quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
is dat een tacktiek ... als ik dat zeg loop ik meestal naar weg (het liefst naar de volgende kroeg) trouwens als een vrouw dat tegen mij zegt loop ik ook meestal weg (het liefst naar de volgende kroeg)
Normaal loop ik ook heel doelgericht weg richting m'n bestemming. In een ooghoek zie je nog net dat teleurgestelde gezicht en zodra je over de drempel stapt kan je jezelf wel schieten.
Ook heb ik vaak zat meiden horen zeggen dat ze "NU" vertrokken en een uur later nog in het cafe zaten.
De volgende stellingen kan je gebruiken om er iets van meiden te snappen: 'Let niet op wat een meid zegt maar wat ze doet' en
'Meiden kunnen meer maken zonder zich meteen hoeven te verantwoorden.'. Deze fijne eigenschappen kan je natuurlijk ook zelf gebruiken. Als je alles graag lekker logisch houdt natuurlijk niet in dat je daar aan moet houden. De meeste meiden zullen je dat echt niet kwalijk nemen en anders hebben ze helemaal niks over jouw te zeggen.
quote:
![]()
ik snap dr echt niks van .. t wordt eens tijds dat ze sociologische omgangen vatten in een paar wiskundige formules
Het gaat niet zozeer om regels maar meer om procedures. Je moet altijd helemaal vooraan beginnen. Veriferen waar je staat en de volgende stap de goede richting nemen. Kom je vast te zitten, obstakel bypassen of opruimen en verder.
Dit kan je allemaal heel logisch en procedureel maken al sje zelf wilt. Het toppunt hiervan vind ik nog altijd het Maniac plan.
Die gast werk gewoon heel logisch en methodisch omdat ie voor z'n 20e haast geen mensen tegenkwam en alleen een computer had om zich bezig te houden. Na 5 jaar werk, onderzoek en discussie heeft ie dus zoiets opgesteld wat voor hem fanatastisch werkt.
http://www.pickupguide.com/nmp.htm
als je wiskundige regles wilt die voor jouw werken om vrouwen te versieren, dan zal je ze waarschijnlijk zelf moeten achterhalen. De Isaac Newton van het versieren is nog niet langsgekomen of anders heeft ie het nog niet kenbaar gemaakt.
je moet het allemaal zelf doen en het gaat heel veel moeite kosten. ---> wilskracht.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme