abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32395812
Kamer gezocht in Breda!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_32487039
Ik zoek een huisgenoot en het liefst tussen de 18-23 jaar.

Wat bied je aan?
Een kamer met balkon en internet.
Hoe groot?
12m²
Waar?
Vlaardingen. Een gezellige stad met 96 uitgaansgelegenheden.
Huh, waar ligt dat?
Niet zo gek ver van Rotterdam. Met het openbaar vervoer ben je in 25 minuten in R'dam Centrum.
In wat voor staat verkeerd het?
Redelijk, het behang is gesauced, maar is los gaan laten op enkele plaatsen. Het zal of opnieuw behangen moeten worden, of gewoon het behang eraf en saucen. Ligt er maar net aan waar je voorkeur naar uit gaat. Het plafond is wel recent gewit en er ligt nieuw tapijt in.
En wat vraag je ervoor?
Ik vraag er ¤ 225 voor. Teveel? Valt altijd nog te bespreken.
Per waneer beschikbaar?
Per direct.
Ik heb interesse, hoe kan ik je bereiken?
Stuur een mailtje naar kapitein__koek at hotmail punt com, let op, 2 lage streepjes. Je kunt me ook toevoegen aan je msn contactenlijst.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_32602255
Hey!

Ik ben ook druk op zoek naar een kamer (zie sig ) in Groningen! Ik zoek eigenlijk iets rond de grachten (het liefste erbinnen natuurlijk ), in de Rivierenbuurt of De Wijert.

Hoe groot en de prijs maakt me niet zo heel erg veel uit, maar wil nog wel kunnen 'leven'...

Dus als je wat weet/hebt, mail me! (zie profiel) Thanks!
pi_32634211
Waar?
Hilversum/Utrecht/Amsterdam/Leeuwarden/Amstelveen/Nieuwegein. In die volgorde.
Liefst in de buurt van het CS, anders centrum.

Wat?
Een drie/vier kamer iets wat op de begane grond staan. Katten moeten welkom zijn.
Verder is een bad wel prettig en als het even kan een garage erbij.

Maximaal 700excl/800incl.

[ Bericht 2% gewijzigd door VD op 28-11-2005 00:41:58 ]
  maandag 28 november 2005 @ 23:08:57 #280
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_32658649
Hallo, ik zoek een huurwoning / appartement in de nabijheid van Amsterdam. Liefst aan de zuid of oostkant, maar Almere mag ook nog. En met nabijheid bedoel ik een kilometer of 30.

Voor twee personen, huurprijs max ¤ 750,-

Klik op mijn signature om me te mailen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_32671133
Ik heb een woning te huur in Amsterdam, postcode 1022.

Vanaf januari 2006.

-Het betreft een klein huisje met monumentstatus. Gerenoveerd in 2003.
-Gemeubileerd met wasmachine, koelkast, tv met abbo digitale tv.
-Gratis internet tot september 2006.
-2 slaapkamertjes van elk 2 x 3 m.
-1 woonkamer, douche, keukentje, grote zolder.
-Begane grond, rijtjeswoning, klein tuintje
-Vrij parkeren
-Met bus in 5 mins op het Centraal Sation. Nachtbussen en nachtveer rijden 7 dagen per week, twee keer per uur
-Winkelcentrum/supermarkt nabij

Huur is als volgt opgebouwd:

euro 800 incl gas/water/licht (of 700 excl.)

[ Bericht 7% gewijzigd door Aventura op 02-01-2006 20:42:46 ]
pi_32743913
Appartement/studio/woning te huur gevraagd (Groningen stad)

Wat ik zoek is : woonruimte voor 2 (nette) personen met eigen voorzieningen als : keuken, douche/toilet en eigen entree.

Gewenst oppervlak : vanaf 25m2
Nu ook in vanillesmaak
  zondag 4 december 2005 @ 10:13:56 #283
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_32800870
Gezocht in Groningen:
Ik ga samenwonen en ben nu op zoek naar een woonruimte waar ik met mijn vriendin kan gaan wonen. Enige vereisten zijn dat het 2 kamers heeft, niet te ver buiten het centrum ligt en niet meer dan 650,- inclusief G/W/L kost. Verder maakt het niet uit als toilet ofzo gedeeld moeten worden met andere bewoners.

Mocht je iets weten kun je me mailen op m_aussems@hotmail.com
.
pi_32803540
lienelien zoekt een kamer in Amsterdam!

- minimaal 10 m2
- max ¤350 p/m
- alst ff kan in de buurt van CS (of anders Amstelstation)
- gezellige huisgenootjes!

ik ben
- 19 jaar
- studenten Media Informatie Management aan de HvA
- gezellig
pi_32814376
* Roellio zoekt een flat o.i.d. in Alkmaar

-het liefst iets voor mezelf
-max. 400 euro/maand incl.
-Studentenkamer is eventueel ook een optie

Ik ben:

23 jaar
leraar Engels op een grote scholengemeenschap in Alkmaar
nog student te Amsterdam

Eventueel 1-kamer woning met eigen keuken & badkamer van 28m2 in Amsterdam Westerpark te ruil. Huur daarvan is ¤300/maand inclusief.
pi_33113447
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:24 schreef lienelien het volgende:
lienelien zoekt een kamer in Amsterdam!

- minimaal 10 m2
- max ¤350 p/m
- alst ff kan in de buurt van CS (of anders Amstelstation)
- gezellige huisgenootjes!

ik ben
- 19 jaar
- studenten Media Informatie Management aan de HvA
- gezellig
Hee! Ben jij Evelien..vriendin van Lieke?!
It Ain't Necessarily So
  donderdag 22 december 2005 @ 17:53:28 #287
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_33315187
Ik zoek een TIJDELIJKE huurder voor in mijn appartement in Maastricht:

Wat bied je aan?
Appartement met eigen kookgelegenheid incl. grote vrieskist, eigen badkamer incl. wasmachine en breedband internetaansluiting. Eigen voordeur.

Hoe groot?
50m²

Waar?
In Maastricht, wijk 24 (witte vrouwenveld). Op 5 minuten lopen van het station (en dus ook busstation) en grote supermarkt
.
In zeer goede staat, volledig gemeubileerd.

En wat vraag je ervoor?
¤400,- per maand

Per waneer beschikbaar?
Per 1 februari 2006 tot 1 augustus 2006, officiele onderhuur via de woningbouw.

drop_it_now[AT]hotmail.com
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_33341879
Kamer in Den Bosch gezocht

Liefst niet te klein, tot ongeveer 275,- per maand en locatie in de buurt van onderwijsboulevard of centrum.

Ben te bereiken op tmzwaan at hotmail punt com
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:56:34 #289
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33342614
Ik zoek een kamer in Groningen
Huurprijs: Van 200 tot 300 per maand
Voor het volgend schooljaar(dus Augustus 2006)
Kamergenoten: Maakt niet uit
Alleen internetaansluiting vraag ik
Ruimte: Niet al te klein, wel leefbaar
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:21:21 #290
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_33442560
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef _Kuch_ het volgende:
Ik zoek een TIJDELIJKE huurder voor in mijn appartement in Maastricht:

Wat bied je aan?
Appartement met eigen kookgelegenheid incl. grote vrieskist, eigen badkamer incl. wasmachine en breedband internetaansluiting. Eigen voordeur.

Hoe groot?
50m²

Waar?
In Maastricht, wijk 24 (witte vrouwenveld). Op 5 minuten lopen van het station (en dus ook busstation) en grote supermarkt
.
In zeer goede staat, volledig gemeubileerd.

En wat vraag je ervoor?
¤400,- per maand

Per waneer beschikbaar?
Per 1 februari 2006 tot 1 augustus 2006, officiele onderhuur via de woningbouw.

En hij is weg..
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_33443771
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef _Kuch_ het volgende:

[..]

En hij is weg..
Tsss, mijn lay-out jatten he. Nee, grapje. Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33449296
Ik heb een huurwoning ter overname in Rotterdam-zuid vlakbij het Zuidplein.

Het is een 2-kamer woning (dus 1 slaapkamer + woonkamer). De huurprijs is 240 euro per maand (zonder gas/water/elektra). Je kunt van mij de volgende zaken overnemen:
- Laminaat door het hele huis
- Gaskachel +/- 3 jaar oud
- Geiser (rond de 12 jaar oud)
- Lamellen
- Een net opgeknapte tuin inclusief tuinmeubilair en wat tuingereedschap
- Oven, gasfornuis en afzuigkap

Dit alles teab.

Ik heb de huur opgezegd per 1/3/2006 dus dan kun je erin (en als je echt wilt misschien een week eerder). De verhuurder rekent in ieder geval 1 maand borg, maar ik dacht zelfs 2. Verder is er een inkomenseis van ik dacht 1000 euro bruto/maand.

Meer info/interesse ---> mail naar huis@stationzuid.nl
pi_33620391
Wij hebben ook een huurhuis ter overname. Het 2-kamerappartement bevind zich in het centrum van Hilversum, net naast het winkelcentrum, maar toch in een rustige straat. Het gaat er ons met name om dat de nieuwe huurder een kat heeft en het leuk vind om de kattenren over te nemen (ong 200 euro). Zo kunnen de katten lekker naar buiten, maar niet de straat op Het huis zelf wordt verhuurd door een makelaar.

Het gaat om een appartement van 45 tot 50m2 met een balkon van ongeveer 7m2. Het appartement heeft een open keuken van ongeveer 15m2 (met afwasmaschineaansluiting) die in een L-vorm overgaat naar de woonkamer van ongeveer 20m2. Tussen de keuken en de slaapkamer (8m2) zit een halletje van ongeveer 5m2 waar een wasmaschine aansluiting zit. Vanuit deze hal is tevens een deur naar de badkamer van 2m2 met alleen een douche en spiegel. De toilet bevindt zich naast de ingang van het appartement.

Het appartement ligt op de 1e en tevens bovenste etage van het appartement. Er zit een kleine bergzolder boven en je kan gebruikmaken van de schuur (samen met de onderburen).

De huur is ¤ 625,- inclusief (huurverhoging voorbehouden), en is per 15-2-2006 beschikbaar.

Bij deze wat foto's

pi_33621091
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef Saffron het volgende:
Wij hebben ook een huurhuis ter overname. Het 2-kamerappartement bevind zich in het centrum van Hilversum, net naast het winkelcentrum, maar toch in een rustige straat. Het gaat er ons met name om dat de nieuwe huurder een kat heeft en het leuk vind om de kattenren over te nemen (ong 200 euro). Zo kunnen de katten lekker naar buiten, maar niet de straat op Het huis zelf wordt verhuurd door een makelaar.

Het gaat om een appartement van 45 tot 50m2 met een balkon van ongeveer 7m2. Het appartement heeft een open keuken van ongeveer 15m2 (met afwasmaschineaansluiting) die in een L-vorm overgaat naar de woonkamer van ongeveer 20m2. Tussen de keuken en de slaapkamer (8m2) zit een halletje van ongeveer 5m2 waar een wasmaschine aansluiting zit. Vanuit deze hal is tevens een deur naar de badkamer van 2m2 met alleen een douche en spiegel. De toilet bevindt zich naast de ingang van het appartement.

Het appartement ligt op de 1e en tevens bovenste etage van het appartement. Er zit een kleine bergzolder boven en je kan gebruikmaken van de schuur (samen met de onderburen).

De huur is ¤ 625,- inclusief (huurverhoging voorbehouden), en is per 15-2-2006 beschikbaar.

Bij deze wat foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wauw!

M'n vriend en ik wonen in Hilversum en zijn heel erg op zoek naar precies zoiets wat jij aanbiedt!
Zouden we een keer kunnen komen kijken? Mijn email/msn adres staat in m'n profiel, je kan altijd mailen of toevoegen.

Het ziet er echt leuk uit!
pi_33625059
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wauw!

M'n vriend en ik wonen in Hilversum en zijn heel erg op zoek naar precies zoiets wat jij aanbiedt!
Zouden we een keer kunnen komen kijken? Mijn email/msn adres staat in m'n profiel, je kan altijd mailen of toevoegen.

Het ziet er echt leuk uit!
Ik heb je een mail gestuurd

Als je de bank leuk vind kan je die ook overnemen

[ Bericht 5% gewijzigd door Saffron op 02-01-2006 17:12:43 ]
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:53:49 #296
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_33648297
Wegens problemen met mijn huidige verhuurder ben ik op zoek naar een kamer in Utrecht. Vanaf februari sta ik definitief op straat zoals het er nu uit ziet, dus bij deze een oproep:

Het liefst een kamer in de buurt van het centrum van Utrecht, rond de 18 m2 en een prijs tussen de 200 en 300 euro.

Ik ben daarnaast ook op zoek naar een huurwoning in Utrecht met 3 huisgenoten (we wonen in een tijdelijke woning). We kunnen maximaal 1200 euro per maand missen. We zijn net, mannelijk, studerend volk en zijn dus op zoek naar een fijn huis waar we niet in de nek gehijgt worden door een tijdelijk contract:)

Als iemand wat weet, aub, laat het me weten
pi_33662604
Het appartement in Hilversum is nog steeds vrij, Razztwizzle is toch op zoek naar iets goedkopers: succes Razztwizzle
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:40:43 #298
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_33780423
Zou iemand mij kunnen helpen aan een kamer in Rotterdam!!

Ik heb hem vanaf februari nodig en dan voor een maand of vijf.. mail me op boeileh@hotmail.com en dan vertel ik je alles wat je maar van mij wilt weten
Funk Gezond, Soul een Appel
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:57:23 #299
23258 WdU
Eindhovuhdegekste.nl
pi_33786953
Ik ben op zoek naar een appartement in Eindhoven. Zelfstandige woonruimte, waar ik samen met mijn vriendin kan wonen. Wijk maakt in principe niks uit. Liefst Woensel! ongeveer 500euro per maand, eigen sanitair en keuken.

mail wvduren @ chello . nl / wdu010 @ zonnet . nl
pi_33864234
Ik ben samen met een collega op zoek naar een woning met minimaal 3 slaapkamers in de regio van Deventer.
Graag in een redelijke buurt tot een bedrag van 850 euro p.m.

mail: rob.schwankhuizen@gmail.com
Paris city of ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')