abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2004 @ 09:03:49 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23687739
Zo... dat was een gezellig nachtje .
Allemaal uitgeslapen? Dan kunnen we weer on topic verder.

En opgeschoond

[ Bericht 22% gewijzigd door Copycat op 01-12-2004 10:08:00 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 december 2004 @ 10:07:16 #52
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_23688511
@TS:

je schept nog te veel op, en het klinkt veel te veel als het standaard fastseduction/ASF/Masterflirt verhaaltje. Maar er zitten een hoop waarheden in je verhaaltje. Er komt alleen een hoop meer bij kijken
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  woensdag 1 december 2004 @ 10:27:37 #53
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23688805
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:49 schreef nozem het volgende:
Daarom, jullie ouders hadden je vroeger wat minder respect voor vrouwen bij moeten brengen dan had je er nu meer gehad.
...en dit is idd de strekking van al Kasta's posts in dit topic ja
Zoals jij het verwoordt kan ik het er prima mee eens zijn, Kasta draaft een beetje door imho.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23689074
quote:
Op woensdag 1 december 2004 02:54 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.
Ik had het eigenlijk na m'n ontmaagding al afgesloten.

Tuurlijk, het is hartstikke makkelijk om een vrouw met tig lieve woordjes waar je geen reet van meent te paaien.
Hup, beetje ongemeende complimentjes strooien, knipoogje hier, knipoogje daar, zeg ook direct maar dat je van haar houdt en hoppa, je hebt weer zo'n simpel sletje in je bed.
En dat zijn dan ook de vrouwen zonder zelfrespect, want je kunt jezelf toch niet meer serieus nemen als je je al laat neuken in ruil voor een toneelstukje?

De vrouwen die wél zelfrespect hebben láten zich niet eens versieren, dat is immers voor het plebs.
Nee, vrouwen heb dusdanig veel zelfrespect (alhoewel ik het liever zelfoverschatting noem) dat ze denken dat ze "die stoere man" wel even van het disrespect jegens vrouwen af zullen helpen en dat zíj zo uniek en perfect zijn dat ze hem tevreden zullen houden.
Het is de uitdaging die ze drijft bij zo'n "onbereikbare man" een uitdaging die er simpelweg niet is bij de "nice guy" die zichzelf bij voorbaat al geheel aanpast aan haar wensen.
Je bent geweldig
  woensdag 1 december 2004 @ 12:52:47 #55
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23691740
quote:
Op woensdag 1 december 2004 02:54 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Geloof me, ik ben het tijdperk van willekeurige, leeghoofdige vrouwtjes neuken om hem maar ergens in te kunnen hangen al een tijdje voorbij.
Ik had het eigenlijk na m'n ontmaagding al afgesloten.

Tuurlijk, het is hartstikke makkelijk om een vrouw met tig lieve woordjes waar je geen reet van meent te paaien.
Hup, beetje ongemeende complimentjes strooien, knipoogje hier, knipoogje daar, zeg ook direct maar dat je van haar houdt en hoppa, je hebt weer zo'n simpel sletje in je bed.
En dat zijn dan ook de vrouwen zonder zelfrespect, want je kunt jezelf toch niet meer serieus nemen als je je al laat neuken in ruil voor een toneelstukje?

De vrouwen die wél zelfrespect hebben láten zich niet eens versieren, dat is immers voor het plebs.
Nee, vrouwen heb dusdanig veel zelfrespect (alhoewel ik het liever zelfoverschatting noem) dat ze denken dat ze "die stoere man" wel even van het disrespect jegens vrouwen af zullen helpen en dat zíj zo uniek en perfect zijn dat ze hem tevreden zullen houden.
Het is de uitdaging die ze drijft bij zo'n "onbereikbare man" een uitdaging die er simpelweg niet is bij de "nice guy" die zichzelf bij voorbaat al geheel aanpast aan haar wensen.
Je gaat er nu even van uit dat die nice-guy ook een act opvoert, maar zo iemand noemen we geen nice-guy, dat noemen we een gladjakker. In dat geval begrijp ik heel goed wat je erop tegen hebt, de vrouwen die daar in trappen zijn dan ook meestal van het oppervlakkige soort of in ieder geval onzeker over zichzelf.

Dat ik vrouwen op een normale manier benader en dus in principe met respect behandel, wil toch niet zeggen dat ik ze probeer te versieren. De twee typen vrouwen die jij schetst herken ik wel, maar dat zijn niet de vrouwen waar ik mij mee bezig houd. Voor mij beschrijf je twee tinten van dezelfde kleur terwijl er zoveel meer verschillende zijn.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_23691785
Nozem, over dat boek, vorige week pas gelezen.
Resultaat? Zaterdagavond had ik erg veel aandacht van meisjes.
Hoe het kwam, geen idee.
Ik was gewoon erg relaxt dus zo'n boek hoeft niet veel te helpen.
Maar ik kan er nog weinig over zeggen aangezien ik die methodes eens echt moet gaan gebruiken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 1 december 2004 @ 13:14:26 #57
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_23692226
haha... grappig topic dit
gaat natuurlijk nergens over, maartoch, het herinnert mij aan een verhaaltje
wat ik ooit eens geschreven heb, een paar jaar geleden (toen ik een beetje
'boos' was)

mijn mening is inmiddels iets veranderd, want vrouwen neuken ook gewoon
in het rond (zolang het maar lekkere kerels zijn); maargoed, toch maar
even gepost:

De Vrouwtjes

Het rollenpatroon is nog altijd niet veranderd. Meisjes zijn zo braaf,
zo onschuldig en afwachtend en wij brallende pimpdaddy-jongetjes lopen
als dolle kwijlende honden te jagen in allerhande bars, clubs en
societeiten. Wij zijn zo gemeen, omdat we alleen maar willen zoenen,
tongen, vingeren, beffen en neuken. Verliefd kunnen we niet
worden en mocht dat ineens zo lijken, is het de taak aan het meisje om
een fors en langdurend onderzoek in te zetten naar de motieven en de
oprechtheid van de man in kwestie, voordat er uberhaupt aan
lichamelijkheden gedacht wordt. Ja ja, want bij de vrouwtjes
daarentegen kunnen we vrij gemakkelijk aannemen dat die altijd goede
bedoelingen hebben en op echte liefde uit zijn. Als zij eenmaal met hun
warme persoonlijkheidje toegeven aan de zoveelste viezerik, denken
ze 'de ware' te hebben gevonden. Mocht dit naderhand totaal niet het
geval blijken... juist, dan is die vieze man daar debet aan. De kerel
die alleen maar achter zijn pik aanloopt en trouwhartige schepsels
misbruikt voor zijn eigen tijdelijke genot. Oudere zussen
zeggen: "meisje, je bent zo naief en nog te jong om te begrijpen dat al
die kerels volslagen waardeloos zijn!"

Vrouwen zitten keurig aan de bar, rustig hun rosé'tje te drinken
terwijl de toekomstige pimps zich reikhalzend in rijen van twee
opstellen. Ze proberen hun brede schouders te accentueren tussen de
mooie verhalen, geinteresseerde vragen en grappige anekdotes door. De
rij wordt in hoog tempo kleiner. Pubertjes met puisten worden
vriendelijk doch dringend richting de deur gebonjourd. Pafferige,
kalende ouwe lullen met blaatteksten, bebrilde nerds, onzekere
kuifjes, lilliputers, 'broertjes', prima kerels(-maar-met-Limburgs-
accent-jammerjoh) en gladgeschoren gekken mogen ook het veld ruimen.
Nee, het echte werk is begonnen voor de dames, dus slechts stoere
dubbele kragen kunnen enige repliek verwachten. Maar ze moeten
uiteraard ontzettend lief zijn en niet direct vragen of ze mogen
neuken, want het moet allemaal wel echt lijken.
"Nee" zegt mevrouw de push-up-BH, "het gaat in z'n geheel
niet over neuken. Ik wil weten wat liefde is!" Nou vooruit dan maar,
toe maar. Hop Hop.

Echter, de verliezers die na de strenge selectie langs de zijlijn naar
de vleesmarkt staan te kijken, hoeven niet neerslachtig te zijn. Want
meide-meisjes doen natuurlijk niet lullig, ze zijn immers niet zo
gevoelloos als hun geslachtelijke tegenpolen. Kortom, de losers hebben
toch nog wat aanspraak en zouden heel misschien wel kunnen vermoeden
dat die lieve lekkere geile kipjes toch wel iets om hen geven. Zo'n
uitgeschakeld kereltje denkt dan: 'misschien prikt dat ene meisje toch
door uiterlijkheden heen. Misschien ziet zij echt wat in mij!' en het
mannetje zou stante pede in euforie uitbarsten. En Ja Hoor, zo'n
vrouwtje gaat zichzelf helemaal te buiten op hem. Verbaal dan... 'Ha!
Maar dat zal niet lang meer duren!' hoor je welhaast de klinkende
gedachten van de zielige man door de kroeg galmen. Het vrouwtje legt
hem (De Ongelukkige!) al haar problemen voor: hoe erg verliefd ze wel
niet was op haar vorige vriendje, die vanzelfsprekend op botte wijze
vreemd ging. Hoe hard ze gedumpt was vorige week na een avondje stad.
Dat ze nu echt niet meteen de eerste avond met iemand het bed in duikt.
Ja, het is niet moeilijk om je voor te stellen dat die losers in iedere
zin die ze naar het hoofd geslingerd krijgen een eventuele subtiele
hint ontdekken. Op de Mount Everest van hun verwachtingen wordt het
maar weer schoonspringen geblazen. Het vrouwtje wilde alleen haar
problemen kwijt aan een aardig baasje waar ze goed mee kon praten.
Gewoon aardig, meer niet.

Vervolgens komen de stoere dubbele kragen hun verse vangst van die
avond meenemen om zich, helemaal van god los, te vergrijpen aan natte
pruimen.

De groep losers staat weer alleen, kijkt elkaar aan. Een collectief
gevoel. Als het "Worms(TM)" was zouden ze allemaal tegelijk
een dynamietstaaf voor de dag halen en zichzelf de vergetelheid in
blazen. Alle vrouwen-probleempjes-absorberende nietsnutten in een klap
weg! Dat is pas natuurlijke selectie.

groeten
ZrKp
pi_23695201
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef zurekop het volgende:
Heel verhaal
Jij bent zeker een Limburger?
  woensdag 1 december 2004 @ 17:02:27 #59
67978 HenryHill
pi_23697300
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef zurekop het volgende:
De Vrouwtjes

Het rollenpatroon is nog altijd niet veranderd. Meisjes zijn zo braaf,
<...snip...>.
een aardig baasje waar ze goed mee kon praten.
Gewoon aardig, meer niet.
Beetje 'gechargeerd' verhaal idd

Het komische is trouwens dat je dit vrouwen constant (vanuit hun perspectief) hoort zeggen, ook op FOK! :
"...bla bla bla, en ik ben het echt zat dat ik constant word aangesproken"
"...weer zo'n kansloos figuur met zo'n kansloze versierpoging"
"...en dan zitten ze te kijken alsof ik iets van ze aanheb, maar dan zeggen ze niks"
Het enige wat ik hoor is 'oh, ik ben zo gewild', maar ok...

Ja, we hebben het allemaal zwaar, met dat versieren
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23697393
Hey Kastanovla praat geen poep man , over hoe jij zo stoer bent, in mijn ogen ben je al een watje omdat je jezelf stoer noemt. Welnu ik word altijd stoer bevonden door mijn vrienden, ik zie er volgens hen goed uit, breed gebouwd en heb zelf vertrouwen. Ben ik daar mee geboren ? TUURLIJK NIET , ZELFINGENOMEN KWAL... ik ben zo geworden omdat ik altijd complimenten kreeg van anderen en daarom voel ik me nu eenmaal zelfverzekerd en ben ik niet wanhopig in het bijzijn van vrouwen. Ik heb lak aan wat zij van mij vinden en dat is geen act. De enige reden waarom jij zo bent geworden is gewoon de ervaringen die jij in het leven hebt gehad, niemand wordt stoer geboren. ALs er nu 100 knappe vrouwen tegen jou zouden zeggen dat je waardeloos bent, moet je eens kijken hoe snel die ego van jou instort. Alle nice-guys zijn zo geworden omdat ze geďndoctrineerd zijn vanaf hun geboorte door de maatschappij .. be a nice guy, neem haar uit eten, betaal alles voor d'r etc. de meesten hebben nu wel ingezien dat die shit niet werkt. Dus waarom in een leugen blijven leven in plaats van jezelf bevrijden ?

Ze gaan hun gang maar of ben jij bang om markt te verliezen ?
Er is niets mis mee om te willen leren hoe iets werkt en jezelf op dat punt te verbeteren. Dus alle mensen die er mee bezig zijn, zijn enkel alle poep tussen hun oren uit aan het wassen die er onterecht zit.

Aan de topicstarter, wat ben jij een kneus... ( ook al neem ik het voor je op ) eerst geef je aan dat je zelf triest zat te wachten thuis tot vrouwen jou zouden bellen , nu vind je een leuke meid , daar rommel je wat mee en je belt nooit terug ? Een smsje dat het fijn was oid , daar sluit je iets netjes mee af... Maar goed je zal op een bepaald punt als je je spelletjes opzij zet en echt verliefd wordt op een meid die jou vervolgens dumpt als je je act niet vol kunt houden, er wel achter komen wat dat betekent. Voor alle anderen die hier gewoon netjes mee om gaan... keep on going.
Succes is going from one failure to another, without losing interest.
pi_23697848
Whaa, wat is dit nou weer voor een geweldig topic

Even serieus, vrouwen zijn net kerstbomen, ze willen maar wat graag versierd worden en mannen zijn net kerstballen, ze hangen ze er maar wat graag in.

Maar let wel, niet iedere vrouw houdt ervan om alleen maar zelf opgetuigd te worden, sommige ballen gooien ze er liever net zo snel weer uit. En niet iedere man is geneigd tot overmatig hangbalgedrag.

De clue hierin is, dat elke kerstboom zijn eigen verhaal heeft en de kerstbomen die het aantrekkelijkst zijn, zijn diegene die zichzelf zijn en blijven. Daar zou ik wel mijn slingers aan op willen hangen . De pieken bovenin zijn degene die er pas in komen, nadat het hele spel van verleiden en versieren 'oprecht' en natuurlijk is gegaan. Zoals de natuur dat ook heeft gewild, die kerstbomen groeien dan ook het best. En pas dan is een piek de boom waard en de boom een piek.

ik dacht, laat ik eens in de kerstsfeer blijven
pi_23697990
En of je nou een onzekere of een arrogante kerstbal bent.
Wij prikken daar ook wel doorheen, want vrouwelijke kerstbomen houden ook van zichzelf.

dus hang je illusie maar op in je kerstboom .
pi_23698085
haha, tja had ook niet anders verwacht van een vrouw maar feit is , dat jezelf zijn een illusie is.. jezelf zijn is geen vast gegeven. Jij bent gevormd door alles in jouw omgeving tot op vandaag, de totale som van al die ervaringen is jouw huidige ik... stel je eens voor dat alle "losers" winnaars ervaringen zouden hebben gehad en alle "winnaars" loser- ervaringen .. dan zouden re rollen omgedraaid zijn nietwaar ? Feit blijft dus je genen kun je niet veranderen, noch hetgene wat men in de eerste instantie aantrekkelijk vindt... maar het enige dat aantrekking op het eerste gezicht je biedt is een auditie !!! Knappe mensen hebben meer audities, maar dat wil niet zeggen dat ze meteen alle eigenschappen hebben waar de ander op zou vallen !!! ( lange termijn) .

Persoonlijk kan ik vrouwen die zichzelf helemaal geweldig vinden en de slet uithangen ontuitstaanbaar... loop er hard voor weg. De vrouw die echter intelligent om gaat met het spel der verleiding en niet bang is om te laten zien wat ze in huis heeft, zonder daarbij ordinair te hoeven zijn.. daar ga ik voor plat Verder zijn de kroeg etc toch alleen maar goed voor one night stands, zeker als er meteen sex volgt.. je leert in die paar uur iemand toch niet zo goed kennen, al zijn er dus wat de topicstarter hier opnoemt zat technieken voor om een vrouw het idee te geven dat ze je al door en door kent... alleen zodat hij aan zijn gerief kan komen...

Als je iemand gewoon ergens treft dan is een gesprek etc veel leuker, dan zit er ook niet meteen het idee achter dat er iets hoeft te gebeuren en/of dat je iemand wilt versieren of zo , wat in discotheken vaak wel het geval is.
pi_23698212
Niet waar, Sweetgirly.. jullie prikken daar helemaal niet doorheen, zeker niet als je met een ervaren goochelaar te maken krijgt... jullie hebben wel graag het idee dat je er altijd wel doorheen prikt.

Maar nu.. vrouwen bespelen de man altijd en zullen dat altijd blijven doen.. dat zit in hun natuur.. als je jou nu bewust vraagt of vrouwen dat wel eens doen .. dan zeg je stellig nee.. want dat is verantwoord, maar je natuur zegt je anders en daar reageer je op. Net als je ideale man beschrijven.. hij moet lief zijn en moet d.... oh wacht waarom kom ik dan altijd bij van die stoere foute types uit ??? get the point ? De reden waarom deze dingen werken ... is simpel.. vrouwen verwachten niet dat een man kan manipuleren, vrouwen doen het altijd.. van een man wordt het niet verwacht ... maar zodra hij het OOK doet .. dan herkent de vrouw zichzelf niet in deze spiegel... dus eigenlijk manipuleer je niets meer of minder dan een vrouw doet You just settle the score... na een paar van die fake acties, zal zo'n goochelaar niets meer hoeven faken.. hij heeft dan de ervaring van een paar vrouwen die hem geweldig vinden en dat voedt zijn ego zodat hij na een tijd zelfvertrouwen voor 10 heeft.
pi_23698798
quote:
Op woensdag 1 december 2004 02:37 schreef Kastanovla het volgende:

Je visie veranderen? Bullshit... Je past je gewoon aan aan de eisen van de vrouw in dit geval.
Tja, op die manier kan iedere gebochelde eenling nog een stuk neukvlees krijgen, maar van zelfrespect en een duurzame relatie zal dan geen sprake zijn.
Als je zo zo ontzettend niet respecteerd, waarom heb je dan in godsnaam behoefte aan een relatie met zo'n onding??
Power perceived is power achieved.
pi_23698990
Veel bla bla in't topic..

probeer gewoon een meisje dat er "realistisch gezien (!!)" even leuk als jou uitziet, gedraag je als average joe en je staat mss versteld van je succes.
pi_23699234
quote:
Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef Darkman het volgende:
Niet waar, Sweetgirly.. jullie prikken daar helemaal niet doorheen, zeker niet als je met een ervaren goochelaar te maken krijgt... jullie hebben wel graag het idee dat je er altijd wel doorheen prikt.
Wel .
En anders mag hij mij versieren, maar of het hem lukt mij helemaal op te tuigen en zijn piek er (blijvend) in te hangen, is de vraag .

En even serieus, het klopt wel wat je zegt, althans als manspersoon geef je het zelf toe.
Maar ik snap dat ergens niet, waarom moeten wij moeilijk doen, als er inderdaad zoveel acteurs op de loer liggen. Ik bedoel, zo wint er nooit iemand en kunstkerstbomen zijn er ook allemaal al genoeg. Het mooie is toch het beste van alles. Of zie ik dat verkeerd .

stiekem ben ik gewoon een koninklijke kerstboom die het beste verlangt en eist
quote:
Maar nu.. vrouwen bespelen de man altijd en zullen dat altijd blijven doen.. dat zit in hun natuur..
En andersom niet wou je zeggen, je geeft net al aan dat veel mannen ervaren goochelaars zijn.
Dus beiden partijen doen er zelf aan mee en werken het zelf in de hand. Vele ongelukkige kerstboompjes waarvan de takken soms meer hangen, dan dat ze in volle en mooie bloei staan.

Wat een gedoe.
quote:
als je jou nu bewust vraagt of vrouwen dat wel eens doen .. dan zeg je stellig nee
Wrong, dat zou ik niet zeggen, want ik zie zelf ook wel dat veel vrouwelijke kerstbomen voor het bespelen gaan. Waarom, zoals ik zelf al zei, wie wil er niet versierd worden. Maargoed, ik zie er ook weer een verschil in.
quote:
.. want dat is verantwoord, maar je natuur zegt je anders en daar reageer je op.
He, wat zegt mijn natuur dan volgens jou .
Je wilt niet weten wat ik en mijn hormonen soms allemaal denken hoor . Maar dat zegt juist niet, dat ik mijn natuur daardoor verloochen of zal verloochenen. Hoe moeilijk ook soms, dit boompje zal opgaan in de romantiek, maar om haar helemaal te veroveren is er wel meer voor nodig dan een paar dure kerstballen en een slinger.

En zoniet, nou dan is de intentie ook algauw duidelijk.
En ben ik zonder die ballen beter af en voor slingers kan ik zelf wel zorgen. Zonder pokon groei ik ook wel. Al zal het juiste licht mij beter doen schijnen en zal ik voller tot bloei komen, maar dat doet er niet toe.

quote:
Net als je ideale man beschrijven.. hij moet lief zijn en moet d.... oh wacht waarom kom ik dan altijd bij van die stoere foute types uit ???
Man, die bestaat niet eens :'(.
Zover was ik ook nog wel. Nee grappie denk. Het doet er niet toe.
En of types foute zijn, tja..dan nemen ze toch eerder zichzelf in de maling, dan mij hoor .
quote:
get the point ?
Nee dus.
Althans, niet helemaal. Maar wel interessant .
quote:
De reden waarom deze dingen werken ... is simpel.. vrouwen verwachten niet dat een man kan manipuleren, vrouwen doen het altijd.. van een man wordt het niet verwacht ... maar zodra hij het OOK doet .. dan herkent de vrouw zichzelf niet in deze spiegel... dus eigenlijk manipuleer je niets meer of minder dan een vrouw doet You just settle the score... na een paar van die fake acties, zal zo'n goochelaar niets meer hoeven faken.. hij heeft dan de ervaring van een paar vrouwen die hem geweldig vinden en dat voedt zijn ego zodat hij na een tijd zelfvertrouwen voor 10 heeft.
Ahhhh, wat zijn mannen erg dan en vrouwen soms stom zeg dan .

Gelukkig, ben ik een hele vreemde kerstboom dan, want aan dat soort praktijken doe ik niet aan mee . Soms, en anders, kan ik ook andere kanten laten zien .
pi_23699552
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef Plaagske het volgende:

probeer gewoon een meisje dat er "realistisch gezien (!!)" even leuk als jou uitziet, gedraag je als average joe en je staat mss versteld van je succes.
Dat meen je toch hopelijk niet serieus he?

Want dat is een behoorlijk zielige en kansloze mentaliteit.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 1 december 2004 @ 18:52:58 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23699639
ok ff voor de duidelijkheid en alle haantjes respijt. wees gewoon echt jezelf anders gaan ze je veranderen gedurende het proces
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 1 december 2004 @ 19:00:47 #70
67978 HenryHill
pi_23699786
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:31 schreef sweetgirly het volgende:
En andersom niet wou je zeggen, je geeft net al aan dat veel mannen ervaren goochelaars zijn.
Dus beiden partijen doen er zelf aan mee en werken het zelf in de hand.
Nee, dat is dus niet zo, en dat zegt hij ook nietvolgens mij.
Veel vrouwen spelen op allerlei niveau's met mannen: weglopen tijdens een gesprek en dan hopen dat hij achter je aan loopt, flirten met andere jongens in de hoop hem jaloers te maken, en zo zijn er nog wel 20 op te noemen (wat ik niet ga doen, cuz you might learn something... )

Daarentegen zijn er maar heel weinig mannen die dit soort spelletjes doorzien, laat staan hun eigen arsenaal aan trucjes hebben om vrouwen voor hun 'door de hoepels te laten springen'. En die paar mannen die wel hun trucjes hebben, die zijn dan ook meteen succesvol ofwel 'Money' Swingers, anyone?

En het punt wat Darkman probeerde duidelijk te maken was dat, als je vrouwen met hun eigen trucjes bespeelt, dat ze het dan niet eens doorhebben! Terwijl, als je die dingen zelf toepast, je zou mogen verwachten dat op het moment dat iemand anders ze toepast op jou, er toch ergens een belletje zou gaan rinkelen. Niet dus.
  woensdag 1 december 2004 @ 19:01:38 #71
67978 HenryHill
pi_23699805
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat meen je toch hopelijk niet serieus he?

Want dat is een behoorlijk zielige en kansloze mentaliteit.
Hey, if it works for him...
pi_23699983
Thanks for making my point... HenryHill... Dit getuigt er weer van, wat voor ons logisch is te interpreteren is voor een vrouw juist niet en andersom .

Heb zelf voornamelijke alleen maar lange termijn relaties gehad overigens, daarom laten one night stands mij veelal onbevredigd achter...er zit dan geen spanning in , wat je bij een natuurlijk proces wel opwekt, omdat je niet weet wat je kunt verwachten. Verder gaan de meeste mannen er altijd van uit dat vrouwen oprecht zijn ( zeker de nice-guy's ) en vrouwen gaan er van uit dat mannen dat NIET zijn ( onbewust). Daarom zal ik hier alles neer kunnen zetten wat ik maar wil, tijdens het versierproces wordt jij geleid door je onbewuste, ook al denk jij alle touwtjes in handen te hebben zoals bij zo veel mensen, de ervaren goochelaars, zijn eigenlijk niets meer dan mannen die vrouwen ontzettend goed kunnen lezen en ze vervolgens het ideaalbeeld van die specifieke vrouw voorhouden ..., eigenlijk geven ze je dus wat je het liefst wilt, de ideale man, die niet bestaat... daarom zal practisch elke vrouw plat gaan. Zeker bij de experts ( die vele vele jaren ervaring hebben en ontzettend veel van psychologie weten. De vrouw heeft er een super herinnering aan.. de man heeft op een minder ordinaire manier sex gehad... iedereen blij toch ?...

Verder vind ik het zelf niet even leuk om "truucs' te gebruiken af en toe .. maar als ik merk dat een vrouw mij begint te bespelen, dan speel ik het net zo leuk mee met haar Wat je kaatst, kan je terugverwachten. Verder lijkt het mij elke vorm van trucage, niet "de manier" om een lange termijn relatie op te zetten, laat staan om te onderhouden. De zogenaamde experts, versieren wat af ... maar die relaties zijn gebaseerd op een droom.. en aan elke droom komt een eind. Voor een long term relatie moet je gewoon de natuur zijn werk laten doen.... dan waardeer je alles veel meer !!. De meeste experts geven ook toe dat zij beter zijn in relaties op te starten dan om ze te onderhouden !!!.
pi_23700032
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:01 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hey, if it works for him...
Dat betwijfel ik juist.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23700232
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:11 schreef Modwire het volgende:
Als je zo zo ontzettend niet respecteerd, waarom heb je dan in godsnaam behoefte aan een relatie met zo'n onding??
Ook al masturbeer ikzelf beter dan menig vrouw, m'n hand wil ook wel eens rust.
Wisseling van spijs doet eten enzo...

Maar inderdaad, daarnaast zijn het alleen maar aandacht kostende, emotioneel labiele ondingen .
pi_23700292
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:19 schreef Plaagske het volgende:

Oftewel, pak het lelijkste paard in de kroeg dat in ruil voor die sporadisch voorkomende aandacht wel ff onder je wil liggen...
Naja, dat is inderdaad voor veel mensen de enige oplossing, dus op zich nog niet zo'n gek idee... .
pi_23700310
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:00 schreef HenryHill het volgende:

Nee, dat is dus niet zo, en dat zegt hij ook nietvolgens mij.
Hm, dan weet ik ook niet precies wat hij zegt.
Hij had het over goochelaars, hoe moet je dat dan interpreteren

Trouwens niks mis met een beetje spelen hoor, alleen kwam het zo wel cru over en ergens denk ik dat hij daar juist gelijk in heeft, dat het zo gaat en vaak zo is.
quote:
Veel vrouwen spelen op allerlei niveau's met mannen: weglopen tijdens een gesprek en dan hopen dat hij achter je aan loopt, flirten met andere jongens in de hoop hem jaloers te maken, en zo zijn er nog wel 20 op te noemen
Hm, beetje onzinnig idd.
De enige keren dat ik iemand jaloers heb gemaakt, deed ik ten eerste niet opzettelijk en ten tweede had ik zoiets van: 'nou, als jij je vermaakt met dat stomme kind, ga ik zelf wel dansen en lol maken, kan ik ook zonder jou'. En dansen ging ik, ware het niet dat toen algauw een (overigens een beetje bekende) jongen bij mij kwam dansen en we op een gegeven moment wat intiem dansten. Maar de muziek was gewoon cool en vroeg er bijkans om. En toen stond meneer opeens beduusd en boos voor mijn neus. Just the situation.
quote:
(wat ik niet ga doen, cuz you might learn something... )
Doe maar wel , dit is leuk en idd leerzaam .
quote:
Daarentegen zijn er maar heel weinig mannen die dit soort spelletjes doorzien, laat staan hun eigen arsenaal aan trucjes hebben om vrouwen voor hun 'door de hoepels te laten springen'. En die paar mannen die wel hun trucjes hebben, die zijn dan ook meteen succesvol ofwel 'Money' Swingers, anyone?
Tja, mannen hebben idd veel dingen niet door.
Kijk, ik weet wel hoe vrouwen zijn, maar ik vind het ook een zwakke smoes als ze aankomen met: 'welnee, je ziet spoken en daar ben ik mezelf niet bewust van'. Vind ik ook blabla en ook dan hebben ze de verkeerde aan mij. Ik zal er niets van zeggen, maar ik zal net zo onwetend ook mijn ding blijven doen dan.
quote:
En het punt wat Darkman probeerde duidelijk te maken was dat, als je vrouwen met hun eigen trucjes bespeelt, dat ze het dan niet eens doorhebben! Terwijl, als je die dingen zelf toepast, je zou mogen verwachten dat op het moment dat iemand anders ze toepast op jou, er toch ergens een belletje zou gaan rinkelen. Niet dus.
Zit wat in natuurlijk.
Voor mezelf heb ik geen trucjes, pas als ik volgens mijn gevoel (nou krijg ik vast opmerkingen van: 'ahhh, wat een vrouwenopmerking ) niet oprecht behandeld word, heb ik ook, al dan niet onbewust, een truccendoos. Gewoon vanzelf, omdat ik er niet zo van, van die uhh dat gespeel met onjuiste intenties. Dat doen ze maar ergens anders, speeltuin is die kant op.

Dus eigenlijk pas ik niet zo in dit topic.
Want ik vind wat subtiel flirten, etc ook leuk, erg leuk zelfs, hoe verlegen ik er ook van kan worden en hoe blind ik er ook soms voor ben. Het duurt soms alleen wat langer bij mij. Al kan ik er wel weg van zwijmelen, achteraf dan vaak . Schiet ook op, maar niet heus.

En dat is misschien juist maar goed soms, al zie ik soms zelfs niet of en wanneer iemand nou fout is of niet. Maar dat is aan diegene en laat ik aan diegene over. Alleen of want dat echte bespelen enzo, hou ik soms niet zo van. Als er wel opeens iets gebeurt en/of ik een gevoel krijg van, dat ik zoiets heb van: 'ja, dag , wat is dit nou voor oneerlijkheid etc'. Dan ben ik wel weg. Eigenlijk heel simpel.

goed, ik snap mezelf soms ook nog niet altijd hoor . I'm working on it, verwarrend soms allemaal..die mannen, wat willen ze nou . Eigenlijk snap ik mezelf dus wel, maar soms andere dingen niet zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door sweetgirly op 01-12-2004 19:32:29 ]
pi_23700533
hahaha leuke reacties ! , maar kijk dat wat jij hebt van ok ik ga ook mijn ding doen etc, dan gaat jouw onbewuste dus aan de slag !!!. Als de muziek daarom vraagt dans jij intiem met een jongen die vervolgens denkt.. hmm lekker dit en jij hebt alleen een good time !!. Toch maakt dit soort onbewust gedrag menig jongen gek , omdat hij snapt hoe mannen denken !! . Volg je het nog ? De meeste vrouwen zien vanuit hun logica ook vaak niet in wat het probleem is, Terwijl het voor de man gesneden koek is. Een man is er altijd BEWUST bij en als er iets gebeurt, dan was dat zijn BEWUSTE keuze. Een man kan zich niet laten gaan en uitbarsten in een moment van zwijmel en als hij beweert van wel, dan geeft ie dat als reden omdat jullie dat een geldige reden vinden, omdat jullie er ook zo over denken, dus hoe kan je iemand daar op af rekenen ? Daarom gaat het bij vrouwen soms wat te ver met uitgaan , ze willen lol, de lol wordt wat te veel lol en het vriendje is jaloers . Als een man met een vrouw danst , dan weet hij echt wel wanneer het "te ver" gaat en de partner jaloers begint te worden. Verder is dit soort gedrag ergens ook gezond voor beide partijen..

Af en toe een beetje flirten geeft elkaar de bevestiging dat je goed in de markt ligt en dat is psychologisch gezien bevorderlijk voor de relatie !!.
Als je je relatie afschermt tegen de buitenwereld en overal jaloers op doet , dan geef je al aan ik ben bang je te verliezen want eigenlijk kan ik nooit meer zoiets waardevols en kostbaars vinden als jij ..!! En daarmee geef je de tegenpartij iets te veel emotionele macht over je.

Een relatie waar te veel jaloezie etc in voortkomt is ook gedoemd tot falen , het komt of uit onzekerheid, of uit gebrek aan vertrouwen voort.

[ Bericht 4% gewijzigd door Darkman op 01-12-2004 19:52:22 ]
pi_23700842
ff iets verduidelijke,

first: works for me heiden6
leuke relatietjes achter de rug en toch al meer als jaar gelukkig samen met huidige vriendin.
Of het het lelijkste paard was van de kroeg?
Ik & m'n vrienden vonden van niet, wat de rest denkt boeit me geen flikker
Keur ze zelf maar in m'n fotoboek .

En met average joe bedoel ik dus gewoon NIET de uitersten zoals de extreem verlegen nerd, of erg opdringerige macho,
maar de gewone, eerlijke spontane jonge / man zonder geile one liner pick up lines of rood aangelopen - van verlegenheid - gezicht.
average joe wordt hier blijkbaar gelezen als saaie piet fzo..

Ik merk vaak dat er veel meisjes vallen voor jonges die al een vriendin hebben, en eigenlijk niet geintresseerd zijn in hun, maar af & toe haar wel eens aandacht schenken op een plezante manier.
(haar eens "uitlachen" met iets stoms, serieus conversatietje over school of werk, eens plagen met iets etc.)

Dat staaft TS zijn stelling wel vind ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Plaagske op 01-12-2004 19:59:05 ]
pi_23700930
ja tuurlijk wil je altijd het onbereikbare.... wat van een ander is is altijd meer waard.. het gras is altijd groener bij de buurman, gaat praktisch voor ales in het leven op. Je vriendin doet me te veel denken aan mijn zusje dus kan er niets over zeggen.

[ Bericht 39% gewijzigd door Darkman op 01-12-2004 20:03:46 ]
pi_23701346
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:37 schreef Darkman het volgende:
hahaha leuke reacties ! , maar kijk dat wat jij hebt van ok ik ga ook mijn ding doen etc, dan gaat jouw onbewuste dus aan de slag !!!. Als de muziek daarom vraagt dans jij intiem met een jongen die vervolgens denkt.. hmm lekker dit en jij hebt alleen een good time !!. Toch maakt dit soort onbewust gedrag menig jongen gek , omdat hij snapt hoe mannen denken !! . Volg je het nog ?
Uhm ja, best wel.
Alleen had mijn onbewuste niet voorzien dat er iemand met me ging dansen, ik wou gewoon dansen. Dat ik wat baalde was duidelijk, maar toen kreeg ik weer een oppeppend gevoel van de muziek enzo en van 'screw it allemaal' en ga dan mijn eigen weg.
quote:
De meeste vrouwen zien vanuit hun logica ook vaak niet in wat het probleem is, Terwijl het voor de man gesneden koek is. Een man is er altijd BEWUST bij en als er iets gebeurt, dan was dat zijn BEWUSTE keuze. Een man kan zich niet laten gaan en uitbarsten in een moment van zwijmel en als hij beweert van wel, dan geeft ie dat als reden omdat jullie dat een geldige reden vinden, omdat jullie er ook zo over denken, dus hoe kan je iemand daar op af rekenen ?
Uhm, met dat laatste ben ik het niet zo mee eens, zo lijkt het net of jullie niet kunnen nadenken en verantwoordelijk zijn voor jullie acties. Alsof het in jullie genen zit. Maar zo werkt het niet .
quote:
Daarom gaat het bij vrouwen soms wat te ver met uitgaan , ze willen lol, de lol wordt wat te veel lol en het vriendje is jaloers . Als een man met een vrouw danst , dan weet hij echt wel wanneer het "te ver" gaat en de partner jaloers begint te worden.
Want wat het laatste betreft, volgens mij genoeg mannen die wel over de scheef gaan hoor.
Kijk maar naar al die mensen die vreemd gaan, die vrouwen zijn niet allemaal potten hoor . En anders doen ze het goed stiekem, dat kan ook. Maar nogmaals, dan zijn ze zich wel degelijk bewust van hun acties. En ik geloof wel idd dat ze goed weten wanneer ze precies te ver gaan, maar juist dat nét niet, come on. Dan doe ik het goed, en laat het er meer op lijken dan, al dan niet onbewust, prima wat jullie willen . De kunsten heb ik geleerd van mijn tegenpartij, de man .
quote:
Verder is dit soort gedrag ergens ook gezond voor beide partijen..
Ach, het zal best.
Al is het ook eigenlijk allemaal wel mooi idd.
quote:
Af en toe een beetje flirten geeft elkaar de bevestiging dat je goed in de markt ligt en dat is psychologisch gezien bevorderlijk voor de relatie !!.
Als je je relatie afschermt tegen de buitenwereld en overal jaloers op doet , dan geef je al aan ik ben bang je te verliezen want eigenlijk kan ik nooit meer zoiets waardevols en kostbaars vinden als jij ..!! En daarmee geef je de tegenpartij iets te veel emotionele macht over je.
Hm, maar eigenlijk ben ik stiekem wel een jaloerse miep van hier tot tokio hoor, zo bezitterig als wat.
Weet niet of er iemand gister Sex and the City (laatste aflevering ) heeft gezien. Maar zoals Samantha eerst tegen haar lover zei: 'je bent man met natuurlijke driften, hou het niet in etc, ga ervoor' of zoiets. Zo ben ik eigenlijk ook wel, ik kan dat ook gezegd hebben, sterker zoiets heb ik een keer gezegd. 'als je wat van plan ben, hou je juist niet in, als je het wilt, moet je het doen'. Om er vervolgens op terug te komen en toch erg tegenstrijdig te zeggen: 'ik wil niet dat je met een ander neukt, en zowel, vertel het me, want dan kan ik het ook doen'. Laatste was een grappie.

Maar dan anders natuurlijk, punt was: als ik voor iemand ga, dan wil ik dat diegene ook voor mij gaat. Alleen duidelijkheid hierin is mij nog vreemd, ook dit zelf aangeven, omdat ik ook voor vrijheid ben. In die zin dat ik iemand niet zijn vrijheid wil ontnemen, maar daar ben ik kennelijk toch wat tegenstrijdig in of voelt dan tegenstrijdig aan. Een vrijheidslievend iemand, die zo jaloers als weet niet wat kan zijn. Wat moet je ermee. Ik weet het zelf niet.

pi_23701628
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:19 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Ook al masturbeer ikzelf beter dan menig vrouw, m'n hand wil ook wel eens rust.
Wisseling van spijs doet eten enzo...

Maar inderdaad, daarnaast zijn het alleen maar aandacht kostende, emotioneel labiele ondingen .

Jij zegt minachtend dat met de 'technieken' die in dit topic voorgesteld worden, 'iedere gebochelde eenling nog een stuk neukvlees kan krijgen'.
Mijn opmerking was dus de volgende, als je geen respect voor vrouwen hebt, waarom wil je dan een relatie, ofwel, waarom zou een stuk neukvlees dan niet genoeg zijn.

Juist dat 'wisselen van spijs', zou dus geen relatie betekenen, maar juist een serie van one-night-stands met zoveel mogelijk verschillende dames.

Ik hoop dat je nu inziet dat je antwoord niet helemaal spoort met de vraag.
pi_23703783
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:20 schreef Modwire het volgende:
Jij zegt minachtend dat met de 'technieken' die in dit topic voorgesteld worden, 'iedere gebochelde eenling nog een stuk neukvlees kan krijgen'.
Mijn opmerking was dus de volgende, als je geen respect voor vrouwen hebt, waarom wil je dan een relatie, ofwel, waarom zou een stuk neukvlees dan niet genoeg zijn.

Juist dat 'wisselen van spijs', zou dus geen relatie betekenen, maar juist een serie van one-night-stands met zoveel mogelijk verschillende dames.

Ik hoop dat je nu inziet dat je antwoord niet helemaal spoort met de vraag.

Dan heb je toch niet goed gelezen, ik zei namelijk dat ik voor 99,99% van de vrouwen geen respect heb, voor die 0,01% dus wel en dat is omdat ze het verdient hebben.
En geloof me, dat is niet makkelijk, daarvoor moeten ze toch echt heel wat doorstaan.

En wat dat betreft zijn vrouwen ook actrices, ze doen zich beter voor dan ze zijn, maar na verloop van tijd komt hun ware aard toch altijd boven en ga ik naar de volgende.

Wisselen van spijs houdt overigens ook niet in dat ik elke avond iets anders wil eten.
Bij wijze van spreken zou ik me uitstekend redden met een week lang shoarma iedere dag, maar niet als het halflauwe en aangevreten shoarma is.
Hetzelfde geldt voor vrouwen...
pi_23707176
interessant
pi_23707689
Meiden versieren en lef krijgen />
gesloten topic, zelfde strekking, wel wat posts....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 2 december 2004 @ 09:57:29 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_23708413
Leuk kastanovla dat we nu weten hoe simpel jij (bepaalde) vrouwen versiert. Het topic gaat nou eenmaal over jongens die dit niet zo goed kunnen. Iets wat ze maa al te graag willen veranderen. Mischien is de OP in jouw ogen niet nuttig maar van dat gezever van jouw kant word ook niemand iets wijzer.

Het probleem kan op meerdere fronten liggen natuurlijk. Je kunt een goed uitziende en zelfverzekerde persoon zijn maar wanneer je een waardeloos versierder bent (dan bedoel ik in de breedste zin van het woord) helpt dat niet echt. Sommige inhoudsloze oppervlakkige en eigenlijk gewoon saaie sukkels (die niet eens bijzonder lekker hoeven te zijn) slaan zo een vrouw aan de haak en sommige interessante ontwikkelde persoonlijkheden (laten we het op een gewoon normaal goed uitziend uiterlijk houden) hebben er de grootste moeite mee. De reden is dat de ene het beter kan verkopen dan de andere. Een mate van zelfverzekerheid is natuurlijk wel essentieel maar niet de zekerheid dat je slaagt.

Sommige mannen leren dat vanzelf en sommigen er meer moeite mee gehad. Ik hoor zelf helaas tot de 2e categorie. Een jaar of 5 geleden was een vrouw versieren de moeilijkste opgave die je me kon voorleggen. Gelukkig heb ik in de tussentijd niet stil gezeten en steeds geleerd van zaken. Ik denk dat ik wel zo'n beetje iedere fout op het versiervlak heb gemaakt. Maar die maak ik geen 2e keer. Aan mn persoonlijheid ligt het niet. Ik ben niet onzeker van mezelf en vind me eigenlijk wel een prima kerel. En ik mag niet meer klagen. Ik heb toch best wat leuke ervaringen gehad met vrouwen. Al heb ik nog wel het nodige te leren denk ik. Soms vraag ik me nog wel af hoe ik het voor elkaar kreeg. Een verhaal als de TS kan ik (nog) niet vertellen.

Lef is wel een goed woord. Wanneer je iets doet kun je er ook van leren. Mischien ben ik dan wel een trage daarin maar de keren dat het me al lukte wijzen erop dat het wel ook goed komt.
pi_23709831
Leuk topic, zit een kernn van waarheid innn

fr0xz
peace, nd suck a !@$%
pi_23710539
Machtsspelletjes

Vorige week ben ik met mijn vriendin en haar zus op stap geweest. Die zus vindt ene Tim 'wel leuk' maar Tim heeft een vriendin. Tim is aan het twijfelen tussen beiden. Die avond was Tim alleen opstap en 'toevallig' kwam hij zuslief tegen het lijf. Die twee hebben de hele avond klef lopen doen en zuslief probeerde hem om te praten. Tim vertelde haar tegen sluitingstijd dat hij het nog steeds niet wist.
Eenmaal buiten en verlost van Tim sprak zuslief nog de hoop uit op ene Max die ze als backup gebruikte. Max is al enkele malen met zuslief opstap geweest en hadden best wel een leuke tijd. Echter zuslief vindt Tim nog steeds het einde. Toen mijn vriendin vertelde dat ze Max heeft zien staan zoenen met een andere meid, stortte de wereld van zuslief in elkaar.

Moraal van het verhaal is dat machtsspelletjes altijd en overal gebeuren. Het zijn vaak de sterkere (en knappere) figuren die de touwtjes uiteindelijk in handen hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door robbedoes op 02-12-2004 15:51:46 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 13:53:01 #88
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_23713152
zo....
brandt goed los dit topic...
Ondertussen ben ik de rode draad van het verhaal een beetje kwijt. Iedereen
gooit met voorbeelden waarom vrouwen dan wel mannen manipulatief zijn, maar
je kunt niet alles gaan generaliseren als "vrouwen zijn ..." / "mannen zijn..."

Ik ken zowel mannelijke als vrouwelijke players (sletten, hoe je het noemen wil);
verschil is alleen dat het bij mannen steeds een soort 'overwinning' / ego-boost
is en bij vrouwen is het gewoon een keuze van 'oh, deze kerel vind ik leuk genoeg'
(oeps nou generaliseer ik zelf ook, pfffff )

nouja, ik lees rustig verder

quote:
Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef Lápiz het volgende:
Jij bent zeker een Limburger?

en nee hoor ik ben geen Limburger, haha
(ik was het 'aardige baasje' geloof ik )
  donderdag 2 december 2004 @ 15:51:36 #89
29824 hawaii
pi_23715872
Er is geen 'real deal' met versieren. Het enige wat real is, is je persoonlijkheid, of je nou man of vrouw bent. Of je deze naar buiten laat komen is een tweede.

Ik zie het hier zo vaak op fok, jongens die zeggen 'ooh ik hoef geen afgelikte boterham hoor, die elke week met een ander staat te zoenen, dat komt er bij mij niet in'. Maar hetzelfde slag gozers loopt met z'n tong uit z'n bek te kwijlen als een toygirl hem bespeelt. Of roepen om het hardst 'footoowboek' als een vrouw veelvuldig in SEX post.

Zo ook een aantal van me vrienden, die op zoek zijn naar lieeefde.. waaarrmttee.. en vervolgens op zaterdagavond met hun zatte kop de meest lelijke en oninteressante horken proberen het bed in te lullen. En als dat dan een keertje lukt, daar over opscheppen. Fuck dat, wees eerlijk, oprecht en toon je persoonlijkheid, pas dan komt je hele trucendoos het beste tot recht. The real deal? You get what you deserve, dat is the real deal. Waarom lukt het mij wel om echt leuke chickies te zoenen/sexen en hen niet? Omdat ik toegeef dat ik ze leuk en geil vind, en ze zeg dat ik een (mannelijke) slet ben. Ik hoef niet zo nodig een toneelstukje uit te halen. En ik hoef niet zo nodig ze te versieren en gelijk me value te displayen. Als ze me moeite waard is gebeurt dat vanzelf wel.

Ik denk dat kasta (of welke vlaflip kloon hij nu weer heeft) oprechter is dan veel anderen hier. Hij weet dat veel vrouwen gewoon niet het respect waard zijn, en gedraagt zich daar ook naar. Dat maakt hem eerlijk en 'succesvol'.

En natuurlijk heeft het te maken met zelfrespect en zelfvertrouwen maar als dat niet gebaseerd is op je persoonlijkheid, kom je incongruent over. Dan val je hard door de mand, en gedraag je je net zoals een van die door kasta beschreven dozen. Hoog, zelfingenomen, maar je praat jezelf alleen maar down the drain
pi_23716822
quote:
Op woensdag 1 december 2004 23:46 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Dan heb je toch niet goed gelezen, ik zei namelijk dat ik voor 99,99% van de vrouwen geen respect heb, voor die 0,01% dus wel en dat is omdat ze het verdient hebben.
En geloof me, dat is niet makkelijk, daarvoor moeten ze toch echt heel wat doorstaan.

Is dat zo??

quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Vrees niet, bij mij is het geen act; ik heb echt geen respect voor vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren (lees: zo'n 99,99% van de wereldbevolking)...

Daar staat dat je voor vrouwen geen respect hebt, die 99,99% slaat niet op vrouwen, die slaat op 'andere minderwaardige zoogdieren', zoniet moet je echt eens aan je zinsbouw werken...

Mooi trouwens, je zag dat je post nergens op sloeg, en daarom gooi je het over een andere boeg. Jammer alleen dat je jezelf nog steeds tegenspreekt.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:30:01 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_23716844
Dat is leuk en aardig verteld.

Maar hoe zit het dan in de praktijk. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zegt: " Hallo ik ben Pietje en ik wil sex met je"
pi_23717451
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef Modwire het volgende:

[..]

Is dat zo??
[..]

Daar staat dat je voor vrouwen geen respect hebt, die 99,99% slaat niet op vrouwen, die slaat op 'andere minderwaardige zoogdieren', zoniet moet je echt eens aan je zinsbouw werken...

Mooi trouwens, je zag dat je post nergens op sloeg, en daarom gooi je het over een andere boeg. Jammer alleen dat je jezelf nog steeds tegenspreekt.

Het woordje "en" is al te hoog gegrepen voor je? .
pi_23717534
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zegt: " Hallo ik ben Pietje en ik wil sex met je"

"Hoi, ik ben Martin, tyf op." is meestal wel voldoende...
Het kan vervolgens even duren, maar na verloop van tijd komen ze terug als een roedel hongerige wolven
pi_23717589
Uit jouw opmerkingen volgt dat alle vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren totaal 99,99% van de wereldbevolking uitmaakt, en voor deze 99,99% heb jij geen respect.

(En ja, ik weet dat dit niet helemaal overeenkomt met de strekking van mijn vorige post, maar ik wou het even simpel houden, voor de minderwaardigen onder ons.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Modwire op 02-12-2004 18:45:58 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 17:04:35 #95
29824 hawaii
pi_23717648
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Dat is leuk en aardig verteld.

Maar hoe zit het dan in de praktijk. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zegt: " Hallo ik ben Pietje en ik wil sex met je"

hoi, nuecken?

whehe, nee daar heb ik het lef niet voor. En als ik het wel zou hebben zou ik het ook nie doen, haalt gelijk de spanning eraf.

het komt er in feite op neer dat ik tijdens het flirten/versieren subtiel hint dat ik niet te strikken ben voor een relatie en dat ik wel een beetje een versierdertje ben. Dat soort dingen.
pi_23717838
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:02 schreef Modwire het volgende:
Uit jou opmerkingen volgt dat alle vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren totaal 99,99% van de wereldbevolking uitmaakt, en voor deze 99,99% heb jij geen respect.

(En ja, ik weet dat dit niet helemaal overeenkomt met de strekking van mijn vorige post, maar ik wou het even simpel houden, voor de minderwaardigen onder ons.)

99,99% van alle vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren, snap je het in die volgorde wel of blijft het moeilijk?
pi_23718481
Het meerendeel van de vrouwen zijn en blijven aandachtsgeil, onzeker en initiatiefloos.
pi_23718577
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:38 schreef robbedoes het volgende:
Het meerendeel van de vrouwen zijn en blijven aandachtsgeil, onzeker en initiatiefloos.

Het zijn net mannetjes.. nietwaar.. maar dan net even anders
  donderdag 2 december 2004 @ 17:55:33 #99
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_23718894
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:38 schreef robbedoes het volgende:

Het merendeel van de vrouwen is en blijft ... en de rest ben ik even kwijt...
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_23718972
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:12 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

99,99% van alle vrouwen en andere minderwaardige zoogdieren, snap je het in die volgorde wel of blijft het moeilijk?

Ahh, maar nou komen we bij de kern van de zaak.

quote:
Op woensdag 1 december 2004 23:46 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Dan heb je toch niet goed gelezen

De enige juiste conclusie is dat jij het niet goed getypt hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')