Mn aanbod staat nog steeds openquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef Weppel het volgende:
Gezocht:
Kamer in Eindhoven (studentenhuis liefst). 18-20m2 zou perfect zijn. Verder max 250 euro incl.
In ruil hiervoor heb ik in Den Bosch: 14m2, 210 euro inclusief, 5 minuten van centrum / 10 minuten van station. Douche/keuken delen met 2 andere mensen.
Mailen kan op weppel at weppel.nl
Voorburg? Dat is bij Den Haagquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:05 schreef mrkoenz het volgende:
Mrkoenz & vriendin zoeken (huur) woonruimte (2/3 kamer appartement of iets dergelijks) in regio Utrecht, dus Bunnik, Nieuwegein, Zeist, Amersfoort, Groenekan, Voorburg etc etc ook mogelijk!
voor rond de 400-600 euro per maand. Reacties altijd welkom op k.h.a.leurs@students.uu.nl
Nogmaals, het werkt niet om te zeggen bel of mail maar.... (bellen zonder tel.nummer :'))quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:52 schreef DGR1978 het volgende:
te koop: Delftlaan 277 Iv te Haarlem. vr.pr.154.500 kk.
Bel of mail me snel voor foto's of info.
mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interessequote:Op donderdag 18 november 2004 12:45 schreef hansarotti het volgende:
gratis parkeren! 1min van bushalte (10min v/h centrum), groene omgeving, 20m² gezamenlijke ruimte, 5min van winkelcentrum, snel internet, 20m² tuin, inloopkast, grootte ramen veel licht, huurcontract plus inschrijving, allemaal netjes onderhouden
alles inclusief
de prijs is 425 per maand
bezaanjachtplein 1034crquote:Op zondag 21 november 2004 22:08 schreef I-con het volgende:
[..]
mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interesse
VERTEL!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:17 schreef MiestOr het volgende:
ik heb misschien een mooi huisje voor iemand in den haag
als ik meer weet laat ik het weten
Mvg
heb je eerder gereplyed ....kijk bij www.woon-express.nlquote:Op maandag 14 februari 2005 23:07 schreef The_Scorpion het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartementje in Tilburg. De woonruimte moet aan de volgende eisen voldoen:
- Appartement in de wijk korvel of het centrum
- drie kamer appartement
- huur max. ¤550,- zonder gas, water, licht
Ik heb zelf al geinformeerd bij Breburg maar daar is de wachtlijst 4 jaar. En ook heb ik bij direct wonen geinformeerd maar dat vind ik te duur.
Wie weet er een appartement te huur staan die aan mijn eisen voldoet? Degene die mij helpt aan een goed appartement kan ik ¤50,- aanbieden en natuurlijk mijn eeuwige dank.
Ik ben student en heb geen inkomen van zoveel 1000 euro per maand, dus ik kan niet overal terecht. Ik heb al een aantal makelaars gebeld alleen die vroegen allemaal een vast contract. Als iemand nog een leuk appartement voor een student weet te staan hoor ik het graag.
Hahaha!!! Optimistquote:Op maandag 21 februari 2005 16:11 schreef Barcelona het volgende:
Ik wil graag groter het liefst in Amsterdam,<...> oud herenhuis met min. 3 kamers of eventueel een eengezinswoning. Tuin of balkon is helemaal fantastisch! Alléén in een goede buurt en dicht bij het centrum. Huur max 350/400 euro.
Heej is het al gelukt?? En is jou oude kamer nog vrij, ik zou evt. wel interesse hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:39 schreef Delnooz het volgende:
He hoi. Ik ben op zoek naar een nieuwe kamer in nijmegen. Woon nu in een klein hok en mijn ganggenoten zijn vervangen door nieuwe vreemde mensen die alleen maar met de deur dicht in hun eigen hok zitten. Niet echt gezellig dus. Ben al een tijdje op zoek en het zou geweldig zijn als een van jullie iets weet!
Ben 21, een mannetje en studeer aan de uni. Als je iets weet laat t me dan weten op sdelnooz@home.nl ofvoeg me toe bij msn op sdelnooz@hotmail.com en word mij held
Uhm de enige reden dat ik in Nijmegen zou studeren is omdat de stad mij leuker lijkt (ga er zaterdag voor het eerst heen; open dag en over paar weken n keer met vrienden de stad ontdekkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:36 schreef Adelante het volgende:
zooo, da's snel gevonden
heb je een specifieke reden om in Nijmegen met CE te beginnen ipv in Arnhem?
Waarom wil je zo graag weg daar??quote:Op maandag 21 februari 2005 16:11 schreef Barcelona het volgende:
Woningruil Arnhem --> Arnhem, Amsterdam, Nijmegen, MAAKT NIET UIT WAAR IN NEDERLAND!!!!!
[...]
Niet meer geldig.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef qu63 het volgende:
Waarom wil je zo graag weg daar??
helaas, nog geen succesquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Heej is het al gelukt?? En is jou oude kamer nog vrij, ik zou evt. wel interesse hebben. (als je buren echt van die saaie pikkies zijn dan wel tijdelijk, maar dan heb ik iig wat
).
ik zoek dat ook, maar het mag ook in Zandvoortquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef Jornjur het volgende:
Goede middag mede fokkers,
Ik heb op zoek naar een huur appartement in Haarlem,
liefst een bovenwoning met slaapkamer/woonkamer en eigen keuken/badkamer.
rond de 400-550 in de maand huur
i'm inquote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zoek dat ook, maar het mag ook in Zandvoort
kunnen we geen inkoopactie starten hier en met z'n allen een mega etage huren?
Was het maar huur, dan had ik interesse gehad, snif!quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:21 schreef Gabberhead het volgende:
Te koop: Perkstraat 28, Zoetermeer
¤134.000,- k.k.
Voor foto's zie http://perkstraat.oosterhoef.nl
Lang verhaal
Soms kun je met je hypotheek ook best voordelig uit zijn... Ik zal eens aan m'n vriendin vragen wat ze per maand kwijt is aan de vaste lasten.quote:Op maandag 18 april 2005 07:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Was het maar huur, dan had ik interesse gehad, snif!
Goed, ik zoek dus een betaalbaar huurhuis in Zoetermeer, tot ¤ 400,-
Wie o Wie?
Allemaal hardstikke aardig, maar ze geven nooit een hypotheek aan een student. Het lijkt me dat je dan op z'n minst een vast inkomen nodig hebt... Eigenlijk triest, want wij (vriendin en ik) betalen nu aan huur voor 2 kleine kamertje minstens zo veelquote:Op maandag 18 april 2005 09:07 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Soms kun je met je hypotheek ook best voordelig uit zijn... Ik zal eens aan m'n vriendin vragen wat ze per maand kwijt is aan de vaste lasten.
Edit: en inmiddels ook al antwoord gekregen. Per maand is ze ¤ 350,- kwijt aan de hypotheek (belastingteruggave al meegerekend). Daarbovenop zit nog ¤ 95,- voor de VVE en een bedrag voor gas&licht...
Maar goed, dat zal bij iedereen wel anders zijn, in elk geval ter indicatie.
Tja.. ik geloof dat een vast inkomen inderdaad wel een vereiste isquote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Allemaal hardstikke aardig, maar ze geven nooit een hypotheek aan een student. Het lijkt me dat je dan op z'n minst een vast inkomen nodig hebt... Eigenlijk triest, want wij (vriendin en ik) betalen nu aan huur voor 2 kleine kamertje minstens zo veel![]()
Je link doet ut nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef claudiac het volgende:
Te koop, mooi appartement in Rotterdam, aan het water!
http//www.euronet.nl/~claudiac/appartement/
Per wanneer is het? Ik heb interessequote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef IrfieJ het volgende:
In Nootdorp, tussen Delft en Denhaag, staat een vrijstaand huis met 4, eventueel 5 slaapkamers, een huiskamer met een open keuken en een mega grote tuin. Het is de bedoeling dat dit huis de komende 2 a 3 jaar een super gezellig studentenhuis wordt. We zijn nu al met z'n twee'en, dus we zoeken nog 2 of 3 mensen voor de andere kamers. We willen graag huisgenoten die lekker prettig gestoord zijn en relaxed in het leven staan.
Damage
De "totale" huur wordt inclusief gas en licht ongeveer ¤ 650,- per maand. Dat gaan we dus delen door het aantal huisgenoten waarmee we er gaan wonen, dus dat zou met z'n vieren op ¤ 160,- uitkomen en met z'n 5e op nog minder.
Bereikbaarheid
Denhaag> 3 minuten lopen en 20 minuten tram
Rotterdam> 0 minuten lopen, 10 minuten bus en 15 minuten trein (hofpleinlijn)
Delft> er stopt vlakbij een bus, ik gok ook 15 minuten rijden tot CS
Laat maar even wat horen als je geinteresseerd ben of vragen hebt!
per 1 juni,uiterlijk 1 juli is nog niet 100% zeker, oude opzeg termijn enzo.:)quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Per wanneer is het? Ik heb interesse
in dit ben ik dus geinteresseerdquote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef IrfieJ het volgende:
In Nootdorp, tussen Delft en Denhaag, staat een vrijstaand huis met 4, eventueel 5 slaapkamers, een huiskamer met een open keuken en een mega grote tuin. Het is de bedoeling dat dit huis de komende 2 a 3 jaar een super gezellig studentenhuis wordt. We zijn nu al met z'n twee'en, dus we zoeken nog 2 of 3 mensen voor de andere kamers. We willen graag huisgenoten die lekker prettig gestoord zijn en relaxed in het leven staan.
Damage
De "totale" huur wordt inclusief gas en licht ongeveer ¤ 650,- per maand. Dat gaan we dus delen door het aantal huisgenoten waarmee we er gaan wonen, dus dat zou met z'n vieren op ¤ 160,- uitkomen en met z'n 5e op nog minder.
Bereikbaarheid
Denhaag> 3 minuten lopen en 20 minuten tram
Rotterdam> 0 minuten lopen, 10 minuten bus en 15 minuten trein (hofpleinlijn)
Delft> er stopt vlakbij een bus, ik gok ook 15 minuten rijden tot CS
Laat maar even wat horen als je geinteresseerd ben of vragen hebt!
Het huis staat nu nog leeg, dus in principe maakt het niet zoveel uit.. maar de richtlijn is idd begin juni of juli..quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Per wanneer is het? Ik heb interesse
Ja: 85 vierkante meter met twee ruime slaapkamers, aparte douche en toilet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:09 schreef ziggy-lee het volgende:
weet iemand ook nog wat leuks in Enschede of Heerenveen?
In Heerenveen moet je je even aanmelden bij arqin... www.arqin.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:09 schreef ziggy-lee het volgende:
weet iemand ook nog wat leuks in Enschede of Heerenveen?
Als je een huis voor me hebt in Eindhoven, dan heb ik een studio voor je.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben op zoek naar een studio in Eindhoven. Als je er een hebt, waar je bijna uit gaat, laat maar weten![]()
www.domijn.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:14 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
* AtDaMotDaMotDa zoekt nog eensgezinswoning in Enschede, liefst bij UniversiteitHuurprijs MAX 400 euro incl. sericekosten
Ik heb helaas geen huis voor je. Maar kun je me toch meer vertellen over die studioquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:27 schreef phoolie2k het volgende:
[..]
Als je een huis voor me hebt in Eindhoven, dan heb ik een studio voor je.
Ik heb zelf een kamer in Eindhoven en mijn vriendin een studio. We willen gaan samenwonen, dus als je een huurhuis zou weten dat geschikt voor ons was kon je in haar studio. Stuur me anders toch even een mailtje op tommievd [at] hotmail [dot] com, dan laat ik het je weten als we zelf een huis gevonden hebben. Niet dat het er snel aan ziet te komen, maar je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen huis voor je. Maar kun je me toch meer vertellen over die studio![]()
Ik zou het erg op prijs stellen!![]()
Kan ik jou daarover mailen???
Ok ik stuur je een mailtje!! Mocht je iets vinden dan wil ik graag die studio!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:07 schreef phoolie2k het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kamer in Eindhoven en mijn vriendin een studio. We willen gaan samenwonen, dus als je een huurhuis zou weten dat geschikt voor ons was kon je in haar studio. Stuur me anders toch even een mailtje op tommievd [at] hotmail [dot] com, dan laat ik het je weten als we zelf een huis gevonden hebben. Niet dat het er snel aan ziet te komen, maar je weet maar nooit.
Ja waarom denk je dat ik hier zit?quote:www.domijn.nl
en sterkte er mee, op dergelijke woonruimte in west wordt vaak door 150-200 mensen ingeschreven
hoge, hoge nood overigens.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zoek een appartement/flat in leiden, leiderdorp, oegstgeest, voorschoten.
zoiets
2, liefst 3 kamers, en enigszins betaalbaar..?
wie o wie kan me helpen
Moody ga je toevallig studeren aan de UT? Dan weet ik misschien nog wel wat voor je....quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:
Woning of appartement in Enschede voor net samenwonend stelletje (24 en 19)
Wijk maakt op zich weinig uit, als het maar geen "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-straat" is.
Maximale huurprijs is zo'n 400/425 euro, liefst 350/375 euro.
Minimaal 2 slaapkamers en redelijke ruime woonkamer. Tuin is gewenst, maar niet noodzakelijk.
Probeer maar zoiets te vinden binnen redelijke termijn...pff
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:03 schreef Siegfried het volgende:
Ok, ik heb nog 1 à 2 plekken te vergeven tijdens de hospiteeravond, aanstaande donderdag, voor het studentenpand in Utrecht waar ik woon.
Het gaat om een kamer van 11 m2, ongeveer 200 euro p/maand.
Mijn mail staat in mijn profiel!
quote:11 m2, ongeveer 200 euro p/maand
ik was met 1,5 maand klaar: www.domijn.nlquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:
Ik weet het, het mag niet, maar ik doe het lekker tochquote:Op zondag 31 juli 2005 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ten eerste is dat bijna een jaar geleden, en ten tweede is dat helemaal geen belachelijke prijs voor die oppervlakte. Ik heb 't vaak zat gezien in elk geval. Laatst nog... 12 m2 voor 250 euro... en 6 m2 voor 300 euro. Dus dan mag je hier niet over klagen
Dan heb je mazzel gehad. Veel mensen hebben na een jaar nog niets.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:04 schreef MREn het volgende:
[..]
ik was met 1,5 maand klaar: www.domijn.nl
niet als het huis gekocht is en de kamers verhuurd wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:09 schreef bramiozo2002 het volgende:
[..]
Ik weet het, het mag niet, maar ik doe het lekker toch.
Het kan zo duur zijn omdat mensen dat toelaten nietwaar, die prijzen gaan wel omlaag als ze van iedereen de vinger krijgen, is 11 m2 eigenlijk niet per definitie onderhuur ?
Je moet ook niet elke dag reageren. Ik heb elke week een pre-selectie gemaakt, deze in QuatroPro gemikt, afgewogen op bepaalde criteria (grootte, aantal kamers, bereikbaarheid, huur) en pas op woensdagavond (loting bij Domijn is donderdag 12:00) met de beschikking over het aantal personen dat ingeschreven had, de definitieve keuze gemaakt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel gehad. Veel mensen hebben na een jaar nog niets.
Ik ben bij zowel Domijn, De Woonplaats als Ons Huis ingeschreven en ben actief op zoek (elke dag reageren). Ik hoop dat het binnen nu en 3 maand lukt
Wat een ontzettend schattig huisje heb je te koop staan zeg!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[TK]Prachtige woning (1/2 pers.) in Den Haag
Ik ga samenwonen en dus moet ik (met enige pijn in het hart) afscheid nemen van mijn mooie jaren '30 benedenwoning in Den Haag.
Dank!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Wat een ontzettend schattig huisje heb je te koop staan zeg!!!![]()
Het is dat ik al een huis heb, maar anders...
Als 't in Amsterdam was...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank!
Ja het is echt een geweldig huissieAls je nog eens iemand weet die wat zoekt, vergeet mij niet!
![]()
Klopt, als je snel ingeloot wordt heb je geluk. Dat is alles wat er van te zeggen is. Ik zit in precies dezelfde situatie en heb gelukkig iets kunnen regelen via de Acasa, maar dat is alleen voor studenten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:42 schreef Moody het volgende:
Jah, maar jouw budget laat toe om een selectie te maken. Van mijn budget kun je echt geen huis op De Eschmarke huren
Dat wil ik ook helemaal niet, want ik zie huren als een tussenoplossing. Over 2 jaar gaan we kopen.
Als je het wil gaan verhuren, heb ik interesse. Helaas kan ik niks kopen (nog...).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank!
Ja het is echt een geweldig huissieAls je nog eens iemand weet die wat zoekt, vergeet mij niet!
![]()
Nope sorry, ik wil het louter verpatsenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je het wil gaan verhuren, heb ik interesse. Helaas kan ik niks kopen (nog...).
Ik ben overigens nog steeds op zoek naar woonruimte in Den Haag, de tijd begint nu te dringen. Dus als je wat weet... let me know!!!!
Is dat een huurwoning??? Als je het voor me op wilt zoeken, hééééél graagquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nope sorry, ik wil het louter verpatsen![]()
Overigens weet ik dat er in de Isingstraat, nr. 77 een hele gave benedenwoning leeg staat. Geen idee waarom er steeds maar niemand in komt. Je zou die huisbaas een briefje kunnen sturen, ik kan het adres eventueel voor je opzoeken van die man. Huur zal wel rond de 400 liggen denk ik.
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Is dat een huurwoning??? Als je het voor me op wilt zoeken, hééééél graag
Nee, maar je kan me mailen -email adres verwijderd-quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Neem aan dat je adres in je profiel staat?
Ik huur dus zo'n huisje en woon dus absoluut niet in een "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-met-Bouwer-op-10-straat", wel lage huur en leuke buren, en ik wil heeeeeeeel graaaaaaaaaag mijn knusse huisje met tuintje ruilen. Helaas is er erg weinig animo in huisjesruilland voor Enschede.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:
Wijk maakt op zich weinig uit, als het maar geen "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-straat" is.
Maximale huurprijs is zo'n 400/425 euro, liefst 350/375 euro.
Minimaal 2 slaapkamers en redelijke ruime woonkamer. Tuin is gewenst, maar niet noodzakelijk.
Waar wil je naartoe dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:55 schreef woningruil-enschede het volgende:
[..]
Ik huur dus zo'n huisje en woon dus absoluut niet in een "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-met-Bouwer-op-10-straat", wel lage huur en leuke buren, en ik wil heeeeeeeel graaaaaaaaaag mijn knusse huisje met tuintje ruilen. Helaas is er erg weinig animo in huisjesruilland voor Enschede.
Ik huur van Domijn, ik betaal zelf 336 euro, na ruil wordt de huur 408 euro.
Wie wil er (drie-vier-vijf-hoeks) ruilen???
Helaas kan ik zonder huis nog niet meedoen met een ruilquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:55 schreef woningruil-enschede het volgende:
[..]
Ik huur dus zo'n huisje en woon dus absoluut niet in een "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-met-Bouwer-op-10-straat", wel lage huur en leuke buren, en ik wil heeeeeeeel graaaaaaaaaag mijn knusse huisje met tuintje ruilen. Helaas is er erg weinig animo in huisjesruilland voor Enschede.
Ik huur van Domijn, ik betaal zelf 336 euro, na ruil wordt de huur 408 euro.
Wie wil er (drie-vier-vijf-hoeks) ruilen???
Nee, dat lijkt me niet. Er is hier veel minder woningnood dan in het westen of zuiden van het land.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:46 schreef Moody het volgende:
Wat zijn er btw veel mensen op zoek naar een huisje in Enschede.
Is het hier echt moeilijker om aan een huis te komen dan in andere 150.000+ steden?
Mijn huisje:quote:
Veel mensen zijn zoveel kwijt aan hun huis hoor! Voor een beetje hypotheek zit je ook zo op de 700/900 netto in de maand. En dat is voor veel mensen ook 50%-60% van hun netto maandinkomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:53 schreef Moody het volgende:
Iemand met een modaal inkomen kan onmogelijk een huisje in Roombeek of De Eschmarke huren.
Die beginnen veelal bij 500/550 euro en dan krijg je dus ook geen huursubsidie meer.
Dat is bij veel mensen al de helft van hun netto inkomen moet je bedenken.....
Dat klopt. Komt vooral door de immens gestegen grondprijzen en kosten van de bouwmaterialen. Een sociale huurwoning moet een vrijemarktwaarde onder de 200.000 euro hebben. En met de huidige prijzen (zeg 425/maand voor nieuwbouw), krijg je sociale woningbouw erg slecht terugverdiend. Dekker wil door het vrijgeven van de markt, MET verplicht x% soc. woningbouw zorgen voor een betere doorstroming. Dat is ook een groot probleem. Want als je toch tweeverdieners bent, en alleen thuis voor eten en slapen, dan is een flatje van 400 euro in de maand ook prima, ook al trek je samen 3000 netto binnen.quote:Feit is gewoon dat er te weinig sociale huurwoningen/appartementen (350/400 euro) worden gebouwd.
Is allemaal waar, maar de simpele rekensom 1000-600=400 laat zien dat ik geen huis van 600 euro kan huren, omdat ik dan simpelweg niet kan rondkomenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:32 schreef MREn het volgende:
[..]
Veel mensen zijn zoveel kwijt aan hun huis hoor! Voor een beetje hypotheek zit je ook zo op de 700/900 netto in de maand. En dat is voor veel mensen ook 50%-60% van hun netto maandinkomen.
Beide hebben iets. De Eschmarke ligt wel 50 minuten fietsen van mijn werk (Marssteden).quote:Zeg nou zelf: als je kan kiezen uit nieuwbouw in de De Eschmarke of een grauwe flat van 30 jaar oud in Twekkelerveld of de Wesselerbronx voor het zelfde geld, waar zou je voor gaan?
Heb ik gezien en ook al van binnen bekeken. Ze zijn op zich wel leuk, maar we gaan op 3 andere woningen reageren bij Domijn (je mag maar 3 per week selecteren). Op deze hebben de helft van het aantal inschrijvingen en zijn ruimer (Thomas de Keyserstraat 2x en Schiestraat)quote:Ik heb net even op domijn.nl gekeken: zijn die appartementen in de Tusveldburg/Benninkbrug niets voor je? Deze zijn krap 20 jaar oud, en liggen vlak bij het centrum, maar toch behoorlijk rustig.
Op De Eschmarke staan ook appartementencomplexen. Ik ken niet te hele wijk (6000 huizen is toch niet klein), maar oa op Oikos en Eekmaat staan twee erg mooie flats!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:36 schreef Moody het volgende:
Beide hebben iets. De Eschmarke ligt wel 50 minuten fietsen van mijn werk (Marssteden).
Maar de vergelijking klopt ook niet. Je kan geen eengezinswoning op de Eschmarke van 500 euro vergelijken met een flat van 350 euro in Twekkelerveld.
Voor zo ver ik weet zitten ze allen tussen de 400-430 in de maand.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:57 schreef Moody het volgende:
Ja, maar zoals ik al meerdere malen zei zijn die een stuk duurder dan ik kan en wil betalen
Een klein en oud appartementje met 2 slaapkamers kost al 350/400 euro. Zo'n ruim opgezet appartement zit boven de huursubsidiegrens.
Ik heb een kamer van 18m2 voor je. Moet je wel snel zijn, vandaag komen de laatste kijkersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef HPoi het volgende:
Gezocht: Kamer in Rotterdam
Hoihoi,
Ik student aan Hogeschool InHolland zoek een kamer in Rotterdam. Ben een 23 jarige, rustige, niet-rokende jongen en doe de studie Management, Economie en Recht. (MER)
Voor mijn hobby's etc., check mijn profiel!!
Ik zoek een kamer van minimaal 10m2 en voor max. 300,- p/mnd.
Weet je een leuke kamer voor mij?![]()
Mailen kan dan naar: mjejansen@yahoo.co.uk
Sorry, Rotterdam-Zuid sla ik af. Toch bedankt voor je aanbod.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van 18m2 voor je. Moet je wel snel zijn, vandaag komen de laatste kijkers
Ik heb een gezellige huisgenote gevonden!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Aangeboden:
Ik heb vanaf ongeveer september een grote luxe woning in Zaandam centrum en ben opzoek naar 1 of 2 gezellige huisgenoten! Het is tijdelijk voor 6 maanden, mischien langer. Vlakbij amsterdam, dichtbij de uitvalswegen als je een auto hebt en 10 min fietsen naar het station waarvandaan je zo in Amsterdam bent.
... beschrijving.
Kamer gevonden!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:41 schreef henkSX het volgende:
Hoi!
Gezocht: Een leuke studentenkamer in Tilburg. Max. ¤ 240,00 per maand incl.
Ik rook niet, ben netjes en gezellig!Heb jij iets? Mail me dan op nielsvangroenendaal@gmail.com
Bedankt!
Via Domijn al geprobeerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:
---
Update: Bij nader inzien is Nijmegen niet de enige mogelijkheid, Arnhem, of alles tussen deze 2 plaatsen in, wordt ook zeer gewaardeerdquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:21 schreef addie84 het volgende:
Gezocht: 2-persoons appartementje/ flatje/ etc in Nijmegen
Mijn vriendin en ik willen voor de studie volgend schooljaar naar Nijmegen. We zoeken dus een flatje of iets dergelijks voor ons 2en. Het hoeft niet groot of luxe te zijn, als we er maar fatsoenlijk kunnen leven. Wel moet het een zelfstandige wooneenheid zijn, dat wil zeggen, geen voorzieningen delen met andere bewoners van de flat. Tevens is mogelijkheid voor een internetaansluiting een must!
Oftewel: heb jij in Nijmegen of binnen een straal van, laten we zeggen, 15 km een leuk flatje voor zo'n
¤ 300,- / ¤350,- ? Mail me dan! addie84[at]gmail.com
Owja: even wat gegevens van onszelf: ik ben zelf dan 22, vriendin 18, zij gaat naar uni (Radboud) ik naar HBO, beide niet rokend. Meer info kun je vragen
Ik heb inmiddels al wat gevondenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef MonoSynth het volgende:
GEZOCHT:
woonruimte in Meppel of Hoogeveen
[..]
Je hebt mailquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
Te huur per 7 november wegens verhuizing:
Zolderkamer (2e verdieping) in Groningen (Herewegbuurt, aan het spoor Groningen-Zwolle), 43 m2, 420,== incl. huur per maand. De kamer heeft CV-verwarming en een eigen keuken, WC en badkamer delen met 2 andere huisgenoten, Wasmachine en kabelinternet aanwezig. Er zijn wat dingen die je tegen betaling kunt overnemen (kastje, bank, combimagnetron, ...)
Er is een grote woonkamer (35 m2) en een slaapkamertje van 8 m2 en het geheel is erg gezellig, goed onderhouden en ook geschikt voor 2 personen (heb ik ervaring mee)
Omdat mijn zus nog een kamer in Groningen of Leeuwarden zoekt, wil ik evt ruilen tegen iets goedkopers in 1 van die 2 steden.
Mocht je interesse hebben, mail (incl. motivatie) dan ff naar knusse[underscore]zolder [apenstaart] hotmail com.
is dit evt. te splitsen in 2 kamers?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
Zolderkamer (2e verdieping) in Groningen (Herewegbuurt, aan het spoor Groningen-Zwolle), 43 m2, 420,== incl. huur per maand. De kamer heeft CV-verwarming en een eigen keuken, WC en badkamer delen met 2 andere huisgenoten, Wasmachine en kabelinternet aanwezig. Er zijn wat dingen die je tegen betaling kunt overnemen (kastje, bank, combimagnetron, ...)
Er is een grote woonkamer (35 m2) en een slaapkamertje van 8 m2 en het geheel is erg gezellig, goed onderhouden en ook geschikt voor 2 personen (heb ik ervaring mee)
Omdat mijn zus nog een kamer in Groningen of Leeuwarden zoekt, wil ik evt ruilen tegen iets goedkopers in 1 van die 2 steden.
Mocht je interesse hebben, mail (incl. motivatie) dan ff naar knusse[underscore]zolder [apenstaart] hotmail com.
Niet echt.. 't slaapkamertje is alleen te bereiken via de woonkamer.. en de slaapkamer alleen is ook niet echt geschikt voor bewoning. Er past een 2p-bed, klerenkast en buro in en dan is 't bomvolquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:27 schreef Whoho het volgende:
[..]
is dit evt. te splitsen in 2 kamers?
Ik heb al gemaild en mijn vriend ook, maar je hebt nog niet gereageerd. Maar we willen echt ontzettend graag jouw kamer! Please, reageer! tjotootje@hotmail.comquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
rustig rustig hou jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:37 schreef C.Ucumber het volgende:
[..]
Ik heb al gemaild en mijn vriend ook, maar je hebt nog niet gereageerd. Maar we willen echt ontzettend graag jouw kamer! Please, reageer! tjotootje@hotmail.com
Ze heeft zich speciaal geregistreerd voor die kamer, doe haar een lol!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:54 schreef wokje het volgende:
[..]
rustig rustig hou jebij je! Eerst nog aan m'n huisgenoten vertellen... En zoals ik zei het is een pre als je een kamer te ruilen hebt!
Werkt je mail wel? Ontvang geen reactie....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
Mail ontvangen. Je krijgt z.s.m. bericht of je op de kijkavond mag komen, maar kan nog niks beloven. M'n huisgenoten moeten kiezen (er zijn meer gegadigden) en we hebben nog geen datum.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:52 schreef C.Ucumber het volgende:
[..]
Werkt je mail wel? Ontvang geen reactie....
B.t.w. we roken niet![]()
meld je aan op www.kamerhulp.nlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek een kamer in Hilversum, het liefst per februari/maart volgend jaar, later is niet erg, maar wel vóór augustus/september. Ik ga mijn Master Engels in Utrecht doen, maar Hilversum vind ik zo gezellig en m'n vriend woont er ook dus daarom op zoek naar een kamer daar!
Huurprijs maximaal 325 per maand, liefst lager natuurlijkverder ben ik qua grootte niet zo heel erg kritisch, maar het moet natuurlijk wel in verhouding staan.
Ik ben 20 jaar, niet rokend, makkelijk, sociaal, rustig en gezellig![]()
Iedereen die iets weet: mail staat in m'n profiel, msn toevoegen is ook prima.
Alvast bedankt
Ah, bedanktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
meld je aan op www.kamerhulp.nl
ik krijg regelmatig kamers aangeboden in Hilversum
Sinds wanneer is Hilversum gezellig?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek een kamer in Hilversum, het liefst per februari/maart volgend jaar, later is niet erg, maar wel vóór augustus/september. Ik ga mijn Master Engels in Utrecht doen, maar Hilversum vind ik zo gezellig en m'n vriend woont er ook dus daarom op zoek naar een kamer daar!
Okee. IK vind Hilversum gezelligquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Hilversum gezellig?
Mn vriendin is speciaal in Amsterdam gaan wonen, omdat er in Hilversum eigenlijk alleen maar oude vellen wonen.
Ja ontzettendquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef knuppelhout het volgende:
ben je n oud vel?
Voor mensen die een kamer in ROTTERDAM zoeken, ik ben ook bereid om samen met 1 of 2 andere fokkers een appartement te huren. Dit kan nogal in kosten / en luxe schelen. Ik heb een aantal sites en woningen waarbij meerdere huurders nodig zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:27 schreef Dopke het volgende:
Gezocht: Kamer in Rotterdam voor +/- ¤300.
Edwindijkstra @ gmail . com
Probeer het ook hier even: [Centraal] Ik zoek/heb een kamer deel 4quote:Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef hiske het volgende:
ik, ben op zoek naar etage in utrecht,zeist,bunnik,bilthoven of amersfoort. kan iet meer betalen dan 400 per maand. wil absolute zelfstandigheid, maar wel veel kast en keuken en mét bad. de grootte is minder belangrijk dan kasten en dat bad.
mailen naar chiara635@hotmail.com
Hee! Ben jij Evelien..vriendin van Lieke?!quote:Op zondag 4 december 2005 12:24 schreef lienelien het volgende:
lienelien zoekt een kamer in Amsterdam!
- minimaal 10 m2
- max ¤350 p/m
- alst ff kan in de buurt van CS (of anders Amstelstation)
- gezellige huisgenootjes!
ik ben
- 19 jaar
- studenten Media Informatie Management aan de HvA
- gezellig
En hij is weg..quote:Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef _Kuch_ het volgende:
Ik zoek een TIJDELIJKE huurder voor in mijn appartement in Maastricht:
Wat bied je aan?
Appartement met eigen kookgelegenheid incl. grote vrieskist, eigen badkamer incl. wasmachine en breedband internetaansluiting. Eigen voordeur.
Hoe groot?
50m²
Waar?
In Maastricht, wijk 24 (witte vrouwenveld). Op 5 minuten lopen van het station (en dus ook busstation) en grote supermarkt
.
In wat voor staat verkeerd het?
In zeer goede staat, volledig gemeubileerd.
En wat vraag je ervoor?
¤400,- per maand
Per waneer beschikbaar?
Per 1 februari 2006 tot 1 augustus 2006, officiele onderhuur via de woningbouw.
Ik heb interesse, hoe kan ik je bereiken?
Tsss, mijn lay-out jatten he. Nee, grapje. Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootquote:
Wauw!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef Saffron het volgende:
Wij hebben ook een huurhuis ter overname. Het 2-kamerappartement bevind zich in het centrum van Hilversum, net naast het winkelcentrum, maar toch in een rustige straat. Het gaat er ons met name om dat de nieuwe huurder een kat heeft en het leuk vind om de kattenren over te nemen (ong 200 euro). Zo kunnen de katten lekker naar buiten, maar niet de straat opHet huis zelf wordt verhuurd door een makelaar.
Het gaat om een appartement van 45 tot 50m2 met een balkon van ongeveer 7m2. Het appartement heeft een open keuken van ongeveer 15m2 (met afwasmaschineaansluiting) die in een L-vorm overgaat naar de woonkamer van ongeveer 20m2. Tussen de keuken en de slaapkamer (8m2) zit een halletje van ongeveer 5m2 waar een wasmaschine aansluiting zit. Vanuit deze hal is tevens een deur naar de badkamer van 2m2 met alleen een douche en spiegel. De toilet bevindt zich naast de ingang van het appartement.
Het appartement ligt op de 1e en tevens bovenste etage van het appartement. Er zit een kleine bergzolder boven en je kan gebruikmaken van de schuur (samen met de onderburen).
De huur is ¤ 625,- inclusief (huurverhoging voorbehouden), en is per 15-2-2006 beschikbaar.
Bij deze wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb je een mail gestuurdquote:Op maandag 2 januari 2006 12:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wauw!
M'n vriend en ik wonen in Hilversum en zijn heel erg op zoek naar precies zoiets wat jij aanbiedt!
Zouden we een keer kunnen komen kijken? Mijn email/msn adres staat in m'n profiel, je kan altijd mailen of toevoegen.
Het ziet er echt leuk uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |