Hee! Ben jij Evelien..vriendin van Lieke?!quote:Op zondag 4 december 2005 12:24 schreef lienelien het volgende:
lienelien zoekt een kamer in Amsterdam!
- minimaal 10 m2
- max ¤350 p/m
- alst ff kan in de buurt van CS (of anders Amstelstation)
- gezellige huisgenootjes!
ik ben
- 19 jaar
- studenten Media Informatie Management aan de HvA
- gezellig
En hij is weg..quote:Op donderdag 22 december 2005 17:53 schreef _Kuch_ het volgende:
Ik zoek een TIJDELIJKE huurder voor in mijn appartement in Maastricht:
Wat bied je aan?
Appartement met eigen kookgelegenheid incl. grote vrieskist, eigen badkamer incl. wasmachine en breedband internetaansluiting. Eigen voordeur.
Hoe groot?
50m²
Waar?
In Maastricht, wijk 24 (witte vrouwenveld). Op 5 minuten lopen van het station (en dus ook busstation) en grote supermarkt
.
In wat voor staat verkeerd het?
In zeer goede staat, volledig gemeubileerd.
En wat vraag je ervoor?
¤400,- per maand
Per waneer beschikbaar?
Per 1 februari 2006 tot 1 augustus 2006, officiele onderhuur via de woningbouw.
Ik heb interesse, hoe kan ik je bereiken?
Tsss, mijn lay-out jatten he. Nee, grapje. Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootquote:
Wauw!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef Saffron het volgende:
Wij hebben ook een huurhuis ter overname. Het 2-kamerappartement bevind zich in het centrum van Hilversum, net naast het winkelcentrum, maar toch in een rustige straat. Het gaat er ons met name om dat de nieuwe huurder een kat heeft en het leuk vind om de kattenren over te nemen (ong 200 euro). Zo kunnen de katten lekker naar buiten, maar niet de straat opHet huis zelf wordt verhuurd door een makelaar.
Het gaat om een appartement van 45 tot 50m2 met een balkon van ongeveer 7m2. Het appartement heeft een open keuken van ongeveer 15m2 (met afwasmaschineaansluiting) die in een L-vorm overgaat naar de woonkamer van ongeveer 20m2. Tussen de keuken en de slaapkamer (8m2) zit een halletje van ongeveer 5m2 waar een wasmaschine aansluiting zit. Vanuit deze hal is tevens een deur naar de badkamer van 2m2 met alleen een douche en spiegel. De toilet bevindt zich naast de ingang van het appartement.
Het appartement ligt op de 1e en tevens bovenste etage van het appartement. Er zit een kleine bergzolder boven en je kan gebruikmaken van de schuur (samen met de onderburen).
De huur is ¤ 625,- inclusief (huurverhoging voorbehouden), en is per 15-2-2006 beschikbaar.
Bij deze wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb je een mail gestuurdquote:Op maandag 2 januari 2006 12:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wauw!
M'n vriend en ik wonen in Hilversum en zijn heel erg op zoek naar precies zoiets wat jij aanbiedt!
Zouden we een keer kunnen komen kijken? Mijn email/msn adres staat in m'n profiel, je kan altijd mailen of toevoegen.
Het ziet er echt leuk uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |