Mn aanbod staat nog steeds openquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef Weppel het volgende:
Gezocht:
Kamer in Eindhoven (studentenhuis liefst). 18-20m2 zou perfect zijn. Verder max 250 euro incl.
In ruil hiervoor heb ik in Den Bosch: 14m2, 210 euro inclusief, 5 minuten van centrum / 10 minuten van station. Douche/keuken delen met 2 andere mensen.
Mailen kan op weppel at weppel.nl
Voorburg? Dat is bij Den Haagquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:05 schreef mrkoenz het volgende:
Mrkoenz & vriendin zoeken (huur) woonruimte (2/3 kamer appartement of iets dergelijks) in regio Utrecht, dus Bunnik, Nieuwegein, Zeist, Amersfoort, Groenekan, Voorburg etc etc ook mogelijk!
voor rond de 400-600 euro per maand. Reacties altijd welkom op k.h.a.leurs@students.uu.nl
Nogmaals, het werkt niet om te zeggen bel of mail maar.... (bellen zonder tel.nummer :'))quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:52 schreef DGR1978 het volgende:
te koop: Delftlaan 277 Iv te Haarlem. vr.pr.154.500 kk.
Bel of mail me snel voor foto's of info.
mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interessequote:Op donderdag 18 november 2004 12:45 schreef hansarotti het volgende:
gratis parkeren! 1min van bushalte (10min v/h centrum), groene omgeving, 20m² gezamenlijke ruimte, 5min van winkelcentrum, snel internet, 20m² tuin, inloopkast, grootte ramen veel licht, huurcontract plus inschrijving, allemaal netjes onderhouden
alles inclusief
de prijs is 425 per maand
bezaanjachtplein 1034crquote:Op zondag 21 november 2004 22:08 schreef I-con het volgende:
[..]
mag ik vragen waar dit is? mits in Amsterdam en inclusief g/w/l heb ik misschien wel interesse
VERTEL!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:17 schreef MiestOr het volgende:
ik heb misschien een mooi huisje voor iemand in den haag
als ik meer weet laat ik het weten
Mvg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |