Mijn "oude" kamer. Waarom zoek IK iemand anders als ik wegga? De 2 andere personen in huis zijn er niet en de huisbazin heeft het druk ofzo geloof ik. En ik heb een hoop spullen die ik in 1 keer wil verkopen! Dus dat schiet niet op anders
![]()
De huisbazin beslist in principe wie er in huis komt, en ze is op zoek naar een student (JONGEN), rustig type waar je geen last van hebt. Geen losgeslagen type dat net onder de jarenlange onderdrukking van pappa en mamma uit komt en daar niet mee overweg kan bv dus.
Kamer: ongeveer 25 m2 met een bergzoldertje van ongeveer 8 m2 en een overloop waar je nog wat zooi op kwijt kan
locatie: eindhoven-zuid, 15 minuten lopen vanaf het centrum, half uur lopen naar tue en fontys (of dikke 5 minuten fietsen). snackbar in de straat, en naast een albert heijn en aldi
nadelen: (geluids)isolatie is vrij beroerd, muziek van onderburen hoor je boven harder dan in de kamer waar het aan staat zelf. De kamer ligt boven een winkel, en dat is ook de entree. Dus geen roekeloze feesten waar jan en alleman binnenloopt.
prijs: 250 incl per maand. 20 euro extra p/m als je internet wil (8/1 dsl gedeeld met 2 anderen).
Wat wil ik verkopen?? (HIER gaat het MIJ om dus
![]()
)
zeil op de vloer met laminaat-motief, 2 bankjes, een 1.5persoons matras (eventueel nog een 1persoons matras), paar lampen, een tv-meubel en een bureau, UTP kabels, en een internet-router. Allemaal samen.
Reacties? aub naar->| kamerspam [bij] hotmail [punt] kom