Downloadquote:Enkele onderwerpen uit Defensiekrant 34 zijn:
* Nieuwigheden voor F-16 getest op Edwards AFB
* NAVO kan en mag niet falen in Afghanistan
* WeightCo@chgeef nu ook uitgebreide bewegingsadviezen
Download
Defensiekrant 33/2004
[quote]Enkele onderwerpen uit Defensiekrant 33 zijn:
* C-130 in problemen op Kabul
* Generaal Godderij blikt terug
* Belangrijkste punten uit de jaarlijkse Defensiebegroting
* Hercules biedt helepende hand
* Boksploeg nieuw leven ingeblazen
Ik had eerst de OP onder CTRL-V en daarna die plaatjes dus vandaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:04 schreef Piro het volgende:
Ja, wat wordt het?.
Hoezo datquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:07 schreef Piro het volgende:
Waar is die generaal. Als hij hem nou ff renamed naar deel 21, dan laten we hem vanzelf afzakken. Zet jij de link naar het topic hierin, kunnen we gelijk verder als dees vol zit..
Gewoon in de bosjes blijven staan en dan ff wachten....pats boem knal, weg enemy tank :')quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:12 schreef domolanglekker het volgende:
hmm mooi tankspul sherman.. dat zijn nog es echte tanks. En de camo is idd goed. Maar denk eerder dat je ze hoort dan dat je ze ziet.. Dat geluid van die dingen klinkt best ver trouwens![]()
Ik maar denken dat ik snel wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:15 schreef Piro het volgende:
We hebben twee deel 20 topics, rename die van mij naar deel 21, scheelt topic maken, of delete hem.
Als die v12 de vijand nie wegjaagt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gewoon in de bosjes blijven staan en dan ff wachten....pats boem knal, weg enemy tank![]()
Motor uitzetten is zeker een stom ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:18 schreef Piro het volgende:
[..]
Als die v12 de vijand nie wegjaagt.
In dit geval is een turbinemotor beter, fluisterstil, maar ZUIPEN brandstof.
Volgens mij houdt die motor ook de turret mechanics in stand, anders wordt het handmatig draaien, en dat verlies je.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Motor uitzetten is zeker een stom idee![]()
Weet niet of zo'n ding warm moet lopen ofzo....
Naja, je kan in elk geval dubbel zoveel kilometers met de helft van de brandstof doen tov een turbine.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:23 schreef domolanglekker het volgende:
weet iig wel dat diesel tanks veel lawaai maken. Die hoorde ik snachts oefenen terwijl ik vredig in mijn bungalow lag
Goed voor de armspiertjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:21 schreef Piro het volgende:
[..]
Volgens mij houdt die motor ook de turret mechanics in stand, anders wordt het handmatig draaien, en dat verlies je..
Helaas is een mechanische turret sneller dan jij. Handmatig draaien is ERG langzaam.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Goed voor de armspiertjes
Daar gaat het niet om, van een kilometer of wat zie je die tank echt niet als ie goed gecamoufleerd is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:24 schreef sp3c het volgende:
tank camo is meer tegen aanvallers vanuit de lucht
zelfs al laat je er bomen opgroeien zie je hem echt wel staan hoor als je dr langsloopt
Je meent hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:31 schreef Piro het volgende:
[..]
Helaas is een mechanische turret sneller dan jij. Handmatig draaien is ERG langzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |