Per wanneer is het? Ik heb interessequote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef IrfieJ het volgende:
In Nootdorp, tussen Delft en Denhaag, staat een vrijstaand huis met 4, eventueel 5 slaapkamers, een huiskamer met een open keuken en een mega grote tuin. Het is de bedoeling dat dit huis de komende 2 a 3 jaar een super gezellig studentenhuis wordt. We zijn nu al met z'n twee'en, dus we zoeken nog 2 of 3 mensen voor de andere kamers. We willen graag huisgenoten die lekker prettig gestoord zijn en relaxed in het leven staan.
Damage
De "totale" huur wordt inclusief gas en licht ongeveer ¤ 650,- per maand. Dat gaan we dus delen door het aantal huisgenoten waarmee we er gaan wonen, dus dat zou met z'n vieren op ¤ 160,- uitkomen en met z'n 5e op nog minder.
Bereikbaarheid
Denhaag> 3 minuten lopen en 20 minuten tram
Rotterdam> 0 minuten lopen, 10 minuten bus en 15 minuten trein (hofpleinlijn)
Delft> er stopt vlakbij een bus, ik gok ook 15 minuten rijden tot CS
Laat maar even wat horen als je geinteresseerd ben of vragen hebt!
per 1 juni,uiterlijk 1 juli is nog niet 100% zeker, oude opzeg termijn enzo.:)quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Per wanneer is het? Ik heb interesse
in dit ben ik dus geinteresseerdquote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef IrfieJ het volgende:
In Nootdorp, tussen Delft en Denhaag, staat een vrijstaand huis met 4, eventueel 5 slaapkamers, een huiskamer met een open keuken en een mega grote tuin. Het is de bedoeling dat dit huis de komende 2 a 3 jaar een super gezellig studentenhuis wordt. We zijn nu al met z'n twee'en, dus we zoeken nog 2 of 3 mensen voor de andere kamers. We willen graag huisgenoten die lekker prettig gestoord zijn en relaxed in het leven staan.
Damage
De "totale" huur wordt inclusief gas en licht ongeveer ¤ 650,- per maand. Dat gaan we dus delen door het aantal huisgenoten waarmee we er gaan wonen, dus dat zou met z'n vieren op ¤ 160,- uitkomen en met z'n 5e op nog minder.
Bereikbaarheid
Denhaag> 3 minuten lopen en 20 minuten tram
Rotterdam> 0 minuten lopen, 10 minuten bus en 15 minuten trein (hofpleinlijn)
Delft> er stopt vlakbij een bus, ik gok ook 15 minuten rijden tot CS
Laat maar even wat horen als je geinteresseerd ben of vragen hebt!
Het huis staat nu nog leeg, dus in principe maakt het niet zoveel uit.. maar de richtlijn is idd begin juni of juli..quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Per wanneer is het? Ik heb interesse
Ja: 85 vierkante meter met twee ruime slaapkamers, aparte douche en toilet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:09 schreef ziggy-lee het volgende:
weet iemand ook nog wat leuks in Enschede of Heerenveen?
In Heerenveen moet je je even aanmelden bij arqin... www.arqin.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:09 schreef ziggy-lee het volgende:
weet iemand ook nog wat leuks in Enschede of Heerenveen?
Als je een huis voor me hebt in Eindhoven, dan heb ik een studio voor je.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben op zoek naar een studio in Eindhoven. Als je er een hebt, waar je bijna uit gaat, laat maar weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |