abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juni 2002 @ 15:11:34 #1
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_4607098
Ga je studeren en ben je op zoek naar een kamer? Meldt het hier en misschien zijn er mensen die je kunnen helpen, bijvoorbeeld studenten die gaan verhuizen of afgestudeerd zijn en daarom vertrekken.

Fok rekent geen bemiddelingskosten

Kamer gezocht in:

Amstelveen:

• hams
  • Amsterdam:

• _snip_
  • da_blonde
  • Jeromar
  • Lotjeb
  • Breda:

• Snellejelle
  • Delft:

• Anton.de.Beuker
  • darth_vader
  • jHack
  • search64
  • Den Haag:

• Holgerson
  • Diemen:

• _Linnie_
  • Eindhoven:

• Barb (zelfstandige woonruimte)
  • Kordotium
  • Roel_van_Mil
  • Enschede:

• Humpie18
  • Groningen:

• Bijou
  • dax
  • Passione
  • TheHolyOne
  • TR08
  • TruusDeMier
  • Leeuwarden:

• Afwezig
  • Leiden:

• CharlesBronson
  • Uncle_Sam
  • Maastricht:

• Fixxxer
  • sataN
  • Nijmegen:

• Fogerty
  • Rotterdam:

• goddes-Niek
  • zodiaque
  • Tilburg:

• Broeder-Strijd
  • DeStedebouwer
  • metalbazzz
  • Twente:

• Evil_E
  • Utrecht:

• _Mal_
  • Apollo
  • Keroppi
  • Meneer_Aart
  • PubliVoid
  • Thetallguy
  • Zwolle:

• DaFunk
  • Rood_schaap
  • Viperdesign
  • Noord-Holland:

• Vork
  • Laat het even weten als je een kamer gevonden hebt, dan haal ik je van de lijst!

[Dit bericht is gewijzigd door CraZaay op 18-09-2002 16:38]

pi_4607148
    Voor het meisje dat in Groningen wilde gaan wonen:
    Dan ben je een beetje laat. Ik hoorde dat de stichting voor de studentenhuisvesting al 900 wachtenden op de lijst had (en dat was vorige maand). Het aantal wachtenden zal wel hoog blijven, want doorstromen kan hier niet, alle betaalbare huizen worden afgebroken. Wat je wel kan doen is de telefoongids openslaan en zoeken op studentenhuis in groningen. Ik zou zeggen bel ze ALLEMAAL, wie weet heb je geluk. Oh en schrijf je voor de zekerheid ook in op http://www.ingroningen.nl wie weet is er een kamertje vrij in Selwerd.
    * * * * *
    pi_4611643
    Ikz oek en etage voor twee of drie personen in Breda. Ik weet dat het redelijk onmogelijk is maar weet je iets... laat het me weten!!
    pi_4611733
    quote:
    Op zondag 16 juni 2002 15:19 schreef Mr_Knoxville het volgende:
    www.kamernet.nl
    Heb je niets meer aan. Als je daar op een ad wil reageren moet je iets van 5 euro gaan betalen

Stelletje gieren die die site veranderd hebben

Whatever..
    "Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
    pi_4611929
    quote:
    Op zondag 16 juni 2002 21:01 schreef Rood_schaap het volgende:

[..]

Heb je niets meer aan. Als je daar op een ad wil reageren moet je iets van 5 euro gaan betalen

Stelletje gieren die die site veranderd hebben

Het kost je GEEN 5euro _per_ reactie. Hoe het wel is:

Betaald reageren op Kamernet.nl
    Vanaf 2 mei 2002 zal het reageren op kamers op Kamernet.nl niet meer gratis zijn, kamers van kamerbureaus en ruil-advertenties uitgezonderd.

Wat kost het?

Voor ¤ 4,95 kan je 10 keer reageren op een kamer, voor ¤ 7,95 kan je 20 keer reageren op een kamer.

Reageren op kamers aangeboden door een kamerbureau of kamerruil-advertenties blijft gratis.

Voordelen

In de afgelopen 2 jaar hebben we meer dan 15.000 mensen aan een kamer geholpen. We willen deze hoeveelheid sterk vergroten en willen de effectiviteit van Kamernet.nl verhogen.

Door een klein bedrag te vragen voor het reageren op een kamer, zal de verhuurder minder niet-serieuze reacties krijgen en meer tijd nemen om jouw reactie te evalueren.

Een regulier kamerbureau vraagt tussen de ¤ 25 en de ¤ 50 per jaar en dan moet je eerst afreizen naar het bureau om lootjes trekken voor het hospiteren op een kamer. Op Kamernet.nl betaal je geen inschrijfgeld en betaal je alleen voor het reageren op kamers die jij interessant vind. Je komt dan ook meteen in contact met de verhuurder.

Kortom: door een klein bedrag te vragen voor het reageren op kamers komen er minder reacties waardoor jouw reactie meer opvalt. Deze extra inkomsten komen ten goede van ons marketingbudget waardoor we meer kamers krijgen. Immers, als wij geen goede kamers op de site hebben reageert er ook niemand.

Hoe werkt het?

Als je een interessante kamer ziet op Kamernet.nl, klik je net als nu op de link naar de kamerdetails. Op deze pagina staat nu een knop "reageren". Als je op deze knop klikt, volgen de instructies vanzelf.

En ik werk niet bij kamernet...

zondag 16 juni 2002 @ 21:22:32 #8
    22259 Fogerty
    slapende account
    pi_4612069
    Een vriendin van mij (26) zoekt na een jaar buitenland weer woonruimte. Een kamer is goed genoeg, dan zoekt ze van daaruit wel weer verder naar iets groters.
    Ik heb er belang bij dat ze snel iets vindt, want tot die tijd logeert ze o.a. bij mij

[edit]DAT was dom! Herstel dus: ze zoekt woonruimte in Nijmegen

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 17-06-2002 12:18]

Hieperdepiep hoera!
    pi_4614147
    quote:
    Op zondag 16 juni 2002 21:22 schreef Fogerty het volgende:
    Een vriendin van mij (26) zoekt na een jaar buitenland weer woonruimte. Een kamer is goed genoeg, dan zoekt ze van daaruit wel weer verder naar iets groters.
    Ik heb er belang bij dat ze snel iets vindt, want tot die tijd logeert ze o.a. bij mij
    Oke, waar??
    A mind with a heart of it's own
    pi_4614999
    Ik zoek een kamer in Groningen, omgeving Korrewegwijk. Heb er ook een beloning voor over als iemand er 1 vindt!
      maandag 17 juni 2002 @ 00:20:20 #11
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_4615084
    Ok en ik zoek nogsteeds woonruimte (een kamer) in Noord Holland.
    pi_4617376
    Kunnen we niet een centraal 'ik zoek een kamer in Groningen' topic openen?
      maandag 17 juni 2002 @ 10:45:59 #13
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_4617484
    -moeilijk hoor, normaal doen-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 17-06-2002 10:56]

(__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_4617649
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 00:14 schreef Passione het volgende:
    Ik zoek een kamer in Groningen, omgeving Korrewegwijk. Heb er ook een beloning voor over als iemand er 1 vindt!
    hoeveel?
    Als je er geen problemen mee hebt afgezet te worden is natuurlijk een hoop mogelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Bazooka-Eend op 17-06-2002 11:06]

pi_4618693
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 11:00 schreef Bazooka-Eend het volgende:

[..]

hoeveel?
    Als je er geen problemen mee hebt afgezet te worden is natuurlijk een hoop mogelijk.

de beloning is 150 gulden, en ik wil iets van 200 a 250 euro in de maand maximaal kwijt zijn. De hoogte van de prijs ligt natuurlijk aan de oppervlakte van de ruimte.
      maandag 17 juni 2002 @ 12:35:28 #16
    3498 Barb
    Graduated Fool
    pi_4618916
    Ik zoek zelfstandige woonruimte in Eindhoven voor mezelf en mijn kat. Eventueel met 1 of 2 huisgenoten, maar liever niet dan wel.
    When it goes I feel the crush
    When I rush it hits me
    pi_4619054
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 12:16 schreef Passione het volgende:

[..]

de beloning is 150 gulden, en ik wil iets van 200 a 250 euro in de maand maximaal kwijt zijn. De hoogte van de prijs ligt natuurlijk aan de oppervlakte van de ruimte.

Ik heb niks voor je denk ik, maar ik denk dat 150 gulden wat te weinig is meestal. ik las laatst een advertentie met als beloning 4 kaarten voor de apenheul
    Verder zou ik een gezinsbode halen bij het afhaalpunt (om 6.00 uur 's ochtends ofzo), inschrijven bij het woonservicecentrum etc en via bekenden nr.s van huisbazen achterhalen. En niet lui zijn, maar zsm beginnen. succes.
      maandag 17 juni 2002 @ 12:56:23 #18
    12880 CraZaay
    prettig gestoord
    pi_4619143
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 12:35 schreef Barb het volgende:
    Ik zoek zelfstandige woonruimte in Eindhoven voor mezelf en mijn kat. Eventueel met 1 of 2 huisgenoten, maar liever niet dan wel.
    Ik ook, maar dan zonder kat en het liefste ook zonder huisgenoten
    pi_4619291
    Nog iemand een kamer over in Delft?
      maandag 17 juni 2002 @ 13:16:12 #20
    3498 Barb
    Graduated Fool
    pi_4619438
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 12:56 schreef CraZaay het volgende:
    Ik ook, maar dan zonder kat en het liefste ook zonder huisgenoten
    Jij ook in Eindhoven?

Koop anders een huis, dan huur ik wel een verdieping van je

When I rush it hits me
      maandag 17 juni 2002 @ 13:18:29 #21
    12880 CraZaay
    prettig gestoord
    pi_4619475
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 13:16 schreef Barb het volgende:
    Jij ook in Eindhoven?

Koop anders een huis, dan huur ik wel een verdieping van je

Ja, Eindhoven en nee, geen geld voor
      maandag 17 juni 2002 @ 13:19:46 #22
    3498 Barb
    Graduated Fool
    pi_4619491
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 13:18 schreef CraZaay het volgende:
    Ja, Eindhoven en nee, geen geld voor
    Hmmz, dan gaat het erg moeilijk worden. Die paar zelfstandige dingen die er zijn, zijn peperduur en bovendien al gereserveerd voor mij

Per wanneer wil je hier wonen? En studeer je nog?

When I rush it hits me
      maandag 17 juni 2002 @ 13:30:33 #23
    12880 CraZaay
    prettig gestoord
    pi_4619618
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 13:19 schreef Barb het volgende:

Per wanneer wil je hier wonen? En studeer je nog?

Veel haast heb ik niet, en ja ik studeer nog (in Tilburg, maar ik wil in Eindhoven blijven wonen). Ben geen studentenhuis-type.
      maandag 17 juni 2002 @ 13:43:48 #24
    3498 Barb
    Graduated Fool
    pi_4619767
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 13:30 schreef CraZaay het volgende:
    Veel haast heb ik niet, en ja ik studeer nog (in Tilburg, maar ik wil in Eindhoven blijven wonen). Ben geen studentenhuis-type.
    Hmmz, dan valt Vestide af, daarvoor moet je persé in Eindhoven studeren. Zij hebben wel mooie ruimtes voor 1 persoon met eigen keuken en douche enzo.

Direct wonen, de Huisvester en het Woonbureau gokken toch meer op werkenden en de paar kamers die ze hebben zijn in studentenhuizen. Of kleine studio's die peperduur zijn, als student zijnde is dat niet te betalen.

Maar succes en als ik iets weet (en het zelf niet wil), dan plaats ik het hier wel

When I rush it hits me
      maandag 17 juni 2002 @ 13:56:19 #25
    12880 CraZaay
    prettig gestoord
    pi_4619902
    quote:
    Op maandag 17 juni 2002 13:43 schreef Barb het volgende:

Maar succes en als ik iets weet (en het zelf niet wil), dan plaats ik het hier wel

Ik ga me maar eens inschrijven bij een woningstichting, krijg ik over 3,5 jaar ook iets aangeboden

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')