abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2004 @ 16:27:26 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_21904145
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:32:55 #2
77451 Esproc
Gewoon Harry.
pi_21948774
Gezocht voor een vriendin (24 jaar):

Met spoed een kamer in Amersfoort. Tot ongeveer 300 euro/maand.

Mail naar esproc@wanadoo.nl
Alvast bedankt!

[ Bericht 7% gewijzigd door Esproc op 15-09-2004 11:44:58 ]
Bands waar ik in speel:
Xantossa
Serenade of Darkness
pi_21949323
Gezocht: kamer in Nijmegen, tot 300 euro, redelijk in het centrum (anders kan ik niet alleen terugfietsen met uitgaan etc).
Ben 18 jaar, eerstejaars Maatschappelijk Werk en Dienstverlening op de HAN en ik rook niet. Als er meer info nodig is of mocht je een tip (en evt kamer) hebben, dan mail maar naar echtniet@hotmail.com (ja, dat is echt een emailadres )
Alvast bedankt!
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_21952179
Gezocht; kamer/appartement in Leeuwarden, tot ¤300 per maand. Ben 19-jarige 2e jaars commerciele economie student. Mocht iemand iets weten, u bent van harte welkom om te mailen.

Alvast bedankt

P.s. djhance@hotmail.com
pi_22005139
Gezocht... Kamer in Spijkenisse of Rotterdam-zevenkamp! tot 300 euro!

Ben IT studente, 20 jaar oud. Loop momenteel stage. Hierna misschien een opleiding chemie. Ligt eraan hoe de rest van de stage verloopt.
pi_22012510
Oproep 1

Mijn vriend en ik zoeken vanaf oktober 2004 zelfstandige woonruimte in de cirkel Naarden, Hilversum, Baarn, Soest, Zeist, Leusden, Amersfoort en Bunschoten-Spakenburg.

Huurprijs mag maximaal ¤ 800,- inclusief gas/water/licht per maand bedragen.

Bij voorkeur een ongemeubileerd, minimaal tweekamerappartement, met (gratis) parkeergelegenheid in directe omgeving.

Oproep 2

Mijn 20-jarige 'schoonzusje' zoekt per direct een tweekamerappartement of studio in de regio Sittard-Geleen tot een huurprijs van circa ¤ 250,-.
  zondag 19 september 2004 @ 12:44:27 #8
52955 isprima.nl
Frédérique Spigt fan!
pi_22055176
IN Leeuwarden een huis te koop, in de wijk Camminghaburen.

Goed onderhouden huis met 3 slaapkamers, badkamer met ligbad (nieuwe badkamer) ruimte voor wasmachine, droger en boiler, grote woonkamer met royale open keuken. Beneden geheel voorzien van laminaat, bijna geheel voorzien van dubbel glas (op 1 raampje na)
Vraagprijs 135.000 Euro KK.
Meer info en specificaties vind je op www.onshuis.isprima.nl
Erg rustige buurt waar practisch geen auto's komen (het is een soort hofje waar geen doorgaand verkeer komt

www.onshuis.isprima.nl
Frédérique Spigt fan!
www.frederiquespigt.nl
pi_22059567
Ik ben op zoek naar kantoorruimte ...

Ongeveer 20 vierkantemeter zou prima zijn. Er moeten 2 man goed kunnen werken.
Liefst in Leeuwarden en natuurlijk voor een goede prijs. Rond de 200 euro is zo'n prijs (p/m)...

Iemand?
  dinsdag 21 september 2004 @ 14:11:53 #10
76183 Weppel
Notoire hardrijder
pi_22104387
Gezocht:
Kamer in Eindhoven (studentenhuis liefst). 18-20m2 zou perfect zijn. Verder max 250 euro incl.

In ruil hiervoor heb ik in Den Bosch: 14m2, 210 euro inclusief, 5 minuten van centrum / 10 minuten van station. Douche/keuken delen met 2 andere mensen.

Mailen kan op weppel at weppel.nl
pi_22105476
Ok, ik heb nog 1 à 2 plekken te vergeven tijdens de hospiteeravond, aanstaande donderdag, voor het studentenpand in Utrecht waar ik woon.

Het gaat om een kamer van 11 m2, ongeveer 200 euro p/maand.

Mijn mail staat in mijn profiel!
pi_22129274
Niemand die een kamer in Utrecht zoekt?!

Ook nog maar 1 plek op de lijst..
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:20:28 #13
76183 Weppel
Notoire hardrijder
pi_22173879
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef Weppel het volgende:
Gezocht:
Kamer in Eindhoven (studentenhuis liefst). 18-20m2 zou perfect zijn. Verder max 250 euro incl.

In ruil hiervoor heb ik in Den Bosch: 14m2, 210 euro inclusief, 5 minuten van centrum / 10 minuten van station. Douche/keuken delen met 2 andere mensen.

Mailen kan op weppel at weppel.nl
Mn aanbod staat nog steeds open
pi_22428761
appartement gezocht in Leiden rond 500 E.

Liefst centrum of net buiten singel.

Ook liefst met 2 aparte kamers en alles voor mezelf.

mail aub fsleeking @ hotmail.com
eingenzinnig..............huh?!?!?!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 01:56:12 #15
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_22435126
Gezocht: Garagebox of andere autostalling in Nijmegen, bij voorkeur Nijmegen-oost

Aangeboden:
In ruil hiervoor bied ik aan, te huur:

Etage in Eindhoven-centrum of:

een plekje bovenaan de wachtlijst voor een kamer of etage in Nijmegen. Op dit moment heb ik hier niets vrij maar zodra 1 van de 22 woningen vrij komt ben je de eerste! (alle woningen liggen in Centrum, Oost en Bottendaal!)
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_22435308
Wie weet er een goede site om te zoeken naar appartementen omg. Weert?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_22478458
Zoek nog een kamer in grunn. Maar dit is vooral een tvp.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22777543
ik ben ook op zoek naar een goeie kamerzoeksite, niet zo een die je naait dmv geld vragen en niks doen.
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:42:51 #19
35464 Don_Tom
pi_22935387
Aangeboden:

Benedenverdieping aan de akkerstraat in Eindhoven.
Het gaat om een zelfstandige woning van 46m2 met eigen badkamer en keuken in een huis dat per etage verhuurd wordt. Verder zit er een (eigen) ruime tuin bij een een (gedeelde) fietsenschuur.

Kale huurprijs: 411,40
GWL/Service: 126,70
Totaal: 550,10 per maand

Huurder moet in bezit zijn van een vast arbeidscontract, dus geen studenten.
Beschikbaar per direct (1 november)

hezewijkAThotmailPUNTcom
Trouwauto nodig?
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:53:08 #20
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22936862
* Sjoewe is nog altijd op zoek naar een kamer

Heb geen eisen maar toch:
* het liefst 12m2 (of groter)
* Niet duurder dan 250incl.

Wie o wie
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22937140
Mrkoenz & vriendin zoeken (huur) woonruimte (2/3 kamer appartement of iets dergelijks) in regio Utrecht, dus Bunnik, Nieuwegein, Zeist, Amersfoort, Groenekan, Voorburg etc etc ook mogelijk!
voor rond de 400-600 euro per maand. Reacties altijd welkom op k.h.a.leurs@students.uu.nl
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:10:13 #22
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22937242
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:05 schreef mrkoenz het volgende:

Mrkoenz & vriendin zoeken (huur) woonruimte (2/3 kamer appartement of iets dergelijks) in regio Utrecht, dus Bunnik, Nieuwegein, Zeist, Amersfoort, Groenekan, Voorburg etc etc ook mogelijk!
voor rond de 400-600 euro per maand. Reacties altijd welkom op k.h.a.leurs@students.uu.nl
Voorburg? Dat is bij Den Haag
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23121492

[ Bericht 100% gewijzigd door DGR1978 op 07-11-2004 23:42:57 ]
pi_23121842
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:52 schreef DGR1978 het volgende:
te koop: Delftlaan 277 Iv te Haarlem. vr.pr.154.500 kk.
Bel of mail me snel voor foto's of info.
Nogmaals, het werkt niet om te zeggen bel of mail maar.... (bellen zonder tel.nummer :'))

Dit is een forum! geen advertentiepagina...
Foto's kun je ook hier plaatsen (mits je ze eerst ergen geupload hebt, op deze manier:

[img*]http://www.linknaardesitewaarjeplaatjestaat.com/plaatje.gif[/img*] (zonder de

[ Bericht 13% gewijzigd door Siegfried op 06-11-2004 16:19:41 ]
pi_23138632
Ik zoek een appartement in Nijmegen, bijvoorkeur dus met eigen keuken, toilet en badkamer/douche. Huurprijs: maximaal 500-600 euro incl. maar liefst ietsje minder, zodat ik ook nog kan eten

Ik begrijp dat dat niet al te makkelijk is wellicht, dus, hoewel het idee me niet écht fantastisch lijkt, wil ik ook nog wel een appartement of kamer delen met één iemand, het liefst een meisje/vrouw.

Ik ben 20 jaar, student Religie Studies, erg rustig, ik ga niet uit, ga netjes op tijd slapen, drink en rook niet, gebruik geen drugs , eet geen vlees, ik draai geen harde muziek, en ik ben goed gezelschap (hoewel ik wel graag op mezelf ben). Momenteel heb ik geen werk, maar ik ga wel op zoek.

Ik zou het liefst met een meisje wonen omdat ik mannen over het algemeen niet al te prettige mensen vind, ik ga beter met vrouwen om. Je hoeft verder niet bang te zijn dat ik je probeer te versieren oid want ik ben op het moment helemaal niet op zoek naar iets en ik ben Boeddhist, dus losbandigheid is niets voor mij. Mensen mee naar huis brengen zal ik noch op relationele noch op vriendschappelijke basis veel doen, vermoed ik.

Mailen kan altijd op atwt at home punt nl
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_23169320
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Amsterdam voor 2 personen (mezelf en vriendin).
En het gaat om in princiepe 6 maanden (Februari t/m Juni/Juli).

Het mag appartement, het mag huis.
Het gaat dus om eigen woning, dus niks gedeeld.

Max prijs is 500,- per maand.

Weet iemand iets, of weet iemand een link?
pi_23171162
floris zoekt nog steeds naar appartement / grote studio in centrum LEIDEN.

rond 500 euro.

fsleeking@hotmail.com
eingenzinnig..............huh?!?!?!
  donderdag 11 november 2004 @ 14:49:14 #29
102740 GlobalUnderground
The cooler side of the pillow
pi_23242800
Ik zoek een kamer in groningen. Niet al te klein, minimaal 12m2. Met internet. Vraagprijs max. 300-350 euro.

stijnislike [apeding] hotmail [dot] com
Meet me at the bar, than we drink breakfest together
  donderdag 11 november 2004 @ 18:02:24 #30
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_23247179
Gezocht!!!!!!!!

Apartement in Eindhoven, liefst in Woensel...
Graag een beetje lage prijs aangezien het salaris van een adspirant niet zo hoog is.. Het hoeft ook niet groot te zijn zolang er maar een douche, keuken, internetaansluiten en kabelaansluiting mogelijk is

Roommates geen bezwaar tegen.. Normale studentenkamers wel

Reageren kan op tessa.stolk@webmail.politieacademie.nl
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_23399345
gratis parkeren! 1min van bushalte (10min v/h centrum), groene omgeving, 20m² gezamenlijke ruimte, 5min van winkelcentrum, snel internet, 20m² tuin, inloopkast, grootte ramen veel licht, huurcontract plus inschrijving, allemaal netjes onderhouden

alles inclusief

de prijs is 425 per maand
Bedenk joe verrie muts
pi_23399371
[GEZ] kamer Amsterdam/Duivendrecht voor een half jaar begin 2005

als iemand wat heeft, mail dan naar weirdmicky @ gmail.com

alvast bedankt
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_23429850
Met spoed gezocht! Een kamer in Tilburg minimaal 12m2 ruimte, internet verder maakt het me niet veel uit. Tot maximaal 250 euro.

Persoonlijk profiel: Rustig, sportief, filmfanaat, boekwurm, student geschiedenis en kok, naast internet verslaafd.

Ik ben bereikbaar op thomasmeijwaard@hotmail.com

Alvast super bedankt!
We all live in our own world: now lets us all live our dream!
pi_23455600
[Gez] Een kamer van minimaal 15 m2 in Tilburg in een leuk studentenhuis. Prijs hangt af van de grootte van de kamer.
Ik heb echt nodig een grotere kamer nodig.
Dubbelfrisss at ilse punt nl

Als je iets weet mail het me alsjeblieft.
pi_23478242
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:45 schreef hansarotti het volgende:
gratis parkeren! 1min van bushalte (10min v/h centrum), groene omgeving, 20m² gezamenlijke ruimte, 5min van winkelcentrum, snel internet, 20m² tuin, inloopkast, grootte ramen veel licht, huurcontract plus inschrijving, allemaal netjes onderhouden

alles inclusief

de prijs is 425 per maand
mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interesse
pi_23550958
GEZOCHT!!

Klein app. of een redelijke studenten kamer in Amersfoort.
Ik werk in amersfoort (meander ziekenhuis) en studeer in Utrecht. (Duaal opleiding)
Prijs mag maximaal 400 euro zijn.

Contact me via e-mail. (zie profiel)
pi_23557917
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:08 schreef I-con het volgende:

[..]

mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interesse
bezaanjachtplein 1034cr

poste die in zn eigen topic amsterdam-noord is dat
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_23654728
GEZOCHT

Woning in omgeving Amsterdam

Max 600,- p/m.
Eigen douche/wc/keuken etc
Minimaal 2 kamers (Woonkamer en slaapkamer)

Is voor een stel (jongen + meisje) van 20 en 19 jaar.
Nette mensen uiteraard
pi_23916228
GEZOCHT

WOONRUIMTE IN DEN HAAG (of omgeving, bijv. DELFT)

Per januari 2005 (eventueel februari)

Gezellig (studenten)huis geen bezwaar (dan minimaal 18 m2, max. 350 euro), voor een eigen studiootje heb ik wel iets meer over.... (verras me maar!)

Wijken die mijn voorkeur hebben: centrum, bloemen/bomen/vruchtenbuurt, benoordenhout, archipelbuurt en statenkwartier.

(Ik ben 25 jaar en werk als psychologe op een school en bij een onderwjisbegeleidingsdienst in Den Haag. Wil je meer weten, dan mail me maar!)

Wie o wie weet/heeft er woonruimte voor mij?

myxomatosekonijn@hotmail.com
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_23922969
Ik zoek woonruimte in Amsterdam, in of nabij het centrum, zelfstandig is prachtig, voorzieningen delen ook o.k., voor maximaal 500 euro incl. Eventueel tijdelijk voor minimaal 1 jaar.

Als een soort van "plan B" zoek ik ook nog woonruimte in Nijmegen (centrum, oost, bottendaal of vooraan de voorstadslaan/weurtseweg). Zelfde budget, maar in dit geval geen onderhuur/tijdelijk: ik heb in Nijmegen al iets "vasts" en wil er natuurlijk niet op achteruitgaan

Mail me: thaleia@wanadoo.nl
pi_23956955
Studentenkamer in EINDHOVEN te huur (voor mannelijke student)

lees ff mn (gesloten) topic op [TH] studentenkamer in eindhoven voor de hoe-en-wat.
pi_23958616
ik heb misschien een mooi huisje voor iemand in den haag
als ik meer weet laat ik het weten

Mvg
Keep on Tripp'n
pi_23974813
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 01:17 schreef MiestOr het volgende:
ik heb misschien een mooi huisje voor iemand in den haag
als ik meer weet laat ik het weten

Mvg
VERTEL!!!!

Mailen kan ook (myxomatosekonijn@hotmail.com)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 20:58:39 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23975281
Met spoed een kamer gezocht in Arnhem voor een jongeman !

Eigenschappen: Best lief en best sociaal.

Hij woont nu partime in Arnhem maar zoekt een fulltime kamer.

Mocht je iets weten of hebben mail dan aub naar loedertje@fok.nl
  vrijdag 7 januari 2005 @ 10:06:56 #45
93947 tomster
De weg naar je doel is t leven
pi_24448266
Ik zoek iets in Breda

iets voor max 300 euro. Gedeelde faciliteiten zijn geen probleem.
Ik wil minimaal 20m2 voor mezelf hebben. Graag ook een mogelijkheid om in de buurt gratis te parkeren.

Liefst in de buurt van het centrum en niet in Noord
Bow slave.. and polish my shoes | Don't Look
pi_24454082
He hoi. Ik ben op zoek naar een nieuwe kamer in nijmegen. Woon nu in een klein hok en mijn ganggenoten zijn vervangen door nieuwe vreemde mensen die alleen maar met de deur dicht in hun eigen hok zitten. Niet echt gezellig dus. Ben al een tijdje op zoek en het zou geweldig zijn als een van jullie iets weet!

Ben 21, een mannetje en studeer aan de uni. Als je iets weet laat t me dan weten op sdelnooz@home.nl ofvoeg me toe bij msn op sdelnooz@hotmail.com en word mij held
pi_24530217
TK hoekhuis in nieuwegein. Lees ook het (gesloten) topic [TK] Knusse hoekwoning Vreeswijk (nieuwegein)
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_24531728

2-persoons unit in Rotterdam Te Huur
- Legale onderhuur (stadswonen) voor 4 maanden: april tot en met juli 2005 wegens reis.
- 100m lopen van de oude haven, uitzicht op het water
- Nabij OV: Metro Blaak en Oostplein, Tram 1,7,8, NS Blaak
- Op de begane grond, dus eigen voordeur. Voorzien van politiekeurmerk veilig wonen
- Eigen sanitaire voorzieningen, keuken 1 jaar oud
- Geheel gemeubileerd (bed,kasten,2x bureau,slaapkamer-tv’tje,stereo,2 relaxte banken,eettafel,lampen)
- Ideaal voor stel, indien je liever 2 aparte units (17m2 elk) wil kan dat ook (maar omdat de meubels al voor 2 pers. staan is dat makkelijker)
- Prijs: 600 euro/mnd inclusief gas,water,licht en ADSL
- Betaling: 1 Maand borg en maandelijks per autom. afschrijving

[ Bericht 0% gewijzigd door knuppelhout op 12-01-2005 14:08:57 ]
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24563064
Gemeubileerde studio In Veenendaal vanaf eind februari tijdelijk (minimaal 6 maanden, eventueel langer) te huur.
Volledig zelfstanding, eigen badkamer, keukenblok.
Ongeveer 500 euro per maand.
inclusief:
-gas, water, licht
-kabeltelevisie
-telefoon
-8Mb internetverbinding
pi_24693177
Ik ga anderhalf jaar stage lopen in Bergen op Zoom, en ben daarom op zoek naar een kamer in het centrum van Bergen op Zoom.

Het liefst rond de ¤200 per maand (incl.)

Reacties kunnen naar caaalien @ gmail.com
pi_24909715
Te huur per 1 april:

Woonruimte in Arnhem, klarendalseweg
3 min lopen van station Arnhem Velperpoort
10 min lopen van centrum

36 m2 ¤365,- excl.
Eigen keuken
Luxe badkamer en wc delen met 2 personen
Massief houten vloer
Kunststof kozijnen, dubbele beglazing

Voor vragen of foto's kun je mailen naar janske (apenstaartje) gmail.com
  Moderator donderdag 3 februari 2005 @ 22:34:55 #52
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_24910089
Medio april 2005 komt de woning naast ons leeg te staan; Wij willen deze woning verhuren aan derden. Het is een ideale starterswoning.

Wij zijn dus op zoek zoek naar mogelijke huurders :jep: en hopen via deze weg wellicht geintereseerden te trekken.

Wij verhuren de helft van een tweeonder-één kap woning; het bouwjaar van deze woning is 1932, het betreft dus een vooroorlogse woning.

Laatste verbouwing is geweest in december 2003; iets meer dan een jaar geleden.
Volgende dingen zijn er toen aan gebeurd

- Nieuw plafond (25 cm laten zakken) en vloer in de woonkamer; aanpassing van de electrische installatie & voorzien van enkele halogeen inbouwspots
- Woning geheel voorzien van centrale verwarming
- Isolatie van de zolder en zolder afgetimmerd zodat hij gebruikt kan worden voor het opslaan van spullen.

Ligging
Woning is gelegen in het dorp Neede (Gemeente berkelland) dat ligt in oost-nederland; achterhoek om precies te zijn
Neede ligt ongeveer 25 á 30 km van Enschede en 6 km van de duitse grens, 25 km van winterswijk

Woning ligt in op fietsafstand (+/- 10 min) van het centrum, scholen voor basis en voortgezetonderwijs liggen ook allemaal binnen fietsafstand (+/- 10 min)

- Indeling beneden
* Badkamer en apart toilet
* Hal met enkele bergkasten
* Keuken met vaste kast en ouderwets aanrecht met marmeren blad en een vaste inbouw kast
* Halletje
* Woonkamer met vaste kast en mooie schouw schouw

- Indeling boven
* Grote slaapkamer
* Kleine slaapkamer met vaste kast
* Kleine slaapkamer - Goed te gebruiken als Baby / Hobbykamer
* Afgetimmerde zolder in de nok van het dak

- Stenen garage met schuur
- Voorzijde / zijkant van de woning een kleine tuin

Huurprijs : ¤ 425,- per maand kale huur

Voor meer informatie of foto's plaats hier een reactie..
Of mail even naar hemeijer [AT] chello [PUNT] nl

Eddy

Foto van de woning - De twee bomen die naast het vogelhuisje staan zijn verwijderd.

Foto van het oprit en zijtuin en garage

Foto van de garage en de bijbehorende schuur
pi_25092065
Ik ben op zoek naar een appartementje in Tilburg. De woonruimte moet aan de volgende eisen voldoen:

- Appartement in de wijk korvel of het centrum
- drie kamer appartement
- huur max. ¤550,- zonder gas, water, licht

Ik heb zelf al geinformeerd bij Breburg maar daar is de wachtlijst 4 jaar. En ook heb ik bij direct wonen geinformeerd maar dat vind ik te duur.

Wie weet er een appartement te huur staan die aan mijn eisen voldoet? Degene die mij helpt aan een goed appartement kan ik ¤50,- aanbieden en natuurlijk mijn eeuwige dank.

Ik ben student en heb geen inkomen van zoveel 1000 euro per maand, dus ik kan niet overal terecht. Ik heb al een aantal makelaars gebeld alleen die vroegen allemaal een vast contract. Als iemand nog een leuk appartement voor een student weet te staan hoor ik het graag.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:42:37 #54
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25093855
In verband met reistijden zoek ik een woning in de Randstad of omgeving. Des te dichter bij Amsterdam, des te beter.

Aangeboden: Gerenoveerde kleine eengezinswoning nabij het centrum van Enschede, openbaar vervoer (eigen) parkeerplaats en gezondheidscentrum voor de deur. Ruime tuin op het Zuiden met berging. Bijkeuken aanwezig met aansluiting voor was en droogmachine. Boven in de badkamer is een douche en tweede toilet. twee slaapkamers. De bergzolder is met een vlizotrap te bereiken. CV.

Gevraagd: Goed onderhouden eengezinswoning in (de buurt van) de randstad. Liefste een tuin op het zuiden en een bad. Verder minimaal twee slaapkamers. Huurprijs tot 466 euro.

[ Bericht 2% gewijzigd door qu63 op 15-02-2005 00:52:25 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25103889
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:07 schreef The_Scorpion het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartementje in Tilburg. De woonruimte moet aan de volgende eisen voldoen:

- Appartement in de wijk korvel of het centrum
- drie kamer appartement
- huur max. ¤550,- zonder gas, water, licht

Ik heb zelf al geinformeerd bij Breburg maar daar is de wachtlijst 4 jaar. En ook heb ik bij direct wonen geinformeerd maar dat vind ik te duur.

Wie weet er een appartement te huur staan die aan mijn eisen voldoet? Degene die mij helpt aan een goed appartement kan ik ¤50,- aanbieden en natuurlijk mijn eeuwige dank.

Ik ben student en heb geen inkomen van zoveel 1000 euro per maand, dus ik kan niet overal terecht. Ik heb al een aantal makelaars gebeld alleen die vroegen allemaal een vast contract. Als iemand nog een leuk appartement voor een student weet te staan hoor ik het graag.
heb je eerder gereplyed ....kijk bij www.woon-express.nl
  woensdag 16 februari 2005 @ 02:47:48 #56
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_25107621
Hallo,

Ik hoop via deze weg een kamer te vinden in de populaire studentenstad Boxtel

Het is voor een 17-jarige jonge vrouw, gezellig type, die m.i.v. augustus aan het St. lucas begint in Boxtel. Het liefst een leuk studentenhuis, maar andere mogelijkheden worden ook serieus in overweging genomen.

Prijs maakt in eerste instantie niet zo veel uit.

Mail: allmusicyouwant (apengeval) hotmail.com
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:55:41 #57
93947 tomster
De weg naar je doel is t leven
pi_25144450
ik heb een plekje voor iemand te huur hier in Breda.. voor meer info mailen naar westergas2004@hotmail.com

Je deelt het 3 kamer appartement dan met mij. kosten 300 eurie per maand.
douche en zo aanwezig, parkeerplek..

je woont boven de supermarkt, de bakker, de slager en de groenteboer!
Bow slave.. and polish my shoes | Don't Look
pi_25160238
Momenteel woon ik nog samen, maar aan die relatie is onlangs een einde gekomen (na 7,5 jaar..)
De situatie begint nu zo'n beetje onhoudbaar te worden, dus ik heb zo snel mogelijk een nieuwe kamer in Groningen nodig.

Wie helpt mij uit deze situatie??
life's a bitch, then you die.
pi_25193858
Woningruil Arnhem --> Arnhem, Amsterdam, Nijmegen, MAAKT NIET UIT WAAR IN NEDERLAND!!!!!

HOGE BELONING/ OVERNAME!!(afhankelijk van jouw aanbieding)

Beste lezer,

Ga je weg? Of samenwonen? Of wil je je woning opzeggen? Dan wil ik graag met jou ruilen d.m.v. woningruil (legaal dus). Ik stel daar een royale overname/ beloning tegenover!!

Ik wil graag groter wonen, het liefst in Amsterdam, maar eventueel ook Nijmegen of Arnhem of elders in het land. MAAKT NIET UIT WAAR IN NEDERLAND!!!!!! ALLE REACTIES ZIJN WELKOM!!!!!!
Ik wil een écht leuke woning liefst in een oud herenhuis met min. 3 kamers of eventueel een eengezinswoning. Tuin of balkon is helemaal fantastisch! Alléén in een goede buurt en dicht bij het centrum. Huur max 450 euro.
Ben jij in het "bezit" van een dergelijke woning, dan ben ik zeer geinteresseerd te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen!!!!

Ik heb zelf een zeer centraal gelegen heel leuke 2kamerwoning van 45m2 in Arnhem-Centrum, Huur 345 euro p/m., geheel zelfstandig, geen bovenburen, centrale verwarming, dubbel-glas, nieuwe HR-ketel, laminaat door gehele appartement, berging van 12 m2, 100 meter van Centraal Station Arnhem, 300 meter van Centrum, in rustige straat. In zeer goed onderhouden appartementencomplex.

Als jij BINNENKORT of OP TERMIJN (!!!) van plan bent te verhuizen.... reageer dan en stuur een mailtje.
Zelfs als je alleen nog maar denkt aan een eventuele verhuizing: Bewaar dit bericht dan ..... anders doe je jezelf misschien tekort.
Ook als je iemand kent waarop deze advertentie van toepassing zou kunnen zijn .... tip hem of haar dan even.

Van belang is het, om niet op het laatste moment te reageren (vlak voor een verhuizing) maar het liefst op het moment dat je "nog bezig bent" met het uitkijken naar een andere woning.....

Alleen d.m.v. woningruil kan men een huurcontract overnemen, mocht je geen woning willen, dan kan je die daarna opzeggen.

Driehoeksruil mogelijk, ik sta open voor suggesties.

In afwachting van uw/jouw/jullie reaktie,

David

Voor meer informatie/ foto's, email: woningruil (at) gmail (punt) com
Geef het door!

[ Bericht 11% gewijzigd door Barcelona op 22-02-2005 08:17:18 ]
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:26:56 #60
22002 MREn
pi_25198455
quote:
Op maandag 21 februari 2005 16:11 schreef Barcelona het volgende:
Ik wil graag groter het liefst in Amsterdam,<...> oud herenhuis met min. 3 kamers of eventueel een eengezinswoning. Tuin of balkon is helemaal fantastisch! Alléén in een goede buurt en dicht bij het centrum. Huur max 350/400 euro.
Hahaha!!! Optimist
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_25535121
Ik zoek een kamer in Nijmegen! .

Ben een 19 jarige (tegen die tijd bijna 20), niet-rokende/blowende jongen en ik ga volgend jaar Commerciele Economie studeren op de HAN.
Max. ¤300 per maand.

Verder niet zoveel eisen eigenlijk! .
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:36:58 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_25535159
zooo, da's snel gevonden

heb je een specifieke reden om in Nijmegen met CE te beginnen ipv in Arnhem?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25535174
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:39 schreef Delnooz het volgende:
He hoi. Ik ben op zoek naar een nieuwe kamer in nijmegen. Woon nu in een klein hok en mijn ganggenoten zijn vervangen door nieuwe vreemde mensen die alleen maar met de deur dicht in hun eigen hok zitten. Niet echt gezellig dus. Ben al een tijdje op zoek en het zou geweldig zijn als een van jullie iets weet!

Ben 21, een mannetje en studeer aan de uni. Als je iets weet laat t me dan weten op sdelnooz@home.nl ofvoeg me toe bij msn op sdelnooz@hotmail.com en word mij held
Heej is het al gelukt?? En is jou oude kamer nog vrij, ik zou evt. wel interesse hebben . (als je buren echt van die saaie pikkies zijn dan wel tijdelijk, maar dan heb ik iig wat ).
pi_25535215
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:36 schreef Adelante het volgende:
zooo, da's snel gevonden

heb je een specifieke reden om in Nijmegen met CE te beginnen ipv in Arnhem?
Uhm de enige reden dat ik in Nijmegen zou studeren is omdat de stad mij leuker lijkt (ga er zaterdag voor het eerst heen; open dag en over paar weken n keer met vrienden de stad ontdekken ), de HAN Anrhem heeft wel als voordeel dat ze daar IBL geven.

Maar ik ga dus zaterdag naar de open dag van HAN (Nijmegen) en pas daarna beslis ik definitief waar ik heen ga .

En ik vond hem idd wel snel, stonden in de topiclijst een aantal gesloten topics met dit topic als link .
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:40:41 #65
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25535228
quote:
Op maandag 21 februari 2005 16:11 schreef Barcelona het volgende:
Woningruil Arnhem --> Arnhem, Amsterdam, Nijmegen, MAAKT NIET UIT WAAR IN NEDERLAND!!!!!
[...]
Waarom wil je zo graag weg daar??
Ben wel geinteresseerd, maar wil graag de reden weten
It's Time To Shine
pi_25547739
* 3FM is op zoek naar een (studenten)kamer in groningen!

Max 300e.

Voor m'n mailadres zie profiel!
pi_25548333
Per 1 mei moet ik mijn appartement in Adam uit, bij deze dus weer op zoek.

Het liefst een appartement met 2 slaapkamers of anders gewoon een kamer.
Graag wel redelijk in de buurt van het centrum (met adam noord/ geuzenveld/ osdorp/ slotervaart/ zuideramstel/ zuidoost/ zeeburg) hoef je dus niet bij mij te zijn.

qua prijs, roep maar iets en we komen er wel uit
pi_25555325
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef qu63 het volgende:
Waarom wil je zo graag weg daar??
Niet meer geldig.
pi_25561283
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:37 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Heej is het al gelukt?? En is jou oude kamer nog vrij, ik zou evt. wel interesse hebben . (als je buren echt van die saaie pikkies zijn dan wel tijdelijk, maar dan heb ik iig wat ).
helaas, nog geen succes
pi_25569457
Jammer zeg.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:58:12 #71
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_25569805
Ik zoek een appartement/woning in Utrecht of Utrecht overvecht, met minimaal 4 apparte slaapkamers, voor 4 niet rokende studenten. Het liefst op fietsafstand van het centrum en niet in de wijk kanaaleiland.
pi_25619830
Ook ik ben op zoek naar kamer. Ben op zoek naar een kamer in Haarlem. Kom maar met alles wat je hebt als het maar (een beetje) in het centrum is.
  maandag 21 maart 2005 @ 00:09:16 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_25624758
Haarlem, Zandvoort of Amsterdam...

ook ik zoek daar een appartement/etage/studio, alles is welkom
  maandag 21 maart 2005 @ 08:15:05 #74
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_25627842
Gezocht, woning in eindhoven (geen studenten flat, of delen met andere)

Ik ben opzoek naar een woning voor ongeveer een jaar, misschien langer in eindhoven.
Ik woon nu in de rampstad maar wil hier heel graag weg,
1 slaapkamer is al voldoende.

Alvast bedankt
pi_25854425
Aageboden in Groningen:

Kamer in studentenhuis, 19 m2

4 huisgenoten (3m, 1v)
2 douches
2 toiletten

binnen de grachten van groningen, meer info op www.eentjenog.nl
  woensdag 30 maart 2005 @ 14:40:46 #76
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25855811
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 60% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:55:07 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_25884158
Gezocht: appartement/etage/studio in Breda

liefst met 2 slaapkamers. Hoeft niet per direct te zijn.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:21:08 #78
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_25993524
Te koop: Perkstraat 28, Zoetermeer
¤134.000,- k.k.

Voor foto's zie http://perkstraat.oosterhoef.nl

Appartement op de parterre, met mogelijkheid om meubels en keukenapparatuur achter te laten.

3 kamers (voorheen 4), een leuke gezellige buurt in Zoetermeer "Dorp".
Wordt verkocht vanwege samenwonen in een andere gemeente.

Indeling:

Royale woonkamer (voorheen 2 kamers), ca 9.25 x 3.15/4.00 m voorzien van laminaatvloer, met toegang tot balkon aan voorzijde.

Slaapkamer achterzijde met uitzicht op groen en toegang tot balkon aan de achterzijde, ca 3.62 x 2.75m

Zijslaapkamer aan de voorzijde, voorzien van laminaatvloer. Ca 2.50 x 2.94m

Keuken voorzien van losse apparatuur (wasmachine/droger, kookplaat, koelkast, combi-magnetron), plavuizenvloer ('99), huurgeiser, met togang tot het balkon aan de achterzijde. Ca 3.50 x 1.94m.

Hal met plavuizen vloer ('99), toilet (nieuw toilet '03).
Doucheruimte met douchehoek en wastafel op een zuil.

VERDERE BIJZONDERHEDEN:
Het gehele appartement is voorzien van kunststof ramen en kozijnen (kiep/kantel) en dubbel glas;
Een vernieuwde handgemaakte voordeur;
Centrale verwarming via een moederhaard (wordt elk jaar onderhouden);
Warmwatervoorziening via een geister (nieuw 2005);
Berging in de kelder (recht onder de woonkamer, extra verlichting/stroom doorgetrokken);
Maandelijkse bijdrage VvE is 95 euro;
Winkels en openbaar vervoer op loopafstand.

De oplevering kan per direct.

De verkoop en bezichtigingen zullen via de makelaar verlopen (Lafeber Zoetermeer), maar voor meer informatie en bijvoorbeeld bezichtigingen op afwijkende tijden kan uiteraard rechtstreeks contact opgenomen worden met de verkoopster J. Barthel via perkstraat@oosterhoef.nl.

Foto van de voorkant:

Woonkamer:

Keuken:

Hier meer foto's
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_26007652
Mijn vriend en ik zijn al een tijdje op zoek naar een 2 kamer appartementje in Tilburg voor een prijs van rond de 500 euro exclusief. Het verloopt nogal moeizaam allemaal, en daarom post ik maar op Fok. We zoeken geen tijdelijk appartement, dus voor onbeperkte tijd. Onze voorkeur van lokatie ligt in of nabij het Centrum, de stations of in West.

Wie kan ons hierbij helpen?
pi_26009293
op zoek naar een kamer binnen de grachten van Groningen. 250 is zo'n beetje de prijsklasse waarin ik zoek. liefst z.s.m., nog voor het begin van dit studiejaar
pi_26223809
Hallo

Ik, 19 jarige student Politicologie is op zoek naar een kamer in Nijmegen. Zoek een leuk huis (geen disput) waar een redelijke kamer vrij is. Ik ben een sociale jongen en wil graag een biertje komen drinken ter kennismaking!!!

mocht je wat hebben (nu of over een paar weken of zo) mail me dan even!
postvoorjd@hotmail.com. Ik vertel graag wat meer over mezelf en hoop dat je me kan helpen! Ik zal je op gepaste wijze bedanken!
  vrijdag 15 april 2005 @ 13:28:06 #82
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_26246695
Goede middag mede fokkers,

Ik heb op zoek naar een huur appartement in Haarlem,
liefst een bovenwoning met slaapkamer/woonkamer en eigen keuken/badkamer.

rond de 400-550 in de maand huur
Living from vacation to vacation.
pi_26311582
Woningruil Amsterdam-

Wilt u uw woning opzeggen? Gaat u weg? Of samenwonen? Of gewoon goedkoper wonen? Dan willen wij graag met u ruilen d.m.v. woningruil via SWD (legaal dus!)

En ontvang dan (event.) een HOGE OVERNAME / BELONING ! !

Wij hebben zelf een zelfstandig 1kamerwoning van 33m2 (met aparte keuken) bij het Centrum in Oud-West (bij het Leidseplein, Overtoom, Vondelpark, Jordaan). Huur 135 euro p/m, oudbouw vandaar lage huur. Niet geheel onbelangrijk: leuke buren, goede huisbaas. Uitzicht op grote binnentuin dus veel groen en rust (!). Geen buitenruimte, maar wel grote ramen. Veel ochtend/middag zon (als die er is!). Schattig huisje.

Wij willen graag groter. ong. 60m2 (event. groter door zolderkamer) binnen de ring van Amsterdam, Binnenstad of buurt daar omheen zoals: Oud-west, Oosterparkbuurt, Pijp -Oud-zuid. Maar alles is bespreekbaar. Liefst oudbouw. Huur max 350/400 euro

voor meer informatie:
woningruil2005@hotmail.com
Geef het door! Denk ook aan 3-hoeksruil

[ Bericht 3% gewijzigd door Phelos op 18-04-2005 13:02:36 ]
  maandag 18 april 2005 @ 00:13:42 #84
3185 Adelante
To let it go now
pi_26312228
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef Jornjur het volgende:
Goede middag mede fokkers,

Ik heb op zoek naar een huur appartement in Haarlem,
liefst een bovenwoning met slaapkamer/woonkamer en eigen keuken/badkamer.

rond de 400-550 in de maand huur
ik zoek dat ook, maar het mag ook in Zandvoort

kunnen we geen inkoopactie starten hier en met z'n allen een mega etage huren?
pi_26312333
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik zoek dat ook, maar het mag ook in Zandvoort

kunnen we geen inkoopactie starten hier en met z'n allen een mega etage huren?
i'm in
  maandag 18 april 2005 @ 07:27:31 #86
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_26314990
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:21 schreef Gabberhead het volgende:
Te koop: Perkstraat 28, Zoetermeer
¤134.000,- k.k.

Voor foto's zie http://perkstraat.oosterhoef.nl

Lang verhaal
Was het maar huur, dan had ik interesse gehad, snif!

Goed, ik zoek dus een betaalbaar huurhuis in Zoetermeer, tot ¤ 400,-
Wie o Wie?
  maandag 18 april 2005 @ 09:07:57 #87
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_26315686
quote:
Op maandag 18 april 2005 07:27 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Was het maar huur, dan had ik interesse gehad, snif!

Goed, ik zoek dus een betaalbaar huurhuis in Zoetermeer, tot ¤ 400,-
Wie o Wie?
Soms kun je met je hypotheek ook best voordelig uit zijn... Ik zal eens aan m'n vriendin vragen wat ze per maand kwijt is aan de vaste lasten.

Edit: en inmiddels ook al antwoord gekregen. Per maand is ze ¤ 350,- kwijt aan de hypotheek (belastingteruggave al meegerekend). Daarbovenop zit nog ¤ 95,- voor de VVE en een bedrag voor gas&licht...
Maar goed, dat zal bij iedereen wel anders zijn, in elk geval ter indicatie.

[ Bericht 21% gewijzigd door Gabberhead op 18-04-2005 09:23:07 (Bedragen toegevoegd) ]
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
  maandag 18 april 2005 @ 18:34:42 #88
98135 TeleluvR
pi_26328721
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:07 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Soms kun je met je hypotheek ook best voordelig uit zijn... Ik zal eens aan m'n vriendin vragen wat ze per maand kwijt is aan de vaste lasten.

Edit: en inmiddels ook al antwoord gekregen. Per maand is ze ¤ 350,- kwijt aan de hypotheek (belastingteruggave al meegerekend). Daarbovenop zit nog ¤ 95,- voor de VVE en een bedrag voor gas&licht...
Maar goed, dat zal bij iedereen wel anders zijn, in elk geval ter indicatie.
Allemaal hardstikke aardig, maar ze geven nooit een hypotheek aan een student. Het lijkt me dat je dan op z'n minst een vast inkomen nodig hebt... Eigenlijk triest, want wij (vriendin en ik) betalen nu aan huur voor 2 kleine kamertje minstens zo veel
pi_26335924
Ik zoek nog steeds een geschikte kamer in Nijmegen.. .

Ben een gezellige huisgenoot, rook niet (heb ook liever dat er niet gerookt wordt..) , geen huisdieren, sport graag, ben altijd in voor een potje kaarten .
Max. ¤ 300 per maand.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sport_Life op 19-04-2005 14:13:55 ]
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:23:45 #90
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_26341032
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Allemaal hardstikke aardig, maar ze geven nooit een hypotheek aan een student. Het lijkt me dat je dan op z'n minst een vast inkomen nodig hebt... Eigenlijk triest, want wij (vriendin en ik) betalen nu aan huur voor 2 kleine kamertje minstens zo veel
Tja.. ik geloof dat een vast inkomen inderdaad wel een vereiste is
Best triest inderdaad... want de bank heeft gewoon een onderpand in de vorm van een huis, dus hun geld krijgen ze toch wel terug.
Daar zouden ze toch eens wat flexibelere constructies voor moeten verzinnen...
pi_26341273
GEZOCHT!
Woonruimte in Hoofddorp, huur niet meer dan 300 incl.

Studentenkamer, bij iemand thuis een kamer, iets anders... laat het me weten!
Alleen voor tijdelijk is ook een optie.
Ik ga vanaf eind juli stage lopen voor 8 maanden.
Ben 18 jaar, niet-rokend.
Het zou handig zijn als er een internet-aansluiting was en/of een wireless netwerk in de buurt! Hoeft niet perse... Heb zelf wel een laptop

Mail me maar naar zweefvliegje@hotmail.com
BVD!
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:36:48 #92
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26348419

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:55:07 ]
Zerg schreef:
pi_26413140
Te koop, Orchislaan 2-2, 3-kamerappartement te Arnhem
¤ 122.500,- kk

Goed onderhouden 3-kamerappartement (65m2) aan de voet van de John Frostbrug op loopafstand van het centrum van Arnhem. Het appartement is gelegen op de 1e verdieping en heeft zowel aan de voor- als aan de achterzijde een balkon met vrij uitzicht en een eigen berging in de onderbouw. Dit complex is onlangs volledig gerenoveerd (eigen bijdrage a ¤ 8000,- is voldaan) en heeft een goed functionerende vereniging van eigenaars.

Indeling: entree, ruime hal, slaap/studeerkamer, woonkamer voorzien van laminaat en toegang tot balkon aan de voorzijde, jonge lichte Brugman keuken (2003) met toegang tot balkon aan de achterzijde, eenvoudige functionele badkamer met wastafel en douche en doorgang naar de ouderslaapkamer.

- servicekosten ¤ 61,04 p.m.
- grotendeels kunststof kozijnen en dubbel glas
- vloeren voorzien van plavuizen en laminaat
- c.v-combiketel
- elektrische rolluiken voorzijde (2004)

(Aanvaarding in overleg)

Voor meer foto's en contactgegevens zie Te koop Orchislaan 2-2

[ Bericht 0% gewijzigd door BadGirly op 21-04-2005 21:19:45 ]
pi_26793133
Te koop, mooi appartement in Rotterdam, aan het water

http://www.euronet.nl/~claudiac/appartement/

[ Bericht 27% gewijzigd door claudiac op 07-05-2005 00:50:04 (link) ]
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:45:19 #95
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_26793168
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef claudiac het volgende:
Te koop, mooi appartement in Rotterdam, aan het water!

http//www.euronet.nl/~claudiac/appartement/
Je link doet ut niet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_26793293
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je link doet ut niet
uhmmm foutje :-)
http://www.euronet.nl/~claudiac/appartement/
pi_26843229
In Nootdorp, tussen Delft en Denhaag, staat een vrijstaand huis met 4, eventueel 5 slaapkamers, een huiskamer met een open keuken en een mega grote tuin. Het is de bedoeling dat dit huis de komende 2 a 3 jaar een super gezellig studentenhuis wordt. We zijn nu al met z'n twee'en, dus we zoeken nog 2 of 3 mensen voor de andere kamers. We willen graag huisgenoten die lekker prettig gestoord zijn en relaxed in het leven staan.

Damage
De "totale" huur wordt inclusief gas en licht ongeveer ¤ 650,- per maand. Dat gaan we dus delen door het aantal huisgenoten waarmee we er gaan wonen, dus dat zou met z'n vieren op ¤ 160,- uitkomen en met z'n 5e op nog minder.

Bereikbaarheid
Denhaag> 3 minuten lopen en 20 minuten tram
Rotterdam> 0 minuten lopen, 10 minuten bus en 15 minuten trein (hofpleinlijn)
Delft> er stopt vlakbij een bus, ik gok ook 15 minuten rijden tot CS

Laat maar even wat horen als je geinteresseerd ben of vragen hebt!
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_26843274
tvp
Tussen hen, die ver onder de mogelijkheden leven..
  maandag 9 mei 2005 @ 19:11:28 #99
22002 MREn
pi_26861001
Nog maar een keertje:

ik ben nog steeds op zoek naar woonruimte in/rond BOXTEL voor een 17-jarige studente aan het St. Lucas.

Mailen naar allmusicyouwant@hotmail.com

Beloning die leiden tot een huurovereenkomst kunnen in overleg een leuke beloning verwachten
pi_26861695
Gezocht voor een vriendin (20 jaar):

Kamer in Utrecht. Liefst met internet aansluiting. Maximaal +/- 10 minuten fiets afstand van het station. Tot maximaal 300 euro/maand.

Mail naar info@superbart.nl
Ik haat bumperklevers! Had er laatst weer eentje voor me zitten.
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:52:13 #101
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26931421
quote:
Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef IrfieJ het volgende:
In Nootdorp, tussen Delft en Denhaag, staat een vrijstaand huis met 4, eventueel 5 slaapkamers, een huiskamer met een open keuken en een mega grote tuin. Het is de bedoeling dat dit huis de komende 2 a 3 jaar een super gezellig studentenhuis wordt. We zijn nu al met z'n twee'en, dus we zoeken nog 2 of 3 mensen voor de andere kamers. We willen graag huisgenoten die lekker prettig gestoord zijn en relaxed in het leven staan.

Damage
De "totale" huur wordt inclusief gas en licht ongeveer ¤ 650,- per maand. Dat gaan we dus delen door het aantal huisgenoten waarmee we er gaan wonen, dus dat zou met z'n vieren op ¤ 160,- uitkomen en met z'n 5e op nog minder.

Bereikbaarheid

Per wanneer is het? Ik heb interesse
pi_26931472
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 23:52 schreef Christine het volgende:

[..]

per 1 juni,uiterlijk 1 juli is nog niet 100% zeker, oude opzeg termijn enzo.:)
pi_26931576
voeg me anders ff toe op msn
pi_26931593
quote:
Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef IrfieJ het volgende:

Damage

Bereikbaarheid

in dit ben ik dus geinteresseerd
Live young die fast
pi_26931705
*nog steeds kamer zoekt in Groningen..

ben heel relaxt, aardige gozer, rook/blow niet.
pi_26931708
mailen kan naar vageralph [at] hotmail.com
pi_26932037
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 23:52 schreef Christine het volgende:

[..]

Het huis staat nu nog leeg, dus in principe maakt het niet zoveel uit.. maar de richtlijn is idd begin juni of juli..
Voeg mij of IrfieJ maar even toe op msn en dan vertellen we je meer
Tussen hen, die ver onder de mogelijkheden leven..
pi_26935516
Ik ben op zoek naar een woonruimte in of rond amsterdam voor 2 personen. 3 personen kan ook
dus huur 400~500 of met z'n 3-en 600 euro.. wel incl natuurlijk

wie-o-wie weet misschien wat
.: Blaat!
pi_27013396
Ben op zoek naar een huurwoning/appartement in de omgeving Arnhem/Nijmegen.
Huur maximaal 600 euro. Een buitenruimte is wel een beetje een vereiste.
Het is in eerste instantie voor mij alleen (24 jaar werkend), maar later eventueel ook voor m'n vriendin.
Als er iemand iets weet dan hoor ik het graag! Scheelt me toch 160 km rijden elke dag.
pi_27173676
Ik ben op zoek naar een huurhuis in Alkmaar, ergens tussen 250 en 800 euro p/m.
Met graag een woonkamer van minmaal 18 m2, en als de huurprijs boven de 400 is wil ik graag meer dan 1 slaapkamer.

En anders eventueel een huis met hetzelfde formaat woonkamer in Heilo, Castricum of Heerhugowaard. Dan wil ik echter wel minder dan 400 euro huur betalen.
pi_27175668
Ik heb op zoek naar een kamer in leeuwarden. Liefst een huurprijs onder de 300 euro. Ik rook niet en ik pas me snel aan. Mail maar op this_is_gigolo [at] hotmail.com
pi_27208675
@this_is_Gigolo

Weet niet waar je nu woont, maar heb je wel eens in bijvoorbeeld de Leeuwarder Courant of de week uit gezien?
Daar stonden laatst ook weer een aantal kamers in aangeboden!
**Alleen nu weet ik even niet wanneer die kijkavonden ook alweer waren **
pi_27218887
Ik ben op zoek naar een studentenkamer in Tilburg. De huurprijs graag onder de ¤300
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:22:21 #114
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27227250
Ik ben op zoek naar een studio in Eindhoven. Als je er een hebt, waar je bijna uit gaat, laat maar weten
pi_27232413
Ik ben op zoek naar een huureengezinswoning met tuin, 4 kamers of meer, oud/opknap maakt niet zo veel uit, hoeft ook niet groot te zijn, liever een grote tuin dan een grote woonkamer. Het is voor mij, mijn vriendin en onze twee kleine kinderen. Het huis mag zich overal in Noord-Holland bevinden, Texel en 't Gooi daargelaten. Heb je een mooi huisje te huur ergens anders in Nederland ? Laat dan ook wat van je horen wij zijn altijd wel in voor een nieuwe omgeving. Mailen kan naar discondor et versatel punt nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:09:57 #116
94275 ziggy-lee
joepie joepie
pi_27311924
weet iemand ook nog wat leuks in Enschede of Heerenveen?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:08:36 #117
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_27314030
Ik zoek "iets anders" dan wat ik nu heb in Den Haag (Weimarstraat).

Ik studeer in Leiden en zou daar graag in de buurt willen wonen. In Leiden of in een randgemeente, dat maakt niet uit.
Ik zoek een kamer met eigen keuken. De maximale huurprijs die ik wil betalen is 375 incl.

Echter, als er met een aantal mensen een compleet huis gehuurd kan worden (niet teveel mensen, 2 of 3 vind ik genoeg) vind ik dat ook een optie. Dan betaal ik echter nog wel max. 375 euro.

Weet iemand iets voor mij?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_27316279
Wat voor iets laat je achter in Den Haag? (heb niets in Leiden om te ruilen, maar toch?)
  dinsdag 24 mei 2005 @ 23:15:22 #119
22002 MREn
pi_27324324
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:09 schreef ziggy-lee het volgende:
Ja: 85 vierkante meter met twee ruime slaapkamers, aparte douche en toilet.
Nog geen 5 jaar oud, pas helemaal opgeknapt; nieuwe vloer, muren gewit.

Mooi gebouw, in nieuwe wijk.

415 in de maand excl. energie.

In Enschede trouwens
pi_27331958
En weet iemand trouwens iets leuks ergens in de buurt van amsterdam voor 2 studentje.. dus 2 kamer appartement of studio ofzo rond de 400 ~ 500 euro per maand incl

Als je wat weet laat het even weten via de mail paul[at]vanderholst[dot]com
pi_27337103
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:09 schreef ziggy-lee het volgende:
In Heerenveen moet je je even aanmelden bij arqin... www.arqin.nl
Heb je met een niet al te lange wachttijd al gauw een leuke kamer of zelfs een appartementje.

Wat ga je doen, CIOS?
pi_27339416
Ik zoek woonruimte in Breda voor 2 personen... max. 500 incl. Dus als iemand iets weet??
who cares if whoops you ain't shiny and perfect?!
pi_27346136
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben op zoek naar een studio in Eindhoven. Als je er een hebt, waar je bijna uit gaat, laat maar weten
Als je een huis voor me hebt in Eindhoven, dan heb ik een studio voor je.
pi_27502399
goed na overal rond gekeken te hebben, kan het ook in almere of hilversum / hoofddorp! dus wie weet er misschien wat of heeft wat? laat het weten
pi_27502460
* AtDaMotDaMotDa zoekt nog eensgezinswoning in Enschede, liefst bij Universiteit Huurprijs MAX 400 euro incl. sericekosten
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 09:02:31 #126
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_27502990
Twee kamers vrij in Den Haag, 5 minuten van het centrum.
Tramlijn 2 (naar CS) en 12 (naar strand en HS) voor de deur.
Kamer ligt aan het randje van de wijk Transvaal (vergelijkbaar met de Schilderswijk), en wel in de Paul Krugerlaan, tegen de Loosduinse Kade.

Kamers in een huis met in totaal 11 bewoners (allemaal studenten). Gezamenlijke keukens en douches. Kamers zijn circa 25 en 26 m2, rond de 280 euro. Een kamer heeft eigen keuken, de ander een eigen wastafel.

Stuur effe een berichie
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:04:11 #127
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27508616

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:55:08 ]
Zerg schreef:
pi_27512986
gezocht
Een appartement voor 2 (aakomende) studenten in Maastricht.
Aangezien een vriend en ik volgend jaar gaan studeren, en geen zin hebben om op kamers te gaan zoeken wij een appartement is Maastricht, het liefst in of dichtbij het centrum.

Huur
- het liefst rond de 600,- incl. maar als het heel mooi is: max. 750-, excl

Eisen:
- 2 slaapkamers
- wasmachine aansluiting
- In Maastricht (geen belgie/nederlandse randgemeentes)

Het liefst:
- In het centrum
- eigen fietsen berging
- recente keuken & badkamer
- West kant van het spoor

dinsdag 31 mei 2005 @ 16:15:41 #129
22002 MREn
pi_27516840
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 08:14 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
* AtDaMotDaMotDa zoekt nog eensgezinswoning in Enschede, liefst bij Universiteit Huurprijs MAX 400 euro incl. sericekosten
www.domijn.nl

en sterkte er mee, op dergelijke woonruimte in west wordt vaak door 150-200 mensen ingeschreven.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:23:22 #130
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_27517132
Ik ben op zoek naar een kamer in zwolle, t liefst onder de 300 euro
Ik heb een inruilkamer in Hengelo maar denk niet dat daar veel behoefte aan is
mailen op Tjimkje@gmail.com
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:22:38 #131
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27520524
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:27 schreef phoolie2k het volgende:

[..]

Als je een huis voor me hebt in Eindhoven, dan heb ik een studio voor je.
Ik heb helaas geen huis voor je. Maar kun je me toch meer vertellen over die studio
Ik zou het erg op prijs stellen!
Kan ik jou daarover mailen???
pi_27526943
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:22 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik heb helaas geen huis voor je. Maar kun je me toch meer vertellen over die studio
Ik zou het erg op prijs stellen!
Kan ik jou daarover mailen???
Ik heb zelf een kamer in Eindhoven en mijn vriendin een studio. We willen gaan samenwonen, dus als je een huurhuis zou weten dat geschikt voor ons was kon je in haar studio. Stuur me anders toch even een mailtje op tommievd [at] hotmail [dot] com, dan laat ik het je weten als we zelf een huis gevonden hebben. Niet dat het er snel aan ziet te komen, maar je weet maar nooit.
pi_27527635
Hoi
Ik ben op zoek naar een kamer of appartement voor 1 of 2 personen in Amsterdam. Het liefst een beetje in het centrum, niet in Osdorp en dergelijke. Ik ben een 19 jarige student Economie aan de UvA, eerstejaars. Ik kan maximaal ¤ 300,- aan huur betalen. Mocht je een kamer over hebben die hier aan voldoet, of iemand kennen die nog een kamer te huurt heeft staan, mail me dan alsjeblieft! Mijn adres staat in mijn profiel.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:44:00 #134
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27528245
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:07 schreef phoolie2k het volgende:

[..]

Ik heb zelf een kamer in Eindhoven en mijn vriendin een studio. We willen gaan samenwonen, dus als je een huurhuis zou weten dat geschikt voor ons was kon je in haar studio. Stuur me anders toch even een mailtje op tommievd [at] hotmail [dot] com, dan laat ik het je weten als we zelf een huis gevonden hebben. Niet dat het er snel aan ziet te komen, maar je weet maar nooit.
Ok ik stuur je een mailtje!! Mocht je iets vinden dan wil ik graag die studio!
pi_27532915
quote:
www.domijn.nl

en sterkte er mee, op dergelijke woonruimte in west wordt vaak door 150-200 mensen ingeschreven
Ja waarom denk je dat ik hier zit?
Bloed, zweet en tranen!
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:21:20 #136
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_27533580
o mijn kamer is nog geen 2 km van de UT af (enschede)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_27717332
Schopje.

Wij (niet rokend stel, zonder huisdieren) zoeken nog steeds een tweekamerappartement in Tilburg. het liefst geheel zelfstandig (eigen badkamer en keuken e.d.) voor een prijs tussen de 450 en 575 euro. Mailen kan op: lotte[aapje]chocolatechiporgasm.com
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:34:06 #138
35464 Don_Tom
pi_28325124
Voor werkend persoon, te huur dubbele kamer in Nijmegen centrum, totaal 27m2, keuken en douche gedeeld met 3 anderen. Prijs: 380 euro per maand inclusief. Beschikbaar per direct.

hezewijk at hotmail punt com
Trouwauto nodig?
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:00:05 #139
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_28330800
Gezocht, woonruimte in Heerlen. Bij voorkeur heel dicht bij het centrum/station/parkeergarage De Klomp.
Minimaal 14 m², maar liever iets groter.
Rond de 200 á 250 euro.

* Boschjesman gaat per september MBO Verpleegkunde doen.
(Geldt dat ook als 'student' in sommige advertenties, of is dat alleen maar voor HBO/WO studies?)
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:49:05 #140
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_28332301
GEZOCHT:

woonruimte in Meppel of Hoogeveen (ivm behoud bijbaan), of heel erg eventueel Zwolle. Ik ben 25 jaar en doe HBO Informatica in Zwolle (3e jaar) en om diverse redenen wil ik op mezelf wonen (persoonlijke redenen, plus dat mijn ouders kleiner gaan wonen).

Ik heb in het verleden (2001/2002) overigens al een tijdje op kamers gewoond ivm stage voor mijn vorige opleiding.

Budget tot 260 euro

ps. Ik houd kamernet.nl al in de gaten, dus ik weet wat daar wordt aangeboden.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:04:14 #141
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28332809
Wie weet er voor mij per september/oktober een huurwoning in Den Haag? Mag ook een kamer zijn, echter ik heb twee katten die wel gewoon lekker de ruimte moeten kunnen krijgen

Mail me op christine[at]mazooka[punt]nl als je wat weet!!!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:05:02 #142
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_28337501
Ik zoek een hok in Eindhoven. Minimaal 12m2 en maximaal 270 euro, maar niet in die combinatie. Gestel en Centrum hebben de voorkeur, Woensel West hoeft per definitie niet. Ik ben aankomend tweedejaars communicatiestudente, ontzettend aangenaam gezelschap, een fantastische kok en alle dingen die nodig zijn om een kamer te vinden.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:05:45 #143
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_28337527
Mailen naar almighty_kyra apenstaartje hotmail dot com
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:37:44 #144
37892 nevaeh87
well you don't always get
pi_28343165
Wonruimte gezocht in Maastricht, Volgend jaar begin ik met de studie geneeskunde en vandaar dat ik op zoek ben naar woonruimte daar. Liefst rond de 200 euro! Afmetingen zijn niet heel erg belangrijk en het maakt me ook niet zoveel uit of het over de grens is. Mail: mari_ellebakker @ hotmail.com
tja en daar zit je dan! en wat moet je dan?! toch maar fokken...
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:30:07 #145
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_28348590
Ik ben opzoek naar een appartement voor mij en mijn vriendin in de Regio Eindhoven Maximaal 600 euro (moet dus simpel zijn)

reacties: pietervincent@gmail.com
OJAAJOH?
  maandag 4 juli 2005 @ 23:39:25 #146
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28496192
ik zoek een appartement/flat in leiden, leiderdorp, oegstgeest, voorschoten.
zoiets
2, liefst 3 kamers, en enigszins betaalbaar..?
wie o wie kan me helpen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_28556914
Wie oh wie heeft wat in Enschede? (flatje)
Bloed, zweet en tranen!
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:09:07 #148
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28558018
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zoek een appartement/flat in leiden, leiderdorp, oegstgeest, voorschoten.
zoiets
2, liefst 3 kamers, en enigszins betaalbaar..?
wie o wie kan me helpen
hoge, hoge nood overigens.
ben met alle tips blij.
[al geef ik t weinig kans]
pi_28560848
Aangeboden
Twee zolderkamers in Alkmaar
275¤ per maand exclusief.
legaal.
1 minuut lopen vanaf het station.

Geschikt voor 1 persoon.
Badkamer en keuken moet gedeeld worden met mijn vriendin en mij.

Heb je interesse stuur een emailtje naar boterbloemstraat A gmail.com

[ Bericht 6% gewijzigd door YourMaster op 07-07-2005 11:01:55 (ander emailadres) ]
pi_28563262
Werkende man van 22 zoekt een kamer/flat in Nijmegen, prijs ongeveer 300 a 350 euro.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:51:11 #151
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_28569254
[Gezocht] Appartement in Den Haag

Ik zoek in verband met een afstudeeronderzoek een onderkomen in Den Haag. Nu ben ik niet iemand die graag op kamers gaat. Hierbij dus een oproep aan nog iemand anders dat straks ook in september voor een stage in Den Haag moet zijn. Ik wil dan graag een ruim appartement met nog 1 persoon delen. Mocht je geïnteresseerd zijn bereik dan mij via mail: pm_pain @ hotmail . com

[update]
Geef alsjeblieft in je e-mail aan wat voor een persoon je bent (paar plus- en minpunten van je karakter). Zodat ik makkelijker een 'match' kan vinden.

[ Bericht 20% gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 08-07-2005 15:14:58 ]
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_28938691
Gezocht een kamer in Groningen, maximaal 275 ¤ Aankomend jaar ben ik 2e jaars P&A student op de Hanze hogeschool, aangezien ik nu nog in Enschede woon moet ik per 1 september woonruimte in Groningen hebben.
mailen kan naar joost@introweb.nl
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_29052147
Kamer,appartement,Woning te Amsterdam centrum [+/-450¤] of met 2 tot [+/-800¤]

Hoi, Ik ben een nette 30 jarige zelfstandige freelance journalist die op zoek is naar een Huurwoning, Appartement of een tijdelijke kamer!

Ben zeer sportief en rook nauwelijks!, heb alleen problemen met katten als ze niet gescheiden van mij gehouden kunnen worden!

De Buurten waar ik het meest geïnteresseerd in ben: oost watergraafsmeer , Rivieren buurt of Oud-Zuid ! (maar mail gerust voor andere plekken in het centrum!)

Ik ben op zoek naar invulling voor de 3 volgende mogelijkheden:

• Een tijdelijke kamer (voor de duur van 3 maanden of langer)
• een gezamelijke woning (waarmee ik de huur deel met 1 tot 3 andere huisgenoten (houd van gezelligheid maar ben ook graag alleen)
• een Kamer,appartement,Woning te Amsterdam centrum voor 2 personen tot een huur van [+/-800¤]
Ik kan per direct intrekken , of over een paar weken!

Gelieve via mail of msn te bereiken: Ragnarok-goat@chello.nl

Ps. Dit is geschreven door een niet freelance journalist so mind the spelling please 
pi_29101681
Op zoek naar woonruimte in Enschede? Woningruil een optie?

Aangeboden: Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers en tuin op zuiden te Enschede. Huur ligt en blijft na ruil onder de huursubsidiegrens, betaal nu ¤ 336
Nette rustige buurt, binnen 5 minuten fietsen in het centrum, 15 min fietsen naar UT en Aki,

Gezocht: Woonruimte met minimaal 2 slaapkamers in een (kind)vriendelijke
buurt en dichtbij openbaar vervoer ergens in de regio Noord-Holland of Utrecht (liefst Amstelveen, Haarlem, Ronde Venen - rond Amsterdam dus). Max. huur ¤ 475,-

Opties voor driehoeksruil ook zijn ook welkom. Zie voor meer info->
http://members.home.nl/woningruil-enschede/
pi_29104291
Aangeboden:

Omdat ik ga samenwonen te huur:
tussenwoning voor maximaal 1 jaar te huur in Groningen.
woning is gelegen op 10 minuten fietsen van het centrum en gratis parkeergelegenheid voor de deur.
in de directe omgeving is veel groen.

benedenverdieping:
entree/hal met meterkast
slaapkamer
slaapkamer/tuinkamer
badkamer met douche, ligbad en wastafel
apart toilet met fontijntje
zongerichte kleine tuin

tussenverdieping:
woonkeuken
woonkamer
overloop
apart toilet
groot balkon aan achterzijde
klein balkon aan voorzijde

bovenverdieping:
grote slaapkamer
washok met HR combiketel en zonneboiler
overloop
veeeeel bergruimte (2 ruimtes)

zolder:
door een losse trap te bereiken bergruimte

de woning is gestoffeerd (vloerbedekking en gordijnen) en netjes geschilderd.
verhuur is exclusief gas, water en electriciteit.
huurprijs is ¤ 700,- ex. per maand.

e-mail: eenbergen apeding gmail dot com
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
  maandag 25 juli 2005 @ 14:56:55 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29112011
[TK]Prachtige woning (1/2 pers.) in Den Haag

Ik ga samenwonen en dus moet ik (met enige pijn in het hart) afscheid nemen van mijn mooie jaren '30 benedenwoning in Den Haag.

Het is een 2/3-kamerwoning in perfecte staat. Onlangs uitwendig helemaal gerenoveerd, dus vrij van onderhoud! De woning heeft nog heel veel authentieke details (glas-in-lood, paneeldeuren), maar is gelukkig ook voorzien van modern comfort zoals CV, ruime badkamer en mooie, onlangs opgeknapte keuken met o.a. vaatwasser.
De grote huiskamer is ensuite en heeft een houten vloer en twee originele schouwen. Er zijn klapdeuren naar een ruime stadstuin. Op de bovenverdieping is een slaapkamertje met balkon.
Het huis staat in een rustig gedeelte van Laak, nabij NS, trams, winkels en Haagse Hogeschool. Het centrum is 20 minuten lopen/nog geen 10 minuten fietsen. De woning ligt aan een gezellig pleintje met volop parkeermogelijkheden en is onderdeel van een wijk die door Berlage is ontworpen.

Mijn vriend heeft alles hier nog eens bij elkaar gezet. Daar staan ook foto's!

Vraagprijs 113.000 euro K.K.

Note aan de modjes: genoemde URL is dus geen verkoopsite, maar een zelfgebouwde site. Dat mag hopelijk wel?

Duderinnetje at hotmail dot com
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:45:01 #157
39793 Moody
el moody
pi_29179455
Gezocht:

Woning of appartement in Enschede voor net samenwonend stelletje (24 en 19)
Wijk maakt op zich weinig uit, als het maar geen "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-straat" is.
Maximale huurprijs is zo'n 400/425 euro, liefst 350/375 euro.
Minimaal 2 slaapkamers en redelijke ruime woonkamer. Tuin is gewenst, maar niet noodzakelijk.

Probeer maar zoiets te vinden binnen redelijke termijn...pff
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:43:30 #158
37582 Snarf
pi_29181457
Gezocht:

Woning of appartement in (de omgeving van) Utrecht voor twee studenten. (24 en 22 jr.)
2 slaapkamers vereiste, huurprijs rond 700 euro incl.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_29213656
Gezocht: Woonruimte in Groningen e.o. Spoed !

Werkende jongeman (25jaar)zoekt met spoed woonruimte in Groningen of omgeving, i.v.m. sloop van de huidige woning. Bij voorkeur een zelfstandige studio of appartement. Maar voor een mooie kamer heb ik ook wel interesse. Huurprijs niet hoger dan: 500 euro/maand.

email: arnoldusvii@hotmail.com

Mensen die ook woonruimte in Groningen zoeken: misschien is het een idee om samen een groot appartement te huren. De studios en kamers die redelijk betaalbaar zijn, zijn erg populair heb ik vernomen dus eigenlijk niet zoveel kans. De duurdere appartementen blijven langer aangeboden staan, omdat ze voor veel alleenstaanden niet betaalbaar zijn natuurlijk. Dus als er mensen zijn die ook met spoed naar woonruimte op zoek zijn mail me dan. Ik ga dan de mogelijkheden uitzoeken om voor 2 personen iets te huren, daarop heb je meer kans van slagen denk ik.
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_29224849
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:

Wijk maakt op zich weinig uit, als het maar geen "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-straat" is.
Minimaal 2 slaapkamers en redelijke ruime woonkamer. Tuin is gewenst, maar niet noodzakelijk.

Moody ga je toevallig studeren aan de UT? Dan weet ik misschien nog wel wat voor je....
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 14:18:39 #161
39793 Moody
el moody
pi_29265321
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 08:46 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Moody ga je toevallig studeren aan de UT? Dan weet ik misschien nog wel wat voor je....
Nee, studie is klaar. Ik wil gaan samenwonen met mijn vriendin
'13 |
'14
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:52:51 #162
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_29279147
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 15:03 schreef Siegfried het volgende:
Ok, ik heb nog 1 à 2 plekken te vergeven tijdens de hospiteeravond, aanstaande donderdag, voor het studentenpand in Utrecht waar ik woon.

Het gaat om een kamer van 11 m2, ongeveer 200 euro p/maand.

Mijn mail staat in mijn profiel!
quote:
11 m2, ongeveer 200 euro p/maand
if you assume nothing you assume you know everything
  zondag 31 juli 2005 @ 12:05:06 #163
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29289085

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:55:08 ]
Zerg schreef:
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:04:05 #164
22002 MREn
pi_29310818
quote:
Gezocht:
ik was met 1,5 maand klaar: www.domijn.nl
pi_29329679
namens mijn broertje dan maar:

Gezocht, woonruimte in Leeuwarden per 1 september...
Voor aankomend student aan de NHL, van 22 jaar.
mail naar matterofsplatter apestaartje hotmail punt com
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:09:59 #166
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_29330584
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ten eerste is dat bijna een jaar geleden, en ten tweede is dat helemaal geen belachelijke prijs voor die oppervlakte. Ik heb 't vaak zat gezien in elk geval. Laatst nog... 12 m2 voor 250 euro... en 6 m2 voor 300 euro. Dus dan mag je hier niet over klagen
Ik weet het, het mag niet, maar ik doe het lekker toch .
Het kan zo duur zijn omdat mensen dat toelaten nietwaar, die prijzen gaan wel omlaag als ze van iedereen de vinger krijgen, is 11 m2 eigenlijk niet per definitie onderhuur ?
pi_29330664
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:04 schreef MREn het volgende:

[..]

ik was met 1,5 maand klaar: www.domijn.nl
Dan heb je mazzel gehad. Veel mensen hebben na een jaar nog niets.
Ik ben bij zowel Domijn, De Woonplaats als Ons Huis ingeschreven en ben actief op zoek (elke dag reageren). Ik hoop dat het binnen nu en 3 maand lukt
'13 |
'14
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:39:38 #168
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29333385
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:09 schreef bramiozo2002 het volgende:

[..]

Ik weet het, het mag niet, maar ik doe het lekker toch .
Het kan zo duur zijn omdat mensen dat toelaten nietwaar, die prijzen gaan wel omlaag als ze van iedereen de vinger krijgen, is 11 m2 eigenlijk niet per definitie onderhuur ?
niet als het huis gekocht is en de kamers verhuurd worden
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:55:27 #169
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_29341632
Natuurlijk , excuse me for my ignorance
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:14:27 #170
22002 MREn
pi_29344864
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef Moody het volgende:

[..]

Dan heb je mazzel gehad. Veel mensen hebben na een jaar nog niets.
Ik ben bij zowel Domijn, De Woonplaats als Ons Huis ingeschreven en ben actief op zoek (elke dag reageren). Ik hoop dat het binnen nu en 3 maand lukt
Je moet ook niet elke dag reageren. Ik heb elke week een pre-selectie gemaakt, deze in QuatroPro gemikt, afgewogen op bepaalde criteria (grootte, aantal kamers, bereikbaarheid, huur) en pas op woensdagavond (loting bij Domijn is donderdag 12:00) met de beschikking over het aantal personen dat ingeschreven had, de definitieve keuze gemaakt.

Woonruimten de rand vh centrum scoren zo 120 inschrijvingen, in nieuwbouwwijk De Eschmarke een stuk minder, terwijl het hier een stuk prettiger wonen is! Waar we nu wonen, hadden 'slechts' 45 man op ingeschreven, maar dan is het nog geluk om als eerste geloot te worden.
pi_29349689
Jah, maar jouw budget laat toe om een selectie te maken. Van mijn budget kun je echt geen huis op De Eschmarke huren
Dat wil ik ook helemaal niet, want ik zie huren als een tussenoplossing. Over 2 jaar gaan we kopen.
'13 |
'14
pi_29362197
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[TK]Prachtige woning (1/2 pers.) in Den Haag

Ik ga samenwonen en dus moet ik (met enige pijn in het hart) afscheid nemen van mijn mooie jaren '30 benedenwoning in Den Haag.
Wat een ontzettend schattig huisje heb je te koop staan zeg!!!
Het is dat ik al een huis heb, maar anders...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:06:41 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29366611
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Wat een ontzettend schattig huisje heb je te koop staan zeg!!!
Het is dat ik al een huis heb, maar anders...
Dank!

Ja het is echt een geweldig huissie Als je nog eens iemand weet die wat zoekt, vergeet mij niet!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29366646
ik zoek nog steeds woonruimte in leiderdorp, leiden, oegstgeest. liefst 2 of 3 kamers en eigen faciliteiten.
ben met alles blij..
pi_29367439
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dank!

Ja het is echt een geweldig huissie Als je nog eens iemand weet die wat zoekt, vergeet mij niet!
Als 't in Amsterdam was...

Mooie huisje! Succes met de verkoop.
pi_29367846
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 07:42 schreef Moody het volgende:
Jah, maar jouw budget laat toe om een selectie te maken. Van mijn budget kun je echt geen huis op De Eschmarke huren
Dat wil ik ook helemaal niet, want ik zie huren als een tussenoplossing. Over 2 jaar gaan we kopen.
Klopt, als je snel ingeloot wordt heb je geluk. Dat is alles wat er van te zeggen is. Ik zit in precies dezelfde situatie en heb gelukkig iets kunnen regelen via de Acasa, maar dat is alleen voor studenten.

Verder weet ik dat er nog een aantal woningen te huur staan aan het olympiaplein in Hengelo-Oost (dichtbij Enschede dus) maar dat zijn sloopwoningen. Goed je zou de gok kunnen wagen natuurlijk, ze worden verhuurd via Ten Hag. Ook als je op dit moment gaat kijken in Twekkelerveld (richting weegschaalstraat) zie je flatjes te huur staan, ben alleen ff de naam van de makelaar kwijt. Moraal van het verhaal: je moet zelf de stad door en bij makelaren aankloppen, als je alleen jezelf via internet inschrijft enzo red je het niet. Nog niet 50% van alles wat te huur is wordt via internet aangeboden, de rest moet je echt zelf achteraan. Als je ze zelf de wijken doorgaat en kijkt naar bordjes 'te huur' kom je van alles tegen wat echt niet op internet vermeld wordt.

Zo ben ik er ook aan gekomen
Bloed, zweet en tranen!
pi_29385986
Domijn, De Woonplaats en Ons Huis verhuren samen 95% van alle huurwoningen in Enschede en al hun huizen staan op internet. Dus in principe is inschrijven en reageren via deze 3 voldoende.

Je kan wel rond gaan kijken, maar je blijft toch vastzitten aan een loting. En makelaars verhuren bijna alleen voor boven de 650 euro.
'13 |
'14
pi_29491154
Ik heb een kamer beschikbaar voor een student in Rotterdam zuid direkt aan de tramhalte en het is ongv 15min fietsen naar CS. Gedeelde douche/keuken met 2 andere studenten.
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:57:40 #179
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_29492397
Ik (student) ben ook op zoek naar woonruimte in Utrecht! Ik rook niet, en m'n voorkeur gaat dan ook uit naar een rookvrij huis.
censuur :O
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:20:38 #180
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29492774
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dank!

Als je het wil gaan verhuren, heb ik interesse. Helaas kan ik niks kopen (nog...).

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar woonruimte in Den Haag, de tijd begint nu te dringen. Dus als je wat weet... let me know!!!!
  maandag 8 augustus 2005 @ 09:24:59 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29499456
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Als je het wil gaan verhuren, heb ik interesse. Helaas kan ik niks kopen (nog...).

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar woonruimte in Den Haag, de tijd begint nu te dringen. Dus als je wat weet... let me know!!!!
Nope sorry, ik wil het louter verpatsen

Overigens weet ik dat er in de Isingstraat, nr. 77 een hele gave benedenwoning leeg staat. Geen idee waarom er steeds maar niemand in komt. Je zou die huisbaas een briefje kunnen sturen, ik kan het adres eventueel voor je opzoeken van die man. Huur zal wel rond de 400 liggen denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:01:30 #182
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29500712
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 09:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nope sorry, ik wil het louter verpatsen

Overigens weet ik dat er in de Isingstraat, nr. 77 een hele gave benedenwoning leeg staat. Geen idee waarom er steeds maar niemand in komt. Je zou die huisbaas een briefje kunnen sturen, ik kan het adres eventueel voor je opzoeken van die man. Huur zal wel rond de 400 liggen denk ik.
Is dat een huurwoning??? Als je het voor me op wilt zoeken, hééééél graag
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:41:13 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29501278
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Is dat een huurwoning??? Als je het voor me op wilt zoeken, hééééél graag
Ja
Huiskamer en suite, twee slaapkamer(tje)s, eenvoudige keuken, en kleine douche. En een tuintje. Ik zoek vanavond het nummer van die man op (het is mijn oude huurbaas) en dat mail ik je wel. Neem aan dat je adres in je profiel staat?

Het kan zijn dat hij het wil verkopen. Het is namelijk raar dat het zo lang leeg staat (paar maanden nu). Maar goed, ik heb geen idee. Je hoort van me.

EDIT: je hebt mail op je mazooka-adres!

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 08-08-2005 11:52:50 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:51:57 #184
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29501389
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Neem aan dat je adres in je profiel staat?
Nee, maar je kan me mailen -email adres verwijderd-
Alvast bedankt voor de moeite!

[ Bericht 13% gewijzigd door Christine op 08-08-2005 12:00:39 ]
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:21:05 #185
22002 MREn
pi_29510493
Naast woonruimte in Boxtel (studente 17/18 jaar, kamer of zolder), ben ik ook op zoek naar een zelfstandige woonruimte (appartement). Huur/koop maakt niet zo veel uit, voorkeur voor huur.

Omgeving Almkerk/Sleeuwijk en andere dorpen direct ten zuiden van Gorinchem.
pi_29517419
quote:
Gezocht:

Ik huur dus zo'n huisje en woon dus absoluut niet in een "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-met-Bouwer-op-10-straat", wel lage huur en leuke buren, en ik wil heeeeeeeel graaaaaaaaaag mijn knusse huisje met tuintje ruilen. Helaas is er erg weinig animo in huisjesruilland voor Enschede.
Ik huur van Domijn, ik betaal zelf 336 euro, na ruil wordt de huur 408 euro.

Wie wil er (drie-vier-vijf-hoeks) ruilen???
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:22:04 #187
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_29525781
Gezocht 4-kamer woning omgeving Ede/ Wageningen/ Veenendaal.

Ik zoek voor in de komende periode een appartement met liefst 3 slaapkamers in de omgeving van Ede, Wageningen of Veenendaal. De huurprijs mag maximaal 700,- (exclusief) tot 900,- (inclusief service en G/W/L) zijn. Heb je een dergelijk woning tot je beschikking of weet je iemand die eventueel iets dergelijks binnen enkele maanden beschikbaar heeft dan zal dat ongelooflijk mooi zijn

Met Vriendelijke groet, Johan

p.s. ik heb naast een studentenkamer in hartje Zwolle (18m2, eigen keuken, 5 min. van centrum/school) geen woning om mee te ruilen, helaas
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:26:29 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29525864
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:55 schreef woningruil-enschede het volgende:

[..]

Ik huur dus zo'n huisje en woon dus absoluut niet in een "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-met-Bouwer-op-10-straat", wel lage huur en leuke buren, en ik wil heeeeeeeel graaaaaaaaaag mijn knusse huisje met tuintje ruilen. Helaas is er erg weinig animo in huisjesruilland voor Enschede.

Waar wil je naartoe dan?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29527217
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:55 schreef woningruil-enschede het volgende:

[..]

Helaas kan ik zonder huis nog niet meedoen met een ruil

Als ik iets krijg toegewezen en ik vind het extreem brak, dan zal ik overwegen met je te ruilen

Wat zijn er btw veel mensen op zoek naar een huisje in Enschede.
Is het hier echt moeilijker om aan een huis te komen dan in andere 150.000+ steden?
'13 |
'14
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:44:52 #190
22002 MREn
pi_29528622
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:46 schreef Moody het volgende:
Wat zijn er btw veel mensen op zoek naar een huisje in Enschede.
Is het hier echt moeilijker om aan een huis te komen dan in andere 150.000+ steden?
Nee, dat lijkt me niet. Er is hier veel minder woningnood dan in het westen of zuiden van het land.

Vooral nu er heel flink gebouwd is/wordt in De Eschmarke en Roombeek.
Het probleem is wellicht dat veel mensen voor 300 euro klaar willen zijn, en je gewoon realist moet zijn en in moet zien dat je onder de 400/500 gewoon niets huurt.

Kopen is al helemaal geen punt. Nieuwbouw hier gaat voor bedragen onder de 150.000 van de hand. In het zuiden heb je voor een ton meer net een rijtjeshuis.
pi_29534228
Iemand met een modaal inkomen kan onmogelijk een huisje in Roombeek of De Eschmarke huren.
Die beginnen veelal bij 500/550 euro en dan krijg je dus ook geen huursubsidie meer.
Dat is bij veel mensen al de helft van hun netto inkomen moet je bedenken.....
Feit is gewoon dat er te weinig sociale huurwoningen/appartementen (350/400 euro) worden gebouwd.
'13 |
'14
pi_29539711
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar wil je naartoe dan?
Mijn huisje:
http://members.home.nl/woningruil-enschede/

En ik zoek:
Woonruimte met minimaal 2 slaapkamers in een (kind)vriendelijke buurt met parkeergelegenheid en dichtbij openbaar vervoer ergens in de regio Noord-Holland of Utrecht, liefst Amstelveen, Haarlem(geen Schalkwijk), Ronde Venen, rond Amsterdam dus.
In A'dam zelf zijn leuke buurten centr./jordaan, oud-zuid/pijp, knms java eil. ook welkom,
in Utrecht centr., vogelenbuurt, witte Vrouwen, lombok
Max. huur ¤ 475,-
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:32:10 #193
22002 MREn
pi_29539976
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 07:53 schreef Moody het volgende:
Iemand met een modaal inkomen kan onmogelijk een huisje in Roombeek of De Eschmarke huren.
Die beginnen veelal bij 500/550 euro en dan krijg je dus ook geen huursubsidie meer.
Dat is bij veel mensen al de helft van hun netto inkomen moet je bedenken.....
Veel mensen zijn zoveel kwijt aan hun huis hoor! Voor een beetje hypotheek zit je ook zo op de 700/900 netto in de maand. En dat is voor veel mensen ook 50%-60% van hun netto maandinkomen.
quote:
Feit is gewoon dat er te weinig sociale huurwoningen/appartementen (350/400 euro) worden gebouwd.
Dat klopt. Komt vooral door de immens gestegen grondprijzen en kosten van de bouwmaterialen. Een sociale huurwoning moet een vrijemarktwaarde onder de 200.000 euro hebben. En met de huidige prijzen (zeg 425/maand voor nieuwbouw), krijg je sociale woningbouw erg slecht terugverdiend. Dekker wil door het vrijgeven van de markt, MET verplicht x% soc. woningbouw zorgen voor een betere doorstroming. Dat is ook een groot probleem. Want als je toch tweeverdieners bent, en alleen thuis voor eten en slapen, dan is een flatje van 400 euro in de maand ook prima, ook al trek je samen 3000 netto binnen.

In de Eschmarke staat overigens wel wat sociale woningbouw, alleen mijn indruk is dat de doorstroming behoorlijk laag is, wegens het grote woongenot dat je hier geniet tov oudere complexen in de stad.

Zeg nou zelf: als je kan kiezen uit nieuwbouw in de De Eschmarke of een grauwe flat van 30 jaar oud in Twekkelerveld of de Wesselerbronx voor het zelfde geld, waar zou je voor gaan?

Ik heb net even op domijn.nl gekeken: zijn die appartementen in de Tusveldburg/Benninkbrug niets voor je? Deze zijn krap 20 jaar oud, en liggen vlak bij het centrum, maar toch behoorlijk rustig.
pi_29546783
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:32 schreef MREn het volgende:

[..]

Veel mensen zijn zoveel kwijt aan hun huis hoor! Voor een beetje hypotheek zit je ook zo op de 700/900 netto in de maand. En dat is voor veel mensen ook 50%-60% van hun netto maandinkomen.
Is allemaal waar, maar de simpele rekensom 1000-600=400 laat zien dat ik geen huis van 600 euro kan huren, omdat ik dan simpelweg niet kan rondkomen
quote:
Zeg nou zelf: als je kan kiezen uit nieuwbouw in de De Eschmarke of een grauwe flat van 30 jaar oud in Twekkelerveld of de Wesselerbronx voor het zelfde geld, waar zou je voor gaan?
Beide hebben iets. De Eschmarke ligt wel 50 minuten fietsen van mijn werk (Marssteden).
Maar de vergelijking klopt ook niet. Je kan geen eengezinswoning op de Eschmarke van 500 euro vergelijken met een flat van 350 euro in Twekkelerveld.
quote:
Ik heb net even op domijn.nl gekeken: zijn die appartementen in de Tusveldburg/Benninkbrug niets voor je? Deze zijn krap 20 jaar oud, en liggen vlak bij het centrum, maar toch behoorlijk rustig.
Heb ik gezien en ook al van binnen bekeken. Ze zijn op zich wel leuk, maar we gaan op 3 andere woningen reageren bij Domijn (je mag maar 3 per week selecteren). Op deze hebben de helft van het aantal inschrijvingen en zijn ruimer (Thomas de Keyserstraat 2x en Schiestraat)
'13 |
'14
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:52:16 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29548534
Gezocht: kamer in Groningen
Voor een kennisje. Zij zoekt wegens studie een kamer tot 300 euro inclusief. Vanaf 1 september as. tot 1 juni 2006. Ze is rustig, netjes en veel weg, zeker in de weekenden. Je hebt dus geen last van haar Mail deze dame als je iets weet:

liekemartine at hotmail dot com
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:26:45 #196
22002 MREn
pi_29561839
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:36 schreef Moody het volgende:
Beide hebben iets. De Eschmarke ligt wel 50 minuten fietsen van mijn werk (Marssteden).
Maar de vergelijking klopt ook niet. Je kan geen eengezinswoning op de Eschmarke van 500 euro vergelijken met een flat van 350 euro in Twekkelerveld.
Op De Eschmarke staan ook appartementencomplexen. Ik ken niet te hele wijk (6000 huizen is toch niet klein), maar oa op Oikos en Eekmaat staan twee erg mooie flats!

Foto's van www.enschede-stad.nl
pi_29562916
Ja, maar zoals ik al meerdere malen zei zijn die een stuk duurder dan ik kan en wil betalen
Een klein en oud appartementje met 2 slaapkamers kost al 350/400 euro. Zo'n ruim opgezet appartement zit boven de huursubsidiegrens. Daarnaast woon ik ook liever in de stad, want elke dag bijna 2 uur fietsen is teveel van het goede. (We hebben een auto, maar dan rij je dus 150 km. per week = 600 km. per week = 150 euro p/m aan benzine die ik niet vergoed krijg)
'13 |
'14
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:20:32 #198
22002 MREn
pi_29568527
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:57 schreef Moody het volgende:
Ja, maar zoals ik al meerdere malen zei zijn die een stuk duurder dan ik kan en wil betalen
Een klein en oud appartementje met 2 slaapkamers kost al 350/400 euro. Zo'n ruim opgezet appartement zit boven de huursubsidiegrens.
Voor zo ver ik weet zitten ze allen tussen de 400-430 in de maand.
pi_29575861
Voor de huidige bewoners die er al 2 jaar wonen misschien. Als ze opnieuw in de verhuur gaan, zal het > 500 zijn. Maar goed, zulke appartementen komen toch vrijwel nooit vrij.
'13 |
'14
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:15:22 #200
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29640921
Aangeboden:

Ik heb vanaf ongeveer september een grote luxe woning in Zaandam centrum en ben opzoek naar 1 of 2 gezellige huisgenoten! Het is tijdelijk voor 6 maanden, mischien langer. Vlakbij amsterdam, dichtbij de uitvalswegen als je een auto hebt en 10 min fietsen naar het station waarvandaan je zo in Amsterdam bent.

Het betreft een luxe woning van 130m2 bestaande uit 3 verdiepingen met tuin
Bovenste verdieping: 3 ruime slaapkamers. Middelste verdieping, begane grond, ruime woonkamer gemeubileerd, flatscreen tv met bose surround set, grote woonkeuken met amerikaanse koelkast. Onderste verdieping; luxe badkamer met bubbels, grote slaapkamer met openhaard en serre naar de tuin. Tevens super snelle internetverbinding aanwezig

Ik zoek het liefts 1 persoon die de bovenste verdieping wil voor 500 eur incl.
OF 2 personen die een kamer willen voor 300 eur p.p. incl
Tevens gebruik van het rest van het huis dus.
Inschrijving NIET mogelijk.
Oja dr is een gezellig kat aanwezig, dus je moet wel van huisdieren houden.

Ik ben zelf 25 jaar, man en werkende.
Jij bent een net sociaal niet rokend sociaal persoon man/vrouw, makkelijk in de omgang, die zn eigen rotzooi opruimt etc.

Serieuze reacties met informatie over jezelf + foto en waarom jij die kamer wil mailen naar:
woningzaandam@hotmail.com
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:07:40 #201
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_29649659
Gezocht: Studentenkamer in Nijmegen

Voor een mooie Jongedame van 18, aankomend student aan de Uni in Nijmegen.. (En nee, het gaat niet over mijzelf nee )
Graag gelegen dichtbij het centrum en de universiteit, met een prijs van niet veel meer dan 300 euro p/m graag..

Als iemand iets weet dan hoor ik het graag.. Mail staat in profiel, anders gewoon een reactie hier
pi_29675605
Voor mijn nichtje, een aanstormend logopedie-talent , zoek ik een kamer in Zwolle!
Liefst met leuke huisgenoten en een beetje centrale ligging. Huur max 250 euro.

reacties naar evawalraven@gmail.com
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_29708521
Gezocht: Een studentenkamer in Den Haag

Ik ben een 20-jarige aankomend student bestuurskunde aan de Haagse Hogeschool.
Ik zoek een kamer met een maximumprijs van 300 euro.
Ik ben sociaal, netjes, rook niet en ben vrij rustig.
reacties naar propatria_1985@hotmail.com
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29714532
Hoi!

Gezocht: Een leuke studentenkamer in Tilburg. Max. ¤ 240,00 per maand incl.
Ik rook niet, ben netjes en gezellig! Heb jij iets? Mail me dan op nielsvangroenendaal@gmail.com

Bedankt!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_29748341
Gezocht: Studenten kamer Amsterdam

Voor een rustige niet rokende 18 jarige 1e jaars UvA Geneeskunde student die zich vrij makkelijk aanpast. Is er een FOK'er die een kamer weet?

Maximale huur is ongeveer ¤ 350,- pm

[ Bericht 3% gewijzigd door JonathanVanOranje op 18-08-2005 18:44:33 ]
pi_29778584
Gezocht: Kamer in Rotterdam

Hoihoi,

Ik student aan Hogeschool InHolland zoek een kamer in Rotterdam. Ben een 23 jarige, rustige, niet-rokende jongen en doe de studie Management, Economie en Recht. (MER)

Voor mijn hobby's etc., check mijn profiel!!

Ik zoek een kamer van minimaal 10m2 en voor max. 300,- p/mnd.
Weet je een leuke kamer voor mij?
Mailen kan dan naar: mjejansen@yahoo.co.uk
pi_29780253
-verkeerd topic-
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:52:10 #208
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29781101

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:55:08 ]
Zerg schreef:
pi_29789527
Gezocht: Kamer in Eindhoven!

Een kamer, het liefst wat groter (dus rond de 16m2 of groter). Een stuk fietsen naar de Fontys is geen probleem.. Ik heb een maximaal budget van 290 euro.
Ik ben gezellig, spontaan en altijd in voor iets leuks

Meel!
marijke.vanhal@gmail.com
pi_29806050
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef HPoi het volgende:
Gezocht: Kamer in Rotterdam

Hoihoi,

Ik student aan Hogeschool InHolland zoek een kamer in Rotterdam. Ben een 23 jarige, rustige, niet-rokende jongen en doe de studie Management, Economie en Recht. (MER)

Voor mijn hobby's etc., check mijn profiel!!

Ik zoek een kamer van minimaal 10m2 en voor max. 300,- p/mnd.
Weet je een leuke kamer voor mij?
Mailen kan dan naar: mjejansen@yahoo.co.uk
Ik heb een kamer van 18m2 voor je. Moet je wel snel zijn, vandaag komen de laatste kijkers
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:35:31 #211
40312 MrD
Played.nl
pi_29852363
Heey ik ben op zoek naar een verdieping/kamer/huis(je)
in Zwolle. maar niet zoo zeer van mij alleen maar voor 4 personen!
Eventueel 2 zou ook kunnen maar het liefst 4 personen!

Weet iemand iets? of heb je wat gehoord laat het weten!
OF tips zijn natuurlijk ook welkom! Super bedankt..

Daan
" toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "
pi_29862058
-dubbelpost ivm strontvervelende trage FOK! server
pi_29862066
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Ik heb een kamer van 18m2 voor je. Moet je wel snel zijn, vandaag komen de laatste kijkers
Sorry, Rotterdam-Zuid sla ik af. Toch bedankt voor je aanbod.
  maandag 22 augustus 2005 @ 15:29:39 #214
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_29865938
[Gezocht] Appartement in Den Haag / Scheveningen

Ik zoek in verband met een afstudeeronderzoek een onderkomen in Den Haag. Nu ben ik niet iemand die graag op kamers gaat. Hierbij dus een oproep aan nog iemand anders dat straks ook in september voor een stage in Den Haag moet zijn. Ik wil dan graag een ruim appartement met nog 1 persoon delen. Mocht je geïnteresseerd zijn bereik dan mij via mail: pm_pain @ hotmail . com

[update]
Geef alsjeblieft in je e-mail aan wat voor een persoon je bent (paar plus- en minpunten van je karakter). Zodat ik makkelijker een 'match' kan vinden.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:36:33 #215
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29914718
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Aangeboden:

Ik heb vanaf ongeveer september een grote luxe woning in Zaandam centrum en ben opzoek naar 1 of 2 gezellige huisgenoten! Het is tijdelijk voor 6 maanden, mischien langer. Vlakbij amsterdam, dichtbij de uitvalswegen als je een auto hebt en 10 min fietsen naar het station waarvandaan je zo in Amsterdam bent.
... beschrijving.
Ik heb een gezellige huisgenote gevonden! Woning is dus verhuurd
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_30106165
Gezocht: Appartement in omgeving Rotterdam of Den Haag.

We zoeken een 3-kamer of een 2-kamer appartementje. Het liefst binnen 30 minuten van Rotterdam met het Openbaar Vervoer.

We hebben er maximaal ¤ 550 voor over .

Als je ons kunt helpen, kun je mailen naar mailto:TheRoman@gmail.com

Groeten, Roman en Karin!

[ Bericht 6% gewijzigd door TheRoman op 30-08-2005 19:57:17 ]
Appartement in Leidschendam *te huur* of *te koop*. 20 minuten van Den Haag Centraal, vlak bij A12, A4 en winkelcentrum Leidsenhage!
Meer informatie op Funda ~ ¤ 130.000
pi_30262684
Ik zoek een kamer in Alphen aan den Rijn.

Per direct t/m januari, maximaal zo'n 300 euro in de maand. Dit vanwege stage op een bouwproject. Ik ben student bouwkunde aan de Hogeschool Rotterdam, ben 21 en kom uit Hulst, Zeeuws Vlaanderen. Ik ben niet veeleisend en ook niet iemand van wie je snel last zult hebben.

Heb je iets of weet je iets? Mail me dan op 0756608@student.hro.nl, reageren kan ik alleen in het weekend, omdat ik op mijn huidige kamer geen internet heb.
voorheen: -
pi_30296876
GEZOCHT: Kamer in Leeuwarden!

Omdat ik in Leeuwarden ga studeren zoek ik daar een kamer! Het liefst een centrale ligging en redelijke kamer met ruimte.. Maximale huurprijs wat ik wil uitgeven ligt rond de 270 Euro. Mail staat in m'n profiel!

Groetjes
pi_30298954
gezocht: kamer in Amsterdam!

ik zoek een leuk kamertje voor mezelf, minmaal 10m2 en ¤350, liefst groter en voor minder geld ntuurlijk

Ik ben 1stejaars Media Informatie Management aan de HvA, meisje, 19 jaar, en ik woon momenteel héééél ver weg, in een klein, saai, boerengat 'n stukje van Nijmegen af. En dat betekend: 3 keer per week om 6u15 in de bus zitten!
wie helpt mij?
pi_30329855
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:41 schreef henkSX het volgende:
Hoi!

Gezocht: Een leuke studentenkamer in Tilburg. Max. ¤ 240,00 per maand incl.
Ik rook niet, ben netjes en gezellig! Heb jij iets? Mail me dan op nielsvangroenendaal@gmail.com

Bedankt!
Kamer gevonden!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 7 september 2005 @ 15:52:40 #221
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_30356074
TE KOOP: MOOIE WONING MET PRACHTIGE TUIN IN WESTERBORK

Vraagprijs ¤ 265.000,- en meer informatie op http://members.chello.nl/mkosten
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_30447574
Gezocht: Kamer in Amsterdam e.o., Utrecht e.o., Nijmegen of Deventer e.o., met eigen toilet/keuken/douche
Ik zoek voor mijzelf (man, student, 21 jaar) een kamer in Amsterdam of omgeving, Utrecht of omgeving of Deventer of omgeving. Een vereiste is dat ik mijn toilet, keuken, douche en directe woonruimte niet deel met anderen.

Ik ben nog op zoek naar werk (vooral afhankelijk van de plaats waar ik ga wonen) maar momenteel mag het best 300-400 euro per maand kosten.

Mailen kan op atwt at home punt nl
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_30589316
Kamer gezocht in Rotterdam centrum of blaak voor max. 400 Euro incl.
25 jaar, sociaal en rustig. Niet-roker
なんだっけ
pi_30603944
Gezocht! Kamer in Breda! Vanaf 15m2 en tot maximaal 300 euro inclusief gas, water licht! Graag internet en dichtbij NHTV!
Hoor ik die Griekse melodie...
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:45:23 #225
72108 Blommie-Junior
....:::: Release ::::....
pi_30862103
Ik zoek een kamer/ app-je/ studio in de omgeving van apeldoorn of amersfoort
Werkende nette jongen van 23

huur 300-400 incl

blom_raymond@hotmail.com
Weer in Nederland, duss....
pi_30928629
GEZOCHT: Kamer in TILBURG!!
Heb niet zo heel veel eisen, het liefst onder de 230 euro en minimale oppervlakte van 10m2. Liefst groter natuurlijk, maar het is nu het belangrijkste dat ik een kamer vind.
Even wat over over mezelf: Ik ben 19 jaar, eerstejaars bedrijfseconomie en houd wel van gezelligheid. Samen eten etc lijkt me gezellig maar natuurlijk niet noodzakelijk. Ik pas me nogal makkelijk aan aan de situatie. Ben het reizen in ieder geval moe en hoop snel een kamer te vinden!
  zondag 25 september 2005 @ 22:33:14 #227
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_30929468
Kamer gezocht in Utrecht!
Omgeving Utrecht mag ook... laat maar horen, m'n eisen worden steeds lager........

remcoAAPbalpolPUNTtudelftDOTnl
censuur :O
pi_30967436
Aangeboden: Kamer in Eindhoven
Kamer ligt op 10 minuten van de uni en 5 van stratum. Voorzien van internet gas licht en water en natuurlijk gezellige huisgenoten ( 4 jongens, 2 dames ). 16m2 voor 276 incl ( he, ik verzin de prijzen niet ) We zoeken een dame!

Staat nog niet op kamernet.nl dus fokforum.nl exclusive mail staat in profiel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2005 11:35:12 ]
  dinsdag 27 september 2005 @ 11:45:17 #229
98135 TeleluvR
pi_30967732
Gezocht: Kamer in Leiden
Nette Masterstudent LST (niet rokend) zoekt een kamer in Leiden. Alles is welkom...
Graag een reactie op p.becq AAP umail.leidenuniv.nl
pi_30992204
Edit: Niet meer nodig, ben afgewezen voor de baan

[ Bericht 81% gewijzigd door bloempjuh op 30-09-2005 09:33:03 ]
Mon 'en!
pi_31032936
Gezocht: Woning / flat / etage in nijmegen / arnhem / beuningen

Voor een maximum a 400 euro.
pi_31043351
[GZ] Kamer in Zeist, nabij het centrum.
Minimaal 12m2, liefst met internet en TV. Huur kan maximaal 240 euro bedragen. Hoe minder hoe beter.
Het is voor iemand van het vrouwelijk geslacht.
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:50:42 #233
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_31139261
tvp
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:50:09 #234
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_31175416
Ik heb een keurig appartement in Zaandam centrum te koop. Heb er 4 jaar met veel plezier gewoond maar ga nu naar Amsterdam verhuizen.

Voor meer info: thomasumo[at]gmail.com of http://www.vanvulpen.nl/aanbod/detail.asp?id=1506kb12®io=wazs
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_31306406
Gezocht: 2-persoons appartementje/ flatje/ etc in Nijmegen

Mijn vriendin en ik willen voor de studie volgend schooljaar naar Nijmegen. We zoeken dus een flatje of iets dergelijks voor ons 2en. Het hoeft niet groot of luxe te zijn, als we er maar fatsoenlijk kunnen leven. Wel moet het een zelfstandige wooneenheid zijn, dat wil zeggen, geen voorzieningen delen met andere bewoners van de flat. Tevens is mogelijkheid voor een internetaansluiting een must!

Oftewel: heb jij in Nijmegen of binnen een straal van, laten we zeggen, 15 km een leuk flatje voor zo'n
¤ 300,- / ¤350,- ? Mail me dan! addie84[at]gmail.com

Owja: even wat gegevens van onszelf: ik ben zelf dan 22, vriendin 18, zij gaat naar uni (Radboud) ik naar HBO, beide niet rokend. Meer info kun je vragen

[ Bericht 8% gewijzigd door addie84 op 09-10-2005 23:10:12 ]
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31307566
Ik zoek een woning voor 2 personen (mijn vriendin en mezelf) in Leeuwarden.
Als het even kan met 2 of meer slaapkamers, maximale huur incl. 500 euro.

Het zou mooi zijn als het in (de buurt van) het centrum is, maar wat je ook hebt: laat het me weten!
Graag indit topic een berichtje, en eventueel een mailtje naar mmgfok @ gmail com
pi_31316747
Niet geschoten, is altijd mis.

Gezocht, studio/app/etc in Utrecht

Ik zoek een leuke woonruimte voor mij en mijn vriendin. Huurprijs incl. g/w/e, inschrijven moet kunnen. Ik ben werkend, mijn vriendin studeerd nog. Max. huurprijs 650
pi_31328606
quote:
Gezocht:

---
Via Domijn al geprobeerd?
pi_31398995
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:21 schreef addie84 het volgende:
Gezocht: 2-persoons appartementje/ flatje/ etc in Nijmegen

Mijn vriendin en ik willen voor de studie volgend schooljaar naar Nijmegen. We zoeken dus een flatje of iets dergelijks voor ons 2en. Het hoeft niet groot of luxe te zijn, als we er maar fatsoenlijk kunnen leven. Wel moet het een zelfstandige wooneenheid zijn, dat wil zeggen, geen voorzieningen delen met andere bewoners van de flat. Tevens is mogelijkheid voor een internetaansluiting een must!

Oftewel: heb jij in Nijmegen of binnen een straal van, laten we zeggen, 15 km een leuk flatje voor zo'n
¤ 300,- / ¤350,- ? Mail me dan! addie84[at]gmail.com

Owja: even wat gegevens van onszelf: ik ben zelf dan 22, vriendin 18, zij gaat naar uni (Radboud) ik naar HBO, beide niet rokend. Meer info kun je vragen
Update: Bij nader inzien is Nijmegen niet de enige mogelijkheid, Arnhem, of alles tussen deze 2 plaatsen in, wordt ook zeer gewaardeerd
pi_31490173
Aangeboden: Kamer in Enschede

Studentenhuis 't Kasteel in Enschede heeft een kamer vrij voor een gezellige mannelijke UT/HBO student! In 't Kasteel zijn 7 kamers maar er staat er nu dus 1 vrij. Er is een grote gezamelijke woonkamer, we eten 's avonds samen en het huis is voorzien van alle moderne gemakken: wasmachine, vaatwasser, internet via de uni, 2 badkamers, 2 toiletten, een groot dakterras en nog veel meer.
Het ligt aan de Lipperkerkstraat (61A), dat is 1 minuutje fietsen naar het centrum, 13 minuten naar de UT.

De kamer die vrij staat is ca. 13 m2 groot, heeft een grote inbouwkast, is pas geleden geverfd en heeft een pas gelegde vloer. Natuurlijk zijn er internet/TV/radio aansluitingen aanwezig. De huurprijs is 165,- per maand incl. GWE.

Als je interesse hebt mail dan even naar roeleiland at gmail dot com, dan kun je een keer langskomen om kennis te maken.

donderdag 20 oktober 2005 @ 15:29:36 #241
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_31581146
Te huur per 7 november wegens verhuizing:
Zolderkamer (2e verdieping) in Groningen (Herewegbuurt, aan het spoor Groningen-Zwolle), 43 m2, 420,== incl. huur per maand. De kamer heeft CV-verwarming en een eigen keuken, WC en badkamer delen met 2 andere huisgenoten, Wasmachine en kabelinternet aanwezig. Er zijn wat dingen die je tegen betaling kunt overnemen (kastje, bank, combimagnetron, ...)
Er is een grote woonkamer (35 m2) en een slaapkamertje van 8 m2 en het geheel is erg gezellig, goed onderhouden en ook geschikt voor 2 personen (heb ik ervaring mee)
Omdat mijn zus nog een kamer in Groningen of Leeuwarden zoekt, wil ik evt ruilen tegen iets goedkopers in 1 van die 2 steden.

Mocht je interesse hebben, mail (incl. motivatie) dan ff naar knusse[underscore]zolder [apenstaart] hotmail com.
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:35:26 #242
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_31581277
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef MonoSynth het volgende:
GEZOCHT:

woonruimte in Meppel of Hoogeveen

[..]
Ik heb inmiddels al wat gevonden
pi_31581951
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
Zolderkamer (2e verdieping) in Groningen (Herewegbuurt, aan het spoor Groningen-Zwolle), 43 m2, 420,== incl. huur per maand. De kamer heeft CV-verwarming en een eigen keuken, WC en badkamer delen met 2 andere huisgenoten, Wasmachine en kabelinternet aanwezig. Er zijn wat dingen die je tegen betaling kunt overnemen (kastje, bank, combimagnetron, ...)
Er is een grote woonkamer (35 m2) en een slaapkamertje van 8 m2 en het geheel is erg gezellig, goed onderhouden en ook geschikt voor 2 personen (heb ik ervaring mee)
Omdat mijn zus nog een kamer in Groningen of Leeuwarden zoekt, wil ik evt ruilen tegen iets goedkopers in 1 van die 2 steden.

Mocht je interesse hebben, mail (incl. motivatie) dan ff naar knusse[underscore]zolder [apenstaart] hotmail com.
Je hebt mail
Oh, and that's a bad miss!
pi_31581981
ik ben nog steeds hard op zoek naar woonruimte in leiden, leiderdorp, oegstgeest, die plaatsen.
pi_31582423
quote:

is dit evt. te splitsen in 2 kamers?
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 19:22:29 #246
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_31585389
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:27 schreef Whoho het volgende:

[..]

is dit evt. te splitsen in 2 kamers?
Niet echt.. 't slaapkamertje is alleen te bereiken via de woonkamer.. en de slaapkamer alleen is ook niet echt geschikt voor bewoning. Er past een 2p-bed, klerenkast en buro in en dan is 't bomvol
pi_31586942
quote:

Ik heb al gemaild en mijn vriend ook, maar je hebt nog niet gereageerd. Maar we willen echt ontzettend graag jouw kamer! Please, reageer! tjotootje@hotmail.com
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:54:28 #248
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_31587377
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:37 schreef C.Ucumber het volgende:

[..]

Ik heb al gemaild en mijn vriend ook, maar je hebt nog niet gereageerd. Maar we willen echt ontzettend graag jouw kamer! Please, reageer! tjotootje@hotmail.com
rustig rustig hou je bij je! Eerst nog aan m'n huisgenoten vertellen... En zoals ik zei het is een pre als je een kamer te ruilen hebt!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 21:38:00 #249
98135 TeleluvR
pi_31588714
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:54 schreef wokje het volgende:

[..]

rustig rustig hou je bij je! Eerst nog aan m'n huisgenoten vertellen... En zoals ik zei het is een pre als je een kamer te ruilen hebt!
Ze heeft zich speciaal geregistreerd voor die kamer, doe haar een lol!
pi_31613471
quote:

Werkt je mail wel? Ontvang geen reactie....
B.t.w. we roken niet
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:48:55 #251
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_31655783
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:52 schreef C.Ucumber het volgende:
[..]
Werkt je mail wel? Ontvang geen reactie....
B.t.w. we roken niet
Mail ontvangen. Je krijgt z.s.m. bericht of je op de kijkavond mag komen, maar kan nog niks beloven. M'n huisgenoten moeten kiezen (er zijn meer gegadigden) en we hebben nog geen datum.
Nog even geduld dus...
PS aub niet meer reageren op deze kamer, we hebben al genoeg mensen om uit te kiezen
pi_31718215
tvp voor woonruimte op leuke locatie in rotterdam of leiden....!!
pi_31718337
Ik zoek een kamer in Delft! Het liefst onder de 250 eur per maand.

emailadres in mn profiel

zie ook: [GEZ] Een kamer in Deft
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_31718724
Ik zoek een kamer in Hilversum, het liefst per februari/maart volgend jaar, later is niet erg, maar wel vóór augustus/september . Ik ga mijn Master Engels in Utrecht doen, maar Hilversum vind ik zo gezellig en m'n vriend woont er ook dus daarom op zoek naar een kamer daar!

Huurprijs maximaal 325 per maand, liefst lager natuurlijk verder ben ik qua grootte niet zo heel erg kritisch, maar het moet natuurlijk wel in verhouding staan.

Ik ben 20 jaar, niet rokend, makkelijk, sociaal, rustig en gezellig

Iedereen die iets weet: mail staat in m'n profiel, msn toevoegen is ook prima.
Alvast bedankt

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2005 12:02:09 ]
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:04:41 #255
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31720966
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek een kamer in Hilversum, het liefst per februari/maart volgend jaar, later is niet erg, maar wel vóór augustus/september . Ik ga mijn Master Engels in Utrecht doen, maar Hilversum vind ik zo gezellig en m'n vriend woont er ook dus daarom op zoek naar een kamer daar!

Huurprijs maximaal 325 per maand, liefst lager natuurlijk verder ben ik qua grootte niet zo heel erg kritisch, maar het moet natuurlijk wel in verhouding staan.

Ik ben 20 jaar, niet rokend, makkelijk, sociaal, rustig en gezellig

Iedereen die iets weet: mail staat in m'n profiel, msn toevoegen is ook prima.
Alvast bedankt
meld je aan op www.kamerhulp.nl
ik krijg regelmatig kamers aangeboden in Hilversum
It's Time To Shine
pi_31721287
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:04 schreef qu63 het volgende:

[..]

meld je aan op www.kamerhulp.nl
ik krijg regelmatig kamers aangeboden in Hilversum
Ah, bedankt Ik geloof dat ik nu lid ben van ongeveer 10 kamer-zoek-sites .
Hoop maar dat het helpt!
pi_31840829
Goedendag dames en heren,

Ik zoek voor over 7 maanden een kamer in Rotterdam

E-mail-adres staat in m'n profiel, en verder info in m'n fotoboeeeek
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:19:30 #258
22002 MREn
pi_31849581
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Sinds wanneer is Hilversum gezellig?

Mn vriendin is speciaal in Amsterdam gaan wonen, omdat er in Hilversum eigenlijk alleen maar oude vellen wonen.
pi_31851490
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:19 schreef MREn het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Hilversum gezellig?

Mn vriendin is speciaal in Amsterdam gaan wonen, omdat er in Hilversum eigenlijk alleen maar oude vellen wonen.
Okee. IK vind Hilversum gezellig telt dat ook?
pi_31851999
ben je n oud vel?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_31858649
Gezocht: woonruimte voor 2 in Delft

Ik zoek samen met mijn vriendin woonruimte om te huren in Delft, liefst in de buurt van het centrum. Eventueel een leuk 2-kamer-appartementje met balkon en berging in het centrum van Zwolle ter ruil aangeboden.
pi_31872523
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef knuppelhout het volgende:
ben je n oud vel?
Ja ontzettend . Lelijk ook. En saai.
pi_31922889
Gezocht: Kamer in Rotterdam voor +/- ¤300.
Edwindijkstra @ gmail . com
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_31924152
Gezocht: huurwoning in Groningen tot +- 550 euro
(voor drie aankomende studenten: Dus vanaf ongeveer juli/augustus 2006)
mail: matthijsss (apenstaartje) gmail.com
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_31932580
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:27 schreef Dopke het volgende:
Gezocht: Kamer in Rotterdam voor +/- ¤300.
Edwindijkstra @ gmail . com
Voor mensen die een kamer in ROTTERDAM zoeken, ik ben ook bereid om samen met 1 of 2 andere fokkers een appartement te huren. Dit kan nogal in kosten / en luxe schelen. Ik heb een aantal sites en woningen waarbij meerdere huurders nodig zijn.

Interesse? Mail mij! Edwindijkstra [at] gmail [punt] com
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_31987424
kamer/apartement/studio
gezocht in den haag, liefts in de buurt van het centrum.
wil per december of jan, mijn huidige huisje verlaten.
heb een eigen winkel.
en een goed inkomen.
ben 28jaar oud
ik heb een hele toffe kat die graag naar buiten wil dus begane grond of 1ste verdieping.
ben bijna nooit thuis, dus groot hoeft het niet te zijn.
max 400euro inclusief.

eventueele grotere apartementen ook welkom, kan eventueel samen met een kennis iets groters huren. maximaal 750euro.

mijn email staat onder dit bericht, graag t.a.v. floyd

bedankt voor het kijken, groetjes!!
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_32148103
In Nootdorp(oudeweg 27), tussen Delft en Den haag, staat een vrijstaand huis met 3 slaapkamers, een huiskamer met een open keuken, bij keuken, een grote zolder (studie ruimte) en een mega grote tuin (400m2). Het is de bedoeling dat dit huis de komende 2 jaar een super gezellig studentenhuis wordt. Per 1 januari gaat 1 van onze huisgenoten dit huis verlaten dus komt er een kamer vrij.We willen graag een huisgenoot die lekker prettig gestoord is en relaxed in het leven staat.

Damage
de huur is 225 euro inclusief.

Bereikbaarheid

ben je geïnteresseerd of heb je vragen dan kun je mailen naar irfiej [at] hotmail.com
pi_32214146
Gezocht: woonruimte in utrecht voor 2 personen, gedeeld geen probleem.
Maximaal iets van 550 euro, en minimaal wat leefruimte... weet je iets?
mail dan naar mr.koenz@gmail.com
pi_32265012
Gezocht: Nette kamer voor (tijdelijke) niet-studente te Tilburg. Ik rook niet, en zoek een kamer van rond de 20m2 voor maximaal 375 euro. Wie helpt me hier aan? Mail dan:

lotte[aap]chocolatechiporgasm.com
  maandag 14 november 2005 @ 19:38:36 #270
33954 ElisaB
pi_32266863
Probeer het ook hier even: [Centraal] Ik zoek/heb een kamer deel 4
pi_32281734
In Zwolle woonruimte gezocht voor 19-jarige (20 volgende maand) niet rokende studente. Ik ben rustig en netjes, maar... ik heb wel een (buiten)kat die meemoet! (geen miauwgeval, meestal buiten). grootte kamer maakt niet zoveel uit, als het maar maximaal 270 euro huur per maand is.
pi_32313316
ik, ben op zoek naar etage in utrecht,zeist,bunnik,bilthoven of amersfoort. kan iet meer betalen dan 400 per maand. wil absolute zelfstandigheid, maar wel veel kast en keuken en mét bad. de grootte is minder belangrijk dan kasten en dat bad.
mailen naar chiara635@hotmail.com
  woensdag 16 november 2005 @ 13:45:28 #273
33954 ElisaB
pi_32313565
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef hiske het volgende:
ik, ben op zoek naar etage in utrecht,zeist,bunnik,bilthoven of amersfoort. kan iet meer betalen dan 400 per maand. wil absolute zelfstandigheid, maar wel veel kast en keuken en mét bad. de grootte is minder belangrijk dan kasten en dat bad.
mailen naar chiara635@hotmail.com
Probeer het ook hier even: [Centraal] Ik zoek/heb een kamer deel 4
  woensdag 16 november 2005 @ 14:55:34 #274
37582 Snarf
pi_32315382
Een vriend van me en ik zijn op zoek in Utrecht naar een 3-kamer-woning. Maximale huurprijs ongeveer 750 euro incl.

Iemand met ideeën?
pi_32394821
* Desiderius zoekt appartement in groningen voor 2 personen.
Nu ook in vanillesmaak
pi_32395812
Kamer gezocht in Breda!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_32487039
Ik zoek een huisgenoot en het liefst tussen de 18-23 jaar.

Wat bied je aan?
Een kamer met balkon en internet.
Hoe groot?
12m²
Waar?
Vlaardingen. Een gezellige stad met 96 uitgaansgelegenheden.
Huh, waar ligt dat?
Niet zo gek ver van Rotterdam. Met het openbaar vervoer ben je in 25 minuten in R'dam Centrum.
In wat voor staat verkeerd het?
Redelijk, het behang is gesauced, maar is los gaan laten op enkele plaatsen. Het zal of opnieuw behangen moeten worden, of gewoon het behang eraf en saucen. Ligt er maar net aan waar je voorkeur naar uit gaat. Het plafond is wel recent gewit en er ligt nieuw tapijt in.
En wat vraag je ervoor?
Ik vraag er ¤ 225 voor. Teveel? Valt altijd nog te bespreken.
Per waneer beschikbaar?
Per direct.
Ik heb interesse, hoe kan ik je bereiken?
Stuur een mailtje naar kapitein__koek at hotmail punt com, let op, 2 lage streepjes. Je kunt me ook toevoegen aan je msn contactenlijst.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_32602255
Hey!

Ik ben ook druk op zoek naar een kamer (zie sig ) in Groningen! Ik zoek eigenlijk iets rond de grachten (het liefste erbinnen natuurlijk ), in de Rivierenbuurt of De Wijert.

Hoe groot en de prijs maakt me niet zo heel erg veel uit, maar wil nog wel kunnen 'leven'...

Dus als je wat weet/hebt, mail me! (zie profiel) Thanks!
pi_32634211
Waar?
Hilversum/Utrecht/Amsterdam/Leeuwarden/Amstelveen/Nieuwegein. In die volgorde.
Liefst in de buurt van het CS, anders centrum.

Wat?
Een drie/vier kamer iets wat op de begane grond staan. Katten moeten welkom zijn.
Verder is een bad wel prettig en als het even kan een garage erbij.

Maximaal 700excl/800incl.

[ Bericht 2% gewijzigd door VD op 28-11-2005 00:41:58 ]
  maandag 28 november 2005 @ 23:08:57 #280
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_32658649
Hallo, ik zoek een huurwoning / appartement in de nabijheid van Amsterdam. Liefst aan de zuid of oostkant, maar Almere mag ook nog. En met nabijheid bedoel ik een kilometer of 30.

Voor twee personen, huurprijs max ¤ 750,-

Klik op mijn signature om me te mailen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_32671133
Ik heb een woning te huur in Amsterdam, postcode 1022.

Vanaf januari 2006.

-Het betreft een klein huisje met monumentstatus. Gerenoveerd in 2003.
-Gemeubileerd met wasmachine, koelkast, tv met abbo digitale tv.
-Gratis internet tot september 2006.
-2 slaapkamertjes van elk 2 x 3 m.
-1 woonkamer, douche, keukentje, grote zolder.
-Begane grond, rijtjeswoning, klein tuintje
-Vrij parkeren
-Met bus in 5 mins op het Centraal Sation. Nachtbussen en nachtveer rijden 7 dagen per week, twee keer per uur
-Winkelcentrum/supermarkt nabij

Huur is als volgt opgebouwd:

euro 800 incl gas/water/licht (of 700 excl.)

[ Bericht 7% gewijzigd door Aventura op 02-01-2006 20:42:46 ]
pi_32743913
Appartement/studio/woning te huur gevraagd (Groningen stad)

Wat ik zoek is : woonruimte voor 2 (nette) personen met eigen voorzieningen als : keuken, douche/toilet en eigen entree.

Gewenst oppervlak : vanaf 25m2
Nu ook in vanillesmaak
  zondag 4 december 2005 @ 10:13:56 #283
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_32800870
Gezocht in Groningen:
Ik ga samenwonen en ben nu op zoek naar een woonruimte waar ik met mijn vriendin kan gaan wonen. Enige vereisten zijn dat het 2 kamers heeft, niet te ver buiten het centrum ligt en niet meer dan 650,- inclusief G/W/L kost. Verder maakt het niet uit als toilet ofzo gedeeld moeten worden met andere bewoners.

Mocht je iets weten kun je me mailen op m_aussems@hotmail.com
.
pi_32803540
lienelien zoekt een kamer in Amsterdam!

- minimaal 10 m2
- max ¤350 p/m
- alst ff kan in de buurt van CS (of anders Amstelstation)
- gezellige huisgenootjes!

ik ben
- 19 jaar
- studenten Media Informatie Management aan de HvA
- gezellig
pi_32814376
* Roellio zoekt een flat o.i.d. in Alkmaar

-het liefst iets voor mezelf
-max. 400 euro/maand incl.
-Studentenkamer is eventueel ook een optie

Ik ben:

23 jaar
leraar Engels op een grote scholengemeenschap in Alkmaar
nog student te Amsterdam

Eventueel 1-kamer woning met eigen keuken & badkamer van 28m2 in Amsterdam Westerpark te ruil. Huur daarvan is ¤300/maand inclusief.
pi_33113447
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:24 schreef lienelien het volgende:
lienelien zoekt een kamer in Amsterdam!

- minimaal 10 m2
- max ¤350 p/m
- alst ff kan in de buurt van CS (of anders Amstelstation)
- gezellige huisgenootjes!

ik ben
- 19 jaar
- studenten Media Informatie Management aan de HvA
- gezellig
Hee! Ben jij Evelien..vriendin van Lieke?!
It Ain't Necessarily So
  donderdag 22 december 2005 @ 17:53:28 #287
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_33315187
Ik zoek een TIJDELIJKE huurder voor in mijn appartement in Maastricht:

Wat bied je aan?
Appartement met eigen kookgelegenheid incl. grote vrieskist, eigen badkamer incl. wasmachine en breedband internetaansluiting. Eigen voordeur.

Hoe groot?
50m²

Waar?
In Maastricht, wijk 24 (witte vrouwenveld). Op 5 minuten lopen van het station (en dus ook busstation) en grote supermarkt
.
In zeer goede staat, volledig gemeubileerd.

En wat vraag je ervoor?
¤400,- per maand

Per waneer beschikbaar?
Per 1 februari 2006 tot 1 augustus 2006, officiele onderhuur via de woningbouw.

drop_it_now[AT]hotmail.com
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_33341879
Kamer in Den Bosch gezocht

Liefst niet te klein, tot ongeveer 275,- per maand en locatie in de buurt van onderwijsboulevard of centrum.

Ben te bereiken op tmzwaan at hotmail punt com
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:56:34 #289
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33342614
Ik zoek een kamer in Groningen
Huurprijs: Van 200 tot 300 per maand
Voor het volgend schooljaar(dus Augustus 2006)
Kamergenoten: Maakt niet uit
Alleen internetaansluiting vraag ik
Ruimte: Niet al te klein, wel leefbaar
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:21:21 #290
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_33442560
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef _Kuch_ het volgende:
Ik zoek een TIJDELIJKE huurder voor in mijn appartement in Maastricht:

Wat bied je aan?
Appartement met eigen kookgelegenheid incl. grote vrieskist, eigen badkamer incl. wasmachine en breedband internetaansluiting. Eigen voordeur.

Hoe groot?
50m²

Waar?
In Maastricht, wijk 24 (witte vrouwenveld). Op 5 minuten lopen van het station (en dus ook busstation) en grote supermarkt
.
In zeer goede staat, volledig gemeubileerd.

En wat vraag je ervoor?
¤400,- per maand

Per waneer beschikbaar?
Per 1 februari 2006 tot 1 augustus 2006, officiele onderhuur via de woningbouw.

En hij is weg..
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_33443771
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef _Kuch_ het volgende:

[..]

En hij is weg..
Tsss, mijn lay-out jatten he. Nee, grapje. Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33449296
Ik heb een huurwoning ter overname in Rotterdam-zuid vlakbij het Zuidplein.

Het is een 2-kamer woning (dus 1 slaapkamer + woonkamer). De huurprijs is 240 euro per maand (zonder gas/water/elektra). Je kunt van mij de volgende zaken overnemen:
- Laminaat door het hele huis
- Gaskachel +/- 3 jaar oud
- Geiser (rond de 12 jaar oud)
- Lamellen
- Een net opgeknapte tuin inclusief tuinmeubilair en wat tuingereedschap
- Oven, gasfornuis en afzuigkap

Dit alles teab.

Ik heb de huur opgezegd per 1/3/2006 dus dan kun je erin (en als je echt wilt misschien een week eerder). De verhuurder rekent in ieder geval 1 maand borg, maar ik dacht zelfs 2. Verder is er een inkomenseis van ik dacht 1000 euro bruto/maand.

Meer info/interesse ---> mail naar huis@stationzuid.nl
pi_33620391
Wij hebben ook een huurhuis ter overname. Het 2-kamerappartement bevind zich in het centrum van Hilversum, net naast het winkelcentrum, maar toch in een rustige straat. Het gaat er ons met name om dat de nieuwe huurder een kat heeft en het leuk vind om de kattenren over te nemen (ong 200 euro). Zo kunnen de katten lekker naar buiten, maar niet de straat op Het huis zelf wordt verhuurd door een makelaar.

Het gaat om een appartement van 45 tot 50m2 met een balkon van ongeveer 7m2. Het appartement heeft een open keuken van ongeveer 15m2 (met afwasmaschineaansluiting) die in een L-vorm overgaat naar de woonkamer van ongeveer 20m2. Tussen de keuken en de slaapkamer (8m2) zit een halletje van ongeveer 5m2 waar een wasmaschine aansluiting zit. Vanuit deze hal is tevens een deur naar de badkamer van 2m2 met alleen een douche en spiegel. De toilet bevindt zich naast de ingang van het appartement.

Het appartement ligt op de 1e en tevens bovenste etage van het appartement. Er zit een kleine bergzolder boven en je kan gebruikmaken van de schuur (samen met de onderburen).

De huur is ¤ 625,- inclusief (huurverhoging voorbehouden), en is per 15-2-2006 beschikbaar.

Bij deze wat foto's

pi_33621091
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef Saffron het volgende:
Wij hebben ook een huurhuis ter overname. Het 2-kamerappartement bevind zich in het centrum van Hilversum, net naast het winkelcentrum, maar toch in een rustige straat. Het gaat er ons met name om dat de nieuwe huurder een kat heeft en het leuk vind om de kattenren over te nemen (ong 200 euro). Zo kunnen de katten lekker naar buiten, maar niet de straat op Het huis zelf wordt verhuurd door een makelaar.

Het gaat om een appartement van 45 tot 50m2 met een balkon van ongeveer 7m2. Het appartement heeft een open keuken van ongeveer 15m2 (met afwasmaschineaansluiting) die in een L-vorm overgaat naar de woonkamer van ongeveer 20m2. Tussen de keuken en de slaapkamer (8m2) zit een halletje van ongeveer 5m2 waar een wasmaschine aansluiting zit. Vanuit deze hal is tevens een deur naar de badkamer van 2m2 met alleen een douche en spiegel. De toilet bevindt zich naast de ingang van het appartement.

Het appartement ligt op de 1e en tevens bovenste etage van het appartement. Er zit een kleine bergzolder boven en je kan gebruikmaken van de schuur (samen met de onderburen).

De huur is ¤ 625,- inclusief (huurverhoging voorbehouden), en is per 15-2-2006 beschikbaar.

Bij deze wat foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wauw!

M'n vriend en ik wonen in Hilversum en zijn heel erg op zoek naar precies zoiets wat jij aanbiedt!
Zouden we een keer kunnen komen kijken? Mijn email/msn adres staat in m'n profiel, je kan altijd mailen of toevoegen.

Het ziet er echt leuk uit!
pi_33625059
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wauw!

M'n vriend en ik wonen in Hilversum en zijn heel erg op zoek naar precies zoiets wat jij aanbiedt!
Zouden we een keer kunnen komen kijken? Mijn email/msn adres staat in m'n profiel, je kan altijd mailen of toevoegen.

Het ziet er echt leuk uit!
Ik heb je een mail gestuurd

Als je de bank leuk vind kan je die ook overnemen

[ Bericht 5% gewijzigd door Saffron op 02-01-2006 17:12:43 ]
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:53:49 #296
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_33648297
Wegens problemen met mijn huidige verhuurder ben ik op zoek naar een kamer in Utrecht. Vanaf februari sta ik definitief op straat zoals het er nu uit ziet, dus bij deze een oproep:

Het liefst een kamer in de buurt van het centrum van Utrecht, rond de 18 m2 en een prijs tussen de 200 en 300 euro.

Ik ben daarnaast ook op zoek naar een huurwoning in Utrecht met 3 huisgenoten (we wonen in een tijdelijke woning). We kunnen maximaal 1200 euro per maand missen. We zijn net, mannelijk, studerend volk en zijn dus op zoek naar een fijn huis waar we niet in de nek gehijgt worden door een tijdelijk contract:)

Als iemand wat weet, aub, laat het me weten
pi_33662604
Het appartement in Hilversum is nog steeds vrij, Razztwizzle is toch op zoek naar iets goedkopers: succes Razztwizzle
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:40:43 #298
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_33780423
Zou iemand mij kunnen helpen aan een kamer in Rotterdam!!

Ik heb hem vanaf februari nodig en dan voor een maand of vijf.. mail me op boeileh@hotmail.com en dan vertel ik je alles wat je maar van mij wilt weten
Funk Gezond, Soul een Appel
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:57:23 #299
23258 WdU
Eindhovuhdegekste.nl
pi_33786953
Ik ben op zoek naar een appartement in Eindhoven. Zelfstandige woonruimte, waar ik samen met mijn vriendin kan wonen. Wijk maakt in principe niks uit. Liefst Woensel! ongeveer 500euro per maand, eigen sanitair en keuken.

mail wvduren @ chello . nl / wdu010 @ zonnet . nl
pi_33864234
Ik ben samen met een collega op zoek naar een woning met minimaal 3 slaapkamers in de regio van Deventer.
Graag in een redelijke buurt tot een bedrag van 850 euro p.m.

mail: rob.schwankhuizen@gmail.com
Paris city of ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')