abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2004 @ 16:27:26 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_21904145
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:32:55 #2
77451 Esproc
Gewoon Harry.
pi_21948774
Gezocht voor een vriendin (24 jaar):

Met spoed een kamer in Amersfoort. Tot ongeveer 300 euro/maand.

Mail naar esproc@wanadoo.nl
Alvast bedankt!

[ Bericht 7% gewijzigd door Esproc op 15-09-2004 11:44:58 ]
Bands waar ik in speel:
Xantossa
Serenade of Darkness
pi_21949323
Gezocht: kamer in Nijmegen, tot 300 euro, redelijk in het centrum (anders kan ik niet alleen terugfietsen met uitgaan etc).
Ben 18 jaar, eerstejaars Maatschappelijk Werk en Dienstverlening op de HAN en ik rook niet. Als er meer info nodig is of mocht je een tip (en evt kamer) hebben, dan mail maar naar echtniet@hotmail.com (ja, dat is echt een emailadres )
Alvast bedankt!
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_21952179
Gezocht; kamer/appartement in Leeuwarden, tot ¤300 per maand. Ben 19-jarige 2e jaars commerciele economie student. Mocht iemand iets weten, u bent van harte welkom om te mailen.

Alvast bedankt

P.s. djhance@hotmail.com
pi_22005139
Gezocht... Kamer in Spijkenisse of Rotterdam-zevenkamp! tot 300 euro!

Ben IT studente, 20 jaar oud. Loop momenteel stage. Hierna misschien een opleiding chemie. Ligt eraan hoe de rest van de stage verloopt.
pi_22012510
Oproep 1

Mijn vriend en ik zoeken vanaf oktober 2004 zelfstandige woonruimte in de cirkel Naarden, Hilversum, Baarn, Soest, Zeist, Leusden, Amersfoort en Bunschoten-Spakenburg.

Huurprijs mag maximaal ¤ 800,- inclusief gas/water/licht per maand bedragen.

Bij voorkeur een ongemeubileerd, minimaal tweekamerappartement, met (gratis) parkeergelegenheid in directe omgeving.

Oproep 2

Mijn 20-jarige 'schoonzusje' zoekt per direct een tweekamerappartement of studio in de regio Sittard-Geleen tot een huurprijs van circa ¤ 250,-.
  zondag 19 september 2004 @ 12:44:27 #8
52955 isprima.nl
Frédérique Spigt fan!
pi_22055176
IN Leeuwarden een huis te koop, in de wijk Camminghaburen.

Goed onderhouden huis met 3 slaapkamers, badkamer met ligbad (nieuwe badkamer) ruimte voor wasmachine, droger en boiler, grote woonkamer met royale open keuken. Beneden geheel voorzien van laminaat, bijna geheel voorzien van dubbel glas (op 1 raampje na)
Vraagprijs 135.000 Euro KK.
Meer info en specificaties vind je op www.onshuis.isprima.nl
Erg rustige buurt waar practisch geen auto's komen (het is een soort hofje waar geen doorgaand verkeer komt

www.onshuis.isprima.nl
Frédérique Spigt fan!
www.frederiquespigt.nl
pi_22059567
Ik ben op zoek naar kantoorruimte ...

Ongeveer 20 vierkantemeter zou prima zijn. Er moeten 2 man goed kunnen werken.
Liefst in Leeuwarden en natuurlijk voor een goede prijs. Rond de 200 euro is zo'n prijs (p/m)...

Iemand?
  dinsdag 21 september 2004 @ 14:11:53 #10
76183 Weppel
Notoire hardrijder
pi_22104387
Gezocht:
Kamer in Eindhoven (studentenhuis liefst). 18-20m2 zou perfect zijn. Verder max 250 euro incl.

In ruil hiervoor heb ik in Den Bosch: 14m2, 210 euro inclusief, 5 minuten van centrum / 10 minuten van station. Douche/keuken delen met 2 andere mensen.

Mailen kan op weppel at weppel.nl
pi_22105476
Ok, ik heb nog 1 à 2 plekken te vergeven tijdens de hospiteeravond, aanstaande donderdag, voor het studentenpand in Utrecht waar ik woon.

Het gaat om een kamer van 11 m2, ongeveer 200 euro p/maand.

Mijn mail staat in mijn profiel!
pi_22129274
Niemand die een kamer in Utrecht zoekt?!

Ook nog maar 1 plek op de lijst..
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:20:28 #13
76183 Weppel
Notoire hardrijder
pi_22173879
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef Weppel het volgende:
Gezocht:
Kamer in Eindhoven (studentenhuis liefst). 18-20m2 zou perfect zijn. Verder max 250 euro incl.

In ruil hiervoor heb ik in Den Bosch: 14m2, 210 euro inclusief, 5 minuten van centrum / 10 minuten van station. Douche/keuken delen met 2 andere mensen.

Mailen kan op weppel at weppel.nl
Mn aanbod staat nog steeds open
pi_22428761
appartement gezocht in Leiden rond 500 E.

Liefst centrum of net buiten singel.

Ook liefst met 2 aparte kamers en alles voor mezelf.

mail aub fsleeking @ hotmail.com
eingenzinnig..............huh?!?!?!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 01:56:12 #15
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_22435126
Gezocht: Garagebox of andere autostalling in Nijmegen, bij voorkeur Nijmegen-oost

Aangeboden:
In ruil hiervoor bied ik aan, te huur:

Etage in Eindhoven-centrum of:

een plekje bovenaan de wachtlijst voor een kamer of etage in Nijmegen. Op dit moment heb ik hier niets vrij maar zodra 1 van de 22 woningen vrij komt ben je de eerste! (alle woningen liggen in Centrum, Oost en Bottendaal!)
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_22435308
Wie weet er een goede site om te zoeken naar appartementen omg. Weert?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_22478458
Zoek nog een kamer in grunn. Maar dit is vooral een tvp.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22777543
ik ben ook op zoek naar een goeie kamerzoeksite, niet zo een die je naait dmv geld vragen en niks doen.
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:42:51 #19
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_22935387
Aangeboden:

Benedenverdieping aan de akkerstraat in Eindhoven.
Het gaat om een zelfstandige woning van 46m2 met eigen badkamer en keuken in een huis dat per etage verhuurd wordt. Verder zit er een (eigen) ruime tuin bij een een (gedeelde) fietsenschuur.

Kale huurprijs: 411,40
GWL/Service: 126,70
Totaal: 550,10 per maand

Huurder moet in bezit zijn van een vast arbeidscontract, dus geen studenten.
Beschikbaar per direct (1 november)

hezewijkAThotmailPUNTcom
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:53:08 #20
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22936862
* Sjoewe is nog altijd op zoek naar een kamer

Heb geen eisen maar toch:
* het liefst 12m2 (of groter)
* Niet duurder dan 250incl.

Wie o wie
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22937140
Mrkoenz & vriendin zoeken (huur) woonruimte (2/3 kamer appartement of iets dergelijks) in regio Utrecht, dus Bunnik, Nieuwegein, Zeist, Amersfoort, Groenekan, Voorburg etc etc ook mogelijk!
voor rond de 400-600 euro per maand. Reacties altijd welkom op k.h.a.leurs@students.uu.nl
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:10:13 #22
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22937242
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 17:05 schreef mrkoenz het volgende:

Mrkoenz & vriendin zoeken (huur) woonruimte (2/3 kamer appartement of iets dergelijks) in regio Utrecht, dus Bunnik, Nieuwegein, Zeist, Amersfoort, Groenekan, Voorburg etc etc ook mogelijk!
voor rond de 400-600 euro per maand. Reacties altijd welkom op k.h.a.leurs@students.uu.nl
Voorburg? Dat is bij Den Haag
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23121492

[ Bericht 100% gewijzigd door DGR1978 op 07-11-2004 23:42:57 ]
pi_23121842
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:52 schreef DGR1978 het volgende:
te koop: Delftlaan 277 Iv te Haarlem. vr.pr.154.500 kk.
Bel of mail me snel voor foto's of info.
Nogmaals, het werkt niet om te zeggen bel of mail maar.... (bellen zonder tel.nummer :'))

Dit is een forum! geen advertentiepagina...
Foto's kun je ook hier plaatsen (mits je ze eerst ergen geupload hebt, op deze manier:

[img*]http://www.linknaardesitewaarjeplaatjestaat.com/plaatje.gif[/img*] (zonder de

[ Bericht 13% gewijzigd door Siegfried op 06-11-2004 16:19:41 ]
pi_23138632
Ik zoek een appartement in Nijmegen, bijvoorkeur dus met eigen keuken, toilet en badkamer/douche. Huurprijs: maximaal 500-600 euro incl. maar liefst ietsje minder, zodat ik ook nog kan eten

Ik begrijp dat dat niet al te makkelijk is wellicht, dus, hoewel het idee me niet écht fantastisch lijkt, wil ik ook nog wel een appartement of kamer delen met één iemand, het liefst een meisje/vrouw.

Ik ben 20 jaar, student Religie Studies, erg rustig, ik ga niet uit, ga netjes op tijd slapen, drink en rook niet, gebruik geen drugs , eet geen vlees, ik draai geen harde muziek, en ik ben goed gezelschap (hoewel ik wel graag op mezelf ben). Momenteel heb ik geen werk, maar ik ga wel op zoek.

Ik zou het liefst met een meisje wonen omdat ik mannen over het algemeen niet al te prettige mensen vind, ik ga beter met vrouwen om. Je hoeft verder niet bang te zijn dat ik je probeer te versieren oid want ik ben op het moment helemaal niet op zoek naar iets en ik ben Boeddhist, dus losbandigheid is niets voor mij. Mensen mee naar huis brengen zal ik noch op relationele noch op vriendschappelijke basis veel doen, vermoed ik.

Mailen kan altijd op atwt at home punt nl
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_23169320
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Amsterdam voor 2 personen (mezelf en vriendin).
En het gaat om in princiepe 6 maanden (Februari t/m Juni/Juli).

Het mag appartement, het mag huis.
Het gaat dus om eigen woning, dus niks gedeeld.

Max prijs is 500,- per maand.

Weet iemand iets, of weet iemand een link?
pi_23171162
floris zoekt nog steeds naar appartement / grote studio in centrum LEIDEN.

rond 500 euro.

fsleeking@hotmail.com
eingenzinnig..............huh?!?!?!
  donderdag 11 november 2004 @ 14:49:14 #29
102740 GlobalUnderground
The cooler side of the pillow
pi_23242800
Ik zoek een kamer in groningen. Niet al te klein, minimaal 12m2. Met internet. Vraagprijs max. 300-350 euro.

stijnislike [apeding] hotmail [dot] com
Meet me at the bar, than we drink breakfest together
  donderdag 11 november 2004 @ 18:02:24 #30
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_23247179
Gezocht!!!!!!!!

Apartement in Eindhoven, liefst in Woensel...
Graag een beetje lage prijs aangezien het salaris van een adspirant niet zo hoog is.. Het hoeft ook niet groot te zijn zolang er maar een douche, keuken, internetaansluiten en kabelaansluiting mogelijk is

Roommates geen bezwaar tegen.. Normale studentenkamers wel

Reageren kan op tessa.stolk@webmail.politieacademie.nl
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_23399345
gratis parkeren! 1min van bushalte (10min v/h centrum), groene omgeving, 20m² gezamenlijke ruimte, 5min van winkelcentrum, snel internet, 20m² tuin, inloopkast, grootte ramen veel licht, huurcontract plus inschrijving, allemaal netjes onderhouden

alles inclusief

de prijs is 425 per maand
Bedenk joe verrie muts
pi_23399371
[GEZ] kamer Amsterdam/Duivendrecht voor een half jaar begin 2005

als iemand wat heeft, mail dan naar weirdmicky @ gmail.com

alvast bedankt
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_23429850
Met spoed gezocht! Een kamer in Tilburg minimaal 12m2 ruimte, internet verder maakt het me niet veel uit. Tot maximaal 250 euro.

Persoonlijk profiel: Rustig, sportief, filmfanaat, boekwurm, student geschiedenis en kok, naast internet verslaafd.

Ik ben bereikbaar op thomasmeijwaard@hotmail.com

Alvast super bedankt!
We all live in our own world: now lets us all live our dream!
pi_23455600
[Gez] Een kamer van minimaal 15 m2 in Tilburg in een leuk studentenhuis. Prijs hangt af van de grootte van de kamer.
Ik heb echt nodig een grotere kamer nodig.
Dubbelfrisss at ilse punt nl

Als je iets weet mail het me alsjeblieft.
pi_23478242
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:45 schreef hansarotti het volgende:
gratis parkeren! 1min van bushalte (10min v/h centrum), groene omgeving, 20m² gezamenlijke ruimte, 5min van winkelcentrum, snel internet, 20m² tuin, inloopkast, grootte ramen veel licht, huurcontract plus inschrijving, allemaal netjes onderhouden

alles inclusief

de prijs is 425 per maand
mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interesse
pi_23550958
GEZOCHT!!

Klein app. of een redelijke studenten kamer in Amersfoort.
Ik werk in amersfoort (meander ziekenhuis) en studeer in Utrecht. (Duaal opleiding)
Prijs mag maximaal 400 euro zijn.

Contact me via e-mail. (zie profiel)
pi_23557917
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:08 schreef I-con het volgende:

[..]

mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interesse
bezaanjachtplein 1034cr

poste die in zn eigen topic amsterdam-noord is dat
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_23654728
GEZOCHT

Woning in omgeving Amsterdam

Max 600,- p/m.
Eigen douche/wc/keuken etc
Minimaal 2 kamers (Woonkamer en slaapkamer)

Is voor een stel (jongen + meisje) van 20 en 19 jaar.
Nette mensen uiteraard
pi_23916228
GEZOCHT

WOONRUIMTE IN DEN HAAG (of omgeving, bijv. DELFT)

Per januari 2005 (eventueel februari)

Gezellig (studenten)huis geen bezwaar (dan minimaal 18 m2, max. 350 euro), voor een eigen studiootje heb ik wel iets meer over.... (verras me maar!)

Wijken die mijn voorkeur hebben: centrum, bloemen/bomen/vruchtenbuurt, benoordenhout, archipelbuurt en statenkwartier.

(Ik ben 25 jaar en werk als psychologe op een school en bij een onderwjisbegeleidingsdienst in Den Haag. Wil je meer weten, dan mail me maar!)

Wie o wie weet/heeft er woonruimte voor mij?

myxomatosekonijn@hotmail.com
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_23922969
Ik zoek woonruimte in Amsterdam, in of nabij het centrum, zelfstandig is prachtig, voorzieningen delen ook o.k., voor maximaal 500 euro incl. Eventueel tijdelijk voor minimaal 1 jaar.

Als een soort van "plan B" zoek ik ook nog woonruimte in Nijmegen (centrum, oost, bottendaal of vooraan de voorstadslaan/weurtseweg). Zelfde budget, maar in dit geval geen onderhuur/tijdelijk: ik heb in Nijmegen al iets "vasts" en wil er natuurlijk niet op achteruitgaan

Mail me: thaleia@wanadoo.nl
pi_23956955
Studentenkamer in EINDHOVEN te huur (voor mannelijke student)

lees ff mn (gesloten) topic op [TH] studentenkamer in eindhoven voor de hoe-en-wat.
pi_23958616
ik heb misschien een mooi huisje voor iemand in den haag
als ik meer weet laat ik het weten

Mvg
Keep on Tripp'n
pi_23974813
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 01:17 schreef MiestOr het volgende:
ik heb misschien een mooi huisje voor iemand in den haag
als ik meer weet laat ik het weten

Mvg
VERTEL!!!!

Mailen kan ook (myxomatosekonijn@hotmail.com)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 20:58:39 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23975281
Met spoed een kamer gezocht in Arnhem voor een jongeman !

Eigenschappen: Best lief en best sociaal.

Hij woont nu partime in Arnhem maar zoekt een fulltime kamer.

Mocht je iets weten of hebben mail dan aub naar loedertje@fok.nl
  vrijdag 7 januari 2005 @ 10:06:56 #45
93947 tomster
De weg naar je doel is t leven
pi_24448266
Ik zoek iets in Breda

iets voor max 300 euro. Gedeelde faciliteiten zijn geen probleem.
Ik wil minimaal 20m2 voor mezelf hebben. Graag ook een mogelijkheid om in de buurt gratis te parkeren.

Liefst in de buurt van het centrum en niet in Noord
Bow slave.. and polish my shoes | Don't Look
pi_24454082
He hoi. Ik ben op zoek naar een nieuwe kamer in nijmegen. Woon nu in een klein hok en mijn ganggenoten zijn vervangen door nieuwe vreemde mensen die alleen maar met de deur dicht in hun eigen hok zitten. Niet echt gezellig dus. Ben al een tijdje op zoek en het zou geweldig zijn als een van jullie iets weet!

Ben 21, een mannetje en studeer aan de uni. Als je iets weet laat t me dan weten op sdelnooz@home.nl ofvoeg me toe bij msn op sdelnooz@hotmail.com en word mij held
pi_24530217
TK hoekhuis in nieuwegein. Lees ook het (gesloten) topic [TK] Knusse hoekwoning Vreeswijk (nieuwegein)
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_24531728

2-persoons unit in Rotterdam Te Huur
- Legale onderhuur (stadswonen) voor 4 maanden: april tot en met juli 2005 wegens reis.
- 100m lopen van de oude haven, uitzicht op het water
- Nabij OV: Metro Blaak en Oostplein, Tram 1,7,8, NS Blaak
- Op de begane grond, dus eigen voordeur. Voorzien van politiekeurmerk veilig wonen
- Eigen sanitaire voorzieningen, keuken 1 jaar oud
- Geheel gemeubileerd (bed,kasten,2x bureau,slaapkamer-tv’tje,stereo,2 relaxte banken,eettafel,lampen)
- Ideaal voor stel, indien je liever 2 aparte units (17m2 elk) wil kan dat ook (maar omdat de meubels al voor 2 pers. staan is dat makkelijker)
- Prijs: 600 euro/mnd inclusief gas,water,licht en ADSL
- Betaling: 1 Maand borg en maandelijks per autom. afschrijving

[ Bericht 0% gewijzigd door knuppelhout op 12-01-2005 14:08:57 ]
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24563064
Gemeubileerde studio In Veenendaal vanaf eind februari tijdelijk (minimaal 6 maanden, eventueel langer) te huur.
Volledig zelfstanding, eigen badkamer, keukenblok.
Ongeveer 500 euro per maand.
inclusief:
-gas, water, licht
-kabeltelevisie
-telefoon
-8Mb internetverbinding
pi_24693177
Ik ga anderhalf jaar stage lopen in Bergen op Zoom, en ben daarom op zoek naar een kamer in het centrum van Bergen op Zoom.

Het liefst rond de ¤200 per maand (incl.)

Reacties kunnen naar caaalien @ gmail.com
pi_24909715
Te huur per 1 april:

Woonruimte in Arnhem, klarendalseweg
3 min lopen van station Arnhem Velperpoort
10 min lopen van centrum

36 m2 ¤365,- excl.
Eigen keuken
Luxe badkamer en wc delen met 2 personen
Massief houten vloer
Kunststof kozijnen, dubbele beglazing

Voor vragen of foto's kun je mailen naar janske (apenstaartje) gmail.com
  Moderator donderdag 3 februari 2005 @ 22:34:55 #52
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_24910089
Medio april 2005 komt de woning naast ons leeg te staan; Wij willen deze woning verhuren aan derden. Het is een ideale starterswoning.

Wij zijn dus op zoek zoek naar mogelijke huurders :jep: en hopen via deze weg wellicht geintereseerden te trekken.

Wij verhuren de helft van een tweeonder-één kap woning; het bouwjaar van deze woning is 1932, het betreft dus een vooroorlogse woning.

Laatste verbouwing is geweest in december 2003; iets meer dan een jaar geleden.
Volgende dingen zijn er toen aan gebeurd

- Nieuw plafond (25 cm laten zakken) en vloer in de woonkamer; aanpassing van de electrische installatie & voorzien van enkele halogeen inbouwspots
- Woning geheel voorzien van centrale verwarming
- Isolatie van de zolder en zolder afgetimmerd zodat hij gebruikt kan worden voor het opslaan van spullen.

Ligging
Woning is gelegen in het dorp Neede (Gemeente berkelland) dat ligt in oost-nederland; achterhoek om precies te zijn
Neede ligt ongeveer 25 á 30 km van Enschede en 6 km van de duitse grens, 25 km van winterswijk

Woning ligt in op fietsafstand (+/- 10 min) van het centrum, scholen voor basis en voortgezetonderwijs liggen ook allemaal binnen fietsafstand (+/- 10 min)

- Indeling beneden
* Badkamer en apart toilet
* Hal met enkele bergkasten
* Keuken met vaste kast en ouderwets aanrecht met marmeren blad en een vaste inbouw kast
* Halletje
* Woonkamer met vaste kast en mooie schouw schouw

- Indeling boven
* Grote slaapkamer
* Kleine slaapkamer met vaste kast
* Kleine slaapkamer - Goed te gebruiken als Baby / Hobbykamer
* Afgetimmerde zolder in de nok van het dak

- Stenen garage met schuur
- Voorzijde / zijkant van de woning een kleine tuin

Huurprijs : ¤ 425,- per maand kale huur

Voor meer informatie of foto's plaats hier een reactie..
Of mail even naar hemeijer [AT] chello [PUNT] nl

Eddy

Foto van de woning - De twee bomen die naast het vogelhuisje staan zijn verwijderd.

Foto van het oprit en zijtuin en garage

Foto van de garage en de bijbehorende schuur
pi_25092065
Ik ben op zoek naar een appartementje in Tilburg. De woonruimte moet aan de volgende eisen voldoen:

- Appartement in de wijk korvel of het centrum
- drie kamer appartement
- huur max. ¤550,- zonder gas, water, licht

Ik heb zelf al geinformeerd bij Breburg maar daar is de wachtlijst 4 jaar. En ook heb ik bij direct wonen geinformeerd maar dat vind ik te duur.

Wie weet er een appartement te huur staan die aan mijn eisen voldoet? Degene die mij helpt aan een goed appartement kan ik ¤50,- aanbieden en natuurlijk mijn eeuwige dank.

Ik ben student en heb geen inkomen van zoveel 1000 euro per maand, dus ik kan niet overal terecht. Ik heb al een aantal makelaars gebeld alleen die vroegen allemaal een vast contract. Als iemand nog een leuk appartement voor een student weet te staan hoor ik het graag.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:42:37 #54
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25093855
In verband met reistijden zoek ik een woning in de Randstad of omgeving. Des te dichter bij Amsterdam, des te beter.

Aangeboden: Gerenoveerde kleine eengezinswoning nabij het centrum van Enschede, openbaar vervoer (eigen) parkeerplaats en gezondheidscentrum voor de deur. Ruime tuin op het Zuiden met berging. Bijkeuken aanwezig met aansluiting voor was en droogmachine. Boven in de badkamer is een douche en tweede toilet. twee slaapkamers. De bergzolder is met een vlizotrap te bereiken. CV.

Gevraagd: Goed onderhouden eengezinswoning in (de buurt van) de randstad. Liefste een tuin op het zuiden en een bad. Verder minimaal twee slaapkamers. Huurprijs tot 466 euro.

[ Bericht 2% gewijzigd door qu63 op 15-02-2005 00:52:25 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25103889
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:07 schreef The_Scorpion het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartementje in Tilburg. De woonruimte moet aan de volgende eisen voldoen:

- Appartement in de wijk korvel of het centrum
- drie kamer appartement
- huur max. ¤550,- zonder gas, water, licht

Ik heb zelf al geinformeerd bij Breburg maar daar is de wachtlijst 4 jaar. En ook heb ik bij direct wonen geinformeerd maar dat vind ik te duur.

Wie weet er een appartement te huur staan die aan mijn eisen voldoet? Degene die mij helpt aan een goed appartement kan ik ¤50,- aanbieden en natuurlijk mijn eeuwige dank.

Ik ben student en heb geen inkomen van zoveel 1000 euro per maand, dus ik kan niet overal terecht. Ik heb al een aantal makelaars gebeld alleen die vroegen allemaal een vast contract. Als iemand nog een leuk appartement voor een student weet te staan hoor ik het graag.
heb je eerder gereplyed ....kijk bij www.woon-express.nl
  woensdag 16 februari 2005 @ 02:47:48 #56
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_25107621
Hallo,

Ik hoop via deze weg een kamer te vinden in de populaire studentenstad Boxtel

Het is voor een 17-jarige jonge vrouw, gezellig type, die m.i.v. augustus aan het St. lucas begint in Boxtel. Het liefst een leuk studentenhuis, maar andere mogelijkheden worden ook serieus in overweging genomen.

Prijs maakt in eerste instantie niet zo veel uit.

Mail: allmusicyouwant (apengeval) hotmail.com
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:55:41 #57
93947 tomster
De weg naar je doel is t leven
pi_25144450
ik heb een plekje voor iemand te huur hier in Breda.. voor meer info mailen naar westergas2004@hotmail.com

Je deelt het 3 kamer appartement dan met mij. kosten 300 eurie per maand.
douche en zo aanwezig, parkeerplek..

je woont boven de supermarkt, de bakker, de slager en de groenteboer!
Bow slave.. and polish my shoes | Don't Look
pi_25160238
Momenteel woon ik nog samen, maar aan die relatie is onlangs een einde gekomen (na 7,5 jaar..)
De situatie begint nu zo'n beetje onhoudbaar te worden, dus ik heb zo snel mogelijk een nieuwe kamer in Groningen nodig.

Wie helpt mij uit deze situatie??
life's a bitch, then you die.
pi_25193858
Woningruil Arnhem --> Arnhem, Amsterdam, Nijmegen, MAAKT NIET UIT WAAR IN NEDERLAND!!!!!

HOGE BELONING/ OVERNAME!!(afhankelijk van jouw aanbieding)

Beste lezer,

Ga je weg? Of samenwonen? Of wil je je woning opzeggen? Dan wil ik graag met jou ruilen d.m.v. woningruil (legaal dus). Ik stel daar een royale overname/ beloning tegenover!!

Ik wil graag groter wonen, het liefst in Amsterdam, maar eventueel ook Nijmegen of Arnhem of elders in het land. MAAKT NIET UIT WAAR IN NEDERLAND!!!!!! ALLE REACTIES ZIJN WELKOM!!!!!!
Ik wil een écht leuke woning liefst in een oud herenhuis met min. 3 kamers of eventueel een eengezinswoning. Tuin of balkon is helemaal fantastisch! Alléén in een goede buurt en dicht bij het centrum. Huur max 450 euro.
Ben jij in het "bezit" van een dergelijke woning, dan ben ik zeer geinteresseerd te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen!!!!

Ik heb zelf een zeer centraal gelegen heel leuke 2kamerwoning van 45m2 in Arnhem-Centrum, Huur 345 euro p/m., geheel zelfstandig, geen bovenburen, centrale verwarming, dubbel-glas, nieuwe HR-ketel, laminaat door gehele appartement, berging van 12 m2, 100 meter van Centraal Station Arnhem, 300 meter van Centrum, in rustige straat. In zeer goed onderhouden appartementencomplex.

Als jij BINNENKORT of OP TERMIJN (!!!) van plan bent te verhuizen.... reageer dan en stuur een mailtje.
Zelfs als je alleen nog maar denkt aan een eventuele verhuizing: Bewaar dit bericht dan ..... anders doe je jezelf misschien tekort.
Ook als je iemand kent waarop deze advertentie van toepassing zou kunnen zijn .... tip hem of haar dan even.

Van belang is het, om niet op het laatste moment te reageren (vlak voor een verhuizing) maar het liefst op het moment dat je "nog bezig bent" met het uitkijken naar een andere woning.....

Alleen d.m.v. woningruil kan men een huurcontract overnemen, mocht je geen woning willen, dan kan je die daarna opzeggen.

Driehoeksruil mogelijk, ik sta open voor suggesties.

In afwachting van uw/jouw/jullie reaktie,

David

Voor meer informatie/ foto's, email: woningruil (at) gmail (punt) com
Geef het door!

[ Bericht 11% gewijzigd door Barcelona op 22-02-2005 08:17:18 ]
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:26:56 #60
22002 MREn
pi_25198455
quote:
Op maandag 21 februari 2005 16:11 schreef Barcelona het volgende:
Ik wil graag groter het liefst in Amsterdam,<...> oud herenhuis met min. 3 kamers of eventueel een eengezinswoning. Tuin of balkon is helemaal fantastisch! Alléén in een goede buurt en dicht bij het centrum. Huur max 350/400 euro.
Hahaha!!! Optimist
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_25535121
Ik zoek een kamer in Nijmegen! .

Ben een 19 jarige (tegen die tijd bijna 20), niet-rokende/blowende jongen en ik ga volgend jaar Commerciele Economie studeren op de HAN.
Max. ¤300 per maand.

Verder niet zoveel eisen eigenlijk! .
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:36:58 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_25535159
zooo, da's snel gevonden

heb je een specifieke reden om in Nijmegen met CE te beginnen ipv in Arnhem?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25535174
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:39 schreef Delnooz het volgende:
He hoi. Ik ben op zoek naar een nieuwe kamer in nijmegen. Woon nu in een klein hok en mijn ganggenoten zijn vervangen door nieuwe vreemde mensen die alleen maar met de deur dicht in hun eigen hok zitten. Niet echt gezellig dus. Ben al een tijdje op zoek en het zou geweldig zijn als een van jullie iets weet!

Ben 21, een mannetje en studeer aan de uni. Als je iets weet laat t me dan weten op sdelnooz@home.nl ofvoeg me toe bij msn op sdelnooz@hotmail.com en word mij held
Heej is het al gelukt?? En is jou oude kamer nog vrij, ik zou evt. wel interesse hebben . (als je buren echt van die saaie pikkies zijn dan wel tijdelijk, maar dan heb ik iig wat ).
pi_25535215
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:36 schreef Adelante het volgende:
zooo, da's snel gevonden

heb je een specifieke reden om in Nijmegen met CE te beginnen ipv in Arnhem?
Uhm de enige reden dat ik in Nijmegen zou studeren is omdat de stad mij leuker lijkt (ga er zaterdag voor het eerst heen; open dag en over paar weken n keer met vrienden de stad ontdekken ), de HAN Anrhem heeft wel als voordeel dat ze daar IBL geven.

Maar ik ga dus zaterdag naar de open dag van HAN (Nijmegen) en pas daarna beslis ik definitief waar ik heen ga .

En ik vond hem idd wel snel, stonden in de topiclijst een aantal gesloten topics met dit topic als link .
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:40:41 #65
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25535228
quote:
Op maandag 21 februari 2005 16:11 schreef Barcelona het volgende:
Woningruil Arnhem --> Arnhem, Amsterdam, Nijmegen, MAAKT NIET UIT WAAR IN NEDERLAND!!!!!
[...]
Waarom wil je zo graag weg daar??
Ben wel geinteresseerd, maar wil graag de reden weten
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25547739
* 3FM is op zoek naar een (studenten)kamer in groningen!

Max 300e.

Voor m'n mailadres zie profiel!
pi_25548333
Per 1 mei moet ik mijn appartement in Adam uit, bij deze dus weer op zoek.

Het liefst een appartement met 2 slaapkamers of anders gewoon een kamer.
Graag wel redelijk in de buurt van het centrum (met adam noord/ geuzenveld/ osdorp/ slotervaart/ zuideramstel/ zuidoost/ zeeburg) hoef je dus niet bij mij te zijn.

qua prijs, roep maar iets en we komen er wel uit
pi_25555325
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef qu63 het volgende:
Waarom wil je zo graag weg daar??
Niet meer geldig.
pi_25561283
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:37 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Heej is het al gelukt?? En is jou oude kamer nog vrij, ik zou evt. wel interesse hebben . (als je buren echt van die saaie pikkies zijn dan wel tijdelijk, maar dan heb ik iig wat ).
helaas, nog geen succes
pi_25569457
Jammer zeg.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:58:12 #71
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_25569805
Ik zoek een appartement/woning in Utrecht of Utrecht overvecht, met minimaal 4 apparte slaapkamers, voor 4 niet rokende studenten. Het liefst op fietsafstand van het centrum en niet in de wijk kanaaleiland.
pi_25619830
Ook ik ben op zoek naar kamer. Ben op zoek naar een kamer in Haarlem. Kom maar met alles wat je hebt als het maar (een beetje) in het centrum is.
  maandag 21 maart 2005 @ 00:09:16 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_25624758
Haarlem, Zandvoort of Amsterdam...

ook ik zoek daar een appartement/etage/studio, alles is welkom
  maandag 21 maart 2005 @ 08:15:05 #74
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_25627842
Gezocht, woning in eindhoven (geen studenten flat, of delen met andere)

Ik ben opzoek naar een woning voor ongeveer een jaar, misschien langer in eindhoven.
Ik woon nu in de rampstad maar wil hier heel graag weg,
1 slaapkamer is al voldoende.

Alvast bedankt
pi_25854425
Aageboden in Groningen:

Kamer in studentenhuis, 19 m2

4 huisgenoten (3m, 1v)
2 douches
2 toiletten

binnen de grachten van groningen, meer info op www.eentjenog.nl
  woensdag 30 maart 2005 @ 14:40:46 #76
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25855811
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 60% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:55:07 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_25884158
Gezocht: appartement/etage/studio in Breda

liefst met 2 slaapkamers. Hoeft niet per direct te zijn.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:21:08 #78
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_25993524
Te koop: Perkstraat 28, Zoetermeer
¤134.000,- k.k.

Voor foto's zie http://perkstraat.oosterhoef.nl

Appartement op de parterre, met mogelijkheid om meubels en keukenapparatuur achter te laten.

3 kamers (voorheen 4), een leuke gezellige buurt in Zoetermeer "Dorp".
Wordt verkocht vanwege samenwonen in een andere gemeente.

Indeling:

Royale woonkamer (voorheen 2 kamers), ca 9.25 x 3.15/4.00 m voorzien van laminaatvloer, met toegang tot balkon aan voorzijde.

Slaapkamer achterzijde met uitzicht op groen en toegang tot balkon aan de achterzijde, ca 3.62 x 2.75m

Zijslaapkamer aan de voorzijde, voorzien van laminaatvloer. Ca 2.50 x 2.94m

Keuken voorzien van losse apparatuur (wasmachine/droger, kookplaat, koelkast, combi-magnetron), plavuizenvloer ('99), huurgeiser, met togang tot het balkon aan de achterzijde. Ca 3.50 x 1.94m.

Hal met plavuizen vloer ('99), toilet (nieuw toilet '03).
Doucheruimte met douchehoek en wastafel op een zuil.

VERDERE BIJZONDERHEDEN:
Het gehele appartement is voorzien van kunststof ramen en kozijnen (kiep/kantel) en dubbel glas;
Een vernieuwde handgemaakte voordeur;
Centrale verwarming via een moederhaard (wordt elk jaar onderhouden);
Warmwatervoorziening via een geister (nieuw 2005);
Berging in de kelder (recht onder de woonkamer, extra verlichting/stroom doorgetrokken);
Maandelijkse bijdrage VvE is 95 euro;
Winkels en openbaar vervoer op loopafstand.

De oplevering kan per direct.

De verkoop en bezichtigingen zullen via de makelaar verlopen (Lafeber Zoetermeer), maar voor meer informatie en bijvoorbeeld bezichtigingen op afwijkende tijden kan uiteraard rechtstreeks contact opgenomen worden met de verkoopster J. Barthel via perkstraat@oosterhoef.nl.

Foto van de voorkant:

Woonkamer:

Keuken:

Hier meer foto's
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_26007652
Mijn vriend en ik zijn al een tijdje op zoek naar een 2 kamer appartementje in Tilburg voor een prijs van rond de 500 euro exclusief. Het verloopt nogal moeizaam allemaal, en daarom post ik maar op Fok. We zoeken geen tijdelijk appartement, dus voor onbeperkte tijd. Onze voorkeur van lokatie ligt in of nabij het Centrum, de stations of in West.

Wie kan ons hierbij helpen?
pi_26009293
op zoek naar een kamer binnen de grachten van Groningen. 250 is zo'n beetje de prijsklasse waarin ik zoek. liefst z.s.m., nog voor het begin van dit studiejaar
pi_26223809
Hallo

Ik, 19 jarige student Politicologie is op zoek naar een kamer in Nijmegen. Zoek een leuk huis (geen disput) waar een redelijke kamer vrij is. Ik ben een sociale jongen en wil graag een biertje komen drinken ter kennismaking!!!

mocht je wat hebben (nu of over een paar weken of zo) mail me dan even!
postvoorjd@hotmail.com. Ik vertel graag wat meer over mezelf en hoop dat je me kan helpen! Ik zal je op gepaste wijze bedanken!
  vrijdag 15 april 2005 @ 13:28:06 #82
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_26246695
Goede middag mede fokkers,

Ik heb op zoek naar een huur appartement in Haarlem,
liefst een bovenwoning met slaapkamer/woonkamer en eigen keuken/badkamer.

rond de 400-550 in de maand huur
Living from vacation to vacation.
pi_26311582
Woningruil Amsterdam-

Wilt u uw woning opzeggen? Gaat u weg? Of samenwonen? Of gewoon goedkoper wonen? Dan willen wij graag met u ruilen d.m.v. woningruil via SWD (legaal dus!)

En ontvang dan (event.) een HOGE OVERNAME / BELONING ! !

Wij hebben zelf een zelfstandig 1kamerwoning van 33m2 (met aparte keuken) bij het Centrum in Oud-West (bij het Leidseplein, Overtoom, Vondelpark, Jordaan). Huur 135 euro p/m, oudbouw vandaar lage huur. Niet geheel onbelangrijk: leuke buren, goede huisbaas. Uitzicht op grote binnentuin dus veel groen en rust (!). Geen buitenruimte, maar wel grote ramen. Veel ochtend/middag zon (als die er is!). Schattig huisje.

Wij willen graag groter. ong. 60m2 (event. groter door zolderkamer) binnen de ring van Amsterdam, Binnenstad of buurt daar omheen zoals: Oud-west, Oosterparkbuurt, Pijp -Oud-zuid. Maar alles is bespreekbaar. Liefst oudbouw. Huur max 350/400 euro

voor meer informatie:
woningruil2005@hotmail.com
Geef het door! Denk ook aan 3-hoeksruil

[ Bericht 3% gewijzigd door Phelos op 18-04-2005 13:02:36 ]
  maandag 18 april 2005 @ 00:13:42 #84
3185 Adelante
To let it go now
pi_26312228
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef Jornjur het volgende:
Goede middag mede fokkers,

Ik heb op zoek naar een huur appartement in Haarlem,
liefst een bovenwoning met slaapkamer/woonkamer en eigen keuken/badkamer.

rond de 400-550 in de maand huur
ik zoek dat ook, maar het mag ook in Zandvoort

kunnen we geen inkoopactie starten hier en met z'n allen een mega etage huren?
pi_26312333
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik zoek dat ook, maar het mag ook in Zandvoort

kunnen we geen inkoopactie starten hier en met z'n allen een mega etage huren?
i'm in
  maandag 18 april 2005 @ 07:27:31 #86
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_26314990
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:21 schreef Gabberhead het volgende:
Te koop: Perkstraat 28, Zoetermeer
¤134.000,- k.k.

Voor foto's zie http://perkstraat.oosterhoef.nl

Lang verhaal
Was het maar huur, dan had ik interesse gehad, snif!

Goed, ik zoek dus een betaalbaar huurhuis in Zoetermeer, tot ¤ 400,-
Wie o Wie?
  maandag 18 april 2005 @ 09:07:57 #87
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_26315686
quote:
Op maandag 18 april 2005 07:27 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Was het maar huur, dan had ik interesse gehad, snif!

Goed, ik zoek dus een betaalbaar huurhuis in Zoetermeer, tot ¤ 400,-
Wie o Wie?
Soms kun je met je hypotheek ook best voordelig uit zijn... Ik zal eens aan m'n vriendin vragen wat ze per maand kwijt is aan de vaste lasten.

Edit: en inmiddels ook al antwoord gekregen. Per maand is ze ¤ 350,- kwijt aan de hypotheek (belastingteruggave al meegerekend). Daarbovenop zit nog ¤ 95,- voor de VVE en een bedrag voor gas&licht...
Maar goed, dat zal bij iedereen wel anders zijn, in elk geval ter indicatie.

[ Bericht 21% gewijzigd door Gabberhead op 18-04-2005 09:23:07 (Bedragen toegevoegd) ]
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
  maandag 18 april 2005 @ 18:34:42 #88
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_26328721
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:07 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Soms kun je met je hypotheek ook best voordelig uit zijn... Ik zal eens aan m'n vriendin vragen wat ze per maand kwijt is aan de vaste lasten.

Edit: en inmiddels ook al antwoord gekregen. Per maand is ze ¤ 350,- kwijt aan de hypotheek (belastingteruggave al meegerekend). Daarbovenop zit nog ¤ 95,- voor de VVE en een bedrag voor gas&licht...
Maar goed, dat zal bij iedereen wel anders zijn, in elk geval ter indicatie.
Allemaal hardstikke aardig, maar ze geven nooit een hypotheek aan een student. Het lijkt me dat je dan op z'n minst een vast inkomen nodig hebt... Eigenlijk triest, want wij (vriendin en ik) betalen nu aan huur voor 2 kleine kamertje minstens zo veel
pi_26335924
Ik zoek nog steeds een geschikte kamer in Nijmegen.. .

Ben een gezellige huisgenoot, rook niet (heb ook liever dat er niet gerookt wordt..) , geen huisdieren, sport graag, ben altijd in voor een potje kaarten .
Max. ¤ 300 per maand.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sport_Life op 19-04-2005 14:13:55 ]
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:23:45 #90
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_26341032
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Allemaal hardstikke aardig, maar ze geven nooit een hypotheek aan een student. Het lijkt me dat je dan op z'n minst een vast inkomen nodig hebt... Eigenlijk triest, want wij (vriendin en ik) betalen nu aan huur voor 2 kleine kamertje minstens zo veel
Tja.. ik geloof dat een vast inkomen inderdaad wel een vereiste is
Best triest inderdaad... want de bank heeft gewoon een onderpand in de vorm van een huis, dus hun geld krijgen ze toch wel terug.
Daar zouden ze toch eens wat flexibelere constructies voor moeten verzinnen...
pi_26341273
GEZOCHT!
Woonruimte in Hoofddorp, huur niet meer dan 300 incl.

Studentenkamer, bij iemand thuis een kamer, iets anders... laat het me weten!
Alleen voor tijdelijk is ook een optie.
Ik ga vanaf eind juli stage lopen voor 8 maanden.
Ben 18 jaar, niet-rokend.
Het zou handig zijn als er een internet-aansluiting was en/of een wireless netwerk in de buurt! Hoeft niet perse... Heb zelf wel een laptop

Mail me maar naar zweefvliegje@hotmail.com
BVD!
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:36:48 #92
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26348419
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:55:07 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_26413140
Te koop, Orchislaan 2-2, 3-kamerappartement te Arnhem
¤ 122.500,- kk

Goed onderhouden 3-kamerappartement (65m2) aan de voet van de John Frostbrug op loopafstand van het centrum van Arnhem. Het appartement is gelegen op de 1e verdieping en heeft zowel aan de voor- als aan de achterzijde een balkon met vrij uitzicht en een eigen berging in de onderbouw. Dit complex is onlangs volledig gerenoveerd (eigen bijdrage a ¤ 8000,- is voldaan) en heeft een goed functionerende vereniging van eigenaars.

Indeling: entree, ruime hal, slaap/studeerkamer, woonkamer voorzien van laminaat en toegang tot balkon aan de voorzijde, jonge lichte Brugman keuken (2003) met toegang tot balkon aan de achterzijde, eenvoudige functionele badkamer met wastafel en douche en doorgang naar de ouderslaapkamer.

- servicekosten ¤ 61,04 p.m.
- grotendeels kunststof kozijnen en dubbel glas
- vloeren voorzien van plavuizen en laminaat
- c.v-combiketel
- elektrische rolluiken voorzijde (2004)

(Aanvaarding in overleg)

Voor meer foto's en contactgegevens zie Te koop Orchislaan 2-2

[ Bericht 0% gewijzigd door BadGirly op 21-04-2005 21:19:45 ]
pi_26793133
Te koop, mooi appartement in Rotterdam, aan het water

http://www.euronet.nl/~claudiac/appartement/

[ Bericht 27% gewijzigd door claudiac op 07-05-2005 00:50:04 (link) ]
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:45:19 #95
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_26793168
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef claudiac het volgende:
Te koop, mooi appartement in Rotterdam, aan het water!

http//www.euronet.nl/~claudiac/appartement/
Je link doet ut niet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_26793293
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je link doet ut niet
uhmmm foutje :-)
http://www.euronet.nl/~claudiac/appartement/
pi_26843229
In Nootdorp, tussen Delft en Denhaag, staat een vrijstaand huis met 4, eventueel 5 slaapkamers, een huiskamer met een open keuken en een mega grote tuin. Het is de bedoeling dat dit huis de komende 2 a 3 jaar een super gezellig studentenhuis wordt. We zijn nu al met z'n twee'en, dus we zoeken nog 2 of 3 mensen voor de andere kamers. We willen graag huisgenoten die lekker prettig gestoord zijn en relaxed in het leven staan.

Damage
De "totale" huur wordt inclusief gas en licht ongeveer ¤ 650,- per maand. Dat gaan we dus delen door het aantal huisgenoten waarmee we er gaan wonen, dus dat zou met z'n vieren op ¤ 160,- uitkomen en met z'n 5e op nog minder.

Bereikbaarheid
Denhaag> 3 minuten lopen en 20 minuten tram
Rotterdam> 0 minuten lopen, 10 minuten bus en 15 minuten trein (hofpleinlijn)
Delft> er stopt vlakbij een bus, ik gok ook 15 minuten rijden tot CS

Laat maar even wat horen als je geinteresseerd ben of vragen hebt!
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_26843274
tvp
Tussen hen, die ver onder de mogelijkheden leven..
  maandag 9 mei 2005 @ 19:11:28 #99
22002 MREn
pi_26861001
Nog maar een keertje:

ik ben nog steeds op zoek naar woonruimte in/rond BOXTEL voor een 17-jarige studente aan het St. Lucas.

Mailen naar allmusicyouwant@hotmail.com

Beloning die leiden tot een huurovereenkomst kunnen in overleg een leuke beloning verwachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')