Ik heb een kamer van 18m2 voor je. Moet je wel snel zijn, vandaag komen de laatste kijkersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef HPoi het volgende:
Gezocht: Kamer in Rotterdam
Hoihoi,
Ik student aan Hogeschool InHolland zoek een kamer in Rotterdam. Ben een 23 jarige, rustige, niet-rokende jongen en doe de studie Management, Economie en Recht. (MER)
Voor mijn hobby's etc., check mijn profiel!!
Ik zoek een kamer van minimaal 10m2 en voor max. 300,- p/mnd.
Weet je een leuke kamer voor mij?![]()
Mailen kan dan naar: mjejansen@yahoo.co.uk
Sorry, Rotterdam-Zuid sla ik af. Toch bedankt voor je aanbod.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van 18m2 voor je. Moet je wel snel zijn, vandaag komen de laatste kijkers
Ik heb een gezellige huisgenote gevonden!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Aangeboden:
Ik heb vanaf ongeveer september een grote luxe woning in Zaandam centrum en ben opzoek naar 1 of 2 gezellige huisgenoten! Het is tijdelijk voor 6 maanden, mischien langer. Vlakbij amsterdam, dichtbij de uitvalswegen als je een auto hebt en 10 min fietsen naar het station waarvandaan je zo in Amsterdam bent.
... beschrijving.
Kamer gevonden!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:41 schreef henkSX het volgende:
Hoi!
Gezocht: Een leuke studentenkamer in Tilburg. Max. ¤ 240,00 per maand incl.
Ik rook niet, ben netjes en gezellig!Heb jij iets? Mail me dan op nielsvangroenendaal@gmail.com
Bedankt!
Via Domijn al geprobeerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:
Woning of appartement in Enschede voor net samenwonend stelletje (24 en 19)
---
Probeer maar zoiets te vinden binnen redelijke termijn...pff
Update: Bij nader inzien is Nijmegen niet de enige mogelijkheid, Arnhem, of alles tussen deze 2 plaatsen in, wordt ook zeer gewaardeerdquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:21 schreef addie84 het volgende:
Gezocht: 2-persoons appartementje/ flatje/ etc in Nijmegen
Mijn vriendin en ik willen voor de studie volgend schooljaar naar Nijmegen. We zoeken dus een flatje of iets dergelijks voor ons 2en. Het hoeft niet groot of luxe te zijn, als we er maar fatsoenlijk kunnen leven. Wel moet het een zelfstandige wooneenheid zijn, dat wil zeggen, geen voorzieningen delen met andere bewoners van de flat. Tevens is mogelijkheid voor een internetaansluiting een must!
Oftewel: heb jij in Nijmegen of binnen een straal van, laten we zeggen, 15 km een leuk flatje voor zo'n
¤ 300,- / ¤350,- ? Mail me dan! addie84[at]gmail.com
Owja: even wat gegevens van onszelf: ik ben zelf dan 22, vriendin 18, zij gaat naar uni (Radboud) ik naar HBO, beide niet rokend. Meer info kun je vragen
Ik heb inmiddels al wat gevondenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef MonoSynth het volgende:
GEZOCHT:
woonruimte in Meppel of Hoogeveen
[..]
Je hebt mailquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
Te huur per 7 november wegens verhuizing:
Zolderkamer (2e verdieping) in Groningen (Herewegbuurt, aan het spoor Groningen-Zwolle), 43 m2, 420,== incl. huur per maand. De kamer heeft CV-verwarming en een eigen keuken, WC en badkamer delen met 2 andere huisgenoten, Wasmachine en kabelinternet aanwezig. Er zijn wat dingen die je tegen betaling kunt overnemen (kastje, bank, combimagnetron, ...)
Er is een grote woonkamer (35 m2) en een slaapkamertje van 8 m2 en het geheel is erg gezellig, goed onderhouden en ook geschikt voor 2 personen (heb ik ervaring mee)
Omdat mijn zus nog een kamer in Groningen of Leeuwarden zoekt, wil ik evt ruilen tegen iets goedkopers in 1 van die 2 steden.
Mocht je interesse hebben, mail (incl. motivatie) dan ff naar knusse[underscore]zolder [apenstaart] hotmail com.
is dit evt. te splitsen in 2 kamers?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
Zolderkamer (2e verdieping) in Groningen (Herewegbuurt, aan het spoor Groningen-Zwolle), 43 m2, 420,== incl. huur per maand. De kamer heeft CV-verwarming en een eigen keuken, WC en badkamer delen met 2 andere huisgenoten, Wasmachine en kabelinternet aanwezig. Er zijn wat dingen die je tegen betaling kunt overnemen (kastje, bank, combimagnetron, ...)
Er is een grote woonkamer (35 m2) en een slaapkamertje van 8 m2 en het geheel is erg gezellig, goed onderhouden en ook geschikt voor 2 personen (heb ik ervaring mee)
Omdat mijn zus nog een kamer in Groningen of Leeuwarden zoekt, wil ik evt ruilen tegen iets goedkopers in 1 van die 2 steden.
Mocht je interesse hebben, mail (incl. motivatie) dan ff naar knusse[underscore]zolder [apenstaart] hotmail com.
Niet echt.. 't slaapkamertje is alleen te bereiken via de woonkamer.. en de slaapkamer alleen is ook niet echt geschikt voor bewoning. Er past een 2p-bed, klerenkast en buro in en dan is 't bomvolquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:27 schreef Whoho het volgende:
[..]
is dit evt. te splitsen in 2 kamers?
Ik heb al gemaild en mijn vriend ook, maar je hebt nog niet gereageerd. Maar we willen echt ontzettend graag jouw kamer! Please, reageer! tjotootje@hotmail.comquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
rustig rustig hou jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:37 schreef C.Ucumber het volgende:
[..]
Ik heb al gemaild en mijn vriend ook, maar je hebt nog niet gereageerd. Maar we willen echt ontzettend graag jouw kamer! Please, reageer! tjotootje@hotmail.com
Ze heeft zich speciaal geregistreerd voor die kamer, doe haar een lol!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:54 schreef wokje het volgende:
[..]
rustig rustig hou jebij je! Eerst nog aan m'n huisgenoten vertellen... En zoals ik zei het is een pre als je een kamer te ruilen hebt!
Werkt je mail wel? Ontvang geen reactie....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |