quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:09 schreef turnpike het volgende:
Zonder de nice guy was het niets geworden met het menselijke ras, mannen die er nog eens wat voor over hebben om indruk te maken op vrouwen. Let's face it, wat doet de "foute" man nou helemaal behalve een beetje stoer om zich heen kijken, ruzie maken, zuipen en neuken.
De nice guy wil meer dan dat, hij wil indruk maken op de vrouw, hij wil goedkeuring en bewondering oogsten. Hij is bereid daarvoor de hoogste bergen te beklimmen. De mooiste liedjes, gedichtjes en schilderijen zijn gemaakt met de hoop op de gunsten van een vrouw in het achterhoofd.
Terwijl de foute man in het café een kaartje legt en z'n zoveelste whiskey achterover keilt zwoegt de nice guy in zijn garage op een nieuwe uitvinding die de mensen, en vooral de vrouwen, versteld zal doen staan.
De nice guy zou zich heel makkelijk van de foute mannen kunnen ontdoen, ware het niet dat we ze nodig hebben om onze rommel op te ruimen en onze fantastische machines te bedienen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:59 schreef heiden6 het volgende:
En de doeddoener van de week gaat naar...
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:30 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik leg wel eens een kaartje, drink wel eens een biertje en kijk wel eens om me heen...
Ruzies doe ik echter niet aan... Of men doet niet aan ruzies met mij, dat kan natuurlijk ook...
Intelligent ben ik ook nog en dichten kan ik beter dan de meeste nice guys, al moet daarbij vermeld worden dat de toon van mijn gedichten niet zo kokhalswaardig zoetsappig is.
Eigenlijk zouden de nice guys me vanwege m'n houding jegens vrouwen juist moeten aanbidden, mijn afdankertjes komen immers uiteindelijk bij jullie terecht als rebound fucks.
Want wat wil een vrouw die door haar ex als stront behandeld is?
Juist, "een aardige knul die haar met respect behandelt" (lees: haar op handen draagt)
Dat ze vervolgens toch weer bij me terugkomen omdat de nice guys simpelweg de benodigde ervaring tussen de lakens missen is uiteraard niet mijn schuld...
Samenvattend; menig nice guy is ontmaagd dankzij mijn vrouwonvriendelijke gedrag, dus aanbid me.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef Frenkie het volgende:
Als hij daarmee jou bedoelt, kan ik niet anders dan het met hem eens zijn
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als hij daarmee jou bedoelt, kan ik niet anders dan het met hem eens zijn
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:33 schreef KonnieKipke het volgende:
maar goed; van de week ontmoette ik een meisje..
1. ze wil geen foute man
2. ze valt wel op foute mannen
3. ze denkt dat ik een foute man ben
4. we hebben seks gehad en ze zegt dat ik geen foute man ben
5. ondertussen weet ik wel beter....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:13 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Snap je dan niet waarom ik voor 99,99% van de vrouwen geen respect heb?
Hè hè, volgens mij begint de boodschap nu eindelijk door te dringen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:40 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ik wel... De rest van de posters ook...
Zal het dan toch aan jou liggen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:31 schreef KonnieKipke het volgende:
aha, nog een theorie... Ik blijf bij de mijne:
http://forum.fok.nl/topic/629915
quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef nozem het volgende:
Bedankt voor je psychologische overpeinzingen, maar waar wil je uiteindelijk naartoe met dit topic? Iedereen is nu eenmaal zoals hij is, krampachtig de bad guy uit proberen te hangen werkt alleen maar op de lachspieren. Ben je een aardige, begripvolle en attente man, wees jezelf, ook zij komen er uiteindelijk wel. Ze neuken misschien minder in hun jonge jaren maar zo goed als iedereen settelt zich op den duur met een leuke partner
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:53 schreef zurekop het volgende:
[..]
ik heb even je openingspost gelezen en ook de eerste reactie erop:
[..]
Kijk en daar ben ik nou bang voor: dat als Mevrouw na jaren uitgeneukt is met alle BadGuys, dat
ze dan voor "warmte en genegenheid"eindelijk mij (of in het algemeen: de NiceGuy) opeist...
flikker dan lekker op, poepwijven, ik kan er echt boos om worden! Nee dan heb je als kerel lekker
gepresteerd, als je als brave huisvader met je vrouw - waar in haar jonge jaren tienduizend
badboys in zijn geweest - thee zit te drinken![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:53 schreef zurekop het volgende:
Kijk en daar ben ik nou bang voor: dat als Mevrouw na jaren uitgeneukt is met alle BadGuys, dat
ze dan voor "warmte en genegenheid"eindelijk mij (of in het algemeen: de NiceGuy) opeist...
flikker dan lekker op, poepwijven, ik kan er echt boos om worden! Nee dan heb je als kerel lekker
gepresteerd, als je als brave huisvader met je vrouw - waar in haar jonge jaren tienduizend
badboys in zijn geweest - thee zit te drinken![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja je kiest er zelf voor..
Overigens is nice-guy natuurlijk gewoon een rol. Die je (deels) kiest. Sommigen denken met lief zijn, begrijpend opstellen etc. De liefde van een vrouw te winnen. Tja dat werkt dus niet altijd.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:12 schreef zurekop het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet... nice-guy is gewoon hoe je bent en hoe mensen je bestempelen. Bovendien
vinden nice-guys alle aandacht van vrouwen mooi (ook van sletten)... en zijn blij dat ze
uberhaupt eens kunnen neuken en relatie hebben etc... kun je als nice-guy daar wat aan doen?
Misschien wat ik dus doe: nu al hoog van de toren blazen (terwijl ik ooit misschien ook wordt
ingepakt)
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:12 schreef zurekop het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet... nice-guy is gewoon hoe je bent en hoe mensen je bestempelen. Bovendien
vinden nice-guys alle aandacht van vrouwen mooi (ook van sletten)... en zijn blij dat ze
uberhaupt eens kunnen neuken en relatie hebben etc... kun je als nice-guy daar wat aan doen?
Misschien wat ik dus doe: nu al hoog van de toren blazen (terwijl ik ooit misschien ook wordt
ingepakt)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:36 schreef nozem het volgende:
Het blijft natuurlijk een probleem van alle tijden, mannen die maar niet aan de vrouw komen terwijl om hen heen iedereen veelvuldig relaties en sex lijkt te hebben. Ik sta ook al tijden droog, maar dat boeit me eerlijk gezegd niet, ik ben niet op zoek naar een neukertje, maar naar een duurzame relatie. Ik ben geen typische nice-guy, ik ben behoorlijk passief bij tijden en de kunst van het ''versieren'' heb ik nog nooit onder de knie gehad. Ik ben best bereid om rustig af te wachten en gewoon te zien wat er op mijn pad komt, maargoed, op die manier kan het nog jaren duren. De keren in het verleden dat ik om sex verlegen zat was kieskeurigheid soms ver te zoeken, en ja, dan heb je ook als man binnen de kortste keren sex. Maar ik wil het niet meer, het moet gewoon helemaal kloppen anders hoeft het niet van me.
Moeilijk, moeilijk.. misschien moet ik me wat actiever op gaan stellen. Of misschien is het wel gewoon druk uit de omgeving en ben ik zelf net zo lief alleen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nee nice guy is geen stickertje wat een ander je op plakt. Het is hoe jij je zelf opstelt. Als jij bij een meisje in de buurt wil zijn. En daarom je begrijpelijk opstelt, luistert en overal ja en amen bij knikt, in de hoop dat ze jou ook ziet staan. Dan is het een act. Jouw manier van verleiden.
Tja en dat werkt dus niet altijd. Misschien soms wel..
Wees kritisch, en stel je zo op. Daar win je respect mee. Niet alleen bij vrouwen. Ook bij mannen en andere wezens
Als ik soms mannen zich soms zo gemaakt hoffelijk op zie stellen, dan zakt me broek daar van af. Van het lachen wel te verstaan. Omdat je ziet dat het nep en gemaakt is. En dat lijkt mij de grootste afknapper!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:32 schreef Frenkie het volgende:
Nee nice guy is geen stickertje wat een ander je op plakt. Het is hoe jij je zelf opstelt. Als jij bij een meisje in de buurt wil zijn. En daarom je begrijpelijk opstelt, luistert en overal ja en amen bij knikt, in de hoop dat ze jou ook ziet staan. Dan is het een act. Jouw manier van verleiden.
Tja en dat werkt dus niet altijd. Misschien soms wel..
Wees kritisch, en stel je zo op. Daar win je respect mee. Niet alleen bij vrouwen. Ook bij mannen en andere wezens
Als ik soms mannen zich soms zo gemaakt hoffelijk op zie stellen, dan zakt me broek daar van af. Van het lachen wel te verstaan. Omdat je ziet dat het nep en gemaakt is. En dat lijkt mij de grootste afknapper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |