abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23746070
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Daarmee wil ik het argument van onze maagden alhier dat kasta irl maar een onzeker mannetje is, die op internet de bink uithangt, ontkrachten. Dat is alles

En? Als hij zo zeker van zichzelf is, waarom moet jij dat dan bekrachten?
pi_23746094
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:36 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Dat maakt jou slechts naïef...
Meekomen in de maatschappij met zo'n instelling en houding in real life vereist namelijk nog behoorlijk wat intellgentie...

Daar zou je nog eens raar van op kunnen kijken, als je wat meer respect voor mensen zou tonen.
pi_23746110
Wat kan ik zeggen, de TS heeft in grote lijnen helemaal gelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23746129
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:31 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het zegt inderdaad weinig over hoe mensen zich in een relatie gedragen, maar het zegt meestal wel iets over intelligentie en ambitie, al gaat dat ook niet altijd op

Nouja, de opleiding psychologie zegt dan weer weinig (met alle respect natuurlijk).
pi_23746131
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:37 schreef dawg het volgende:

[..]

Ze moet niks, maar zich waarschijnlijk genoodzaakt het te doen aangezien zij de enige is die er daadwerkelijk een relevante mening over kàn hebben...
Dit in tegenstelling tot de andere gefrustreerde schreeuwertjes die maar weer eens met het zoveelste cliché komen...
pi_23746167
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:38 schreef dawg het volgende:
Daar zou je nog eens raar van op kunnen kijken, als je wat meer respect voor mensen zou tonen. :')

Wat begreep je niet van "zo'n instelling"?
pi_23746184
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:37 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat moet ik niet, dat is mijn vrije wil
pi_23746186
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:39 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Ze moet niks, maar zich waarschijnlijk genoodzaakt het te doen aangezien zij de enige is die er daadwerkelijk een relevante mening over kàn hebben...
Dit in tegenstelling tot de andere gefrustreerde schreeuwertjes die maar weer eens met het zoveelste cliché komen...

Ja, vast. Dan kun jij dus ook geen relevante mening over andere users op dit forum hebben.
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 20:42:12 #234
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23746189
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:39 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

als het tegen je gericht is is het een cliché ?

nouja mag hoor, ik vind dat je in dit topic wel redelijk gelijk hebt .. en ik feliciteer je met het feit dat je zo kunt leven
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_23746258
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:42 schreef dawg het volgende:
Ja, vast. Dan kun jij dus ook geen relevante mening over andere users op dit forum hebben.

Heb je die van mij die zien geven dan in dit topic?
Ik bedoel maar...

Dit...wederom...in tegenstelling tot de rest van de usertjes hier...
Hoor je de klok al ergens in de verte luiden?
pi_23746312
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:

Nee hoor, maar ik vind het op zijn minst nogal vreemd dat men aan de mening van mensen die slechts met het zoveelste cliché komen zonder me persoonlijk te kennen, meer waarde hecht, dan aan de mening van iemand die 8 maanden met me samen heeft gewoond...
pi_23746329
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:45 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Heb je die van mij die zien geven dan in dit topic?
Ik bedoel maar...

"gefrustreerde schreeuwertjes"
"neuksletjes"
Ik bedoel maar...

quote:

Dit...wederom...in tegenstelling tot de rest van de usertjes hier...
Hoor je de klok al ergens in de verte luiden?

Andere usertjes? Je bedoelt de usertjes die jou gelijk geven?
pi_23746335
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:29 schreef Breetai het volgende:
Het gesprek kost nog iets teveel CPU-power om daarnaast nog wat te plannen of te improviseren.

Zolang je nog denkt in termen als CPU-power terwijl je vrouwen aan het versieren bent kom je er niet ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:50:23 #239
22944 Breetai
....Relax....
pi_23746343
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe breetai .. relaxt in een cafe zitten is niet moeilijk .. dat doe ik al jaren
gewoon wat met vrouwen lullen is ook niet moeilijk ...

Tijd om eens te kijken waarom je niet bij de fase afvoeren komt. D'r bestaan genoeg resources met suggesties en complete flowcharts.
Je kan zelf waarschijnlijk ook wel vinden wat evt. wel had kunnen lukken en wat absoluut beter had kunnen gaan. Een goede zondagmiddagwandeling (of vrijdagavondwandeling) doet meestal wonderen. Die feedback terugkoppelen naar het uitgaan en kijken hoe dat gaat.

Spreek je ook voldoende nieuwe vrouwen aan. Anders ga je weer waarde hechten aan ze en dan durf je weer niet op je bek te gaan. Uiteindelijk moet je het toch weer allemaal zelf doen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_23746362
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is een cliche omdat het altijd gebruikt wordt door mensen die de discussie niet kunnen winnen en die stiekem jaloers zijn op kasta, dan gaat het al gauw zo van: in het echt ben je vast een onzeker mannetje, die vroeger gepest werd en daarom hang je hier de bink uit.
En ik als grote ervaringsdeskundige vind dat ik wel recht heb om dit te ontkrachten. Ik heb namelijk gemerkt dat ons beider ego's te groot zijn om langdurig in hetzelfde kleine huis te vertoeven
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 20:52:05 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23746382
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:48 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik vind het op zijn minst nogal vreemd dat men aan de mening van mensen die slechts met het zoveelste cliché komen zonder me persoonlijk te kennen, meer waarde hecht, dan aan de mening van iemand die 8 maanden met me samen heeft gewoond...

achja men denkt graag in clichés zie ook de openingspost van dit topic

maar een cliche is een cliche geworden omdat er vaak wel wat waarheid achter schuilt. Maar iemand die met je samen gewoont heeft kan er natuurlijk meer over zeggen dan mensen op een forum
pi_23746435
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het is een cliche omdat het altijd gebruikt wordt door mensen die de discussie niet kunnen winnen en die stiekem jaloers zijn op kasta, dan gaat het al gauw zo van: in het echt ben je vast een onzeker mannetje, die vroeger gepest werd en daarom hang je hier de bink uit

Dit is zeker geen cliche? "Stiekem jaloers", "discussie niet kunnen winnen", ik heb deze cliche's al vaker gehoord.

Anyway, ik hoor de klok luiden, tijd om een jointje te roken (wie kopt hem in?).
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 20:54:36 #243
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23746444
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:50 schreef Breetai het volgende:

[..]

Anders ga je weer waarde hechten aan ze en dan durf je weer niet op je bek te gaan.

Ik hecht meestal veel waarde aan vrouwen .. helemaal die waar je leuk mee kunt praten .. bij anderen loop ik weg

en ik durf sowieso niet op mijn bek te gaan ... nergens mee .. dan doe ik het liever niet
pi_23746473
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Dit is zeker geen cliche? "Stiekem jaloers", "discussie niet kunnen winnen

Ik zou niet weten wat anders het motief kan zijn
pi_23746477
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:49 schreef dawg het volgende:
"neuksletjes"
Ik bedoel maar...

Euuuh, wie heb ik neuksletje genoemd dan

quote:

Andere usertjes? Je bedoelt de usertjes die jou gelijk geven?

Sjezus, je begrijpt mijn hele zin niet eens :')
pi_23746500
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik hecht meestal veel waarde aan vrouwen .. helemaal die waar je leuk mee kunt praten

maar die zien jou dan als hun grote broer? Ai
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:56:40 #247
22944 Breetai
....Relax....
pi_23746501
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zolang je nog denkt in termen als CPU-power terwijl je vrouwen aan het versieren bent kom je er niet ...

Daar denk ik niet aan op het moment dat ik met vrouwen aan het slap ouwehoeren ben.

Dat besef komt meestal als ik weer in m'n uppie achter m'n compu zit. Tegen vrouwen gebruik ik heel ander taalgebruik. Veel meer processgestuurd, objectieve ervaringen/verhalen subjectief vertellen. Als het ff kan, nog in E-prime ook nog.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_23746526
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:56 schreef Breetai het volgende:

[..]

Daar denk ik niet aan op het moment dat ik met vrouwen aan het slap ouwehoeren ben.

Dat besef komt meestal als ik weer in m'n uppie achter m'n compu zit. Tegen vrouwen gebruik ik heel ander taalgebruik. Veel meer processgestuurd, objectieve ervaringen/verhalen subjectief vertellen. Als het ff kan, nog in E-prime ook nog.

Woei, maak me gek ik hang aan je lippen
pi_23746527
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:54 schreef dawg het volgende:
"discussie niet kunnen winnen", ik heb deze cliche's al vaker gehoord.

Ten eerste; dat is geen cliché...
Ten tweede; ik kan me wél voorstellen dat je dat vaker gehoord hebt .
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 20:58:26 #250
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23746546
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

maar die zien jou dan als hun grote broer? Ai

nee eerder het naieve zielige jongetje

en geef ze eens ongelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')