Mn aanbod staat nog steeds openquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef Weppel het volgende:
Gezocht:
Kamer in Eindhoven (studentenhuis liefst). 18-20m2 zou perfect zijn. Verder max 250 euro incl.
In ruil hiervoor heb ik in Den Bosch: 14m2, 210 euro inclusief, 5 minuten van centrum / 10 minuten van station. Douche/keuken delen met 2 andere mensen.
Mailen kan op weppel at weppel.nl
Voorburg? Dat is bij Den Haagquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:05 schreef mrkoenz het volgende:
Mrkoenz & vriendin zoeken (huur) woonruimte (2/3 kamer appartement of iets dergelijks) in regio Utrecht, dus Bunnik, Nieuwegein, Zeist, Amersfoort, Groenekan, Voorburg etc etc ook mogelijk!
voor rond de 400-600 euro per maand. Reacties altijd welkom op k.h.a.leurs@students.uu.nl
Nogmaals, het werkt niet om te zeggen bel of mail maar.... (bellen zonder tel.nummer :'))quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:52 schreef DGR1978 het volgende:
te koop: Delftlaan 277 Iv te Haarlem. vr.pr.154.500 kk.
Bel of mail me snel voor foto's of info.
mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interessequote:Op donderdag 18 november 2004 12:45 schreef hansarotti het volgende:
gratis parkeren! 1min van bushalte (10min v/h centrum), groene omgeving, 20m² gezamenlijke ruimte, 5min van winkelcentrum, snel internet, 20m² tuin, inloopkast, grootte ramen veel licht, huurcontract plus inschrijving, allemaal netjes onderhouden
alles inclusief
de prijs is 425 per maand
bezaanjachtplein 1034crquote:Op zondag 21 november 2004 22:08 schreef I-con het volgende:
[..]
mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interesse
VERTEL!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:17 schreef MiestOr het volgende:
ik heb misschien een mooi huisje voor iemand in den haag
als ik meer weet laat ik het weten
Mvg
heb je eerder gereplyed ....kijk bij www.woon-express.nlquote:Op maandag 14 februari 2005 23:07 schreef The_Scorpion het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartementje in Tilburg. De woonruimte moet aan de volgende eisen voldoen:
- Appartement in de wijk korvel of het centrum
- drie kamer appartement
- huur max. ¤550,- zonder gas, water, licht
Ik heb zelf al geinformeerd bij Breburg maar daar is de wachtlijst 4 jaar. En ook heb ik bij direct wonen geinformeerd maar dat vind ik te duur.
Wie weet er een appartement te huur staan die aan mijn eisen voldoet? Degene die mij helpt aan een goed appartement kan ik ¤50,- aanbieden en natuurlijk mijn eeuwige dank.
Ik ben student en heb geen inkomen van zoveel 1000 euro per maand, dus ik kan niet overal terecht. Ik heb al een aantal makelaars gebeld alleen die vroegen allemaal een vast contract. Als iemand nog een leuk appartement voor een student weet te staan hoor ik het graag.
Hahaha!!! Optimistquote:Op maandag 21 februari 2005 16:11 schreef Barcelona het volgende:
Ik wil graag groter het liefst in Amsterdam,<...> oud herenhuis met min. 3 kamers of eventueel een eengezinswoning. Tuin of balkon is helemaal fantastisch! Alléén in een goede buurt en dicht bij het centrum. Huur max 350/400 euro.
Heej is het al gelukt?? En is jou oude kamer nog vrij, ik zou evt. wel interesse hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:39 schreef Delnooz het volgende:
He hoi. Ik ben op zoek naar een nieuwe kamer in nijmegen. Woon nu in een klein hok en mijn ganggenoten zijn vervangen door nieuwe vreemde mensen die alleen maar met de deur dicht in hun eigen hok zitten. Niet echt gezellig dus. Ben al een tijdje op zoek en het zou geweldig zijn als een van jullie iets weet!
Ben 21, een mannetje en studeer aan de uni. Als je iets weet laat t me dan weten op sdelnooz@home.nl ofvoeg me toe bij msn op sdelnooz@hotmail.com en word mij held
Uhm de enige reden dat ik in Nijmegen zou studeren is omdat de stad mij leuker lijkt (ga er zaterdag voor het eerst heen; open dag en over paar weken n keer met vrienden de stad ontdekkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:36 schreef Adelante het volgende:
zooo, da's snel gevonden
heb je een specifieke reden om in Nijmegen met CE te beginnen ipv in Arnhem?
Waarom wil je zo graag weg daar??quote:Op maandag 21 februari 2005 16:11 schreef Barcelona het volgende:
Woningruil Arnhem --> Arnhem, Amsterdam, Nijmegen, MAAKT NIET UIT WAAR IN NEDERLAND!!!!!
[...]
Niet meer geldig.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef qu63 het volgende:
Waarom wil je zo graag weg daar??
helaas, nog geen succesquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Heej is het al gelukt?? En is jou oude kamer nog vrij, ik zou evt. wel interesse hebben. (als je buren echt van die saaie pikkies zijn dan wel tijdelijk, maar dan heb ik iig wat
).
ik zoek dat ook, maar het mag ook in Zandvoortquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef Jornjur het volgende:
Goede middag mede fokkers,
Ik heb op zoek naar een huur appartement in Haarlem,
liefst een bovenwoning met slaapkamer/woonkamer en eigen keuken/badkamer.
rond de 400-550 in de maand huur
i'm inquote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zoek dat ook, maar het mag ook in Zandvoort
kunnen we geen inkoopactie starten hier en met z'n allen een mega etage huren?
Was het maar huur, dan had ik interesse gehad, snif!quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:21 schreef Gabberhead het volgende:
Te koop: Perkstraat 28, Zoetermeer
¤134.000,- k.k.
Voor foto's zie http://perkstraat.oosterhoef.nl
Lang verhaal
Soms kun je met je hypotheek ook best voordelig uit zijn... Ik zal eens aan m'n vriendin vragen wat ze per maand kwijt is aan de vaste lasten.quote:Op maandag 18 april 2005 07:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Was het maar huur, dan had ik interesse gehad, snif!
Goed, ik zoek dus een betaalbaar huurhuis in Zoetermeer, tot ¤ 400,-
Wie o Wie?
Allemaal hardstikke aardig, maar ze geven nooit een hypotheek aan een student. Het lijkt me dat je dan op z'n minst een vast inkomen nodig hebt... Eigenlijk triest, want wij (vriendin en ik) betalen nu aan huur voor 2 kleine kamertje minstens zo veelquote:Op maandag 18 april 2005 09:07 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Soms kun je met je hypotheek ook best voordelig uit zijn... Ik zal eens aan m'n vriendin vragen wat ze per maand kwijt is aan de vaste lasten.
Edit: en inmiddels ook al antwoord gekregen. Per maand is ze ¤ 350,- kwijt aan de hypotheek (belastingteruggave al meegerekend). Daarbovenop zit nog ¤ 95,- voor de VVE en een bedrag voor gas&licht...
Maar goed, dat zal bij iedereen wel anders zijn, in elk geval ter indicatie.
Tja.. ik geloof dat een vast inkomen inderdaad wel een vereiste isquote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Allemaal hardstikke aardig, maar ze geven nooit een hypotheek aan een student. Het lijkt me dat je dan op z'n minst een vast inkomen nodig hebt... Eigenlijk triest, want wij (vriendin en ik) betalen nu aan huur voor 2 kleine kamertje minstens zo veel![]()
Je link doet ut nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef claudiac het volgende:
Te koop, mooi appartement in Rotterdam, aan het water!
http//www.euronet.nl/~claudiac/appartement/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |