Naar mijn idee moeten er een hoop gasten nog een hoop leren. De nice guys moeten leren om hun kwaliteiten beter te verkopen. Naar mijn idee hoef je als nice guy niet compleet door te schieten en een grote klootzak uit te hangen. Een overshoot van 140% lijkt me meer dan voldoende om uiteindelijk op het juiste niveau uit te hangen.
Naar mijn idee doe je het al een stuk beter als je gewoon rustig rondloopt zonder dat je jezelf meteen aan een vrouw relateerd. Als je jezelf al weet te vermaken tussen een hoop mensen zonder dat je vrouwen nodig hebt. onder het motto: "Je wilt ze wel maar je hebt ze niet nodig."
Als ik op vrijdag uit ga in een andere stad dan moet ik eerst ff 1.5 uur bijkomen van een weekje werken en alle sensoren weer eens afstellen op een hoop bewegende mensen en vrouwen in het cafe. Gedurende die tijd zit ik dan ook alleen maar fijn op m'n uppie een hoop spa rood achterover te werken en een beetje te genieten van de muziek en de mensenmassa voor me.
Na die tijd, ga ik toch eens ff verder kijken en op zoek naar wat vrouwelijk schoon om van te genieten. Als ik gewoon rustig en objectief kijkt dan zie je op den duur dat het idd gaat om goed binnenkomen, ff wat effectief slap ouwehoeren en daarna afvoeren gaat. Niet dat me dat lukt maar ik begin wel wat te herkennen. Je moet het idd allemaal zelf doen.
Uiteindelijk begin ik dan ook automatisch vrouwen aan te spreken. Het slap ouwehoeren lukt in het cafe nog niet echt en de juiste momenten om samen eens ergens anders te gaan kijken die herken ik altijd 5 minuten na het afscheid.
Het gesprek kost nog iets teveel CPU-power om daarnaast nog wat te plannen of te improviseren.
Het verhaal wat Aventura vertelde klopt naar mijn idee. Bovenstaande taktiek geld voornamelijk voor onzekere vrouwen. Met zelfbewuste vrouwen weten beide partijen al snel genoeg wat ze gaan doen.
Nog ff aan Schtoppel: Pleur alle cursussen die je hebt ff aan de kant en ga gewoon chil in een cafe zitten waar je jezelf wel weet te vermaken zitten. Er hoeft helemaal niks te gebeuren. Het gaat er om dat je rustig, chill en comfortabel daar rondhangt. Op den duur ga je vanzelf wel eens op zoek naar vrouwen in andere tenten. Leer eerst maar eens rustig waarnemen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme