Downloadquote:Enkele onderwerpen uit Defensiekrant 30 zijn:
* CIMIC wordt steeds belangrijker
* Medisch hulppersoneel is onmisbaar
* Non-letale wapens zijn in opmars
* Thuisfrontdag beantwoordt veel vragen
* Schaakstrijd bij IDL is groot succes
Downloadquote:Enkele onderwerpen uit Defensiekrant 29 zijn:
* Geen Chinooks meer in Irak
* Landmachter vredesapostel in Burundi
* Marine leidt Iraakse kustwacht op
* VN tevreden met F-60 detachement
* Fonds 1815 biedt soelaas
Ik schoot uitquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:56 schreef sp3c het volgende:
er kan er ook niet gewoon eentje kloppen he![]()
Ik had ooit dus is een plaatje met allemaal van die modulesquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:10 schreef Piro het volgende:
Die Boxer kan eventueel een goeie concurrent van de stryker worden als de Canadezen en Belgen gaan kijken naar wat voor APC-Tank ze gaan bouwen.
Ik zie dat de hele achterkant modulair is, bouw er een geweerplatform voor en klaar is kees.
Got sp3cs?
Oke.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:04 schreef Piro het volgende:
Sherman, kom op met die pics van die Duitse Rommel, is wel leuk om over te kwebbelen. Die school in Chechnya staat NWS al vol mee..
Is dat hem?quote:
niks natuurlijk NL heeft een vrijwillegers legerquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:36 schreef jojomen4 het volgende:
Wat is het salaris van een 23 jarige jongen die een MBO 4-jarig diploma heeft en als soldaat begint?
Inclusief toeslagen als die er zijn? Brutto per maand dus?
Dank U.
Je krijgt wel eten, onderdak, "tijdsverdrijf" en vaak leer je nog een beroepquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:58 schreef jojomen4 het volgende:
Een vriend van me wil er misschien in. Is 1200 niet een beetje weinig voor iemand die van 06.00 tot 21.00 in de avond aan het "werk" is? Dan zit je per uur volgens mij dik onder het minimum.
Denk je 1200 of zit je zelf ook bij de landmacht?
http://www.army-technology.com/projects/mrav/index.htmlquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:10 schreef Piro het volgende:
Die Boxer kan eventueel een goeie concurrent van de stryker worden als de Canadezen en Belgen gaan kijken naar wat voor APC-Tank ze gaan bouwen.
Ik zie dat de hele achterkant modulair is, bouw er een geweerplatform voor en klaar is kees.
Got sp3cs?
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:58 schreef jojomen4 het volgende:
Een vriend van me wil er misschien in. Is 1200 niet een beetje weinig voor iemand die van 06.00 tot 21.00 in de avond aan het "werk" is? Dan zit je per uur volgens mij dik onder het minimum.
Denk je 1200 of zit je zelf ook bij de landmacht?
I'd buy THAT for a dollar!quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
http://www.army-technology.com/projects/mrav/index.html
Ben ik nou gek of snap ik je vraag niet. Je wil weten waarom de klep aan de voor, zij of achterkant van de commandant openklapt?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:31 schreef Wuder het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Bij de Leopard zie je dat er geen opstaande kleppen zijn bij de gaten waar de commandant eruit kruipt![]()
Maar bij andere tanks zie je het wel. Weet iemand of er nog een tactische reden is of het aan de klep aan de voorkant,zijkant of achterkant van de commandant is?
Ik vind die Europese wel leuk, alleen die Duitse namen zijn echt zwaar schijt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:34 schreef SHERMAN het volgende:
http://www.rankinsignia.info/index.php
Geweldige site met allemaal rangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |