Voor je post, zie ook de huisregels en de FAQ's.quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Lucille & ik hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!
Ga ik doen, maareuh, ik zag na 5 uur ongeveer dat er geen FB-topic was dus ff gehaast eentje gemaaktquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:52 schreef Troel het volgende:
QG, je zou het stukje van Tijn eens moeten vernieuwen...
Er zit zelfs een slotje op.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:13 schreef pberends het volgende:
Typisch Duke Nukem :')
aub verplaatsen naar ONZ. Wanneer leren moderators dat nou eens![]()
Sommige rotzooi willen ze in ONZ niet eens hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:13 schreef pberends het volgende:
Onzin is geen vuilnisvat.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:13 schreef pberends het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Sommige rotzooi willen ze in ONZ niet eens hebben
Graag, we zijn immers niet in Feedback.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:49 schreef Steve-O het volgende:
Ok ik zal me niet meer bemoeien met de medemens .
Met tering zou ik even naar de huisarts gaan.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:22 schreef michelz het volgende:
ja waarom moet hij nou dicht.
slaat helemaal nergens op. Doe nix fout heb me helemaal de tering gegoogled om iets te vinden en nou post ik me vraag hier.
Dus wil graag dat hij weer open gaat
Ik wil niet veel zeggen maar Michelz heb voor mij dat topic geplaatst dus hou jij je klote bek es ff dichtt!!quote:Op maandag 17 mei 2004 12:59 schreef Slarioux het volgende:
V-Unit, kan je ff een eind optiefen ofzo?
Topic is open michelz, sorry
Laat ik ff als 'onpartijdige' in deze vuilebekkerij tussenbeide komen.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:54 schreef V-Unit het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar Michelz heb voor mij dat topic geplaatst dus hou jij je klote bek es ff dichtt!!
En als je t niet geloofd?
Vraag maar aan Michelz u stupid FOOL!!!
Dank je Lucille. Zelf wil ik nog even toevoegen dat ik niet met kleuters onderhandel, en hier verder dus niet op in ga.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:54 schreef V-Unit het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar Michelz heb voor mij dat topic geplaatst dus hou jij je klote bek es ff dichtt!!
En als je t niet geloofd?
Vraag maar aan Michelz u stupid FOOL!!!
en wie is hier eigenlijk de kleuter, ik doe het topic niet dichtquote:Op maandag 17 mei 2004 14:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dank je Lucille. Zelf wil ik nog even toevoegen dat ik niet met kleuters onderhandel, en hier verder dus niet op in ga.
Wie opende het topic?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:28 schreef michelz het volgende:
[..]
en wie is hier eigenlijk de kleuter, ik doe het topic niet dicht![]()
bij jou is alles begonnen
Zou bijna wat zeggenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:38 schreef Lucille het volgende:
Het topic is nu toch open? Dus waarom nog verder zeiken?
==> Dit is een retorische vraag
nee oke sorry slaat eik nergens opquote:Op maandag 17 mei 2004 15:38 schreef Lucille het volgende:
gggggquote:Op maandag 17 mei 2004 16:06 schreef Slarioux het volgende:
Dat krijg je niet. Dus doe geen moeite. Oh, en je sig is ookal weg zie ik? Whehehe...
Welke woorden snap jij niet uit mijn post:quote:Op maandag 17 mei 2004 18:54 schreef V-Unit het volgende:
Hey Slarioux doe is ff niet zo kinderachtiig tegen michelz!
Je heb het ook zo zwaar hea, al die kinderachtige mannetjes hun avatar af pakken. Slaat tog nergens op?!
Bied gewoon je excuses aan want hier verlaag je je alleen maar meer mee! Kinderachtig gewoon!
En michelz heb uitgelegd waarom hij dat topic (samen met mij geplaatst heb) en dan heb jij al helemaal niet het recht om daar met je poten aan te komen!
Dus doe es ff normaal!
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:38 schreef Lucille het volgende:
Wel grappig dat iemand die zich als een klein kind gedraagt iemand anders beticht van kinderachtig zijn.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:54 schreef V-Unit het volgende:
Je heb het ook zo zwaar hea, al die kinderachtige mannetjes hun avatar af pakken. Slaat tog nergens op?!
Bied gewoon je excuses aan want hier verlaag je je alleen maar meer mee! Kinderachtig gewoon!
En michelz heb uitgelegd waarom hij dat topic (samen met mij geplaatst heb) en dan heb jij al helemaal niet het recht om daar met je poten aan te komen!
Dus doe es ff normaal!
V-Unit, allereerst kunnen mods geen avatars+signatures editten, alleen FA's kunnen dat.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:54 schreef V-Unit het volgende:
Dus doe es ff normaal!
Regel dan voor mij extra rechtenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Gun me een leven![]()
lol wanabee modquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:18 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Regel dan voor mij extra rechten
Kinderen die vragen worden overgeslagen...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:18 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Regel dan voor mij extra rechten
jij hebt het echt druk met je kinderenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen...
Ben ik blij dat jij zo vaak vraagt
Lieve schat, ik neem aan dat jij de basisschool nog niet heb afgemaakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:45 schreef michelz het volgende:
[..]
volgens mij voel je je heel stoer omdat je 6 mei 22 bent geworden
lol nou dan is ie toch nog jonger nog meer kindquote:Op woensdag 19 mei 2004 07:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Lieve schat, ik neem aan dat jij de basisschool nog niet heb afgemaakt.
1982-06-05 = 5 juni 1982 hoor
Owja en vergeet 1983-08-11 niet
Kunnen we deze discussie stoppen? Dit is feedback, geen slowchat.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:38 schreef michelz het volgende:
[..]
lol nou dan is ie toch nog jonger nog meer kind![]()
en waarom zijn jullie allemaal tegen mij gekeerd
SX telt niet?quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:38 schreef Chandler het volgende:
Lucille & QuietGuy, mag ik bij deze jullie inspanning vragen: Ik irriteer mij extreem aan het onzinnig posten in DIG het gebeurt steeds meer en ik heb steeds minder zin om terug te komen op FOK... Is het mogelijk dat jullie eens wat HARDER en STRENGER gaan modereren en mischien zelfs gewoon wel tijdelijke bans te geven voor DIG voor het geven van een irriterende en onzinnige reactie(s)?
Eensch met [betreffende gebruiker] sommigen denken dat het hier ONZ is.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:38 schreef Chandler het volgende:
Lucille & QuietGuy en Slarioux, mag ik bij deze jullie inspanning vragen: Ik irriteer mij extreem aan het onzinnig posten in DIG het gebeurt steeds meer en ik heb steeds minder zin om terug te komen op FOK... Is het mogelijk dat jullie eens wat HARDER en STRENGER gaan modereren en mischien zelfs gewoon wel tijdelijke bans te geven voor DIG voor het geven van een irriterende en onzinnige reactie(s)?
Stoer. Ik ga enorm NSB-en! Dat doe ik trouwens vrijwel altijd hoor. Alleen niet naar jou, maar naar QuietGuy.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:49 schreef Slarioux het volgende:
sop, elke keer als het je opvalt, geef ff een gil hier. Ik schijn zowiezo de strengste te zijn van de terrific three, dus als je wilt smijt ik wel met wat doodverwensingen en beledigingen, het schrikt de meeste wel af
Drop anders ff een mailtje op mn fok adres, dan reply ik wel ff met mn MSNquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:52 schreef sop het volgende:
[..]
Stoer. Ik ga enorm NSB-en! Dat doe ik trouwens vrijwel altijd hoor. Alleen niet naar jou, maar naar QuietGuy.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:38 schreef michelz het volgende:
[..]
lol nou dan is ie toch nog jonger nog meer kind![]()
en waarom zijn jullie allemaal tegen mij gekeerd
Sorry Lucille, maar dit moet nog evenquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kunnen we deze discussie stoppen? Dit is feedback, geen slowchat.
ik zag hem voorbij komenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:11 schreef HighwayDevil het volgende:
Kweenie hoor... ..
Meer iets voor de slowchatquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:46 schreef Slarioux het volgende:
Whehehehe
deantoine weer hoor
Hij is gekicked en daarna op slot gezetquote:
[Bittorent] "[ERNO 28] No space left on device"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:08 schreef Slarioux het volgende:
Nee, het mag niet.
Maar dan mot er wel een modje rondhangen
Kad m wel gebruikt maar omdat ik NOKIA er bij had staan kwam ie niet met lotus en die shit denk ikquote:Op maandag 24 mei 2004 21:25 schreef Slarioux het volgende:
Je mag een nieuw topic openen. Omdat je zo ontzettend aardig tegen me deed. Omdat je zo goed liet blijken dat je de search hebt gebruikt. En Google hebt gebruikt? Of heb je dat wel? Dacht het niet...
controleer toch maar even en/of plaats even een linkje naar de betreffende tekst... (dat opgeloste topics niet op slot gaan)quote:Op maandag 24 mei 2004 23:33 schreef Slarioux In het topic van robh het volgende:
[..]
Zeker weten. Die ken ik namelijk uit mijn hoofd.
linkje naar je bron: Hef het DIG-forum maar op.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
controleer toch maar even en/of plaats even een linkje naar de betreffende tekst... (dat opgeloste topics niet op slot gaan)
als ik in de quote van Slarioux zelf zelfs nog (onderstreept) "In het topic van robh" zet, mag ik toch aannemen dat hij weet waar het ook alweer over ging (en zelfs dat wordt herhaald)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:04 schreef Jump het volgende:
[..]
linkje naar je bron: Hef het DIG-forum maar op.
Zullen we anders verder gaan in Hef het DIG-forum maar op. ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:16 schreef Jordy-B het volgende:
moet je natuurlijk wel statistieken hebben van de andere fora, Lucille...
*hoopt op een zo-goed-als Arcee-lijstje
Klaagbaak zit op 25% en UVT rond de 20%, VBL op 8% of zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:16 schreef Jordy-B het volgende:
moet je natuurlijk wel statistieken hebben van de andere fora, Lucille...
In principe log ik alleen DIG, maar je kan natuurlijk ff in de AT kijken van de verschillende subfora. Ik kan wel stats genereren van andere subfora maar dan moet ik een hele posthistory gaan terughalen. DIG volg ik al heeeel langquote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:16 schreef Jordy-B het volgende:
Bron: http://www.quietguy.nl/foksearch/quote:Nieuwste reply bekend in database: 25-05-2004 00:26
Nieuwste topic bekend in database: 25-05-2004 00:22
Oudste reply bekend in database: 31-12-2003 12:39
Oudste topic bekend in database: 15-08-1999 04:44
Aantal topics bekend in database: 9847
Aantal replies in die topics: 123828
Ik heb geen idee waarvoor?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:57 schreef HighwayDevil het volgende:
Idee voor slotje?
Pretty welcome...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:27 schreef Slarioux het volgende:
Wederom
Hebben jullie 't al gecontroleerd?quote:Op maandag 24 mei 2004 23:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
controleer toch maar even en/of plaats even een linkje naar de betreffende tekst... (dat opgeloste topics niet op slot gaan)
Ja, en ik kan hem niet vinden. En dat verbaasd me heel erg. Niet alleen omdat ik die regel aanhoud (al sinds mijn "aanstelling") omdat ie in een FAQ stond, maar ook omdat ik hem er persoonlijk aleens ingezet heb. Toen ie dus ookal verdwenen was. Ik ga hem er dus voor de tweede keer inzetten. Vaag gedoe.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hebben jullie 't al gecontroleerd?
Ik snap de TS niet zo dus vraag ik ff om verheldering...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:00 schreef HighwayDevil het volgende:
DVD's kopiëren in Amsterdam.
Er is trouwens ook een optie om topic reports te plaatsen. Die zien de mods en ze kunnen dan een kijkje nemenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:00 schreef HighwayDevil het volgende:
had nog een grotere foto van een slot gevonden, maar die was te groot en zou de layout vern**ken. en dan was het zeker niet gepast meer. en gewoon overdreven.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik snap de TS niet zo dus vraag ik ff om verheldering...
Overigens grote afbeeldingen van slotjes plaatsen is niet echt netjes
Das meer voor de wat meer dringende zaken. De gewone (DIG-)midjes hebben hier als ik het goed heb ook geen toegang tot.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Er is trouwens ook een optie om topic reports te plaatsen. Die zien de mods en ze kunnen dan een kijkje nemen [afbeelding]
Die staat boven aan elk topic aka het NSB knopje
ik wist niet of je daar iets van wist![]()
niet? dat wist ik niet eens, ik dacht juist dat elke mod dat kon zien zodat iedereen kan/kon ingrijpenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:29 schreef yootje het volgende:
[..]
Das meer voor de wat meer dringende zaken. De gewone (DIG-)midjes hebben hier als ik het goed heb ook geen toegang tot.
Iedereen kan een topicreport plaatsen, iedere moderator kan deze lezen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
niet? dat wist ik niet eens, ik dacht juist dat elke mod dat kon zien zodat iedereen kan/kon ingrijpen
hda ik het toch goedquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Iedereen kan een topicreport plaatsen, iedere moderator kan deze lezen.
En ik het foutquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hda ik het toch goed![]()
aaaaahquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:37 schreef yootje het volgende:
[..]
En ik het fout
Ben jij de kloon van Tijn, toevallig?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:00 schreef HighwayDevil het volgende:
Hier wordt de suggestie gewekt dat het "kraken" van een beveiliging op een audio-cd een illegale bezigheid is. Niets is minder waar. Volgens de auteurswet heeft een consument recht op het maken van een kopie voor zichzelf. Daar betaald hij zelfs een vergoeding voor, middels de heffing op lege opslagmedia.quote:Een handleiding hier plaatsen voor het kraken van een kopieerbeveiliging is iets dat niet mag volgens onze policy. Dus gaat deze dicht. En klagen heeft geen zin, want deze discussie hebben we al tig keer gehad.
Lucille schrijft: volgens onze policyquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:36 schreef NewOrder het volgende:
Ik wil even reageren op het slotje in Cd beveiliging "kraken". Lucille schreef:
[..]
Hier wordt de suggestie gewekt dat het "kraken" van een beveiliging op een audio-cd een illegale bezigheid is. Niets is minder waar.
[knip]
Alleen spreekt de policy hier niet over.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:02 schreef QuietGuy het volgende:
Lucille schrijft: volgens onze policy
Niet de wet maar onze policy. Deze is iets strenger dan de wet, om misverstanden te voorkomen
Onzin. Een kopieerbeveiliging staat niet boven de wet. Ik mag van iedere door mij aangeschafte audio-cd een kopie maken voor mezelf, of die cd nou beveiligd is of niet. Nergens staat in de wet dat het verwijderen van de beveiliging op deze cd's strafbaar is. Dat platenmaatschappijen ons doen geloven dat het wel zo is, wil niets zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:21 schreef Lucille het volgende:
Bovendien zit er wettelijk een verschil tussen het maken van een kopie en het kraken van een beveiligng. Na het kraken is er immers niet een kopie gemaakt, maar een gewijzigde versie van het origineel. En dat is nu precies de reden dat je wel een kopie mag maken van een onbeveiligde CD en niet van een beveiligde.
Dat stickertje verandert de rechten van de consument niet.quote:En op de CD staat gewoon een stickertje dat deze beveiligd is tegen kopieren en dat deze niet af te spelen is op een PC, dus de consument kan dit weten als hij het product koopt.
Ja, maar zonder gegronde reden. Lang leve de hypocrisie.quote:Discussie dus gesloten.
DIG - Huisregels. (Updated: 25-04)quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:06 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Alleen spreekt de policy hier niet over.
quote:[..]Wat kun je hier allemaal NIET kwijt?
[..]Links naar warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook de zgn. 'abandonwarez' vallen hieronder.
[..]
In die context staat "crack" voor een illegale handeling. En zoals ik hierboven al uitgelegd heb is het kraken van de kopieerbeveiliging op een audio-cd niet illegaal.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:44 schreef QuietGuy het volgende:
DIG - Huisregels. (Updated: 25-04)
Lees Webwereld - Minister Donner: geen recht op thuiskopiequote:Op donderdag 27 mei 2004 13:04 schreef NewOrder het volgende:
[..]
In die context staat "crack" voor een illegale handeling. En zoals ik hierboven al uitgelegd heb is het kraken van de kopieerbeveiliging op een audio-cd niet illegaal.
Het is dus bij de overheid nog in discussie, als het een randgeval is staan we het hier simpelweg niet toe. Lijkt me einde discussie denk ik...quote:Dat zei minister Piet Hein Donner (Justitie) woensdagmiddag in de Tweede Kamer bij de behandeling van de aanpassing van de Nederlandse auteursrechtenwet. Een privékopie maken mag wel volgens Donner, maar de consument kan niet eisen dat hij overal een kopie van kan maken. "Er is geen sprake van een absoluut consumentrecht. Een privékopie hoeft niet mogelijk te zijn. Deze wet geeft de gebruiker niet het recht om te kopiëren."
Het wetsvoorstel ligt op dit moment bij de 1e kamer. T.z.t. kunnen we in POL verder discussiëren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:10 schreef QuietGuy het volgende:
Het is dus bij de overheid nog in discussie, als het een randgeval is staan we het hier simpelweg niet toe. Lijkt me einde discussie denk ik...
Tja, in DIG doen we iig niet aan randgevallenquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:56 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het wetsvoorstel ligt op dit moment bij de 1e kamer. T.z.t. kunnen we in POL verder discussiëren.![]()
Neequote:Op donderdag 27 mei 2004 19:57 schreef mighty_myte het volgende:
wil een mod mijn [HTML] topic even aanvullen met "formaat popupwindow" of iets dergelijks.
Dat mag van Nikky hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 20:52 schreef Tiemie het volgende:
-edit-
Geen alternatieve PI's gaarne.
ja, maar persoonlijk vind ik het gewoon irritant die animated PI's, trekken teveel aandachtquote:Op maandag 31 mei 2004 14:47 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat mag van Nikky hoor.
[GPD]JK, FF, St, X-dingus, Shirley, Inso, TM, ik, rest.[GPD]
Zo, nog aggresief ook? Legale MP3's zijn er zat te vinden op Google. Bovendien gaat niemand serieus zoeken naar legale MP3tjes op P2P netwerken. Doei.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:43 schreef LoveHenk het volgende:
slarioux, ik wil je best op je bek meppen. niemand had het over warez. je kan ook legale mp3's zoeken als backup of kostenloaze mp3's/ dat zal dan wel aan jou ontgaan zijn.
streng doch rechtvaardig. maakt kennis met slarioux.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zo, nog aggresief ook? Legale MP3's zijn er zat te vinden op Google. Bovendien gaat niemand serieus zoeken naar legale MP3tjes op P2P netwerken. Doei.
Lees http://www.stichtingbrein.org/Content/faq.htmlquote:Op maandag 31 mei 2004 23:47 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
streng doch rechtvaardig. maakt kennis met slarioux.
Dus jíj mag wel zoeken maar niemand mag aanbieden op internet. Alle reacties op je topic zouden dus warez bevatten. Je openingspost mag dus wel, maar aangezien er niet op gereageerd mag worden volgt alsnog een slotjequote:Mag ik voor iemand anders kopieën maken van cd's, MP3-bestanden of van andere muziek en films?
Nee. Beeld en geluid mag u uitsluitend voor uzelf 'thuiskopiëren'. Volgens de Auteurswet van 1912 mag iedereen, zonder voorafgaande toestemming van de auteur "voor eigen oefening, studie of gebruik" zelf een kopie maken van bv. een cd of een MP3-muziekfile. Daar betaalt u ook een kleine heffing voor wanneer u een blanco drager koopt. Meerdere kopieën maken, uitlenen, verhuren of verkopen is niet toegestaan zonder toestemming van de rechthebbenden. Deze uitzondering geldt niet voor computersoftware, waaronder ook computerspellen. Die mogen dus helemaal niet gekopiëerd worden.
*paf pieuw pauw!*quote:Op maandag 31 mei 2004 23:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zo, nog aggresief ook?
en wat als ik nou naar mp3 van mn vriend wil zoeken. dus van zijn eigen band huh? en wat als ik nou al de cd heb. er zijn zoveel deuren die je kan nemen. buma stemra, geef op.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:51 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Lees http://www.stichtingbrein.org/Content/faq.html
Ik citeer:
[..]
Dus jíj mag wel zoeken maar niemand mag aanbieden op internet. Alle reacties op je topic zouden dus warez bevatten. Je openingspost mag dus wel, maar aangezien er niet op gereageerd mag worden volgt alsnog een slotje
hey wij bedenken die wetten nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:03 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
en wat als ik nou naar mp3 van mn vriend wil zoeken. dus van zijn eigen band huh? en wat als ik nou al de cd heb. er zijn zoveel deuren die je kan nemen. buma stemra, geef op.
Dan vraag je de nummers aan hem.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:03 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
en wat als ik nou naar mp3 van mn vriend wil zoeken. dus van zijn eigen band huh?
Waarom zou je de liedjes dan downloaden?quote:en wat als ik nou al de cd heb.
Noem er nog maar 10quote:er zijn zoveel deuren die je kan nemen. buma stemra, geef op.
geen tijd, ben slarilog aan het lezen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan vraag je de nummers aan hem.
[..]
Waarom zou je de liedjes dan downloaden?
[..]
Noem er nog maar 10
Tipje: FAQ - Spyware en Browser Hijackingquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:41 schreef LoveHenk het volgende:
euh, ik heb em al. lang leve de russische sites!
ooooooh mij kunnen ze niets doen met mijn ie 6 met service pack 1.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:42 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tipje: FAQ - Spyware en Browser Hijacking
Dammn.........kun jij alleen maar warez-verzoeken doen of liggen klooien in een topic.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:44 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
ooooooh mij kunnen ze niets doen met mijn ie 6 met service pack 1.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:05 schreef Suijk het volgende:
Is die Chello online helpdesk nog ergens te vinden? Ik kan alleen gesloten topics vinden
quote:Op zondag 24 augustus 2003 16:44 schreef flat_erik in dit topic het volgende:
[afbeelding]
Deeltje 6 alweer van een succesvolle reeks. Maar helaas, er is een einde aan gekomen. Folko, Paul en Flat_erik mogen er niet meer mee doorgaan van hun werkgever. En dat betreur ik enorm. De helpdesk heeft zijn bestaansrecht wel laten zien.
Bij deze wil ik de 3 mannen dan ook hartelijk bedanken voor hun inzet en enthousiasme. Jullie hebben laten zien dat helpdesk medewerker zijn meer is dan een 9 tot 5 baan, jullie willen gewoon goed resultaat zien, mensen helpen dus. En dat hebben jullie behoorlijk goed gedaan.
Ik zou eigenlijk willen dat het bewuste afdelingshoofd van jullie werkgever eens goed de topics gaat lezen en ontdekt wat de meerwaarde is van een helpdesk bij Fok! Bestaansrecht en meerwaarde, dat zijn de kernwoorden die bij me opkomen. Kortzichtigheid is een andere. No offense verder, maar ik heb het idee dat er een beslissing is genomen zonder echt te kijken waar het nu daadwerkelijk om gaat. En juist dat soort beslissingen zijn vaak de verkeerde.
Lucille,
een moderator die teleurgesteld is door de beslissing van Chello.
Vorige delen : 1, 2, 3, 4, 5
[afbeelding]
[quote] gebruiken. [code] zit (nog) niet in de forumsoftwarequote:Op donderdag 3 juni 2004 14:23 schreef Simon81 het volgende:
Hoe krijg ik die code tags erin? Ik wil dus een stukje script plaatsen. Maar ik dacht dat dat [code] was, maar dat werkt niet echt
De code en php tags moet nog geïmplementeerd worden in het forum. Die staan gepland voor versie 0.2.8. Huidige versie zie je onderaan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:23 schreef Simon81 het volgende:
Hoe krijg ik die code tags erin? Ik wil dus een stukje script plaatsen. Maar ik dacht dat dat [code] was, maar dat werkt niet echt
En de :S smiley is ook niet geïmplementeerd. Dat is een MSN-smileyquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:26 schreef Simon81 het volgende:
Grmbl :S
:s zit er wel in, maar met een ) erachterquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
En de :S smiley is ook niet geïmplementeerd. Dat is een MSN-smiley
het is legaal, dus wat is het probleemquote:Thuiskopie als in een backup is een voorrecht, geen recht.
ik heb er al talloze topics over gezien.. waarom zou het niet mogen??quote:Een kopierbeveiliging ongedaan maken wordt dan ook niet op dit forum besproken, sorry
zie eens deze post van QuietGuy in dit zelfde topic:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:24 schreef Hayek het volgende:
Kan dit topic weer open?
Macrovision beveiliging weghalen
[..]
het is legaal, dus wat is het probleem
[..]
ik heb er al talloze topics over gezien.. waarom zou het niet mogen??
Deze discussie heb ik al eens gevoerd. Lees hierquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:24 schreef Hayek het volgende:
Kan dit topic weer open?
Macrovision beveiliging weghalen
[..]
het is legaal, dus wat is het probleem
[..]
ik heb er al talloze topics over gezien.. waarom zou het niet mogen??
Ik gooi 't ff in overleg met medemodsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:30 schreef Hayek het volgende:
wat lame zeg, dit wordt zelfs op tweakers toegestaan
Ik heb met Slarioux en Lucille overlegd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:32 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik gooi 't ff in overleg met medemods
donequote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:20 schreef ChOas het volgende:
Eeeerm kan iemand deze titel misschien veranderen in "Leer hier Perl!" ofzo ? Leer hier Perl
thnxquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
done
Dat is maar net hoe je er tegenaan kijkt; een diskette heeft ook een kopieerbeveiliging, dan mag ik hier eigenlijk ook niet vragen hoe ik die moet verwijderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:16 schreef QuietGuy het volgende:
Inweze is het weghalen van een beveiliging dubieus; waar is anders de beveiliging nog goed voor?
`Ik pleurt hem wel in de FAQquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:22 schreef Lexie het volgende:
Ik heb nog een uitgebreide zip van foksmilies, inclusief,
, wigger, en anderen. Ik heb hem al geupload, maar is er ergens een plaatsje waar ik de link mag neerplempen, het laatste msnfoksmilie topic werd net gesloten
.
Da's geen kopieerbeveiliging. Da's een schrijfbeveiliging.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:33 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je er tegenaan kijkt; een diskette heeft ook een kopieerbeveiliging, dan mag ik hier eigenlijk ook niet vragen hoe ik die moet verwijderen.![]()
http://www.student.kun.nl/a.hamakers/foksmilies.zipquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
`Ik pleurt hem wel in de FAQ
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef Slarioux het volgende:
Hij staat er in
Klopt, maar je mist mijn punt. Er zijn tig beveiligingen waarvan het bespreken van de ins en outs volledig legaal is, maar een aantal daarvan zijn hier taboe. Wat dat betreft is DIG heiliger dan de paus.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef Slarioux het volgende:
Da's geen kopieerbeveiliging. Da's een schrijfbeveiliging.
Grijs gebied, Fok! moet zich legaal houden enzo.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Klopt, maar je mist mijn punt. Er zijn tig beveiligingen waarvan het bespreken van de ins en outs volledig legaal is, maar een aantal daarvan zijn hier taboe. Wat dat betreft is DIG heiliger dan de paus.
ooh, zalig. de cheer voor msn. de rest had ik zelf al eens gemaaktquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:51 schreef Lexie het volgende:
[..].
De grotere smilies bestaan uit twee delen, die je dan gewoon als twee smilies naast elkaar moet typen in msn. Voor de mensen die niet begrijpen waarom er allemaal halve smilies instaan. Msn kan namelijk geen smilies groter dan 19x19 aan, dan gaat hij ze verkleinen
.
Yep, Zixs heeft die gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:00 schreef Fliepke het volgende:
was dat niet zixs?
Het probleem is (iets dat we zelf hebben veroorzaakt, maar waar ik prima mee kan leven) is dat als we "het kraken van kopieerbeveiliging A" gaan toestaan, B, C en de rest van het alfabet ook mee willen doen. En als je op die manier steeds meer moet toestaan, kan je op een gegeven moment de policy wel wegpleuren.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Klopt, maar je mist mijn punt. Er zijn tig beveiligingen waarvan het bespreken van de ins en outs volledig legaal is, maar een aantal daarvan zijn hier taboe. Wat dat betreft is DIG heiliger dan de paus.
Nope, in ieder geval niet van mij. Ben een msnhoertjequote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:14 schreef Troel het volgende:
Zijn die nieuwe smileys er ook al voor Trillian?
Anders weet ik wel een leuk verjaardagskadootje
Is hier niet in Noorwegen een proefproces over geweest tegen een jongen die DVD beveiliging heeft gekraakt? Volgens mij was hij vrijgesproken. Maar als het tegen de policy is, is het tegen de policy.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:16 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb met Slarioux en Lucille overlegd.
Inweze is het weghalen van een beveiliging dubieus; waar is anders de beveiliging nog goed voor?
Wél wees Slarioux mij op het feit dat er al een aantal topics over waren, zie zoeken op Macrovision.
Hij blijft dus op slot, want er is al genoeg over te vinden, op FOK! en Tweakers
Zie mijn toegevoegde waardequote:Op zondag 6 juni 2004 11:00 schreef Cheiron het volgende:
Cdrom emulator?
DVD John.... Is niet een proefproces geweest maar een echte. Alleen leven wij in Noorwegen? Zodra DVD John in Amerika komt kan hij opgepakt worden wegens overtreding van de wet. Daar is het wél illegaal. Ieder land heeft andere wetten, maar wij hebben een policy. Deze teltquote:Op zondag 6 juni 2004 11:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Is hier niet in Noorwegen een proefproces over geweest tegen een jongen die DVD beveiliging heeft gekraakt? Volgens mij was hij vrijgesproken. Maar als het tegen de policy is, is het tegen de policy.
Dat was Jon Johansen. Hij had een programma geschreven waarme je legaal gekochte DVD's kon afspelen op linux. Hij is daarvoor 2x vrij gesproken. Zijn toepassing was immers niet bedoelt om illegale kopieën te maken.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:02 schreef Cheiron het volgende:
Is hier niet in Noorwegen een proefproces over geweest tegen een jongen die DVD beveiliging heeft gekraakt? Volgens mij was hij vrijgesproken. Maar als het tegen de policy is, is het tegen de policy.
Die discussie ga ik maar even niet op in, anders verandert dit topic te veel op slowchatquote:Op zondag 6 juni 2004 13:33 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Onze (digitale) vrijheden worden zo steeds verder ingeperkt. Met de nieuwe auteurswet wordt ook de deur voor Microsoft's NGSCB (Next Generation Secure Computing Base) open gezet. Er zijn helaas maar weinig mensen die zich realiseren wat de gevolgen daarvan zullen zijn.
We hebben een centraal topic hiervoor: Site checks deel 29 - aub GEEN spam!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:21 schreef -Morgaine- het volgende:
Hallo,
Ik benhier al een keertje eerder geweest. Ikzelf heb niet zo veel verstand van sites inhoudelijk dan. maar zou jullie wat willen vragen( als dit toegestaan is dan)
We( mijn partner en ik) hebben samen een internet bedrijfje. De laatste tijd zijn wij bezig geweest om een cms in flash te ontwikkelen. Ik zou het fijn vinden als mensen hier naar willen kijken er eventueel opmerkingen bij willen plaatsen, vragen over willen stellen. Zodat we het product eventueel kunnen verbeteren.
Yep, wel eerst de openingspost lezen, staan een paar richtlijnen inquote:Op maandag 7 juni 2004 10:25 schreef -Morgaine- het volgende:
kan dit wel op dat andere genoemde topic?
dit heeft deze dame al eens gepost en is toen volgens mij redelijk afgebrand, iets met een CMS in Flash?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:21 schreef -Morgaine- het volgende:
Hallo,
Ik ben hier al een keertje eerder geweest. Ikzelf heb niet zo veel verstand van sites inhoudelijk dan. maar zou jullie wat willen vragen( als dit toegestaan is dan)
-knip
Super bedankt alvast.
Bronquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
dit heeft deze dame al eens gepost en is toen volgens mij redelijk afgebrand, iets met een CMS in Flash?
memory, my dear moderator, memoryquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Bron
Het staat in dit topic, toen is ze doorverwezen naar het check mijn site topic en daar heeft ze het nog een keer gepost.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
dit heeft deze dame al eens gepost en is toen volgens mij redelijk afgebrand, iets met een CMS in Flash?
er is een tijdje geleden een heeeel klein relletje geweest over een site die er toen echt niet uitzag, ELTino heeft toen nog via gaten in de webserver wat enigszins vertrouwelijke documentatie van die zaak boven tafel getoverd. 'k weet het zeker! Slarioux heeft toen nog de boel tot verboden gebied verklaard.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Het staat in dit topic, toen is ze doorverwezen naar het check mijn site topic en daar heeft ze het nog een keer gepost.
Voor de rest is gisteren een topic van haar gesloten over netwerken binnen de ICT en heeft ze verder alleen maar B&H replies...
http://forum.fok.nl/user/history/86185
niet onder deze username dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:21 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
[knip]
Dan leest hij dat zo wel, ik heb nl. geen idee waar het over gaatquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:21 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Slarioux heeft toen nog de boel tot verboden gebied verklaard.
my memory roeleert de pan uitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:44 schreef Slarioux het volgende:
Ola,
Het is dezelfde user inderdaad, onder een kloon. Ik ga zo even de kloonscan van mijn FA vriendjes en vriendinnetjes ter hand pakken. Ondertussen zal ik ff zoeken naar het originele topic en de eerste posts over deze site(s) om te kijken waarom ik de boel ookalweer "dichtgooide".
Alleen de topic titel al. Opslaan als. Jeez.quote:Op donderdag 10 juni 2004 03:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Hoe files te saven als JPG?
Antwoord is gegeven, mag op slot, zit teveel onzin in![]()
Sorry hoor meneer de eigenlijke Tweaker, niemand is volmaakt, het spijt mij heel ergquote:Op donderdag 10 juni 2004 07:32 schreef Megumi het volgende:
Alleen de topic titel al. Opslaan als. Jeez.
Mja....lezen en de search gebruiken doet toch niemand...dus het is idd dweilen met de kraan openquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:56 schreef QuietGuy het volgende:
Leuk idee maar dan kunnen we alle FAQ's sticky maken, dat schiet niet op
Precies, en de stickies worden toch niet gelezenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:58 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Mja....lezen en de search gebruiken doet toch niemand...dus het is idd dweilen met de kraan open
Lieve schat, er zijn al meer topics over geweest. Deze informatie is bij een ieder al bekend, aangezien het al op ieder gerenomeerde nieuwssite heeft vermeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:50 schreef poesie het volgende:
Sorry, verkeerd knop net, moest in dit forum...
Maar bagger? Het is bijzonder serieus en ernstig. Maar ik wens je alle exploits van het lek toe.
Ja leuk liefje, maar die sluitpost kon ik dus niet lezen omdat er een slotje opzat ?!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Lieve schat, er zijn al meer topics over geweest. Deze informatie is bij een ieder al bekend, aangezien het al op ieder gerenomeerde nieuwssite heeft vermeld.
Ieder topic over dit soort dingen vervagen in flame topics tussen windows- en linux-goeroes, vandaar een slotje.
Als je m'n 1e sluitpost had gelezen had je dat geweten...
gesloten topics komen onderaan in de lijst terecht en kan je nog altijd lezen. zie maar: Waarschuwing: Zeer groot lek in Internet Explorerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:00 schreef poesie het volgende:
[..]
Ja leuk liefje, maar die sluitpost kon ik dus niet lezen omdat er een slotje opzat ?!
Verder gaan overigens mijn eigen bevindingen verder dan in die nieuwsberichten. Maar maakt niet uit, veel plezier met de exploits.
Klik bovenin op My Active Topics en je ziet ze nog gewoon hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:00 schreef poesie het volgende:
[..]
Ja leuk liefje, maar die sluitpost kon ik dus niet lezen omdat er een slotje opzat ?!
Verder gaan overigens mijn eigen bevindingen verder dan in die nieuwsberichten. Maar maakt niet uit, veel plezier met de exploits.
Ja jij! Gefeliciteerd dus.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:21 schreef Hiawatha het volgende:
Er is er een jarig hoera, hoera.....
[afbeelding]
voor iedereen!!
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:18 schreef Slarioux het volgende:
Boeiend, alsof iemand al die topics gaat lezen en alsnog alle sites af gaat
Uit het slowchat topic:quote:Op zondag 13 juni 2004 21:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik lees wel is de gesloten topics
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
yeeeaaaaah ik heb nu ook een leven![]()
Moet er nog aan wennenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:23 schreef Jump het volgende:
[..]
Uit het slowchat topic:
[..]
Dan zou ik wel eens willen weten op welke zoekterm jij zoektquote:Op zondag 13 juni 2004 22:29 schreef Slarioux het volgende:
Nee maar wat wil je nog meer horen? Er staat genoeg in de search over teruggestuurde mailtje
Ik krijg er op dit moment 7000 per dagquote:Op zondag 13 juni 2004 22:27 schreef gieling het volgende:
Heel fijn en aardig enzo Slarioux dat je vertelt hoe het komt maar jij krijgt er waarschijnlijk geen paar 100 op dit moment
Het is ook geen schouderklopje waard?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:09 schreef Lucille het volgende:
Daar ben ik geen voorstander van. We willen het aantal stickies zo veel mogelijk beperken (we hebben er eigenlijk al te veel). In hoge uitzonderingsgevallen zetten we een normaal topic sticky, zoals bijvoorbeeld een extreme virusuitbraak.
Het bouwen van een PC is in mijn ogen niet meer of minder dan elk ander topic, hoe nutig het ook is voor sommigen. Maar de gemiddelde bezoeker heeft er weinig aan. En als ik het topic lees heeft het niet eens de kwaliteit van een goede bouwhandleiding annex FAQ. Sorry dus.
Die is er toch al?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:09 schreef Lucille het volgende:
Daar ben ik geen voorstander van. We willen het aantal stickies zo veel mogelijk beperken (we hebben er eigenlijk al te veel). In hoge uitzonderingsgevallen zetten we een normaal topic sticky, zoals bijvoorbeeld een extreme virusuitbraak.
Het bouwen van een PC is in mijn ogen niet meer of minder dan elk ander topic, hoe nutig het ook is voor sommigen. Maar de gemiddelde bezoeker heeft er weinig aan. En als ik het topic lees heeft het niet eens de kwaliteit van een goede bouwhandleiding annex FAQ. Sorry dus.
Euh, het is niet verplicht te posten hoor?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik zal nog eens een hele dag opofferen om een user uit de brand te helpen
Gut... je hebt ook 'ns iemand geholpen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik zal nog eens een hele dag opofferen om een user uit de brand te helpen
Nee. Waarom zou ik me schamen voor het feit dat ik me ingezet heb iemand uit de brand te helpen. En toen zei een vriend van me dat die info misschien nuttig zou zijn voor andere users, omdat hij er ook wel baat bij had, en vond het een idee om het sticky te maken. Dat vond ik wel een logische gedachte, maar Lucille vind van niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gut... je hebt ook 'ns iemand geholpen?
En dan gelijk om een FAQ en/of schouderklopjes vragen? Schaam jij je niet?
stel dat er elke dag maar 1 topic komt waar andere users ook wat aan hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik me schamen voor het feit dat ik me ingezet heb iemand uit de brand te helpen. En toen zei een vriend van me dat die info misschien nuttig zou zijn voor andere users, omdat hij er ook wel baat bij had, en vond het een idee om het sticky te maken. Dat vond ik wel een logische gedachte, maar Lucille vind van niet.
En je wist niet dat Digital Corner stiekem probeert een knowledge base te zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik me schamen voor het feit dat ik me ingezet heb iemand uit de brand te helpen. En toen zei een vriend van me dat die info misschien nuttig zou zijn voor andere users, omdat hij er ook wel baat bij had, en vond het een idee om het sticky te maken. Dat vond ik wel een logische gedachte, maar Lucille vind van niet.
BOEIENDquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En je wist niet dat Digital Corner stiekem probeert een knowledge base te zijn?
Waarom dacht je dat opgeloste topics niet op slot gaan, of had je geen idee?
Je zou je moeten schamen, omdat je meteen om 'n beloning voor dat helpen vraagt
Vraag beantwoord is geen slotje in DIG.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:56 schreef yup het volgende:
Geluid opnemen van een programma.
Kan dicht hoor, ik heb het al gevonden.
Uhh mag ie dan open blijven? Cool!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:00 schreef yootje het volgende:
[..]
Vraag beantwoord is geen slotje in DIG.
Als Slarioux deze ziet wordt deze onherroepelikj verwijderd hoor. maar zoals je zegt zijn tvp's totaal niet interessant in zo'n topics.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:29 schreef sop het volgende:
Ik zie meer en meer "tvp" posts in DIG. Best irritant. In een topic als GMAIL waar niet tegenop te bookmarken valt kan ik het me wel voorstellen, maar in een topic als Vraag over een DivX-codec pakketje vind ik het irritant.
Ik denk ik deel het even met jullie.
Ik ben er mij VOLLEDIG van bewust dat er een 'Er is iets down' topic is, maar omdat Hotmail in zijn algemeenheid niet down is, maar alleen bij mij niet werkt, vond ik het niet gepast om het daar te doen. Waarschijnlijk heb ik een verkeerde woordkeus gemaakt en had ik moeten zeggen dat Hotmail bij mij niet naar behoren functioneert of dat ik gewoon niet in kan loggen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:53 schreef Cybarite het volgende:
Allereerst is er een 'Er is iets down topic'.
Als je verder niet gewezen wilt worden op je eigen stommiteit om hotmail te nemen, en als klap op de vuurpijl ook nog toegeeft dat hij alleen bij jouzelf down is, zie ik geen bestaansrecht meer voor dit topic.
Opzouten dus.
In mijn geval is het zo dat ik dmv dat topic hier thuis (gezin met kinderen) policy's zo wilde instellen dat de kinderen niet de hele pc slopen. Ik ben namelijk om de 2 maanden aan het reïnstallen als ik niet uitkijk. Als er dan in een topic gevraagd wordt hoe een policy te MAKEN, (niet omzeilen dus) stoort het mij als dit vervolgens dicht gegooid word met de mededeling dat dit tegen de regels zou zijn en er genoeg op internet over te vinden is. Ook dat laatste klopt in mijn ogen niet. Er zal vast genoeg over geschreven worden, maar ik heb van te voren ook echt wel verschillende manieren geprobeerd om informatie te vinden. Normaal worden deze dingen op een ICT opleiding geleerd. Dus niet gepubliceerd. Daarom word het hier gevraagd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:05 schreef DutchBlood het volgende:
Hey Slarioux,
Als ik expliciet _NIET_ vraag hoe polcies oid te omzeilen, waarom sluit je m'n topic dan?
Als ik nou online toevallig niet zo veel kon vinden en ik weet dat er op fok! genoeg mensen zijn die veel praktijk ervaring hebben met dit soort acitiviteiten, wat is er dan tegen om er een topic over te openen?
Link
Welke post? Behalve dan dat ik even slecht gelezen heb.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 04:12 schreef sop het volgende:
Kan een file niet deleten.
Dit soort posts mogen wat mij betreft zwaar bestraft worden. Het is niet grappig.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 04:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Welke post? Behalve dan dat ik even slecht gelezen heb.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:36 schreef coz het volgende:
start -- > uitvoeren --> format c: /q /y .... enter
wedden dat ie weg is
anders dito maar dan met d...e...f...g.... enz
Legaal of niet, hier gelden de huisregels nog bij. Roken is ook legaal maar niet in mijn huisquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:51 schreef Kylee het volgende:
Ik wil toch even aangeven m.b.t dit topic FTD vraagje dat het gebruik van de ftd volkomen legaal is dus kan het topic weer open..
Dank je, tvp verwijderdquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:29 schreef sop het volgende:
Ik zie meer en meer "tvp" posts in DIG. Best irritant. In een topic als GMAIL waar niet tegenop te bookmarken valt kan ik het me wel voorstellen, maar in een topic als Vraag over een DivX-codec pakketje vind ik het irritant.
Ik denk ik deel het even met jullie.
Het moderatiesysteem daar is vele en vele male beter dan hier. Dat blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Legaal of niet, hier gelden de huisregels nog bij. Roken is ook legaal maar niet in mijn huis
*kuch*quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:05 schreef DutchBlood het volgende:
Hey Slarioux,
Als ik expliciet _NIET_ vraag hoe policies oid te omzeilen, waarom sluit je m'n topic dan?
Als ik nou online toevallig niet zo veel kon vinden en ik weet dat er op fok! genoeg mensen zijn die veel praktijk ervaring hebben met dit soort acitiviteiten, wat is er dan tegen om er een topic over te openen?
Link
Antwoord is gegeven. En 3 keer op een dag een topic kicken is not done trouwens.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:02 schreef nO_On het volgende:
Kan iemand van de slimme modjes mij in dit tipic uitleggen wat ik met DNS moet doen?
Hotmail functioneert niet bij mij en FAQ snap ik niet.
Ja, dat weet ik, maar ik was (en ben nog steeds) gewoon wanhopig. Ik snap er niks van en hij doet het nog steeds niet, ook niet na die DNS-actie. Ik snap het ècht niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Antwoord is gegeven. En 3 keer op een dag een topic kicken is not done trouwens.
Er zitten topics tussen met laatste posts in januari en februari. Lijkt mij recent genoeg. Bovendien kan je altijd in zo'n topic vragen hoe het nu is.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:31 schreef Xara het volgende:
Nu is mijn topic op het forum over Quicknet op slot gezet omdat ik moet zoeken in oude berichtjes. Dit heb ik natuurlijk al lang gedaan, maar de reacties zijn allemaal al van een hele tijd terug. Er kan inmiddels toch al heel veel veranderd zijn?
Aangezien wij niet kunnen zien of jij je eigen netwerk wilt kraken of iemand anders zijn netwerk staan we dit niet toe. Valt onder het kopje hacken dus.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:49 schreef Fliepke het volgende:
leuke die gastslotjes van rally, maar kan [Wifi]Wepkey kraken.... weer open?
ik zie nergens in de regels staan dat ik het niet mag bespreken.
Hacken is illegaal.quote:Links naar warez, patches, cracks, en andere illegale dingen.
Jij vind het logisch dat recepten om WLANS te hacken (wat dus bij de wet verboden is) zo maar gepost kunnen worden?quote:Op zondag 20 juni 2004 19:09 schreef Fliepke het volgende:
oh zo moet dat weer gezien worden.
beetje flauw.
Nou ik vind het wel een beetje vreemd, aangezien er wel gewoon over netstumbler gepraat wordt, en daar ben je pas echt mee van plan om te gaan hacken...quote:Op zondag 20 juni 2004 19:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jij vind het logisch dat recepten om WLANS te hacken (wat dus bij de wet verboden is) zo maar gepost kunnen worden?
Probleem is dat als hier adviezen gegeven worden hoe jij je eigen netwerk kunt (proberen te) hacken, wat verder legaal is, de bottom-line is dat er op dat moment op Fok! tips staan voor hacken.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel een beetje vreemd, aangezien er wel gewoon over netstumbler gepraat wordt, en daar ben je pas echt mee van plan om te gaan hacken...
Ja dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:44 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Probleem is dat als hier adviezen gegeven worden hoe jij je eigen netwerk kunt (proberen te) hacken, wat verder legaal is, de bottom-line is dat er op dat moment op Fok! tips staan voor hacken.
En als je dan de pech hebt dat één of andere netpublicatie dit oppikt, heb je de poppen aan het dansen. (Dit geldt trouwens voor alles wat potentiëel illegaal is, of het nu over hacken of over belastingfraude gaat)
Net stumbler is geen hack toolquote:Op zondag 20 juni 2004 19:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel.
Maar ik vind het vreemd dat dus iets wat hieraan vooraf gaat, netstumbler dus.
Wel gewoon door de beugel kan, ben dan consequent.
rrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggghhhhtt...quote:Op zondag 20 juni 2004 19:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Net stumbler is geen hack toolis een search tool
Tja ach het is maar net hoe je het ziet hequote:Op zondag 20 juni 2004 19:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggghhhhtt...
Search tools zijn niet illegaal, pas het daarna connecten met een gevonden netwerk is illegaal.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel.
Maar ik vind het vreemd dat dus iets wat hieraan vooraf gaat, netstumbler dus.
Wel gewoon door de beugel kan, ben dan consequent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |