www.domijn.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:14 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
* AtDaMotDaMotDa zoekt nog eensgezinswoning in Enschede, liefst bij UniversiteitHuurprijs MAX 400 euro incl. sericekosten
Ik heb helaas geen huis voor je. Maar kun je me toch meer vertellen over die studioquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:27 schreef phoolie2k het volgende:
[..]
Als je een huis voor me hebt in Eindhoven, dan heb ik een studio voor je.
Ik heb zelf een kamer in Eindhoven en mijn vriendin een studio. We willen gaan samenwonen, dus als je een huurhuis zou weten dat geschikt voor ons was kon je in haar studio. Stuur me anders toch even een mailtje op tommievd [at] hotmail [dot] com, dan laat ik het je weten als we zelf een huis gevonden hebben. Niet dat het er snel aan ziet te komen, maar je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen huis voor je. Maar kun je me toch meer vertellen over die studio![]()
Ik zou het erg op prijs stellen!![]()
Kan ik jou daarover mailen???
Ok ik stuur je een mailtje!! Mocht je iets vinden dan wil ik graag die studio!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:07 schreef phoolie2k het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kamer in Eindhoven en mijn vriendin een studio. We willen gaan samenwonen, dus als je een huurhuis zou weten dat geschikt voor ons was kon je in haar studio. Stuur me anders toch even een mailtje op tommievd [at] hotmail [dot] com, dan laat ik het je weten als we zelf een huis gevonden hebben. Niet dat het er snel aan ziet te komen, maar je weet maar nooit.
Ja waarom denk je dat ik hier zit?quote:www.domijn.nl
en sterkte er mee, op dergelijke woonruimte in west wordt vaak door 150-200 mensen ingeschreven
hoge, hoge nood overigens.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zoek een appartement/flat in leiden, leiderdorp, oegstgeest, voorschoten.
zoiets
2, liefst 3 kamers, en enigszins betaalbaar..?
wie o wie kan me helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |