Ik heb een kamer van 18m2 voor je. Moet je wel snel zijn, vandaag komen de laatste kijkersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef HPoi het volgende:
Gezocht: Kamer in Rotterdam
Hoihoi,
Ik student aan Hogeschool InHolland zoek een kamer in Rotterdam. Ben een 23 jarige, rustige, niet-rokende jongen en doe de studie Management, Economie en Recht. (MER)
Voor mijn hobby's etc., check mijn profiel!!
Ik zoek een kamer van minimaal 10m2 en voor max. 300,- p/mnd.
Weet je een leuke kamer voor mij?![]()
Mailen kan dan naar: mjejansen@yahoo.co.uk
Sorry, Rotterdam-Zuid sla ik af. Toch bedankt voor je aanbod.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van 18m2 voor je. Moet je wel snel zijn, vandaag komen de laatste kijkers
Ik heb een gezellige huisgenote gevonden!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Aangeboden:
Ik heb vanaf ongeveer september een grote luxe woning in Zaandam centrum en ben opzoek naar 1 of 2 gezellige huisgenoten! Het is tijdelijk voor 6 maanden, mischien langer. Vlakbij amsterdam, dichtbij de uitvalswegen als je een auto hebt en 10 min fietsen naar het station waarvandaan je zo in Amsterdam bent.
... beschrijving.
Kamer gevonden!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:41 schreef henkSX het volgende:
Hoi!
Gezocht: Een leuke studentenkamer in Tilburg. Max. ¤ 240,00 per maand incl.
Ik rook niet, ben netjes en gezellig!Heb jij iets? Mail me dan op nielsvangroenendaal@gmail.com
Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |