Tja eisen stellen terwijl je niets kan vinden...quote:instemmingen lopen doe ik ook al
Wil alleen liever niet in een studentenflat waar 18 mensen wonen ofzo
Nee, dit is nuttigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:52 schreef Allantois het volgende:
[..]
Tja eisen stellen terwijl je niets kan vinden...
Waarom denken mensen dat je alleen maar last hebt van een paar huisgenoten? Vind je het raar dat er 'woningnood' onder studenten is. Iedereen wil iets voor zichzelf. Als je kiest voor een aantal huisgenoten dan heb je binnen een maand een goeie kamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:55 schreef Pulsy het volgende:
of als je liever alleen wilt wonen reageer je op de van hasseltlaan kamer aanbiedingen op de site van de duwo. (gewoonlijk listed as "aanbod van de week") Als je een half jaartje ingeschreven staat, ben je rond deze tijd zowat eerste op de lijst voor dat soort kamers. Krijg je een eigen keuken, eigen badkamer, eigen woonkamer, en heb je geen last plezier van studentenhuizen waar je alles met 10 man moet delen.
Tnx, ik ga daar eens naar zoeken!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:55 schreef Pulsy het volgende:
of als je liever alleen wilt wonen reageer je op de van hasseltlaan kamer aanbiedingen op de site van de duwo. (gewoonlijk listed as "aanbod van de week") Als je een half jaartje ingeschreven staat, ben je rond deze tijd zowat eerste op de lijst voor dat soort kamers. Krijg je een eigen keuken, eigen badkamer, eigen woonkamer, en heb je geen last van studentenhuizen waar je alles met 10 man moet delen.
*zucht*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:57 schreef Allantois het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat je alleen maar last hebt van een paar huisgenoten? Vind je het raar dat er 'woningnood' onder studenten is. Iedereen wil iets voor zichzelf. Als je kiest voor een aantal huisgenoten dan heb je binnen een maand een goeie kamer.![]()
Moet je maar niet je probleem op een discussieforum plaatsen maar op studentenkamerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
*zucht*
nuttige reacties aub
ik heb niet gezegd dat ik geen huisgenoten wil, ik wil er niet achterlijk veel..
En ja, ook dan blijft er een woningnood, er zijn namelijk ook zat studenten die wel van drukke studentenhuizen houden..
Maargoed, nuttige reacties aub
Lezen blijft moeilijk hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:03 schreef Allantois het volgende:
[..]
Moet je maar niet je probleem op een discussieforum plaatsen maar op studentenkamer![]()
hey... psssst... [CENTRAAL] Woonruimte Gezocht & Aangeboden IIIquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk he
En dit ik een vraag en aanbod forum, niet een plaats voor discussies dus..
Kan een mod alle zinloze troep hier wegahlen? Bedankt
jij iig nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:10 schreef Marjolijntje het volgende:
goh, die heb je ook echt zelf opgezocht he![]()
Jij begrijpt het principe Centraal Topic niet, of welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:14 schreef Marjolijntje het volgende:
nee, ik zet het liever hier neer, zodat het niet zou verdwalen tussen de loze comments, maar tnx voor het volspammen hier met onzin
en jij kan nog steeds niet lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:28 schreef Allantois het volgende:
[..]
Jij begrijpt het principe Centraal Topic niet, of wel![]()
Jawel, en daaruit concluderen dat je niet in een Centraal Topic wilt, omdat je eigen onderwerpje misschien ondergesneeuwd zal worden door andere woningzoekenden en dat je nooit aan een kamer zult komen via fokquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:32 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
en jij kan nog steeds niet lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |