Je bent ongetwijfeld een lieve en goedequote:Op maandag 7 juni 2004 13:21 schreef MUUS het volgende:
Neem dit met je mee, Karboenkeltje. Je weet maar nooit wanneer je deze wijsheid nog nodig zult hebben..
Machtsgeile kutcrew.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Luie kutflikker, ik zou um eigenlijk uit straf moeten sluiten..
ik ben van 82, Q, maar het klinkt heel vaag bekendquote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef QyRoZ het volgende:
PP: Pastachoca, beregoed.
Of is dat van voor jouw tijd?
krijgtquote:Blablabla
[insert random OP gezeik]
Hoezo? Bestaat dan niet meer?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef QyRoZ het volgende:
PP: Pastachoca, beregoed.
Of is dat van voor jouw tijd?
Lief doenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Luie kutflikker, ik zou um eigenlijk uit straf moeten sluiten..
*deceptiemoment*quote:Op maandag 7 juni 2004 13:27 schreef Malawi het volgende:
En ik doe niet aan aanranden.![]()
De reclame niet, Boenkel. De reclame niet...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Bestaat dan niet meer?
Dat [insert random] is die lijst,quote:Op maandag 7 juni 2004 13:27 schreef Maud_Dib het volgende:
Dr.D Ik wil dat de OP weer
[..]
krijgt
Open dan geen topic!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:27 schreef Maud_Dib het volgende:
Dr.D Ik wil dat de OP weer
[..]
krijgt
Mr. Smartypantsquote:Op maandag 7 juni 2004 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat [insert random] is die lijst,.
Poeh, gelukkig. Dat spul is namelijk verantwoordelijk voor een significant deel van Karboenkel.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De reclame niet, Boenkel. De reclame niet...
Mijn OP wordt toch verkrachtquote:Op maandag 7 juni 2004 13:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Open dan geen topic!![]()
idd, jammer!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
*deceptiemoment*
Toch tof, scheelt een hoop rekeningen.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb helemaal geen postbode. Die wordt altijd doodgestoken voor hij bij mijn huis aan het einde van de straat is.
De deurwaarder is slimmer: die begint achter in de straat.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Toch tof, scheelt een hoop rekeningen.
Verkeerde knopje,quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef jogy het volgende:
Ik heb net als lunch een mona-griesmeelpudding en 12 festini peer-ijsjes op.
En nu heb ik nog 3 hamkaas-croisantjes over, maar ik zit vol.
Succes met de krampen,.
Dat zijn een boel peren-ijsjes, J. Maar jij bent dan ook een toffe peer, dus die heb jij wel nodig.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef jogy het volgende:
En nu heb ik nog 3 hamkaas-croisantjes over, maar ik zit vol.
Ik heb net boterhammen met pindakaas op. Veel.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef jogy het volgende:
En nu heb ik nog 3 hamkaas-croisantjes over, maar ik zit vol :').
you sick fuck!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:33 schreef jogy het volgende:
12 festini peer-ijsjes op.
Berenklem.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De deurwaarder is slimmer: die begint achter in de straat.
Ik krijg Dutroux-associaties.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb net boterhammen met kindakaas op.
Ik vind jou wel iemand voor een Bob de Bouwer-broodtrommel.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld een lieve en goedemamsie
maar ik smeer mijn boterhammetjes al een tijdje zelf dus daar was ik al achter. Het is de vloek van de boterhamtrommel...
Shotgun helpt ook. Ik geef mijn buren gewoon de schuld. Elke week een andere buur.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Berenklem.
idd, die rare student die alleen maar "computert" verdenkt toch niemand...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Shotgun helpt ook. Ik geef mijn buren gewoon de schuld. Elke week een andere buur..
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, die rare student die alleen maar "computert" verdenkt toch niemand...
Pinda! Met een P! Ik heb niet recentelijk enkele kinderen tot een fijne smeuige pasta met een beetje basilicum en dille voor op de boterham vermalen!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik krijg Dutroux-associaties..
Nien, ik weet het ook niet. Maar ik kan er wel een keertje eentje bij je langs sturen.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:30 schreef NiNi het volgende:
Malaaw! Waarom hebbie steeds van die lekkere postbodes?
*jaloers
Fixed, leuk man, die bugs in de softwarequote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verkeerde knopje,.
Mijn peer-gehalte moet wel op peil blijven inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zijn een boel peren-ijsjes, J. Maar jij bent dan ook een toffe peer, dus die heb jij wel nodig.
Pindakaas, alleen lekker met veel drinkenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb net boterhammen met pindakaas op. Veel.Niet zo exotisch als jouw lunch maar O zo lekker!
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
you sick fuck!
Zijn te klein, die broodtrommeltjes. Tupperware.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor een Bob de Bouwer-broodtrommel.
Zou je wel staan.
Dat zou ik zeggen als ik dat zou hebben gedaan.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Pinda! Met een P! Ik heb niet recentelijk enkele kinderen tot een fijne smeuige pasta met een beetje basilicum en dille voor op de boterham vermalen!
Ha! Je had dus al wel naar die broodtrommeltjes gekeken! Ha! I knew it!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zijn te klein, die broodtrommeltjes. Tupperware.
Steek dan ook eens een keer in een niet-vitaal onderdeel.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb helemaal geen postbode. Die wordt altijd doodgestoken voor hij bij mijn huis aan het einde van de straat is.
Oh jee, QyRoZ...*Zucht.* Moeten we dit gesprek wéér hebben? Goed, hier gaan we:quote:Op maandag 7 juni 2004 13:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zou ik zeggen als ik dat zou hebben gedaan..
Ik ben ernstig teleurgesteld in je, Boenkel. Ik dacht dat je zoals mij was. Ik dacht dat je je beperkte tot het vermalen van 18-plussers..
Wat een decepties vandaag..
Maar dan moet je zo hard steken voor hij eindelijk dood gaat.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:41 schreef Malawi het volgende:
[..]
Steek dan ook eens een keer in een niet-vitaal onderdeel.![]()
In 18+-ers zitten veel meer gezonde voedingsstoffen hoor. Ik hou niet zo van vers, mals vlees.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oh jee, QyRoZ...*Zucht.* Moeten we dit gesprek wéér hebben? Goed, hier gaan we:
Boven de 18 neuken... Onder de achtien opeten. Zit je het nu weer verkeerd om te doen?
Dammit! Betrapt. Maar laat het duidelijk zijn dat als ik ooit een suf broodtrommeltje neem dat het een Transformers-broodtrommeltje zal zijn.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ha! Je had dus al wel naar die broodtrommeltjes gekeken! Ha! I knew it!
Tjek, zal ik zeker nalaten.quote:En probeer de volgende keer als je dat ene niet gaat doen er eens wat bieslook bij..
Optimus of Megatron?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dammit! Betrapt. Maar laat het duidelijk zijn dat als ik ooit een suf broodtrommeltje neem dat het een Transformers-broodtrommeltje zal zijn.
MegaZord!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Optimus of Megatron?
boenkel is een grote jongen!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:57 schreef QyRoZ het volgende:
Daar past een boel brood in volgens mij.
En een appel of een mandarijntje.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:57 schreef QyRoZ het volgende:
Daar past een boel brood in volgens mij.
Als je in een hele rare bui bent past een peer ook wel. Of een peren-ijsje.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En een appel of een mandarijntje.
Gaat zo'n ijsje dan niet smelten Q.?quote:Op maandag 7 juni 2004 14:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je in een hele rare bui bent past een peer ook wel. Of een peren-ijsje.
Je vergeet er spontaan je PI van!quote:Op maandag 7 juni 2004 14:05 schreef NiNi het volgende:
Ja, Q ik ken hem nog!
Dat smeltquote:Op maandag 7 juni 2004 14:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
peren-ijsje.
quote:Op maandag 7 juni 2004 14:03 schreef QyRoZ het volgende:
peren-ijsje.
Alleen als je hem TEveel liefde geeft, D.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gaat zo'n ijsje dan niet smelten Q.?
Wel als je zo negatief doet, ja. Dat komt door de negatieve energie die jij uitstraalt.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat smelt..
Ik 12.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:07 schreef Malawi het volgende:
[..]
![]()
heb ik er net een van op!
![]()
![]()
Teveel liefde is nooit slecht voor een ijsje Q.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alleen als je hem TEveel liefde geeft, D.
Devastator.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Optimus of Megatron?
groot is mooi!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Devastator.
Die kan ik niet vinden.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Devastator.
Dammit!!! Ik heb het stripboek waar dat plaatje vandaan komt!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:56 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
$5,- op ebay Boenkel! Da's geen geld!
die krijg je ook alleen door 5 van die robot gevallen te combineren!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden.
ja!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn we er weer?
Ik ben de site kwijt waar ze allemaal stonden ingescandquote:Op maandag 7 juni 2004 16:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dammit!!! Ik heb het stripboek waar dat plaatje vandaan komt!!!
Juist, en Devastator is de okayste grote transformer. Naast Computron natuurlijk want die is door Grimlock gebouwd.quote:
Zes, Devastator bestaat uit zes bouwvoertuigen in plaats van vier kleintjes en één grote.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die krijg je ook alleen door 5 van die robot gevallen te combineren!
Dat was de enige van de subgroepen die uit 6 bestond, de rest wel uit 5.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zes, Devastator bestaat uit zes bouwvoertuigen in plaats van vier kleintjes en één grote.
Ik had vroeger het rechterbeen volgens mij.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zes, Devastator bestaat uit zes bouwvoertuigen in plaats van vier kleintjes en één grote.
Correct. Ook een stuk mooier, zes dingetjes die even groot zijn in plaats van grote torso-pappa en zijn ledemaatjes.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was de enige van de subgroepen die uit 6 bestond, de rest wel uit 5.
Ik heb die ook. Nog steeds dus. Ooit zal ik ze compleet hebben. Ik wacht gewoon nog even tot dat echt moeilijk wordt.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik had vroeger het rechterbeen volgens mij..
Waar speelde jij vroeger mee NiNi?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:19 schreef NiNi het volgende:
Hmpf.
Ook met transformers! Robots in disguise! Of the skies! Daar was altijd verwarring over.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar speelde jij vroeger mee NiNi?
In het kader van het wanhopig vasthouden aan jeugdherinneringen heb ik een tijdje terug een AT-ST gekocht van Star Wars. Het volgende (en laatste aan speelgoed herinneringen) is of een Optimus Prime, metalen 1e versie óf Soundwave.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb die ook. Nog steeds dus. Ooit zal ik ze compleet hebben. Ik wacht gewoon nog even tot dat echt moeilijk wordt.
Gekkie.quote:Op maandag 7 juni 2004 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik 12.
Die knuffels die je in een bal kon draaien! Ken je die niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Poppel?
Dat is toch zo'n teddybeer die je binnenstebuiten kan doen, zodat er weer een andere teddybeer ontstaat?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Poppel?
Vaagjes. Zal wel van na mijn tijd zijn.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:25 schreef NiNi het volgende:
Die knuffels die je in een bal kon draaien! Ken je die niet.
Een balletje of een non-balletje.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n teddybeer die je binnenstebuiten kan doen, zodat er weer een andere teddybeer ontstaat?
Denk het ook, opa.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vaagjes. Zal wel van na mijn tijd zijn.
ik had die paarse met die halve maan op haar buik.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Een balletje of een non-balletje.
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ook met transformers! Robots in disguise! Of the skies! Daar was altijd verwarring over.
Hoewel ik ook wel een My Little Pony had, en een poppel!Poppels
Ik had die roze links beneden.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
ik had die paarse met die halve maan op haar buik.
Oh. Ik zie al waarom ik ze niet ken.quote:
Dingen uit onze tijd gaarne, gramps.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh. Ik zie al waarom ik ze niet ken..
Dit is pas speelgoed mên:
[afbeelding]
Muh muh muh MASK nananananananna silver trail
nananananaananaaaa denoms hail
nananananaanananana
muh muh muh MASK!
MASK IS VAN ALLE TIJDEN, POPPELKNAAS.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef NiNi het volgende:
Dingen uit onze tijd gaarne, gramps.
Jakkes, vies woord.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
MASK IS VAN ALLE TIJDEN, POPPELKNAAS..
My Little Popple?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:36 schreef NiNi het volgende:
Jakkes, vies woord.
Maar alleen de eerste paar series, toen ze lief tegen elkaar gingen doen was er geen klap meer aan.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef Maud_Dib het volgende:
MASK was echt de shit gewoon
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
My Little Popple?
Condor?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:37 schreef Dagonet het volgende:
Maar alleen de eerste paar series, toen ze lief tegen elkaar gingen doen was er geen klap meer aan.
En de groene motor/helicopter met de help Mirage was het stoerst
G.I. Joe was gay mên.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik wil G.I Joe!
Jaaaaaa.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:42 schreef Croupouque het volgende:
..en niet te vergeten He-Man en het Grayskull-kasteel van Skeletor.
[afbeelding]
En de Thundercats, met het Thundercats-zwaard.
[afbeelding]
Die ja!quote:
He-man! Masters of the universe.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:42 schreef Croupouque het volgende:
..en niet te vergeten He-Man en het Grayskull-kasteel van Skeletor.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wilykit en Wilykat!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:42 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
De build-quality is er ook naar hoor. Het ene vleugeldeurtje van mijn Thunderhawk was toen ik hem op mijn verjaardag uit de doos haalde al lam.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:44 schreef Dagonet het volgende:
Die ja!
Wat is dat MASK spul trouwens goedkoop!
oeh, je voelt de teleurstelling gewoon hier nog!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De build-quality is er ook naar hoor. Het ene vleugeldeurtje van mijn Thunderhawk was toen ik hem op mijn verjaardag uit de doos haalde al lam..
Ja mên. En de achterbumper ging ook soms niet ver genoeg omhoog om de straalmotoren genoeg ruimte te geven. Dan kwam de hele Thunderhawk maar met moeite van de grond. En Bruce Tanner mar schreeuwen. Zo zielig.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
oeh, je voelt de teleurstelling gewoon hier nog!
Nuja, aanschouw hier een echt jeugdtrauma.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja mên. En de achterbumper ging ook soms niet ver genoeg omhoog om de straalmotoren genoeg ruimte te geven. Dan kwam de hele Thunderhawk maar met moeite van de grond. En Bruce Tanner mar schreeuwen. Zo zielig..
Jayce!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zoobelizoo!
Ik kan er helaas geen plaatjes van vinden...
En Jayce and the Wheeled Warriors was ook tof.
Ja MUUS, het was heel erg. Ik ben er nooit helemaal overheen gekomen.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:55 schreef MUUS het volgende:
JK toch.
Playdoh studio ofzo? Iets met play en do ofzo..quote:Op maandag 7 juni 2004 17:11 schreef Croupouque het volgende:
Hoe heette dat toffe speelgoed ook alweer?
Het waren van die rubberen hoofden van griezelige monsters waar je klei in kon doen, en als je dan onderaan zo'n hoofd op een knop duwde, dan kwam die klei in sliertjes uit allerlei holtes in het gezicht gekronkeld.
Nee, nee, PlayDoh was te lief.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:13 schreef engessa het volgende:
[..]
Playdoh studio ofzo? Iets met play en do ofzo..
Och arme, kom aan mijn boezem.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja MUUS, het was heel erg. Ik ben er nooit helemaal overheen gekomen.
PlayDoh lief?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, nee, PlayDoh was te lief.
Dit was eng.
*snik snik*quote:Op maandag 7 juni 2004 17:19 schreef MUUS het volgende:
Och arme, kom aan mijn boezem.
Krokodilletranen.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*snik snik*.
Tegenstrijdige emoties. Niet eerlijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:26 schreef MUUS het volgende:
Krokodilletranen..
hoe jong precies?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
mên, ik ben hier te jong voor!
Geef eens wat meer details: in welke periode, wat voor personages, etc.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:34 schreef Maud_Dib het volgende:
Hoe heette die tekefilm serie ook alweer dat ze steeds aan van die kabels hingen?
Thunderbirds?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:34 schreef Maud_Dib het volgende:
Hoe heette die tekefilm serie ook alweer dat ze steeds aan van die kabels hingen?
daar heb ik altijd met plezier naar zitten kijkenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Thunderbirds?
Sorry man.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:50 schreef QyRoZ het volgende:
Zijn er nog leuke users in tha house?
Ik hou niet zo van Schlagermuziek.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Schultenbrau-fans melden aub.
Cultuur zeg ik je , cultuur!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Schlagermuziek.
Niet mijn cultuur zeg ik je, niet mijn cultuur !quote:Op maandag 7 juni 2004 20:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Cultuur zeg ik je , cultuur!
21 mênquote:Op maandag 7 juni 2004 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
hoe jong precies?
als jij al te jong ben..quote:Op maandag 7 juni 2004 20:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
21 mên
wat was dr, C?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sorry man.
a.s. woe. 16.05 hs.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:06 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond.
Ik excuseerde mij voor het gebrek aan leuke users.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat was dr, C?
Ik hoorde deze week dat ik dan ook een schoolfeest heb trouwens, op woensdagavondquote:Op maandag 7 juni 2004 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
a.s. woe. 16.05 hs.
[insert originele doodverwensing]quote:Op maandag 7 juni 2004 21:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoorde deze week dat ik dan ook een schoolfeest heb trouwens, op woensdagavond
Schoolfeest !quote:Op maandag 7 juni 2004 21:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoorde deze week dat ik dan ook een schoolfeest heb trouwens, op woensdagavond
Ja, relaxt hequote:Op maandag 7 juni 2004 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Schoolfeest !.
.
.
Gaan jullie dan ook schuifelen, en chips eten en de Spice Girls nadoen ?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, relaxt he
Echt lang geleden, zoiets
Ja, want ik ben opeens een meisje geworden...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook schuifelen, en chips eten en de Spice Girls nadoen ?
Oh, en de hele avond high op adrenaline omdat Hij/Zij naar je kijkt enzo.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook schuifelen, en chips eten en de Spice Girls nadoen ?
Bij ons was het dan altijd zo dat alle populaire jongens de Backstreet Boys gingen playbacken en alle populaire meisjes de Spice Girls. En ik zat dan aan de kant chips te eten. En dan gingen we schuifelen en dan werd ik nooit gekozen, behalve door de Bril van de Klas, en die zat dan onzedelijk aan mijn kont.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want ik ben opeens een meisje geworden...
Maar, de Spice Girls zijn vet
Jij ook al?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
dan werd ik nooit gekozen, behalve door de Bril van de Klas, en die zat dan onzedelijk aan mijn kont.
Een doodnormale gymnasiumbrugklas vrees ik. Ik heb er overigens ook geen blijvende schade van ondervonden. Geloof ik.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:27 schreef Tijn het volgende:
Zat jij trouwens in een Amerikaanse tienersoap op school ofzo? Ik heb dat soort dingen echt nog nooooit meegemaakt.
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:28 schreef QyRoZ het volgende:
Schoolfeesten..
Nostalgie..
De brugklasser in mij begint al te kwijlen.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:29 schreef Tijn het volgende:
Ik heb alleen maar cabaret-achtige toneelstukjes gedaan tijdens "schoolhappenings". Of ik speelde met een bandje. Of ik zat ontzettend dronken in de hal gitaar te spelen met allemaal aanbiddende mensen eromheen. Of ik ging gewoon helemaal uit m'n dak op Paradise by the Dashboardlights. Aan de kant chips eten was nooit echt m'n ding.
Ik schuifelde nooit. Dan stond ik zielig alleen in een hoekje stiekem te huilen.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Schuifelen op Queen - I want to live forever.
.
Ik geloof dat ik een heel gelukkige brugklasser was.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik schuifelde nooit. Dan stond ik zielig alleen in een hoekje stiekem te huilen.
Some things never change..
Die hersencellen zijn zo verdwenen danzij de feesten de jaren erna.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:38 schreef Tijn het volgende:
Van brugklasfeesten kan ik me echt nìks herrinneren.
Een feest.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:26 schreef Tijn het volgende:
Hoe dan ook. Het is iets wat door mensen op school is geregeld. En ze hebben overal flyers rondgegooid en posters opgehangen enzo. Dus ja, hoe moet ik het dan noemen?
Ja nee dus. Nieteens. Maar dan was ik vet aan het dansen op de Spice Girls, en dan keek ik naar hem en dan knipoogde hij, en dan was ik helemaal van de wereld enzo. Dat was toen nog zo.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je zijn handje wel stiekem vastgehouden, Au3?
Had niemand dat door?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja nee dus. Nieteens. Maar dan was ik vet aan het dansen op de Spice Girls, en dan keek ik naar hem en dan knipoogde hij, en dan was ik helemaal van de wereld enzo. Dat was toen nog zo..
Sorry daar nog voor.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:45 schreef Croupouque het volgende:
Ik ging nooit naar schoolfeesten, omdat ik dan altijd werd opgesloten in de w.c.'s.
Ik ben mijn hele middelbare schooltijd heimelijk verliefd op hem geweest ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Had niemand dat door?
Het is maar goed dat je hem niet hebt aangeraakt, voor je het weet ben je zwanger..
Dan is het net alsof we met gekleurde lampjes tussen de bomen en een BBQ bij iemand in de tuin gaan zitten.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een feest.
Heb jij ENIG idee wat voor schade je toen bij mij hebt aangericht?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sorry daar nog voor.
Je kan beter in de plee opgesloten zitten dan bv in een kast of aan de kapstok. Want als je dan moet pissen, kun je ten minste gewoon pissen.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heb jij ENIG idee wat voor schade je toen bij mij hebt aangericht?
Hij heeft een punt.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan beter in de plee opgesloten zitten dan bv in een kast of aan de kapstok. Want als je dan moet pissen, kun je ten minste gewoon pissen.
Ik wou verdomme dat ík eens op de plee werd opgesloten tijdens een schoolfeest. Maar nee, altijd maar dat begerige vrouwvolk. Bleh.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:52 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Hij heeft een punt.
Optie 1: het idee dat je naar een BBQ gaat.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan is het net alsof we met gekleurde lampjes tussen de bomen en een BBQ bij iemand in de tuin gaan zitten.
Je had moeten zien hoe ik er toentertijd uitzag.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan beter in de plee opgesloten zitten dan bv in een kast of aan de kapstok. Want als je dan moet pissen, kun je ten minste gewoon pissen.
Heb jij je stunt eigenlijk al gehad ? En zo ja, wilde verhalen ?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:52 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Hij heeft een punt.
Het wordt heel tof hoor, een klasgenoot van me gaat DJ'enquote:Op maandag 7 juni 2004 21:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Optie 1: het idee dat je naar een BBQ gaat.
Optie 2: het idee dat je nog in de brugklas zit.
Goh, nou, poe, tja, tjonge ende tjee...moeilijke keuze.
Ik was geen dader, ik was zelf het slachtoffer.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heb jij ENIG idee wat voor schade je toen bij mij hebt aangericht?
Dus.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het wordt heel tof hoor, een klasgenoot van me gaat DJ'en
Oh mên... niet de goeie sportschoenen en verstelplaatjes op je ribbroek?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je had moeten zien hoe ik er toentertijd uitzag.
Als ik daar nu op terugkijk, vroeg ik er wel een beetje om.
Man, ik zou mezelf toen ook pesten als ik een ander was.
Volgens mij is Q. de enige kalende persoon die ik ken die nogsteeds wordt opgesloten in toiletten.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik was geen dader, ik was zelf het slachtoffer.. Ooit.
. Nu nog steeds.
Verstelplaatjesquote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh mên... niet de goeie sportschoenen en verstelplaatjes op je ribbroek?
Ik zat tijdens de stuntnacht thuis op de bank met een kop warme chocolademelk terwijl de rest van de klas in hun tentje de elementen aan het trotseren waren.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb jij je stunt eigenlijk al gehad ? En zo ja, wilde verhalen ?
Een appeltje, of een zonnetje.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Verstelplaatjes
Ja, als je dan een gat in je broek viel, ging je moeder het fixen door er wat overheen te plakken. Bijvoorbeeld een leuk zonnetje of een hartje of iets anders dodelijks.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Verstelplaatjes
Of een leren lapje uit een oude jas van je vader. Of zoiets.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:57 schreef Tijn het volgende:
Ja, als je dan een gat in je broek viel, ging je moeder het fixen door er wat overheen te plakken. Bijvoorbeeld een leuk zonnetje of een hartje of iets anders dodelijks.
Ja, ook erg tof. En dan liefst dezelfde kleur als je broek, maar net een andere tint waardoor het er echt vanaf vloekte.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of een leren lapje uit een oude jas van je vader. Of zoiets.
Teh hip.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, als je dan een gat in je broek viel, ging je moeder het fixen door er wat overheen te plakken. Bijvoorbeeld een leuk zonnetje of een hartje of iets anders dodelijks.
Ik had:quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh mên... niet de goeie sportschoenen en verstelplaatjes op je ribbroek?
Whehehe. Ik zie Bepaalde Individuen al van tevoren geplanned hebben om dit keer weer met elkaar te gaan zoenen om Rome te overtreffen, en dan zitten ze met z'n allen rillend tegen elkaar aan in 1 slaapzak, en die Klassehunk die ze eigenlijk wilden verkrachten ligt zeker in zijn eentje in zijn auto te slapen.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de stuntnacht thuis op de bank met een kop warme chocolademelk terwijl de rest van de klas in hun tentje de elementen aan het trotseren waren.
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:59 schreef Tijn het volgende:
Ja, ook erg tof. En dan liefst dezelfde kleur als je broek, maar net een andere tint waardoor het er echt vanaf vloekte.
Hmm... ik was ook wel fan van Ray, maar je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 7 juni 2004 21:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik had:
a. Een lengte van 1 meter 40
b. Een volwassenenbril.
c. Een dames-volwassenenbril.
d. Een dames-volwassenenbril met roze, rode en groene stipjes erop.
e. M.C. Hammer-streepjes in mijn haar geschoren.
f. Een vreemd, niet te beschrijven patroon in mijn achterhoofd geschoren.
g. Ik was bang voor de bal.
h. Moet ik nog doorgaan?
Gelukkig was er MUH MUH MUH MASK!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]Vroeger
.
Ja hallo, blije Oilillybrugger meldt zich.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]Vroeger
.
Nee serieus, mijn ouders waren in die tijd fan van 2Unlimited.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmm... ik was ook wel fan van Ray, maar je kan ook overdrijven
Housebroeken zijn denk ik, na soepstengels, m'n meest verdrongen product uit m'n jeugd.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee serieus, mijn ouders waren in die tijd fan van 2Unlimited.
En mijn vader had twee housebroeken, een zwart/witte en een paars/gele.
Hoi.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:01 schreef Modus het volgende:
Hoi MUUS..
I feel your pain sister.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:03 schreef MUUS het volgende:
Ik help mee bij schoolfeesten om te zorgen dat kinderen elkaars hersenen niet in slaan én ik heb van de week nog een Winnie de Pooh (.) op de broek van mini-MUUS gestreken.
M.a.w: Ik ben ff weg van dit topic. Confronterend mèn. :').
In mijn tijd was dat nog Levi's en Nike.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hallo, blije Oilillybrugger meldt zich.
Ja, dat vond mijn moeder dus niks.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog Levi's en Nike..
We zijn het levende bewijs dat je er niks ernstigs aan overhoudt, als je vroegerquote:Op maandag 7 juni 2004 22:03 schreef MUUS het volgende:
Ik help mee bij schoolfeesten om te zorgen dat kinderen elkaars hersenen niet inslaan én ik heb van de week nog een Winnie de Pooh (.) op de broek van mini-MUUS gestreken.
M.a.w: Ik ben ff weg van dit topic. Confronterend mèn..
Met jou kan ik het zò vinden he.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog Levi's en Nike..
Hm ja, ik mocht dus twee (!) Levi's truien en 1 Levi's 501 met het labeltje eruit geknipt. En 1 paar non-Air Nikes. Maar daar moest ik dan wel minstens tot aan mijn examen mee doen.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, dat vond mijn moeder dus niks..
Met damesbril met roze en rode stippen erop vroeg je er inderdaad om.quote:
Neen mên. Er is vast ook wel iets kloten.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alles is kut,.
Tu-du-du-du, tu-du, tu-du.quote:
DOOR KLOTEN IS ALLES NU KUT JK!!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen mên. Er is vast ook wel iets kloten.
Hodfr. Hoeren zijn het. Allemaal.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
DOOR KLOTEN IS ALLES NU KUT JK!!
NOEM ME GEEN HOER, BOER.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hodfr. Hoeren zijn het. Allemaal.
* AudreyHepburn ontmaskert Daggla als verstelplaatjes brugger met bril en MC Hammer cassettes.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alles is kut,.
wie noem je een boer, allochtoon!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NOEM ME GEEN HOER, BOER..
Heb je je in je zak gesneden bij het scheren?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat ken je me toch slecht..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* Dr.Daggla ontmaskert Daggla als verstelplaatjes brugger met bril en MC Hammer cassettes.
IK HEB NEDERLANDS PASPOORT EN GEEN AUTKIERING!!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wie noem je een boer, allochtoon!
Hoer.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mn nieuwe ADSL modem verneukt..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je je in je zak gesneden bij het scheren?
Whahahahaahah. Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:11 schreef MUUS het volgende:
Tijn, jouw soepstengelhaat zit diep. Weet je nog dat je mini-MUUS hebt geprobeerd die haat op te dringen? "Soepstengels zijn geen eten, Isabel. ECHT NIET!!".
Troost me,quote:Op maandag 7 juni 2004 22:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoer.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Voor €60 heb je een nieuwe.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb zojuist mn nieuwe ADSL modem verneukt...
Whehehe, toen ik eindelijk na heel lang aandringen een paar Nike Airs had, heb ik ze na 1 dag lekgestoken onder druk van een klasgenoot. Want dat liep lekkerder en was tofferquote:Op maandag 7 juni 2004 22:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm ja, ik mocht dus twee (!) Levi's truien en 1 Levi's 501 met het labeltje eruit geknipt. En 1 paar non-Air Nikes. Maar daar moest ik dan wel minstens tot aan mijn examen mee doen.
Jij steelt eerlijk voor je inkomen?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
IK HEB NEDERLANDS PASPOORT EN GEEN AUTKIERING!!
quote:Op maandag 7 juni 2004 22:14 schreef Tijn het volgende:
Whehehe, toen ik eindelijk na heel lang aandringen een paar Nike Airs had, heb ik ze na 1 dag lekgestoken onder druk van een klasgenoot. Want dat liep lekkerder en was toffer
Ja, i know..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor �60 heb je een nieuwe..
Niet dat het niet kut is natuurlijk.
Het is ook geen eten! Het is droog brood in stokvorm. Daar sla je je hond nog niet mee, laat staan dat je het je kind voert! En er dan ook nog bij zeggen dat het snoep is! Dat DOE je gewoon niet!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:11 schreef MUUS het volgende:
Tijn, jouw soepstengelhaat zit diep. Weet je nog dat je mini-MUUS hebt geprobeerd die haat op te dringen? "Soepstengels zijn geen eten, Isabel. ECHT NIET!!".
Wat is er trouwens met Xebrosius ?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, i know..
79 btw.. Maar daar gaat het niet om..
Ten eerste had ik al veel te veel betaald voor deze en nu is ie ook nog is stuk.
Hij heeft een permban,quote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met Xebrosius ?
Technisch gezien wel.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook geen eten!
Het is droge bagger die zelfs na het soppen in de soep nog nergens naar smaakt, ja.quote:Het is droog brood in stokvorm.
Sla jij honden, Tijn?quote:Daar sla je je hond nog niet mee, laat staan dat je het je kind voert!
Nee, dan zeg je: "Da's een soepstengel".quote:En er dan ook nog bij zeggen dat het snoep is!
True.quote:Dat DOE je gewoon niet!
Hoezo ?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft een permban,.
*doet de Truffle Shuffle*quote:Op maandag 7 juni 2004 22:21 schreef Croupouque het volgende:
Ik verveel me.
Vermaak mij.
Ik quote even de essentiequote:Op maandag 7 juni 2004 22:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Liegen tegen kinderen kan trauma's veroorzaken en zeker als het om (zogenaamd) snoep gaat.
*doet de Jive*quote:Op maandag 7 juni 2004 22:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
*doet de Truffle Shuffle*
Regressietherapiequote:Op maandag 7 juni 2004 22:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik quote even de essentie
Hij zei wat foute dingen tegen de foute mensen..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hoezo ?
Bedankt, mevrouw Hepburn, voor het feit dat ik nu met dat verschrikkelijk irritante deuntje in mijn hoofd zit. Nogmaals, ik kan u niet genoeg bedanken. Bedankt.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kent hier iemand de dans "The Hustle" ?
* Croupouque heeft nog trauma's van het bijbehorende liedje: "DO THE HUSTLE !"
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zei wat foute dingen tegen de foute mensen..
ACH MAN GA JE BUURMAN PESTEN KUTLUL,quote:Op maandag 7 juni 2004 22:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Uit de categorie grafkanker/vinketering enzo ?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
WAT JE ZEGT BEN JE ZELF LULKUT!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ACH MAN GA JE BUURMAN PESTEN KUTLUL,.
Ach ja, waarom niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Uit de categorie grafkanker/vinketering enzo ?
*kuch*quote:Op maandag 7 juni 2004 22:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
IK HEB GEEN HULP NODIG!!!! VAN NIEMAND!!! ER IS NIKS MET ME AAN DE HAND!!!!!!!
Preciesquote:Op maandag 7 juni 2004 22:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
*kuch*
Nee natuurlijk niet, Tijn. Niks mis met jou.
DOE NOU IS LIEF..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
WAT JE ZEGT BEN JE ZELF LULKUT!.
NU !! KUNSTGEBIT UIT !! TERUG IN DAT GLAASJE !! LAAT JE POLS LOS !!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
IK HEB GEEN HULP NODIG!!!! VAN NIEMAND!!! ER IS NIKS MET ME AAN DE HAND!!!!!!!
KIJK NOU EENS TEGEN WIE JE POST PIEMEL!! VERWACHT JE WONDEREN OFZO?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DOE NOU IS LIEF...
Vroeger troostte je me nog wel eens,quote:Op maandag 7 juni 2004 22:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
KIJK NOU EENS TEGEN WIE JE POST PIEMEL!! VERWACHT JE WONDEREN OFZO?
Met een soepstengel zekerquote:Op maandag 7 juni 2004 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vroeger troostte je me nog wel eens,.
Ik ben ff obstinaat. Laat me.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vroeger troostte je me nog wel eens,.
Uhm, ik dacht dat het ons kleine geheimpje was..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met een soepstengel zeker
Gelukkig kom jij de feestvreugde nog even verhogen.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:43 schreef static het volgende:
Gezellig hier.
Je bent zeker in kinese ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben ff obstinaat. Laat me..
Goed, ik praat echt nooit meer tegen je IRL,quote:Op maandag 7 juni 2004 22:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben ff obstinaat. Laat me..
Ben al weer weg hoor, harige blubberkut.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij de feestvreugde nog even verhogen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |