. Niet dus.
Uhm ja, best wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:37 schreef Darkman het volgende:
hahaha leuke reacties ! , maar kijk dat wat jij hebt van ok ik ga ook mijn ding doen etc, dan gaat jouw onbewuste dus aan de slag !!!. Als de muziek daarom vraagt dans jij intiem met een jongen die vervolgens denkt.. hmm lekker dit en jij hebt alleen een good time !!. Toch maakt dit soort onbewust gedrag menig jongen gek , omdat hij snapt hoe mannen denken !!. Volg je het nog ?
Uhm, met dat laatste ben ik het niet zo mee eens, zo lijkt het net of jullie niet kunnen nadenken en verantwoordelijk zijn voor jullie acties. Alsof het in jullie genen zit. Maar zo werkt het nietquote:De meeste vrouwen zien vanuit hun logica ook vaak niet in wat het probleem is, Terwijl het voor de man gesneden koek is. Een man is er altijd BEWUST bij en als er iets gebeurt, dan was dat zijn BEWUSTE keuze. Een man kan zich niet laten gaan en uitbarsten in een moment van zwijmel en als hij beweert van wel, dan geeft ie dat als reden omdat jullie dat een geldige reden vinden, omdat jullie er ook zo over denken, dus hoe kan je iemand daar op af rekenen ?
Want wat het laatste betreft, volgens mij genoeg mannen die wel over de scheef gaan hoor.quote:Daarom gaat het bij vrouwen soms wat te ver met uitgaan , ze willen lol, de lol wordt wat te veel lol en het vriendje is jaloers. Als een man met een vrouw danst , dan weet hij echt wel wanneer het "te ver" gaat en de partner jaloers begint te worden.
Ach, het zal best.quote:Verder is dit soort gedrag ergens ook gezond voor beide partijen..
Hm, maar eigenlijk ben ik stiekem wel een jaloerse miep van hier tot tokio hoor, zo bezitterig als wat.quote:Af en toe een beetje flirten geeft elkaar de bevestiging dat je goed in de markt ligt en dat is psychologisch gezien bevorderlijk voor de relatie !!.
Als je je relatie afschermt tegen de buitenwereld en overal jaloers op doet , dan geef je al aan ik ben bang je te verliezen want eigenlijk kan ik nooit meer zoiets waardevols en kostbaars vinden als jij ..!! En daarmee geef je de tegenpartij iets te veel emotionele macht over je.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:19 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ook al masturbeer ikzelf beter dan menig vrouw, m'n hand wil ook wel eens rust.
Wisseling van spijs doet eten enzo...
Maar inderdaad, daarnaast zijn het alleen maar aandacht kostende, emotioneel labiele ondingen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:20 schreef Modwire het volgende:
Jij zegt minachtend dat met de 'technieken' die in dit topic voorgesteld worden, 'iedere gebochelde eenling nog een stuk neukvlees kan krijgen'.
Mijn opmerking was dus de volgende, als je geen respect voor vrouwen hebt, waarom wil je dan een relatie, ofwel, waarom zou een stuk neukvlees dan niet genoeg zijn.
Juist dat 'wisselen van spijs', zou dus geen relatie betekenen, maar juist een serie van one-night-stands met zoveel mogelijk verschillende dames.
Ik hoop dat je nu inziet dat je antwoord niet helemaal spoort met de vraag.
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed gelezen, ik zei namelijk dat ik voor 99,99% van de vrouwen geen respect heb, voor die 0,01% dus wel en dat is omdat ze het verdient hebben.
En geloof me, dat is niet makkelijk, daarvoor moeten ze toch echt heel wat doorstaan.
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef Modwire het volgende:
[..]
Is dat zo??
[..]
Daar staat dat je voor vrouwen geen respect hebt, die 99,99% slaat niet op vrouwen, die slaat op 'andere minderwaardige zoogdieren', zoniet moet je echt eens aan je zinsbouw werken...
Mooi trouwens, je zag dat je post nergens op sloeg, en daarom gooi je het over een andere boeg. Jammer alleen dat je jezelf nog steeds tegenspreekt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zegt: " Hallo ik ben Pietje en ik wil sex met je"
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Dat is leuk en aardig verteld.
Maar hoe zit het dan in de praktijk. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zegt: " Hallo ik ben Pietje en ik wil sex met je"
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:02 schreef Modwire het volgende:
Uit jou opmerkingen volgt dat alle vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren totaal 99,99% van de wereldbevolking uitmaakt, en voor deze 99,99% heb jij geen respect.
(En ja, ik weet dat dit niet helemaal overeenkomt met de strekking van mijn vorige post, maar ik wou het even simpel houden, voor de minderwaardigen onder ons.)
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:38 schreef robbedoes het volgende:
Het meerendeel van de vrouwen zijn en blijven aandachtsgeil, onzeker en initiatiefloos.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:38 schreef robbedoes het volgende:
Het meerendeel van de vrouwen zijn en blijven aandachtsgeil, onzeker en initiatiefloos.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:12 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
99,99% van alle vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren, snap je het in die volgorde wel of blijft het moeilijk?
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:46 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |