Wat is een CBG? Ik neem aan een vliegdekschip? Mensen hou het alsjeblieft duidelijk voor de leek.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:46 schreef Wuder het volgende:
Weet ik ook wel![]()
Maar het gaat om dat ik even blij mag zijn dat 2 CBG verslagen kunnen worden
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:06 schreef CeeJee het volgende:
CBG = Carrier Battle Group. Ook wel Chinese Bommenwerper Gehaktmolen.
Haha, leuke nederlandse 'vertaling'.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:06 schreef CeeJee het volgende:
CBG = Carrier Battle Group. Ook wel Chinese Bommenwerper Gehaktmolen.
Nimitz Aircraft Carriers Link op Fok! (van mij)quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nu heb ik al lang een vraagje
wat is de grootte van schepen
ik weet aircraftcarrier/battleship
en dan weet ik het niet meer
is een destroyer groter dan een fregat of andersom
Een destroyer heeft historisch als missie het aanvallen van schepen en geven van vuursteun bij landingen, fregatten zijn om andere schepen te beschermen tegen vliegtuigen en onderzeeboten. Over het algemeen zijn destroyers wat groter dan fregatten omdat ze zwaarder bewapend zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nu heb ik al lang een vraagje
wat is de grootte van schepen
ik weet aircraftcarrier/battleship
en dan weet ik het niet meer
is een destroyer groter dan een fregat of andersom
want NL heeft als grootste klasse fregatten en dat leek mij nogal kleinquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:29 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Een destroyer heeft historisch als missie het aanvallen van schepen en geven van vuursteun bij landingen, fregatten zijn om andere schepen te beschermen tegen vliegtuigen en onderzeeboten. Over het algemeen zijn destroyers wat groter dan fregatten omdat ze zwaarder bewapend zijn.
Tegenwoordig zijn alle schepen multi-functioneel en is er eigenlijk geen onderscheid meer.
Een korvet ? Nog kleiner dan een fregat.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
want NL heeft als grootste klasse fregatten en dat leek mij nogal klein
maar je hebt voor fregatten toch nog een klasse
die zocht ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:42 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Een korvet ? Nog kleiner dan een fregat.
Ik geloof dat de zeven provincieën destroyers zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
want NL heeft als grootste klasse fregatten en dat leek mij nogal klein
maar je hebt voor fregatten toch nog een klasse
* Piro wijst naar de OP.quote:
Sorry Piro, jij komt Ranger school niet meer binnen. Jij kunt niet eens zo iets simpels tellen, laat staan geblinddoekt snipers ruiken...quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:36 schreef Piro het volgende:
[..]
* Wuder wijst naar de OP.
Waar dan? HEH!?
Wedden van wel?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:45 schreef Wuder het volgende:
[..]
Sorry Piro, jij komt Ranger school niet meer binnen. Jij kunt niet eens zo iets simpels tellen, laat staan geblinddoekt snipers ruiken...
Omdat de Staat ook van concurrentie houdtquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:46 schreef Piro het volgende:
Ik heb een vraagje voor Wudertje.
Ik lees sinodefense eens door en ik zie dat China iets van 8 of 9 verschillende fabrikanten heeft voor militair tuig, aangezien ze waarschijnlijk allemaal van de staat zijn, waarom fuseren ze ze dan niet?
Ach pleur op kerel. Ik zet mijn hoed op en ik kom je in het holst van de nacht neerleggen, how's THAT for Ranger.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:49 schreef Wuder het volgende:
Ja hij stapt opeens over van VII naar 8 ? Piro, je krijgt een 1 voor aanpassingsvermogen!
Je krijgt wel een 10 voor Goddelijke Richtingsgevoel aangezien je mij snachts kunt vinden zonder te weten waar ik woonquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:52 schreef Piro het volgende:
[..]
Ach pleur op kerel. Ik zet mijn hoed op en ik kom je in het holst van de nacht neerleggen, how's THAT for Ranger.
Waarom wil de staat concurrentie promoten als alle/meeste bedrijven toch van de staat zijn? Winst is dan geen factor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:49 schreef Wuder het volgende:
[..]
Omdat de Staat ook van concurrentie houdtDe Staat probeert ook vele bedrijven te privatiseren.
En verder produceert elke bedrijf weer andere dingen. NORINCO produceert bijvoorbeeld vooral landmacht spul.
Chinese Staat geeft zoveel geld uit aan defensie-industrie en aan de andere kant geeft de defensie weer zoveel geld uit en daarom is het moeilijk om te schatten hoeveel geld er aan defensie uitgegeven wordt in China.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |