Moody ga je toevallig studeren aan de UT? Dan weet ik misschien nog wel wat voor je....quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:
Woning of appartement in Enschede voor net samenwonend stelletje (24 en 19)
Wijk maakt op zich weinig uit, als het maar geen "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-straat" is.
Maximale huurprijs is zo'n 400/425 euro, liefst 350/375 euro.
Minimaal 2 slaapkamers en redelijke ruime woonkamer. Tuin is gewenst, maar niet noodzakelijk.
Probeer maar zoiets te vinden binnen redelijke termijn...pff
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:03 schreef Siegfried het volgende:
Ok, ik heb nog 1 ā 2 plekken te vergeven tijdens de hospiteeravond, aanstaande donderdag, voor het studentenpand in Utrecht waar ik woon.
Het gaat om een kamer van 11 m2, ongeveer 200 euro p/maand.
Mijn mail staat in mijn profiel!
quote:11 m2, ongeveer 200 euro p/maand
ik was met 1,5 maand klaar: www.domijn.nlquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:
Probeer maar zoiets te vinden binnen redelijke termijn...pff
Ik weet het, het mag niet, maar ik doe het lekker tochquote:Op zondag 31 juli 2005 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ten eerste is dat bijna een jaar geleden, en ten tweede is dat helemaal geen belachelijke prijs voor die oppervlakte. Ik heb 't vaak zat gezien in elk geval. Laatst nog... 12 m2 voor 250 euro... en 6 m2 voor 300 euro. Dus dan mag je hier niet over klagen
Dan heb je mazzel gehad. Veel mensen hebben na een jaar nog niets.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:04 schreef MREn het volgende:
[..]
ik was met 1,5 maand klaar: www.domijn.nl
niet als het huis gekocht is en de kamers verhuurd wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:09 schreef bramiozo2002 het volgende:
[..]
Ik weet het, het mag niet, maar ik doe het lekker toch.
Het kan zo duur zijn omdat mensen dat toelaten nietwaar, die prijzen gaan wel omlaag als ze van iedereen de vinger krijgen, is 11 m2 eigenlijk niet per definitie onderhuur ?
Je moet ook niet elke dag reageren. Ik heb elke week een pre-selectie gemaakt, deze in QuatroPro gemikt, afgewogen op bepaalde criteria (grootte, aantal kamers, bereikbaarheid, huur) en pas op woensdagavond (loting bij Domijn is donderdag 12:00) met de beschikking over het aantal personen dat ingeschreven had, de definitieve keuze gemaakt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel gehad. Veel mensen hebben na een jaar nog niets.
Ik ben bij zowel Domijn, De Woonplaats als Ons Huis ingeschreven en ben actief op zoek (elke dag reageren). Ik hoop dat het binnen nu en 3 maand lukt
Wat een ontzettend schattig huisje heb je te koop staan zeg!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[TK]Prachtige woning (1/2 pers.) in Den Haag
Ik ga samenwonen en dus moet ik (met enige pijn in het hart) afscheid nemen van mijn mooie jaren '30 benedenwoning in Den Haag.
Dank!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Wat een ontzettend schattig huisje heb je te koop staan zeg!!!![]()
Het is dat ik al een huis heb, maar anders...
Als 't in Amsterdam was...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank!
Ja het is echt een geweldig huissieAls je nog eens iemand weet die wat zoekt, vergeet mij niet!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |