quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
De winnaars van de felbegeerde Fok!-Awardsquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
quote:sir_dalord is de OP aan het vernieuwen. De huidige is te groot en te onoverzichtelijk.
Daarom is deze OP dus nog niet geupdate. Ik ga alles omgooien en ik vond het daarom niet nodig om nieuwe ploegen nog in in deze te gaan invoeren.
verwacht in de nieuwe OP dus het volgende:
• overzichtelijk schema van fokhattrick ploegen die tevens up to date kan worden gehouden zonder dat er een nieuwe topic nodig is.
• meer nadruk op de fokfed activiteiten
• links zullen overzichtelijk worden neergezet.
kortom: overzichtelijk is het nieuwe sleutelwoord..
Ik hoop om vanaf deel 39/40 de nieuwe op te kunnen introduceren...
hoogachtend,
sir_dalord
Ik wou dat ik zo snel met pensioen konquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:00 schreef The_Hives het volgende:
kavorka: met die speler kan je niets.
Laat hem het er maar lekker van nemen, en stuur hem naar de golfcourse
SD heeft het nogal druk, en wil het wel meteen goed doenquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:00 schreef komrad het volgende:
oke nog steeds de SD opmerking, @hives kan je vinden bij hattric forums nederlands forum
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:01 schreef Che1984 het volgende:
speler
kavorka vroeg om raad, dat is even wat andersquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:58 schreef The_Hives het volgende:Waar dient dit topic absoluut niet voor
Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.
Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.
http://home.tiscali.nl/mnijenhuis/fok/Awards/sw.gifquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:03 schreef SuperWeber het volgende:
JD, HIves, ik wil dat icoon!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja.... Maar hij is niet zo netjes... Nu moet ik edittenquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/mnijenhuis/fok/Awards/sw.gif
maar dat had je zelf wel ook wel verzonnen
Als MSN het weer doet...quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
SW: Stuur mij even de originele plaatjes waaruit je gif is opgebouwd en je hebt vanmiddag al de Mooie animated gif..
Dus stuur me dan ff de 9, de pi, de is niet gelijk aan en de x
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:57 schreef qyn het volgende:
En Timmy! Leuke Pull!!
Ow verrekquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]![]()
was geen pull
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:57 schreef qyn het volgende:
En gefeliciteerd aan alle spelers
Het lijkt erop dat nu de leeftijdsupdate is doorgevoerd
het gaat met mate, heb nu een stuk of zeven spelers die een jaartje ouder zijn gewordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:57 schreef qyn het volgende:
En gefeliciteerd aan alle spelers
Het lijkt erop dat nu de leeftijdsupdate is doorgevoerd bezig is
sorry ik heb geen 4 tonquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:20 schreef Vision het volgende:
* The_Hives vind dat het tijd wordt dat iemand op zijn yp gaat bieden
Inmiddels is hij 19.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:58 schreef TimmyAsd het volgende:
op de transferlijst:
Engelbert Wielaard (34270041)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 390
Loon: 596 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
of idd irc.fok.nl kanaal #fokhattrick, naam: condoomquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:22 schreef One_conundrum het volgende:
jongens hoe kom ik ook alweer op IRC zit nu op school maar kan niet op irc.fok.nl komen...
weer topic vervuiling
Ik speel in de komende 5 wedstrijden 4 keer thuis..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:06 schreef forza22 het volgende:
in de eerste vier wedstrijden moet ik drie keer thuis. ben ik niet ontevreden over. want geld heb ik niet in overvloed. het nadeel is natuurlijk wel dat het einde van het seizoen wat minder inkomsten krijg
Jeus! 324K 345K 392K alquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:39 schreef Lortnoc het volgende:
Woei...
Er is een enorme bidwar gaande voor mijn getrainde spits
Ben benieuwd waar het eindigt. Volgende week nog een keertje (of twee) hopelijk
385kquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:42 schreef qyn het volgende:
[..]
Jeus! 324K 345K al![]()
Da's best veel
(denken ze dat ie nog 17 is ofzo)
Preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je 2x thuis als laatste.
Moet je niet van zulke fouten maken.. het was wel een beetje een strikvraag maar ja, als BC kan dat helaas niet..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:18 schreef nicomart het volgende:
ik heb mezelf ook in het bondscoach gebruis gegooit.. verwacht niet dat ik win, maar ik kan in ieder geval ervaring opdoen voor als ik het later nog eens wil proberen
wat was de foutquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:05 schreef engessa het volgende:
Moet je niet van zulke fouten maken.. het was wel een beetje een strikvraag maar ja, als BC kan dat helaas niet..
Er werd een vraag gesteld aan de eventuele toekomstige bondscoaches over welke vleugelspeler ze op zouden stellen, eentje met een hogere PM of eentje met de specialiteit 'onvoorspelbaar'. Verder zijn deze spelers identiek dus welke zou jij op stellen? Nicomart had hem iig verkeerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:06 schreef REFUSED het volgende:
[..]
wat was de fout
Onvoorspelbaar levert je misschien nog wat extra (broodnodige) doelpuntjes op dus doe die maar ^^quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:31 schreef engessa het volgende:
Verder zijn deze spelers identiek dus welke zou jij op stellen? Nicomart had hem iig verkeerd
dan klik je op de speler. En ergens aan de rechterkant waar je ook een prijs kan neerzetten, kan je op transfervergelijking klikkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:21 schreef Nkjez het volgende:
ik wil een paar spelers verkopen
maar waar kan ik vinden voor hoeveel ik de speler ongeveer waard is ??
ik heb het een tijdje niet meer gespeeld
bij veel wel, bij sommigen nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef One_conundrum het volgende:
hattrick plat?!
En al mijn goede hulp dan??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:10 schreef The_Hives het volgende:
Dank allen
SW je staat er wel inkijk maar goed
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:20 schreef komrad het volgende:
ja hives ik vind dat je iedereen die je vergeten bent moet toevoegen op straffe van een openbaar excuus
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En al mijn goede hulp dan??
* SuperWeber zijn kicktool alvast voorbereidquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en u bent![]()
Idd, zijn B-elftal haalt al 31 sterrenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:30 schreef komrad het volgende:
Ik ben kansloos met mijn IX team tegen een V team
thnxquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:29 schreef Vision het volgende:
leuk stukkie hives
mag ik volgende week TvdW zijn?
no such match foundquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:50 schreef kavorka het volgende:
kan iemand misschien voor mij kijken wat mijn wedstrijd id is? de wedstrijd van mij is opeens verdwenen en kam hem dus niet meer volgen
mijn team id is: 505478, alvast bedankt
Hij geeft team idquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
no such match found
ik gaf mijn teamid door, ik zou graag mijn wedstrijd id willen hebben. Tussen wedstrijden staat mijn bekerwedstrijd die nu bezig is niet meer op de lijst :squote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
no such match found
ik kom er wel in, maar ik zie mijn wedstrijd niet in de lijst staanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:56 schreef Keano het volgende:
gvd verlengingen!
als je www7.hattrick.org gebruikt werkt ie misschien wel dat lukte bij mij namelijk.
dan vin dhij hem inderdaad nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij geeft team id
Valt nog wel mee. Eerder deze avond waren er meer dan 30000 gebruikers online. Nu zijn er iets van 27000 mensen online.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:05 schreef Gerrit_Knol het volgende:
fuck men, is de server weer overbelast!
Ehh bij bekerwedstrijden deel je de recette hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:55 schreef R_B het volgende:
Volgende week de 2e ronde....
WIEHAA
Weer thuis...weer cash...gaat lekker....
Maar het thuisteam krijgt dacht ik 2/3 van de kaartverkoop en het uitteam maar 1/3quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:40 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Ehh bij bekerwedstrijden deel je de recette hoor.
Ben zelf met de nodige mazzel ook door naar ronde 2
Ik had mijn o-23 team omgesteld ivm de dubbele ervaringspunten, en had Gepict omdat ik me kansloos achtte...
iemand nog een antwoord op deze vraag?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:27 schreef forza22 het volgende:
Wat is de beste jeugdpull die je kan hebben? ik dacht dat het uitstekend was. maar ik zit even op de transferlijst te kijken, en kom 17 jarige spelers tegen met formidabel. dit kan niet getraind zijn omdat iedereen eergister jarig is geweest. dus mijn vraag is, is het mogelijk om 17 jarige met formidabel te trekken? zo niet, leg me dan bovenstaande situatie even uit.![]()
idd, gelukkig is m'n keepert maar 1 weekje geblesseerd en kan hij zondag dus waarschijnlijk gewoon mee doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:50 schreef The_Hives het volgende:
jammer ruudt om op zo'n manier te verliezen
14.10.2004 You sacked a player from your team.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:31 schreef sir_dalord het volgende:
14-10-2004 Sold a player and received 49 290 ¤
14-10-2004 Sold a player and received 461 235 ¤
14-10-2004 10 new supporters signed up and paid 300 ¤ in fees.
een lekker dagje, al zeg ik het zelf
hij gaat vast voor een golf-coursequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:41 schreef One_conundrum het volgende:
Speler met ID 14405668 is voor het laatst gezien in de VIP-sectie, wat verveeld kijkend. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
M'n oude coach onslagen; nu hopend op PR baantje, de waailap
De speeches van Wyborowa en Zechstein zijn volgens mij veel eerlijker en overtuigender.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:13 schreef forza22 het volgende:
nicomart voor bondscoach?
mooie speech hoor![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:17 schreef Robar het volgende:
Als er iemand eens een oefenpotje wil spelen, dan sta ik daar erg open voor.
Is er ook nog een soort van toernooitje tussen diverse fokkers?
Daar zou ik heel graag aan mee doen......
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:28 schreef Lortnoc het volgende:
Voor dat toernooitje zie dit topic: [HATTRICK] Fok!Cup Deel III | Inschrijvingen zijn open!
Er wordt dus wel verwacht dat je alles een beetje bijhoudt en op tijd accepteert.
Dan ga je naar www.fokhattrick.nlquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:20 schreef Robar het volgende:
:'( Kan op mijn werk niet irc-en lijkt het op, of weet iemand van jullie nog een irc programmaatje, zo klein mogelijk en zo simpel mogelijk........ naders moet ik drie weken wachten tot mijn nieuwe adsl pakket is geinstalleerd......
On-line kan het sowieso niet, omdat alle activeX mogelijkheden uitgeschakeld zijn.......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan ga je naar www.fokhattrick.nl
Dan klik je op IRC en daarna op verbinden
-edit-
ook daar wachten op Java Applet, anders loopt je browser vast
Anders:
het je het al geprobeert door in je browserbalk:
irc.fok.nl in te typen?
Dan moet je wachten tot je een Java applet krijgt, daar moet je ja op drukken.
Vervolgens een naam kiezen, en het kanaal is #fokhattrick
De derde is mIRC downloaden.
hij laad erg traag, terwijl hij toch niet zo groot is. Hou je er ook rekening mee dat het witte vierkant tegen de achtergrond verdwijntquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:21 schreef Ruudt het volgende:
Ben bezig met een nieuw logo..
[afbeelding]
Maar m'n teamnaam.. hoe kan ik die er het beste bij zetten?
Deze manier is niet echt mooi toch?
maak een omgekeerd schild, waarin onderin dan brouwhuis '04 komt te staanquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:21 schreef Ruudt het volgende:
Ben bezig met een nieuw logo..
[afbeelding]
Maar m'n teamnaam.. hoe kan ik die er het beste bij zetten?
Deze manier is niet echt mooi toch?
heb jij nog supporters over danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:24 schreef komrad het volgende:
Na mijn 0-4 nederlaag zijn er weer 12 supporters weggegaan. Het was nog wel mijn beste wedstrijd ooit (24 sterren, PIC weliswaar dus middenveld was niet alles). Om af te kicken ga ik volgende week maar weer eens tegen een buitenlands team spelen (thuis natuurlijk)
Ik wilde zeggen dat je dat niet moest doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:22 schreef achterop23 het volgende:
Dit seizoen zijn bijna alle teams niet in gebruik. Dus alle wedstrijden zijn bijna walkovers....
Wat heeft dit voor invloed op supporters/ervaring/inkomsten?
a.s. zondag ga ik maar direct Motsen, vorig seizoen ook gedaan, ook toen tegen titelkandidaat, daarna kampioen geworden met alleen maar winstpartijen.
Okay, dat was ik ook net van planquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je dat niet moest doen, maar de 2 weken daarna heb je WO teams, dus kan je TS weer herstellen. Als je nog een kans maakt in de beker zou ik niet MOTsen
.
Ik zou het zo zeggen: als je ratings met PIC nog steeds beter zijn dan die van je tegenstander is het goed of zelfs een must om te PICen. In HAM kun je zien wat je ratings worden dus dat is een makkelijke manier om het in te schatten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:29 schreef Ruudt het volgende:
Dat blijft altijd een gok.. als je duidelijk ziet dat jou ratings beter zijn dan kan je al PIC spelen
ligt eraan hoe je het doet hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:53 schreef Ruudt het volgende:
@ refused; dat ziet er niet uit
dan zou ik toch voor de onbekende gaan, fok! kennende zul je anders met een laag uitstekend opgescheept worden terwijl je voor die prijs ook een hoog uitstekend kunt halenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:31 schreef Vision het volgende:
zijn er nog mensen van plan om een uitstekend verdediger te verkopen in de 1e helft van dit seizoen?
Ben nl. op zoek naar eentje dus mocht iemand er een gaan verkopen, laat me dat even weten. Gun mijn geld toch liever een fokker dan een onbekende
hmmm. point takenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:52 schreef REFUSED het volgende:
dan zou ik toch voor de onbekende gaan, fok! kennende zul je anders met een laag uitstekend opgescheept worden terwijl je voor die prijs ook een hoog uitstekend kunt halen
quote:The game engine is lagging behind due to a hardware problem. The site is closed while we resolve the problem. We expect to be back at 16:30 HT time. Regardless of this, the site will continue to be slow at times in the coming week.
Zullen ze niet alle aflopende transfers 3 uurtjes opschuiven?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:30 schreef Vision het volgende:
ja leuk, nu ben ik 'm dus zeker misgelopen. staat er nu 17.30
ben wel van plan komende week wat extra geld vrij te gaan maken voor een solid coach (die nu nog speler is en over enkele dagen 16 weken bij mn club isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:31 schreef Vision het volgende:
zijn er nog mensen van plan om een uitstekend verdediger te verkopen in de 1e helft van dit seizoen?
Ben nl. op zoek naar eentje dus mocht iemand er een gaan verkopen, laat me dat even weten. Gun mijn geld toch liever een fokker dan een onbekende
voor zulke nutteloze opmerkingen heeft men zoiets als IRC, waar je naar hartelust kunt spammen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:45 schreef Baris het volgende:
Hattrick is niet echt snel momenteel.
Tjongejonge. Alsof het zo veel uitmaakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:55 schreef REFUSED het volgende:
[..]
voor zulke nutteloze opmerkingen heeft men zoiets als IRC, waar je naar hartelust kunt spammen...
er komen laatste tijd wel vaker van die zinloze opmerkingen langs, terwijl iedereen de ingame announcements van hattrick kan zien waarin letterlijk gezegd wordt dat de servers niet al te snel zijn op het moment.
Dat zijn er inmiddels 30, in mijn bekerwedstrijd van afgelopen weekquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:09 schreef Grumpey het volgende:
sterrenklassement
[i]
VII. Sporting amsterdam - 28,5 (22042251)
Beter Ruudtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:53 schreef Ruudt het volgende:
@ hives; ik zal het eens proberen
@ refused; dat ziet er niet uit
[afbeelding]
Beter?
* velen irriteren er zich aan dat de topics zo snel gaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tjongejonge. Alsof het zo veel uitmaakt.
Verkocht voor 90kquote:Rieuwert Trakand (44896761)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 586 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Wat zal ik nu vragen?quote:Diant de Roock (45389923)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 595 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Startbod: 20.000quote:Op zondag 17 oktober 2004 09:25 schreef komrad het volgende:
@qyn ,wat is de vraagprijs?
Mathijs van Kooten (45400694)quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou m wel willen hebben denk ik.
quote:Carlo Dolman
TSI = 250 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
redelijk scoren / matig passen is anders helemaal niet vervelend hoor. en helemaal niet voor mensen die scoren trainen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn YP was ook niet bepaald geweldig, maar toch meteen een basisspeler.
[..]
Hmm, okee. Alleen jammer dat ik nog steeds positiespel train (en dat schiet ook niet zo op).quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:16 schreef Vision het volgende:
[..]
redelijk scoren / matig passen is anders helemaal niet vervelend hoor. en helemaal niet voor mensen die scoren trainen.
Siemen Nederlof (45408846)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:08 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga vanavond een 17-jarige positiespel uitstekend, passen goed pullen ik voel het
Nou eindelijk eens een vrucht uit mijn opleidingquote:Ernst Ploeger (45401126)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 670
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Heb je misschien de openingpost gelezen? Daar staat alle info in!quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:54 schreef Joralf het volgende:
Tijd voor mijn 1e competitiewedstrijd ooitnet 3 dagen begonnen. Iemand nog tips m.b.t. trainen e.d.??? Heb al 3 spelertjes gekocht die wel redelijk goed zijn
![]()
Zijn er nog vervelende valkuilen in hattrick, waardoor je bijv. failliet kan gaan ofzow?
Straks lekker kijken wat mn teampje gaat doen....
Welkom! En wat Johan-Derksen zegt, er is heel veel info te vinden over die eerste paar weken Hattrick. Doe het iig rustig aan, geef niet meteen al je geld uit maar denk er goed over na. En bij twijfel, vraag hier of kom langs op IRC waar altijd genoeg mensen zijn met kennis van zaken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:56 schreef Joralf het volgende:
euhm... nee die was 6 pagina's terug... zal um eens lezen..... maar ik bedoel eigenlijk tips die daar niet instaan
Open mIRC. Kies file en dan select server, doe add en vul dit in:quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:28 schreef komrad het volgende:
kan iemand me ff vertellen wat ik in moet tikken bij mirc
thanx
Diegene waar ik tegen speel was vergeten om 11 mensen op te stellen..quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:12 schreef HAL9000S het volgende:
3-0 voor met pic
geenquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke stats zijn eik nog meer belangerijk naast keepen voor een keeper? Want mijn keeper is nog steeds de zwakste persoon van m'n team en dat vind ik toch jammer voor zo'n vrij belangrijke positie.
Meteen na de wedstrijd al ...quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je teamgeest stijgt na PICcen?? 31,5 ster gehaald trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |