Je kan zoiets natuurlijk geen feit noemen maar een veronderstelling op zijn best.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:15 schreef Tha_BlonT het volgende:
Leuk feitje dat ik tegenkwam; gemiddelde reincarnatieleeftijd is 52.
Vergis je niet, dat wat je te zien krijgt best indrukwekkend kan zijn. Misschien was je wel een vrouw in je vorige leven, misschien haal je wel een onverwerkt trauma naar boven doordat je op gruwelijke wijze werdt vermoord.quote:Vraag: IN het boek zijn talloze verhalen te lezen over hoe makkelijk het is om onder hypnose je vorige levens in te gaan. Hier werd ik eigenlijk wel enthousiast van.
kan je een paar logica vraagjes hier posten?quote:Het boek is overigens leuk om te lezen, geeft je wel een paar logica vraagjes, maar ook wat nieuwe inzichten. In ieder geval leuk voor de beginner en de gevorderde...
Hoe kan ik mijzelf dan beschadigen... doordat ik dingen ga denken die niet helemaal waar zijn.. hoe dan ook, beelden die bij me zouden opkomen, zijn of dan wel mijn onderbewuste, wat altijd nuttig is om te weten, of inderdaad een vorig leven... Ik leef liever met een wetenschap dan een ignorance...quote:Misschien is reincarnatie gewoonweg niet waar en beschadig je jezelf hiermee.
Ik vraag me wel eens af wat er dan na een menselijke levensvorm komtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:34 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ze gaan ook in op het feit dat je als klein molecuul begint, dan plant en dan dier etc... hierbij worden verschillende individuele energieen die plant zijn geweest tesamen een energie voor een dier... dat zou wel verklaren dat iedereen zich iets kan herinneren, maar niet dat iedereen mens is geweest...
van Indianen kende ik nog niet, 's ff gaan zoekenquote:Het verhaal van de Lama's ken ik inderdaad, overigens staan in het boek ook wat van die verhalen, meestal indianen, die hun terugkomst voorspellen...
Dat heb ik ook eens gelezen. En als je een vorig leven niet zou verwerken in dit leven zou het kunnen dat die moedervlek zou groeien naar een kankergezwel. Het is idd opvallend dat ik minder moedervlekken heb op mijn armen en benen dan bv. mijn romp en hoofd. Maarja ik heb te weinig kennis van anatomie om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Nog een leuk iets is dat wonden uit vorige levens kunnen terugkomen als moedervlekken, soms verdacht veel lijkend op littekens... en over verschrikkelijke doden gesproken, laat ik nu twee hele grote moedervlekken op mijn beide slapen hebben... waarvan er 1 heel raar uitziet... (een soort gat geslagen...) dat lijkt mij een goede hint voor suicide...
Wordt ook beschreven...dimensie werking ofzoiets.. het idee is dat je eerst alles geweest moet zijn omdat in de vormloze gedachten dimensie gedachten meteen gemanifesteerd kunnen worden en als je dan nog bepaalde 'slechte' verlangens of iets dergelijks hebt, dan kan dat daar wel eens fout gaan. De volgende stage (ook wel het leven na de dood, waarvandaan je ook kan terugkeren) wordt genoemd alszijnde een plek waar je eigen verlangens allemaal uitkomen.. het is de gepersonificeerde hemel... was je altijd geinteresseerd in sex, dan creeer je die omgeving... dat lijkt eerst heel leuk, wordt je al snel zat, je verzint iets nieuws, net zolang totdat je elk verlangen hebt gehad en dus los bent van dat.... daarna hoppakee door naar het volgende... (dit allemaal zoals het in het boek beschreven is)quote:Ik vraag me wel eens af wat er dan na een menselijke levensvorm komt
Ik vind de suggestieve gedachte hierin inderdaad heel gevaarlijk... of misleidend...quote:- je interesses in dit leven
- dat waar je een afkeer aan hebt
- dromen analyseren
Bij de man waar ik een paar keer ben langs geweest, maakte tijd niet zoveel uit. De eerste keer ben ik vijf kwartier onder hypnose geweest en toen vond hij dat ik genoeg had gedaan. Ik was ook compleet gesloopt daarna.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef Giza het volgende:
Waar zou je zoiets kunnen doen dan? Ik weet eigenlijk niet of ik in vorige levens geloof, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het er niet is. En maar je gewoon ff een afspraak voor zoiets? Na een half uur tijd op en sta je weer op straat?
Ja, ik ben onder hypnose geweest en ik heb er ook zeker wat aan gehad.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:29 schreef Tha_BlonT het volgende:
Dus jij hebt het gedaan... Heb je er wat aangehad? Of laat ik het anders vragen,.wat heeft het je gebracht?
Je hoeft helemaal niet te praten over dingen die je niet wilt bespreken natuurlijk, maar besef je wel dat je niet echt controle hebt over de dingen die je te zien krijgt.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:29 schreef Giza het volgende:
Aha. Nadat ik die link van Tha_BlonT bekenend had dacht ik dat het alleem maar was als je een probleem had of iets specefiek wilde weten. Beetje praten over dingen die ik helemaal niet wil vertellen
Een man in Scheveningen.quote:MUUS naar wie ben jij naartoe gegaan? Mag ik zijn adres/telefoonnummer?
Het voelt niet als een droom, want je beseft je gewoon dat je wakker bent en je hebt gewoon controle over wat je zegt en doet.quote:En hoe beleef je zoiets? Als een droom of gevoel ofzo? Ik kan me er niks bij voorstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |