Bij deze wil ik de 3 mannen dan ook hartelijk bedanken voor hun inzet en enthousiasme. Jullie hebben laten zien dat helpdesk medewerker zijn meer is dan een 9 tot 5 baan, jullie willen gewoon goed resultaat zien, mensen helpen dus. En dat hebben jullie behoorlijk goed gedaan.
Ik zou eigenlijk willen dat het bewuste afdelingshoofd van jullie werkgever eens goed de topics gaat lezen en ontdekt wat de meerwaarde is van een helpdesk bij Fok! Bestaansrecht en meerwaarde, dat zijn de kernwoorden die bij me opkomen. Kortzichtigheid is een andere. No offense verder, maar ik heb het idee dat er een beslissing is genomen zonder echt te kijken waar het nu daadwerkelijk om gaat. En juist dat soort beslissingen zijn vaak de verkeerde.
Lucille,
een moderator die teleurgesteld is door de beslissing van Chello.
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 08-09-2003 23:44]
Ben van 62.x.x.x naar 80.x.x.x gegaan....
Klopt dat?
Ook ik heb sinds afgelopen dinsdag het probleem dat op een onregelmatig interval mn verbinding wegvalt, om dan na 1 a 2 minuten weer terug te komen. Postcode 3313 CD
Ik heb een drietal PCs geprobeerd (XP Pro, Xp home, Win2K) en zometeen gaat mn linux bak er ook nog aan. Aangezien alle 3 de PCs hetzelfde probleem vertonen rule ik een Windows probleem uit. Ook de UTP kabel tussen COM21 en NIC is vervangen. Geen resultaat.
Enig ID wat er loos kan zijn, of is dit hetzelfde probleem wat in deel 5 is behandeld?
TIA.
quote:Dat kan kloppen! Hoeft niet eens door de blasterupdate te komen.
Op zondag 24 augustus 2003 16:51 schreef DutchBlood het volgende:
Ik heb een nieuw IP gekregen volges mij door die blasterupdate...Ben van 62.x.x.x naar 80.x.x.x gegaan....
Klopt dat?
quote:Erg vreemd idd... Zelf met een Com21. Ik dacht dat die dit probleem niet hadden
Op zondag 24 augustus 2003 17:07 schreef Labtech het volgende:
Flat_erik, als eerste ff eenvoor deze service.
Ook ik heb sinds afgelopen dinsdag het probleem dat op een onregelmatig interval mn verbinding wegvalt, om dan na 1 a 2 minuten weer terug te komen. Postcode 3313 CD
Ik heb een drietal PCs geprobeerd (XP Pro, Xp home, Win2K) en zometeen gaat mn linux bak er ook nog aan. Aangezien alle 3 de PCs hetzelfde probleem vertonen rule ik een Windows probleem uit. Ook de UTP kabel tussen COM21 en NIC is vervangen. Geen resultaat.
Enig ID wat er loos kan zijn, of is dit hetzelfde probleem wat in deel 5 is behandeld?
TIA.
quote:Top
Op zondag 24 augustus 2003 17:17 schreef Tiemie het volgende:
@ flat_erik : nog bedankt voor de snelle reactie en kep mn pass/inlognaam thuis
waarom kan ik niet meer dan 4 mb versturen / ontvangen met e-mail???????????
wel een beetje weinig!
quote:Uit je reactie maak ik op dat jullie WETEN dat het probleem zich wel voordat bij gebruikers met een ander soort modem dan een Com21.
Op zondag 24 augustus 2003 17:15 schreef flat_erik het volgende:[..]
Erg vreemd idd... Zelf met een Com21. Ik dacht dat die dit probleem niet hadden
Goed ik zal het aankaarten op de afdeling.
Ik zie ook geen bericht op de Chello netwerkstatus site dat dit probleem zich kan voordoen. Ik ga er vanuit dat jullie technische dienst er alles aan doet om het probleem te verhelpen maar ik heb er nu al 3 maanden last van
Misschien ligt het aan DNS? IP nummer?
Ik noem maar iets geks
Dit kan dan bij probleemgevallen anders ingesteld worden zou ik zeggen......:Y
Ik heb een opzegformulier gedownload (kwam het toevallig ergens tegen, maar kan het nu niet meer vinden op de chello/upc site).
Heb het ff laten uploaden door een goede vriend van me:
http://home.planet.nl/~besse488/Opzegformulier.pdf
Misschien dat er nog andere mensen zijn die het ook gehad hebben met Chello.
2 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 0 ms 10 ms 10 ms 10 ms p21065.net.upc.nl [212.142.21.65]
3 20 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms srp8-0.am00rt02.brain.upc.nl [212.142.32.34]
4 20 ms 10 ms 10 ms 10 ms 0 ms 10 ms 0 ms 0 ms 10 ms 10 ms srp0-0.am00rt05.brain.upc.nl [212.142.32.43]
5 0 ms 11 ms 20 ms 10 ms 0 ms 10 ms 10 ms 20 ms 20 ms 30 ms nl-ams01a-rd1-pos-0-3.aorta.net [213.46.161.45]
6 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 20 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms 10 ms nl-ams04a-ri-gige5-2-4.aorta.net [213.46.161.193]
7 541 ms 560 ms 561 ms 571 ms 601 ms 601 ms 611 ms 641 ms 611 ms * us-nyc01a-rd1-pos-0-0.aorta.net [213.46.160.194]
8 80 ms 90 ms 90 ms 80 ms 90 ms 80 ms 81 ms 90 ms 80 ms 80 ms gige3-1.ipcolo2.NewYork1.Level3.net [64.158.176.137]
9 * 90 ms * * 90 ms 80 ms * * 90 ms * ae0-52.bbr2.NewYork1.level3.net [64.159.17.34]
10 80 ms 90 ms 90 ms 80 ms 90 ms 90 ms 80 ms 80 ms 100 ms * ge-7-0-0.edge1.NewYork1.level3.net [64.159.4.150]
11 80 ms 90 ms 90 ms 80 ms 90 ms 80 ms 90 ms 90 ms 80 ms * uunet-level3-oc48.NewYork1.Level3.net [209.244.160.182]
12 80 ms 90 ms 80 ms 80 ms 80 ms 90 ms 80 ms 80 ms 100 ms * 0.so-6-0-0.XL2.NYC4.ALTER.NET [152.63.21.82]
13 81 ms 90 ms 90 ms 80 ms 80 ms 80 ms 80 ms 80 ms 80 ms * 0.so-7-0-0.XR4.NYC4.ALTER.NET [152.63.18.30]
14 81 ms 90 ms 90 ms 80 ms 80 ms 81 ms 90 ms 80 ms 90 ms * 210.ATM6-0.IG2.NYC4.ALTER.NET [152.63.18.65]
15 141 ms 150 ms 151 ms 140 ms 140 ms 150 ms 150 ms 150 ms 140 ms * simi-gw.customer.alter.net [157.130.0.202]
16 180 ms 150 ms 151 ms 150 ms 140 ms 140 ms 151 ms 160 ms 150 ms * gatt2.isholf.is [157.157.173.194]
17 150 ms 150 ms 151 ms 190 ms 150 ms 150 ms 140 ms 150 ms 140 ms * gatt1.isholf.is [157.157.173.193]
18 * * * * * * * * * * [-]
Wat is er aan de hand ?????
quote:Die blauwe. Welk type is dat?
Op zondag 24 augustus 2003 15:24 schreef flat_erik het volgende:[..]
Wat voor modem type heb je? Voor zover ik weet krijg je 1 maand voor half geld of iets dergelijks. Bel anders de sales ff : 0800-1872
quote:Terayon of Com21
Op zondag 24 augustus 2003 23:28 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Die blauwe. Welk type is dat?
quote:De linker, Com21 dus. Thanks.
Op zondag 24 augustus 2003 23:29 schreef flat_erik het volgende:[..]
Terayon of Com21
En kun je eventueel op een later moment het abo weer terugzetten? En wat mag dat dan kosten? .
quote:cool, dank! nee, heb nog steeds niet opgezegd..
Op zondag 24 augustus 2003 20:22 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ok, ik ben weg.Ik heb een opzegformulier gedownload (kwam het toevallig ergens tegen, maar kan het nu niet meer vinden op de chello/upc site).
Heb het ff laten uploaden door een goede vriend van me:
http://home.planet.nl/~besse488/Opzegformulier.pdf
Misschien dat er nog andere mensen zijn die het ook gehad hebben met Chello.
wel suf dat men bij het ophalen van het modem voorrijkosten in rekening brengt, vooral gezien het feit dat de UPC centers niet echt over heel het land verspreid zitten.
anyway, iemand enig idee hoeveel die voorrijkosten zijn?
quote:33,05
Op zondag 24 augustus 2003 23:50 schreef iemoe het volgende:[..]
cool, dank! nee, heb nog steeds niet opgezegd..
![]()
wel suf dat men bij het ophalen van het modem voorrijkosten in rekening brengt, vooral gezien het feit dat de UPC centers niet echt over heel het land verspreid zitten.
anyway, iemand enig idee hoeveel die voorrijkosten zijn?
quote:Je krijgt idd een nieuw modem als je overstapt naar Chello plus. Als je ooit wil downgraden is dat natuurlijk ook mogelijk alleen blijf je dan wel je nieuwe modem houden. Met je nieuwe modem moet je dan wel afscheid nemen van je vaste ip
Op zondag 24 augustus 2003 23:49 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
De linker, Com21 dus. Thanks.
.
En kun je eventueel op een later moment het abo weer terugzetten? En wat mag dat dan kosten?
.
af en toe wat problemen, maar goed wie heeft dat niet?:P
we zijn trouwens "collega's" zitten dan wel bij andere provider (adsl )
quote:IP boeit me niet zo.
Op maandag 25 augustus 2003 00:10 schreef flat_erik het volgende:[..]
Je krijgt idd een nieuw modem als je overstapt naar Chello plus. Als je ooit wil downgraden is dat natuurlijk ook mogelijk alleen blijf je dan wel je nieuwe modem houden. Met je nieuwe modem moet je dan wel afscheid nemen van je vaste ip
Maar zijn er extra kosten voor het modem? En voor het in de toekomst mogelijke downgraden?
quote:Nu weet ik waar het aan ligt.
Op woensdag 20 augustus 2003 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil nu ook maar even klagen.
De laaste tijd (Vooral gister) is het al om de halfuur die klote internet eruit en kan ik alleen op msn komen, ik begin het behoorlijk irri te vinden.
En ik hoop ook dat dit gauw stopt anders weiger ik de volle pond te betalen.!
quote:Kijk hier ff voor meer informatie : http://info.nld.chello.nl/products_intro.php
Op maandag 25 augustus 2003 00:49 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
IP boeit me niet zo.
.
Maar zijn er extra kosten voor het modem? En voor het in de toekomst mogelijke downgraden?
quote:Appart idd! Er zijn in het verleden wel wat verbindings problemen geweest tussen msn en chello maar voor zover ik weet zijn die opgelost. Ik kan je modem een update gegeven maar heb jij al een andere msn versie geprobeerd?
Op maandag 25 augustus 2003 01:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey hallo.
Was ik weer even.
Sorry dat ik laast even niet meer heb gepost.
Het ging dus om het volgende.
[..]Nu weet ik waar het aan ligt.
Het ligt aan de msn 6.
Heel erg vreemd.
Als hij de pagina niet kan weergeven dan moet ik eerst mijn msn voorledig afsluiten en dan opnieuw openen.
En volgens doet kan hij de pagina weer weergeven.
Kweet niet wat het allemaal is hoor
quote:Zou kunnen idd! Ik heb bij een vroegere verhuizing het modem zelf meegenomen maar er kwam toen wel een monteur op het nieuwe adres om alles aan te sluiten. In princiepe kun je het makkelijk zelf doen als je iig geen 2 linker handen hebt
Op maandag 25 augustus 2003 03:33 schreef amsterdam19 het volgende:
ik ga verhuizen over 1,5 week en wil chello meenemen. maar staat op de site dat je zelf de apparatuur moet meenemen? WAT? de monteur heeft t in elkaar geschroefd. hoe moet ik nu weten hoe dat systeem in elkaar zit? en moet ik t dan maar gewoon in t andere huis installeren? lijkt me ook moeilijk gaan he... weet iemand of t ook nog geld kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |