abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:51:11 #151
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_28569254
[Gezocht] Appartement in Den Haag

Ik zoek in verband met een afstudeeronderzoek een onderkomen in Den Haag. Nu ben ik niet iemand die graag op kamers gaat. Hierbij dus een oproep aan nog iemand anders dat straks ook in september voor een stage in Den Haag moet zijn. Ik wil dan graag een ruim appartement met nog 1 persoon delen. Mocht je geīnteresseerd zijn bereik dan mij via mail: pm_pain @ hotmail . com

[update]
Geef alsjeblieft in je e-mail aan wat voor een persoon je bent (paar plus- en minpunten van je karakter). Zodat ik makkelijker een 'match' kan vinden.

[ Bericht 20% gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 08-07-2005 15:14:58 ]
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_28938691
Gezocht een kamer in Groningen, maximaal 275 ¤ Aankomend jaar ben ik 2e jaars P&A student op de Hanze hogeschool, aangezien ik nu nog in Enschede woon moet ik per 1 september woonruimte in Groningen hebben.
mailen kan naar joost@introweb.nl
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_29052147
Kamer,appartement,Woning te Amsterdam centrum [+/-450¤] of met 2 tot [+/-800¤]

Hoi, Ik ben een nette 30 jarige zelfstandige freelance journalist die op zoek is naar een Huurwoning, Appartement of een tijdelijke kamer!

Ben zeer sportief en rook nauwelijks!, heb alleen problemen met katten als ze niet gescheiden van mij gehouden kunnen worden!

De Buurten waar ik het meest geīnteresseerd in ben: oost watergraafsmeer , Rivieren buurt of Oud-Zuid ! (maar mail gerust voor andere plekken in het centrum!)

Ik ben op zoek naar invulling voor de 3 volgende mogelijkheden:

• Een tijdelijke kamer (voor de duur van 3 maanden of langer)
• een gezamelijke woning (waarmee ik de huur deel met 1 tot 3 andere huisgenoten (houd van gezelligheid maar ben ook graag alleen)
• een Kamer,appartement,Woning te Amsterdam centrum voor 2 personen tot een huur van [+/-800¤]
Ik kan per direct intrekken , of over een paar weken!

Gelieve via mail of msn te bereiken: Ragnarok-goat@chello.nl

Ps. Dit is geschreven door een niet freelance journalist so mind the spelling please 
pi_29101681
Op zoek naar woonruimte in Enschede? Woningruil een optie?

Aangeboden: Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers en tuin op zuiden te Enschede. Huur ligt en blijft na ruil onder de huursubsidiegrens, betaal nu ¤ 336
Nette rustige buurt, binnen 5 minuten fietsen in het centrum, 15 min fietsen naar UT en Aki,

Gezocht: Woonruimte met minimaal 2 slaapkamers in een (kind)vriendelijke
buurt en dichtbij openbaar vervoer ergens in de regio Noord-Holland of Utrecht (liefst Amstelveen, Haarlem, Ronde Venen - rond Amsterdam dus). Max. huur ¤ 475,-

Opties voor driehoeksruil ook zijn ook welkom. Zie voor meer info->
http://members.home.nl/woningruil-enschede/
pi_29104291
Aangeboden:

Omdat ik ga samenwonen te huur:
tussenwoning voor maximaal 1 jaar te huur in Groningen.
woning is gelegen op 10 minuten fietsen van het centrum en gratis parkeergelegenheid voor de deur.
in de directe omgeving is veel groen.

benedenverdieping:
entree/hal met meterkast
slaapkamer
slaapkamer/tuinkamer
badkamer met douche, ligbad en wastafel
apart toilet met fontijntje
zongerichte kleine tuin

tussenverdieping:
woonkeuken
woonkamer
overloop
apart toilet
groot balkon aan achterzijde
klein balkon aan voorzijde

bovenverdieping:
grote slaapkamer
washok met HR combiketel en zonneboiler
overloop
veeeeel bergruimte (2 ruimtes)

zolder:
door een losse trap te bereiken bergruimte

de woning is gestoffeerd (vloerbedekking en gordijnen) en netjes geschilderd.
verhuur is exclusief gas, water en electriciteit.
huurprijs is ¤ 700,- ex. per maand.

e-mail: eenbergen apeding gmail dot com
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
  maandag 25 juli 2005 @ 14:56:55 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29112011
[TK]Prachtige woning (1/2 pers.) in Den Haag

Ik ga samenwonen en dus moet ik (met enige pijn in het hart) afscheid nemen van mijn mooie jaren '30 benedenwoning in Den Haag.

Het is een 2/3-kamerwoning in perfecte staat. Onlangs uitwendig helemaal gerenoveerd, dus vrij van onderhoud! De woning heeft nog heel veel authentieke details (glas-in-lood, paneeldeuren), maar is gelukkig ook voorzien van modern comfort zoals CV, ruime badkamer en mooie, onlangs opgeknapte keuken met o.a. vaatwasser.
De grote huiskamer is ensuite en heeft een houten vloer en twee originele schouwen. Er zijn klapdeuren naar een ruime stadstuin. Op de bovenverdieping is een slaapkamertje met balkon.
Het huis staat in een rustig gedeelte van Laak, nabij NS, trams, winkels en Haagse Hogeschool. Het centrum is 20 minuten lopen/nog geen 10 minuten fietsen. De woning ligt aan een gezellig pleintje met volop parkeermogelijkheden en is onderdeel van een wijk die door Berlage is ontworpen.

Mijn vriend heeft alles hier nog eens bij elkaar gezet. Daar staan ook foto's!

Vraagprijs 113.000 euro K.K.

Note aan de modjes: genoemde URL is dus geen verkoopsite, maar een zelfgebouwde site. Dat mag hopelijk wel?

Duderinnetje at hotmail dot com
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:45:01 #157
39793 Moody
el moody
pi_29179455
Gezocht:

Woning of appartement in Enschede voor net samenwonend stelletje (24 en 19)
Wijk maakt op zich weinig uit, als het maar geen "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-straat" is.
Maximale huurprijs is zo'n 400/425 euro, liefst 350/375 euro.
Minimaal 2 slaapkamers en redelijke ruime woonkamer. Tuin is gewenst, maar niet noodzakelijk.

Probeer maar zoiets te vinden binnen redelijke termijn...pff
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:43:30 #158
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_29181457
Gezocht:

Woning of appartement in (de omgeving van) Utrecht voor twee studenten. (24 en 22 jr.)
2 slaapkamers vereiste, huurprijs rond 700 euro incl.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_29213656
Gezocht: Woonruimte in Groningen e.o. Spoed !

Werkende jongeman (25jaar)zoekt met spoed woonruimte in Groningen of omgeving, i.v.m. sloop van de huidige woning. Bij voorkeur een zelfstandige studio of appartement. Maar voor een mooie kamer heb ik ook wel interesse. Huurprijs niet hoger dan: 500 euro/maand.

email: arnoldusvii@hotmail.com

Mensen die ook woonruimte in Groningen zoeken: misschien is het een idee om samen een groot appartement te huren. De studios en kamers die redelijk betaalbaar zijn, zijn erg populair heb ik vernomen dus eigenlijk niet zoveel kans. De duurdere appartementen blijven langer aangeboden staan, omdat ze voor veel alleenstaanden niet betaalbaar zijn natuurlijk. Dus als er mensen zijn die ook met spoed naar woonruimte op zoek zijn mail me dan. Ik ga dan de mogelijkheden uitzoeken om voor 2 personen iets te huren, daarop heb je meer kans van slagen denk ik.
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_29224849
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:

Woning of appartement in Enschede voor net samenwonend stelletje (24 en 19)
Wijk maakt op zich weinig uit, als het maar geen "voor-de-deur-zitten-en-zoepn-straat" is.
Maximale huurprijs is zo'n 400/425 euro, liefst 350/375 euro.
Minimaal 2 slaapkamers en redelijke ruime woonkamer. Tuin is gewenst, maar niet noodzakelijk.

Moody ga je toevallig studeren aan de UT? Dan weet ik misschien nog wel wat voor je....
Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 14:18:39 #161
39793 Moody
el moody
pi_29265321
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 08:46 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Moody ga je toevallig studeren aan de UT? Dan weet ik misschien nog wel wat voor je....
Nee, studie is klaar. Ik wil gaan samenwonen met mijn vriendin
'13 |
'14
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:52:51 #162
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_29279147
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 15:03 schreef Siegfried het volgende:
Ok, ik heb nog 1 ā 2 plekken te vergeven tijdens de hospiteeravond, aanstaande donderdag, voor het studentenpand in Utrecht waar ik woon.

Het gaat om een kamer van 11 m2, ongeveer 200 euro p/maand.

Mijn mail staat in mijn profiel!
quote:
11 m2, ongeveer 200 euro p/maand
if you assume nothing you assume you know everything
  zondag 31 juli 2005 @ 12:05:06 #163
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29289085
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:55:08 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:04:05 #164
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_29310818
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:
ik was met 1,5 maand klaar: www.domijn.nl
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_29329679
namens mijn broertje dan maar:

Gezocht, woonruimte in Leeuwarden per 1 september...
Voor aankomend student aan de NHL, van 22 jaar.
mail naar matterofsplatter apestaartje hotmail punt com
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:09:59 #166
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_29330584
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ten eerste is dat bijna een jaar geleden, en ten tweede is dat helemaal geen belachelijke prijs voor die oppervlakte. Ik heb 't vaak zat gezien in elk geval. Laatst nog... 12 m2 voor 250 euro... en 6 m2 voor 300 euro. Dus dan mag je hier niet over klagen
Ik weet het, het mag niet, maar ik doe het lekker toch .
Het kan zo duur zijn omdat mensen dat toelaten nietwaar, die prijzen gaan wel omlaag als ze van iedereen de vinger krijgen, is 11 m2 eigenlijk niet per definitie onderhuur ?
pi_29330664
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:04 schreef MREn het volgende:

[..]

ik was met 1,5 maand klaar: www.domijn.nl
Dan heb je mazzel gehad. Veel mensen hebben na een jaar nog niets.
Ik ben bij zowel Domijn, De Woonplaats als Ons Huis ingeschreven en ben actief op zoek (elke dag reageren). Ik hoop dat het binnen nu en 3 maand lukt
'13 |
'14
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:39:38 #168
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_29333385
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:09 schreef bramiozo2002 het volgende:

[..]

Ik weet het, het mag niet, maar ik doe het lekker toch .
Het kan zo duur zijn omdat mensen dat toelaten nietwaar, die prijzen gaan wel omlaag als ze van iedereen de vinger krijgen, is 11 m2 eigenlijk niet per definitie onderhuur ?
niet als het huis gekocht is en de kamers verhuurd worden
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:55:27 #169
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_29341632
Natuurlijk , excuse me for my ignorance
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:14:27 #170
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_29344864
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef Moody het volgende:

[..]

Dan heb je mazzel gehad. Veel mensen hebben na een jaar nog niets.
Ik ben bij zowel Domijn, De Woonplaats als Ons Huis ingeschreven en ben actief op zoek (elke dag reageren). Ik hoop dat het binnen nu en 3 maand lukt
Je moet ook niet elke dag reageren. Ik heb elke week een pre-selectie gemaakt, deze in QuatroPro gemikt, afgewogen op bepaalde criteria (grootte, aantal kamers, bereikbaarheid, huur) en pas op woensdagavond (loting bij Domijn is donderdag 12:00) met de beschikking over het aantal personen dat ingeschreven had, de definitieve keuze gemaakt.

Woonruimten de rand vh centrum scoren zo 120 inschrijvingen, in nieuwbouwwijk De Eschmarke een stuk minder, terwijl het hier een stuk prettiger wonen is! Waar we nu wonen, hadden 'slechts' 45 man op ingeschreven, maar dan is het nog geluk om als eerste geloot te worden.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_29349689
Jah, maar jouw budget laat toe om een selectie te maken. Van mijn budget kun je echt geen huis op De Eschmarke huren
Dat wil ik ook helemaal niet, want ik zie huren als een tussenoplossing. Over 2 jaar gaan we kopen.
'13 |
'14
pi_29362197
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[TK]Prachtige woning (1/2 pers.) in Den Haag

Ik ga samenwonen en dus moet ik (met enige pijn in het hart) afscheid nemen van mijn mooie jaren '30 benedenwoning in Den Haag.
Wat een ontzettend schattig huisje heb je te koop staan zeg!!!
Het is dat ik al een huis heb, maar anders...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:06:41 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_29366611
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Wat een ontzettend schattig huisje heb je te koop staan zeg!!!
Het is dat ik al een huis heb, maar anders...
Dank!

Ja het is echt een geweldig huissie Als je nog eens iemand weet die wat zoekt, vergeet mij niet!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_29366646
ik zoek nog steeds woonruimte in leiderdorp, leiden, oegstgeest. liefst 2 of 3 kamers en eigen faciliteiten.
ben met alles blij..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29367439
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dank!

Ja het is echt een geweldig huissie Als je nog eens iemand weet die wat zoekt, vergeet mij niet!
Als 't in Amsterdam was...

Mooie huisje! Succes met de verkoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')