quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
De winnaars van de felbegeerde Fok!-Awardsquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Op zich lijkt de opstelling goed voor een counterattack, maar als je op deze manier te weinig balbezit hebt, zul weinig kansen creeren. Met counterattack weet je dat je minder kansen zult krijgen. Maar daarbij heb je ook nog eens maar twee spitsen. Ik zou iets minder verdedigend spelen..... Misschien zijn je spitsen wel niet goed genoeg of zijn de spelers niet geschikt voor counterattack. Je speelt al zo verdedigend, misschien dat je je tactiek op normaal moet zetten. Een middenvelder extra kan ook wonderen doen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:00 schreef kavorka het volgende:
0-1 verloren...
Heb nu al 3x achter elkaar met 0-1 verloren (vriendschappelijk tegen iemand uit VI, beker tegen iemand uit V en nu in de competitie IX)
speel 5-3-2 (counterattack). Ik scoor maar niet, switchten naar 3-5-2??
Ik won met 8-0..quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:38 schreef Gabberhead het volgende:
Leuk begonnen dit seizoen. Een 2-0 overwinning tegen een ploeg met op papier sterkere spelers.
Alleen Hattrick moet toch iets doen aan z'n waarderingssysteem:
1-0 Perry Kroes (5)
2-0 Perry Kroes (28)
The most dominating Arossel player was without a doubt Barend van Hameren. Perry Kroes on the other hand, had a terrible day.
Kun je nagaan hoe goed de rest van m'n team was
quote:
quote:sir_dalord is de OP aan het vernieuwen. De huidige is te groot en te onoverzichtelijk.
Daarom is deze OP dus nog niet geupdate. Ik ga alles omgooien en ik vond het daarom niet nodig om nieuwe ploegen nog in in deze te gaan invoeren.
verwacht in de nieuwe OP dus het volgende:
• overzichtelijk schema van fokhattrick ploegen die tevens up to date kan worden gehouden zonder dat er een nieuwe topic nodig is.
• meer nadruk op de fokfed activiteiten
• links zullen overzichtelijk worden neergezet.
kortom: overzichtelijk is het nieuwe sleutelwoord..
Ik hoop om vanaf deel 39/40 de nieuwe op te kunnen introduceren...
hoogachtend,
sir_dalord
Sorry, overheen gelezenquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
No prob, was uit vorige topicquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen![]()
quote:Maar hoe heb je gespeeld??![]()
Klotequote:Op maandag 18 oktober 2004 11:30 schreef komrad het volgende:
he hives, wat heb je gisterne gedaan?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:37 schreef -Raffie- het volgende:
maar wel 2 wo's in me competitie dus degradeer hopelijk niet
Wat gebeurt er eigenlijk als die 2 WO's tegen elkaar spelen !quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:37 schreef -Raffie- het volgende:
Eerste wedsrtrijd 2-2 gelijk gespeeld en rode kaartmaar wel 2 wo's in me competitie dus degradeer hopelijk niet
die spelen 1-1 gelijkquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als die 2 WO's tegen elkaar spelen !![]()
Ennuh... ik daag je uit![]()
jammer dat je tactiek niet heeft gewerkt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:04 schreef komrad het volgende:
sorry hives, ben al voorzien, speel een internationale friendly
Sorry, speel nog voor de bekerquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als die 2 WO's tegen elkaar spelen !![]()
Ennuh... ik daag je uit![]()
Nu kan ik natuurlijk reageren, denkend dat je mijn woorden verkeerd opgevat hebt........maar ik doe het nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:31 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Sorry, speel nog voor de bekerander keer
Okequote:Op maandag 18 oktober 2004 14:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk reageren, denkend dat je mijn woorden verkeerd opgevat hebt........maar ik doe het niet!
Speel ook nog voor de beker
Je traint op donderdag nacht. Wat je op dat moment ingesteld hebt als training, dat train je dan. Je kan voor woensdag bv op conditie zetten, en donderdag op playmaking, maar dan train je enkel en alleen playmaking.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:39 schreef kavorka het volgende:
snelle vraag over de training. Worden de stats geupdate na een wedstrijd? Ik kan dus bv. 10 minuten voor een wedstrijd mijn training veranderen naar verdedigen en dan verbeteren de verdedigen-skills?
Gelukkigquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:45 schreef The_Hives het volgende:
Raffie de irc'ers hebben gelijk
En alleen de spelers die een wedstrijd hebben gespeeld worden getraind, of de spelers die je op dat moment in de basis heb gezet?quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Je traint op donderdag nacht. Wat je op dat moment ingesteld hebt als training, dat train je dan. Je kan voor woensdag bv op conditie zetten, en donderdag op playmaking, maar dan train je enkel en alleen playmaking.
wanneer je playmaking traint, worden alleen de spelers getraind die op zondag en woensdag in de basis op het middenveld stonden. Bij conditie en spelhervatting traint wel iedereen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:05 schreef kavorka het volgende:
[..]
En alleen de spelers die een wedstrijd hebben gespeeld worden getraind, of de spelers die je op dat moment in de basis heb gezet?
Als je wingers tm laat spelen stel dan een middenvelder op die positie op. Ik zou eerder met twee wingers towards middle spelen dan met een verdedigende aanvaller, dat laatste werkt echt niet fatsoenlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:06 schreef nicomart het volgende:
Zo heb gewoon me openingsduel met 4-1 gewonnen. Ik was eigenlijk alleen beter op het middenveld en verder was ik overal minder. Zelfs HAM had een 2-2 gelijkspel verwacht.
Maar ik ben er natuurlijk dik tevreden over
Alleen moet ik komende woensdag tegen een ander team die ook in VI speelt, maar zijn middenveld is een stukkie beter. Nu heb ik een van mijn spitsen verdedigend gezet en een van mijn buitenspelers laat ik naar het midden spelen. Daarvan word je middenveld toch sterker? ik heb nu heel hoog waardeloos.. dus dan kan ik toch wel een lage slecht verwachten?
Jep, verhoudingsgewijs zit het zo:quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:41 schreef Baris het volgende:
Krijgen spelers die in een vriendschappelijke wedstrijd spelen ook ervarings punten?
Ja, maar wel minder als in een competitiewedstrijd, het is geloof ik:quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:41 schreef Baris het volgende:
Krijgen spelers die in een vriendschappelijke wedstrijd spelen ook ervarings punten?
Weer een vraagquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:01 schreef komrad het volgende:
impressive
ik heb binnenkort een excellent defender, wat zou die op kunne leveren, ook 18 jaar
op irc zijn dat soort zaken makkelijker uit te leggenquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:04 schreef Baris het volgende:
[..]
Weer een vraag
Hoe kun je zien dat een speler bijv exellent is?
Oke, thanks.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op irc zijn dat soort zaken makkelijker uit te leggen.
Je moet op de transfermarkt een speler zoeken met vergelijkbare stats als jou speler. Alleen de stat die misschien gaat stijgen moet dan al exellent zijn. Als de tsi van jou speler vergelijkbaar is met die op de transferlijst, stijgt je speler bijna.
ik speel ook alleen maar internationaal gewoon naar een land, dan naar een regio en dan naar de hoogst geplaatste teams en dan uit één league alle teams uitdagen tot je 25 lopende uitdagingen hebt. ik vraag meestal belgen of duitsers maar vriend van mij oefende tegen italiaanse 4e klasser en dat leverde hem 16k opquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:45 schreef komrad het volgende:
waarom speel ik altijd internationale friendlys denken jullie? cash en ervaring
quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:14 schreef The_Hives het volgende:
-edit- aanvulling
stel je middenvelder krijgt een blessure tijdens de wedstrjid, dan wordt hij evengoed op donderdagnacht/ vrijdagochtend getraind, evenals de vervanger van deze speler.
En dan kun je zeker het beste thuis spelen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik speel ook alleen maar internationaal gewoon naar een land, dan naar een regio en dan naar de hoogst geplaatste teams en dan uit één league alle teams uitdagen tot je 25 lopende uitdagingen hebt. ik vraag meestal belgen of duitsers maar vriend van mij oefende tegen italiaanse 4e klasser en dat leverde hem 16k op
wel als het een buitenlander is die in een lage divisie speelt. Als het een buitenlander uit een hoge divisie is, worden je reiskosten terugverdiend omdat hij zoveel supporters heeft. Je moet dus buitenlanders vinden die minimaal je reiskosten vergoeden en anders thuis spelenquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:48 schreef Baris het volgende:
[..]
En dan kun je zeker het beste thuis spelen.
Oke, bedankt voor de info.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wel als het een buitenlander is die in een lage divisie speelt. Als het een buitenlander uit een hoge divisie is, worden je reiskosten terugverdiend omdat hij zoveel supporters heeft. Je moet dus buitenlanders vinden die minimaal je reiskosten vergoeden en anders thuis spelen.
ja ik heb zeker wel middenvelder staan die tm staat.. en toevallig heeft tie nog matig vleugelspel erbij. Maar ik ben zo trots op mijn wingers en ik wil eigenlijk een van me wingers trainen..quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:08 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Als je wingers tm laat spelen stel dan een middenvelder op die positie op. Ik zou eerder met twee wingers towards middle spelen dan met een verdedigende aanvaller, dat laatste werkt echt niet fatsoenlijk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef Keano het volgende:
Mooi op mijn formidabele Playmaker is 725.000,- geboden. straks ff trainees inslaan.
Omdat de prijzen niet meer reeel zijn, ik moet er in de toekomst nog wel winst op kunnen maken. Dikke miljoen voor een laag passable Iranier zonder bijstats wordt zonder te knipperen geboden. Ik ben best bereid een beetje meer te betalen maar dit is echt buiten alle proporties.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:33 schreef komrad het volgende:
dat is bijna voor niets, waarom probeer je niet een U20 van een ander land te krijgen?
doe je goed. wat zijn zijn andere stats? voor zoveel geld wil ik de mijne misschien ook wel verkopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef Keano het volgende:
Mooi op mijn formidabele Playmaker is 725.000,- geboden. straks ff trainees inslaan.
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:01 schreef Vision het volgende:
idd. je hebt gewoon iedere week dezelfde kans om een speler te trekken, die wordt niet hoger als je x weken niks trekt.
[HATTRICK] Fok!Cup Deel III | Inschrijvingen zijn open!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:25 schreef speert.flies het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
gebruikersnaam: decibelquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:09 schreef speert.flies het volgende:
oja, wil er nog iemand een oefenwedstrijdje morgen?
Iedereen die ik uit wil dagen zit nog in de beker of heeft al een oefenwedstijd. Diegene die ik wel nog uit kan dagen reageren niet, dus bij deze..
Gegevens staan hierboven!
heb nu een lijst met 19 uitdagingen, waarvan 16 buitenlands...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:34 schreef komrad het volgende:
ik heb ook gemerkt dat het vrij lastig was deze week een friendly te regelen, maar als je er een half uurtje moeite in steekt heb je echt wel een int friendly thuis hoor.
Ik had vorige week zo'n 30.000 euro binnengehaald, schat het voor morgen zelfs op 50.000 euro minimaal..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:13 schreef engessa het volgende:
Iemand trouwens een idee hoeveel een bekerwedstrijd thuis opbrengt? Ligt dat in dezelfde orde als een competitiewedstrijd? Ik speel morgen ook thuis maar ben wel benieuwd hoe veel bezoekers er zullen komen. Mijn stadion vol zou niet verkeerd zijn, zijn een boel extra centjes!
ik had ook vorige week ook ongeveer zoiets.. kwam 3-0 achter, kwam toen 4 minuten voor tijd op 3-3 en in de 101ste minuut won ik met 3-4quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:16 schreef REFUSED het volgende:oh yeah, oh yeah, oh yeah
5-4 na verlenging
kwam van 0-3 wonderbaarlijk terug tot 3-3, vervolgens 3-4 en 4-4 in dezelfde minuut en in de verlenging afgemaakt
nog maar een keer dan:oh yeah, oh yeah, oh yeah
je mag erelid voor het leven zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:13 schreef nicomart het volgende:
trouwens.. ik wil eigenlijk ook wel weer eens wat gaan doen voor de federatie.. ben tenslotte de oprichter en voel me nu zo nutteloos.. dus als er wat verzonnen kan worden voor me dan hou ik me aanbevolen!!
hehe grappenmakerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je mag erelid voor het leven zijn :')
ik heb wel iets voor jequote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:13 schreef nicomart het volgende:
trouwens.. ik wil eigenlijk ook wel weer eens wat gaan doen voor de federatie.. ben tenslotte de oprichter en voel me nu zo nutteloos.. dus als er wat verzonnen kan worden voor me dan hou ik me aanbevolen!!
nee, dat bijvoorbeeld bij Coach (en al die anderen) de Apply NIET groen is (maar zwart) en dus geen klikbare link. dus niemand kan applyenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:40 schreef nicomart het volgende:
sorry... uhm.. bedoel je dat iedereen sollicitaties kan accepteren?
zeg dat dan gewoon
nou.. daar heb ik echt naar gekeken maar heb nog steeds niet door waarom dat niet kan..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:45 schreef REFUSED het volgende:
[..]
nee, dat bijvoorbeeld bij Coach (en al die anderen) de Apply NIET groen is (maar zwart) en dus geen klikbare link. dus niemand kan applyen
ik maak overigens nog kans om te winnen van die II.2-gast waar ik volgende week in de 3e ronde beker tegen moet. hij heeft de afgelopen 34 competitie- en cup-wedstrijden 5x tegen 4-5-1 gespeeld en 4x verloren tegen 1x gewonnen. ik mag blijven dromen
Dan is er of een maximum aantal leden voor die functie ingesteld of jij zit al op het niveau van die functie...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:45 schreef REFUSED het volgende:
[..]
nee, dat bijvoorbeeld bij Coach (en al die anderen) de Apply NIET groen is (maar zwart) en dus geen klikbare link. dus niemand kan applyen
is ook de rede waarom ik op zondag altijd al mijn wedstrijden in de week vast opstelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:48 schreef forza22 het volgende:
ik was dus even vergeten dat je in het buitenland op een andere tijdstip speelt![]()
Wil ik net mijn opstelling gaan veranderen voor vanavond zie ik dat ik al bezig ben en 0-5 voor sta tegen een poolse club. geen training![]()
![]()
![]()
Dan ligt het dus aan 't niveau, alles is nl. 1 behalve de oprichter, die is 2.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 05:11 schreef Albertinho het volgende:
[..]
Dan is er of een maximum aantal leden voor die functie ingesteld of jij zit al op het niveau van die functie...
Het zal lastig worden, ik speel tegen een redelijke zevende klasser.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:12 schreef Grumpey het volgende:
succes iedreen vanavond met de bekerwedstrijden
moet je dan misschien eerst ontslag nemen om daarna voor de andere baan te apply-en?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:45 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan 't niveau, alles is nl. 1 behalve de oprichter, die is 2.
Bedoel je niet en/of. Spelers die zondag en/of woensdag gespeeld hebben krijgen training (mits op de juiste positie.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer je playmaking traint, worden alleen de spelers getraind die op zondag en woensdag in de basis op het middenveld stonden. Bij conditie en spelhervatting traint wel iedereen.
Ik las net dat dan gewoon de laatste wedstrijd telt die hij gespeeld heeft. Dus als je bv. verdedigen zou trainen dan zou de betreffende speler in jouw voorbeeld wel training hebben gehad..?quote:Maar let op:
wannee je bijvoorbeeld speler X op zondag op het middenveld laat spelen, maar diezelfde speler op woensdag in de verdediging zet, krijgt hij geen training.
Klopt het is en/ofquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:58 schreef kavorka het volgende:
[..]
Bedoel je niet en/of. Spelers die zondag en/of woensdag gespeeld hebben krijgen training (mits op de juiste positie.
[..]
ja klopt ookquote:Ik las net dat dan gewoon de laatste wedstrijd telt die hij gespeeld heeft. Dus als je bv. verdedigen zou trainen dan zou de betreffende speler in jouw voorbeeld wel training hebben gehad..?
Verdomme, ik ga dit spelletje nog eens een keer begrijpen!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klopt het is en/of. Als het maar op dezelfde positie is.
[..]
ja klopt ook.
Maar er zouden in theorie ook meer mensen moeten komen omdat je tegen een team speelt dat hoger geklasseerd is dan jouw eigen team, dit is natuurlijk al helemaal het geval als je als VII er tegen een IVer moet of iets dergelijks.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik had ook vorige week ook ongeveer zoiets.. kwam 3-0 achter, kwam toen 4 minuten voor tijd op 3-3 en in de 101ste minuut won ik met 3-4
morgen dus tegen dat team dat met beide winger naar binnen speelt en daardoor een sterker middenveld heeft als mij. Moet dus wel op dezelfde manier spelen en naar mijn idee kan mijn middenveld dan net iets beter zijn. Jammergenoeg moet ik tot 8 uur werken dus is het even afwachten tot later die avond om te zien of ik gewonnen heb..
Trouwens voor die mensen die denken dat ze net zoveel geld binnen halen in de beker als met een normale competitiewedstrijd komen bedrogen uit he... bij een beker krijgt het thuisteam 2/3e van de inkomste en het uitteam 1/3e.
maar over het algemeen komen er ongeveer net zoveel mensen als voor de competitie...
dus als je 60.000 zou verdienen in de competitie bij een thuiswedstrijd krijg je als thuisspelende ploeg dus 40.000 en als uitspelende ploeg 20.000zo das mijn bijdrage weer eens
Het is inderdaad zo dat het wel leuk is, maar je maakt toch eigenlijk veel te weinig kans. Ik denk dat het wel leuk is dat ze de beker hebben uitgebreid, maar dat er nu eigenlijk iets teveel in zitten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:02 schreef komrad het volgende:
thanx nicomart, de beker was een leuk extratje in geld en ervaring voor mij, maar verder ook niets je weet als IX dat je eigenlijk vrijwel kansloos bent
Vandaag 10.30:quote:Op zondag 17 oktober 2004 09:34 schreef pekel het volgende:
Tijmen Bouwer (45382231)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 617 ¤/week
Eigenaar: vv Emmen
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: uitstekend.
Die gaat voor ruim 300k de deur uit..
Netjes!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Vandaag 10.30:
Je hebt een speler verkocht en 569 160 ¤ ontvangen
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Vandaag 10.30:
Je hebt een speler verkocht en 569 160 ¤ ontvangen
pfft,,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:30 schreef neilpad het volgende:
Ik wil niet patsen maar dit ziet er dan toch ook mooi uit![]()
18-10-2004 Je hebt een speler verkocht en 2 730 001 ¤ ontvangen
Dat was trouwens de eerste keer dat ik een speler verkocht voor meer dan 2 miljoen.
Was wel raar want hij stond voor 2,9 erop en die gast bood gelijk 3![]()
Haha, het was een wonderbaarlijke middenvelder met als beste "bijstat" zwak passen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:39 schreef komrad het volgende:patsen mag best als je zoveel verdient, wat waren zijn stats?
Heb al een week of 6 mijn jeugdpull op uitstekend staan, sindsdien geen enkele goede speler doorgekomenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:24 schreef The_Hives het volgende:
mijn jeugdopleiding is naar uitstekend
als ik nou ook nog eens wat goeds pull
Idem hierquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Heb al een week of 6 mijn jeugdpull op uitstekend staan, sindsdien geen enkele goede speler doorgekomen!
Moet een dezer dagen/weken toch wel een topspeler doorkomen denk ik zo........
Vorige week bij mij eindelijk naar redelijk gegaan...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Heb al een week of 6 mijn jeugdpull op uitstekend staan, sindsdien geen enkele goede speler doorgekomen!
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idem hier
herkenbaar, ,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Nooit motsen in de beker(behalve als je in de (halve) finale zit) anders is het te verrot voor je TS in de competitie gewoon lekker PIC spelen of normal, als je met PIC verliest gaan je sups ook minder naar beneden dan wanneer je met mots of normal verliest.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:57 schreef R_B het volgende:
1-3 verloren...
Jammer..
Ik denk dat als ik mijn beste team had opgesteld en had gemotst...dat ik dan wel gelijk had gespeeld...
Maarja...2e ronde is aardig
niet zoveel naar die sterren kijken joh.. gewoon naar zijn stats kijken en zoeken naar zijn zwakke punten..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:00 schreef pekel het volgende:
De volgende ronde thuis tegen een IVer.
Haalt zo'n 41 sterren per wedstrijd..
Geen kans enzo..
nicequote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:38 schreef Joralf het volgende:
Joehoe, ik heb 8e divisie club Alfa Unlimited met 4-0 thuis verslagen (oefenwedstrijd). Mn 2e wedstrijd en meteen 2e winst
dat is niet verkeerdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:18 schreef Joralf het volgende:
ik speelde met 8 reserver spelers en 3 die van ut weekend ook in de basis stonden....
was tie niet geblesseerd?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:52 schreef DeHovenier het volgende:
.....ik snap niet waarom mn centrale verdediger (3,5 ster) uit de opstelling is gegaan en mn coach ervoor in de plaats is gekomen :S
Dan regende het vast bij je wedstrijd...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:03 schreef pannaking_ het volgende:
Deze speler heeft 5 ster gehaald(hij heeft nog nooit hoger dan 3,5 gehaald voorheen) maar hij had wel een weer event tijdens de wedstrijd(regen) dus misschien dat het daardoor komt:
Tony Jonasson (24838384)
20 years, solid form, bruised, but playing
I speak Svenska!
A sympathetic guy who is calm and honest.
Has wretched experience and passable leadership abilities.
Speciality: Powerful
Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 6 110
Wage: 2 304 ¤/week including 20% Bonus
Owner: FC United AFC
Warnings: 0
Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: formidable Passing: inadequate
Winger: solid Defending: poor
Scoring: weak Set Pieces: wretched
Het lijkt me wel een beetje te vroeg voor 5 ster maarja het is toch gebeurd:P
Dat zeg ik er toch ook bijquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:21 schreef Albertinho het volgende:
[..]
Dan regende het vast bij je wedstrijd...
waarom zou je een dag wachten? Zodat het misschien een weekje onderhoud scheelt?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:35 schreef R_B het volgende:
Vraagje:
Ik wil mijn stadion gaan uitbreiden..
Dat duurt 8 dagen...
Volgende week zondag heb ik een thuiswedstrijd..
Wanneer kan ik de bouw het beste laten beginnen? Morgen zodat hij zaterdag klaar is?
Of overmorgen...zodat hij op de gok zondagochtend klaar is?
Wanneer vinden dat soort updates plaats? (snachs ook zeker?)
Gelukkig valt dat met mij nog wel mee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:54 schreef The_Hives het volgende:
hmz, 12 supporters hebben opgezegd en ze zijn geļrriteerd. Het zelfvertrouwen van mijn team is rampzalig.
Dit begint parallellen te vertonen met een ander team
thx...dan ga ik zaterdag beginnen met bouwen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:13 schreef Grumpey het volgende:
R_B, stadion bouwen na de stadionupdate van zaterdag, dit scheelt je 1 keer onderhoud en is hij zondag toch klaar meestal.
stadionupdate is meestal om 8 of 9 uur sochtends.
Die 4-0 was een oefenwedstrijd en die tellen niet mee voor je supporters.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:06 schreef Joralf het volgende:
stom is dat, ik ben er ook al 8 kwijt en dat terwijl ik in de week die ik nu bezig ben 2x gewonnen heb met 5-1 en 4-0.....
Je hebt me ingehaaldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:52 schreef pekel het volgende:
8 supporters erbij, en dat brengt m'n aantal op 716..
Heb er nu ongeveer 1270, dus dat zjin er nog zat......quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:28 schreef qyn het volgende:
11 erbij.. en sta nu op 911 .. Hopelijk volgt er niet te veel verlies nu
21.10.2004 12 new supporters signed up and paid 360 ¤ in fees.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:28 schreef qyn het volgende:
11 erbij.. en sta nu op 911 .. Hopelijk volgt er niet te veel verlies nu
ja je bent gewoon veel te goed. Alleen als je tegen een team speelt die hoger dan jou speelt speel je thuis.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:00 schreef thunderbunny het volgende:
3e ronde beker gehaald,alleen heeft iemand dit ook?ik heb nu dus voor de 3e maal een uitwedtsrijd inde beker,achte relkaar....wil nu wel eens een keer thuis spelen
zie de post boven de jouwequote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Nicomarttrouwens, het begint er eindelijk eens goed uit te zien bij die Offices and Membership types in de federatie
jep, ik baal dr ook aardig vanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:00 schreef thunderbunny het volgende:
3e ronde beker gehaald,alleen heeft iemand dit ook?ik heb nu dus voor de 3e maal een uitwedtsrijd inde beker,achte relkaar....wil nu wel eens een keer thuis spelen
onzin.,mn tegenstander is 3x zo sterk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:19 schreef komrad het volgende:
als je uit speelt betekent dat wel dat je in principe beter bent en dus kan winnen, thuis spelen betekent underdog zijn. Eea los van PIC enz
vorig jaar zou je toch beter geweest moeten zijn dan?!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:33 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
onzin.,mn tegenstander is 3x zo sterk.
ach, echt gek is het natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:55 schreef neilpad het volgende:
21-10-2004
De GM's hebben de naam van jouw fanclub veranderd, omdat het in combinatie met teamnaam etc. te veel facistische tekjes vertoonde. Je bent uiteraard vrij dit te veranderen naar een andere naam!
Dat is al de 2de keer dat er gezeik over is.
De eerste keer is die gozer niet naar de gm's gegaan en nu blijkbaar wel iemand anders dus.
Fanclub naam was trouwens "Übermenschen", waar er vandaag nog 6 bijkwamen
Slaat nergens op heeft namelijk vrij weinig met facisme te maken tis toevallig een term die Hitler keer gebruikt heeft ofzo. Maar komt gewoon van Friedrich Nietzsche af en heeft niks met ariėr ofzo te maken...![]()
de thuisspelende club is altijd het team dat lager geklasseerd staat als het andere team. Apart dan dattie 3x zo sterk is, maar zo wordt er in de beker altijd gespeeldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:33 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
onzin.,mn tegenstander is 3x zo sterk.
noem je je fanclub Helemaal Nietzsche ole olequote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:20 schreef neilpad het volgende:
Hoeft trouwens niet persee met Nietzsche te relateren, ik had toevallig die naam omdat ik ten tijden van de oprichting les had over Nietzsche bij filosofie![]()
Zat al te denken aan SS-Side, nee geintje ik zal er nog wel even over nadenken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
noem je je fanclub Helemaal Nietzsche
hehe tuurlijk mag dat.. die stellen zaterdag hun team in en dan mag er in zweden best even een servertjes draaien gok ikquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:23 schreef komrad het volgende:
Ik weet niet of de ZK familie een grote fractie betreft, die mogen toch ook niet spelen op zondag
Ik had dat trouwens dat doekje in je plaatje dinsdag wel op zuid verwachtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehe tuurlijk mag dat.. die stellen zaterdag hun team in en dan mag er in zweden best even een servertjes draaien gok ik![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:30 schreef komrad het volgende:
edit onzinpost
wat verwacht je 'smiddagsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:44 schreef komrad het volgende:
wordt steeds gezelliger op de irc
ik eigenlijk ook wel maar volgens mij hadden ze die toch verkocht?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik had dat trouwens dat doekje in je plaatje dinsdag wel op zuid verwacht
hey ik zit niet 24 uur per dag op hattrick.. misschien 20quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:42 schreef REFUSED het volgende:
Hattrick » Federations
Approve/reject Application
Applications - Cup Organisator
Engessa Duh!
sirdalord als je me deze baan niet geeft, wordt je zowel uit de OP als de beker gezet!Ik organiseer ook de cup, dus daarom solliciteer ik maar
nounounounounou
ik zei niet "nununununu"quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:41 schreef nicomart het volgende:
hey ik zit niet 24 uur per dag op hattrick.. misschien 20
maar ze zijn weer geaccepteerd hoor
ooohquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:02 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik zei niet "nununununu"
nounounounounou was een reactie op sir_dalords dreigementen.
Waar kun je zulke stats bekijken? Ik dacht misschien met HAM, maar daar zie ik het nergens, of zit ik fout te kijken?quote:Positiespel: +3
Vorm: +5 / -11
TSI: +1190 / -1190
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:33 schreef The_Hives het volgende:
MadKow feli
Trainingsupdate![]()
Playmaking +3
Form +6/-6
TSI +710/-180
Mijn benieuwen wat ik voor die trainees vang
qynquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:00 schreef qyn het volgende:
[..]
Netjes enzo![]()
Mwah, die van 20 raak je op zich voor 140-180 misschien ook nog wel kwijt (hadden toch allemaal wat conditie enzo?) .. Maar als je ze d'r voor 120K opzet wordt er wel op geboden denk ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
qyn
voor 120k op de TM?![]()
van 20?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:08 schreef qyn het volgende:
[..]
Mwah, die van 20 raak je op zich voor 140-180 misschien ook nog wel kwijt (hadden toch allemaal wat conditie enzo?) .. Maar als je ze d'r voor 120K opzet wordt er wel op geboden denk ik![]()
ze zijn goed playmaking. Ik had ze op redelijk (en binnen 2 weken stijgen) gekocht voor ongeveer 50k tot 70k. Wel met minimaal matig passen als bijstat. Wat verdedigers kosten weet ik niet, zeker niet met bijstats.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:16 schreef komrad het volgende:
maat hoe goed zijn ze PM? maar ff terugkomend op mijn vraag, ik heb een vracht 18 jarige redelijke verdedigers, sommige houdt ik want die zijn bijna goed, maar ik wil er eigenlijk ook een paar verkopen om 17 jarigen voor terug te komen. Wat kan ik daar voor vragen?
ga ik ook maar eens mee beginnen, toch wel handig!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Je kan bv een excel sheet maken met overzicht van stats ed. .
je had het me ook gewoon mogen vragen hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:18 schreef qyn het volgende:
Wheheh, heb me al meerdere malen verbaasd waarom spelers de links staan soms zo fanatiek zijn aan de andere kant.. maar da's nu opgelost
Dan moet je hem minstens doortrainen tot hoog goed, of uitstekend wil hij vier sterren halen. met uitstekend vormquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:28 schreef komrad het volgende:
Ik heb deze chef voor 3500 euri gekocht om mss wel in de U20 te krijgen:
mijn vraag is hoe lang voordat hij redelijk in verdedigen wordt, zelf schat ik toch wel een week of 5/6 met een redelijk coach (4* is basis U20)
ik zag er toch al niet al teveel heil in hoor, maar hij is 17 en als ie 18 is is ie minimaal goed en mss wel uitstekend (2e helft seizoen) dus dan kan ik hem voor wat geld verpatsen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:59 schreef forza22 het volgende:
[..]
Dan moet je hem minstens doortrainen tot hoog goed, of uitstekend wil hij vier sterren halen. met uitstekend vorm
en met alleen maar een redelijk coach zal het nog wel even duren. en is ie de 20 al gepasseerd
onbekend maar met 4* sta je in de basisquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:14 schreef The_Hives het volgende:
wat is de minimale stat voor U20 van filipijnen?
tja standaard is natuurlijk 8 weken. Hij zal toch niet hoog matig zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:16 schreef komrad het volgende:
[..]
onbekend maar met 4* sta je in de basis
hoe lang denk jij dat ie nodig heeft om redelijk te worden?
en 5k redelijk voor die andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |