abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:25:19 #1
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_6939932
Er zullen vast meer mensen woonruimte zoeken, dus ik maak er een centraal topic van. (Als dit erg is dan merken we 't vanzelf)

Ik ben dus samen met mijn vriend zeer dringend op zoek naar betaalbare woonruimte in Den Haag. Momenteel wonen we in mijn oude studentenhuis, maar we worden er zooooooooo flauw van dat je alles moet delen...!!! (Zie ook het linkje in m'n sig)

Daarom zoeken we dus woonruimte in Den Haag, maximaal €500 per maand. We hebben een lichte voorkeur voor zuid/west Den Haag, maar eigenlijk willen we overal wel wonen, als we maar met z'n tweetjes terecht kunnen (oja, en dieren moeten geen probleem zijn, we hebben twee katten).

Als iemand ons kan helpen... De tip die leidt tot een daadwerkelijke verhuizing, wordt beloond met een kratje bier, of een zelfgebakken boterkoek (of ander verzoeknummer).

pi_6940080
De ouders van mijn vriendin, gaan binnenkort verhuizen naar verwegistan. Het is nu al een uur rijden, dus wil het graag niet langer maken. En daarnaast wordt ze eigenlijk min of meer voor het blok gezet om uit huis te gaan. (Haar broer hebben ze al weg gepest)

Ze kan tijdelijk bij ons thuis onderdak krijgen, maar dit willen we liever niet te lang doen.
Hierdoor zijn wij dus op zoek naar een huurwoning in of rondom Gorinchem.

Graag reacties bij voorkeur emailen naar johandeleng@xs4all.nl of hier plaatsen.

pi_6940102
Ik zoek voor mijn broer een huurwoning tot 500 euro, het lieft regio utrecht, anders moet je het maar zeggen
pi_6940227
Ik zoek een huis of flat in tilburg met minimaal 2 slaapkamers.
pi_6940716
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:33 schreef johandeleng het volgende:
De ouders van mijn vriendin, gaan binnenkort verhuizen naar verwegistan. Het is nu al een uur rijden, dus wil het graag niet langer maken. En daarnaast wordt ze eigenlijk min of meer voor het blok gezet om uit huis te gaan. (Haar broer hebben ze al weg gepest)

Ze kan tijdelijk bij ons thuis onderdak krijgen, maar dit willen we liever niet te lang doen.
Hierdoor zijn wij dus op zoek naar een huurwoning in of rondom Gorinchem.

Graag reacties bij voorkeur emailen naar johandeleng@xs4all.nl of hier plaatsen.

Ik heb via de woningbouw vereniging in Gorinchem (BEVO) in 2 maanden een appartement in het Centrum van Gorinchem 'gekregen', ik betaal 300 EUR. (is inmiddels al ingebroken en afgefikt, maar het blijft niet duur )
Ik zou dus adviseren om haar in te laten schrijven. Als ze in Gorinchem een baan zoekt, dan wordt ze economisch afhankelijk van Gorinchem en krijgt ze een Urgentie verklaring (heb ik ook gekregen omdat ik uit Eindhoven kwam).
pi_6940749
Ik ben op zoek naar een kamer in Amersfoort, maximaal 300 euro.
Denk aan de duim :)
pi_6942150
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:19 schreef sop het volgende:

[..]

Ik heb via de woningbouw vereniging in Gorinchem (BEVO) in 2 maanden een appartement in het Centrum van Gorinchem 'gekregen', ik betaal 300 EUR. (is inmiddels al ingebroken en afgefikt, maar het blijft niet duur )
Ik zou dus adviseren om haar in te laten schrijven. Als ze in Gorinchem een baan zoekt, dan wordt ze economisch afhankelijk van Gorinchem en krijgt ze een Urgentie verklaring (heb ik ook gekregen omdat ik uit Eindhoven kwam).

Wij zijn samen ingeschreven bij de BEVO, maar zonder urgentieverklaring. (toen was er nog niks bekend over een verhuizing).
Maar om een urgentie te krijgen, moet je waarschijnlijk werk hebben in Gorcum en niet alleen zoekende, of zie ik dat verkeerd?

Maar dit lijkt mij niet echt de juiste plaats om te gaan chatten. Lijkt mij beter om even via email te reageren of een topic elders te openen. emailadres is: johandeleng@xs4all.nl

pi_6942709
Min of meer op zoek naar een kamer in Leeuwarden! Dus heeft iemand een leuk aanbod?
  vrijdag 22 november 2002 @ 18:12:58 #9
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_6950010
Ik ben op zoek naar "iets" in Amsterdam voor 1000 Euro max.
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_6950296
Iets in Leiden
Master of Disaster
  † In Memoriam † zondag 24 november 2002 @ 12:06:01 #11
34726 Fratz
Max
pi_6970517
mijn broer zoeks al tijden een huisje in groningen samen met zijn vriendin. het is best dringend ook, zijn huisgenoten zijn een stel randdebielen die beide een psychiatrische achtergrond hebben en zo ongeveer om de week de boel kort en klein slaan. dus als iemand wat weet...
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † zondag 24 november 2002 @ 12:22:45 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_6970716
quote:
Op zondag 24 november 2002 12:22 schreef Loedertje het volgende:
[centraal] Kamer gezocht / aangeboden

Je begint al op Calvobbes te lijken

Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6970814
gezocht: zelfstandige woonruimte in óf Amsterdam Oost/Watergraafsmeer óf Amersfoort (in de buurt van centrum/station) voor 3 personen, kale huur max. ¤ 700,-

woning@jvonet.nl voor reacties

pi_6978055
Hallo allemaal

Voor mn werk moet ik verhuizen naar Harderwijk, ben nu nog bezig met een interne opleiding, maar vanaf april 2003 moet ik toch echt een woning hebben aldaar!

Alleen voor starters is er een wachtlijst van 4 tot 5 jaar voor huurwoningen... of de voorwaarden zijn zo gesteld dat ik nergens voor in aanmerking kom...

Kandidates om met me te samenwonen / trouwen mogen zich ook melden, want dan kom ik wel in aanmerking voor een woning

Dus indien iemand een leuke huurwoning, of betaalbare ( < 120.000 euro) koopwoning (appartement mag ook) weet in Harderwijk zelf of in de directe omgeving daar van ( < 15 km) laat het dan ff weten!!!

Alvast bedankt voor de moeite! en voor alle duidelijkheid: tips m.b.t. makelaars zijn ook welkom! dit omdat ik zelf niet in de omgeving woon.

M.v.g.

Arnold

Been there, done that!
  zondag 24 november 2002 @ 23:01:04 #16
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_6979664
ok dan, ik zoek woonruimte in den bosch(al een jaar ongeveer )

dus als er iemand iets weet hoor ik het graag

minimaal 25 m2, prijs boeit niet zo heel veel maar iig niet meer dan 300 euros!

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
  zondag 24 november 2002 @ 23:03:26 #17
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_6979718
Madbull, misschien kun je via je werkgever een woning regelen? Vooral als je "van ver" komt, kunnen werkgevers vaak via-via heel snel woonruimte regelen voor hun personeel. Valt te proberen

Weet er nu niemand een huurwoning voor mij in Den Haag?? De tijd begint te dringen, en ik heb echt super dringend andere woonruimte nodig...... iemand?

zondag 24 november 2002 @ 23:04:45 #18
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6979743
quote:
Op zondag 24 november 2002 23:01 schreef jaap393 het volgende:
minimaal 25 m2, prijs boeit niet zo heel veel maar iig niet meer dan 300 euros!
Heb je wel al kleinere/duurdere woonruimte gevonden? Ik kan me voorstellen dat in een gewilde stad/studentenstad waat de kamer- woningnood al hoog is het zo goed als onmogelijk is om een kamer te vinden die zo groot is voor een schappelijke prijs als niet meer dan 300 euros. Een kamer van 25m² is toch al gauw een ruimte van 4 bij 6,25 meter. formaatje woonkamer.
pi_6979758
quote:
Op zondag 24 november 2002 12:22 schreef Loedertje het volgende:
[centraal] Kamer gezocht / aangeboden
Kamer behoort ook tot woonruimte, maar niet alle woonruimte bestaat uit studentenkamers. Voor de overige is dit topic dus.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  zondag 24 november 2002 @ 23:16:32 #20
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_6979956
quote:
Op zondag 24 november 2002 23:04 schreef Vork het volgende:

[..]

Heb je wel al kleinere/duurdere woonruimte gevonden? Ik kan me voorstellen dat in een gewilde stad/studentenstad waat de kamer- woningnood al hoog is het zo goed als onmogelijk is om een kamer te vinden die zo groot is voor een schappelijke prijs als niet meer dan 300 euros. Een kamer van 25m² is toch al gauw een ruimte van 4 bij 6,25 meter. formaatje woonkamer.

ja ik heb al een jaar een kamer via direct wonen, maar dat is 12m2 voor 272 euro
maar er zijn maar weinig grote kamers te krijgen in den bosch, maar ze zijn er wel, je moet gewoon fokking veel geluk hebben.
een maat van me heeft een kamer van 40m2 in de kruisstraat, hartje stad, hij had geluk
my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
pi_6979990
Op dit moment woon ik uit noodzaak met m'n vriend bij m'n ouders en broer in huis

ben liever vandaag dan gister weg maar dat gaat niet zo makkelijk. Ben op zoek naar woonruimte in 1 van de volgende plaatsen:

- Haarlem
- IJmuiden
- Beverwijk
- Santpoort - N

Liefst rond de 700 euro

zondag 24 november 2002 @ 23:20:57 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6980045
quote:
Op zondag 24 november 2002 23:16 schreef jaap393 het volgende:
ja ik heb al een jaar een kamer via direct wonen, maar dat is 12m2 voor 272 euro
maar er zijn maar weinig grote kamers te krijgen in den bosch, maar ze zijn er wel, je moet gewoon fokking veel geluk hebben.
een maat van me heeft een kamer van 40m2 in de kruisstraat, hartje stad, hij had geluk
Da's inderdaad zeer veel geluk hebben. Ik heb me alvast ingeschreven in Arnhem omdat ik daar wel eens mogelijk over anderhalf jaar een kamer zou kunnen gebruiken.. Ik hoop dat ik daarmee voldoende voorsprong kan opbouwen om wat leuks te bemachtigen

Kamers zijn zowieso te duur, voor het geld wat mijn ouders aan hypotheek betalen voor het huis, daar kun je geen kamer voor huren. Gelukkig mag ik dinsdag weer kijken in Alkmaar, tis niet groot, maar betaalbaar en misschien heb ik nu eens geluk

Succes iig met zoeken.

pi_6986385
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 18:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ben op zoek naar "iets" in Amsterdam voor 1000 Euro max.
Als je 1000 euro in de maand kan missen kan je net zo goed een huis kopen, dat kost nog minder per maand ook! En anders bij "direct-wonen" Amsterdam kijken voor 1000 euro moet het daar wel lukken....
Aldus.
pi_6986502
Amsterdam

Ik zoek een kamer voor max 300 euro per maand. Liefst in de buurt van Centraal of de VU (oost). Ik ben:

- 23 jaar,
- man,
- student bedrijfskunde (3e jaar),
- rustig, eerlijk etc.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_6991520
Wageningen

Ben op zoek naar een kamer,of meerpersoons woonruimte, voor mijn vriendin en mezelf.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')